6 000 biletów na finał LE

6 000 biletów na finał LE 10.05.2019, 12:00, Kamil Gałuszka 43 komentarzy

Arsenal i Chelsea dostaną tylko po 6 000 biletów na finał Ligi Europy w Baku! Przydział takiej puli biletów na stadion, który może pomieścić prawie 70 000 widzów, Arsenal określił jako „rozczarowujący”. Chelsea podała, że dostała jeszcze mniej, bo tylko 5 801 wejściówek. Arsenal ujawnił, ze rozmawia z UEFA, aby przyznano im większą pulę biletów na ten mecz. Liverpool i Tottenham dostali po ponad 16 000 biletów na finał Ligi Mistrzów na Wanda Metropolitano w Madrycie, który może pomieścić podobną liczbę widzów. W zeszłym sezonie Atletico i Marsylia otrzymały po 9 000 biletów na stadion w Lyonie, który może pomieścić 57 000 fanów.

UEFA poinformowała, że w lutym 37 500 biletów zostało udostępnione kibicom w procesie, który zakończył się 21. marca. Europejska federacja poinformowała również, że poza biletami przyznanymi finalistom, wejściówki przydzielono lokalnemu komitetowi organizacyjnemu, stowarzyszeniom krajowym, parterom handlowym i nadawcom, a także służyć mają korporacyjnemu programowi gościnności.

- UEFA poinformowała nas, że otrzymamy 6 000 biletów – powiedziały władze Arsenalu.

- Prowadzimy otwartą dyskusję z UEFĄ, aby przydzielili nam dodatkową pulę wejściówek dla naszych kibiców. Ten rozczarowujący podział biletów w oczywisty sposób przysparza nam trudności z przydzieleniem biletów naszym fanom. Posiadamy ponad 180 000 oficjalnych członków, a nasze karnety znalazły nabywców u około 45 000 osób.

- Jest nieuniknione, że przy przydziale zaledwie 6 000 biletów, wielu kibiców Arsenalu, którzy na co dzień przychodzą na stadion i wspierają nas w europejskich rozgrywkach, nie będzie mogło nam towarzyszyć w meczu finałowym.

W oświadczeniu Arsenalu czytamy również, że bilety na to spotkanie kosztują od 26 do 121 funtów za miejsca bez ograniczeń widokowych oraz 43 funty za miejsca z ograniczoną widocznością. Chelsea podała takie same ceny biletów na miejsca bez ograniczeń oraz od 17 do 95 funtów za bilety na miejsca z ograniczoną widocznością.

Przypomnijmy, że finał Ligi Europy rozegrany zostanie 29 maja na Stadionie Olimpijskim w Baku, stolicy Azerbejdżanu.

Arsenal w swojej historii 7 razy miał okazję grać w meczu finałowym na arenie międzynarodowej. Ostatnim finałem Kanonierów w Europie był przegrany 1:2 finał Ligi Mistrzów z FC Barceloną w 2006 roku.

W 1994 roku Arsenal pokonując 1:0 Parmę w rozgrywanym w Kopenhadze finale Pucharu Zdobywców Pucharów zdobył do tej pory swoje jedyne europejskie trofeum. Bramkę na wagę tytułu strzelił wówczas w 20. minucie Alan Smith.

Chelsea FCLiga Europy autor: Kamil Gałuszka źrodło: irishtimes.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
lordoftheboard komentarzy: 819813.05.2019, 14:11

@zly_kanonier: La Liga chce 3 mecze rozgrywać w Stanach/Chinach/Japonii itd.

Kasa misiu kasa.

Leehu komentarzy: 1049613.05.2019, 10:30

@Joliwier06: Nie no w finale Miki miał dostać pozwolenie na grę. :)

zly_kanonier komentarzy: 511112.05.2019, 12:59

Ja rozumiem, że Azerbejdżan należy do UEFY, ale organizowanie finału europejskiego pucharu, w którym wystąpią dwa kluby ze stolicy zachodnio-europejskiego państwa w Azji to jest kompletny żart. Za parę lat niech zorganizują w Sydney albo Timbuktu.

Tak wiem, że miejsce rozgrywania finału było już dawno znane, ale mimo wszystko dalej mnie to trochę uwiera.

RIVALDO700 (zawieszony) komentarzy: 3747411.05.2019, 16:28

Ups nie ten watek

RIVALDO700 (zawieszony) komentarzy: 3747411.05.2019, 16:27

Herrera oficjalnie oglosil ze odchodzi z united. Od tej pory jest free agentem.

Oldgunner3 komentarzy: 961811.05.2019, 16:20

Małe sprostowanie odnośnie ostatniego akapitu - Arsenal zdobył jeszcze Puchar Miast Targowych [protoplasta P.UEFA] w 1970 [w dwumeczu 4-3] z Andrlechtem.

Armata500 komentarzy: 4345 newsów: 13011.05.2019, 14:14

Niech następny finał zrobią w Mongolii, a jeszcze kolejny w San Escobar. Dawanie organizacji tak dużego wydarzenia piłkarskiego krajowi, który jest w stanie wojny z sąsiadem, istnieją wątpliwości co do tego, czy mogą tam grać piłkarze określonego obywatelstwa (Miki) to jakieś nieporozumienie. Nic nie mam do Azerów i ich kraju, zapewne jest bardzo ładny i warto go odwiedzić turystycznie, ale organizować tam finał Ligi Europy? Tu bym się mocno zastanowił. W ogóle organizacja wszelakich finałów i turniejów w krajach, gdzie piłkarska tradycja jest delikatnie mówiąc na średnim poziomie jest moim zdaniem słaba, ale wiadomo, kasa, kasa, kasa, tylko to się dzisiaj liczy.

I jeszcze ten przydział biletów. Stadion jest ogromny, mieści 70 000 kibiców, a oni na finał dają niecałe 12 000 biletów kibicom finalistów. To jakiś żart? Ktoś rozpędził się i uderzył głową w drzewo? A może po prostu pracują tam jacyś chorzy ludzie? No bo nie wiem jak to wytłumaczyć...

Czysto hipotetycznie bo wiem, że to było nierealne, ale ciekawi mnie co by było, gdyby jakiś klub z Armenii zagrał najlepszy sezon w historii ich piłki nożnej i zaszedł do finału LE teraz. To co wtedy? Nie mogliby zagrać w finale? Walkower dla drugiego finalisty? Przeniesienie finału? Czy może ochrona samolotu i autokaru piłkarzy ze strony Delta Force, Gromu i Navy Seals, a kibicom z Erywania zakaz wjazdu na finał? Dawanie finału krajowi który z drugim jest w stanie wojny to idiotyzm i tyle.

fabregas1987 komentarzy: 2570611.05.2019, 12:13

Nie możnaby tak zamienić z 2020 gospodarza i machnąć w Gdańsku tego finału? ;)

Toreira11 komentarzy: 19611.05.2019, 12:06

To jest rozbój w biały dzień!!

Johann komentarzy: 58 newsów: 6111.05.2019, 11:41

@CiapsonPL: Czasami widocznosc w jakims stopniu ograniczaja barierki, ktore sa na wysokosci oczu siedzacego kibica, czasami sa nawet slupy podrzymujace konstrukcje dachu. Tak jest np na stadionie we Wroclawiu

polishbrigadesx komentarzy: 1017411.05.2019, 09:24

Śmiech na sali taka mała liczba biletów no ale przecież przyjaciele uefy są ważniejsi.

MartiniKS komentarzy: 45511.05.2019, 03:07

@kamilo951456: Oczywiście, że nie jedyne. W tekście u góry jest ewidentny błąd! :)

kamilo951456 komentarzy: 65810.05.2019, 23:23

Jak to jedyne trofeum europejskie. A puchar miast targowych? To przecież dzisiejsza liga europy

CiapsonPL komentarzy: 20410.05.2019, 22:43

Może to głupie pytanie, ale czy ktoś wie i mógłby wyjaśnić co oznaczają miejsca z "ograniczeniami widokowymi" na stadionie? Czy trybuny na wszelkiego rodzaju arenach nie konstruuje się w taki sposób żeby widoczność zawsze była prawidłowa? Co to musi być za stadion, że miejsca mają ograniczoną widoczność? Brakuje tam stopni i wszystkie rzędy leżą płasko obok siebie? Nie jestem w stanie tego sam pojąć. Bywałem na wielu stadionach w różnych ich punktach i nigdy nie narzekałem na to, że czegoś nie jestem w stanie zobaczyć.

tony888 komentarzy: 20210.05.2019, 21:12

5 801 dla Chelsea. Co oni tam palą w tej Uefie?

Joliwier06 komentarzy: 483 newsów: 1510.05.2019, 20:08

Dwie drużyny z jednego miasta jadą na finał 4 600 km, Miki i tak nie zagra, mało biletów... To ma być mecz Arsenal-Chelsea w finale LE?

Artu komentarzy: 186110.05.2019, 19:33

A może Chelsea i Arsenal powinni się dogadać i finał niech zagrają na Wembley, na pohybel białym kołnierzykom z UEFA.

DyktatorArsene komentarzy: 213010.05.2019, 19:16

Tak to jest jak sie sprzedaje futbol krajom trzeciego swiata za pieniadze.

czwArtek komentarzy: 10210.05.2019, 19:09

Piłka nożna z założenia powinna być dla kibiców, niestety w ostatnich latach jest dla sponsorów czyt. kasy. Rozumiem, że UEFA chce promować nożną na całym świecie, ale od tego są jakieś towarzyskie turnieje, wyjazdy topowych drużyn na tournee, a nie finały europejskich pucharów.

schnor25 komentarzy: 1854610.05.2019, 18:15

Po kiego organizować finały w tak "zaściankowych" miejscach? Raz, że kawałek drogi, dwa ponoć nie łatwo się tam dostać, trzy - niektórzy zawodnicy mogą nie przekroczyć granicy (jestem ciekaw jak rozwinie się sytuacja z Mikim). Ale jak nie wiadomo o co chodzi, to wiadomo o co chodzi...

Kowal96 komentarzy: 1758110.05.2019, 17:07

Ale bieda...

MatczaK komentarzy: 62210.05.2019, 16:45

Śmiesznie mała pula biletów, ale może nie ogarną organizacyjnie większej ilości kibiców, lepiej, zeby było mniej i bezpieczniej.

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268310.05.2019, 16:16

Jak tak dalej będzie UEFA pogrywać to w końcu czołowe klubu stracą cierpliwość i zorganizują tą super ligę..

mitmichael komentarzy: 4924310.05.2019, 15:54

Co to jest 6tys na taki stadion. Ta uefe konkretnie pogieło

FilipCz komentarzy: 182710.05.2019, 15:48

@SoulStorm: Miałeś kiedyś doczynienia z życiem kibicowskim, czy tylko tak sobie piszesz na temat dopingu, bo nie słychac kibiców Arsenalu w telewizji? Wiesz, że jest dość znaczna różnica pomiędzy osobami, które chodzą na mecz u siebie i nie dopingują, a takimi, które jeżdżą na wyjazdy na drugi koniec świata, żeby móc tylko wesprzeć swój ukochany klub? Wiadomo, że jest mnóstwo lepszych kibicowsko ekip od Arsenalu, ale błagam Cię, nie staraj się porównywać tych dwóch odmiennych grup, bo po prostu się nie da.

MarkOvermars komentarzy: 908410.05.2019, 15:37

To jakiś żart

Patriko komentarzy: 520710.05.2019, 15:14

@SoulStorm: xD ale wiesz, że mecz meczowi nie równy i jak graliśmy z nimi na Emirates, to było ich słychać głośniej od Arsenalu tylko gdy odśpiewali "Allez! Allez!" po strzelonym golu Milnera i może kilkoma wyjątkami jak jakieś YNWA pod koniec a na sektor gości w PL też wchodzi z 4-6k gości, także bajki opowiadasz, co innego grać mecz z Cardiff w południe o kolejne 3pkt w środku sezonu a co innego grać półfinał, finał , mecz derbowy itd. To jakaś moda negowanie kibiców Arsenalu zwłaszcza na wyjeździe

SoulStorm komentarzy: 735110.05.2019, 14:54

@Patriko: Chyba nie zrozumiałeś kontekstu mojej wypowiedzi.

Popatrz tylko np. na klimat panujący na Anfield.Jestem przekonany,że gdyby liczba 6 tysięcy z nich zawitała na finale LM zrobiliby o wiele większy hałas niż te 60 tysięcy dopingujące Arsenal na The Emirates dlatego większa liczba nich w Baku nie zrobi różnicy.

Patriko komentarzy: 520710.05.2019, 14:43

@PrzeArs: Nie, puchar zdobywców pucharów to jak sama nazwa wskazuję, puchar zdobywców pucharów :D(krajowych) potem zamiast tego wszedł puchar Uefa

Patriko komentarzy: 520710.05.2019, 14:41

@SoulStorm: Zastanawiasz się co czasem piszesz? przypomnij sobie mecze finałowe na Wembley albo nawet wczorajszy na Mestalla, no chyba, że nie znasz przyśpiewek albo zwyczajnie angielskiego dlatego ci się może wydawać, że na meczach Arsenalu panuje "festyn" a 12k biletów dla finalistów przy 70tysięcznym obiekcie to kpina

SoulStorm komentarzy: 735110.05.2019, 14:08

Więcej nie ma sensu przy tym kiepskim dopingu ze strony kibiców Arsenalu.Przy 60 tysiącach widzów jest festyn więc to naprawdę nie robi różnicy.

PrzeArs komentarzy: 278410.05.2019, 14:05

Puchar zdobywców pucharów to tak naprawdę liga mistrzów ?? Wtedy tak się nazywała ???

Szymon95snk komentarzy: 29010.05.2019, 13:50

@rev: no są w Polsce wiec klimaty podobne

papiez4 komentarzy: 35610.05.2019, 13:33

@Ech0z: kasa...

Ech0z komentarzy: 1034410.05.2019, 13:15

Po cholere organizują finał europejskich rozgrywek w jakiejś dżungli no japierdziele co za dzbany tam w tej uefie siedza

arsenallord komentarzy: 29570 newsów: 11710.05.2019, 13:01

Byłby Sven byłoby 16 tyś biletów.

thide komentarzy: 32389 newsów: 185210.05.2019, 12:41

@Johann: i wizę musisz mieć.

KapitanJack10 komentarzy: 5326 newsów: 410.05.2019, 12:28

12tys biletów dla kibiców na stadionie mającym 70k miejsc? Jaja sobie chyba robią... Kto tam będzie oglądał ten finał? 40tys azerskich pikników?!

Johann komentarzy: 58 newsów: 6110.05.2019, 12:24

Już nie dość, ze będzie trudno się tam dostać (czytałem gdzieś, że bilet do Azerbejdżanu z Anglii to jakieś 1000 funtów) to jeszcze z biletem utrudnili. Będzie wielu szejków, a mało kibiców. A takie fajne derby się szykują

Arsenal96l komentarzy: 499910.05.2019, 12:12

Ale będą emocje na stadionie xd

rev komentarzy: 161510.05.2019, 12:10

Następne finały europejskich rozgrywek proponuję zorganizować gdzieś w Ułan Bator albo Mogadiszu - powinno być łatwiej zarówno z wejściówkami, jak i z całą logistyką przedsięwzięcia.

Marcinafc93 komentarzy: 32830 newsów: 110.05.2019, 12:04

Śmieszni są chyba, że tylko po 6tys.

kvapeace komentarzy: 7610.05.2019, 12:04

Dramat.

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester City - Arsenal 31.03.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Brentford 9.03.2024 - godzina 18:30
2 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal28204464
2. Liverpool28197264
3. Manchester City28196363
4. Aston Villa29175756
5. Tottenham28165753
6. Manchester United281521147
7. West Ham29128944
8. Brighton28119842
9. Wolves281251141
10. Newcastle281241240
11. Chelsea271161039
12. Fulham291151338
13. Bournemouth28981135
14. Crystal Palace28781329
15. Brentford29751726
16. Everton28871325
17. Luton29571722
18. Nottingham Forest29671621
19. Burnley29452017
20. Sheffield Utd28352014
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland185
O. Watkins1610
Mohamed Salah159
D. Solanke153
Son Heung-Min148
J. Bowen143
B. Saka137
A. Isak120
C. Palmer118
P. Foden117
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
0
Gracz lutego wybór redaktorów
6
Gracz lutego wybór użytkowników Aaron Ramsdale
Aaron Ramsdale
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1 2 3 4 5 6