Adams: Arsenal nie wygra ligi pod wodzą Wengera

Adams: Arsenal nie wygra ligi pod wodzą Wengera 05.12.2017, 00:47, MVTI 71 komentarzy

Tony Adams, legenda The Gunners, uważa, że Arsenal nie wygra już mistrzostwa Anglii pod wodzą Arsene'a Wengera.

- Jest związany z Arsenalem przez kolejne 18 miesięcy i pytasz mnie czy ten klub może wygrać ligę. Myślę, że nie i jest to dla wszystkich oczywiste. Możesz sobie zadać pytanie - jak długo Arsene będzie na Emirates Stadium? To bardzo leciwy trener. Powiedział, że przejście na emeryturę zabiłoby go, więc nie widzę powodu, dla którego miałby opuszczać Arsenal. Dla mnie nie byłoby zaskoczeniem, gdyby po raz kolejny przedłużył kontrakt.

- On nie chce tego, abym mu w czymś pomógł. To najbardziej utytułowany menedżer w historii Arsenalu, więc nie możesz na niego zbytnio narzekać. Po prostu uważam, że pod jego wodzą Kanonierzy nie zdołają sięgnąć po mistrzostwo Anglii. Grałem przez bardzo długi czas na Highbury i to nie daje mi żadnej możliwości, abym znowu mógł ingerować w działania tego klubu? Tak nie powinno być.

- Istniało kilka propozycji, z których mogłem skorzystać, ale ostatecznie - nie spełniły się. Wydaję mi się, że jedyny powód, dla którego nie jestem związany z Arsenalem to Wenger. On nie chce mnie tu widzieć.

Arsene WengerTony Adams autor: MVTI źrodło: skysports.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
dudekns komentarzy: 605018.12.2017, 09:50

Bolesne, ale jednak prawdziwe ...

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268311.12.2017, 18:31

@loool:

My zdominowaliśmy Barcelone kilkukrotnie w LM do pierwszej kartki (2006 rok) lub gola...
Takich "gdyby" można odhaczać w nieskończoność na ścianie płaczu Arsenal'u

Fakty mówią to co napisałem. Reszta to marzenia i wyobraźnia

loool komentarzy: 95010.12.2017, 11:47

@Nomad: Co prawda było widać braki, ale dało się je naprawić w jednym okienku, a nie przez tyle lat, gdyby nie durne zagranie Naniego(a może durna kartka sędziego) w meczu 1/8 LM z Realem United miało szanse oprócz wygrania ligi na dobry wynik w LM a może i nawet zwycięstwo. W 1/8 finału zdominowali Real do czasu czerwonej kartki.

kanonier21afc komentarzy: 225707.12.2017, 12:22

Odsunał Henryego, teraz dowiadujemy się o Adamsie, jestem tego samego zdania

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268307.12.2017, 00:15

@varosso:

Kiepski przykład bo akurat tamtejsza Borussia nie była wcale taka słaba.. Założę się, że to było trudne rozstanie dla obu stron.

Chyba najlepszym przykładem jest Sir Alex Ferguson. On najdłużej pracujący i najbardziej zasłużony na wyspach trener wiedział kiedy odejść. Upadek jaki następował już w jego ostatnim sezonie United był tak widoczny jak ten Wenger'a 'lata świetlne temu'.
On wiedział kiedy odejść. Za jego kadencji już nastąpiły błędy i on je dostrzegał. MIał też zasługi i honor.

Wenger... z całym szacunkiem dla wszystkiego co zrobił dobrego dla Arsenalu nie ma honoru a na zasługi chyba liczy tak samo jak don kichote.

06.12.2017, 08:18
@illpadrino napisał wiele w dobrym kierunku.. tylko po swojemu ale obiektywnie, ale......... temat rzeka ***

luis008 komentarzy: 19107.12.2017, 00:06

Wenger jest zbyt uparty żeby zrozumieć, że się wypalił, że ciągnie klub na dno i że potrzebuje kogoś kto mu pomoże bo sam po za FA CUP niczego nie wygra. Szkoda, że Wenger wszystkim swoim byłym piłkarzom zamyka drogę do zajęcia pozycji w klubie. Żebyśmy PL to Wenger musiałby odejść a stery musiałby przejąć ktoś kto by Wengera nie słuchał bo jak Wenger będzie nim sterował to też nie wygramy PL ani LM

Marioht komentarzy: 611406.12.2017, 19:08

@illpadrino: Masz rację. Nie warto dyskutować.
Może kiedyś sami zrozumieją pewne rzeczy, ale raczej w to wątpię, czytając ich gorliwe słowa uznania adresowane w kierunku Francuza.

PIORUN85 komentarzy: 10406.12.2017, 13:29

ameryki nie odkrył to jasne jak słońce

drewniane_krzeslo komentarzy: 280206.12.2017, 12:30

@varosso: Arsene zapewne też jest tego świadomu

varosso komentarzy: 87006.12.2017, 11:42

@drewniane_krzeslo: Nie każdy ma takie jaja jak Klopp, który wiedział kiedy zrezygnować z Borussii widząc ze juz nic nie osiągnie bo wypaliły się jego pomysły.

drewniane_krzeslo komentarzy: 280206.12.2017, 11:02

@illpadrino: Arsene nie jest wieczny ale na dzień dzisiejszy jest trenerem Arsenalu i daje z siebie wszystko, rozumiem, że zgadzasz się z tym stwierdzeniem tak ?

illpadrino komentarzy: 12030 newsów: 306.12.2017, 10:29

@drewniane_krzeslo:

Serio myślisz, że jakby Wenger czuł się wypalony to by sam zrezygnował?

Bujaj dalej w chmurkach.

drewniane_krzeslo komentarzy: 280206.12.2017, 09:25

@illpadrino: Arsene jest trenerem na dzień dzisiejszy, jakby był wypalony to sam by zrezygnował.

Nie wiem jak poradziłby sobie inny trener z "topki", więc to wróżenie z fusów

Mou nie jest gwarancją sukcesu.

illpadrino komentarzy: 12030 newsów: 306.12.2017, 08:18

@Marioht: Nic ich nie nauczy, bo są zakochani w Wengerze.

Czystym okiem widać, że ten staruszek jest już wypalony i potrzeba tutaj świeżej krwi na ławce trenerskiej. Jest dużo utalentowanych trenerów takich jakim był Wenger 20 lat temu.

Prowadzenie klubu z jakiś własnych pobudek bo aktualnie tak to wygląda to raczej kiepski pomysł.

I Mając takie składy jak miał Wenger zakładam, że inny trener z topki, zdobyłby mistrzostwo minimum raz/dwa.

W każdym sezonie coś brakowało. Śledzę ten klub od dawna i w każdym sezonie brakuje kropki nad i. To jest śmieszne. Ludzie śmieją się z Mourinho ale jego Manchester po raptem 3 transferach gra wyśmienicie i skutecznie i zajmują drugą pozycję w lidze i zapewne, będą walczyć o mistrzostwo do końca.

U nas kiedy trzeba kupić napastnika, Wenger kupuje TYLKO bramkarza, kiedy trzeba obrońcy - Wenger kupuje znowu co innego i tak w kółko.

"A przecież kupił Lacazzeta!!!!" - a Uj z tym jak miał napastnika kupić już z 2 lata temu by wygrać mistrzostwo i na to miał realne szanse.

Szkoda dyskutować z melepetami zapatrzonymi w Wengera.

krecik349 komentarzy: 567 newsów: 105.12.2017, 21:02

@Nomad

Nie gniewam się, każda dyskusja na poziomie na wagę złota :)

Również pozdrawiam

polishbrigadesx komentarzy: 1017405.12.2017, 20:28

To jest bardziej niż pewne , czas wenegera minął i teraz on wraz z jankesem ciągną ten klub na same dno.

PtoOk komentarzy: 220005.12.2017, 20:16

@Marioht: Oczywiście, że szacunek mu się należy bo piłkarzem mimo problemów alkoholowych był wybitnym i charyzmę ma olbrzymią.

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268305.12.2017, 19:55

Jeszcze jedno, słuszne moim zdanie ale nie tylko.. bo i mądre.. i prawdziwe.

"Wszyscy kibicujemy tak naprawdę sukcesowi swojej drużyny"

..prędzej czy później

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268305.12.2017, 19:50

@krecik349:

Wybacz kolego iż zabrzmiało to w ten sposób.. Już się tłumaczę:

Nie chcę by ludzie głupi/głupsi celowali z rozpędu w ten mur. Chcę by to zrobili Ci, którzy fanatycznie wręcz wierzą w to, że tylko Wenger ma/miał/będzie miał temu klubowi do zaoferowania (np. mistrzostwo - wyrwane ze słów Adamsa i innych już wcześniej publicznych..........................i zapewne z tokiem rozumowania większości użytkowników witryny kanonierzy.com {chociaż nie znam statystyk}).
Styl gry Wengera mnie nie zaskakuje. Jest bardzo powszechny i gra to wiele ekip w zasięgu naszych zainteresowań. A klubów z technicznymi zawodnikami w środku (i nie tylko) pola nie trzeba szukać ze świecą teraz.

Niczego temu panu nie umniejszam z osiągnięć (dla jasności). Też jestem fanem jego dokonań.
Osiągnięcia jednak to nie tylko wygrane. To czyny dokonane.. ile tego w czasie zarówno pozytywnych jak i negatywnych.
Nie podważam też jego zaangażowania.. ale brakuje mu cech zwycięzcy. Nie wiem.. może to przyszło z wiekiem.. karierą czy problemami, ale przyszło. A raczej...... odeszło z czasem.
Gdy tak patrzę na jego karierę to jego najbardziej produktywny czas poświęcił na stadion.
Chwała mu za to również.. Chociaż dupy nie urywa ten stadion (przepraszam jeśli kogoś urażę)

Nie oglądałem tak fatalnego Arsenalu od dawna. Nie mówię o stylu gry (tylko kiedy im wychodzi niestety.. a czy często się to zdarza?) a raczej o zaangażowaniu jeśli miał bym zamknąć to w jednym słowie.
{Temat ciągle nasilających się upokorzeń zarówno na własnym podwórku jak i w europejskich pucharach jest naprawdę kiepski. Tylko jakich pucharach tak po prawdzie?}.
Tutaj można wypisywać litania na ten i tego typu tematy...tylko po co??

Dzięki za poświęcenie czasu na przeczytanie tego co miałem do powiedzenia.
Nie miej mi tylko za złe wyrażanie swojej opinii, która i tak niewiele znaczy

Pozdro

krecik349 komentarzy: 567 newsów: 105.12.2017, 19:41

Tak ja Wengera specjalista od porazek

Marioht komentarzy: 611405.12.2017, 19:27

Nikt nie mówi, ze ma być idolem, menadżerem.
Po prostu ma według mnie rację odnośnie Wengera i tyle.
Należy mu się także szacunek bo Arsenal był jego całym życiem. Zostawił masę zdrowia i serducha reprezentując jego barwy.
Takich piłkarzy dziś brakuje.
Nie godzi się nazywać go lumpem...

PtoOk komentarzy: 220005.12.2017, 19:01

@Marioht: No dobra może nie każda, ale większość jest taka. Zresztą to zupełnie normalne, że w autobiografii ukazują daną osobę pozytywnie lub zmuszają do współczucia czy pokazują, że przez liczne problemy musiała odreagować i stąd nadużywanie narkotyków czy alkoholu. Sorry ale do mnie nie trafia coś takiego i nie mam zamiaru Adamsowi współczuć czy zgadzać się z jego każdym zdaniem bo to po prostu nie jest dobry przykład na idola

Marioht komentarzy: 611405.12.2017, 18:36

@kraku96: Daj Boże.
Ale ja w to nie wierzę bo słyszę to już od nastu lat.

Co przegrany mecz to jakieś bzdurne wymówki, co sezon to czegoś brakuje.

kraku96 komentarzy: 36005.12.2017, 18:08

@Marioht: póki co to raczej kolejny już raz budowa składu od podstaw, zobaczymy co będzie w styczniu i w lato z transferami, ale zobaczysz, że w przyszłym roku będzie walka o mistrza na poważnie. Szczególnie jak odejdzie zapatrzony w siebie Sanchez i przyjdzie chociaż Draxler za niego.

Marioht komentarzy: 611405.12.2017, 18:02

@krecik349: A czy ja bronię Adamsa jako menadżera? Nie.
Napisałem tylko, ze powiedział prawdę.
Tak, ja wolę Mourinho od Wengera bo czego Portugalczyk się nie dotknie to zamienia w złoto. Nie to co ten specjalista od porażek.

@PtoOk: Nie każda. Ile ich przeczytałeś? Bo ja z 20.
Tak szczerej i wstrząsającej nie czytałem.
No chyba tylko Domenecha.
To, że Adams potrafił publicznie przyznać się do swoich błędów, budzi mój szacunek i sympatię.

@timiiiii: Oni tego nie rozumieją. Żyją wspomnieniami, nie teraźniejszością. Dlatego właśnie ten klub wygrywa to co wygrywa.
Bo ludzie nie potrafią się wyzbyć sentymentów do jednego człowieka, któremu sie wydaje, że jest większy od klubu.
NIE JEST.

@kraku96: "Wengerout? to się skończy gorzej niż SAF z United."
No na pewno tak się skończy. Jak Wenger pozostawi po sobie zgliszcza to jego następcy zajmie kilka lat zanim przywróci dawną świetność Arsenalowi.

Myślałem, że ten blamanż z Bayernem i wypadniecie poza top 4 coś ludzi nauczy, w kwestii Wengera, romantyzmu i "pięknej gry" którą widać w co 4 spotkaniu.

kosbat komentarzy: 45405.12.2017, 17:20

@kosbat: Na* (serio, przydałaby się możliwość edycji tekstu po opublikowaniu)

kraku96 komentarzy: 36005.12.2017, 17:20

jak dla mnie Wenger jest cały czas w czołówce trenerów na świecie. Zanim zaczniecie krytykować przeczytajcie:
-jest w czołówce, ale mu się nie chce. Nie ma motywacji do wygrywania trofeów. Dlaczego mecze z lepszymi zespołami wyglądają lepiej? nawet te przegrane, ale aż chce się oglądać taki Arsenal. Wenger na takie mecze dopasowuje taktykę, każdy wie co ma robić na boisku. Jak nie idzie to zmienia i daje to efekty. Gdyby na każdy mecz obmyślał indywidualną taktykę, to mistrza przez ostatnie 10 lat wygrałby z 5 razy. Zmieniali się piłkarze i nawet z tych słabych wydobywał lepsze cechy. Stracił zaangażowanie, może potrzebuje jakiegoś impulsu.. Napewno potrzebny ktoś od transferów, zobaczymy co będzie z tego z Borussi.
-Wengerout? to się skończy gorzej niż SAF z United. Trzeba wziać kogoś pokroju Henry'ego, Bergkampa, Piresa i niech się uczy od Wengera ze dwa lata. Podsumowując Wengerowi się nie chce, a jak odejdzie to będzie koniec Arsenau w czołówce na ładnych parę lat. Niech uczy następce i niech dadzą mu kogoś kto zrobi dobre transfery. Jak dostanie kiku lepszych piłkarzy to mistrza jeszcze wygra.

kosbat komentarzy: 45405.12.2017, 17:19

@timiiiii: Ma pewno twojego nastawienia nie zmieni

timiiiii komentarzy: 189505.12.2017, 17:06

@krecik349:

prosze Cie... "zgniotła wielkie diabły" ?????????????

zgniotla? 1:3?

wielkie? a Ty widziales MU w latach 90?

Iwobi ma co? wahania formy? o boziu, nie zartuj juz bo zejde ze smiechu.

Nketiah? pol godziny gry i Ty porownujesz go do Fabsa?

Wengerballa to Ty chyba tylko YT znasz... tego juz nie ma. nie ma. i JEDEN mecz z 33 strzalami (i JEDNYM golem) niczego nie zmieni

krecik349 komentarzy: 567 newsów: 105.12.2017, 16:59

A co do stylu, ostatni mecz pokazał że kanonierzy to jednak przydomek nie bez kozery. 33 strzały na bramkę, podkreślę to, UNITED? Czy jakakolwiek drużyna z BPL tak kiedyś zgniotła wielkie diabły? Oczywiście ta najważniejsza statystyka niekorzystna, nie ma co się łechtać, jednak to był pokaz Wengerballa, i to nie przeminęło.

krecik349 komentarzy: 567 newsów: 105.12.2017, 16:56

timiii

Tak, Iwobiego, jest młody i ma wahania formy, to normalne.
Poza tym to Bellerin, Nketiah.

Ja też nie jestem z drugiej strony ortodoksyjnym fanem, żeby być ślepy na wady Wengera, bo nikt nie jest idealny, ale tak jak mówiłem, każdy z nas zna taki Arsenal, jaki Wenger stworzył. Wątpię aby była tu osoba która pamięta Arsenal Grahama np.

timiiiii komentarzy: 189505.12.2017, 16:31

@krecik349

wszystko pieknie, ladnie tyle ze:

1. "francuz stworzył jego potęgę, wpływ, rozpoznawalność, styl, stadion, akademię" - potege? styl? obie te rzeczy skonczyly sie ladnych pare lat temu
2. "za wprowadzenia 16letniego Fabsa do 1 drużyny" - ponownie - kiedy to bylo? i kogo wprowadzamy teraz? Iwobiego? heh, smiechlem
3. "przecież on każdy mecz przeżywa jak 1, oddanie dla tej pracy" - przezywa bo prawie kazdy to dramat w wykonaniu zawodnikow na boisku...

nikt prawdopodobnie nie ma tyle glupoty w sobie zeby krytykowac W. za to co zrobil dla klubu. wielkich jednak ce****e to ze wiedza "kiedy ze sceny zejsc". niestety panu W. tego brakuje...

PtoOk komentarzy: 220005.12.2017, 16:00

@Marioht: Każda autobiografia jest taka.

krecik349 komentarzy: 567 newsów: 105.12.2017, 15:50

ljnugberg77

Jak już wszystko hejcisz, to chociaż nie kłam. City już wtedy płaciło. Ale po prostu taka była a nie inna decyzja Wengera, widzimy zmiany kadrowe, nowego szefa skautingu, dyrektora sportowego, coś się zmienia w strukturach a jak jest do końca? Nie wiadomo, to że ktoś był super piłkarzem nie znaczy że będzie super trenerem. Proste

kosbat komentarzy: 45405.12.2017, 15:49

@ljungberg77: Żałosna jest twoja agresja w stosunku do osoby Arsene i jego zwolenników. Wcześniej to było do przebolenia ale ostatnio przeginasz

ljungberg77 (zawieszony) komentarzy: 202305.12.2017, 15:34

największa legenda klubu się granie do pomocy a zazdrosny o sukcesy dziadek woli na asystenta zajefajnego Boulda który na bank będzie kiedyś super managerem..., żenada i tyle, nie ma się potem co dziwić że autorytet sztabu szkoleniowego u tych zapatrzonych w siebie gwiazdorów jest zerowy, młodsi nie pamiętają ale podobnie było z Vieirą który został wręcz wypchnięty do (jeszcze nie aż tak super płacącego City)

ProroK komentarzy: 85105.12.2017, 15:09

A co do mistrzostwa to, wygramy je z Wenger jest do tego przekonany :)

ProroK komentarzy: 85105.12.2017, 15:08

Zawsze jest drugie dno.. Nie wiemy co dzieje się wewnątrz . Zauważcie jedno że, Wenger prawie nigdy nie krytykuje nikogo w swoich publicznych wypowiedziach . A Adams go zaatakował otwarcie .. Nawet Henry jak Arsene dał mu ultimatum "tv albo klub", nie krytykował go w prasie otwarcie .

krecik349 komentarzy: 567 newsów: 105.12.2017, 15:06

@Marioht

Bierzesz zdanie wyjęte z kontekstu, sam Goebbels by się tej manipulacji nie powstydził :D

Jak napisałem wcześniej, nie znam innego Arsenalu niż tego za Wengera. Dla mnie to tylko i wyłącznie francuz stworzył jego potęgę, wpływ, rozpoznawalność, styl, stadion, akademię(przecież przed francuzem trenowali na wypożyczonym boisku od UCL!)

Więc z czym mi tu wyjeżdżasz? Podziwiam Arsenal dlatego że dyryguje nim Wenger, gdyby Wenger odszedł do PSG do bym z ciekawością oglądał paryżan, zresztą mój 1 komentarz jest myślę dość jasny, jestem romantykiem futbolu a Arsenal uwielbiam za styl, za wprowadzenia 16letniego Fabsa do 1 drużyny, za promocję młodych, za to jakim człowiekiem jest sam Wenger, dżentelmen, przecież on każdy mecz przeżywa jak 1, oddanie dla tej pracy. Chciałbyś mieć na ławce chama Mourinho?

Kto jest kolego większą legendą Arsenalu, Wenger czy Adams? Zastanów się.

Adams pokazał swoją inteligencję jako manager, gdzie wskaźnik zwycięstw w Gabali wynosił 33%(Jego najlepszy), a w Granadzie przerżnął wszystkie 7 meczy, i taki człowiek ma jakiekolwiek prawo czepiać się trenera który w tym sezonie przebije samego SAFa pod względem ilości meczów w BPL spędzonych na ławce trenerskiej?

Faktycznie, taktyk...

Marioht komentarzy: 611405.12.2017, 14:57

@Sobieski14: Zamienie Ozila na Costę z pocałowaniem ręki.

Marioht komentarzy: 611405.12.2017, 14:32

@krecik349:
"Więc odejście Wengera zakończy Wengerball, a dla mnie przywiązanie do tych barw."
Czyli Ty jak większość zwolenników Francuza kibicujesz jemu a nie klubowi?!
Jak odejdzie do PSG to zmienisz przywiązanie do barw?
Chryste, co to się podziało...

@Ashmadia: Może zanim zaczniesz wyzywa jedną z legend Arsenalu od lumpów to przeczytaj jego autobiografię.
Znajdziesz w nim człowieka, inteligentnego, wrażliwego.

drewniane_krzeslo komentarzy: 280205.12.2017, 14:22

Adams był świetnym graczem dla Arsenalu zrobił bardzo wiele. Jednak jego zasługi po za murawą nie są imponujące w związku z tym nie widzę sensu, żeby Adams był w strukturach klubu, gdyby Arsene był taki zły nie zatrudnił Lehmanna a jednak to zrobił.

mitmichael komentarzy: 4924305.12.2017, 13:36

Nic nowego nie powiedzial

Ashmadia komentarzy: 168105.12.2017, 13:34

Takie wypowiedzi to woda na młyn, dla tych wszystkich pajaców, co hejtują Wengera, bo naoglądali się City i innych gówien. Adams piłkarzem był dobrym, ale jak wyobrażacie sobie tego lumpa w sztabie? Jako kogo? Przecież to jest idiota, ktoś tu płakał, że inne kluby potrafią ludzi do sztabu wprowadzać. Jak popatrzycie jak grali Guardiola, Arteta, Vieira, Laudrup, Enrique czy Simeone to zobaczycie, że taki kretyn jak Adams nie nadaje się do niczego innego, jak do robienia syfu w mediach. A jeśli dla was menadżer jest od wyzywania i darcia mordy na piłkarzy i w takiej roli widzicie Mr. Arsenal'a to świadczy tylko i wyłącznie o tym jakie pojęcie o futbolu macie. P.S. Same posiadanie zdania nie daje prawa do wypowiadania go. Trzeba jeszcze wiedzieć o czym się mówi.

PhiLife komentarzy: 96705.12.2017, 12:57

Szkoda tylko, ze nie przewidzial Lisow wygrywajacych sezon ;) Tak to i ja moge sobie paplac

krecik349 komentarzy: 567 newsów: 105.12.2017, 12:34

@Nomad

To że się ktoś nie zgadza z Twoją opinią nie znaczy że jest głupi/ głupszy.

Mamy jak najbardziej ciekawych zawodników w składzie, dla mnie Arsenal to Wenger, nie znam innego Arsenalu niż tego za kadencji Wengera, podejrzewam jak większość użytkowników na tej stronie, więc odejście Wengera zakończy Wengerball, a dla mnie przywiązanie do tych barw, bo nie interesuje mnie wyścig zbrojeń czy podniecanie się bo milionerzy kopią piłkę. Wenger jest ostatnim romantykiem futbolu i jego odejście definitywnie zakończy pewną erę.

pumeks komentarzy: 2080805.12.2017, 11:05

Adams powinien stać przed każdym w tunelu i motywować nasze gwiazdy do walki.

https://twitter.com/Arsenal/status/804064611125358594

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268305.12.2017, 10:47

Bronilismy Wengera (mykibice) przez dlugi czas bo mu sie to nalezalo...
Przyszedl czas kredytu na stadion ale zawodnicy wciaz byli ciekawi w tym skladzie... ciekawi i przyszlosciowi. Przynajmniej 50% tamtejszego skladu (nie tylko pierwszej 11ki) a teraz....
Ani nis splacamy stadionu, ani nie mamy zawodnikow. A tych co mamy (dobrych) chca odejsc (za darmo!!!).

Kazdy kto broni Wengera czy to na tej witrynie czy poza nia,.., powinien sie bardzo ale to bardzo rozpedzić i sprobowac ta wiare w jego osobe ulokowac w ten rozped przed solidną betonową ścianą.....

Adams był najtwardzszym obroncą i kapitanem za kadencji Wengera i nalezy mu sie szczera wypowiedź

krecik349 komentarzy: 567 newsów: 105.12.2017, 10:47

Eh, wylewanie pomyj bo nie dostał posadki z urzędu, nie lubię czegoś takiego.

grzegorz1211 komentarzy: 1026905.12.2017, 10:06

Adams z przyjemnością zasiadłby na jakimś ciepłym foteliku w strukturach klubu, kasa by się przydała

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester City - Arsenal 31.03.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Brentford 9.03.2024 - godzina 18:30
2 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal28204464
2. Liverpool28197264
3. Manchester City28196363
4. Aston Villa29175756
5. Tottenham28165753
6. Manchester United281521147
7. West Ham29128944
8. Brighton28119842
9. Wolves281251141
10. Newcastle281241240
11. Chelsea271161039
12. Fulham291151338
13. Bournemouth28981135
14. Crystal Palace28781329
15. Brentford29751726
16. Everton28871325
17. Luton29571722
18. Nottingham Forest29671621
19. Burnley29452017
20. Sheffield Utd28352014
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland185
O. Watkins1610
Mohamed Salah159
D. Solanke153
Son Heung-Min148
J. Bowen143
B. Saka137
A. Isak120
C. Palmer118
P. Foden117
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
0
Gracz lutego wybór redaktorów
6
Gracz lutego wybór użytkowników Aaron Ramsdale
Aaron Ramsdale
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1 2 3 4 5 6