Agent Campbella w Lizbonie?

Agent Campbella w Lizbonie? 30.08.2014, 11:32, Jakub Knapik 60 komentarzy

Dzisiejszego ranka portugalskie dzienniki zgodnie informują, że agent Joela Campbella, Joquin Batica, aktualnie znajduje się w Lizbonie, gdzie negocjuje warunki przejścia młodego napastnika do Benfiki. Nie wiadomo, na jakich zasadach, ale prawdopodobnie chodzi o wypożyczenie.

Podczas gdy dziennik O jogo mówi o €10mln ofercie portugalskiego klubu, Record podaje, że Batica właśnie negocjuje warunki wypożyczenia Campbella.

Arsène Wenger jeszcze nie zdecydował się, czy pozwoli odejść młodemu Kostarykaninowii, ale fakt, że agent piłkarza jest w Portugalii, stawia pod znakiem zapytania przyszłość Joela na The Emirates.

Komentarze Wengera na temat Campbella zawsze zawierały cień niejasności. Gdy w ubiegłym tygodniu został zapytany o przyszłość swojego podopiecznego, powiedział:

- Campbell aktualnie znajduje się w składzie i chciałbym go zatrzymać.

Nie powiedział natomiast, że zamierza to zrobić. Jeśli jednak okaże się, że Kostarykanin opuści Arsenal, będzie to prawdopodobnie oznaczało dodatkową aktywność na rynku transferowym. Podczas wczorajszego wywiadu, Wenger wyznał, że ma zbyt dużo napastników, by myśleć o kupnie kolejnych.

- Jeżeli kogoś kupimy, to ktoś będzie musiał odejść, gdyż mamy zbyt wielu graczy, a właściwie to zbyt wielu napastników.

Benfica LizbonaJoel Campbell autor: Jakub Knapik źrodło: arseblog.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
12Titi14 (redaktor) komentarzy: 4254 newsów: 52730.08.2014, 23:05

Wypożyczyć po raz kolejny? Spróbować, dawać mu szansę z ławki, a jak nie ma perspektyw na przebicie się do XI to sprzedać.

skyrim komentarzy: 807130.08.2014, 20:38

sanogo jest francuzem, campbell nie.
oto odpowiedź czemu kto gra.

Paniu76 komentarzy: 1246430.08.2014, 20:30

Wenger mu wgl nie daje szans... nie lepiej Poldiego sprzedać?

Fabi44 komentarzy: 111830.08.2014, 18:22

Jutro niech od 1 minuty wyjdzie !

xfam0us komentarzy: 645 newsów: 130.08.2014, 18:19

Szkoda chłopaka nie dostał nawet szansy!

FunRDZ komentarzy: 31430.08.2014, 17:43

niech Wenger zacznie dawac mu szanse bo chlopak sam w koncu dojdzie do wniosku ze lepiej sie przeniesc gdzie indziej zeby regularnie grac

Cesc1994 komentarzy: 332130.08.2014, 17:21

Mam nadzieję, że to żart. Nieśmieszny.

IAlwaysTrust komentarzy: 134030.08.2014, 16:35

Dla mnie nie ma najmniejszych powodow, by go w tym sezonie wypozyczac. Sanogo na wypozyczenie, Edison do Arsenalu - wszyscy szczesliwi.

Prawda jest taka, ze Sanogo to oczko w glowie Wengera i nie wiem czemu go tak probsuje, jak chlop puki co sie nie chce wniesc na wyzszy poziom niz prezentuje.

Nie podobo mi sie ta dysproporcja pomiedzy Joel'em a Yaya'a

pauleta19 komentarzy: 40790 newsów: 130.08.2014, 16:31

Wypożyczenie tak (i tak Wenger leci w kulki nie dając Joelowi minut :( ), ale tylko jak przyjdzie dobra #9. Sprzedaż na pewno nie, chłopak rozwija się jak burza.

AlexVanPersie komentarzy: 733630.08.2014, 16:10

Joel za Carvalho?

Ale Carvalho to Sporting a Joel do Benfiki, więc chyba nie teges?
Ale ja tam ligi portugalskiej nie oglądam, więc może tam jest jakiś klub Sporting Benfika Lizbona

mlody13 komentarzy: 337430.08.2014, 15:52

Musi być plota. Nigdy nie wybaczyłbym Wengerowi sprzedaży Joela.
Sprzedaż Joela = Wenger out ;P

mitmichael komentarzy: 4588930.08.2014, 15:36

Widze, ze media dalej sobie nie daja spokoju i na siłe pozbywaja sie go z Arsenalu. Na szczescie jeszcze chwila i zamyka sie okienko transferowe wiec bedziemy mieli swiety spokoj. Campbell zostaje i musi w koncu dostac swoja szanse.

polishbrigadesx komentarzy: 825230.08.2014, 15:24

Ten młody musi grać jeżeli nie to go wypożyczyć do tej Benfiki tam przynajmniej będzie miał więcej szans na grę.

H4nT komentarzy: 1530.08.2014, 15:24

mam nadzieje, że Joel zostanie. Kurde chciałbym zobaczyć go w akcji, wenga musi dac mu szanse.

kaman17 komentarzy: 330630.08.2014, 15:18

Mówil Wenger już nie raz :"Joel zostaje"

msempryk komentarzy: 4230.08.2014, 14:44

Ja pitole...przeciez jak Wenger odda Campbella na wypozyczenie czy na stale to nie bedzie napastnika dobrego tak naprawde... Sanogo pogra i kontuzje zlapie... (znajac zycie ) Giroud dopiero na poczatek roku 2015 wroci, to co ?? i jeszcze Wenger twierdzi ze ma za duzo napadziorow ...Co rok potrzebny jest napatnik ..A Wenger jak sciagnie srodkowego to sa potem takie drewna ze ja pytan nie mam... Oby to wszystko plotki byly.. bo rzeczywiscie bedzie tak ze na kolejny Deadline bedzie Zigic w Arsenalu ...masakra...Im dluzej jest Wenger w Arsenalu tym bardziej nie rozumiem tej polityki ... Ma perelke mundialu w postaci Joela to zamiast z niego korzystac oddaje...Jezeli to sie okaze prawda ... to zostaniemy z Sanogo, Poldim i ....Sanchezem nooo i moze Walcott...Tylko problem polega na tym jak Theo bedzie wygladal z gra po kontuzji ...hmmm....kompletnie tego nie rozumiem ... wg mnie jestesmy bez sensownego napadziora...jedynie to mamy tzw zapchaj dziury na szpicy i wieczne kontuzje na tej pozycji ..a potem placz bo Arsenal bramek nie strzela...Jak mamy strzelac jak nie mamy kim a perelka wg plotek ( bynajmniej mam nadzieje ze to plotka ) bedzie z Benfice nie wiadomo na jakich warunkach ....F**k Logic

kowalski komentarzy: 255930.08.2014, 14:37

Wolałbym żeby został. Wenger na razie praktycznie z niego nie korzysta. Może Joel nie wyglada najlepiej po Mundialu.

Verminator97 komentarzy: 1483230.08.2014, 14:20

Co Wy z tym Carvalho??? Przecież Joela chce Benfica, a Carvalgo gra w Sportingu...

Co do tej wypowiedzi Wengera to nie ogarniam. My mamy za dużo napastników? No rzeczywiście kontuzjowany Giroud i Sanogo to naprawdę ogromna liczebność i siła rażenia. Mam nadzieję, że to tylko plotki i Joel zostanie na ES.

AaronLieber27 komentarzy: 612130.08.2014, 14:14

Sorry Carvahlo

AaronLieber27 komentarzy: 612130.08.2014, 14:14

Jaka wymiana za Carvahalo ??? Przeciez Campbella chce Benfica a Carvahalo gra w Sportingu

MociumPAN komentarzy: 126630.08.2014, 14:11

nie wiem czemu chcecie oddać joela nawet za wymiane na carvalho, jeśli dostanie szanse i zacznie grać regularnie może być topem ofensywnych zawodników, może grać na skrzydle i na środku ataku, serio chcielibyście go oddać po to żeby taniej dostać dma?

MiksonAFC komentarzy: 4130.08.2014, 14:07

Jeżeli by to było wypożyczenie włączone w transakcje z Carvalho to świetna umowa prawdę mówiąc.

imprecis komentarzy: 17884 newsów: 2130.08.2014, 13:40

Joel bedzie w rozliczeniu za Carvalho. Wydaje mi sie, ze definitywny transfer z klauzula ta Veli. Do tego wypożyczymy Akpoma. Odejść moze Poldi i Sanogo (wypożyczenie). Pójdzie oferta za Falcao/Negredo/Reusa. Tak to widze.

holekmichal komentarzy: 53830.08.2014, 13:39

kiedy konczy sie okienko transferowe w niedziele czy poniedzialek?

Szogun komentarzy: 22785 newsów: 330.08.2014, 13:39

Czyżby Joel miałby być włączony w tranzakcje Carvalhio. Trzymam kciuki

koczan_4 komentarzy: 330130.08.2014, 13:23

Mam nadzieję, że to plota, bo Joel powinien zostać z nami.

zbillu1989 komentarzy: 51930.08.2014, 13:18

Bolek to nie fantastyka tak, działa rynek na ostatnie dni okna pamietasz jak było z Oezilem? każdy narzekał eee nikogo Wenger nie kupi w ostatnim okienku pewnie jakąś zapchajdziure a tutaj Bach bach bach i jest Oezil niespodziewanie i był blisko Ba ale nie wy wiece lepiej!

maciek987 komentarzy: 296630.08.2014, 13:09

Campbell zostanie, jak już to Poldi jest bliższy odejscia

Bolek komentarzy: 423230.08.2014, 13:08

@shark31
Jeśli przyszedłby ŚN to bez żalu pożegnałbym się z Podolskim.

Bolek komentarzy: 423230.08.2014, 13:07

@zbillu1989
Niezła fantastyka.

shark31 komentarzy: 590430.08.2014, 13:07

Wiekszosc chce srodkowego napastnika, ale nikt nie chce zeby ktos odszedl, a to niestety jest koniecznosc w tym wypadku.
Jak jakims cudem przyjdzie napastnik to Wenger sprzeda albo Joela albo Poldera. Bardziej prawdopodobne ze odejdzie Joel ktory jest mniej zgrany z druzyna i mniej doswiadczony i latwiej go sprzedac bo nie zarabia kroci i jest mlody.
I tak by nie wstal z lawki wiec co za roznica?

zbillu1989 komentarzy: 51930.08.2014, 13:04

Bolek ja to widzę inaczej zobacz jak jest jest wielu zawodników którzy chcą odejść i wogóle inne kluby szukają wzmocnień ale muszą kogoś sprzedać, mając tydzień lub dwa mogą dawać wysokie ceny a wiedząc że czas ucieka i zostaje im raptem dzień przyjmą niższą kwotę i tak właśnie działa Wenger i chwała mu za to można mu wiele zarzucić ale założe się, że taki Sanchez kosztował by pewnie ponad 60 mln jak by nie to że Barca wzieła Suareza i Wenger skorzystal z okazji i dał kase tak samo może być i teraz ktoś kogoś kupi i bedzie musiał sprzedać przecież takie PSG czy City musi się kogoś pozbyć żeby kupić więc ostatniego dnia Okna Wenger wyskoczy za Cavaniego 60 baniek tą ofertę zaakceptuje City oni potem za 80 sprowadzą Benzeme, Real za kolejne 50 kupi Falcao, później Monaco za to kupi jakiś 2 napastników za mniejszą kwotę i tak to się ma w tym ostatnim dniu i tak będzie tutaj zobaczycie.

Bolek komentarzy: 423230.08.2014, 12:56

Wenger jest znany z tego, że "bierze okazję" zamiast "brać tego kto jest faktycznie potrzebny".

zbillu1989 komentarzy: 51930.08.2014, 12:53

A moim zdaniem Wenger specialnie czeka na ostatni dzień okna, wielu zawodników chce zmienić barwy klubowe a wiadomo kluby rządają za nich wielkich kwot albo chcą sprowadzić kogoś innego a muszą sprzedać więc będąc pod presją że nikt nie kupi ich gracza a on obrażony zostanie to w ostatnim dniu zaakceptują ofertę Przykład z Oezilem Wenger czekał do końca na jakąś gwiazdę bo pewnie tydzień przed końcem okna musiał by dać 80 mln a tak nagle wyskoczył i dał tylko 50. Wenger to mistrz kalkulacji znany jest z tego ostatnio że jak zrobić transfer to World Class ale nawet minutę przed końcem okna Wenger sam to podsumował że wszyscy blefują on też, na tym to polega że czym bliżej końca tym będzie więcej zamięszania i niemożliwych transferów nie ździwił bym się jak by ktoś nagle wyskoczył ze 150 mln euro za Messiego bądź C.Ronaldo dziś wszystko jest możliwe.

Bolek komentarzy: 423230.08.2014, 12:52

Trzyma Oliego "Wieczny Niewypał" Girouda przez dwa lata, a pozbywa się Campbella nie dając mu szansy.

Brawo Arsene.

sebasz komentarzy: 4982 newsów: 52030.08.2014, 12:50

Szef - nie przesadzaj. Chłopak ledwie wrócił z Mundialu. Potrzebuje czasu. Na początek sezonu ewidentnie byli/są szykowani Sanogo i Giroud. Podolski i Campbell jeśli zostanie mają włączyć się po paru kolejkach na wejścia po kilkunastu na regularniejszą grę. Potem do gry wchodzi Walcott. Teraz trzeba czekać do poniedziałku co wymyśli Wenger. Czy zostaje z tym co jest, a więc z planem nakreślonym wyżej czy też kontuzja Girouda wymusi na nim zmianę figur w układance czytaj - transfery.

Theooo14 komentarzy: 45730.08.2014, 12:41

Skoro Campbell ma odejść to Wenger tym bardziej musi kogoś sprowadzić.

Koroniarz komentarzy: 718830.08.2014, 12:40

Wengerowi juz sie w glowie poprzewracało

Szef komentarzy: 1303530.08.2014, 12:34

przeciez on powinien grac w podst skladzie w tym momencie u nas!

Pyk233 komentarzy: 14530.08.2014, 12:24

W niedziele chciałbym go zobaczyć, chociaż na 30 minut :)

Acapulco komentarzy: 119230.08.2014, 12:18

Chciałbym żeby został ale Wenger i tak mu nie daje grać i lepiej dla niego żeby odszedł, nie chciałbym żeby tak się stało ale jeśli u nas niegra czyli jest niepotrzebny. Moim zdaniem on powinien grać w każdym meczu a conajmniej wchodzić z ławski na te pół godz. Wolałbym żeby został ale nie wiadomo co planuje Wenger, może chce kupić jakiegoś napastnika i pozbędzie się Campbella, ja osobiście wolałbym żeby pozbył sie Sanogo albo nawet Giroud ale nie Campbella który ma 21 lat i jeszcze jego szczyt formy nie nadszedł.

dudekns komentarzy: 605030.08.2014, 12:17

Nie wydaje mi się.

cavlary komentarzy: 262030.08.2014, 12:14

Zdecydowanie wolałbym pozbyć się Sanogo niż Campbella. Mam nadzieję, że plotki ten artykuł.

Simpllemann (redaktor) komentarzy: 47329 newsów: 33830.08.2014, 12:10

Jak nie dostanie szansy w tym sezonie to chyba już nigdy.

zejaz komentarzy: 153030.08.2014, 12:05

To że jego agent znajduje się w Lizbonie to nic nie znaczy, przecież ma jeszcze innych piłkarzy. A media wszystko zmyślą.

Jeśli jednak to prawda to Wenger jest osłem.

Rynkos7 komentarzy: 73630.08.2014, 12:01

Wa mać. Zostawiamy Podola a dajemy odejśc Joelowi. Jeżeli to prawda to głupszej rzeczy w tym oknie transferowej Wenger zrobić nie mógł...

carlosV komentarzy: 8700 newsów: 130.08.2014, 11:51

kanonierzy.onet.pl

Ars3n komentarzy: 1235430.08.2014, 11:51

'' Jeżeli kogoś kupimy, to ktoś będzie musiał odejść, gdyż mamy zbyt wielu gracz''

Podol nie odejdzie, bo to gwarancja tych 10goli. Joel i tak nie dostaje u nas nawet 1minuty, wiec trzymanie go na lawce nie ma sensu. Zostaly 2dni, bez srodkowego napastnika sezon jest stracony oficjalnie na starcie.

mallen komentarzy: 1550230.08.2014, 11:47

Albo teraz go Papa sprawdza albo nigdy.

Mizii komentarzy: 399730.08.2014, 11:46

Plota. Wenger mówił, że chłopak dostanie szanse i myślę, że zdania nie zmienił.

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Leicester - Arsenal 28.04.2019 - godzina 13:00
? : ?
Wolves - Arsenal 24.04.2019 - godzina 20:45
0 : 0
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool35277188
2. Man City34282486
3. Tottenham352311170
4. Chelsea35207867
5. Arsenal34206866
6. Man United34197864
7. Watford351481350
8. Everton351471449
9. Leicester351461548
10. Wolves341391248
11. West Ham351271643
12. Crystal Palace351261742
13. Newcastle351181641
14. Bournemouth351251841
15. Burnley351171740
16. Southampton359101637
17. Brighton35971934
18. Cardiff35942231
19. Fulham35652423
20. Huddersfield Town35352714
ZawodnikBramkiAsysty
Sergio Agüero198
Mohamed Salah197
Pierre-Emerick Aubameyang195
Sadio Mané181
Raheem Sterling179
Harry Kane174
Eden Hazard1613
Jamie Vardy164
Paul Pogba139
Alexandre Lacazette138
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
8
Gracz marca wybór redaktorów Henrich Mchitarian
Henrich Mchitarian
8.46
Gracz marca wybór użytkowników Bernd Leno
Bernd Leno
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna