Alexis - trzeci zawodnik świata

Alexis - trzeci zawodnik świata 13.01.2015, 16:56, Adam Cygański 69 komentarzy

Wszyscy wiemy, że Cristiano Ronaldo i Lionel Messi to zawodnicy absolutnie innego pułapu, a świadczą o tym ich wspaniałe występy na najwyższym poziomie już od kilku lat, jednak cały czas do zgarnięcia jest tytuł "trzeciego najlepszego zawodnika na świecie".

Od 2007 roku (oprócz roku 2010) Portugalczyk i Argentyńczyk zawsze byli w czołowej trójce, z której wybierano najlepszego gracza na świecie, a trójkę tą uzupełniali tacy gracze, jak chociażby Franck Ribery, Andres Iniesta czy Fernando Torres.

Na piłkarskich boiskach biega wielu utalentowanych zawodników, którzy aspirują do miana tego "trzeciego na świecie", na przykład Zlatan Ibrahimović, Franck Ribery, Arjen Robben, Edinson Cavani, Radamel Falcao, Luis Suarez, Neymar, Angel Di Maria czy Gareth Bale. Wszyscy oni są zdolni do pokazania na boisku czegoś magicznego. Ale jak sprawa wygląda na tę chwilę?

Image and video hosting by TinyPic

Fot. Angel Di Maria.

Jeśli przyjrzeć się powyższej liście, który z nich obecnie prezentuje najwyższy poziom?

Falcao i Di Maria prezentują się dobrze, jednak ich występy na Old Trafford nie powalają kibiców na kolana. Suarez wciąż nie może dojść do siebie po wielomilionowym transferze z Liverpoolu do Barcelony, z kolei Bale, Robben, Ribery i Ibrahimović grają swoje, jednak to nie jest poziom Ronaldo i Messiego.

Jeśli przyjrzeć się występom z tych zawodników w obecnej kampanii, na tę chwilę jest tylko jeden gracz, który może równać się z fenomenalnym duetem Ronaldo-Messi. Tym kimś jest Alexis Sanchez.

Image and video hosting by TinyPic

Fot. Alexis Sanchez celebrujący gola strzelonego w meczu z Burnley.

Sanchez latem trafił do nowego kraju, gdzie musiał “nauczyć” się nowej ligi i to nie byle jakiej, bo według wielu Premier League to najtrudniejsza i najsilniejsza liga świata. Chilijczyk jednak świetnie odnalazł się w jej realiach i teraz najprawdopodobniej jest jej najlepszym graczem. 26-latek w 20 meczach w Premier League strzelił 12 goli i zanotował 7 asyst.

W rozgrywkach Champions League dołożył jeszcze 4 gole i jedną asystę w siedmiu spotkaniach, a łącznie licząc mecze we wszystkich rozgrywkach ma na swoim koncie już 18 goli i 9 asyst, a przecież do zakończenia rozgrywek zostało jeszcze pięć miesięcy. A trzeba przecież pamiętać, że Sanchez nie gra na pozycji środkowego napastnika.

Jeśli spojrzeć obiektywnie na te statystyki, czy jest inny taki zawodnik, którego można porównać do Alexisa? Czy aby na pewno jest on w tej chwili trzecim najlepszym zawodnikiem na świecie?

Statystyki Sancheza są imponujące i według nich Chilijczyk w każdym meczu, w którym gra, notuje asystę bądź strzela gola, jednak równie imponująca jest jego postawa na boisku. Alexis przebywając na murawie nieustannie biega, wraca się do obrony notując bardzo ważne odbiory i daje z siebie 110% w każdym meczu.

Image and video hosting by TinyPic

Fot. Sanchez strzelający pięknego gola w meczu z Southampton.

Poziom i regularność występów Sancheza w barwach Arsenalu sprawiają, że śmiem twierdzić, że w tym momencie prezentuje się on nawet lepiej od Messiego.

Sanchez być może nie jest tak doceniany za swoje występy, jak powinien, prawdopodobnie dlatego, że gra dla Arsenalu (wszyscy wiemy, że Thierry Henry został „okradziony” z tytułu Piłkarza Roku FIFA przynajmniej trzy razy), jednak nie można zaprzeczyć, że w tym momencie prezentuje on poziom światowy.

Tekst ten pochodzi z AFC4life.co.uk.

Alexis Sanchez autor: Adam Cygański źrodło:
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
Nike1910 komentarzy: 7124.01.2015, 19:55

Admin 'Wszyscy wiemy, że Cristiano Ronaldo i Lionel Messi to zawodnicy absolutnie innego pułapu, a świadczą o tym ich wspaniałe występy na najwyższym poziomie już od kilku lat, jednak cały czas do zgarnięcia jest tytuł "trzeciego najlepszego zawodnika na świecie". ta nagroda jest chyba za 1 sezon a nie za kilka lat

Cruijff komentarzy: 5921.01.2015, 20:17

garkj; użytkownik
komentarzy: 59 newsów: 0
13.01.2015; 19:25
Nie ma szans na Złotą piłke... Musiałby grać w La liga żeby mógł strzelać ogórkom po 40 bramek w sezonie

czekaj czekaj, czy on czasem nie grał w tej la lidze?, i czy czasem nie zaczął strzelać więcej "ogórkom" z pd?

kanon99 komentarzy: 11114.01.2015, 16:09

jest dobry ale do takiego messiego, cr7, robbena i reszty czolowki to mu sporro brakuje

DawidAFC komentarzy: 18095 newsów: 125114.01.2015, 16:03

Mam nadzieję, że grą w Arsenalu wreszcie co po niektórym otworzy oczy i zobaczą, że jest genialnym zawodnikiem. Bo narazie odnoszę wrażenie, że jest strasznie niedoceniany..

kanon99 komentarzy: 11114.01.2015, 15:40

zgadzam sie w 100000000000% z poprzednikiem !

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 114.01.2015, 13:32

Myślę, że Alexis jest na dobrej drodze. Ostatnie dwa sezony to przełom w jego karierze. Ale artykuł myślę, że mocno stronniczy raczej dla polechtania własnego ego. Ciekawe w której dziesiątce widział go autor w poprzednim sezonie jak gral dla Barcy. Swoich wiadomo, że się najbardziej chwali, ale nie osmielilbym się tylu genialnych piłkarzy umieścić jednoznacznie za Sanchezem.

kanon99 komentarzy: 11114.01.2015, 13:09

Jest dobry ale bez przesady ze od razu 3

Goral74 komentarzy: 21314.01.2015, 09:29

Na pewno nie jest trzecim najlepszym zawodnikiem na świecie. Zresztą, po co komu takie rankingi? Gra drużyna a nie jeden zawodnik.

gothegunners1886 komentarzy: 309814.01.2015, 06:54

Alexis to wielki SKARB ma unikatowy styl jest jedyny w swoim rodzaju kompletny zawodnik magik jednym słowem.. Po prostu dzięki że jesteś mistrzu.

moomin komentarzy: 82013.01.2015, 23:12

Co ten tekst wnosi?

Alexis jest wielki i strasznie sie ciesze ze mamy go w druzynie, ale pisanie takich tekstow, pianie ze to 3ci zawodnik swiata jest niczym innym jak wydluzaniem sobie k**asów i podbudowywaniem ego kibicow Arsenalu. Sam zreszta nie uwazam, zeby Alexis byl ani 3cim najlepszym pilkarzem swiata jesli chodzi o umiejetnosci, ani 3cim najbardziej kluczowym dla powodzenia druzyny.

cesc1792 komentarzy: 48013.01.2015, 22:50

w ostatnim meczu pokazał na co go stac, ale pod koniec grudnia wyglądał na boisku na przemeczonego wieloma meczami gry na najwyzszym poziomie, przypominal troche Oezila nawet, dlatego tez uwazam ze najwazniejsze bedzie by go oszczedzac jak tylko sie da... glupio byloby zanotowac powtorke z rozrywki jak z Ramseyem w poprzednim sezonie i narazic Alexisa na niepotrzebne przemeczenie czy (odpukac) kontuzje z ligowymi sredniakam, a dac szanse np Joelowi

BudziK komentarzy: 103013.01.2015, 22:34

Już mnie nudzi trochę ta saga z Ronaldo i Messim. A myślę, że do Alexisa może jeszcze dołączyć Kun Aguero, są na bardzo podobnym poziomie.

tyson880 komentarzy: 1049413.01.2015, 22:15

Alek1992

Na korzyść Alexisa działa fakt, że gra na skrzydle, a
Aguero na ŚN.

Paniu76 komentarzy: 1246413.01.2015, 21:34

Super tekst, szkoda, że taki krótki, jeśli Alexis utrzyma formę, to na bank znajdzie się za plecami niedoścignionej dwójki :)

Sadu komentarzy: 160613.01.2015, 21:17

Spokojnie z tymi osądami. W tamtym sezonie top 3 był Suarez, wcześniej Falcao... Jak widzicie co sezon się to zmienia. Jeżeli Alexis utrzyma swoją dyspozycje to ok ale to dopiero pierwszy sezon. W barcelonie poprzedni również miał znakomity ( nawet lepszy od Neymara no ale to akurat nie oznacza nic wielkiego ;d) Zobaczymy jak to będzie w przyszłości

Necro komentarzy: 243413.01.2015, 21:12

Alek1992 - ani Ronaldo, ani Messi, ani Aguero nie mają tej zaciętości co Sanchez. To tak jak Rooney, którego (gdy jest w formie) uważam za tak samo dobrego jak Ronaldo czy Messi. Niestety waleczność oraz charakter nie są umiejętnościami mierzalnymi. Mierzalne są za to bramki i asysty dlatego plebiscyty i konkursy wygrywają nie maratończycy, a sprinterzy tacy jak Ronaldo. Cała drużyna pracuje na jego dwa czy trzy sprinty/strzały/karne dzięki czemu spija całą śmietankę.

AaronLieber27 komentarzy: 612713.01.2015, 21:09

Cavani to juz nie ten pilkarz z Napoli ( nie patrze tylko na staty i wiem ze grac na skrzydle), a Falcao podobnie jak Cavani nie potrzebnie wybral kierunek francuski, chociaz na jegko slabsza forme wplyw miala jednak ta kontuzja i w jego powrot do gry na swiatowym poziomie jeszcze licze

Simpllemann komentarzy: 52809 newsów: 52413.01.2015, 21:02

Wypada się jedynie cieszyć, że w szeregach Arsenalu jest taki piłkarz. A czy jest trzecim, piątym lub ósmym zawodnikiem świata nie ma znaczenia.

Alek1992 komentarzy: 17613.01.2015, 20:58

Miło przeczytać tekst, że nasz zawodnik jest uważany za ścisłą światową czołówkę. Lecz obiektywnie patrząc są piłkarze, którzy bardziej zasługują na top3, na przykład Aguero, który ma podobne statystyki- 19 bramek i 7 asyst a do tego miał kontuzje. Neymar także zasługuje na top3 pomimo słabszego tego sezonu.
Zgadzam się, że Alexis jest wspaniałym zawodnikiem, jest regularny, ale sezon jeszcze się nie skończył.
Smuci mnie fakt że nasi zawodnicy łamią się jak paluszki lajkonik i nie ma kto pomóc Alexisowi.

michalm1 komentarzy: 702013.01.2015, 20:35

Tyson880
Chodzi o to ze powinien byc juz w tym roku. Co do Messiego i Ronaldo to zgadzam sie ze sa oni na wyzszym levelu niz cala stawka. Gdy patrze na tego Ronaldo z Realu a tego z Manchesteru to widze dwoch innych pilkarzy. Ten z Manchesteru przypominal mi Messiego: Blyskotliwy, dryblujacy, otwieracy droge do bramki dla kolegow itp. itd. Teraz jak widze Ronaldo to tylko chec zdobywania goli i nic wiecej. Oddaje po 6 lub wiecej strzalow na mecz byle by cos wpadlo, byle by jak najwiecej strzelic. Juz nawet karne wymusza byle strzelic i wlasnie dlatego przestalem go lubiec i przestalem go cenic tak bardzo jak go cenilem kiedys. Messi jest lepszy, jest decydujacy w waznych meczach, nie robi wszystkiego byle by zdobyc zlota pilke i byc przed Ronaldo...

tyson880 komentarzy: 1049413.01.2015, 20:28

Akurat jak dla mnie Ronaldo i Messi reprezentują ten sam wyższy conajmniej o jedną klasę poziom od piłkarzy, którzy są zaraz za nimi. To prawda, że od sezonu, czy danego roku też wiele zależy. Akurat w tym sezonie Sanchez jest jednym z najlepszych i powinien ( póki co ) mieć szanse na bycie w TOP 3 w następnych plebiscytach itd.

michalm1 komentarzy: 702013.01.2015, 20:16

tyson880
Oczywiscie ze Ibra jest lepszy od Karima, ale to jest wlasnie to o czym ja pisze, ze ktos kto mial lepszy rok, nie znaczy ze jest lepszy. Messi jest lepszym pilkarzem od Ronaldo, jednak to Ronaldo mial lepszy rok i wygral ZP. Czy Alexis jest lepszym pilkarzem od Messiego ? Oczywiscie ze nie jest i nie bedzie, po prostu tak jak autor tekstu napisal, ma lepsza forme. Nic nie zmieni faktu ze Alexisa skrzywdzono na kazdym konkursie, rankingu, plebiscycie.

michalm1 komentarzy: 702013.01.2015, 20:13

garkj
Nie zgodze sie ze Hazard jest slaby fizycznie. Jest mocny fizycznie, tzn szczegolnie ma mocne nogi co zreszta widac po budowie tych jego masywnych ud. Jedynie w czym lepszy jest Eden to drybling, tyle ze wielkiej roznicy w tym nie widac, on po prostu czesciej drybluje.

tyson880 komentarzy: 1049413.01.2015, 20:09

Moim zdaniem statystyki są ważne, ale jeżeli myśli się o najlepszych piłkarzach na świecie, trzeba znaleźć odpowiedni balans między statystykami a samą grą danego piłkarza, oraz ile i kiedy daje drużynie. Np taki Ibrahimović wiele razy częściej wygrywał mecze dla PSG, niż Benzema dla Realu, poza tym Szwed i każdy to wie, jest po prostu lepszy. Patrząc na całokształt wszyscy wiedzą, kto jaki poziom reprezentuje. Jeszcze odnośnie Messiego i Ronaldo. To, że są poza zasięgiem od wielu lat, każdy wie i można ich nie lubić ( dla mnie są obojętni ) to taka jest prawda. Są z innej galaktyki. Co sezon jakiś piłkarz próbuje się równać z nimi poziomem. Suarez, Bale czy Sanchez. Sanchez w wysokiej formie jest tak dobry, jak Messi w średnim dla siebie sezonie. Obiektywna ocena.

thegunners101 komentarzy: 246513.01.2015, 20:08

Pokazuje, że jest wielki, ale czy trzeci na świecie? Być może. Zobaczymy jeszcze, co dalsza część sezonu przyniesie.

garkj komentarzy: 31113.01.2015, 20:03

Hazard jest słaby fizycznie i to jest jego największym minusem, a Alexis mimo że bardzo niski to jednak widać po nim że chodzi na siłke

michalm1 komentarzy: 702013.01.2015, 19:49

FabsFan
kto strzela karne, kazdy dobrze wie. Jesli statysytki sa bzdura to na co ma sie zwracac uwage ? jak nie na najwazniejsze rzeczy czyli bramke i asysty to na co ? Wiadomo ze nie podalem tutaj pomocnikow czy obroncow, ja odnosze sie tylko do graczy ofensywnych.

arsenallord komentarzy: 29548 newsów: 11713.01.2015, 19:47

I tak znajdą się geniusze, którzy twierdzą, że lepszy jest taki Hazard. A to półka niżej.
IMO w obecnej formie Alexis jest w TOP5 piłkarzy na świecie.

michalm1 komentarzy: 702013.01.2015, 19:46

Alexis zadnych nagrod nie dostanie. Po pierwsze to sie go nie docenia. Po drugie to ludzia ogladaja sie na poprzednie lata, na nazwisko i spojrza obiektywnie kto w danym roku byl rzeczywiscie najlepszy co pokazuje moj ponizszy post. Po trzecie i co chyba najwazniejsze on nie jest za grosz medialny. Unika wywiadow, krotkich komentarzy i tej calej otoczki medialnej. Jesli pilkarz ma zle kontakty z dziennikarzami to za duzo nie zdziala jesli chodzi o nagrody indywidualne. Stad zabraklo go we wszystkich konkursach, plebiscytach, rankingach itd. Nawet pominieto go w najladniejszych golach czyli nagrodzie Puskasa, gdzie strzelil przynajmniej 3 ladniejsze gole od tych ktore byly nominowane. Nie mowie ze mial wygrac ale zeby nawet go nie nominowac? No jasne lepiej pokazac jakiegos gola z 3 ligi azerbejdzanu i sie spuszczac nad nim niz zaj**ac petarde z Atletico ktore broni najlepiej na swiecie i to w takim sposob ze jeden z najlepszych bramkarzy na swiecie poczul sie jak mu rakieta przeleciala obok nosa. Juz nie bede tutaj dalej zachodzic w to jak ktos pamieta co zrobil z Realem wchodzac na 15 minut to doskonale wie o czym mowie...
Jeszcze jedno, bo czasami widze ze ludzie tutaj zarzucaja mi ze za bardzo mu slodze, no chyba mu sie nalezy co ? Gosc jest niedoceniany, jest skromny, robi swoje, a czasami ludzie go traktuje jak jakiegos przecietniaka bo w glowie maja Fife 2015 i skilla ma tylko tam 83 (nie wiem ile ale mniej od innych).

FabsFAN komentarzy: 25234 newsów: 313.01.2015, 19:40

michalm1
Opieranie sie na statystykach to idiotyzm. Gdy ktos strzeli 50 karnych w sezonie , to jset najlepszy na swiecie?

tyson880 komentarzy: 1049413.01.2015, 19:38

ostatni post do michalm1

Qarol komentarzy: 1450213.01.2015, 19:38

A wystarczy, że Benzema strzeli jakiegoś gola, wskoczy przed niego i zacznie się wojna, że i tak lepszy nie jest. Tak się złożyło, że akurat ta statystyka pasuje do koncepcji "Alexis TOP 3" i jest spoko, bo można użyć ; D

tyson880 komentarzy: 1049413.01.2015, 19:37

To same liczby. Wg nich Benzema jest razem z Alexisem 3 piłkarzem na świecie, co w realnym wymiarze jest bzdurą. Poza tym artykuł jest o bierzącym sezonie, a twoje statystyki są z całego poprzedniego roku.

dawid1714 komentarzy: 14113.01.2015, 19:36

Pamiętam jak niektórzy mówili że lepiej było kupić Di marie za 80 mln niż Alexisa za 40mln.

Ja tam wole piłkarza którzy strzela i asystuje, haruje jak wół 90 minut niż piłkarza który raz na 5 spotkań zanotuje dobry mecz i wszyscy nagle się rozpływają.

michalm1 komentarzy: 702013.01.2015, 19:32

Alexis jest trzeci i nic tego nie zmieni :
1. Ronaldo - 61 goli + 21 asyst = 82 pkt
2. Messi - 58 goli + 22 asysty = 80 pkt
3. Alexis - 32 gole + 24 asysty = 56 pkt
Benzema - 35 goli + 21 asyst = 56 pkt
5. Muller - 31 goli + 13 asyst = 44 pkt
6. Neymar - 33 gole + 8 asyst = 41 pkt
Bale - 24 gole + 17 asyst
8. Ibrahimovic - 33 gole + 6 asyst = 39 pkt
9. Aguero - 29 goli + 9 asyst = 38 pkt
10. Lewandowski - 27 goli + 10 asyst = 37 pkt
Robben - 24 gole + 13 asyst = 37 pkt
12. Goetze - 25 goli + 10 asyst = 35 pkt
13. Suarez - 20 goli + 14 asyst = 34 pkt
14. Di Maria - 7 goli + 26 asyst = 33 pkt
15. Reus - 17 goli + 15 asyst = 32 pkt
Rooney - 24 gole + 8 asyst = 32 pkt
17. Fabregas - 8 goli + 23 asysty = 31 pkt
18. Diego Costa - 27 goli + 3 asysty = 30 pkt
19. Hazard - 17 goli + 10 asyst = 27 pkt
20. Ribery - 9 goli + 9 asyst = 18 pkt

tyson880 komentarzy: 1049413.01.2015, 19:31

Ashburton Grove sporo kosztowało, ale teraz jest już tylko lepiej w sprawach finansowych klubu. Z sezonu na sezon rośniemy w siłę.

Ashburton komentarzy: 446113.01.2015, 19:28

sops1985

Skoro mówisz że pamiętasz Fabregasa i Van Persiego, to czemu nie wiesz dlaczego nie mogli akurat wtedy wydawać pieniędzy?

FabsFAN komentarzy: 25234 newsów: 313.01.2015, 19:26

Nie rozumiecie. Mnie chodzi o to, co naprawde soba prezentuje, a nie ile ogli strzela. aby moc kogokolwiek oceniac trzeba obejrzec mnostwo jego meczow i zobaczyc, jak pomaga druzynie.

garkj komentarzy: 31113.01.2015, 19:25

Nie ma szans na Złotą piłke... Musiałby grać w La liga żeby mógł strzelać ogórkom po 40 bramek w sezonie

zejaz komentarzy: 175513.01.2015, 19:22

I nie dostanie Złotej Piłki, musiałby strzelić 40 bramek w sezonie i do tego hattricka w finale LM.
Piłkarz z Premier League to prawie nie możliwe żeby dostał, od 1969 roku tylko Cristiano, i Owen dostali.

Wystarczy popatrzeć na tą całą 11 roku co wybrali.

Uzill komentarzy: 34013.01.2015, 19:21

Alexis powinien być wśród nominowanych do złotej piłki w tym szerszym gronie , Mesut np był Alexisa zabrakło nieslusznie

Qarol komentarzy: 1450213.01.2015, 19:17

Według nie "tym trzecim" jest Suarez. W Barcelonie nie pokazuje pełni możliwości, bo jest Messi i grają na niego. Jeden geniusz w drużynie wystarczy.

Marzenie to sytuacja, w której Barcelona znudzi się Luisem i wtedy Arsenal przechwyci tego zawodnika ; D

kaden komentarzy: 170313.01.2015, 19:13

FabsFAN

Wtedy musisz wziąć też pod uwagę zespoły nieznane np z 7. ligi polskiej a takze młodzieżówki ;)

sops1985 komentarzy: 313.01.2015, 19:12

Gratulacje dla Alexisa. Po przczytaniu całego artykułu, cofnąłem sie kilka ladnych lat wstecz, gdy mieliśmy w składzie Fabregasa, Van persiego. Czemu wtedy zarząd Arsenalu nie przejrzał na oczy, że potrzebne jest wpompowanie większej gotówki na transfery ( nie rozdziele na udane/nieudane), tylko właśnie teraz.... Alexis sam nie wygra BPL dla arsenalu. Mimo wszystko, czekam na to upragnione mistrzostwo.... Mam nadzieje, że prędzej, niż póżniej.

kaden komentarzy: 170313.01.2015, 19:09

To tylko rozważania, więc nie czepiajmy się obiektywizmu :D

WilSHARE (zawieszony) komentarzy: 17921 newsów: 813.01.2015, 18:51

Olbrzymia przesada. 3 miesiące na najwyższym poziomie to jedno, a zagraj na owym poziomie 5-6 sezonów.

Sadu komentarzy: 160613.01.2015, 18:46

FabsFAN
Powiedz mi lepiej kto w taki sposób to rozpatruje xD
To tak jakbyś napisał, że Robak jest lepszy od Rooneya bo był w poprzednim sezonie królem strzelców swojej ligi a Rooney nie. Bez sensu? Dokładnie tak samo jak to co teraz napsałes ;d

Ashburton komentarzy: 446113.01.2015, 18:27

Pisane przez kibica Arsenalu. Tekst nie jest obiektywny,

koczan_4 komentarzy: 330213.01.2015, 18:27

Żeby Alexis był doceniany Arsenal musiałby wygrać ligę albo LM.

FabsFAN komentarzy: 25234 newsów: 313.01.2015, 18:22

Jeżeli rozpatrywać fakt bycia najlepszym pod względem tego, co pilkarz daje drużynie , to Alexis jest 1/2 na świecie. Ronaldo nie znajduje się nawet w 5.

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester City - Arsenal 31.03.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Chelsea 16.03.2024 - godzina 13:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal28204464
2. Liverpool28197264
3. Manchester City28196363
4. Aston Villa29175756
5. Tottenham28165753
6. Manchester United281521147
7. West Ham29128944
8. Brighton28119842
9. Wolves281251141
10. Newcastle281241240
11. Chelsea271161039
12. Fulham291151338
13. Bournemouth28981135
14. Crystal Palace28781329
15. Brentford29751726
16. Everton28871325
17. Nottingham Forest29671625
18. Luton29571722
19. Burnley29452017
20. Sheffield Utd28352014
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland185
O. Watkins1610
Mohamed Salah159
D. Solanke153
Son Heung-Min148
J. Bowen143
B. Saka137
A. Isak120
C. Palmer118
P. Foden117
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
0
Gracz lutego wybór redaktorów
6
Gracz lutego wybór użytkowników Aaron Ramsdale
Aaron Ramsdale
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17