Angielski pacjent

Angielski pacjent 07.04.2011, 19:19, Radosław Przybysz 872 komentarzy

Witam, panie A. Coś dawno mnie pan nie odwiedzał. Już myślałem, że to w związku ze świetną kondycją, ale szczerze mówiąc, nie wygląda pan najlepiej. To chyba przez ten hiszpański wypad, od tamtej pory nieco podupadł pan na zdrowiu. Zawsze mówiłem, że my, Wyspiarze musimy się trzymać swoich stron, tamtejszy klimat dobrze na nas nie działa. Niech pan spojrzy na sąsiada. Facet 4 lata starszy od pana, a tak dobrze się trzymał (to dzięki tej stabilizacji, pan ciągle za czymś goni, a T. już dawno pogodził się z losem). Wszystko to jednak na nic, bo zamarzyła mu się Hiszpania. I wrócił w takim stanie jak pan. Jestem pewien, że niedługo też mnie odwiedzi.

Oj, daje się panu we znaki ten rozrywkowy tryb życia. Ma pan 125 lat, do czegoś to zobowiązuje. Rozumiem pańskie ambicje, wiem, jaki ma pan charakter i chyba tylko dzięki temu ciągle utrzymuje się pan na szczycie. Ale musi pan zrozumieć, że idzie nowe. Dzieciaki nabrały nie wiadomo skąd pieniędzy i wpychają się między starszych. Najpierw ta młoda C., poznała jakiegoś bogacza z Kamczatki i napsuła już panu sporo krwi. A teraz na północy rozbili się następni, dla których stary porządek nie ma najmniejszego znaczenia. Ci nowobogaccy mają tupet. Rozumiem pańską irytację, ale jak Boga kocham, na zdrowie to panu nie wyjdzie.

Jestem tylko lekarzem, ale znam życie. Nie może pan tak dalej się męczyć. Te ciągłe zmiany nastrojów, do tego pańskie ambitne plany, które ostatnimi czasy nie pokrywają się z rzeczywistością. Potrzeba panu stabilizacji, niech pan zapomni o oszczędnościach i zainwestuje trochę w siebie. Wyjdzie to panu na zdrowie, w dzisiejszych czasach nie można na sobie oszczędzać. Ten z miasta Beatlesów próbował i widzi pan jak skończył. Wypadł z obiegu. Pan się cały czas trzyma, bo silny z pana facet, ale ile tak można. Niech pan nie nadweręża zaufania rodziny. Oni cały czas pana wspierają, ale boją się o pana przyszłość.

Wiem, że nie lubi się pan z M., jednak muszę o nim wspomnieć. On nie jest taki uparty jak pan, słucha lekarzy i jakoś ciągnie. Chodzą różne plotki, że podobno popadł w długi, że ma niemałe problemy w rodzinie. Słyszałem, że bokiem wychodzą mu jakieś umowy z Jankesami. Ostatnio mnie odwiedził i muszę panu powiedzieć, że mimo tego wszystkiego, wygląda na silniejszego od pana. Trzyma się facet dobrze, najmocniej z waszej starej gwardii stawia czoła bogatej młodzieży. A to dlatego, że nie jest takim dusigroszem jak pan, pozwala sobie czasem na jakieś drobne luksusy no i prowadzi spokojniejsze życie, odpowiednie dla ludzi w waszym wieku.

Przeżył pan już swoje, ma pan niemałe osiągnięcia, ale czemu nie miałby pan mieć jeszcze dużo radości z życia? Nie chcę być zbyt radykalny, ale jako pana lekarz, skłaniałbym do zastanowienia się nad zmianą towarzystwa. Nieco starsi ludzie przynieśliby tak potrzebną stabilizację, a nawet jeśli nie do końca byłby pan zadowolony z nowych towarzyszy (na pewno byłby to kosztowny związek), to przynajmniej będą robić swoje, wykonywać powierzone zadania. Pan tymczasem, razem z pana francuskim przyjacielem, ciągle szukacie usprawiedliwień dla swoich podopiecznych, którzy co jakiś czas was zawodzą. Za stary jest pan na bycie niańką.

Pan tymczasem ma ciągle duszę romantyka. I w ogóle nie uczy się pan na błędach. Panie A., przecież ja to wszystko mówię dla pańskiego dobra. Rozumiem, że te porażki w ostatnim czasie odbiły się na pańskim zdrowiu, ale właśnie dlatego musi pan przez jakiś czas odpocząć, na szczęście zbliżają się wakacje. Tylko proszę nie wybierać się do Hiszpanii!

Szczerze mówiąc, nie wygląda mi pan na faceta, który miałby jeszcze zawojować Europę. Niech pan się trzyma swojej starej, dobrej Anglii.

W tym roku niech pan już sobie odpocznie, po co walczyć z wiatrakami? M. z północy trzyma się mocno na nogach i nie zanosi się na to, by miał w najbliższym czasie podupaść na zdrowiu. I niech pan sobie koniecznie przemyśli wszystkie moje rady, bo chyba najwyższy czas coś zmienić. Pana organizm długo już nie wytrzyma tylu nerwów i zawodów, a nie chcę wysyłać pana do drogiego sanatorium. Na razie przepiszę tylko trochę leków na uspokojenie i witamin.

Do zobaczenia panie A. i oby przy naszym następnym spotkaniu miał pan więcej powodów do radości. Trzymam kciuki za pana powrót do pełnego zdrowia.

autor: Radosław Przybysz źrodło:
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
scKanonier94sc komentarzy: 318909.04.2011, 14:55

Everton tak na praawde powinien przegrywac 3 do 0 po 15 minutach :p Fantastyczny mecz polecam , mam tylko nadzieje ze druga polowa bedzie rozgrywana w podobnym tempie;p

tomlie91 komentarzy: 23309.04.2011, 14:53

dzięki

crisfootball41 komentarzy: 87409.04.2011, 14:50

drhtv.tnb.pl/viewpage.php?page_id=1

tomlie91 komentarzy: 23309.04.2011, 14:49

ma ktoś link do meczu?

crisfootball41 komentarzy: 87409.04.2011, 14:46

Wolves - Everton 0-3 do przerwy. Świetny mecz. :p

concrete13 komentarzy: 869809.04.2011, 14:45

Vandal - > masz rację..Blackpool także niech się pnie..choć tu o dziwo jestem spokojny..to drużyna z charakterem i raczej wyszarpią te pozostanie w PL...

Vandal komentarzy: 3602 newsów: 16809.04.2011, 14:40

Ja z kolei chcę, by utrzymały się Blackpool, Wolves, WHU i AV. Reszta mnie nie obchodzi. ^^

Seraphee komentarzy: 102309.04.2011, 14:39

a ja liczę jeszcze na West Ham

concrete13 komentarzy: 869809.04.2011, 14:36

a po 2-3 kolejkach bez zwycięstwa mogą spaść nawet na koniec...

ja liczę, że AV będzie się przesuwać do góry..

Seraphee komentarzy: 102309.04.2011, 14:35

@Vandal

no tak, ale to jest właśnie liga angielska - połowa drużyn jest zagrożona :D

Vandal komentarzy: 3602 newsów: 16809.04.2011, 14:34

@Seraphee

Niemniej jednak znajdują się teraz na dziesiątym miejscu. :D

Seraphee komentarzy: 102309.04.2011, 14:31

@Vandal

mają 7 pkt więcej od ostatniego Wigan, więc na bezpiecznej pozycji nie są

Piootrus komentarzy: 4151 newsów: 1509.04.2011, 14:31

górnej części*

Piootrus komentarzy: 4151 newsów: 1509.04.2011, 14:31

Vandal

Jeszcze 2-3 miesiące temu byli w strefie spadkowej, to właśnie dzięki tej niezłej serii w ostatnich 11 meczach pukają do górnej tabeli. I właśnie ze względu na ten ich "rozpęd" liczę, że zatrzymają MU ; ]

Vandal komentarzy: 3602 newsów: 16809.04.2011, 14:25

@Piootrus

Fulham drużyną broniącą się przed spadkiem? Zawsze wydawało mi się, że oni walczą o górną część tabeli.

SamirRosicky komentarzy: 285309.04.2011, 14:21

Piootrus ->
Racja, ale sami sobie zapracowaliśmy na taką a nie inną sytuację. To powinno nauczyć naszych, że powinni skupić się na swoim meczu i nie liczyć na łatwe punkty, bo nikt ich im nie da. Wola walki czyni cuda, a czasem to wygląda tak, jakby nasi uznali, że punkty im się należą i je dostaną.

Piootrus komentarzy: 4151 newsów: 1509.04.2011, 14:18

SamirRosicky

Jesteśmy w takim położeniu, że aby wygrać Ligę, musimy czekać na potknięcia Manchesteru. To nie jest komfortowa sytuacja, ale taka jest rzeczywistość. Więc dziś trzymajmy kciuki za Fulham, o Kanonierów będziemy martwić się jutro.

SamirRosicky komentarzy: 285309.04.2011, 14:14

Piootrus ->
Obyśmy my wygrali, bo ten sezon wyjątkowo nas uczy, aby się za wcześnie nie cieszyć ze straty punktów przeciwników.

scKanonier94sc komentarzy: 318909.04.2011, 14:14

Trzeba liczyc na Fulham no i moze tez arbiter pomoze Kanonierom bo ostatnio to arbitrzy nam odbieraja pkt

Piootrus komentarzy: 4151 newsów: 1509.04.2011, 14:12

Coś czuję, że Fulham urwie dziś punkty MU. Scenariusz bardzo możliwy, Fulham przegrało zaledwie 1 z 4 ostatnich meczów przeciwko Manchesterowi, do tego The Cottagers ostatnio są na fali, z ostatnich 11 meczów, przegrali zaledwie 2, całkiem niezły bilans jak na zespół broniący się przed spadkiem. Oprócz tego, United grali w środę z Chelsea, a już w najbliższy wtorek czeka ich rewanż. Może kilku piłkarzy będzie potrzebować odpoczynku. Więc kiedy MU ma zgubić te punkty, jak nie dziś? Ciekawy mecz się zapowiada.

Arsenal_1886 komentarzy: 1952109.04.2011, 14:09

Musimy być cierpliwi co do Samira .
Parę tygodni temu było ,że podpisał nowy kontrakt , teraz chce więcej kasy . Różne będą plotki itd .
Musimy poczekać do lata i wtedy się dowiemy czy podpisze nowy kontrakt czy nie :)
Bądźmy dobrej myśli .

kamil_9414 komentarzy: 282809.04.2011, 14:03

w zyciu nie uwierzę onetowi.
Panowie! Opamietajcie sie ! :PP
Agent Samira calkiem co innego mowil OFICJALNIE i tego sie trzymajmy

itachi komentarzy: 1183 newsów: 2009.04.2011, 13:55

O ile ze sprzedażą Ceska bym się jeszcze pogodził, o tyle odejście Nasriego by mnie załamało. Nawet jeśli uznać, że jest on słabszy piłkarsko od Fabregasa, to jednak zadziornością, zaangażowaniem i walecznością bije Hiszpana na głowę. To właśnie w Nasrim widziałem przyszłego lidera drużyny, a eksplozja talentu Wilshere jeszcze potęgowała mój optymizm.

Zdecydowanie, Nasriemu dałbym taki kontrakt, jaki by tylko chciał.

popekns komentarzy: 742009.04.2011, 13:55

Jak my możemy sprzedać takie gwiazdy jakimi są Denislon, Diaby, Almunia i Skilla? Nie możliwe.

Arsenal_1886 komentarzy: 1952109.04.2011, 13:37

player.omroep.nl/?aflID=12354800
Robin i Heilig Gras oglądają razem gole z dotychczasowej kariery Holendra ;p

KondzioElite komentarzy: 618709.04.2011, 13:34

Panie i Panowie, mamy problem...
sport.pl/pilka/1,65080,9404486,Liga_angielska__Nasri_chce_ogromnych_pieniedzy.html

concrete13 komentarzy: 869809.04.2011, 13:32

Diaby'ego i Denilsona nie sprzedamy..reszta bardzo możliwa..

Seraphee komentarzy: 102309.04.2011, 13:30

"Jak twierdzi Daily Mail.."...wrzuciłeś to samo. Tak, opierajmy się na szmatławcu.

Pozbyć się Arshy, Diaby'ego, Eboue? Paranoja.

Śmieszy mnie jak ktoś chce się pozbywać zawodnika po jednym, nieudanym sezonie. Na takiej podstawie to Liverpool musiałby cały skład opchnąć

kamil_9414 komentarzy: 282809.04.2011, 13:29

przeciez to jest to samo, tylko przetlumaczone. Slowo w slowo prawie :))

Arsenal_1886 komentarzy: 1952109.04.2011, 13:24

angielskapilka.com/news/wenger,planuje,letnia,czystke,.html?

Arsenal_1886 komentarzy: 1952109.04.2011, 13:17

Lille nam oferuje Hazarda ,ale pod takim warunkiem ,że sezon 2011/2012 jeszcze zagra na wypożyczeniu w Lille . Od sezonu 2012/2013 miałby do nas trafić . Wtedy mógłby odejść Arshavin i Eden ,by go zastąpił . Jednak sezon 2011/2012 jeszcze Rusek musi grać u nas .

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4809.04.2011, 13:08

@aRamsey

Diaby ma prawie 25 lat :P A co do rozwijania się.. Na mundialu zagrał świetnie na tle rzekomo lepszych kolegów, potem co chwila zdarzały mu się urazy, min. po wejściu Essiena w meczu na Stamford Bridge. On już nie musi się jakoś specjalnie rozwijać, wystarczy by wrócił do formy. Hazard? Nie wiem, może i tak.. Pytanie na ile prawdziwe są te ploty, że Eden naprawdę jest zainteresowany przejściem do Arsenalu.

aRamsey komentarzy: 948609.04.2011, 13:03

@Gigi,
Diaby dlatego, bo od roku praktycznie się nie rozwinął, stoi w miejscu. Cały ten sezon ma strasznie kiepski, a chłopak ma już 23 lata. Fakt, Squill, gdyby został nie byłoby źle, bo jako rezerwowy który wchodzi raz na miesiąc na boisko to on jest wręcz stworzony do tej roli, także zgoda. Bartley już posiada nie małe doświadczenie, jak na swój wiek i pozycję, chciałbym by Arsene go wypożyczył z powrotem do Rangersów lub jakiegoś klubu PL. Benio... Arsene po prostu i tak musi kogoś kupić do napadu, jedziemy tylko i wyłącznie na Robinie, brakuje dla niego partnera, Benio nim nie jest, póki co mógłby zostać, ale dopóki on będzie w składzie, Arsene nikogo nowego na tę pozycje nie kupi. Afobe, powinien iść na wypożyczenie do nPower, JETowi przydał by się jakiś staż w PL. Eboue, dla mnie to on jest ciut za słaby na Arsenal, nigdzie tak na prawdę gra na bardzo wysokim poziomie, ni to na skrzydle, ni na boku obrony. Potrzeba nam kogoś młodszego, lepszego, z przyszłością. Iworyjczyk już więcej z siebie nie wykrzesze, kogoś i tak trzeba na tą stronę ściągnąć, bo obaj nasi RB zbliżają się do 30-tki... Hazard trochę mi przypomina sytuację z Nasrim 3 sezony temu, też się nim interesowały 'większe' kluby, a jednak Arsenowi się udało, go ściągnąć, ja osobiście wierzę w ten transfer.

crisfootball41 komentarzy: 87409.04.2011, 12:56

No cóż, możemy być pewni że skład po sezonie opuści Manuel, jakoś nie wydaję mi się by chciał pozostać 3 bramkarzem na The Emirates. Bardzo wątpię w to by po sezonie odszedł Denilson, w przeciwieństwie do nas Wenger w niego wierzy i nadal będzie go trzymał. Wątpliwe jest też to czy Arshavin opuści nas latem, to zawodnik który zawsze się przyda, niezależnie z jakim zaangażowaniem gra, jak złapie dobrą formę dobrze jest mieć takiego jak on. Bendtner... wszystko zależy od formy Veli i Chamakha, o Robinie już nie wspomnę. Jeśli wszyscy będą prezentować się znakomicie, Bendtner nie będzie miał gwarancji, że będzie regularnie grał, przez co bardzo możliwe że nas opuści, ale nie wiem czy to byłby powód do radości. Wszyscy wiemy co Nicklas potrafi, a raczej czego nie potrafi, ale czasami jego obecność bardzo się nam przydaje, więc chciałbym aby pozostał. ;-) Wymiana Clichy - Baines byłaby bardzo dobra, Clichy zawodzi w tym sezonie, a obecność Baines'a sporo by odmieniła. No ale poczekamy do następnego okienka, bo jeszcze wiele może się wydarzyć. Na pewno potrzeba nam dobrego zmiennika dla Songa bo jego akurat jest ciężko zastąpić, i nad tym boss powinien pomyśleć.

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4809.04.2011, 12:47

@aRamsey

Nie rozumiem jak wielu z Was tutaj ślepo pozbywałoby się Diaby'ego. Faktycznie koleś po licznych kontuzjach ostatnio nie prezentuje najwyższej dyspozycji, ale nie jest jeszcze zawodnikiem starym i nie raz pokazywał, że w pełni formy może być dla nas bardzo przydatny. Absolutnie nie widzę celu w pozbywaniu się Abou. Denilson to osobna sprawa - on już wiele szans zmarnował i moim zdaniem czas zaufać Frimpongowi (który i tak by grał gdyby nie kontuzja) i Coquelinowi. Co do odejścia Almunii - pełna zgoda, mamy 3 obiecujących bramkarzy, Manu jest nam zbędny. Squillaci? Jak kupimy stopera to czemu nie, bo Bartley i Miquel ze swoim niskim stażem wcale nie muszą się okazać dużo lepsi. Zresztą nie spodziewałbym się sprzedania Squilla po roku.. Dobry w jego wykonaniu był tylko początek sezonu (teraz powoli wraca do formy), ale rezerwowych też musimy mieć. Bendtner? Absolutnie nie możemy go sprzedawać jeśli nie będzie alternatywy, bo co.. mamy zostać z Chamakhiem i RvP? Pierwszy ma wahania formy, drugi zazwyczaj jest w stanie grać 1/3 sezonu. Jeśli w przedsezonowych sparingach odpowiednią formę zaprezentują tacy gracze jak JET czy Afobe, to możemy rozważyć sprzedaż Benia za rozsądne pieniądze (12-15 mln funtów). Druga sprawa to ewentualne kupno następcy Duńczyka, ale to jest prawie że niemożliwe. Dalej.. Eboue? Pytam się po co ? Solidny rezerwowy, może grać na wielu pozycjach, nie narzeka, oddany klubowi, dobry duch drużyny. Po co go sprzedawać? W meczu z Barcą brakowało nam Sangy i Emmy wywiązał się ze swoich obowiązków idealnie. Póki co niech się szkolą nasi młodzi prawi obrońcy, a Eboue niech dalej będzie zmiennikiem Baca, innej opcji nie widzę. Co do Clichy'ego - zgadzam się, tylko w wypadku kupna wartościowego następcy jakim byłby Baines, ale raczej w to nie wierzę.. Nie po to Arsene szkolił Gibbsa, by ten dalej grzał ławę, zresztą imo Kieran nie jest jeszcze gotowy na grę w pierwszym składzie niestety.. W transfer Hazarda raczej nie wierzę - zbyt głośne nazwisko i zbyt bogata konkurencja w wyścigu o podpis Belga :/

itachi komentarzy: 1183 newsów: 2009.04.2011, 12:39

Zacznijmy od tego, że to Daily Mail, niekoniecznie poważna gazeta. W szczególności też ta forma artykułu, te kiczowate, liczone na sensację pinezki, czerwony caps lock... /_-

No ale dobra, merytorycznie.
1) Eboue - osobiście nic do niego nie mam, z tych wszystkich naszych rezerwowych i tak wyglądał bardzo solidnie. Nikt nie sikał w spodnie ze strachu, gdy przyszło mu zastąpić Bacary'ego, poradził sobie nawet na ES przeciwko Barcelonie. Faktem jednak jest też to, że nie za mocno naciska na pozycję Sagni.

2) Almunia - tak, tak, do pierwszego składu! Do reprezentacji! :P

3) Denilson - jak wyżej.

4) Arszawin - spodziewałem się więcej, na przełomie roku zawodził, ale potem znowu się ogarnął. Mógłby zostać i jakoś byśmy przędli, ale może chodzi o to, że jeszcze można by dostać jakieś pieniążki za niego i dopłacić do nowego transferu.

5) Clichy - gdzieś 2-3 sezony temu eksplodował formą i wtedy byłem przekonany, że w przyszłości będzie połykał takiego Ashleyka na śniadanie. Niestety cofnął się w rozwoju i nie dogadał się w sprawie kontraktu. Ostatni dzwonek, by coś za niego dostać, ale nie mam pewności, czy uda się go zastąpić kimś lepszym. Oby.

6) Rosicky - jeśli Arszawin ma odchodzić, to 3 razy bardziej Rosicky. Nic nie wnosi.

7) Bendtner - mruczy, że chce koniecznie grać w 1 składzie, ale jest na to niestety za słaby. Arsenal zasługuje na lepszego napastnika. Na takiego, który przynajmniej by nacisnął od czasu do czasu na Robina.

Arsenal_1886 komentarzy: 1952109.04.2011, 12:35

xThierryHenry > Rosicky czy Arshavin to się na pewno już nie rozwiną ,ale taki Gael ma właśnie najlepszy okres dla piłkarza . Mógłby coś więcej pokazać . Baines jest starszy od niego o rok ,ale i lepszy . Jak go kupimy , to pogra u nas 2-3 lata na wysokim poziomie ,a potem będzie mógł udostępnić miejsca Kieranowi .

Pinguite komentarzy: 1502009.04.2011, 12:34

Co wy z tym Almunia? On na 100 % odejdzie w letnim okienku transferowym. Co jak co, ale w odejście Denilsona to ja nie wierzę. Wg mnie latem na 100 % opuszczą nasz zespół :
1. Almunia
2. Rosicky

xThierryHenry komentarzy: 5117 newsów: 309.04.2011, 12:19

Arsenal_1886
No tak Clichy stoi w miejscu ale jednak swoje lata już ma. Gra u nas od 2003 roku i od tego momentu bardzo się rozwiną. Taka sama sytuacja jak z Rosą, lepsi już nie będą.

xThierryHenry komentarzy: 5117 newsów: 309.04.2011, 12:16

Same transfery problemu nie rozwiążą. Musi się zmienić jeden aspekt gry..... skuteczność, która ostatnio nas zawodzi. Wiem, że mamy dużo strzelonych bramek i w ogóle ale patrząc na sytuacje w meczu niektóre spotkania powinniśmy wygrywać 5-0 a kończy się wymęczonym 1-0 lub co najgorsze remisem.....
Kiedy ostatnio strzeliliśmy bramkę zza pola karnego? Chyba RvP z wolnego co piłka przez mur przeleciała i to chyba na tyle. Boimy się strzelać i chcemy wejśc z piłką do bramki. Gdyby ten aspekt gry poprawić, myślę, że byśmy byli przed United.

Arsenal_1886 komentarzy: 1952109.04.2011, 12:13

xThierryHenry > O dziwo , to nawet Sagna ma lepsze statystyki od Gaela w tym sezonie .
Sagna jest nie do ruszenia ze składu .
Bezbłędny w defensywie i przynoszący więcej w ofensywie niż Gael . Poprawił się w grze ofensywnej , nie to co Gael ,który cały czas jakby stoi w miejscu .

xThierryHenry komentarzy: 5117 newsów: 309.04.2011, 12:13

MatArsenal9870
No chyba każdy by tak chciał ale to raczej nie możliwe ;)
Wenger nie jest zbyt zdecydowany. Rozumiem, że nie mamy kasy na transfery no ale jak sprzedamy tych naszych bezproduktywnych graczy to uzbiera się myślę z 30 mln za który możemy kupić kilka fajnych graczy. Zresztą z 10 mln co roku chyba mamy na transfery.

xThierryHenry komentarzy: 5117 newsów: 309.04.2011, 12:10

Arsenal_1886
No może trochę przesadziłem, że jest dobry w ataku ale chodziło mi tu głównie o to, że jest lepszy od Sagni (nie wiem jak się odmienia)
To, że Baines jest dobry w ataku o czym świadcza statystyki nie znaczy, że w obronie idzie mu równie dobrze. Przykład? Dani Alves, gośc gra praktycznie lepiej niż neiktórzy pomocnicy, a gra na obronie, gdzie w defensywie nie idzie mu już tak dobrze.

aRamsey komentarzy: 948609.04.2011, 12:09

Jeżeli już ma ktoś odchodzić, to w pierwszej kolejności tacy osobnicy jak: #1 Denilson #2 Almunia #3 Squillaci #4 Diaby #5 Benio i #6 Eboue, a nie Gael czy Arsza. Gael może odejść tylko wtedy, jeżeli Baines do nas na 100% przejdzie. Potrzeba nam prawego obrońcy, ale ten młody Fin ten problem rozwiąże. Za Squilla, który tylko na głęboką rezerwę się nadaje, będzie Miquel i Bartley (choć mam nadzieję, że ten pójdzie gdzieś wysoko na wypożyczenie). Za Denilsona Arsene mógłby kogoś ściągnąć, ale jak tego nie zrobi to jakoś przeżyjemy - Coquelin i Frimpong. Kolejnym do odstrzału są Diaby i Rosa - kompletnie bezproduktywni, za nich będzie wracający po kontuzji Aaron, Lansbury z wypożyczenia. Almunia? za niego nikogo nie trzeba - jest Wojtek, Vito i Łukasz, Arsze zostawić i kupić Hazarda byśmy mieli 4 porządnych skrzydłowych.

MatArsenal9870 komentarzy: 216709.04.2011, 12:08

Wg mnie jest nam potrzebny dobry skrzydłowy (Hazard) a jak nie to jest Myiachi bo nie wiadomo co z Arshą a jak nie to jest Myiachi. Sam Samir i Theo to za mało. Stoper i boczny obrońca, na te pozycje chciałbym Cahilla i Bainesa pozbywając się SS i Eboue. za Denilsona chciałbym Sahina z Borussi Dortmund. wiem, że nie jest DF ale po co nam skoro mamy Songa, Frimponga i ewentualnie Diabego. Tak to widzę.

Arsenal_1886 komentarzy: 1952109.04.2011, 12:07

xThierryHenry > Clichy dobry w ataku , dobre sobie .
Dobry to jest Baines ,który ma 11 asyst i 5 goli w tym sezonie . Miażdży Gaela ,który ma 2 asysty i jednego gola w obecnym sezonie .
Chciałbym ,aby Gael został ,ale tutaj nie liczy się sympatia do zawodnika ,a dobro klubu .
Gael to najsłabszy punkt naszej defensywy jak gramy takimi zawodnikami w obronie -
Sagna , DJ i Koscielny . Do tego Szczęsny na bramce to i tak Gael wygląda przy nich najsłabiej .
Jego czas niestety minął .

xThierryHenry komentarzy: 5117 newsów: 309.04.2011, 12:01

Sagna to taki raczej ŚO, który gra na prawej obronie. Jak się mu czasem przypatruję to często wygrywa pojedynki główkowe, i jest na prawdę solidny na obronie. Jak w ofensywioe mu idzie to każdy chyba wie. Clichy natomiast gra słabiej w obronie ale za to w ataku radzi sobie bardzo dobrze. Ci dwaj piłkarze zawsze grają do końca, boczni obrońcy mają chyba najgorszą robotę, bo muszą biegać przez całe boisko. Co jak co ale tych piłkarzy zdecydowanie powinniśmy zostawić.
Za denilsona myśle, że kilka mln można dostać, Za Rosę myślę, że też. Squillaci nich zostanie, na razie i tak nikt go nie kupie, więc przyda się na wypadek jakiś problemów kadrowych czy coś.
Almunia prędzej, czy później zostanie sprzedany ;)

Seraphee
Jak ja się cieszę, że nie będę musiał oglądać Wojtusia w różowym ;D

andrzej93 komentarzy: 119609.04.2011, 11:56

'Baines(ew. jak ktoś młody godnie mógłby zastępować Gibbsa) za Clichiego , VdW za Eboue lub Sagne' tak to powinno być

Axxxe komentarzy: 5599 newsów: 11509.04.2011, 11:54

Czego ja doczekałem w tym klubie, żeby Arszawin czy Clichy, którzy z wszystkich wymienionych najbardziej zasłużyli się klubowi byli na całkowitym wylocie, a jakiś Denilson, Almunia czy Rosa są tylko niepewni pozostania w klubie :| To właśnie ich powinniśmy jak najszybciej sprzedać, bo błędy które popełniają w meczach zawsze skreślają nas z walki o trofea, a nie Arszawina czy Clichy'ego mogących zadecydować o końcowym sukcesie. I chociaż chciałbym w miejsce Gaela Bainesa z Evertonu to miło byłoby, gdyby wcześniej odeszli Almunia, Squillaci, Denilson i Rosicky, bo Clichy sobie na takie upokorzenie niczym nie zasłużył.

kamil_9414 komentarzy: 282809.04.2011, 11:53

Sagna out?? hahaha
Szkoda słów na te komentarze.

Następny mecz
Ostatni mecz
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
? : ?
Arsenal - Aston Villa 14.04.2024 - godzina 17:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City32227373
2. Arsenal32225571
3. Liverpool32218371
4. Aston Villa33196863
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham331391148
9. Chelsea311381047
10. Brighton3211111044
11. Wolves321271343
12. Fulham331261542
13. Bournemouth321191242
14. Crystal Palace32891533
15. Brentford33881732
16. Everton32981527
17. Nottingham Forest33791726
18. Luton33672025
19. Burnley33482120
20. Sheffield Utd32372216
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland205
O. Watkins1810
Mohamed Salah179
D. Solanke173
A. Isak171
C. Palmer169
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com