Daily Mirror: Adebayor, Eboue i Gallas na wylocie

Daily Mirror: Adebayor, Eboue i Gallas na wylocie 30.05.2009, 10:29, Łukasz Klimkiewicz 63 komentarzy

Jak podaje The Daily Mirror podczas letniego okna transferowego Emirates Stadium opuszczą Emmanuel Adebayor, Emmanuel Eboue oraz William Gallas.

Według redakcji, brukowca Arsene Wenger po kolejnym nieudanym sezonie jego zespołu, ma zamiar odnowić skład, aby w sezonie 2009/10 zacząć odnosić sukcesy.

Od dłuższego czasu w prasie mówi się o zainteresowaniu Adebayorem ze strony włoskiego Milanu i jak na razie jest to jedyny potencjalny kupiec togijskiego snajpera. Warto przypomnieć, że przez dłuższą część ubiegłorocznej letniej przerwy w rozgrywkach przyszłość Togijczyka na Emirates Stadium była bardzo niepewna, a jako kupca wymieniało się również AC Milan.

Jeden z obrońców Kanonierów, William Gallas, również łączony jest z opuszczeniem Arsenalu na rzecz Milanu, ale wśród zainteresowanych pojawia się również Juventus Turyn. 32-letni defensor w zakończonym niedawno sezonie nie miał wielu okazji aby z dobrej strony pokazać się trenerowi i fanom, a w dodatku w listopadzie ubiegłego roku stracił opaskę kapitańską na rzecz Ceska Fabregasa. Kontrakt Gallasa z klubem wygasa w czerwcu następnego roku.

Pomocnik Arsenalu, Emmanuel Eboue, kilka razy w sezonie 2008/09 był obiektem drwin ze strony kibiców po paru naprawdę nieudanych występach. W dalszej części sezonu gra reprezentanta Wybrzeża Kości Słoniowej była już dużo lepsza, a fani przeprosili Eboue za swoje zachowanie. Wygląda jednak na to, że dobre występy czarnoskórego pomocnika nie wystarczyły Wengerowi aby dać mu szansę następnym sezonie, a wśród zainteresowanych sprowadzeniem Eboue jest Atletico Madryt.

Jeśli doszłoby do sprzedaży Adebayora, Eboue i Gallasa, Arsene Wenger będzie musiał koniecznie szukać dobrych zastępców. Wśród potencjalnych kandydatów od pewnego czasu wymieniany jest napastnik francuskiego Bordeaux, Marouane Chamakh oraz pomocnik Rennes, Stephane Mbia. Od niedawna coraz głośniej mówi się o sprowadzeniu Garetha Barry'ego z Aston Villi oraz Brede Hangelanda z londyńskiego Fulham i obecnego mistrza Niemiec, Christiana Gentnera z Wolfsburga.

Emmanuel AdebayorEmmanuel EboueWilliam Gallas autor: Łukasz Klimkiewicz źrodło: Goal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
CF4 komentarzy: 138331.05.2009, 07:27

Eboue musi zostac. Ale mozemy kupic Barrego i Gentnera

Danielo_Gunners komentarzy: 264130.05.2009, 21:53

mamy sie oslabiać czy wzmacniać?

fabianski1111 komentarzy: 15930.05.2009, 20:06

To są brednie

Quake85 komentarzy: 1016 newsów: 130.05.2009, 19:03

Tylko nie Eboue on kocha Arsenal a pozostałą dwójkę sprzedać jak najszybciej

Cesc_Fan komentarzy: 452430.05.2009, 17:41

Jak Juve chce Gallasa to niech da nam w zamian Chielliniego :P

Oldgunner3 komentarzy: 969830.05.2009, 17:34

Czemu nie.Pytanie natomiast brzmi - kto w zamian.Nie może być tak jak zazwyczaj,że tracimy piłkarzy dojrzałych,ogranych,a pozyskujemy młodzież bądź nikogo.Poza tym szkoda byłoby Gallasa;chyba nie stać nas w tym momencie na pozbywanie się jednego z dwójki śr. defensorów którzy grają na poziomie czołówki ligii.Póki co to tylko jedne z wielu spekulacji i tak należy je odbierać.

Cesc_Fan komentarzy: 452430.05.2009, 17:26

Emmanuel Eboue to jeden z piłkarzy obok Kolo Toure ,któremu można zaufać . Oni kochają Arsenal ,więc nie wierzę ,że zostaną sprzedani .

Cesc_Fan komentarzy: 452430.05.2009, 16:45

Nie wierzcie w to ! Teraz coraz bliżej do otwarcia okienka transferowego będzie coraz więcej spekulacji na temat transferów . Co do pozostania Eboue jestem pewien na 100 % . Sytuacja Adebayora i Gallasa jest niepewna ,ale liczę ,że obaj zostaną w Londynie .

Cesc_Fan komentarzy: 452430.05.2009, 16:35

Jak Wenger sprzeda tych piłkarzy to znów będzie kolejny sezon nieudany ;/ Wiecie dlaczego ?
Potrzeba w zespole zgrania ,a Wenger co roku sprzedaje swoich najlepszych piłkarzy i po tem przychodzą nowi którzy potrzebują czasu na zgranie się z resztą zespołu . Wenger jednak chyba niewie co to znaczy :(

stefcio15 komentarzy: 13022 newsów: 223730.05.2009, 16:27

Wielka sciema , ale tak szczerze mowiac , Ade i Gallasa nie zatrzymywalbym na sile bo mamy na obrone i Johana i Alexa , a Eboue juz podpisal kontrakt i dobrze bo jest swietny :)

Peter_HK44 komentarzy: 168730.05.2009, 15:04

Vpr >>> Faktycznie o Songu zapomniałem. A nad Almunią się zastanawiałem, ale dla mnie to taki solidny piłkarz, o którym ciężko powiedzieć czy miał lepszy sezon. Ale w zeszłym roku Arsenal stracił mniej bramek, więc...

pkArs komentarzy: 46030.05.2009, 15:00

Na pewno..brakowało jeszczy tylko by napisali, że Wenger chce odmłodzić skład... oni chyba naprawdę nie mają o czym pisać skoro wymyślają takie bzdury..to już przecież nawet śmieszne nie jest moim zdaniem...

fabri04 komentarzy: 338530.05.2009, 14:13

Daily Mirror przechodzi samych siebie, bo Eboue już dawno podpisał kontrakt, a Ade i Gallas zostaną raczej... ale sam Ade mówił, ze jest coś winien i miejmy nadzieję, że nie poleci na kasę, a jak nawet Gallas odejdzie to kupimy sobie Albiola xDDD

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56730.05.2009, 14:03

Nie tylko Bendtner miał lepszy sezon od poprzedniego :P Był to też Song i przede wszystkim Almunia, o którym chyba wszyscy zapomnieli ;)

Fabregas19 komentarzy: 5084 newsów: 830.05.2009, 13:57

Adebayor może odejść jestem za, ale Eboue i Gallas muszą zostać, Gallas doświadczony i dobry, a Eboue nie powiem zmiennik na poziomie....

Vela77 komentarzy: 66830.05.2009, 13:31

moze niech napisza ze AW tez odchodzi. ;/

Peter_HK44 komentarzy: 168730.05.2009, 13:30

Theo10 >>> rozumiem, że chodzi Ci o to, że Bendtner jako jeden z nielicznych (a chyba jedyny) miał sezon lepszy od poprzedniego. Ale tak jak napisałem, Nicklas to jeszcze nie ta klasa co Emsi.

Peter_HK44 komentarzy: 168730.05.2009, 13:27

Theo10 >>> a czy ja gdzieś napisałem, że Bendtner jest słaby? Wręcz przeciwnie, broniłem go - tak jak dziś Ade - przed różnymi "ekspertami", dla których Bendtner = drewno. Moim zdaniem Duńczyk to wielki talent, ale na razie jest jeszcze gorszy od Togijczyka.
Tak jak napisał Vpr - "(...) ten facet jest gwarancją 15 goli w sezonie, a to nie tak mało". Wedlug mnie Ade powinien zostać.

pHunt komentarzy: 59630.05.2009, 13:16

Kolejny goracy temat od The Daily Mirror ... ;]

Buła i Gallas z pewnoscia zostana w Arsenalu. Gallasowi a i owszem zdarzaja sie wpadki ale bardzo czesto ratuje nam tylki. Pozatym jego doswiadczenie jest b.duze. To wg. mnie najpewniejszy pkt. naszej defensywy. Eboue na poczatku sezonu zawiodl mnie , potem jednak wraz z coraz lepsza gra odzyskal moje zaufanie.

Co sie tyczy zas Adebayora to pewnie dysputy i nowe newsy o odejsciu do innego klubu beda trwały caly sezon. Wstrzymam sie wiec co do komentarza w jego sprawie.

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56730.05.2009, 13:15

*miało być oczywiście "pay-as-you-score", mały błąd ;)

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56730.05.2009, 13:13

Adebayor - jak podchodził do gry, każdy widział, ale ten facet jest gwarancją 15 goli w sezonie, a to nie tak mało ;) Nie lubię go, ale to użyteczny zawodnik, choć pod koniec sezonu Bendtnera oglądało się lepiej :) Powinien dostać kontrakt typu pay-as-you-play, czy raczej play-as-you-score - gdyby tak dostawał te 60 tys. tygodniowo + dużą premię za każdą bramkę zamiast 110 tys. niezależnie od gry, bardziej by się starał :D Tak pozatym, to nie jest zawodnik który wypracuje sobie sytuacje, on musi mieć za sobą dobrych pomocników - linia Rosa-Cesc-Flam-Hleb nawet na papierze wygląda lepiej niż Nasri-Cesc-Denilson-Theo. W przyszłym sezonie jeśli Rosa ożyje i dokupimy do tego partnera dla CF4, Ade również będzie grał o wiele lepiej. Ustawienie Rosa-Cesc-Barry/Cana-Szawa wygląda na prawdziwy synonim słowa 'kreatywność' :D

Gallas - tu nie mam nic do powiedzenia - każdy widział jak bardzo pogorszyła się nasza gra w obronie gdy złapał kontuzję. Straciliśmy 16 goli w 11 meczach, raczej kiepski wynik jak na czwartą drużynę w Anglii i w Europie...

Eboue - człowiek-orkiestra, zagra wszędzie gdzie mu każą. Pozatym nie narzeka na słabe wyniki, brak sukcesów i za niską pensję. Wreszcie opanował grę jako PP, zaczął też strzelać gole ;)

Wniosek jest jeden - cała trójka musi zostać, i cała trójka zostanie :D Może z wyjątkiem Adeby, w którego kontuzję na koniec sezonu jakoś nie wierzę...

Piootrus komentarzy: 4151 newsów: 1530.05.2009, 13:12

I moze frytki do tego?

KuBaJo komentarzy: 217430.05.2009, 13:02

Adebayora przeżyje jak odejdzie choć będzie mi ciężko.Na miejsce togijczyka jest bendtner.
Eboue po nim bym nie płakał
Gallas NIE!!!on nie może odejść bez niego nasza obrona jest jak sito.
Nie wiem jakbym miał zamiast Wengera robić listę transferową to:wystawiłbym na niej:Silvestra(bo jest o wiele gorszy niż djorou,a jeszcze na 85% wraca sanderos)
Eboue(Słabo prezentuje się w defensywie i w ofensywie) i zastanawiałbym się czy znowu nie wypożyczyć Simpsona, Armanda Traore Amaury Bischoff .A wzmocniłbym się
1 Środkowym pomocnikiem a mianowicie Garehem Barrym i co najważniejsze utrzymałbym kadre ale to tylko gdybanie

Theo10 komentarzy: 826130.05.2009, 12:57

Peter_HK44 : Bendtner? Moim zdaniem on ma lepszy sezon. Dużo grał i umiał to wykorzystać. Popatrz jak grał na początku tego sezonu a jak pod koniec. Tyle że Bendtner wykazuje niesamowitą determinację. Wszędzie go pełno, zawsze próbuje odebrać piłkę , ogólnie biega za trzech, myślę że właśnie dzięki jego zaangażowaniu robi spore postępy. A Ade? Ade nie biega nawet za jednego. Większość podań jakie otrzymuje kończą się nieudaną próbą przejścia obrońcy, lub podaniem do tyłu... a jak dostanie piłkę na 'sam na sam' i jakimś cudem nie będzie na spalonym to i tak strzela przeważnie w bramkarza i nic z tego nie ma. Dopiero pod koniec sezonu zaczął coś pokazywać... tzn zaczął strzelać bo determinacji jak nie było tak nie ma.
Mimo że na początku sezonu przeklinałem Bendtnera to pod koniec jego gra i zaangażowanie cieszyły i wolałem widzieć na boisku jego niż Ade który stoi i tylko czeka na jakieś świetne podanie od Cesca.

Ade to piłkarz który nie gra dla klubu ani nawet dla trofeów lecz dla kasy. Przy tym wykazuje zerowe zaangażowanie i to mnie właśnie zraża do niego. Wydaje mi się że jeśli zaliczy kolejny sezon tak dobry jak 07/08 to i tak odejdzie do klubu gdzie zaoferują mu lepsze zarobki.

LeBob komentarzy: 152330.05.2009, 12:49

Śmieszny ten news. Dopiero co Wenger powiedział, że priorytetem jest utrzymanie obecnego składu, plus dokupienie jednego bądź dwóch doświadczonych graczy.

Wkocin komentarzy: 79930.05.2009, 12:47

obecnie arsenal nie może sobie pozwolić na stratę jakiegokolwiek zawodnika, jakby nie grał w mijającym sezonie. nasza drużyna notorycznie miała kłopoty z domknięciem składu, aż doszło do tego, że w półfinale grać musiał gibbs. nie mówcie więc proszę, że ade jest piątym kołem u wozu bo jest on jednym z lepszych napastników arsenalu. charakter ma jaki ma, ale jak go sprzedamy wcale nie jest powiedziane, że kupimy kogoś lepszego. okienko transferowe to nie supermarket, a transfery zawodników to bardzo złożony proces

Peter_HK44 komentarzy: 168730.05.2009, 12:31

Arsenal1994 >>> oczywiście masz trochę racji, ale ja nie widzę powodu dla którego Arsenal miałby pozbywać się Emmanuela już po tym sezonie. Jak sam piszesz "w poprzednim sezonie gral bajecznie". Może więc w przyszłym wróci mu ta forma, może The Gunners znowu od początku ligi będą szli jak burza i Adebayor zechce mieć wydatny wpływ na wyniki... Poza tym - jeśli Ade odejdzie to jestem pewien, ze Boss nie znajdzie żadnego realnego wzmocnienia ataku za niego... A Eduardo i RvP czy Bendtner to za mało, bo kontuzje kogo jak kogo, ale Kanonierów nie omijają.

Arsenal1994 komentarzy: 749730.05.2009, 12:24

Peter_HK44 ---> slabej gry Adebayor nie ma co usprawiedliwiac slabą postawa calej druzyny.
Jakby Adebayor chociaz staral sie pomoc druznie, wykazywal checi do gry tak jak to robil przez ostatnie mecz sezonu np. Bendtner to moze i bym go pochwalil ale jak on odrazu sobie takie cos zaklada - druzyna gra do du** to po co i ja mam sie starac.
Tak wiec jest za co go krytykowac, tym bardziej ze w poprzednim sezonie gral bajecznie a w tym kompletnie na odwrot

Zoso komentarzy: 7230.05.2009, 12:24

Znowu sezon ogórkowy w brukowcach widać...

solar komentarzy: 146530.05.2009, 12:23

jezeli to prawda, choc co Gallasa to raczej nie wydaje mi sie, to trudno bedzie znalezc obronce jego pokroju ;/ Eboue hmm, jego tez bym nie sprzedawal, bo widac, ze ma chec i od przyszlego sezonu moze pokazac co potrafi jak troche odpocznie po tej kontuzji itp.

a Adebayor, on to dla mnie moze odejsc, bo ostani nie malo co inicjatywy wykazuje, zeby cos pobiegac za pilka albo cos, stoi na ochłapach czesto i czeka na dluga pilke od Fabreagasa

FanekAFC komentarzy: 511230.05.2009, 12:21

patryk878------>Zgadzam się z tobą w sprawie Adebayor'a. Bardzo dobrze to napisałeś .

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9830.05.2009, 12:16

Adebayor w TYM sezonie miał przebłyski formy w kilku momentach. On tylko przeszkadzał na boisku, czekał na podania prosto do niego i nie stwarzał sobie sam sytyacji. W zeszłym sezonie ten gość był wszędzie, dryblował, biegał po skrzydle... był nie samowity.

Chciałbym aby był takim zawodnikiem jak Zlatan - wielki gość, którego ciężko przewrócić, strzela gole z dystansu, bajeczne technicznie braki też, ideał napastnika.

A co do jego odejścia to skoro Wenger, sam zawodnik i jego agent temu zaprzeczają to jakoś nie wierzę w jego odejście.

Gallas też zostanie, po stracie opaski wrócił do formy i dobrze.

A Eboue... dla mnie jest to zawodnik nie potrzebny, po przyjściu Sagny nie ma nawet własnej pozycji na boisku. Kiedyś przebojowy prawy obrońca, niesamowicie groźny, a teraz??

Prawy pomocnik ---- > kilka niezłych spotkań i to tyle.

Defensywny pomocnik ?!?! ---- > to był chyba jeden mecz ale za to totalnie beznadziejny.

Prawy obrońca ---- > zmiennik Sagny, i to tyle ale to właśnie na tej pozycji grał najlepiej.

Wyniki ---- > Eboue wydaje mi się zbędny i to jego bym sprzedał, mimo że go lubię to uważam że nie przyda się drużynie i Bacary powinien mieć kogoś takiego jak ma Clichy czyli Gibbsa ( szkoda że Traore nie gra na prawej stronie ;p )

Peter_HK44 komentarzy: 168730.05.2009, 12:14

Arsenal1994 >>> Adebayor miał dużo słabszy sezon, prawda, ale proszę wymieńcie mi Kanoniera, który ten sezon miał lepszy? Fabregas? K. Toure? Sagna? Nie wydaje mi się. Szukacie na siłę kozła ofiarnego, a że nad Ade pojawiło się trochę spekulacji to jest świetnym wyborem na ofiarę, prawda? Jeśli Togijczyk zostanie i w kolejnym sezonie będzie grał jak w tym to odszczekam moje słowa, ale w innym wypadku będę go bronił. Niektórzy mają krótka pamięć...

Arsenal1994 komentarzy: 749730.05.2009, 12:08

Dla mnie to piate kolo u wozu to tez troche przesada, ale grygu po czesci ma racje.
Adebayor w tym sezonie nie wykazuje zadnej checi do gry. Taki egzekutor tez powinien cos stwarzac, pomogac partnerom a w tym sezonie?
Stoi tylko w tym polu karnym i czeka na te mechaniczne wrzutki Sagny i Clichyego
Jesli bedzie mu tak zalezalo na odejsciu do tego Milanu nie robie przeciwskazan i na pewno nie bede plakal ale jesli zostanie - to dobrze ;)

Peter_HK44 komentarzy: 168730.05.2009, 12:03

grygu >>> z tego co pamiętam poprzedni sezon Arsenal skończył na 3 miejscu tracąc 4 punkty do Man Utd. W tym sezonie kończył na 4 pozycji 18 pkt za ManU. Przemyśl to...

grygu komentarzy: 149830.05.2009, 11:54

po prostu ja inaczej zdefiniowałem "szklankę". Van persie jest chuderlakiem i w przeciskaniu się przez obronę zawsze upada, no chyba że uda mu się jakiś naprawdę fajny zwód. No dobra bardzo ładny gol adebayora z villarealem, ale kurde.. Może nie pokazał w tym sezonie za bardzo nic i dlatego go skreślam ale naprawdę wolałbym żeby on też wykazywał trochę inicjatywy w akcjach. Z tego co pamiętam sezon temu biegał za piłką itp itd a teraz ?

Theo10 komentarzy: 826130.05.2009, 11:52

To piąte koło u wozu to lekka przesada co nie zmienia faktu że oprócz kilku akcentów ostatni sezon był w jego wykonaniu beznadziejny. W pierwszym komentarzu już mówiłem że ten news to plota, ale jeśli ktoś miałbym odejść z tej trójki to też sprzedałbym Ade. Bo coś czuję że jego odejście to tylko kwestia czasu.

maciekbe komentarzy: 1245830.05.2009, 11:41

właśnie taka jest rola adebayora grygu -_- po co ma biegać po piłkę skoro ma za sobą najlepszych pomocników PL(od dogrywania piłki) + właśnie van Persiego. On ma wykorzystywać przygotowane mu akcje i o ile w tym sezonie jego skuteczność pozostawiała wiele do życzenia, to w tamtym roku był właśnie idealnym przykładem środkowego napadziora. ave

Peter_HK44 komentarzy: 168730.05.2009, 11:40

Jeszcze zapomniałem - uważasz, że jeśli Robin bęzie grał w pomocy to ominą go kontuzje? Zaprawdę ciekawy tok rozumowania...

Peter_HK44 komentarzy: 168730.05.2009, 11:39

grygu >>> chociażby dlatego, że jak jest w formie potrafi skutecznie wykańczać akcję. To, że nie jest napastnikiem w stylu Henry'ego nie oznacz, ze jest słaby. Poza tym przypomnij sobie gola z pierwszego meczu z Villarreal w CL. Jeśli uważasz, że Togijczyk jest "piątym kołem u wozu" to gratuluję znajomości tematu...

Szef komentarzy: 1303530.05.2009, 11:39

moim zdaniem calatrojka powinna zostac

grygu komentarzy: 149830.05.2009, 11:36

a niby dlaczego mamy liczyć na adebayora? Gość tylko czeka aż mu się piłke podsunie pod nos. Rasowy napastnik stwarza sobie sam akcje a ten co robi ? Zgodzę się że van persie to szklanka i fakt, mógłby grać zamiast na ataku na pomocy. Po prostu myślę że oprócz eduardo nie mamy napastnika na którego barki możnaby powierzyć wynik meczu

Peter_HK44 komentarzy: 168730.05.2009, 11:31

K1cKer >>> dokładnie.
Vela - ogromny talent, ale nie doświadczony. Poza tym jak na razie jeszcze nic specjalnego nie pokazał.
Eduardo - świetny napastnik, który rozegrał w zeszłym sezonie 4 (!!!) spotkania.
RvP - kolejna "szklanka", chyba nigdy nie uda się mu rozegrac całego sezonu bez kontuzji. A szkoda, bo to bardzo wartościowy gracz.
Bendtner - lubię go i uważam, że jego talent jeszcze się rozwinie, ale obecnie Ade jest lepszy.

"Adebayor byłby piątym kołem u wozu" - tekst dnia. ;-)

K1cKer komentarzy: 57430.05.2009, 11:25

Piątym kołem u wozu? Ja sie z Toba nie zgodze, Adebayor miał słabszy sezon, ale i tak będzie odgrywał kluczową rolę w ataku w nastepnym sezonie. Zresztą wiemy jak jest Eduardo, Robin.. ich urazy niestety nie omijają.

Peter_HK44 komentarzy: 168730.05.2009, 11:24

grygu >>> padłem. Ty tak na serio?

grygu komentarzy: 149830.05.2009, 11:15

adebayor jest już nam niepotrzebny szczerzę mówiąc, byłbym za jego odejściem. Na ataku mamy eduardo, van persiego, velę, bendtnera. Adebayor byłby piątym kołem u wozu

FanekAFC komentarzy: 511230.05.2009, 11:12

Ploty...Ale jeśli miałbym wybierac kto by miał odejśc wybrałbym Adebayor'a .

Arsenal1994 komentarzy: 749730.05.2009, 11:09

Pewnie ploty! ale jakby mial ktos juz odchodzic z tej trojki to mogl by to byc Adebayor

madjer komentarzy: 553430.05.2009, 11:09

Jeżeli Daily Mirror ma rację to najbardziej szkoda by mi było Gallasa. Ade i Eboue mogą sobie odejść >

leon31 komentarzy: 125830.05.2009, 10:57

Buhaha xD Żałosne ;]

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com