Fabregas: Jestem Kanonierem

Fabregas: Jestem Kanonierem 08.08.2010, 18:53, Łukasz Klimkiewicz 587 komentarzy

Nie możemy być źli na Ceska Fabregasa za to, że jego oczy skierowane są w stronę najlepszego klubu piłkarskiego na naszej planecie. Taki jest wstęp do obszernego wywiadu z kapitanem Kanonierów, który został przeprowadzony przez dziennikarza brytyjskiego The Sun - Roba Beasleya.

Fabregas nigdy nie krył, że jest bardzo blisko związany z Barceloną lub też że jego marzeniem jest powrócić pewnego dnia do miejsca, w którym rozpoczynał swoją przygodę z futbolem - na Camp Nou. Piłkarski Mistrz Świata i Europy wyznaje, że propozycja dołączenia do drużyny hiszpańskiego giganta była dla niego bardzo kusząca i długo o niej myślał, ale ostatecznie przyjął do wiadomości to, że powrót do ojczyzny jest w tej chwili niemożliwy i musiał podjąć męską decyzję.

Tym samym Fabregas oświadczył, że jest piłkarzem Kanonierów, że po Mistrzostwach Świata wraca na Emirates Stadium z jedną myślą - zdobycie tytułu mistrzowskiego angielskiej Premier League.

- Cała ta sytuacja wywołała u mnie dodatkowe emocje, ponieważ nigdy nie ukrywałem ile Barcelona dla mnie znaczy. Proszę mi powiedzieć, który piłkarz na świecie nie cieszyłby się z tak ogromnego zainteresowania tak wielkiego klubu? Skłamałbym mówiąc, że transfer do Blaugrany nie jest dla mnie atrakcyjnym rozwiązaniem. Przypomnę jeszcze, że Barcelona jest klubem, w którym uczyłem się grać w piłkę. W tym mieście się urodziłem, wychowałem. Tam mam rodzinę i wielu przyjaciół - wyznał Fabregas.

- Włodarze Blaugrany złożyli za mnie dwie konkretne oferty. To znaczy, że naprawdę musi im na mnie zależeć. Z drugiej strony Arsenal pokazał, że również jestem dla nich bardzo ważny i oferty z Hiszpanii zostały od razu odrzucane. Oczywiście, czuję się również źle w stosunku do kibiców Kanonierów, ponieważ przez dłuższy okres żyli w wielkiej niepewności, ale dzisiaj śmiało mogę powiedzieć, że sprawa została już w stu procentach wyjaśniona. Zostaję w Arsenalu.

Fabregas zaznaczył również, że szybko otrząsnął się z całego zamieszania i teraz na pełnych obrotach przygotowuje się do nowego sezonu angielskiej Premier League i do walki o trofea w barwach Arsenalu.

- Arsene Wenger miał prawo zatrzymać mnie w drużynie. Jestem związany z Arsenalem długoterminowym kontraktem. Jestem też profesjonalistą, rozumiem to i w związku z tym staram się robić wszystko, co będzie najlepsze dla całej drużyny i pomoże nam odnosić sukcesy. Każdy, kto uważa, że teraz będę robił łaskę grając dla Arsenalu po prostu mnie nie zna. Jestem bardzo przywiązany do klubu i do tego miejsca. Wiele zawdzięczam Arsene Wengerowi i fanom. Dlatego też szanuję każdą decyzję podjętą przez sztab szkoleniowy, włodarzy klubu i jestem teraz w pełni skoncentrowany na grze dla Kanonierów.

- Mogę zapewnić wszystkich kibiców Arsenalu, że dam z siebie sto procent swoich możliwości, tak jak zawsze. Wiele razy rozmawiałem z Arsene Wengerem całej tej sytuacji. Czasem telefonicznie, czasem w cztery oczy. Szczegóły tych rozmów zostaną między nami, ale muszę powiedzieć, że Boss naprawdę wierzy w możliwości tej drużyny. Jestem bardzo ambitną osobą, a jak na razie przez siedem lat pobytu w północnym Londynie zdobyłem tylko Puchar Anglii. Nadszedł czas aby to w końcu zmienić.

BarcelonaCesc FabregasTransfery autor: Łukasz Klimkiewicz źrodło:
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Charles komentarzy: 9759 newsów: 3014.08.2010, 00:17

@kibic_FCB

miłych wakacji! ;)

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52014.08.2010, 00:14

patryk878 -- ja się trzymam swojego motta
"Chytry dwa razy traci." Dobrze rozumiem jego postępowanie ale no to nie może wyjść na dobre.
Za dobrego zawodnika trzeba zapłacić i to wszystko. Poprostu denerwuje mnie myśl że brakuje nam 2-3 ogniw do mistrzostwa a Boss robi wszystko żeby jak najmniejszym kosztem żeby jakimiś kombinacjami kogoś sprowadzić.
Zamiast wyłożyć na dwóch trzech solidnych piłkarzy na lata bawi się w kotka i myszkę.
Oni przecież by się zwrócili.

kibic_FCB komentarzy: 54414.08.2010, 00:11

( żegnam was na jakieś 2 tygodnie)

kibic_FCB komentarzy: 54414.08.2010, 00:11

patryk, ta cała konsekwencja jest o kant .

Problem w tym, jak traktujemy klub sportowy.

czy jako firmę która ma przynosić zysk udziałowcom, czy jak organizacje wyższej użyteczności, której polityka finansowa ma zapewnić osiąganie celów sportowych w długiej perspektywie.

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4814.08.2010, 00:10

Arsenal 1994: Boss powiedział - do niedzieli transferu na 100% nie będzie. zdementował też, że jesteśmy w trakcie zaawansowanych rozmów z kimkolwiek, dlatego media nie mają z czego robić sensacji do poniedziałku :P Ale możliwe, żę z Saphićem jest coś na rzeczy..

@sebasz

Racja.. jeżeli nam kontuzje planów nie pokrzyżują, ale RvP potrafi grać na skrzydle i dobrze się tam czuje.. na Mundialu grał na szpicy i było w sumie średnio.. lepiej sobie radził przy cofnięciu się po piłkę, albo zejściu na bok. Podpisuje się pod kimś tam niżej - Rvp - Chamakh - Arshavin ( w formie) - tak będzie wyglądał nasz ofensywny tercet. Co do Nasriego i Cesca może i masz rację, ale Diaby jest nierówny.. zresztą Song sam sobie świetnie radzi, wsparcia mu nie potrzeba. My musimy prowadzić gręi być skuteczni w ofensywie. resztę powinna załatwić obrona i nasz defensywny pomocnik. Twoja opcja jest interesująca i sprawdzi się w 100%, gdy kontuzję (ODPUKAĆ W NIEMALOWANE!) złapię RvP/bez formy będzie rusek no i dobrą dyspozycję prezentować będzie Diaby (chociażby tak, jak w pierwszym meczu mundialowym)

Arsenal1994 komentarzy: 749714.08.2010, 00:06

ja też nie wieże :)

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9814.08.2010, 00:06

sebasz - To bardziej pokazuje jak konsekwentny w swojej polityce transferowej jest Wenger. Wolał nawet wystawiać Arszawina na środku niż wyłożyć te kilka milionów i mieć spokój z pozycją napastnika. Niektórych oczywiście może to denerwować i być postępowaniem pozbawionym logicznego myślenia. Je jednak za to Wengera bardzo szanuję i wydaje mi się, że nie ma żadnego równie konsekwentnego w sprawach finansowych menadżera. Co do City to niestety narobili bałaganu... Nic nie można z tym w tej chwili zrobić i musimy czekać aż UEFA wprowadzi regulacje dotyczące finansów klubów, kwot transferowych itp.

Ja z Sendim mam same złe wspomnienia. Nadal w mojej głowie śmigają mi jego akcje jak czerwona kartka z Middlesbrough lub jego faul podczas podajże Euro 2008 gdzie sfaulował kolegę z reprezentacji robiąc wślizg w jego nogi kiedy ten miał już piłkę i chciał wyprowadzić akcję...

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52014.08.2010, 00:03

Arsenal1994 --- Senderos do tego coś w nodze pozrywał teraz niedawno więc pół roku ma z głowy.
Ja mam taką nadzieję bo w Spahicia nie wieżę totalnie.

Arsenal1994 komentarzy: 749713.08.2010, 23:55

Odejście Senderosa nie uznałbym za wzmocnienie, gość jako zmiennik to bardzo dobra opcja, choć on sam nie mógł już znieść siedzenia na ławie więc nie było jak go zatrzymać.
Co do Emira, coś o nim cicho, czyżby te niby rozmowy z nim to jedna wielka plota? Bo inaczej coś by się posuwało a tu nic.

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52013.08.2010, 23:55

patryk878 --- to pokazuje niestety jakie mamy ciśnienie na sukcesy. Lepiej oszczędzić ,zakombinować ,zaryzykować zamiast wydać trochę kasy która była z Ade i Kolo. A teraz MC wykupiło z rynku co się dało i dobrze za rok już nie będą tak szaleć no bo jak ??? Ewentualnie 2-3 transfery i to wszystko bo teraz rynek popsuli niesamowicie.

Arsenal1994 komentarzy: 749713.08.2010, 23:51

lfc.pl/37337

Hehe, już się boją Ruska :P ale to nie dziwne.
Wcześniej mówiłem że lepiej byłoby żeby był remis bo wtedy Fabiański coś (jeśli zagra) "wspaniałego" wpuści i wenger w końcu może coś zrozumie, ale beznadziejna gra Polaczka nie przekreśla tego żebyśmy nie wygrali. Od czego mamy wyżej wspomnianego Arshavina :D

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9813.08.2010, 23:50

sebasz -> Chyba nie znasz Wengera. Jeśli za 6 miesięcy może mieć kogoś za darmo, a w zimowym okienku miałby za niego zapłacić więcej niż sam proponuje to nici z zimowego transferu i czekamy do lipca. Tyle, że trzeba się ugadać z zawodnikiem, że w lecie gra u nas i już.

Theo44 komentarzy: 424013.08.2010, 23:50

apropos obrony...to widac, ze Wenger bedzie gral do konca okna. Trzeba mu przyznac, ze jest cholernie konsekwentny. Lwia czesc jego transferow to poczatek i koniec okna....oby tylko nie przespal

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9813.08.2010, 23:48

Odejście Silvestre'a i Senderosa > Wzmocnienie

Odejście Gallasa > Osłabienie (chyba, że jak to mówiły plotki psuł atmosferę w szatni w takim wypadku - wzmocnienie)

Odejście Campbella > Osłabienie. Zawodnik wiekowy i na pewno tylko rezerwowy jednak na pewno nadal odgrywałby u nas ważną rolę, jeśli nie na boisku to w szatni.

Patrząc realistycznie to my jesteśmy nadal na fali wznoszącej + nowy stoper (Emir! Emir! Emir!) i szansa na trofeum jest większa niż kiedykolwiek.

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52013.08.2010, 23:46

patryk878 --- nie nie ,chodzi mi o to że jeśli byłby na pierwszy skład to by Arsene brał go już w zimie gdy wiadomo było że RvP kontuzja Bendtner po kontuzji Eduardo bez formy a z Chelsea na stamford graliśmy Arshavinem na szpicy. Gdyby go naprawdę bardzo chciał to by zapłacił Bordeaux te żądane kilka baniek i po sprawie a szanse na mistrza wtedy były.

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9813.08.2010, 23:44

armata_PL -> Tak. Ale to było o wiele za duża jak za zawodnika, któremu zostało 6 miesięcy do końca kontraktu. Nie zmienia to faktu, że dziwna teoria mówiąca, że zawodnik do podstawowego składu musi być kupiony a ten, który przychodzi z wolnego transferu idzie na ławkę jest... dziwna.

Arsenal1994 komentarzy: 749713.08.2010, 23:44

Pewnie mu chodziło ogólnie że obronę osłabliśmy.
"Jest przekonany, że nic w tym sezonie nie ugramy." - Realista.

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9813.08.2010, 23:41

Arsenal1994 -> Jakiś dziwny ten kibic. Jest rozczarowany, że odszedł Silvestre? Jest przekonany, że nic w tym sezonie nie ugramy. Przynajmniej się trochę zrehabilitował tym, że ma nadzieję na spadek Spurs z ligi :P

Arsenal1994 komentarzy: 749713.08.2010, 23:41

Cd. A w dodatku to nie pierwszy raz kiedy lfc.pl przed meczem z naszymi daje wywiad z kibicem AFC.

Theo44 komentarzy: 424013.08.2010, 23:41

Sebasz....mowienie O Chamakhu...sama glowa...jest w sumie obraza. Ja osobiscie liczeze facet bedzie mial wiecej asyst niz goli. Ktos kto ogladal jego mecze w Bordowych wie, ze team-work to jest glowna cecha Marouane

armata_PL komentarzy: 6219 newsów: 413.08.2010, 23:39

patryk878 ---> przecież poważnie mówiło się o transferze marokańczyka zimą, wtedy Bordeux chciało za neigo cos ponad 10 mln chyba o il sie nie myle.

armata_PL komentarzy: 6219 newsów: 413.08.2010, 23:37

Obok Cesca LUB Samira musi grać Diaby/Denilson/Rosa.. trzeba wspomagać defensywę.

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9813.08.2010, 23:37

sebasz -> Aha. Czyli jakby Chamakh przyszedł do Arsenalu i od razu miał grać w pierwszym składzie to Wenger powinien za niego zapłacić mimo, że był wolnym zawodnikiem (komu miał zapłacić? Jego mamie?), a skoro przychodzi do nas za darmo do jest na ławkę... Logika, nie ma co.

van Persie - Chamakh - Arszawin

Jestem przekonany, że tak będzie wyglądać nasza trójka z przodu.

Arsenal1994 komentarzy: 749713.08.2010, 23:36

lfc.pl/37343

Moglibyście dodawać takie wywiady, jeśli głupia strona Liverpoolu (bez obrazy) coś takiego daje a nie musi to my tym bardziej powinniśmy.
Tym bardziej, że gość mądrze mówi.

Theo44 komentarzy: 424013.08.2010, 23:35

GiGi...Jeszcze raz..to bedzie klasyka wymiany pozycji miedzy Cham a RvP...a po drugie....poraz kolejny...o ile kontuzje nie pokrzyzuja planow...to nie ma szansy na wystep Samira i Cesca w srodku, bo Song tez potrzebuje, wsparcia a niestety Samir a tym bardziej Cesc wypadaja blado..

armata_PL komentarzy: 6219 newsów: 413.08.2010, 23:34

Drodzy koledzy i koleżanki, my tu rozmawiamy o pełnym składzie, w pełnej obsadzie. Wiem jakie życie jest i domyślam się że w sezonie byćmoze bedzie nam dane zagrac w pełnej jedynastce jakies 10 meczy max w sezonie, licząc wszystkie puchary.
Więc te nasze spekulacje nie bedą mialy zupełnie sensu jeśli któryś z nich wypadnie. :)

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52013.08.2010, 23:32

Theo44 --- a co ma mówić ?? gdyby on był naprawdę do pierwszego składu to by był kupiony a nie wzięty za darmo.
Na korzyść RvP przemawia też wieloletnie zgranie z Cesciem i resztą a z Chamakhiem oni jeszcze nie nawet grali. Sama głowa nie wystarczy.

armata_PL komentarzy: 6219 newsów: 413.08.2010, 23:30

sebasz--> każdy może mieć swoje zdanie.. ja jestem jednak za Wallcotem który zawsze robi zamieszanie na swojej stronie boiska.

Arsenal1994--> fakt że Theo też dużo pauzował przez ten sezon przez kontuzję (kto u nas nie pauzował), ale myślę że on sie rozwija i to bardzo. :)

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4813.08.2010, 23:29

@Theo44

Zgadzam sięz Tobą, ale to raczej RvP będzie tym fałszywym "right-wingerem"..

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4813.08.2010, 23:28

A w środku mam nadzieję, że w końcu zagra Cesc z Nasrim. obaj mają predyspozycje playmakerskie, a Song to jeden z najlepszych DP w Premier League. mam nadzieję, że Francuz z Hiszpanem będą mieli dane zagrać ze sobą na środku.

Theo44 komentarzy: 424013.08.2010, 23:27

"Marouane Chamakh może wzmocnić naszą ekipę w niezwykle ważnym aspekcie gry - jest świetny w powietrznych pojedynkach"

"Marouane Chamakh to dla mnie typ napastnika, który ciężko pracuje. Gra dla drużyny i czyni, że grający z nim stają się coraz lepsi"

to tylko dwa z komplementow, kt. wypowiedzial Arsene w ostatnim wywiadzie. Nie sadze ze jest o opinia o zawodniku-zmienniku...Poza tym Bendtner czesto byl wystawiany na prawym flance jako falszywy right-winger wiec nie widze powododow dlaczego nie mialoby byc inaczej z Marouane

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52013.08.2010, 23:26

armata PL --- na tą chwilę przy Nasrim Theo nie istnieje bez dwóch zdań. Iniesta też nie jest skrzydłowym a gra na skrzydle i tak właśnie będzie grał Sammir. Tych dwóch zawodników dzielą dwie półki ,Walcott jest tylko szybszy.

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4813.08.2010, 23:25

@sebasz

A nie po to Chamakh przyszedł, żeby grzać ławę. RvP może i grał na szpicy, bo nie było komu grać.. Benek jednak nie jest wirtuozem i mimo, że zagwarantował nam pare razy 3 pkt. to nie potrafi strzelić tych 15-20 goli w sezonie, co Rvp na pewno potrafi (gdyby nie kontuzje) Chamakh jest urodzonym napadziorem na szpicę. Potrafi się zastawiać i kapitalnie gra głową (chyba najlepiej grający głową napastnik w Europie). Mówie Ci, że ten ofensywny tercet stanowić będą Chamakh, a po bokach Rvp i.. no właśnie. sprawa się rozstrzygnie pomiędzy Arshavinem, Theo i Velą, który jest w świetnej formie ostatnio.

Tak z innej beki: Ramires w Chelsea, Balotelli w Man City. rywale się zbroją.. My musimy odpowiedzieć transferem dobrego stopera.

Arsenal1994 komentarzy: 749713.08.2010, 23:24

"prężnie rozwijającego sie Wallcota"
A to dobre...

armata_PL komentarzy: 6219 newsów: 413.08.2010, 23:21

sebasz--> a czego zamiast Nasriego nie postawisz prężnie rozwijającego sie Wallcota ktory idealnie pasuję na tamtą pozycję. Rozumiem że Nasri też dobry zawodnik, też umie strzelać i był przystosowywany na grę na tej pozycji przez co został skrzywodzny bo nie grał na środku i nie rozgrywał.. ale ja bym tam bardziej widział Theo jednak ;)

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52013.08.2010, 23:17

patryk878
armata PL
Theo44
Myślę że nie po to RvP cały poprzedni sezon uczył się grać wysuniętego ,osamotnionego napastnika żeby teraz iść na skrzydło. Chamakh jeszcze nic wielkiego nie udowodnił bo sparingi to sparingi a w grze kombinacyjnej przy RvP wypada słabiej.

Nasz żelazny skład od 2 linii będzie taki
Diaby Song Cesc
Nasri RvP Arsha

To było tłuczone w tamtym sezonie i to ma przynieść sukces.

Arsenal1994 komentarzy: 749713.08.2010, 23:16

Zna ktoś już kadre na Liverpool?
I Pasowałoby także zrobić zapowiedz mecz ;]

Theo44 komentarzy: 424013.08.2010, 23:16

Ciagle zakladajac, ze wszyscy beda zdrowi...zastanawia mnie miejsce dla Samira; naszego najlepszego zawodnika w pre-season. bo srodek to Cesc-Song i... ze wzgledu na warunki fizyczne, Diaby...ale zakladajac, ze nie bedzie kontuzji;)

armata_PL komentarzy: 6219 newsów: 413.08.2010, 23:16

Moim zdaniem miejsce znajdzie sie dla Rvp, Arshavina i Chamakha.. cała trojka stowrzy bardzo bardzo bramkostrzelny atak, na dobitkę jest jeszcze przecież Theo i Vela ktorzy moga wejsc z ławki i nie zapominajmy o pomocy, sam Fabregas o ile sie nie mysle 12 bramek w tamtym sezonie, nakręcający gre Nasri który tez potrafi strzelać (czyt. bramka z Porto), A nasz Verminator lubi zapędzać się pod bramkę rywala.. więc przekroczymy setkę strzelonych bramek w lidze. ;D

Theo44 komentarzy: 424013.08.2010, 23:10

Sebasz...z przyjemnoscia sie z Toba nie zgodze. Zakladajac, ze wszyscy beda zdrowi 3ka Arsha-RvP-Cham bedzie grala razem a Rvp bedzie sie wymienial z Maourine jak wczesniej to czynil z Benkiem.

armata_PL komentarzy: 6219 newsów: 413.08.2010, 23:09

sebasz -->
Gdyby tak było to Theo w pierwszym składzie, a Chamakh ława.
Więc:
----Theo------Arshavin----
----------RVP--------------- ????

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9813.08.2010, 23:09

sebasz -> Chamakh na ławkę? No nie wiem. Tak jak napisał armata_pl w pierwszym składzie mogą grać razem w ataku Arsza, Robin i Marouane. Trzech różnych zawodników, którzy będą się nawzajem uzupełniać tworząc atak marzeń :)

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52013.08.2010, 23:05

armata PL --- zobaczysz że Chamakh jeśli będzie grał RvP będzie siedział na ławie. On jest kupiony w miejsce Eduardo jako zmiennik. Grając na trójkę z przodu jest miejsce tylko dla jednego napadziora.

Theo44 komentarzy: 424013.08.2010, 23:05

do tego praktycznie pozbywaja sie Irelanda na rzecz Milnera. Jedyny, autentyczny rozgrywajacy w tym zbiorowisku, obdarzony niekwestionowaym talentem i jeszcze wiekszym potencjalem....no ale po co im gwiazda, kt. nie mozna kupic, pewnie beda go probowali wykupic za rok za 30 mln...

armata_PL komentarzy: 6219 newsów: 413.08.2010, 23:01

Ciekawe czy Robin zgodzi się na grę na boku..
wtedy atak wyglądałby:

----Robin-----------Arsza-----
----------Chamakh-----------

Było by to dobre rozwiązanie dlatego że nasz nowy nabytek świetnie radzi sobie w powietrzu dlatego warto go ustawić na środku.Tylko czy w takiej sytuacji Theo odpowiadałaby rola zmiennika? W ataku mamy świetną ławkę, gdy tylko wyzdrowieje Benio można ustawić kompletnie innych zawodników.Myślę tutaj:

-----Theo----------Vela-----
------------Benio------------

Dużo bardziej martwi mnie linia defensywna..
Jeśli pozyskamy nowego stopera to zajmie on rolę Koscielnego?, jeśli wg pozyskamy?
Kto będzie bronił jako nr 1 ?
Za dużo tych pytań ;/

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52013.08.2010, 23:00

Vpr --- Aiden ewidentnie poszedł na kasę i tyle.
Co do Jose on poprostu umie powstrzymać barcę ponieważ pracował tam parę lat i dokładnie zna mentalność i potrafi z tą mentalnością walczyć poprzez zaszczepienie swojej piłkarzom swego zespołu. To tak jakby miał na nich szczepionkę na tych fachowców od DNA. On jest teraz tak szanowany że to na co pracują kluby po kilka ,kilkanaście lat po jego przyjściu rok dwa i już to jest ale z drugiej strony gdzie nie przyjdzie dostaje gotowy zespół i dużo kasy i potrafi zrobić z tego użytek.

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9813.08.2010, 22:54

Theo44 -> Skandal? Eee tam. Nie od dziś wiadomo, że Mancini będzie stosował taktykę 1-3-2-5 więc nie widzę problemu ;p

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9813.08.2010, 22:53

Vpr -> Każda Liga ma zawsze jakiś atut, który przekonuje zawodnika, że to właśnie tam powinien kontynuować swoją karierę. Atutem Premiership jest chyba sama ona :P Podobnie LaLiga gdzie dochodzi jeszcze pogoda i inne duperele (cisza i spokój jak to mawiał Aleks Hleb). Atutem Rosjan jest kupa forsy, szczególnie tych silniejszych ekip. Bruno Alves i Aiden McGeady to chyba najgłośniejsze nazwiska, które zasiliły w tym okienku Ligę Rosyjską i mam nadzieję, że na tym się zakończy bo Ci zawodnicy mogliby z powodzeniem grać w PL. Jak widać dla niektórych najważniejsze są jednak pieniądze, a nie prestiż rozgrywek czy ich poziom.

Theo44 komentarzy: 424013.08.2010, 22:44

Ja tu sie zastanawiam jak nasz Boss pogodzi Chamakha z RvP do tego dochodzi Bendtner i Vela i w moim przekonaniu jest to problem bogactwa, ale to co sie dzieje w City to jest po prostu skandal

armata_PL komentarzy: 6219 newsów: 413.08.2010, 22:38

Może City liczy na zmienę przepisów że w przerwie meczu będzie można zmienić całą 11 ;p

Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester City - Arsenal 31.03.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Brentford 9.03.2024 - godzina 18:30
2 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal28204464
2. Liverpool28197264
3. Manchester City28196363
4. Aston Villa29175756
5. Tottenham28165753
6. Manchester United281521147
7. West Ham29128944
8. Brighton28119842
9. Wolves281251141
10. Newcastle281241240
11. Chelsea271161039
12. Fulham291151338
13. Bournemouth28981135
14. Crystal Palace28781329
15. Brentford29751726
16. Everton28871325
17. Luton29571722
18. Nottingham Forest29671621
19. Burnley29452017
20. Sheffield Utd28352014
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland185
O. Watkins1610
Mohamed Salah159
D. Solanke153
Son Heung-Min148
J. Bowen143
B. Saka137
A. Isak120
C. Palmer118
P. Foden117
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
0
Gracz lutego wybór redaktorów
6
Gracz lutego wybór użytkowników Aaron Ramsdale
Aaron Ramsdale
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1 2 3 4 5 6