Feler: Vidal podpisał umowę z Arsenalem

Feler: Vidal podpisał umowę z Arsenalem 28.06.2015, 11:58, 126 komentarzy

Dziennikarz DirecTV - Hernan Feler - w wypowiedzi dla chilijskiego radia ogłosił, że Arturo Vidal podpisał 5-letnią umowę z Kanonierami. Jego transfer ma być ogłoszony po zakończeniu turnieju Copa America.

Feler był jednym z pierwszych osób potwierdzających transfer Alexisa Sancheza do Arsenalu w 2014 roku. Wydaje się więc być wiarygodnym źródłem.

Pierwszym wyborem Arsene'a Wengera na pozycję środkowego pomocnika miał być Morgan Schneiderlin, jednak Francuz jest podobno blisko dołączenia do Manchesteru United. Menedżer londyńczyków zarzucił zatem sieci na gwiazdę Juventusu i być może 28-latek zostanie niedługo zaprezentowany jako nowy gracz Arsenalu.

Arturo VidalHernan FelerTransfery autor: źrodło: Chile Radio
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123następna
michalcio135 komentarzy: 18602.07.2015, 00:40

Oby się to potwierdziło,to wtedy będzie to bardzo udane okienko transferowe.

kanonier21afc komentarzy: 225729.06.2015, 13:52

oby to się potwierdziło

rysiek098 komentarzy: 248929.06.2015, 12:11


MaciekGoooner; masz rację, Benzema czy inny napastnik tej klasy przydał niewątpliwie, szczerze mówiąc też bym wolał napastnika zamiast kolejnego uniwersalnego midfieldera, ale sam widzisz, Vidal za 21 mln funtów z bonusami? przecież to promocja, zwłaszcza że on zarabia 40 tysięcy funtów tygodniowo, a w AFC może liczyć na 300% podwyżki, więc raczej się skusi, i to takiej klasy zawodnik za takie pieniądze, to promocja.
Poza tym Wenger nie jest głupi, Morgan chciał 130 tysięcy tygodniówki, Wenger go poje**ał, i poleci po Vidala, któremu da te 130 tysięcy tygodniowo, ale przecież Vidal jest o klasę lepszy, więc sam widzisz, takie interesy to trzeba umieć robić, cały Wenger :P

FerBz; no właśnie o tym prawię :)

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 129.06.2015, 01:05

bialysul, strasznie odlecieliśmy od tematu, ale ok.

Henry był od dziecka napastnikiem. Ustawianie młodych napastników na skrzydłach jest to popularna praktyka. Gra na środku jest trudniejsza i wymagająca większego doświadczenia. Na skrzydle młody napastnik zbiera doświadczenie i wykorzystuje szybkość.

O nastoletnim Henrym w Monaco:
"Although Wenger suspected that Henry should be deployed as a striker, he put Henry on the left wing because he believed that his pace, natural ball control and skill would be more effective against full-backs than centre-backs.[7]"

Tu wywiad z młodziutkim Coquelinem. 18 miesięcy po transferze do Arsenalu:
youtu.be/B6wMBwf797c?t=1m3s

On przychodził do nas jako pomocnik. Wenger od początku widział w nim dwa największe atuty: odbiór i żelazne płuca. Jak wystawiał go czasami na boku obrony to w ramach łapania doświadczenia i łatania dziur. Więc Coquelin od ponad 5 lat wiedział jaka jest jego nominalna pozycja.

Peter_HK44 komentarzy: 168729.06.2015, 00:03

Co prawda, dopóki nie zobaczę Vidala w koszulce The Gunners, to nie uwierzę w ten transfer, ale zupełnie nie rozumiem jak można kwestionować wartość Chilijczyka.
To jest gracz klasy światowej z mentalnością zwycięzcy i z wolą walki do ostatniego gwizdka. A poza tym pracuje na boisku jak mało kto. Vidal jest lepszy niż jakikolwiek inny nasz gracz ze środka pola. I w parze z Coq'iem mogą stworzyć mega duet.

Verminator97 komentarzy: 1490028.06.2015, 23:48

Dziwią mnie niektórzy, którzy nie są przekonani co do Vidala. Vidal to najwyższa półka jeśli chodzi o jakość piłkarza. Może i nie jest to typowy DP, ale takim jest Koklę i to może wystarczyć. W sumie jak Wenger go nauczy gry bardziej defensywnej to będzie mógł grać na każdej pozycji w środku pola, więc nie ma co narzekać. Jak dla mnie to byłby super transfer, ale czy dojdzie do skutku? To już inny temat. :D

Arsenal4Ev3R komentarzy: 1068728.06.2015, 23:41

*.* Byłoby pięknie :D

burnog10 komentarzy: 59328.06.2015, 23:23

Widzę, że niektórzy są przeciw chilijczykowi w Arsenalu. Moim zdaniem zawodnik tej klasy doda nam jakości w środku pola, jest bardzo uniwersalny i przyda się do większej rotacji, a znając podatność na kontuzje Jacka i Aarona, Vidal będzie strzałem w dziesiątkę. Para Vidal - Coquelin będzie optymalna na silniejsze zespoły. Mam wielką nadzieję, że do nas dołączy po zakończeniu Copa America.

Wojakus komentarzy: 6587 newsów: 328.06.2015, 23:09

Kubalsky

skąd ta pewność?

Kubalsky15 komentarzy: 67028.06.2015, 22:49

No to Cech i Vidal w Arsenalu. Witamy :D

cutler komentarzy: 79528.06.2015, 22:38

przydalby sie jakis napadzior lepszy od Giroud jeszcze jak sie pozbedziemy szrotu (Podolski , Campbell , Sanogo ) ale kto ? Vietto juz w AM , Higuain nie jest wart 40 baniek , Cavani to samo , Martinez idzie do AM , Icardi moim zdaniem przereklamowany . Lacazette , Benteke a moze Mitrovic z Anderlechtu ?

FerBz komentarzy: 328.06.2015, 22:14

Rysiek 098 o to chodzi MORGAN to jest klocek do ukladanki a Vidal to jest wzmocnienie takich nam potrzeba bo morgan w grze o majstra moze nie podolac a Vidal doda jakosci i doswiadzczenia COYG!!!#

Theo10 komentarzy: 826028.06.2015, 22:12

Z pewnością Vidal jest świetnym piłkarzem. Pytanie tylko czy nam potrzebnym.

bialysul komentarzy: 369928.06.2015, 21:50

nie zapominajcie ze Bale byl bocznym obronca ;)

bialysul komentarzy: 369928.06.2015, 21:29

Pauleta19

Coqe mozliwe ze grywal na dm ale nie byla to jego jak to nazwales nominalna pozycja to byl box to box rzucany tez czasem na skrzydlo sam tez wypowiadal sie ostatnio na ten temat dopiero w tym sezonie skupil sie nie na tym co lubi a na tym co najlepiej mu wychodzi czyli destrukcja

Henry na szpicy grywal w klubach za juniora pozniej tylko czasem zdarzalo mu sie grywac w juniorach w Monaco, w druzynie seniorskiej monaco jego nominalna pozycja bylo skrzydlo, to samo tyczy sie rep. Francji przechodzil do Juve jako skrzydlowy i to nie pozycja zawarzyla o jego checi odejscia z wloch

przychodzac do AFC byl nadal skrzydlowym, zaczynal jako zmiennik Ljungberga

mitmichael komentarzy: 4924328.06.2015, 21:26

Ciekawe kiedy niby podpisal, juz to widze jak zawraca sobie glowe takimi sprawami gdy skupia sie z kolegami na Copa America.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 128.06.2015, 20:52

bialysul, błędne przykłady podałeś. Dobrym przykładem zmiany pozycji było przesunięcie Piszczka z ataku przez pomoc na bok obrony.

Coquelin odkąd pamiętam był defensywnym pomocnikiem, a że był rzucany po różnych pozycjach jako zapchajdziura to inna historia. Pamiętam, bo toczyłem tu wiele dyskusji na temat czy lepszy jest Frimpong czy Coquelin. Coquelin od zawsze się wyróżnia. Podczas, gdy Frimpong wydawał mi się jedynie kupą mięśni.

Henry był napastnikiem już w Monaco. Z powodu przesunięcia go na skrzydło odszedł z Juve.

Można pomóc piłkarzowi w poszukiwaniu dla niego idealnej pozycji, ale musi to mieć ręce i nogi. Vidal już gra na pozycji, na której wykorzystuje wszystkie swoje mocne strony. Na przesunięciu na bardziej defensywną pozycję tylko by stracił.

MlodyKanonier04 komentarzy: 728.06.2015, 20:21

@ pauleta żeś do****ł jak Barca Juventusowi ;)

bialysul komentarzy: 369928.06.2015, 20:10

Pauleta19

nie zapominaj ze zdarzaja sie wyjatki i czesto pilkarz przeniesiony na inna pozycje radzi sobie lepiej ominalna pozycja nie koniecznie pokrywa sie z odpowiednia pozycja...

przykladow mozna podac mnostwo

Coquelin nie gral nigdy dm'a

Henry przychodzac do AFC nie wyobrazal sobie gry na szpicy poczatkowo nawet w AFC byl zmiennikiem Ljungberga

rysiek098 komentarzy: 248928.06.2015, 19:30


Corthal; masz błędne pojęcie o słowie "transfery" w piłce nożnej
Robi się je po to, aby wzmocnić skład, zapychając dziury takimi flaminiami kallstromami itd. nikt nic nigdy nie ugra, transfery są po to, aby się wzmacniać. Cech jest lepszy od Wojtka i Opsiny razem wziętych - dobre wzmocnienie, i wali mnie to jak jesteśmy przywiązani do Wojtka i że Ospina jest nowy - jest szansa na wzięcie lepszego, to go bierzesz. Mou nie patrzył na to ile Cech bronił w CFC, postawił na innego, równie dobrego tyle że młodszego.
Vidal? Czy Ramsey jest lepszy od niego? Na pewno jeszcze nie, ani żaden z naszych b2b nie ma startu do niego, a Vidal w formie to totalny top światowej półki, więc jest lepszy od naszych zawodników, czyli jest wzmocnieniem składu. Co z tego, że mamy innych na tej pozycji? Będą odpadać jeśli się nie poprawią, to proste i logiczne, odpada słabsze ogniwo kosztem lepszego, tak było jest i będzie, więc oba te transfery to świetne ruchy, aczkolwiek podobno to info z Vidalem to jakiś troll jest, ale ile w tym prawdy to też ciężko powiedzieć. Tak czy siak jeśli oni dwaj idą do nas, to robimy niezłe zamieszanie w następnej edycji LM :)

JackWilshere97 komentarzy: 21528.06.2015, 19:29

przecież agent już dawno zdementował plotki
Vidal zostaje w Juve

Marcinafc93 komentarzy: 32834 newsów: 128.06.2015, 19:03

www1.skysports.com/football/news/30964/9896855/alexis-sanchez-sings-one-directions-more-than-this

:)

Corthal komentarzy: 110928.06.2015, 19:03

Pauleta19- zgadzam się, ten transfer to kretyństwo.

Według Transfermarkt Chilijczyk jest wart 42 bańki w eurosach... dodając do tego 11 melonów w funtach za Cecha, Wielki W miałby wydać około 57 milionów papierów w euro...

Na kogo? Na typowego B2B, która to pozycja jest najlepiej obsadzona w klubie- Ramsey, Wilshere, Arteta (?); umówmy się też że w ciągu ostatnich 2 sezonów Rosicky swoim stylem gry bardziej przypomina B2B niż rozgrywającego z czasów Borussii Dortmund.... to co? Kolejny dramat taktyczny? Zamiast Ozila/Ramseya na lewym skrzydle, teraz będziemy grać 4-5-1 z 5 środkowymi pomocnikami? PARANOJA.

Do tego transfer bramkarza- w sytuacji w której mamy jednego wybitnego i jednego dobrego bramkarza do rotacji w pucharach...

Podsumowując: 57 melonów.... za taką kasę można kupić, albo przynajmniej złożyć poważną ofertę praktycznie za każdego DM w Europie- wydawać to na transfery bramkarza i pomocnika B2B to po prostu zbrodnia. Taki hajs również pozwala złożyć liczącą się ofertę na większość napastników biegających po europejskich boiskach.

Ten Wielki Wu... powinien zadzwonić do Mourinho i zapytać jak wydawać gruby hajs żeby to miało ręce i nogi.

rysiek098 komentarzy: 248928.06.2015, 18:54

pauleta19; oczywiście, że to jest b2b, ale czy Ramsey nie jest b2b, ale czy Wislhere nie jest b2b, ale czy Rosa nie jest? Oni również grali na środku z zadaniami defensywnymi, i tak, wolę grać takimi zawodnikami na DM niż na skrzydłach :)

MaciekGoooner; dobrze napisałem :) czytelnie, po chłopsku, nie wiem o co Ci b :P

Leehu komentarzy: 1049628.06.2015, 18:53

@pauleta19: Na pewno to mniejsza patologia niż granie na DM Artetą (który notabene przychodził do nas jako ofensywny pomocnik) lub Flaminim. Ogólnie widzę to tak że Arturo gra na DM tylko wtedy gdy Coquelin odpoczywa. :D

wnw46 komentarzy: 182028.06.2015, 18:42

bedzie na testach bedzie prezentacja pogadamy.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 128.06.2015, 18:13

rysiek098, Vidal to książkowy przykład B2B więc przestań pisać bzdury.

Tak, wystawianie piłkarzy nie na swoich nominalnych pozycjach to marnotrawstwo talentu i patologia taktyczna.

rysiek098 komentarzy: 248928.06.2015, 18:04

No i jest nowe info, podobno ten Feler to troll, który powołał sie na jakiegoś nooba, który przyznał się że puścił tą plotę na tweeterze a Feler go retweetowal :D
Szkoda :D

rysiek098 komentarzy: 248928.06.2015, 17:55


pauleta19; dla Ciebie Vidal na DM to patologia taktyczna? Ciekawe założenie :)

MlodyKanonier04 komentarzy: 728.06.2015, 17:44

@mooseq

Masz rację, ale mi chodziło o klase a nie o pozycję.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 128.06.2015, 17:27

Pisałem, żeby go ściągnąć, ale to było w 2011 po Copa America, gdy jeszcze grał dla Bayeru. Świetny piłkarz, ale teraz transfer kolejnego B2B jest zbędny. Vidal to B2B. Ma żelazne płuca, młotek w nodze, ciąg na bramkę i niezły odbiór. Ogólnie ma tyle samo atutów w defensywie, co w ofensywie. Nadając mu same zadania w defensywie byłaby to straszne marnotrawstwo.

U Wengera często było tak, że pozycja defensywnego pomocnika była tylko fikcyjna np. Song czy Arteta. Jednak dla mnie to były chore sytuacje, bo to szalenie ważna pozycja w futbolu, a Wenger robił sobie jaja. Defensywny pomocnik to bulterier czyhający na każdą piłkę. On ma odbierać piłkę, gryźć po kostkach, nękać przeciwnika i w efekcie odebrać mu całą ochotę do gry. Coquelin wyśmienicie sobie w tym radzi i stąd znacznie rzadziej tracimy bramki i zdobywamy punkty. Chcę normalności, a nie patologii taktycznej.

Alonso komentarzy: 1282428.06.2015, 16:59

Jak Sancheza jakieś radio w chile ogłosiło to po jakims czasie był już nasz :P

rayuuuu komentarzy: 313228.06.2015, 16:59

Jaram się

Gunnerrsaurus komentarzy: 1189528.06.2015, 16:54

Dominik11 stawiaj kropki i przecinki, a jak nie masz to proszę bardzo, kopiuj sobie. , .

darek250s komentarzy: 10292 newsów: 528.06.2015, 16:52

Norad@
bo nie zobaczysz :D

Norad komentarzy: 18928.06.2015, 16:47

Vidal, Ozil i Sanchez - nigdy bym nie przypuszczał, że zobaczę w jednym klubie takie trio... MIAZGA.

RoMbi komentarzy: 1389 newsów: 728.06.2015, 16:45

Potrzebny czy też nie - jeśli Wenger go sprowadzi to jest bardzo duża szansa że nie bez powodu i nie dla samego sprowadzenia kogoś bardziej znanego.

Koroniarz komentarzy: 1013928.06.2015, 16:36

Teraz nie chcecie Vidala, ale jak Jack zlapie kontuzje, Ramsey będzie grał piach to jeszcze zatęsknicie za Arturo. Zresztą u nas brakuje pomocników, którzy potrafią strzelać ponad 10 goli w sezonie i takich, co kropną zza pola karnego zamiast bawic sie w tiki-take.

rysiek098 komentarzy: 248928.06.2015, 16:21


qmpz; a w sumie racja, dopiero teraz popatrzyłem że Vidal ma 180cm wzrostu, a zawsze wydawał mi się takim knypkiem :D

xif komentarzy: 35228.06.2015, 16:05

Raczej nie napalałbym się na waszym miejscu na ten transfer.

Marotta nie jest głupi i nie sprzedałby nam tego zawodnika za grosze - zwłaszcza w sytuacji, kiedy na rynku graczy o podobnej specyfice i umiejętnościach jest jak na lekarstwo, a spora ich część zmieniła już w tym okienku kluby.

Jeśli mielibyśmy zapłacić za Vidala >40 mln funtów, to wolałbym jednak go sobie odpuścić, a pieniądze spożytkować na zakup klasowego napastnika lub skrzydłowego (z całym szacunkiem dla Welbecka czy Walcotta - z nimi skrzydłach mistrzostwa na pewno nie zdobędziemy).

skrobinho komentarzy: 3810 newsów: 228.06.2015, 16:05

Przyjdzie kolejny ŚP i ciągle będą dziwactwa typu Santi, Ramsey, Jack, Ozil ma skrzydłach...

Oxa, Theo czy Gnabry'ego kontuzje nie omijają i będziemy zmuszeni grać srodkowymi pomocnikami na bokach, czyli klepanie po obwodzie bez dynamicznych wejść...

KochamArsenal88 komentarzy: 100328.06.2015, 16:01

Albo :
---------Vidal---------
----Ozil--Cazorla--
OX-Giroud-Alexis

-----------Coq-----------
---Vidal--Wilshere--
Theo-Welbz-Ox

dzieki niemu bedziemy mieli tak wielowymiarowy sklad

qmpz komentarzy: 10028.06.2015, 15:55

Rysiek098
Morgan jest wyższy od Vidala o 1 cm, więc warunki fizyczne mają chyba podobne. :)

Co do samego transferu, to wątpię, żeby Papcio kupował go z myślą o ławce. Jednak nie wydaje mi się aby Wenga miał w planach sprzedanie któregoś z piątki Ramsey, Wilshere, Coq, Ozli lub Cazorla.

KochamArsenal88 komentarzy: 100328.06.2015, 15:53

Vidal to typowy zadaniowiec, predzej on zagra ze skrzydla jak Ramsey, jak Coq bedzie pauzowal to zagra jako typowy DM, gdy bede problemy z obstawieniem B2B to tam bedzie poginal, moze i tez wyzej zagrac. Kolejny klasowy gram w naszym skladzie, jak mozna pisac ze niepotrzebny transfer jak potem sie bedziecie tasowac nad jego gra.
Moze Wenger tez chialby grac Jackiem jako Dm/cofniety rozgrywajacy jak gra w kadrze, przed nim Vidal Ramsey/Cazorla, cos takiego
-------Wilshere-------
---Vidal-Ramsey--
------Ozil------Alexis
------- Walcott------

Dominik11 komentarzy: 2016328.06.2015, 15:44

jeżeli ktoś uważa że Vidal nie jest potrzebny to nie mamy o czym gadać Jack cały czas kontuzje Coq nie da rady cały sezon Aaron nie 100 % pewności że nie będzie miał kontuzji Mikel to już nie jest zawodnik na arsenal a Flam aut Santi jako jedyny może dać radę cały sezon ale Vidal to kozak

skrobinho komentarzy: 3810 newsów: 228.06.2015, 15:32

Wg mnie zbędny transfer. To pozycja Santiego/Ramseya/Jacka. Many dość ŚP. Potrzeba nam typowo defensywnego pomocnika do rywalizacji z Francisem.

Mam nadzieje, ze to tylko plotka.

Bardziej potrzebny napastnik o innej charakterystyce niż Giroud.

slepywenger komentarzy: 262928.06.2015, 15:28

bylo by cudownie kocur z niego i tyle

fabregas1987 komentarzy: 2578528.06.2015, 15:25

@kawa07
Poleciałeś trochę :D Pogba w Arsenalu? Gość jest do wyciągnięcia za minimum 80 mln. i raczej wątpię żeby Arsene chciał taki hajs wyłożyć na stół, poza tym Psg czy Real zaoferują mu dużo wyższe tygodniowki i chyba póki co lepsze wyniki.

Elastico07 komentarzy: 1252428.06.2015, 15:24

nie uwierze dopoki nie wypowie sie sam pilkarz lub jego agent

kawa07 komentarzy: 45028.06.2015, 15:21

Czy ja wiem czy to jest fenomenalny ruch z naszej strony? Czy on jest rzeczywiście dużo lepszy od Wilshere'a, Ramseya, Coquelina czy Cazorli, który ostatnio też grywał bardziej cofnięty? Na pewno byłby wzmocnieniem ale ma jż 28 lat, to jest transfer na max 2/3 sezony. Moim zdaniem lepiej byłoby powalczyć o Pogbe, rozbic bank i mieć Golden Boya na lata. Pytanie tylko czy Pogba chciałby przejśc do nas.

poprzednia123następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com