Gazidis: Robimy wszystko, by móc walczyć o trofea

Gazidis: Robimy wszystko, by móc walczyć o trofea 06.06.2012, 00:57, Marcin Kurek 86 komentarzy

Ivan Gazidis zapewnił, że klub robi wszystko, co w jego mocy, by Arsenal był gotów podjąć walkę o trofea w nadchodzącym sezonie.

Po bardzo trudnym początku ubiegłej kampanii Kanonierzy ostatecznie zapewnili sobie 3. miejsce i udział w kolejnej edycji Champions League, pomimo że w pewnym momencie The Gunners zajmowali 17. lokatę w ligowej tabeli.

Gazidis był bardzo zadowolony z postawy zespołu i obiecuje, że w lecie zarząd będzie ciężko pracował, by utrzymać klub w czołówce.

- Chciałbym zakomunikować naszym fanom, że damy z siebie wszystko, by drużyna liczyła się w walce o wszelkie trofea w kolejnym sezonie – powiedział dla Arsenal Player. Taki jest nasz główny cel.

- Mamy świetny zespół i wielu młodych, perspektywistycznych piłkarzy. Musimy wierzyć, że będziemy w stanie aż do samego końca walczyć na ligowym podwórku oraz w Lidze Mistrzów.

Gazidis wyraził także wdzięczność za wsparcie, jakie fani okazali drużynie na przestrzeni całego sezonu, zwłaszcza po tak słabym początku.

- Pragnę podziękować naszym kibicom. To był dla nas naprawdę ciężki sezon.

- W pewnej chwili byliśmy pod ogromną presją i można było pomyśleć, że się rozpadamy, zaczynamy panikować i podejmować złe decyzje. Tak się jednak nie stało.

- Kiedy przeżywaliśmy trudne momenty, cały zarząd, sztab szkoleniowy, nasi fani i piłkarze – oni wszyscy stali się jednością. W tym kryła się nasza siła i właśnie to pomogło powrócić drużynie na właściwe tory.

Ivan Gazidis autor: Marcin Kurek źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
KedzioRRz komentarzy: 381207.06.2012, 14:57

Bez transferów to możemy od biedy walczyć o top4, chociaz w nast. sezonie i to bez transferów będzie trudne... panu Gazidisowi już podziękujemy, jego wredna morda śni mi się po nocach...

DawidAFC komentarzy: 18095 newsów: 125106.06.2012, 23:58

Niech wyłożą kasę i tyle ;]

Mizii komentarzy: 419106.06.2012, 23:47

trofea zdobędziemy jeśli dokonamy kilku ciekawych transferów, wiec niech przestanie mówić, a zacznie robić

Hardstyle1886 komentarzy: 6606.06.2012, 22:57

Ta jasne jak co roku...

Oldgunner3 komentarzy: 961806.06.2012, 21:46

Jak zazwyczaj ze strony naszych włodarzy i decydentów płyną enigmatyczne stwierdzenia - ''damy z siebie wszystko'', ''mamy świetny zespół i wielu młodych, etc..''.Co to wszystko znaczy?Po co w ogóle takie nic nie wnoszące gadki.Pytań konkretnych jest zaledwie kilka,a kluczowe są 2: 1.Czy będziemy się solidnie wzmacniać zarazem pozbywając się kilku ''kluczowych'' ściemniaczy?2.Czy Robin zostaje? Reszta to bicie piany szanowny zarządzie.

Mariusz28 komentarzy: 495106.06.2012, 21:41

Qarol zgodzę się z Tobą. Nie można przeliczać pieniędzy wydanych na transfery na punkty 0_o
Qarol prawda wydając mniejszą kwotę przy wtopie straty są mniejsze, ale są też mniejsze szanse na "ustrzelenie" przyzwoitego gracza.

Qarol komentarzy: 1450206.06.2012, 21:19

@aikon90

Czyli wg. Twojego podejścia im więcej wydane to więcej ugrane, tak ?

Przeliczając te 20 pkt na 100 mln to się ośmieszasz xd

Porównaj sobie miliony wydane przez Romana na zespół, a miliony wydane przez SAFa ( taki przykład z ligi, jakby co ) I kto od powiedzmy 2003 roku prezentuje się lepiej ?

Co to za filozofia wy****ć kasę jak debil, powiedzmy te 100 mln jak się ma. Żadna. Raz się trafi z transferem, a raz nie. Tak samo jak w przypadku mniejszych kwot. Ale wtedy przy ewentualnej wtopie transferowej strata jest nieporównywalnie mniejsza.

I chyba Ty nie oglądasz ligi angielskiej i nie widziałeś w tym sezonie Liverpoolu, który na Carrolla wydał ~ 30 mln funtów. Warto było ?

MatArsenal9870 komentarzy: 216706.06.2012, 21:16

Kto jak kto ale zarząd robi wszystko aby zgarnąć hajs i robić w konia fanów. Śpiewa o tym od dawna niech idzie lepiej do opery mydlanej i zamknie dziób jak nic ciekawego i oficjalnego nie ma do powiedzenia.

Mico17 komentarzy: 6910 newsów: 106.06.2012, 17:53

tak tak, a tym czasem Kagawa w United i Ronaldingo w Minero. (oficjalnie)
Ivan pozdro

Czeczenia komentarzy: 1244806.06.2012, 17:43

Najlepsze jest myślenie typu: piekarz nie musi zarabiać, ważne by ludzie nie chodzili głodni.

Pozdrowienie dla tych, którzy nie myślą długofalowo, w życiu nie ma opcji save/load.

ozzy95 komentarzy: 1846 newsów: 106.06.2012, 17:20

Ars3n,

No i bardzo dobrze robisz z ta gielda, na pewno Ci ise to przyda...Niepotrzebnie sie tylko unosisz...Jesli moge to doradze Ci jeszcze jedno...Jesli bedziesz kiedys inwestorem to postarajs ie by Twoj portfel inwestycyjny byl dobrze zroznicowany. Stawiam lewa nerke i watrobe(nie wiem czy sie przyda), ze Stan Kroenke inwestuje nie tylko w akcje publicznej spolki, ale rowniez w kacje giedldowe, do tego dorzuca pewnie inwestycje alternatywne (nieruchomosci, dziela sztuki, samochody). Wszystko to po to by rozkladac ryzyko. Mowienie, ze powinien nas zostawic w spokoju i zajac sie gielda jest nieco szczeniackie i naiwne...Zyjemy w takim swiecie, w ktorym rzadzi pieniadz (wiem, ze banal).Rzadzi kapitalista, ktory moze sobie pozwolic na wiele, ale pamietajmy, ze daje tez cos w zamian. Kiedys pewnie kiedy osiagniesz sukces finansowy sam dojdziesz do wniosku, ze warto "lapac sie" roznych interesow...

tunnel,

mialem juz nie odpisywac Tobie, ale sie skusze...Ambicje powiadasz...Ambicje sa wazne owszem, ale pamietaj by mierzyc sily na zamiary.U nas nie bedzie gigantycznych wydatkow i pogodz sie z tym...Ja i pewnie jeszcze kilka osob na tej stronie kocham ten klub i pamietam czasy siwetnosci i szczerze mowiac bardzo bym chcial do nich nawizac...Wierz mi ze bardzo tego pragne, ale jestem relista i twardo stapam po ziemi.To moze nie przyjsc tak latwo i szybko, ale przyjdzie bo sw. Mikolaj ma tak, ze po jakims czasie okazuje sie przebierancem i juz nie wraca(vide Szejki i Roman).Pozdrawiam

popekns komentarzy: 742006.06.2012, 17:01

Hahahaha, Ivan, kończ Waść, wstydu oszczędź!

Leehu komentarzy: 1049606.06.2012, 16:30

Ja nie chcę aby oni ciężko pracowali chcę aby transfery sprawiały im przyjemność wtedy to nie będzie ciężka praca, a im lepsze nazwiska rzucą tym lepiej będzie im się pracować proste. ;P

piter1908 komentarzy: 505106.06.2012, 16:19

Nie chce abyśmy Walczyli ! Chcę abyśmy je zdobywali ! :D

malyglod komentarzy: 648506.06.2012, 16:04

Ale przecież ta polityka klubowa zmienia się właśnie teraz, na naszych oczach! Może nie od razu gwiazdy, ale Podolski to chyba jest już coś, nie? Na razie to jest chyba lepszy zawodnik niż jakiś Marin czy Kagawa.
Poza tym zgadzam się ze wszystkimi, którzy dostrzegają potrzebę sensownego wzmocnienia, też chciałbym 2-3 porządnych transferów zawodników, którzy będą filarami drużyny. Ale czy zakup przed sezonem Gervinho ( mistrz i zdobywca pucharu Francji ), Pera ( czołowy niemiecki stoper ), AOC ( jeden z największych angielskich talentów ) to nie jest zmiana polityki transferowej? Kiedy ostatnio były takie zakupy?
To, że oni się różnie sprawdzają, to inna bajka.
Nie jest powiedziane, że taki Hazard, dla mnie kosmicznie przepłacony, będzie gwiazdą PL w swoim pierwszym sezonie.
A plotki plotkami. To, że ciągle jesteśmy z kimś łączeni, ma tyle wspólnego z rzeczywistością, jak to że Arsenal jest słaby. Każdy wierzy, w co chce.

mitmichael komentarzy: 4924306.06.2012, 16:03

Dawajcie na transfery pieniadze tlumoki - patrzcie jak inni sie zbroją i robcie to samo bo tylko tak mozemy w koncu cos osiagnac. Niech w koncu dotrze do tych partaczy, ze inaczej sie nie da.

milosz1984 komentarzy: 13406.06.2012, 15:36

"Robimy wszystko by móc walczyć o trofea" - dobre sobie. Gadanie po to by gadac, 0 tutaj logiki, fakty mowia co innego. Oszczedzanie na kontraktach jak w przypadku Flaminiego, Nasriego, Hleba i ich strata teraz Robina, nie walczenie o prawdziwe gwiazdy a kupowanie tych z dolnej polki lub mlode talenty to raczej jest staczanie klubu na dno niz walka o najwyzsze cele.

damian199656 komentarzy: 762606.06.2012, 15:34

Zobaczymy co zrobią. Bez kilku transferów znowu możemy pomarzyc o trofeach

jarek1 komentarzy: 59606.06.2012, 15:32

Malyglod >Romanowi nie zabraknie kasy napewno i bedzie inwestowal w klub dalej dlaczego tak twierdze bo widac ze gosc ma fiola uwielbia pilke nozna tak przynajmniej go odbieram chyba tylko jak zaliczy zgona to nie bedzie juz tak rozowo bo co prawda ma chyba syna ale czy jego syn bedzie chcial dalej inwestowac ?

Oczywiscie daj Boze zeby Roman zyl jak naj dluzej nie zycze smierciy nikomu nawet najgorszemu wrogowi .

Wszyscy sie tak ze tak powiem przejmujemy AFC wiadomo byly czasy gdzie byly mistrzostwa PL zdobywany byl puchar Angli i kazdy by chcial zeby to wrocilo , Ale wlasnie 7 lat jest bez trofea co za tym idzie 7 lat to naprawde duzo czasu zeby zbudowac druzyne i prawda jest taka ze to nie wypalilo Wengerowi i klubowi sa niestety teraz takie rzeczy ze w Pl mamy 3 bardzo bogate kluby taka jest prawda zeby znimi konkurowac trzeba inwestowac troche wiecej ja nie widze innego rozwiazania mozna tez liczyc ze bedzie fajny zbieg czasu bedzie generacja mlodych zdolnych zawodnikow ale tacy zawodnicy tez musza sie od kogos uczyc osobiscie uwazam ze jezeli klub zainwestowal by raz na sezon w jedna gwiazde to na tym by nie stracil dlaczego mysle ze tak taki zawodnik daje jakos sportowa dwa nawet jakies koszulki czy inne rzeczy znim zwiazane klub by na tym zarobil no i ostatnia rzecz mlodzi sie maja od kogo uczyc czerpac wzory mi sie wydaje ze to ma sens oczywiscie takie transfery trzeba robic z glowa dlatego uwazam ze Roman wydal 32 mln fun na Hazarda i prawdopodobnie jezeli nie zlapie kontuzj to bedzie duza sila tego klubu taki transfer za mlodego zawodnika ktory ma 21 lat uwazam ze warto wydac nawet do 25 roku zycia warto wydac takie sumy za zawodnikow dlatego mysle ze AFC tak tez moze kupowac ale zwyczajnie nie chce bo wola inna polityke robic ale niestety widac tez ze ta polityka jest zla pod katem Trofea bo jezli mamy tu na mysli Biznes to jest super ja uwazam ze czas na zmiany polityki bo innaczej to moze za jakis czas cos sie wygra ale naprawde ciezko bedzie , dzis trzeba miec mocna kadre w klubie zeby walczyc o Majstra i LM a pan Gazidis mowi ze zrobi wszystko zeby utrzymac klub w czolowce co oznacza ze o Trofeach mozna zapomniec to smutne ale coz mam nadzieje ze jeszcze my jako kibice bedziemy sie cieszyc z jakis pucharow czas pokaze narazie to cierpliwosciy trzeba miec duzo D .

Pozdro ALL.

technik1302 komentarzy: 14206.06.2012, 15:32

Gazidis ZAPEWNIL!!! A to dobre!!! On jedyne co moze zapewnic to pozbycie sie kolejnego kluczowego Zawodnika w celu oslabienia Zespolu...Przeciez on lze.. Menda jedna

Mariusz28 komentarzy: 495106.06.2012, 15:31

Bossman w części też rozumiem myślenie Malegogloda. rozumiem, że to nie jest jakaś gra, tylko rzeczywisty świat. Ale należy zrozumieć też rozgoryczenie fanów, po pierwsze brakiem jakichkolwiek trofeów, a po drugie irytujący jest fakt, że praktycznie dwa-trzy razy w tygodniu słyszymy o transferach, a u nas same plotki, które często po prostu są napisane aby było co czytać.

Bossman komentarzy: 80206.06.2012, 15:25

Zgadzam sie z Malymglodem,ale jest tez jedna rzecz warta wspomnienia, ze nasz kochany klub -Arsenal,popadł w ciąg tanich transferów, my staramy sie zakontraktować zawodnika za małe pieniądze i udaje nam sie to w 30% po 3 miesiacach negocjacji i walk a inne kluby wyciagaja od nas zawodnikow za równie małe sumy w ciagu paru dni,Samir,Kolo,Emmanuel,Gael?? mowi wam to cos? Cos jest nie tak. i druga sprawa- juz kij, niech leczą tych naszych zawodników długo,ale niech przynajmniej mówią prawde kiedy oni wrócą a nie mydlą oczy.Pozniej sie dowiemy ze Diaby i WIlshere to 2 nowe transfery w środku pola ,dlatego nikogo tam nie kupiliśmy.

malyglod komentarzy: 648506.06.2012, 15:24

Ambicje ambicjami, a rzeczywistość rzeczywistością.
Zdziwię was, ale też chciałbym trofeów. Tylko, że ja pamiętam te czasy, kiedy Arsenal wygrywał i nie muszę do nich wzdychać, jak dziecko do bajki. Te sukcesy nie wzięły się znikąd, one miały solidne podstawy. Jak ich nie widzieliście na oczy, to może warto o nich chociaż poczytać. O takim jednym trenerze, co jeszcze był przed Wengerem. O polityce klubu.
Nie próbuję zaklinać rzeczywistości jak niektórzy, czy bronić na siłę błędów Wengera. Ale też nie zamierzam na każdym kroku wyzywać na niego i zarząd. Bo znam realia, a nie żyję w świecie wirtualnej ułudy.

Realia są takie, że mamy określoną pulę pieniędzy na transfery i określone możliwości zakontraktowania graczy. I choć niektórzy tu będą wyzywać i krzyczeć, to nic to nie zmieni.

FTC komentarzy: 5106.06.2012, 15:18

I tak to już jest, jak ludzie nie mający pojęcia o tym jak działają rynki finansowe tylko psioczą że źle. Brawo ozzy95 i podziw że chciało Ci się pisać. Ale wątpie żeby to wpłynęło na opinie krzykaczy, którzy i tak bedą pomyje wylewać na zarząd i Kroenke. Niestety nie douczysz wszystkich :)

Mariusz28 komentarzy: 495106.06.2012, 15:15

jeszcze pro po młodych zawodników. Czasami myślę, że Arsenal to jedna wielka szkółka juniorów. Czasami pograją to tu to tam, gdzieś sobie zajdą, byle nie za daleko (mowa o LM). A zawodnicy, na których tak liczymy za parę lat w swojej szczytowej formie odejdą do lepiej zarządzanych klubów, a pieniądze ze sprzedaży warzywek (tak pokuszę się o stwierdzenie, że nasi młodzi utalentowani zawodnicy są jak warzywa- byle wyhodować i sprzedać). A jeśli chodzi o starszych zawodników (Arteta, Rosicky) to są jak nawóz, natomiast Wenger jest ogrodnikiem. I taki handel kręcić się będzie dopóty, dopóki zarząd się zmieni.

Mariusz28 komentarzy: 495106.06.2012, 15:06

"Mamy świetny zespół i wielu młodych, perspektywistycznych piłkarzy. Musimy wierzyć, że będziemy w stanie aż do samego końca walczyć na ligowym podwórku oraz w Lidze Mistrzów."
tymi samymi zawodnikami? Ktoś jeszcze ma odczucie, że to nie dobrze wróży jakimkolwiek transferom???

aikon90 komentarzy: 58906.06.2012, 14:49

Qarol
Jeśli wg ciebie 19 pkt można odrobić tym co mamy + kilku solidnych to albo nie oglądasz ligi angielskiej albo jesteś ślepy. 19 pkt to na moje oko transfery za około 100mln. Zawsze ktoś jest kontuzjowany, nie wszyscy są w formie, co z tego ze kupimy 3 graczy po 20mln i bedziemy myśleć że teraz mamy szanse z United i City skoro oni też kupią podobnych albo i lepszych i dalej ta strata będzie wynosić 10-20 pkt. Wystarczy spojrzeć na ostatnie sezony.

kyryl15 komentarzy: 87506.06.2012, 14:46

Damy z siebie wszystko, czyli NIC.

ElSar komentarzy: 416806.06.2012, 14:45

hahahaha dobre zarty ^^

tunnel komentarzy: 12406.06.2012, 14:35

Co do "ozzy95" i "malyglod" - może tak zacznijcie kibicować np Sunderlandowi czy Stoke. Oni nie mają za bardzo ambicji grania o trofea tylko głównie o utrzymaniu się w Premierleague a że od kilku przynajmniej lat to robią to chyba wystarczy prawda??? Zawodników mają jakich mają ale w lidze się utrzymują to po co im lepszych??? Jak na Wasze ambicje to te kluby jak znalazł.

Ars3n komentarzy: 1235406.06.2012, 14:28

eh, male korekty (jesli mozna to prosze edytowac poprzednie posty zeby nie bylo ,ze spamuje).

niz MY przez cale istnienie *

Ars3n komentarzy: 1235406.06.2012, 14:25

na papierach*

Ars3n komentarzy: 1235406.06.2012, 14:25

ozzy95
Mi tu nie musisz mowic jak mozna zarabiac papierach gieldowych bo ja to wszystko wiem( w przyszlosci sam zamierzam to robic).Chodzi mi tylko o to zeby Ci ludzie inwestowali sobie w cos innego i nie naszym kosztem. Bo teraz to tylko sie z nas smieja, nawet Chelsea (a argumenty porownajmy sobie nasza historia sa marne bo to oni teraz ja tworza).

Ars3n komentarzy: 1235406.06.2012, 14:21

malyglod
aha, czyli patrzac na city usprawiedliwia zarzad to ,ze nic nie zdobylismy przez te 7 lat ( spokojnie,mamy jeszcze 33lata).
Mi tu nawet nie chodzi o takie transfery jak city czy Chelsea. Kazdy z nas chce zeby nasz klub liczyl sie o trofea do ostatniej kolejki ,a nie jak w ostatnich sezonach wszystko w lutym lub kwietniu przegrywalismy. Przeciez nam nawet nie trzeba 6 zawodnikow po 30mln w jednym okienku , wystarczy ,ze uregulujemy godne miejsce Fabregasa i jakas alternatywe za RvP oraz jakichs normalnych zmiennikow ,a nie ss ,ktory jak wejdzie to jest gorzej niz bylo.Druga sprawa to zeby zatrzymywac graczy.. co to mialo byc ,ze nasz kapitan wlasna pensje dawal by tylko odejsc z klubu?
Liczenie na to ,ze Roman czy szejki jest bezsensu bo sie okaze ,ze zanim odejda ,osiagnal wiecej niz przez cale istnienie i na tym sie skonczy.
Nie mam sie z czego cieszyc bo tak naprawde nie ma nic. Gdy zaczalem kibicow Arsenalowi to caly ten klub byl prowadzony z pasja i liczylo sie tylko zdobywanie pucharow..

ozzy95 komentarzy: 1846 newsów: 106.06.2012, 14:20

malyglod,

Uwazaj, bo trafisz na liste zakamuflowanych Zydow prowadzona przez niejakiego tunnela...Bedziesz obok Gazidisa i Kroenke symbolem zlodziejstwa...A tak na powaznie te osobiste wycieczki to jest material na bana...

tunnel komentarzy: 12406.06.2012, 14:19

Sorki, jak artyści bez publiczności.

ozzy95 komentarzy: 1846 newsów: 106.06.2012, 14:16

Ars3n,

Taaak...Od kiedy kluby sa tez spolkami kapitalowymi musza zarabiac.Widocznie Twoje myslenie pochodzi jeszcze z minionej epoki, ale dzis jest tak, ze kto ma kapital moze kupic akcje, a przynajmniej zlozyc oferte i zarabiac...O dziwo poinformuje Cie ze mozna zarbiac nie tylko na gieldzie...Sa rozne formy inwestycji i spsoby zarabiania pieniedzy...Rowniez spolki kapitalowe sa lakomym kaskiem bez wzgledu na to co sie dzieje na swiiatowych rynkach.Ty chcesz by ludzie nie zarabiali na swoich biznesach...Powiedz to ludziom ktorzy maja swoje przedsiebiorstwa.Oczywiscie inwestorzy musza sie liczyc tez z tym co wokol klubu, ale bez przesady...Ja nie mwoie tutaj o tym co chce, ja mowie o tym co jest i staram sie to zrozumiec...Ty dzialasz emocjonalnie, jestes troche mlodszy i nie wiesz chyba jak funkcjonuja spolki, inwestorzy itp. Nie mam Ci tego za zle, ale warto sie tez interesowac tym co nas otacza. Powtarzam od kiedy kluby to spolki, nie liczy sie tylko strona czysto pilkarska, a rowniez biznes...Prawnikiem Gazidisa nie jestem, jeszcze nie mam odpowiednich papierow, ale Gazidis sam jest z wyksztalcenia prawnikiem wiec pewnie jakos daje sobie rade.Takze pamietaj nie da sie zaklinac rzeczywistosci, ona jest nie ominiesz jej i w koncu wszystkich nas dopadnie.

tunnel komentarzy: 12406.06.2012, 14:15

Tak jak napisał "Ars3n" - Chelsea i nie tylko oni niedługo przegonią Arsenal w ilości zdobytych trofeów a tacy kibice jak "malyglod" będzie się cieszył z zajęcia poraz 55-ty 4 miejsca w lidze. Minimalizm i brak ambicji. 4 miejsce to trofeum dla Wengera... wstyd. A właśnie chodzi o to że klub piłkarski to nie jest typowa firma, oni są dla kibiców i mają tym kibicom zapewniać radość bo to dzięki kibicom te kluby istnieją, bez nich byliby niczym, jak publiczność dla artystów, bez nich ten cały żyd Kroenke czy Gazidis mieli by g...wno nie pieniądze. Wielki klub ma robić wielkie transfery a Arsenal to podobno wielki klub a jak Kroenke chce zarabiać niech sobie kupuje akcje Facebooka czy Apple a niech odpier...oli się od Arsenalu i innych klubów. Pasożyci i złodzieje.

malyglod komentarzy: 648506.06.2012, 14:11

tunnel->
nie masz merytorycznych argumentów to zaczynasz osobiste wycieczki?

tunnel komentarzy: 12406.06.2012, 14:10

malyglod to jakiś przyd...pas Gazidisa, Wengera i wszystkich władz Arsenalu.

malyglod komentarzy: 648506.06.2012, 14:08

Ars3n->
tak, ciesz się że nie jesteśmy jak Leeds albo Portsmouth. Albo Middlesbrough. Oni też mieli dobrego wujka.

Romanowi też się Chelsea kiedyś znudzi. Wystarczy że cena ropy się zmieni. Szejkowi też kiedyś coś odbije i zainwestuje w np w drużynę carlinga.

Ciesz się z tego co jest, bo są trwałe podstawy, żeby było lepiej. Poza tym jak patrzysz z perspektywy kilku ostatnich sezonów, to zawsze się liczymy. jak patrzysz z perspektywy kilkunastu sezonów, to zdobywamy trofea.
Możesz powiedzieć, że Arsenal od 7 sezonów nic nie zdobył. Możesz powiedzieć też, że przez 40 lat MC zdobył 1 tytuł mistrzowski.

Ars3n komentarzy: 1235406.06.2012, 14:00

malyglod
cieszmy sie ,ze w ogole klub istnieje . Takie ku@wa myslenie >.<
Co tam Chelsea bedzie zdobywala 14. mistrzostwo Angli- cieszmy sie ,ze mamy top4 do us@anej smierci.

Ars3n komentarzy: 1235406.06.2012, 13:58

ozzy95
Klub nie ma zarabiac tylko ma tworzyc historie. Jesli chce kroenke,gazidis albo hill wood zarobic to niech spier@laja na gielde. Kibice nie beda sie patrzyli jak co chwile wielkie nazwisko przechodzi do rywala ,a nam zostaje jakis uzbek.

A tak w ogole to kto Ty jestes? prawnik gazidisa?

malyglod komentarzy: 648506.06.2012, 13:57

Tak, najlepiej liczyć na dobrego wujka - Usmanova, który przyjdzie i DA. Albo na szejka, który przyjdzie i DA. Bo oni tak kochają Arsenal, od dziecka śpią w koszulce Arsenalu. po prostu aż przebierają nogami, żeby DAĆ pieniądze.
Taaaa, obiecanki cacanki, a głupiemu radość...
To chyba tylko w Polsce jest możliwe, żeby klub, który jest prowadzony wzorowo, jeśli chodzi o finanse, budził tyle emocji.
Tu dosłownie każdy domaga się, wręcz żąda by zadłużać klub!
I nikt nie bierze pod uwagę, że kilka lat temu wybudowaliśmy stadion, który ktoś musi spłacić.
Nikt nie patrzy na to, że zarząd liczył się z tym, że budując, a następnie spłacając stadion i centrum treningowe musi się to odbić na finansach klubu. Z czegoś to trzeba spłacić, cieszcie się, że w ogóle mamy budżet transferowy a nie cały czas narzekacie.

jarek1 komentarzy: 59606.06.2012, 13:53

Robimy wszystko, by móc walczyć o trofea > Jak narazie to za malo robicie panie Gazidis tylko Podolskiego kupil klub a jest tyle rzeczy do zrobienia ze glowa boli Kontrakty trzeba zaklepac , Robin , Theo , Song , co za tym idzie jezeli nie mozecie wydac wiecej kasy na zawodnika mowie tu o sumie np 20-25 mln fun to prosze zeby kontrakty dawac lepsze niech klub da te 150 -180 tysiecy Fun tygodniowke , Robinowi to jest pokazanie ze faktycznie cos sie zmienia no i jeszcze jakies transfery przynajmniej ze 2 albo 3 to bylo by pokazanie ze cos robicie narazie troche malo ale zobaczymy jest jeszcze sporo czasu wiec kochany zarzadzie , panie Gazdis i panie Wenger do roboty bo juz wystarczajaco duzo czasu taki klub ja AFC jest bez Trofea tylko taka mala uwaga !

ozzy95 komentarzy: 1846 newsów: 106.06.2012, 13:27

rvparsen,

Jak to co robia?kradna i napychaja kieszenie...

Ktos tu pisal o Usmanovie, ze jedyna nadzieja w nim...Po pierwsze to nikt mu nie sprzeda akcji, bo to persona non grata w Arsenalu. Wiadomo jaki jest jego stosunek do polityki finansowej...chce przywroccic dywidendy i nie kryje sie z tym...W praktyce oznacza to tyle, ze klub musialby generowac zyski, podobnie jak teraz a Alisher prawopodobnie nie wykladalby zadnych pieniedzy dodatkowych, bo wtedy nie mialby zysku a stracilby na tym tylko. Takze spodizewalbym sie podobnej strategii dzialania, a po kilku latach nie zobaczylibysmy Ruska i jego pieniedzy...Oczywiscie w mediach pieprzy o 40/50 milionach na transfery, ale to tylko wyborcza kielbasa. Problem plega na tym, ze ludzie mysla ze taki Kroenke czy Usmanov powinni, a wrecz musza dawac dodatkowe zasilenia na place czy transfery.Blad. Oni nic nie musza bo juz wylozyli pieniadze na ten klub, zainwestowali kapital ktory zabezpiecza Arsenal jako spolke. To nie nasze pieniadze nie pieniadze Arsenalu a ich pieniadze.Chcecie wydawac wiecej niz zarabiacie?No wlasnie.Jak dlugo jeszcze w Polsce ludzie tak beda myslec, ze to bogaci maja placic za wszystko tak dlugo bedziemy tkwic w brudnym i smutnym socjalizmie.Tyle.Szejk Mansour ma pieniadze by sie pobawic, bo jego rodzina ma na koncie jakies 700 milardow dolarow(!).Przy nim Kroenke to plotka (3 miliardy). Oczywiscie pewnie znajda sie glosy,ze przeciez mozna wydac sporo a to sie zwroci, np Hazard za 40 milionow sie zwroci?W czym?Jablkach?Takiemu Kroenke w dywidendzie ten transfer zwroci sie powiedzmy za 10 lat...Zysk Arsenalu po opodatkowaniu w tym roku bedzie maly wiec skapneloby mu jakies ja wiem 5 czy 6 milionow...Policzcie sobie kiedy mu sie to zwroci. Nie ma dzisiaj klubow ktore generuja zyski i placa duzo za pilkarzy.Man Utd ok , ale tam jest nienormalna sytuacja wlascicielska. Real?Owszem, ale tam jest inna sytuacja organizaycyjna(stowarzyszenie kibicow).Bayern to zyski kilkumilionowe lub wynik finansowy na "0"...Reszty nie widze...Barca w zeszlym roku wygrala wyszstko i zanotowala strate 30 milionow...A wy chcecie zeby Kroenke wsadzil za jednym razem 100 milionow i ryzykowal a nuz...Majac takich doradcow czy analitykow finansowych skonczylby jak Sokol Tychy...Trzeba sobie uzmyslowic ze tranfery to inwestycje o duzym stopniu ryzyka...Wydanie kazdego funta musi byc poprzedzone analiza i szacowaniem ryzyka. Kroenke to dlugofalowy inwestor ktory nie kladzie lapy obecnie na zyskach Arsenalu, zasila nimi majatek klubu, zostawia te pieniadze w klubie dzieki czemu kiedys sprzeda swoje akcje z zyskiem.To tyle.

bartosz93m komentarzy: 103506.06.2012, 13:11

I jeszcze sztab medyczny bym wymienil

TW_Szczepan komentarzy: 188406.06.2012, 13:09

jak zwykle, zero konkretów i jakieś bla bla o jedności

Symbiosis komentarzy: 239 newsów: 4806.06.2012, 12:30

Fan Manchesteru City główny sprawca transferów do $ity ; D Clichy za 7 mln Ha Ha ; D

rvparsen komentarzy: 204106.06.2012, 12:28

Mówi bzdety, bzdety i jeszcze raz bzdety. Niech lepiej powie co robią z ogromną kasą, jaką Arsenal inkasuje.

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester City - Arsenal 31.03.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Brentford 9.03.2024 - godzina 18:30
2 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal28204464
2. Liverpool28197264
3. Manchester City28196363
4. Aston Villa29175756
5. Tottenham28165753
6. Manchester United281521147
7. West Ham29128944
8. Brighton28119842
9. Wolves281251141
10. Newcastle281241240
11. Chelsea271161039
12. Fulham291151338
13. Bournemouth28981135
14. Crystal Palace28781329
15. Brentford29751726
16. Everton28871325
17. Luton29571722
18. Nottingham Forest29671621
19. Burnley29452017
20. Sheffield Utd28352014
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland185
O. Watkins1610
Mohamed Salah159
D. Solanke153
Son Heung-Min148
J. Bowen143
B. Saka137
A. Isak120
C. Palmer118
P. Foden117
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
0
Gracz lutego wybór redaktorów
6
Gracz lutego wybór użytkowników Aaron Ramsdale
Aaron Ramsdale
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1 2 3 4 5 6