Goal.com: Arsenal negocjuje z Fellainim

Goal.com: Arsenal negocjuje z Fellainim 22.06.2013, 11:50, Adam Cygański 124 komentarzy

Jak donosi portal Goal.com, Arsenal, rzekomo po tym, jak aktywował klauzulę odejścia Marouane’a Fellainiego, która wynosi 23 miliony funtów, zaoferował mu propozycję indywidualnego kontraktu.

Według tych doniesień, The Gunners w pierwszej ofercie zaproponowali mu zarobki rzędu 82 tysięcy euro tygodniowo, czyli mniej, niż aktualnie inkasuje on na Goodison Park (88 tysięcy euro).

Fellaini to drugi obok Gonzalo Higuaina zawodnik, którego latem na The Emirates chciałby ściągnąć Arsene Wenger. Według ostatnim informacji transfer tego drugiego gracza do północnego Londynu jest już przesądzony, a w weekend przedstawiciele Arsenalu mają udać się do Madrytu, by dopiąć szczegóły tej transakcji, która ma wynieść 22 miliony funtów.

Gonzalo HiguainMarouane FellainiTransfery autor: Adam Cygański źrodło: goal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123następna
ZielonyLisc komentarzy: 2027504.06.2018, 20:24

Dawać go

Yakub97 komentarzy: 574628.06.2013, 20:36

Fajnie ze chca za niego zaplacic klauzule, ale troche kompromituja sie z tym obnizeniem zarobkow

Yakub97 komentarzy: 574628.06.2013, 20:36

Fajnie ze chca za niego zaplacic klauzule, ale troche kompromituja sie z tym obnizeniem zarobkow

dudekns komentarzy: 605027.06.2013, 01:39

Strasznie lubie oglądać tego piłkarza w akcji. To właśnie ze względu na jego grę często oglądałem mecze Evertonu. To co mi się w nim najbardziej podoba to to, że nie boi się zaatakować. Bardzo dobrze potrafi się zastawić i zrobić miejsce swoim kolegom. A i dzięki swoim gabarytom głową też potrafi grać:D Przyjąłbym go do nas z otwartymi ramionami, mam nadzieje, że to nie jest plota i Fellaini zawita na THE EMIRATES !:)

hei007 komentarzy: 352824.06.2013, 20:20

Śmiechu warte, zarabia on więcej w Evertonie, a proponują mu mniej.

jimmykanonier1886 komentarzy: 1078424.06.2013, 14:10

Oby to nie była plota

damstr2407 komentarzy: 63523.06.2013, 11:28

czekamy na oficjalne potwierdzenie

cycuu89 komentarzy: 7823.06.2013, 08:45

12titi14---> Jaki prztyczek ?? Fellaini to tylko i wyłacznie jedna z opcji obok Strootmana i Thiago. Więcej na temat tego transferu pisały gazety niż sam Moyes mówił.
Czy kibice Manu go pragną?? Chcą to napewno ale nie pragną. Po za tym jeśli Moyes chciałby go u siebie to Arsenal nie miałby szans na to aby go kupić więc lepiej się ciesz że na razie nie robi nic w tym kierunku żeby go sprowadzić.
Po za tym ta tygodniówka ?? To chyba żart, proponowanie facetowi mniej kasy niż dostaje w obecnym klubie jest chyba dośc słabą zachętą na to aby zmienić otoczenie.

pierre_afc komentarzy: 1207123.06.2013, 06:51

@EvilDevil
SS i Arshavin już w sumie odeszli. Tylko czekać trzeba do 31 czerwaca bo wtedy kończą się im oficjalnie kontrakty. Poza tym podobno Isco się dogadał z Realem (mają za niego zapłacić chyba 35mln). Co do reszty to są realne transfery.

EvilDevil komentarzy: 14123.06.2013, 00:50

Skilaczi, Gervinho, Chamakh, Arszawin powinni odejść z Arsenalu, w ich miejsce bym zakupił Isco, Higuaina(ktoś musi), oraz wyżej wymienionego Fellainiego. Pasowało by, żeby ktoś młody na ŚO przyszedł, np. ten 17latek wymieniony w innym newsie. Transfery i kwoty raczej nie jak na Arsenal, ale miło by było, jakby się tak stało. Może wreszcie te sztuczne twory jak Chelsea i City by zgasły.

kubex komentarzy: 574422.06.2013, 22:46

pauleta19 - haha, od tej strony nie pomyślałem... tylko tam nie mieli pieniędzy na transfery i poszli w statystyki a u nas po prostu skąpią :)

12Titi14 komentarzy: 4302 newsów: 57022.06.2013, 22:30

Fajnie by było, taki prztyczek dla kibiców MU, którzy pragnął, aby poszedł za Moyesem do United. Fellaini i Hiquain razem około 50 mln. Takie transfery dały by do myślenia każdemu. Belg jest naprawdę dobrym graczem i ogranym w EPL, więc jego przyjście przyniosło by moim zdaniem rewelacyjne skutki.
82 tysięcy euro to w sumie nawet mało jak na realia Arsenalu ( to jakieś chyba 70 tys. funtów), więc podniesienie do 80 mogło by go przekonać. Zważywszy, że Everton nie miałby nic do gadania, bo klauzula byłaby aktywowana.

Szogun komentarzy: 28502 newsów: 322.06.2013, 22:12

Jakoś nie widać w Naszych zawodnikach miłości do klubu i chęci pozostania to nawet Fabergas wypowiada się o Arsenalu w ciepłych słowach a w niektórych budzą się mali chłopcy (dobrze,że nie małe dziewczynki bo skończyło by się na tańcu przy i na słupku bramki) i odchodzą w rodzinne str albo do klubów o jakich śnili a jakoś nikt nie chce zakończyć kariery w Arsenalu i o ile sobie przypominam ostatnim dla którego wymarzonym klubem byliśmy My był Chamakh ( no comment). Tak czy inaczej sami popsuliśmy przez lata opinie o sobie nie wygrywając chodź Pucharu Anglii i notując z roku na rok coraz to słabsze występy a wypowiedzi Wengera o tym,że Top 4 jest jak puchar pokazały czego od piłkarzy się oczekuje. Nie ma w graczach mentalności zwycięzców bo choć MU to nie bajeczni technicy to jednak mieli to coś co zaszczepił w nich SAF wygrać za wszelką cenę i nie poddawać się a Arsenal z nami wynik nawet 0:4 jest do odrobienia więc wymagania wobec piłkarzy muszą się diametralnie zmienić a nie wiem czy Wenger po prostu temu podoła.

wnw46 komentarzy: 182022.06.2013, 22:07

Fellaini to swietny silny def pom a i w napadzie by pomogl wiele....

Johnny14 komentarzy: 27122.06.2013, 21:47

oby przyszedl:) szogun zgadzam sie z tb:) byle transfer higuaina to pltka bo nie chce...

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 122.06.2013, 21:31


Szogun, dla RvP AFC był jak przystanek? Przystanek, który trwał 8 lat (prawie 200 spotkań) xD Judasz chciał coś wreszcie wygrać, za kilka lat koniec kariery.

Apacz ma porąbany charakter Wenger go nie ściągnie. Higuain jest lepszy od Soldado czy Negredo. Jednak to Rooney byłby milowym krokiem w stronę mistrzostwa.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 122.06.2013, 21:18


kubex, mi tam Arsenal przypominam ten klub z Moneyballa :P W rolę Wengera wcielił się oczywiście Brad Pitt.

Szogun komentarzy: 28502 newsów: 322.06.2013, 21:12

Czasy doskonałych technicznie napastników jak Berkamp i Henry są już zamierzchłą przeszłością i jeśli są to Nas na nich nie stać albo traktują Arsenal jak RvP jako przystanek w przyszłej karierze. Nam potrzebny jest ktoś kto myśli i potrafi rozegrać i strzelić celnie na bramke typu w/w lub Rooneya czy nawet Teveza którzy grają nieźle na małej przestrzeni a do tego robią zamieszanie w ataku.Zobaczymy co wyniknie z Highuaina ale nie wiem czy on będzie Naszym zbawieniem. Ja na wszelki wypadek próbował jeszcze z J Martinezem lub może z Negredo. Wierzę,że Highuain i Fellaini zrobią różnicę ale przydałby się jakiś kreatywny skrzydłowy który w przeciwieństwie do Naszych asów potrafi rozegrać piłkę.

kubex komentarzy: 574422.06.2013, 20:52

@Pauleta - możesz mieć rację z tymi podaniami, trudno to przewidzieć ale na pewno w Arsenalu nie sprawdzi się model z Moneyball gdzie wszystko opierało się o statystyki.

W samej pomocy mamy już zawodników o różnych charakterystykach ale zdecydowanie brakuje tam typowego walczaka np. dawniej pokroju P. Vieiry.

W ogóle to niby mamy bardzo kreatywnych pomocników a przez cały poprzedni sezon mieliśmy problem z wypracowywaniem sobie 100% szans na gole. Pytanie czy to przez duże zaangażowanie w obronie czy bardziej przez jakieś błędy w ustawieniu poszczególnych piłkarzy.

jamniczek666 komentarzy: 28222.06.2013, 20:16

Przydalby sie, jest dobry w destrukcji, dobre wslizgi zaliczal, lokcie tez zawsze dobre. Twardy gracz ktorego nikt nie chce miec za przeciwnika. Sila ataku tez by wzrosla, on i Wilshere na srodek jezeli Cazorla moze isc na skrzydlo plus Walcott na drugim CUDO

IwoSzymon komentarzy: 60922.06.2013, 19:31

@Pauleta.
Racja. Giroud jest strasznie słaby technicznie, brakuje mu koordynacji, oraz zwinności. W dużej mierze przyczyną tego jest jego wzrost. Ale nawet jego gra na tzw. ścianę szwankuje. Podnosi piłkę, oddaje trudne piłki do opanowania, czasem zwalnia grę. Liczę, że poprawi grę pozycyjną.

kozz10 komentarzy: 372422.06.2013, 19:29

bierzcie go ludzie..

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 122.06.2013, 19:25


Szogun, nie wiem, czego nie rozumiesz. Piszę, że Giroud jest drewniany w porónaniu z ex-Kanonierami, którzy występowali na tej samej pozycji, a że strzela bramki i asystuje to ni jak ma się do oceny techniki. To, że strzelił 11 bramek to co? Le Fondre ustrzelił 12 goli, a Lambert 15. Giroud PODNOSI niemalże każdą piłkę.

polandblood komentarzy: 12006 newsów: 122.06.2013, 19:20

IGWC
Ja z kolei trochę inaczej na to patrzę. :) Arteta nie jest dp, ani nwaet box to boxem. Jestem rozgrywającym. Nie takim jak Ozil, ale operującym bardziej w środku pola. Sam to nie raz powtarzał. Tak czy siak dp on nie ma prawa grać. Fakt idzie mu nadzwyczaj dobrze jednak on ma 30 lat na karku i jeśli nie gramy nominalnym dp pomocnikiem to jest problem to taki Jack nie może się skupić w większości na ofensywnie bo musi wracać pomagać. Oczywiście wiadomo każdy broni ale mi chodzi o typowego dm, a nie jak Arteta który gra tam na siłę. Arteta wyżej daję więcej w ofensywnie niż Arteta jako dp w defensywie.

Co do Jacka to można zapomnieć żeby on grał dp. Fakt na razie jest to box to box, bo on ma charakter jako jedyny w tej drużynie i lubi się wracać i ma pazur. Jednak w mojej opinii on skończy jako CAM. Ten chłopak to geniusz. Wcześniej czy później on tam skończy. Dp pomocnikiem na pewno nie będzie. Fajnie by to wyglądało tak jak mówisz, jakby było 2 box to boxów, np zaliczmy Gunndogan ( Jego kontrola piłki to jest mistrzostwo), Jack i przed nimi Santi jednak to nie realne. Niestety. Wcześniej o dp to chodziło mi np o kogoś takiego jak Flamini z czasów gry w Arsenalu. Gość robił swoje, zostawiał piłkę innym i raz na jakiś czas włączał się do ofensywny. Strasznie ciężko o takich piłkarzy.

IwoSzymon komentarzy: 60922.06.2013, 19:16

Najbardziej wartościowy gracz, jakiego można wyciągnąć małym kosztem. Świetna gra głową, znakomity przegląd pola, waleczność i wykorzystanie warunków fizycznych. W ostatnim sezonie znacznie poprawił grę w ofensywie i przypominał z gry Songa. Najbardziej czekam na jego przyjście.

Szogun komentarzy: 28502 newsów: 322.06.2013, 18:50

pauleta Piszesz,że jest drewniany ale jednak zarówno statystyki bramkowe jak i asyst jak na pierwszy sezon Premiere Legue ma dobre więc nie jest do końca taki drewniany.Brakuje mu szybkości i niekonwencjonalnych zagrań ale grać szybko z kolegą potrafi co pokazał nie raz więc myślę,ze w systemie 4-4-2 z szybkim kolegą albo jako zmiennik jest w sam raz a za te pieniądze wręcz to naprawdę dobry transfer i wierzę,że będzie jeszcze lepszy jeśli dostanie szansę gry.

Keane komentarzy: 54022.06.2013, 18:31

Szczerze to chyba bym wolał Thiago. Chociaż sądzę, że najlepiej przydałby się jakiś czyściciel. Nieważne kto przyjdzie będzie to zmiana na plus

mitmichael komentarzy: 4924322.06.2013, 18:30

Szkoda, ze to tylko goal.com

mlody13 komentarzy: 337422.06.2013, 18:04

Skoro info od goal.com to może być coś na rzeczy ;) Wiadomo, wszystko lepsze od the sun czy daily mail.

Dadzio komentarzy: 822.06.2013, 18:03

Oby, oby !!!

pierre_afc komentarzy: 1207122.06.2013, 17:58

Dla mnie nie ma co porównywać Mikela z Fellainim. Bo to jest tak jakbyśmy mieli porównywać różne aspekty gry Giroud z takim Giovinco. Weźmy pod uwagę, że Hiszpan jak i Belg mają różne zalety. Może i Mikel jest lepszy jeśli chodzi o jak to mówi Żewłakow arytmię gry, jednakże Belg lepiej sobie radzi w ofensywie. Na pewno Arsenal zyskałby na posiadaniu obu zawodników. A Wenger miałby ból głowy co do wyboru środka pomocy u nas (weźmy pod uwagę, że jest jeszcze Aaron i Jack).

DawidAFC komentarzy: 18095 newsów: 125122.06.2013, 17:55

@marz2: Everton przekonał go wyższymi zarobkami bo nie oferował mu gry np. w europejskich pucharach prawda? A w ogóle to są właśnie negocjacje.. Ty pewnie od razu dałbyś 150 tys. tygodniówki :)

marz2 komentarzy: 521922.06.2013, 17:52

Bez jaj.. dali mu mniej niż zarabiał tam? Ciężko rzucić mu trochę więcej grosza bo grajek na prawdę niezły ;)

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 122.06.2013, 17:42


IGWC, a ja eksperyment stawiania Artety na DMFie uważam za średnio udany. Niby sobie radzi całkiem dobrze, ale wolałem go w jego pierwszym sezonie w AFC na CMFie.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 122.06.2013, 17:39


kubex, a moim zdaniem nie doceniasz jak wielu na tej stronie umiejętności podań naszych piłkarzy ze środka pola. Środkowych pomocników to Arsene potrafi wybierać jak nikt inny.

Zgadzam się z Wengerem w 100%, gdy ten mówił w styczniu, że znalezienie 2. Artety jest niemalże niewykonalne. Takich piłkarzy nie znajduje się na ulicy. Nawet jeżeli wiele podań jest to tylko sztuka dla sztuki to tylko wyjątkowy piłkarz mógł osiągnąć celność podań na poziomie 91.5%.

Mikel zanotował 3 asysty. Niby niedużo, ale trzeba pamiętać, że jest to piłkarz niezwykle zdyscyplinowany taktycznie. Wypady do przodu tj. Songa można policzyć na palcach jednej ręki. Asyst z połowy boiska bym od niego nie oczekiwał.

Umiejętności techniki podań Fellainiego i Artety można łatwo porównać w końcu nie tak dawno grali razem w Evertonie.
2009/2010: Fellaini 75.3%, Arteta 86.1%
2010/2011: Fellaini 77.4% Arteta 86.9%

Bez niespodzianki Arteta wygrywa na tym polu, pytania tylko czy różnica między nimi nie jest zbyt duża.

aliceg komentarzy: 5922.06.2013, 17:35

dajcie mu ze 120 tysii i bedzie nasz :) a to wielka sprawa. Doda charakteru naszej drużynie.

aliceg komentarzy: 5922.06.2013, 17:35

dajcie mu ze 120 tysii i bedzie nasz :) a to wielka sprawa. Doda charakteru naszej drużynie.

IGWC komentarzy: 1052 newsów: 122.06.2013, 17:34

@polandblood

"Artete stawiać na dp jest grzechem, bo on się tam marnuję"

No właśnie nie do końca. To, że przychodził do nas bardziej jako AMF a nie DMF to nie oznacza, że nie radzi sobie w nowej roli. Nr 5 w PL pod względem przejęć to imponujący wynik i szcerze mam wątpliwości czy Arteta grałby dużo lepiej u góry pomocy. Do tego warto dodać, że Mikel nie gra jako typowy DMF, a radzi sobie w tej kwestii lepiej niż niejeden nominalny defensywny pomocnik.

"Nam potrzebny jest typowy dp. Silny, świetny w odbiorach, waleczny i jak przystało na Arsenal"

Wydaje mi się, że do takiego stylu gry jaki prezentuje AFC bardziej przydatni są piłkarze o trochę innym profilu, mianowicie bardziej uniwersalny inteligentny pomocnik, któremu równie dobrze idzie odbieranie piłki tak jak i rozgrywanie jej. IMHO Jack, Mikel i Marouane spełniają te cechy dlatego mieć taką trójkę w środku pola to skarb - spokój w defensywie, kreatywność nieco bardziej z przodu i duża możliwość rotacji.

Gofer999 komentarzy: 1462422.06.2013, 17:33

@PrzeArs; Higuain już u nas? Kto cię tak okłamał? Ja niczego oficjalnego nie widziałem.

PrzeArs komentarzy: 278422.06.2013, 17:28

YYY czy to Arsenal czy ja śnie !!!!??? :) Higuain już u nas jeśli do tego przyjdzie Fellaini i Williams to będziemy mieli naprawdę drużynę na mistrza :)

pierre_afc komentarzy: 1207122.06.2013, 17:03

Sądzę, że jeśli tygodniówkę dadzą mu na poziomie 115k-120k na tydzień to się zgodzi na transfer :)) Oby do nas dołączył z Higuainem!

kubex komentarzy: 574422.06.2013, 16:27

@pauleta19 - do celności podań takiej uwagi bym nie przywiązywał bo Everton lubił grać długą piłką. W Arsenalu ten wskaźnik na pewno miałby większy. Poza tym na celność wpływ ma też jakie ryzyko podejmuje przy podaniach. U nas Arteta ma powyżej 90% z tym że asyst zdaje się za dużo nie miał bo nie ryzykuje jakiś ciekawym, odważnym podaniem.

kubex komentarzy: 574422.06.2013, 16:24

Świetny grajek i walczak - brakuje nam takiego. Jeżeli potwierdzi się transfer Gonzalo i Fellaini też będzie nasz to okienko można uznać za bardzo udane.

polandblood komentarzy: 12006 newsów: 122.06.2013, 16:23

Wiadomo, że przez 90 % spotkań będzie grało naszych dwóch najlepszych pomocników, zawodników czyli Jack i Santi. Sprawa jest prosta. Nam potrzebny jest typowy dp. Silny, świetny w odbiorach, waleczny i jak przystało na Arsenal dobry technicznie od brudnej roboty i oddawania piłki ww dwójce. Na prawdę. Artete stawiać na dp jest grzechem, bo on się tam marnuję, po drugie wiadomo ze to nie jest dp tylko wymysł Wengera. Czy Fellaini który ma ciągoty do przodu jest taki zawodnikiem? Nie mam pojęcia. Mam mieszane uczucia co do Belga.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 122.06.2013, 16:17


Gunerxxx, jak mogę odpowiedzieć za Szoguna to Fellaini ma b.dobrą technikę, ale UŻYTKOWĄ tj. prawdopodobnie najlepsze klejenie piłki klatką, ładnie gasi piłki do ziemi, potrafi też sobie poradzić z piłką na małej przestrzeni, ale jeżeli chodzi o technikę PODAŃ to już wygląda gorzej. Celność podań na co najwyżej średnim poziomie - 79% zmusza do przemyślenia tego transferu.

No zobaczymy, co wymyśli Papcio :-)

polandblood komentarzy: 12006 newsów: 122.06.2013, 16:16

pauleta19
Zgadza się
Giroud będzie świetnym jokerem z ławki. Umie się przepchnąć, coś podać umie. Może kiedyś będzie "starterem", ale na pewno nie w klubie pokroju Arsenalu. Jako joker jak najbardziej. Dlatego czekam na jakiegokolwiek dobrego napastnika. Nikogo lepszego niż Higuain nie jesteśmy w stanie sprowadzić na dzień dzisiejszy.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 122.06.2013, 16:10


polandblood, no tylko dyskusji z Marzagiem o Giroud mi brakuje :| IMO Giroud może być dobrym rozwiązaniem na ostatnie 10-15 minut, wtedy gdy wali się piłki na aferę. Może być użyteczny, ale trzeba go odpowiednio wykorzystywać.

polandblood komentarzy: 12006 newsów: 122.06.2013, 16:06

Podolski to jest gracz duch. Statystyki statystykami, ale jak się zarabia najwięcej w klubie to czegoś się wymaga. Przez 70 % meczu jego nie ma. Jakby zniknął.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 122.06.2013, 16:04

Ludzi piszać klepka miałem na mysli, technikę podań, szybkość wymiany piłki, technikę przyjęcia i wszystko związane z rozprowadzaniem piłki.

vP7, jak nie ma Kosy i grają TV5 i Per to kopiemy się po czole, bo żaden nie potrafi wprowadzić piłki do środkowej strefy boiska.

Z Podolskim też się nie zgodzę. Żeby się obrócić z piłką w kierunku bramki przeciwnika potrzebuje 4(!) kontakty z piłką to zajmuje WIECZNOŚĆ.

polandblood komentarzy: 12006 newsów: 122.06.2013, 16:02

Pauleta19 nie mów takich rzeczy o Giroud bo wpadnie marzag i będzie spina jaki to Giroud jest zajefajny i jakie to porównania (niedorzeczne) z Drogbą. ;)
Nie mogłem patrzyć na Bendtnera i nie mogę patrzyć na Giroud. Zawodnicy o takiej charakterystyce w AFC nigdy się nie sprawdzali i się nie sprawdzą na dłuższą metę.
Higuain będzie dla mnie jak gwiazda z nieba. (Oby)

poprzednia123następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
? : ?
Arsenal - Aston Villa 14.04.2024 - godzina 17:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City32227373
2. Arsenal32225571
3. Liverpool32218371
4. Aston Villa33196863
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham331391148
9. Chelsea311381047
10. Brighton3211111044
11. Wolves321271343
12. Fulham331261542
13. Bournemouth321191242
14. Crystal Palace32891533
15. Brentford33881732
16. Everton32981527
17. Nottingham Forest33791726
18. Luton33672025
19. Burnley33482120
20. Sheffield Utd32372216
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland205
O. Watkins1810
Mohamed Salah179
D. Solanke173
A. Isak171
C. Palmer169
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com