Guardiola zastąpi Wengera?

Guardiola zastąpi Wengera? 19.02.2012, 11:38, t r 184 komentarzy

Według angielskiej prasy, na Wengerze po kolejnej wpadce - tym razem w FA Cup z Sunderlandem - spoczywa coraz większa presja. Niewykluczone, że na pozycji trenera Arsenalu mógłby go zastąpić Pep Guardiola.

Źródła bliskie Kanonierom informują, że w klubie zaczyna się coraz poważniej zastanawiać nad przyszłością Francuza na Emirates po kolejnym sezonie niepowodzeń. Odkąd głównym udziałowcem Arsenalu jest Stan Kroenke, jego celem była popularyzacja klubu na świecie prowadząca do większego zysku. By jednak do tego doszło, drużyna musi odnosić sukcesy, a wygląda na to, że Wenger nie jest w stanie tego zapewnić.

Arsenal ma świadomość, że pozostanie Guardioli na kolejny rok w Barcelonie wciąż jest niejasne. Trener katalońskiej drużyny wciąż nie przedłuzył umowy, więc po zakończeniu obecnego sezonu będzie wolnym szkoleniowcem.

- Nie mogę być w tak wymagającym klubie bez pewności, że mam siłę go dalej trenować. Wciąż nie wiem, jaka będzie moja decyzja. Kiedy będę pewny, klub się o tym dowie. Muszę to wiedzieć. Jesteśmy razem już cztery lata i decyzja musi być przemyślana rozsądnie. Wydaje mi się, że lepiej jest mieć więcej czasu do namysłu - mówił o swoim pozostaniu w Barcelonie Pep Guardiola.

Arsene WengerPep Guardiola autor: t r źrodło: Daily Mail
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Demostenes komentarzy: 233919.02.2012, 15:17

Moim zdaniem Pep to przeciętny trenejro. Sukcesy zawdzięcza świetnemu pokoleniu w Barcy i systemowi gry, który tworzony był przez lata, za nim zasiadł na ławce trenerskiej. Do tego dodajmy, że na transferach też zna się średnio. Murinho byłby super ale on zawsze ma kluby z potężnym budżetem i kupuje zawodników jakich chce. Ciekawe czy Klopp byłby do wyciągnięcia? Trochę wątpliwe. Hiddink własnie podpisał kontrakt w Rosji. Jak dla mnie najlepszym z realnych kandydatów byłby Martin O'neill. Pewnie za parę groszy Sunderland by nam go oddał. A to jak odmienił grę tej drużyny pokazuje, że kwalifikacje ma świetne.

peciakk komentarzy: 10411 newsów: 519.02.2012, 15:01

Nie głupie rozwiązanie ale Wenger to Wenger.

kirek komentarzy: 15919.02.2012, 14:59

Tylko nie ****a ten jebany katalon.
W Arsenalu jest miejsce tylko dla jednego trenera. Jest nim Wenger. Nawet imię ma prawie jak nazwa klubu ;)

Quall0x komentarzy: 2919.02.2012, 14:52

"Arsenal to Arsen bo bez niego nie ma tego Club jak Arsenal " Tylko ze z nim Tez go nie ma ! Arsenal co moze too ostatnio pier**li wiec czas na zmiany. Wenger to kwestia przywiazania,przyzwyczajenia tyle moim zdanie trzeba cos zmienic i to szybko

ares765 komentarzy: 9508 newsów: 10319.02.2012, 14:47

Arsene*
Niestety nie da się napisać poprawnie tego imienia...;/

ares765 komentarzy: 9508 newsów: 10319.02.2012, 14:46

Bez Arsène nie ma takiego klubu jak Arsenal...

czerki komentarzy: 519.02.2012, 14:44

Kto jest za zmianą trenera niestety nie kocha tego klubu tak bardzo jak najabrdziej wierni kibice, wszystkie stowarzyszenia kibiców potwierdziły że są za Wengerem, jest to wielki człowiek i to co zrobił dla Arsenalu jest niepodważalne, gów** wiecie co sie tak naprawde dzieje jakie sa jego stanowiska itp. bo większoś rzeczy dzieje się wewnątrz klubu a to co jest w mediach jest za zgodą klbubu i samego trenera.

szymonst komentarzy: 158919.02.2012, 14:40

Jeśli chcecie żeby Guardiola odszedł z Barcy to niestety ale musicie trzymać kciuki za Katalończyków w LM. Liga jest najprawdopodobniej przegrana z Realem ale jeśli Barcelona obroni LM, czyli zrobi coś co nikomu w historii tych rozgrywek się jeszcze nie udało, to Pep pewno poważnie pomyśli o odejściu. Jak Barca nie wygra ani La Liga ani LM to Guardiola zostanie by odzyskać jakiś tytuł.

Kubaa1910 komentarzy: 7919.02.2012, 14:39

Weż Murinho ta żadka kupa. Guardiola rozpieprzył już go 10 razy

WSP komentarzy: 71519.02.2012, 14:39

Przykro mi to mówić, ale to chyba czas najwyższy.

Kubaa1910 komentarzy: 7919.02.2012, 14:38

To byłaby super decyzja.Guardiola jest młodym trenerem idealnie pasuje do naszego stylu gry.Patrzcie żaden inny trener co trenował w Barcelonie nie osiągnął tyle co Guardiola. Wprowadziłby świeżość.

aaron komentarzy: 229819.02.2012, 14:34

TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - super by było :D

Brtek00 komentarzy: 2419.02.2012, 14:24

Wenger po Euro raczej odejdzie do Reprezentacji Francjii :/ I myśle, że to bardzo dobry krok zmiany trenera Josep Guardiola jest bardzo młody to może być szkoleniowiec na następne 20 lat jak nie więcej :) Fajnei by bylo gdyby do nas dołączył.

ozzy95 komentarzy: 803 newsów: 119.02.2012, 14:21

PatrykArsenal,

Byloby to jakies rozwiazanie, natomiast nie wiem czy Wenger zgodzilby sie na role dyrektora.Na pewno bylby w stanie przekazac sporo komus mlodszemu, bylby mentorem.Ostatnio jak patrze na Wengera to wydaje sie tym wszystkim bardzo sfrustrowany i zmeczony...Takie jest moje osobiste odczucie.

Q_Bert komentarzy: 49119.02.2012, 14:20

Jeśli ktoś miałby zastąpić Bossa to dla mnie jest tylko jedna osoba, a zwie się Harry Redknapp.
Nie chciałbym Guardioli w Arsenalu. Odkąd jest w Barcelonie, drużyna gra ładnie ale ja osobiście z obrzydzeniem patrze na zachowania większości piłkarzy na boisku. A po drugie w Anglii gra się zupełnie inna piłkę, Guardiola mógłby się nie odnaleźć. Według mnie byłby to nie wypał jak André Villas-Boas w Chelsea. Tacy trenerzy potrzebują sporo czasu na aklimatyzacje w tak ciężkiej lidze jak premier league.
Ale i tak nie wyobrażam sobie by nasz klub tak szybko pozbyłby się takiej legendy jaką jest już Wenger. Wpierw dadzą mu szanse na rewolucje w klubie. I nie taką prowizorkę jak pod koniec okienka transferowego zeszłego lata ale prawdziwe zmiany.

Szef komentarzy: 1303519.02.2012, 14:17

potrzeba nam kogos mlodego na trenera, Guardiola jest idealny, ja widzialbym jeszcze O'Niella lub taka pewna opcje tylko ze juz nie taki mlody Capello

Robako komentarzy: 11919.02.2012, 14:14

Byloby to idealne rozwiazanie Wengewr do szkolenia młodzieży,a Guardiola jako ten świeży trener z ambicjami do 1 drużyny i na pewno w jakiś sposob by się uzupełniali dałoby to dużego kopa Arsenalowi i mysle ze już w 1 sezonie zobaczylibymy duża zmiane jeżeli chodzi o gre a i na pewno jakiś przyzwoitych piłkarzy w Arsenalu.

PatrykArsenal komentarzy: 17419.02.2012, 13:52

ozzy95

Mysle, ze jakby Wenger zostal, ale na pozycji dyrektora i przyszedly Pep to Boss sporo by mu podpowiedzial i jak najbardziej by sobie poradzil.

ozzy95 komentarzy: 803 newsów: 119.02.2012, 13:48

Ktos tu pisal, ze mamy swietny sklad, bo jet Kosa, Verma, Sagna, Song, Persio czy Gerv.Zgodze sie to sa swietni zawodnicy, choc np Verma ostatnio niepokojaco obnizyl loty.Natomiast jak ich licze to wychodzi mi ze sa tez ogniwa ktore za swietne nie uchodza.Chodzi tu np o Ramseya, Walcotta, Artete(choc bardzo czepiac sie nie mozna), Rosicky,LO, na ktorej gra Gibbs, ktory potencjal ma, ale jeszcze nie mial okazji go pokazac(przez kontuzje).Ok wiec dla mnie wniosek jest jasny.Potrzebujemy skrzydlowego do pierwszego skladu.AOC?Wole zeby chlopaka jeszcze oszczedzac, nie rzucac na gleboka wode jak Wilshere'a, bo to moze sie to dla niego podobnie skonczyc.Poza tym potrzebny rozgrywajacy(bardzo wazna pozycja), takze do pierwszego skladu.Musi tam byc ktos kto jest kreatywny i potrafi zagrac dobra pilke, ale do przodu.Rosicky i Ramsey nie spelniaja tych wymogow.Mam nadzieje, ze zobaczymy tez w przyszlym sezonie nasza obrone w komplecie, czyli Sagna, Verma, Kosa i Santos.Jakby nie patrzec kontuzje znowu nam przeszkadzaja i trzeba w koncu to przeanalizowac i cos zmienic.Nie wiem czy Wenger dalej bedzie trenerem.Wydaje mi sie, ze potrzebujemy zmian, taktycznych i personalnych.Czy Wenger jest do tego "zdolny"?kto jest w takim razie?Mourinho, Hiddink?Prawdopodobnie zostawiliby nas po paru latach.Guardiola natomiast moglby stworzyc u nas kolejny "model" na lata...Natomiast boje sie, bo taktykiem wydaje sie przecietnym i prawdopodobnie jeszcze brakuje mu warsztatu."Nosa" do transferow tez nie ma jakiegos szczegolnego.Ciezko powiedziec z tym trenerem.Zalezy co chcemy, krotki blysk ala Mou, czy znowu budowanie od podstaw.

polishbrigadesx komentarzy: 892119.02.2012, 13:41

hahaa dobre sobie Guardiola w Arsenalu wolałbym juz kogos innego ale i tak Boss nie odejdzie bo Arsenal to Arsen i bez niego nie ma tego klubu

CLEVER komentarzy: 194019.02.2012, 13:40

Każdy w klubie jest po części winny. Na pewno nie można całej winy zwalać na Wengera, ale na pewno jej dużą część. Rozumiem, że ma ciężko bo nie dostaje kasy na transfery i nie może proponować wysokich tygodniówek, ale są kluby o niższym budżecie, które jednak mają jakąś namiastkę obrony, a w Arsenalu coś takiego jak blok defensywny bez Kościelnego nie istnieje.

PatrykArsenal komentarzy: 17419.02.2012, 13:40

Cholera, nie wiem co o tym myslec. Z jednej strony fajny by bylo widziec Pepa na lawcetrenerskiej u nas i z 2-3 zawodnikow z Barcy orac 1-2 zawodnikow z innych klubow po transferze do nas w trykocie Arsenalu. Wenger spisalby sie w funkjci dyrektora,np. do finansow. Z drugiej strony moze po zrobieniu transferow przez Bossa zaczelibysmy walczyc o trofea. Ale ile juz bylo zamydlania oczu? Dzisiejsza pilka raczej nie jest na styl Wengera. Smiem wyciagnac z tego wniosek, ze po dlugim zastanowieniu wole zobaczyc Arsenal zdobywajacy trofea za ery Pepa, niz Arsenal, ktory zarabia tylko pieniadze i nic nie zdobywa za ery Bossa. Ten news to pewnie nie jest prawda, ale w kazdej plotce jedt ziarenko prawdy i mysle, ze skonczy sie nasza fatalna passa bez trofeow i zaczniemy bic sie o trofea, a nie tylko o TOP4. Dziekuje za przeczytanie komentarza:)

IceScreaam komentarzy: 27319.02.2012, 13:36

Pierwszym krokiem Guardioli byłyby pewnie obowiązkowe lekcje aktorstwa.
Dajcie spokój. Wenger nie bez powodu został trenerem dekady. Klasa nie znika od tak.

schnor25 komentarzy: 1787719.02.2012, 13:34

Z pewnością obecna sytuacja w jakiej sie znajdujemy to po części wina Bossa. Ale nie dajmy się zapędzić w kozi róg! Najlepiej niech zarząd zrzuci całą winę na Bossa, pieprzeni dusigrosze! My tu sobie fajnie, elegancko dyskutujemy, a tak naprawdę nie mamy pojęcia co się dzieje w Arsenalu. My oceniamy tylko to co widzimy, ew. zasłyszymy. Pamietajcie media to jest narzędzie manipulacyjne. Niech każdy wyrabia sobie na ten temat własne zdanie. Jakby Arsene miał wylane na Arsenal to by po prostu odszedł, bo miał z pewnością nie mało dobrych ofert. On ma Arsenal w sercu i chce jak najlepiej, ale te ciągłę ataki w jego osobę są żałosne. Rozumiem frustracja, jesteśmy w dołku, gramy piach, potrzeba zmian, ale po co ten cały najazd na Arsenal?! Nie bronię ślepo Arsene, bo domyślam się, że jego czas powoli dobiega końca na Emirates, ale prócz krtyki staram się to wszystko pojąć.

berni33 komentarzy: 138919.02.2012, 13:32

taa guardiola to bez talencie

chica10 komentarzy: 1745 newsów: 219.02.2012, 13:28

Ostatnio w wywiadzie Fabregas powiedział, że gra w Hiszpanii jest bardziej ułożona niż w Anglii. W Barcelonie wszystko jest taktyczne, a w Anglii było szalone. Może coś w tym jest, ale jakby nie było wolę Wengera. Może da radę coś z piłkarzy wykrzesać, chociaż to TOP4. A w okienku przyjdą nowi gracze i wróci stary, dobry Arsenal, pięknie grający i wygrywający. Oby tak było.

Kanonier1000 komentarzy: 25019.02.2012, 13:27

Gdy patrzę na ostatnie wyniki Arsenalu, to zaczyna mnie to wkurzać.Ale gdy kamera po przegranym meczu pokaże Wengera, nie potrafię się nie niego denerwować.Chodź Arsenal gra coraz gorzej, to i tak sądzę że "Starych drzew się nie przesadza" :)

Agher komentarzy: 278419.02.2012, 13:22

cóż, Wenger ma czas żeby wyciągnąć wnioski i sprobować coś zmienić. Top4 można spokojnie wywalczyć tymi zawodnikami co mamy, o ile zmieni swoje podejście i ułoży jakąś sensowną taktykę pod naszych zawodników.

chica10 komentarzy: 1745 newsów: 219.02.2012, 13:17

Wolę żeby Wenger został. Nie potrafię i nie chcę sobie wyobrazić innego szkoleniowca na jego miejscu. Potrzebujemy transferów i to jak na razie powinien być nasz główny cel. Bez transferów zmiana szkoleniowca nic nie da!

matissek7 komentarzy: 1619.02.2012, 13:17

Jestem tylko ciekawy na ile w ogóle jest tu potrzebna zmiana trenera a na ile transfery. W Arsenalu nie ma wykonawców i to jest problem. Chociaż zmiana trenera też może przynieść powiew świeżości i coś poprawić. Sam nie wiem co o tym myśleć.

CESC_04 komentarzy: 75019.02.2012, 13:16

Zamiast wengera to mourinho lub benitez.
Mourinho byłby idealny.A że chce wrócic na wyspy wiadomo nie od dziś.
Z drugiej strony pep zapewne zacząłby ściągac do nas młodych hiszpanów, a ja nie mam nic przeciwko temu(muniuain, javi martinez, jordi alba)
Mimo wszystko chciałbym aby na swoim stanowisku pozostał arsene wenger, acz musi dokonac solidnych wzmocnień

KedzioRRz komentarzy: 362919.02.2012, 13:15

Chryste, przyjście Guardioli i odejście Wengera zachwiałoby moją miłością do tego klubu...

janiu14 komentarzy: 119519.02.2012, 13:14

gadacie głupoty:/ jakos od 1996 roku wenger dawał sobie rade ze wszystkim, a teraz jest fajtłapa. zastanowcie sie:/ a guardiola?? to ma byc trener? przeciez byl juz taki najlepszy na swiecie a nazywał sie Rijkard. a teraz kisi sie w Katarze albo innej lidze. co to za problem prowadzic Barcelone ja sie pytam? a AVB? poprowadzil porto ale co to za problem w takiej lidze i z takim skladem??? 1 sezon i Guardiola niewiedzialby co sie dzieje jakby przyszedl do PL.

Awesome komentarzy: 38119.02.2012, 13:13

Ja marzę o Mourinho :P

Agher komentarzy: 278419.02.2012, 13:12

ale bez dobrej taktyki to nic nie da, zrozum wreszcie. Nie można grać tak jak to prezentowali w ostatnich dwóch meczach, a także na początku stycznia. Najpierw tę drużynę trzeba jakoś ustawić, pokazać plan jak grać. Polecenia dla Artety zeby grac ciągle do tyłu są już śmieszne (wiadomo, ze nie gra tak bo chce, tylko bo Wenger mu kazał, sam tak mówił w wywiadach, a w ten sposób tylko się marnuje). Stałe fragmenty gry nie istnieją, to też każdy wie, zarówno te których bronimy, jak i te kiedy atakujemy.

chica10 komentarzy: 1745 newsów: 219.02.2012, 13:11

AntonioThe
Ja tam o nim nie "maże"

Frusciante komentarzy: 87919.02.2012, 13:11

@Antonio
Z Realem nie zdobył, ale w tym sezonie pewnie wygra La Liga.

karlo komentarzy: 906919.02.2012, 13:11

Md13
jop

AntonioThe komentarzy: 3712 newsów: 519.02.2012, 13:09

Choć Guardiola to dobry trener i na pewno dużo by wniósł to ja cały czas maże o Mourinho. Jose nie boi się wydawać dużych pieniędzy na transfery jeżeli te są potrzebne i potrafi dobrać zawsze dobrą taktykę na mecz. A najlepsze jest to że Portugalczyk to magnes przyciągający trofea czego Arsenalowi w ostatnich latach brakuje (z każdym z klubów które prowadził zdobył mistrzostwo kraju)

Md13 komentarzy: 16219.02.2012, 13:08

kurde sory, przez przypadek kliknąłem dodaj komentarz. Cd:

Pozycja defensywnego pomocnika jest dobrze obstawiona, nie trzeba wzmocnień, Song, Coqlę i Frim wystarczą. Koło Songa gra Arteta, dla którego powinien znaleźć się zmiennik, chyba, że powróci w końcu Jack. I pozycja rozgrywającego. Tu potrzeba wzmocnień, zawodnika klasowego, który będzie kosztował 20 mln plus. Nie wiem kto, ale na pewno znajdziecie jakiegoś kandydata. Na ławkę Ramsey, który jako joker się sprawdza znakomicie, co pokazał w meczu z OM, czy S'landem. Skrzydła już opisałem. Gerv, AOC, Johnson, Ryo i Walcott, będą robić ogień na skrzydłach. Atak, tu potrzeba Podolskiego do walki o pozycję z RvP, tyle. Wyrzucić ze składu całą resztę, młodzież wypożyczyć i następny sezon jest nasz.

Frusciante komentarzy: 87919.02.2012, 13:08

@damian
Spoko. Tylko...Ramsey jest przecież tak samo dobrym zawodnikiem jak Xavi czy Iniesta...a Theo bez formy gniecie Sancheza...

Agher komentarzy: 278419.02.2012, 13:04

Grajków mamy znakomitych, tylko Wenger nie potrafi ich wykorzystać w odpowiedni sposób. Trzeba się ogarnąć - Cesc'a już nie ma Panie Arsene, potrzeba nowego planu, Ramsey cudów nie zrobi.

henry1996 komentarzy: 87919.02.2012, 13:04

md13 - 100% racji

henry1996 komentarzy: 87919.02.2012, 13:04

md13 - 100% racji

damian199656 komentarzy: 762619.02.2012, 13:03

Theo10-> a co, Arsenal ma słaby skład? Pep potrafił zrobić z tych piłkarzy zespół, Wenger tego nie umie

Agher komentarzy: 278419.02.2012, 13:03

Md13 - no to czemu jakoś nie wygrywamy? Bo taktyka leży, nasi gracze snują się po boisku, nie wystawiaja sie na pozycje, graja schematycznie. Uważasz, że czego to wina?

Md13 komentarzy: 16219.02.2012, 13:00

Co niektórzy z Was za przeproszeniem p******ą?! Najpierw gadacie, jaka ta Barcelona nie jest, jak symuluje, jak jej sędziowie pomagają... potem piszecie, Wenger OUT, a na końcu chcecie trenera zespołu, którego tak bardzo nienawidzicie. Co to ma być? Też nie lubię Barcy, ale no kurde... Bezsprzecznie coś jest nie tak, jak mając takich klasowych obrońców jak Sagna, Verma, czy Lorą, a za nimi Wojtka, tracimy 6 bramek w 2 meczach (tak wiem, że Kościelny zagrał ok. 20 min z ACM), atak z RvP, AOCem i Gervem, nie strzelamy żadnej. Tu już chyba trener jest winny, ale to Wenger stworzył zespół, który nie przegrał żadnego meczu w lidze w jednym sezonie, więc teraz też sobie poradzi. Brak ławki i rozgrywający jest największym problemem w naszym klubie. Jak możemy coś wygrać jak na boisku meldują się takie łajzy jak DJ czy SS? W kadrze powinno być: 3 bramkarzy, 5 bocznych obr, 4 lub 5 środkowych, 6 lub 7 środkowych pomocników, 5 skrzydłowych i 3 napastników. Ale nie powinno być takich piłkarzy, którzy nie graliby w średniaku z PD, czyli wyżej wspomniani obrońcy, Chamak czy Almunia. Pierwszy skład jak gra jest nie do powstrzymania (no może trochę przesadzam, ale na pewno jest bardzo mocny), Wojtek na bramce i tak jest świetny, Sanga to klasa światowa, najlepszy PO w Anglii IMO, Kosa też jest ponad poziom, który wystarczyłby na podium, co najmniej. Verma, musi wrócić do rytmu, musi się przyzwyczaić z powrotem do ŚO. A. Santos, też jest graczem porządnym i pewnym, plus zapewniającym parę bramek w sezonie. Song, to klasa, ostatnio spadła mu forma, ale każdemu może się zdarzyć. Arteta, też wykonuje ogrom pracy w środku pola. Rozgrywający jest problemem, który da się naprawić dając gotówkę na stół. Skrzydłowi, to też taka dziwna pozycja, jak mają formę to rozgniotą każdego, ale naraz formę mają rzadko, więc trzeba sypnąć forsą i kupić takiego A. Johnsona. Gerv, AOC, Johnson, Ryo i Walcott, będą robić ogień na skrzydłach. A w ataku jest RvP. Problem to rezerwy. Fabian jest godnym rezerwowym, Almunii trzeba się pozbyć, a wjego miejsce wskoczy czy to Martinez, czy Ryhs-Cook. Na środek trzeba kupić Vergothena, albo innego obrońce o podobnej klasie, wtedy będzie to wyglądało tak: Kosa, Verma, Per, Vergothen (lub inny zawodnik o tej klasie) i młodzi Bartley i Miquel. To wystarczy. Na boki obrony wyglądają dobrze, ale trzeba kupić rezerwowego, który może grać na LO i PO z taką samą klasą. Z samym Gibbsem na LO daleko nie zajedziemy. Sagna, Jenkinson, A. Santos, Gibbs i jeszcze wszechstronny obrońca

Frusciante komentarzy: 87919.02.2012, 12:58

@NineBiteWolf
Tylko, że Pique to wychowanek, więc wiadomo było czego się po nim spodziewać. Guardiola sprowadził też Caseresa i Henrique i to wcale nie za małe pieniądze. Sprzedał również Gio Dos Santosa, który był wielkim talentem i za Rijkaarda przebijał się do pierwszego składu. Keirrison to porażka ofc, a o Ibrakadabrze nawet nie wspomnę bo miał lepszego Eto'o i oddał go jeszcze dopłacając.

arsenal2395 komentarzy: 134019.02.2012, 12:54

sam już niewiem

Theo10 komentarzy: 514019.02.2012, 12:51

damian199656 : Lepszy od Wengera? Chyba żartujesz? Jakby Arsene miał taki skład i takie fundusze jak Barca to Arsenal byłby najlepszy w Europie... pod warunkiem że wyzbyłby się swojego skąpstwa.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
Fortuna
ZawodnikBramkiAsysty
Jamie Vardy194
Pierre-Emerick Aubameyang171
Mohamed Salah166
Sergio Agüero163
Danny Ings151
Sadio Mané147
Marcus Rashford144
Raúl Jiménez136
Tammy Abraham133
Dominic Calvert-Lewin131
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
8
Gracz marca wybór redaktorów Pierre-Emerick Aubameyang
Pierre-Emerick Aubameyang
7.13
Gracz marca wybór użytkowników Alexandre Lacazette
Alexandre Lacazette
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Części samochodowe Ucando.pl