Henry: Arsenal potrzebował transferów

Henry: Arsenal potrzebował transferów 01.09.2015, 22:52, Michał Pałasz 63 komentarzy

Ekspert Sky Sports - Thierry Henry, stwierdził, że władze Arsenalu powinny próbować wzmocnić skład przed zamknięciem okna transferowego, jeżeli klub pragnął wygrać w tym sezonie rozgrywki ligowe.

Arsene Wenger nie przeprowadził 1 września żadnego transferu i zakupy do pierwszego zespołu zakończył na sprowadzeniu Petra Cecha. Na Emirates nie udało się w końcu kupić ani Karima Benzemy, ani Edinsona Cavaniego.

- Ostatecznie nie wiem, czy Boss chciał Benzemę czy też nie, lecz sam piłkarz także musi być skłonny do przeprowadzki. Co możesz zaoferować zawodnikowi, który regularnie gra w jednej z najlepszych ekip na świecie i spisuje się tam dobrze? - stwierdził Henry.

- Nie uważam, że Wenger nie chciał sprowadzić nowych zawodników. Gdyby stwierdził, iż nie zamierza wzmacniać składu, wtedy rozmawialibyśmy inaczej. Powiedział jednak, że gdy pojawi się możliwość, spróbuje zakupić odpowiedniego zawodnika.

- Jak jednak wyciągnąć z Realu Madryt Benzemę lub z Paris Saint-Germain Cavaniego, który w ostatni weekend ponownie wpisuje się na listę strzelców? To bardzo trudne zadanie. Arsene pewnie chciał pozyskać nowych graczy, lecz to się nie stało.

Thierry Henry jest także zdania, iż kadra Arsenalu nie jest na tyle silna, by walczyć o zwycięstwo w tym sezonie w Premier League. Wydaje się to szczególnie wątpliwe, obserwując imponujący start Manchesteru City.

- Są już 5 punktów za City i nie wygrali żadnego meczu u siebie. Na wyjeździe zwyciężyli dzięki dwóm samobójczym trafieniom i to w taki sposób najczęściej zdobywają gole. Nie wygląda na to, by bili się o tytuł. Arsene wierzy jednak w zwycięstwo i jest przekonany, iż tę drużynę na to stać.

- Uważam, że Boss powinien próbować sprowadzić nowych piłkarzy i pewnie do tego dążył. Ta sztuka się nie udała i ciągle będę zdania, iż Arsenal potrzebuje kolejnych graczy - zakończył Thierry Henry.

Arsene WengerSky SportsThierry Henry autor: Michał Pałasz źrodło: SkySports.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
Dawid04111 komentarzy: 13295 newsów: 1405.09.2015, 09:44

Ja tam ufam Wengerowi. Mam nadzieje, ze wie co robi.

Samurai89 komentarzy: 6203.09.2015, 08:16

a do wyciągnięcia był :d tevez :D falaco ;p robin van persie xD

Samurai89 komentarzy: 6203.09.2015, 08:15

właśnie o to chodzi
Giroud jak dla mnie jest to typ piłkarza ,który pasuje do stylu gry w arsenalu, ale jest on i tylko on na napastniku w tym momencie!;/

WojO komentarzy: 225203.09.2015, 00:28

Jestem tego samego zdania. Moim zdaniem Wenger popełnił olbrzymi błąd, szczególnie teraz, kiedy do optymalnego składu brakuje nam 1-2 nowych piłkarzy. Przyjdzie listopad/grudzień, kontuzje. Giroud nie jest jakiś tragiczny, ale jak on ma być lepszy, skoro rywalizuje ze skrzydłowym, który nie potrafi utrzymać się przy piłce i wiecznie kontuzjowanym Welbeckiem.

rysiek098 komentarzy: 248902.09.2015, 23:32

simon87 że niby Benteke nie jest dobry? że on jest drugim Giroud? Ty facet nie masz pojęcia o piłce. W powietrzu mogą być równie dobrzy, ale Benteke jest od niego dużo szybszy, dużo lepszy motorycznie, dużo lepiej porusza się z piłką przy nodze, śmiem twierdzić że ma lepsze wykończenie i koordynację ruchową to na pewno.
Tak więc Benteke>Giroud
W FM zawsze tak robiłem, walił bramy aż miło, zresztą robi to teraz w LFC, i zobaczycie co będzie ładował z podaniami od Coutinho i Firminho...

kanonier21afc komentarzy: 225702.09.2015, 18:21

adrian12543
lepszy taki benteke czy austin od nikogo

Kowal96 komentarzy: 1758802.09.2015, 16:34

Dobrze gada, jak zawsze zresztą. Potrzebował, potrzebuje i będzie potrzebował napastnika klasy światowej. Niestety Wengerowi kilka okazji tego okienka przeszło koło nosa, przez co w końcowych dniach nie było nikogo na miarę Arsenalu na rynku i Wenger zaprzestał poszukiwań. Może za rok uda się coś zakupić, bardzo na to liczę. A może Giroud będzie miał sezon życia? Zobaczymy...

Samurai89 komentarzy: 6202.09.2015, 15:55

Jak dla mnie to nawet , jeżeli Cavani , Lewy czy inny napastnik z topu był nieosiągalny, to i tak powinniśmy kupić kogoś poziomem zbliżonym nawet do Giroud
obawiam się ,że żwirek całego sezonu nie pociągnie sam.. a theo przy mocno zaciśniętej obronie może nie dać rady...
2 sprawa , chociaż falcao jakoś do chelsea poszedł, więc ktoś tam do wyjęcia był ;)

FrediGunner komentarzy: 17102.09.2015, 15:22

@fabregas1987

Dawno, ale to dawno nie znalazłem komentarza na tym portalu, który tak dokładnie oddałby moje własne zdanie. Na szczęście jest parę osób, które również myślą podobnie i nie wysuwają stwierdzenia WengerOut, po(mówiąc szczerze) słabym okienku transferowym.

Mateusz_24 komentarzy: 19102.09.2015, 14:25

@PiotrCiszewski i @Fuentes w pełni popieram Panów!! W tym klubie musi byc jakas swieza mysl trenerska bo jak nie to co roku bedziemy ogladac takie ciepłe kluchy i te same wywody czlowiek który fakt jest ikoną Aresnalu ale który juz sie wypalił trenersko.

Fuentes komentarzy: 15002.09.2015, 14:09

@ srubaa - a ja osobiście uważam że takiego Lewandowskiego byliśmy w stanie wyszarpac gdybyśmy tylko chcieli. Lewy od zawsze powtarza ze marzy mu się gra w PL , w Bayernie nie jest taka gwiazda jakby chciał, jego relacja z Guardiola i kilkoma piłkarzami nie jest najlepsza, często zaczyna mecz z ławki. Arsenal na niego stać i co bardzo ważne - mogliśmy mu na bank dac lepsza tygodniowke. Wenger szukał w złym miejscu. Cavani to najemnik za chore pieniądze . Lewy był do wzięcia...

PiotrCiszewski komentarzy: 14602.09.2015, 13:15

@mitmichael - ja wlasnie twierdze ze Wenger nie zna sie na pilce wystarczajaco. Klub z takim budzetem i nie osiagnal prawie nic w ostatnich latach. Puchary krajowe nic nie znacza. Dowodem na to jest fakt, jakie sklady sa wystawiane w tych pucharach. Praktycznie druga druzyna. Cwiercfinalowy mecz pucharowy jest mniej wazny niz kazdy inny ligowy - to fakt, spojrzcie na sklady. Ponadto Man City, Man Utd, Chelsea, Liverpool - kazda z tych druzyn potrafila sciagnac jakies wzmocnienia, a Arsenal nie. Wiec, odpowiadajac na Twoje zarzuty @mitmichael, tak - uwazam, ze Wenger nie potrafi negocjowac. Jednym z niewielu korzystnych wzmocnien ostatynimi czasy byli Sanchez i Ozil. A i to nie wystarczylo, zeby pokusic sie o zwyciestwo premier league. Roznica punktowa byla olbrzymia.

fabregas1987 komentarzy: 2573902.09.2015, 12:17

@mitmichael

Na prawdę sądzisz, że Wenger zaczął się interesować tymi dwoma napastnikami pod koniec okienka ? Jestem pewny, że pytał już o nich na początku lipca, ale to nie wydaje się być takie łatwe. Wszyscy wypowiadają się tak jakby Wenger był totalnym ignorantem i nie znał się na piłce. Każdy myśli, "kurde ja bym wydał te 50 mln. i kupił Cavaniego", ja się na tym nie znam, bo niby skąd miałbym mieć taką wiedzę ? Ale wydaje mi się, że robienie transferu z najwyższej półki to nie jest takie proste zadanie. Chociaż też ubolewam, że nikt nie przyszedł.

Dominik11 komentarzy: 2010402.09.2015, 12:09

oceniać trzeba po sezonie fakt że popełnił błąd ale może liczy na Dannego

mitmichael komentarzy: 4924302.09.2015, 12:00

- Jak jednak wyciągnąć z Realu Madryt Benzemę lub z Paris Saint-Germain Cavaniego, który w ostatni weekend ponownie wpisuje się na listę strzelców?

Zainteresowac sie nim juz w lipcu i pod koniec lipca przeprowadzic transfer a nie czekac do konca okienka gdzie z gory wiadomo, ze nikt powazny nie przyjdzie. Miałem nadzieje po wypozyczeniu Akpoma, ze ktos przyjdzie to juz lepiej było jego zostawic i dac mu szanse a tak zostajemy z Giroud, ktory jako jedyny nadaje sie na wysunietego napastnika. Ale pewnie Wenger liczy jeszcze na Welbecka, to ostatnia nadzieja bo Theo jak wszyscy widza na wysunietego napastnika sie nie nadaje

krakuus komentarzy: 182902.09.2015, 11:48

@Srubaa "To wszystko wina Wengera ! Wenger OUT !"

Na szczęście wśród bandy pseudo fanów, gimby i ekspertów szkolących swoje umiejętności trenerskie w Fifie są tu jeszcze trzeźwo myślące osoby.

piootrek2 komentarzy: 101802.09.2015, 11:32

Śruba 100% racji.

pbs.twimg.com/media/CN3B0RYXAAAHfTW.jpg

simon87 komentarzy: 12902.09.2015, 11:23

*gorsze statystyki

simon87 komentarzy: 12902.09.2015, 11:23

@jamniczek666

Ale Benteke to drugi Giroud. Głową gra dobrze ale drewniany. Zobaczysz na koniec sezony ze statyki bedzie mial porownywalne lub nawet dobrze.

Generalnie nam potrzeba bylo jak juz to jakiegos naprawde world class player (wysoki silny, szybki i zwinny (kazdy wiec co to znaczy). A Benteke na dluzsza mete nie bedzie taki.

kaczi komentarzy: 4002.09.2015, 11:21

Nie wiem kto będzie miał racje na koniec. Ale jest pewne Girud jest za słaby żeby zdobywać trofea, Welbeck też trudono powiedzieć. Zobaczcie Alexis nic narazie nie gra, to kto ma dla nas strzelać gole??? no kto??? Higuain i Cavani byli do zgarnięcia tylko chodzi o kase, można było zaryzykować i kubić Gonzalo, świetny napastik. WALCZYMY !!!!

jamniczek666 komentarzy: 28202.09.2015, 10:50

A ja bym sprobowal Benteke. Marnujemy 100% sytacje, a on by to strzelil. Ok nie mozna wyjac kogos world class. Powinnismy wziac dobrego ligowca, wiecej opcji, ktos bylby w formie. Druga sprawa, ze Wenga moze myslal ze mu sie uda i dlatego nie bral slabszych. Nic nie wiemy. Trudno, ja dalej kibicuje COYG !!!

Srubaa komentarzy: 5902.09.2015, 10:28

@simon87

Cieszę się, że ktoś ma podobne spojrzenie.

Kto miał zastąpić Giroud?
Ja dostępnych o poziom wyżej nie widzę.

Lamela to idealny przykład.
Gdzie jest teraz Lamela?

Lacazette na 100% wjechały z bomby o poziom wyżej niż Giroud? Wątpię.

Benzema był nie do wyjęcia. Cavani również.
Lewandowski podobnie. Nie mówiąc o Aguero, Suearezie, Messim.

Mateusz_24 komentarzy: 19102.09.2015, 10:23

@Srubaa za napastnika pokroju Aguero lub Rooneya trzeba dac jakies 70 mln funtów...i tu sie zaczynaja progi dla Wengi bo mysle ze nawet gdyby byl to nie dostał by kasy na taki transfer bo takiej kasy nie ma dla niego. Mimo iz mowil ze bedzie taka wielka kasa na transfery (mowil cos okolo 200 mln).

simon87 komentarzy: 12902.09.2015, 10:20

@Srubaa

Popieram całkowicie.
Po prostu przeraza mnie poziom hipokryzji tutaj.
99% kupiloby wszystko, dla zasady:>

Dwa lata temu podniecali sie wszyscy transferami Totkow. Lamela i tym podobne wynalazki za 30 baniek nic nie dały. Ludzi ogarnijcie się. Kupujmy lepiej jednego jak jest mozliwosc niz wiecej półśrodków.

To nie Football manager, że co pół roku zmieniasz sobie skład bo Cie nazwiska się nudzą i potrzeba zmian, niekoniecznie lepszych!!!

Srubaa komentarzy: 5902.09.2015, 10:12

Ale biadolenie, jęki i skomlenie specjalistów od transferów. Same tuzy karuzeli transferowej tu siedzą.

Który napastnik był do wyciągnięcia? Słucham.
Ale napastnik, który z miejsca wchodzi do składu i robi kolosalną różnicę. Napastnik pokroju Aguero, Suareza, Rooneya w formie.
Kto?

Srubaa komentarzy: 5902.09.2015, 10:06

Ale biadolenie, jęki i skomlenie specjalistów od transferów. Same tuzy karuzeli transferowej tu siedzą.

Który napastnik był do wyciągnięcia? Słucham.
Ale napastnik, który z miejsca wchodzi do składu i robi kolosalną różnicę. Napastnik pokroju Aguero, Suareza, Rooneya w formie.
Kto?

ArsenalKibic komentarzy: 41502.09.2015, 09:58

@Fuentes
Masz prawo tak uważać.

Mateusz_24 komentarzy: 19102.09.2015, 09:55

Czasami wydaje mi sie ze Wenga jest takim poplecznikiem zarządu... jest taka maszynka do zarabiania pieniedzy i tak samo traktuja ten klub. Jedne z najdroższych wejsciowek, zero transferów, od 11 lat posucha pucharowa(FA CUP i Tarcza Wspolnoty nie biore pod uwage;/) I popieram slowa bartka ze jedyny transfer jaki jest potrzebny to zmiana trenera. bo jak on nie odjedzie to nic sie nie zmieni. Nie ma co na to liczyc. Bedziemy sie tylko dalej denerowowac i cieszyc z kazdych 3 pkt zdobytych w lidze na farcie prawie że...

bartek komentarzy: 29202.09.2015, 09:43

Jedyny transfer jakiego potrzebuje Arsenal to wywalenie Wengera.
Niestet póki kasa się zgadza zarząd nic nie zrobi a stary cap bedzie co roku zawalał sezon i papalał te same głupoty.

David92 komentarzy: 640002.09.2015, 09:35

Wenger za wszelka cene chce udowodnic, ze bez wydawania wielkich pieniedzy mozna zdobyc mistrza i bedzie probowal do usranej smierci...

Piterson komentarzy: 12402.09.2015, 09:29

Wenger czym szybciej odejdzie tym lepiej.Zadufany w sobie arogant który nie słucha nikogo.Nawet tych którzy mu dobrze życzą.Widocznie myśli że od wszystkich wie lepiej.A kibicòw widać też ma głęboko w d..ie.

Fuentes komentarzy: 15002.09.2015, 09:14

@ ArsenalKibic - To gadanie Wengera "jak będzie ktoś wartościowy to kupimy" wsadź między bajki. Nasi rywale do walki o mistrza jakoś dali radę . Nawet nie powalczylismy i nie mówię tu tylko o napastnikach gdzie jedyna aktywnością Wengera było dementowanie plotek - bo np DMow było sporo do wzięcia Vidal, Schnederlin, Szwainsztsiger, Kongobia . Daliśmy ciała , Henry ma rację , nie mamy szans na mistrza, kolejny sezon stracony .Będzie walka do końca o top4

ArsenalKibic komentarzy: 41502.09.2015, 08:57

Henry ma rację, że potrzebny jest napastnik. I Arsenalowi brakuje tego drugiego świetnego zawodnika na tę pozycję. Niemniej jednak Wenger już nie jest w sytuacji sprzed kilku lat, kiedy to musiałby kupić kogoś (czytaj: szrot), żeby mieć kim grać...
Arsenal ma dobrą sytuację kadrową i może w końcu przestańcie jęczeć jak baby. Jak będzie ktoś wartościowy (dodający coś do tej drużyny) do wyciągnięcia, to Wenger go kupi.
Dalej uważam, że patrząc na obecną sytuację w lidze, Arsenal jest w stanie w tym roku wygrać mistrzostwo.

kaczi komentarzy: 4002.09.2015, 08:56

Podejrzewam ze Blizniak96 nie masz racji. Myślę że Cavani albo Higuain byli do wyciągnięcia, szczególnie ten drugi, tylko trzebabyło dołożyć pare baniek do transferu. To jest dziwne wszystko. Henry chciał odejść to odszedł za nie dużą kwotę jak na niego(mimo że miał swoje lata), Van Persie też odszedł szybko, Wenger pozbywa się szybko napastników a żeby już coś kupić to skąpi. Powinien zaryzykować i wydać kupe kasy na napastnika światowej klasy tak czy siak. Ja sobie narazie ciężko wyobrażam napaść z Girudem przez cały sezon, może Welbeck w formie coś zmieni, nie wiem, naprawde niewiem. Mimo wszystko wierzę i musimy coś w tym sezonie ugrać ważnego !!! pozdro

wnw46 komentarzy: 181802.09.2015, 08:54

Z drugiej strony skoro nie mogł kupic kogos jak Ozil Sanchez to po co kupowac sredniakow ktorzy zapchaja miejsce naszym mlodziakom... Jest Campbell niech da mu wkoncu pograc... Gnabry wyporzyczony? jak nie to dal bym mu pograc no i przeciez mamy Iwobi, Akpom jak wruci z wyporzyczenie dawac na szpice mlody zadziorny silny wyszkolic swojego napastnika z krwi i kosci kanoniera nie prosic o łaske Real czy PSG w sprawie 30 latkow. elo

Blizniak96 komentarzy: 1457 newsów: 502.09.2015, 08:06

4 mecze za nami i już mistrz jest pewny, ta bla bla, nie potrzebujemy transferów, tylko gracza z topu, chcecie powtórki typu arshavin, squillaci, gervinho, park chu-young? nie dało się najlepszych wyciągnąć, nie ma sensu ściągać kolejnych średniaków, lacazette przedłużył kontrakt, benzema chce zostać, cavaniego nie puszczą, lewandowski nie do wyjęcia, kogo miał kupić, Kokorina? pomyślcie czasem ludzie, mógł też 40 mln funtów za martiala zapłacić. No ale przecież łatwiej napisać że nie wie co robi, że potrzeba transferów niż pomyśleć i samemu spojrzeć na sytuacje niektórych piłkarzy

losnumeros komentarzy: 1317202.09.2015, 07:26

Każdy wie ze były potrzebne transfery tylko nie Wenger, Ferguson z tą ekipą wygrałby BPL i w LM daleko by zaszedł

Beliar84 komentarzy: 81202.09.2015, 07:20

A co do słów Henryka to nie wiem nad czym się tak zachwycacie, a co on powiedział nowego, innego, ciekawego o czym nie mówi i nie myśli 90% kibiców?

Ehhhh....

Beliar84 komentarzy: 81202.09.2015, 07:18

A ja wierzę że nie było na rynku transferowym do wyciągnięcia napastników światowej klasy.
Szkoda, miejmy nadzieję że w zimowym okienku skorzystamy z nadarzającej się możliwości.

To co niektórzy piszą o tym że Wenger jak młokos podszedł do okienka to kompromitują się mocno.

Peter_HK44 komentarzy: 168702.09.2015, 02:13

Niestety, ale King Titi trafia idealnie w punkt...
A z obecnym składem, AFC czeka jedynie walka o Top Four. I to jest max, co ta drużyna może osiągnąć...

tyson880 komentarzy: 1049602.09.2015, 02:02

Henryk dość ostro, ale przynajmniej mówi jak naprawdę jest. Thierry, wracaj !!!

fabregas1987 komentarzy: 2573902.09.2015, 00:29

Pewnie, że tak. Tylko z jakiegoś powodu Wenger ocknął się w ostatni dzień i jestem pewny, że próbował ściągnąć napastnika, może nawet defensywnego pomocnika, ale który topowy zespół chce sprzedać gwiazdę bez możliwości jej zastąpienia ? Wenger podczas tego okienka zachował się jak niedoświadczony, wchodzący w futbol trener. Moim zdaniem jeśli przez to okienko i brak wzmocnień Arsenal rozegra podobny sezon do poprzednich to będzie to koniec Francuza. Uważam, że w Top4 ta drużyna będzie tak czy siak, ale po ostatnich dwóch sezonach apetyty kibiców wzrosły i wszyscy czują, że będzie tylko lepiej, a taką biernością na rynku transferowym Wenger sam sobie i wszystkim związanym z klubem, strzela w stopę.

kaczi komentarzy: 4002.09.2015, 00:15

Henry by pewnie powiedział więcej to co my myślimy, ale Wenger dla niego to prawie Ojciec, nie wypada. Kurde mamy zajebistych pilkarzy, ale mamy tez bloki. szkoda nieudanych transferow i szkoda< z grupy wyjdziemy ale dalej :( ciezko THE GUNNERS !!!

Koroniarz komentarzy: 1009402.09.2015, 00:03

Thierry > Wenger i tyle w temacie

tomson112 komentarzy: 5401.09.2015, 23:52

no tak od urodzenia ich wszyscy znaja i sa mega koksami spoko podejscie do tematu, tak samo jak pewnie byles anty koscielny bo co to k*rwa jest za noname i takich przypadkow w arsenalu bylo mnostwo

kaman17 komentarzy: 497801.09.2015, 23:35

A są znane, bo...?
Tu juz sobie dokończ sam.

tomson112 komentarzy: 5401.09.2015, 23:32

ani martial ani cavani a tym bardziej benzema arsenalu by nie zbawili. jaracie sei tymi nazwiskami bo sa znane.

AaronLieber27 komentarzy: 612701.09.2015, 23:14

Madrze gada

page komentarzy: 1684 newsów: 401.09.2015, 23:08

Cóż, pewne rzeczy trzeba mieć nagrane już przed oknem... albo przynajmniej starać się, negocjować i być zdecydowanym. Wenger zachowuje się, jakby interesowały go tylko megagwiazdy za orzeszki, lub nic nie znaczący nastolatkowie.

markuss komentarzy: 16701.09.2015, 23:06

I tu pojawia sie slowo klucz,,Arsene wierzy jednak w zwyciestwo i jest przekonany,iz te druzyne na to stac,,.Czyli Boss jest poprostu tak uparty i tak koniecznie chce pokazac calemu swiatu ze z tymi graczami mozna cos wygrac.

Ale nic nie wygramy..

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
? : ?
Arsenal - Aston Villa 14.04.2024 - godzina 17:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City32227373
2. Arsenal32225571
3. Liverpool32218371
4. Aston Villa33196863
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham331391148
9. Chelsea301281044
10. Brighton3211111044
11. Wolves321271343
12. Fulham331261542
13. Bournemouth321191242
14. Crystal Palace32891533
15. Brentford33881732
16. Everton31981427
17. Nottingham Forest33791726
18. Luton33672025
19. Burnley33482120
20. Sheffield Utd32372216
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland205
O. Watkins1810
Mohamed Salah179
D. Solanke173
A. Isak171
C. Palmer169
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
0
Gracz marca wybór redaktorów
0
Gracz marca wybór użytkowników
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com