Henry: Nie odmówiłbym Arsenalowi

Henry: Nie odmówiłbym Arsenalowi 05.03.2018, 12:31, Maciej Szymkowiak 43 komentarzy

Thierry Henry przyznał, że nie odmówiłby Arsenalowi, gdyby ten zgłosił się do niego w celu zastąpienia Arsene'a Wengera. Przyszłość Francuza jest głównym tematem mediów piłkarskich, a kandydatów na jego stanowisko jest coraz więcej. Jednym z nich, miałby być Henry, który od 2016 roku jest asystentem szkoleniowca Belgii.

- Posłuchaj. Jestem konkurentem. Nie wycofujesz się z zawodów. Rozmawiamy hipotetycznie, zanim ludzie zaczną gadać. Nigdy nie odmawiałem wzięcia udziału w wyzwaniu. Gdybym słuchał ludzi, którzy wyrokowali gdzie będę się znajdować, to nie byłoby mnie tutaj.

- Kiedy przybyłem do Arsenalu, gadali: "Dlaczego nie jesteś w polu karnym? W ten sposób nigdy nie strzelisz bramki". Nie wycofujesz się z wyzwania, tylko myślisz, że dasz radę. Kiedy wróciłem do Arsenalu, każdy z moich znajomych mówił: "To tylko zniszczy twoje dziedzictwo, po co tam wracasz?".

- Jeżeli kochasz to miejsce, a oni poproszą - powtarzam poproszą - o pomoc, to zawsze odpowiesz: "Tak". Powtarzam, że rozmawiamy hipotetycznie. Rozmawiamy, czy odejdzie czy nie. Ja tego nigdy nie powiem. Nie zachowam neutralności, więc nie powiem tego.

- Nigdy nie powiem, że z nim walczę. Rozumiesz? Nigdy tego nie powiem. Tego, czego nie chcę, to oglądać co się z nim teraz dzieje. Chciałbym, aby on miał ostatnie słowo do powiedzenia, jakiekolwiek ono będzie.

Arsene WengerThierry Henry autor: Maciej Szymkowiak źrodło: skysports.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
zly_kanonier komentarzy: 511106.03.2018, 23:40

W dzisiejszej piłce dzieją się takie jaja, że nawet Henry mógłby odnieść sukces jako trener Arsenalu

piootrek2 komentarzy: 101806.03.2018, 10:14

Ostatni akapit, pierwsze zdanie. Henry powiedział cos w stylu: "Walczyłem z nim (ramie w ramie). Nigdy tego nie powiem ( ze ma odejść) Rozumiesz co mam na myśli? Nigdy tego nie powiem".

"I have battled with this man, I can never say that. Do you understand what I mean? I can never say that.

KanonierTH1411 komentarzy: 482806.03.2018, 10:03

@grzegorz1211: Henry nie zrezygnował z roli asystenta Wengera tylko z roli trenera drużyny do lat 18, a to już jest różnica.

@AtheneWins: Wenger nie był eksperymentem. Z Monaco zdobył mistrzostwo Francji i krajowy puchar, a z Davidem Deinem znał się kilka lat wcześniej przed dołączeniem do Arsenalu i to właśnie Dein kilka lat przed przyjściem Wengera widział go już u sterów klubu z Highbury. Co do Artety to popieram zdanie użytkownika Nomad w 100%.

@kawa07: W zdecydowanej większości się z Tobą zgadzam, poza tym że Guardiola i Zidane jednak mieli większe doświadczenie trenerskie pracując w drugich drużynach Realu i Barcelony (Guardiola z sukcesami, Zidane bez sukcesów) + Zizu był przez chyba dwa lata asystentem Ancelottiego.

Tak czy inaczej ja bym zaryzykował, ale tylko wtedy gdyby Henry objął posadę już teraz. Puchary krajowe już zakończone, w lidze niżej raczej nie spadniemy, awans wyżej też nam raczej nie grozi. To idealny moment aby spróbować z Henry'm. Zostaje jedynie LE, ale ciężko będzie poradzić sobie z rozpędzonym Milanem. Jeśli Henry się sprawdzi może zostać na nowy sezon dostając pełną możliwość wykazania się, jeśli nie to w tym sezonie i tak nic nie tracimy. Myślę że nowe pomysły, świeża miotła na pewno w tym sezonie może nam pomóc, tym bardziej że jak już kilka osób pisało Henry to legenda, wzór dla wszystkich w tym klubie i szacunek do niego może być nawet większy niż graczy Realu do Zidane'a. Zresztą kiedyś Alan Shearer też miał pomóc w uratowaniu Newcastle przed spadkiem, nie udało mu się ale nikt jego legendy i dziedzictwa nie kwestionuje.

Podsumowując, w tym momencie jestem na tak, jeśli zmiana trenera miałaby nastąpić dopiero latem to jestem na nie (marzenie wtedy to Simeone).

dominrr komentarzy: 52505.03.2018, 22:30

@kawa07: Masz plusa brachu.
Zaje*isty tekścik .
Zgadzam się z Tobą w 100 % i również dałbym spróbować Henry'emu swoich sił.
Chciałbym zobaczyć swojego idola dzięki któremu polubiłem Arsenal , który wyciąga klub na wyżyny niczym Pep Manchester City.
I za rok walczymy o mistrza :D

kawa07 komentarzy: 45005.03.2018, 21:45

Nie zgodze sie, ze potrzeba nam doswiadczenia na ławce, nikt nie ma wiekszego doswiadczenia niz Wenger a jak widac ta cecha nie jest w stanie pomoc naszej druzynie. Jestem za Thierrym, naszym pilkarzom (moim zdaniem) potrzeba wlasnie kogos na kogo beda patrzec nie tylko jak na trenera ale takze jak na idola, ktorym z pewnoscia jest. Taki powiew swiezosci jest nam potrzebny, do tego Henry ma w sobie DNA Arsenalu i to tego najlepszego z sezonu 03/04, ktory wiekszosc z nas przyciagnal do tej druzyny. Kazdy inny trener to ryzyko, ze zamienimy sie w Chelsea czy Man Utd i bedziemy przekladac wyniki ponad styl gry, murowanie bramki i wyniki 1-0 czy 2-1 to nie jest srodowisko dla kibicow Arsenalu, ktorzy placa za najdrozsze bilety w historii. Dodatkowo Thierry to ogromny profit ze strony marketingowej dla klubu, pieniadze wygenerowane z jego powrotu beda olbrzymie, wydanie kompletu retro jego koszulki prawdopodobnie pobije rekordy sprzedazy w naszym klubie, sam zainwestowalbym w takie cos.

Co do innych trenerow, Zidane jest swietny ale czym rozni sie od Henry'ego? Obaj byli znakomitymi pilkarzami, owszem Zidane wygrywal LM, lige itd. ale nie dzieki jakiemukolwiek doswiadczeniu tylko na wzor Guardioli otrzymal swietnych zawodnikow, z ktorych stworzyl samograj, w tym sezonie oddal 3 zawodnikow i caly system upadl. W Arsenalu nie ma chocby 50% takiej jakosci w obronie jak w Realu a to nie rokuje dobrze, biorac pod uwage, ze Real za Zizou po prostu nie potrafi bronic.

Ancelotti w Bayernie to byla porazka, nie ma co sie oszukiwac, Włoch nie pasuje mentalnie do Arsenalu i jak pokazuja ostatnie lata nie jest odpowiednia osoba do przebudowy zespolu.

Low i inni szkoleniowcy z reprezentacji prezentuja soba nic wiecej niz henry, ktory jest asystentem w reprezentacji Belgii.

Podsumowujac mysle, ze Henry da nam to czego wszyscy potrzebujemy, ofensywna i szybka pilke, dodatkowo zapanuje nad szatnia bo nie wierze, zeby gracze pokroju Ozila czy Aubameyanga smieli kwestionowac slowa jednego z lepszych napastnikow w historii pilki a kibice Arsenalu oszaleja z radosci przy takim trenerze. Nie mamy nic do stracenia, obecnie zajmujemy 6 miejsce w lidze i gramy w LE, gorszy moze byc juz tylko srodek tabeli, ktory nie rozni sie niczym od naszej obecnej pozycji.

kamilo951456 komentarzy: 66105.03.2018, 21:27

@kosbat: może w innych warunkach by się jakoś dogadali

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268305.03.2018, 20:59

Ale temt ruszył.
Naliczyłem kilkukrotnie Zidane'a, Artete, Tuchela, (moje kandydatury), przykład Van Gaala itd...
Ale wróćmy do Zidane'a. Jedni chwalą inni negują pomysł.. Dużo tego negatywizmu do jego osoby..
A czy ktoś pamięta takiego jegomościa jak Guardiola (?)
Zidane to nie pierwszy taki przypadek, że się udało.. i to całkiem nieźle. Guardiola trafił w pokolenie jak Wenger swego czasu ale......
daje rade! Do dziś.

Ja nie napędzam kandydatury Henry'ego. Ponawiam poprzedni wpis ale też nie uważam by był lub miał się nie sprawdzić.
Bardziej mnie boli to, że teraz potrzeba kogoś kto poukłada coś z doświadczenia. Akurat Arsenal potrzebuje dużo zmian. Po jakimś czasie przywitałbym zarówno Heńka jak i Dennis'a w sztabie trenerskim.
Pires i Lehmann.. może Mertesacker (średnio wierzę w Artetę)

@AtheneWins:
Ja myślę, że nie chodzi o obrażanie a o to gdzie ma lepiej..
Kasa i wiedza przy Pepie są raczej bezkonkurencyjne. To, że gazety go z nami gdzieś tam połączyły nie przekonuje mnie by uwierzyć w to, że zamieniłby jedną ławkę na drugą w tej samej roli.
Źle mu tam.. (?)

@Marioht:
Oj aż mnie "mięsień przesądów" zwiotczał jak to przeczytałem :)

borxon komentarzy: 42605.03.2018, 20:42

Nie odmowilbym Arsenalowi (jesli moglbym pracowac jako ekspert telewizyjny).

AtheneWins komentarzy: 6442 newsów: 205.03.2018, 19:36

Wenger to też był eksperyment. Henry i Arteta mogliby razem pracować, bo czemu niby nie? Myślicie, że Mikel by się obraził? Proszę Was.

Marioht komentarzy: 611405.03.2018, 17:48

@Nomad: Brzmi znajomo. He he he.

Argudo komentarzy: 10886 newsów: 605.03.2018, 17:13

Nie ma co się bawić teraz w eksperymenty, potrzebujemy doświadczonego trenera, który dałby radę ogarnąć bałagan w klubie.

lu_kier komentarzy: 17205.03.2018, 17:10

Ustalmy priorytety:

Arteta > Henry

maxbys komentarzy: 70005.03.2018, 17:05

Jak uwielbiałem go jako piłkarza, tak ucząc się fachu pod Martinezem to już wolę Artete i nie zazdroszczę ludziom, którzy są za arsenalem głównie przez persone wengera i teraz przechodzą przez co przechodzą raczej nie chciałbym tego przeżywać z Henrykiem, wolę by jego legenda pozostała nietknięta.

ljungberg77 (zawieszony) komentarzy: 202305.03.2018, 16:50

ten tuchel nie ma grama charyzmy - tu na okres przejściowy konieczny zamordysta jak brendan rodżers albo simeone bo oni na bank niewiele ugrają i najdalej po roku ich zwolnią ale przede wszystkim cały syf wyprzątną po wengerze, mam tu na myśli Lakazety, Wilshery, Belleriny, Welbecki, Chambersy, Xhaki, jałowe Ramseye, Mustafich, w sumie cały zespół bym tu mógł wymienić, ktoś musi zrobić pierwszy brudną robotę, ściągać narybek żeby tu za dwa czy cztery lata można było marzyć o walce o 4 miejsce w lidze

kanonier91 komentarzy: 457005.03.2018, 16:37

Dawaj Królu. Świeże spojrzenie na sytuacje. Duze ryzyko, ale wole Heńka niż następnego leśnego dziadka.!

grzegorz1211 komentarzy: 1028405.03.2018, 16:33

Przecież mógł być na początku sezonu asystentem Wengera, tylko nie chciał rezygnować z posadki eksperta za ładną kasę. A teraz wielce mówi że nie odmówiłby Arsenalowi??? Szybko zmienia zdanie

Forever_gunner komentarzy: 255505.03.2018, 15:53

Jakoś nie jestem przekonany do Henry'ego jako trenera. Nie ma wystarczająco doświadczenia, aby prowadzić duży klub. Jako asystentka jak najbardziej, ale za sterami potrzebujemy kogoś, kto jest z zewnątrz i weźmie zawodników za jaja lub za cokolwiek, co im tam pozostało.

kubex komentarzy: 575205.03.2018, 15:38

@thide: W przypływie nerwów przesadziłem z tymi latami :)
Po 22 latach.

Control komentarzy: 146405.03.2018, 15:29

Henry przyjdzie do Arsenalu i co ? Skończymy jak Real Madryt - wygramy 2 lata z rzędu Ligę Mistrzów, a potem spadek formy xd

Pukawka komentarzy: 81205.03.2018, 15:28

Bardzo proszę fajnie było by gdyby u nas zagościł ale nie jako pierwszy trener! Wielka persona dla tego klubu myślę że mógłby pomóc, ale na pewno nie za sterami.

thide komentarzy: 32389 newsów: 185205.03.2018, 15:01

30 latach?

kubex komentarzy: 575205.03.2018, 14:56

Z całym szacunkiem dla Henrego ale tutaj trzeba trenera który to poukłada a nie takiego który będzie się uczył na błedach.

Po prawie 30latach Wengera w tym klubie nie może przyjść ktoś kto nie ma pojęcia o trenerce. Przykład dał Manchester United gdzie nawet Van Gaal sobie nie poradził po schedzie Fergusona... inna sprawa że wg mnie Ferguson zostawił po sobie bardzo słaby skład i nie wiem jakim cudem oni zdobyli ostatnie mistrzostwo. U nas skład na pewno nie jest taki zły jak sugerują to wyniki.
Trzeba tylko/aż wstrząsnąć tym klubem.

dudekns komentarzy: 605005.03.2018, 14:51

Byłoby pięknie...

ostriket komentarzy: 661005.03.2018, 14:43

wszystko fajne, ja też nie odmówiłbym jakby mi zaproponowali. Pytanie tylko czy Henry, czyli ekspert tv, asystent selekcjonera z mizernym doświadczeniem na ławce póki co to odpowiednia osoba do wydobycia klubu z obecnej sytuacji?

ja bym chciał kogoś totalnie z zewnątrz, kto nic nikomu nie zawdzięcza, nie jest z tego kółka wzajemnej adoracji tylko wejdzie ze swoimi pomysłami i poglądami, choćby one były sprzeczne z dotychczasowym myśleniem Gazidisa, Kroenke, piłkarzy, scoutów, sprzątaczek itp. u nas potrzeba po prostu rewolucji, przemyślanej ale rewolucji!

PrinceBosman komentarzy: 15305.03.2018, 14:43

Henry'ego z chęcią bym widział za sterami Arsenalu.

Tak teraz popatrzeć wstecz na wszystkie wypowiedzi Henry'ego w ostatnim czasie to widać że były przemyślane i była to lekka zagrywka aby zbliżyć się do roli trenera

Gunerxxx komentarzy: 235905.03.2018, 14:42

Nie ma o czym nawet dyskutować. Przecież nie ma najmniejszej szansy na zwolnienie Wengera przed końcem sezonu. Wypełni swój kontrakt do końca i dopiero wtedy mozemy się modlić, żeby nie podpisywał nowego.

mitmichael komentarzy: 4924305.03.2018, 14:31

W tej druzynie nie moze byc trenerem byly pilkarz chyba, ze w wieku 50 lat lub wiecej, ktory nie znal sie z pilkarzami. Tutaj potrzeba kogos kto nie bedzie kolega pilkarzy tylko wezmie ich za tylek a nie kogos kto bedzie im poblazal. Nie wiem jaki styl ma Henry ale moim zdaniem za wczesnie na az taka odpowiedzialnosc

Adi17 komentarzy: 299305.03.2018, 14:29

Co chwilę nowi kandydaci, a dziadek dalej ciągnie na dno Arsenal...
Wolałbym na przykład Tuchela który jest wolny, a doświadczenie jakieś posiada w dużym klubie.

SoulStorm komentarzy: 743005.03.2018, 14:14

Zawodnicy grający pod wodzą Henry'ego złapaliby drugi oddech.W końcu Titi to nie byle kto.Legenda Arsenalu,która tym statusem będzie miała ogromny wpływ na motywację piłkarza.

kosbat komentarzy: 45405.03.2018, 14:02

@kamilo951456: Tylko czy trener kosztem skauta jest dobrą opcją? Nie od dziś krąży, że Sven i Thomas nie mieli po drodze.

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268305.03.2018, 13:45

Pierwsze jogo słowo - „posłuchaj..”

i juz mnie rozłożył na łopatki :D

A tak poważniej...
Zależy od innych kandydatów.
Enrique wolny i Jardim do wyciągnięcia.
Od nich zaczynałbym tę układankę.
Henry może sie w przyszłości przydać ale najpierw rozważmy poważne kandydatury.

kamilo951456 komentarzy: 66105.03.2018, 13:31

Nie jesteśmy Realem żeby sobie zatrudniać Zidane-ów czy Henry-ch.
Real ma na każdej pozycji jednego z lepszych wiec Zidane swoim autorytetem musiał przekazać swoją wizję i tyle.
Dla takiego klubu jak Real z taką kadrą może to było dobre rozwiązanie.
Ale nam?
Z Xhakami.Iwobi czy innymi Chambersami by Zidane sukcesu nie miał, więc dawać nam trenerjo z prawdziwego zdarzenia.TUCHEL!

enrique komentarzy: 1909605.03.2018, 13:22

Shearer poszedl do Newcastle by ich uratowac przed spadkiem, nie udalo sie - ale jakos nie slyszalem, by jego prestiz wsrod fanow ucierpial w jakikolwiek sposob.
Tak samo byloby z Henry'm. Zreszta, co moglby zrobic gorzej od Wengera ? I tak wszystko przegrywa.

pumeks komentarzy: 2080805.03.2018, 13:19

pan redaktor średnio sie przyłożył do tłumaczenia wywiadu :/

Womanizer komentarzy: 990205.03.2018, 13:17

Też jestem zdania że Henry jak najbardziej do końca sezonu powinien dostać szanse. Wyżej niż na 6 miejscu nie skończymy już sezonu na 99% więc ryzyko żadne. A Thierry złapałby za kudły kilku piłkarzy i wytłumaczył im co to znaczy nosić koszulke Arsenalu.

Z Milanem po 1 meczu jak minimalnie przegramy albo zremisujemy a gra nie będzie ani ciut lepsza to Siwy powinien lecieć natychmiastowo żeby ratować morale przed rewanżem.

hot995 komentarzy: 5997 newsów: 505.03.2018, 13:02

Widać wyraźnie, że między zawodnikami a Wengerem nie ma już chemii. Brakuje motywacji, chęci i pewności siebie. Nikt nie chce już za niego umierać na murawie. Piłkarze snują się po boisku bez celu. Jeżeli zarząd chce sprowadzić trenera z nazwiskiem (Löw, Allegri, Jardim), to Henry jest najlepszą opcją na teraz. Zwolnienie Arsene'a powinno nastąpić natychmiast, jeszcze przed konfrontacją z Milanem. Całkiem możliwe, że ktoś nowy mógłby przywrócić jeszcze zawodnikom wiarę i zachęcić ich do walki. Tym bardziej ktoś taki jak Thierry. Jeszcze jest co ratować. Gorzej i tak nie będzie, a dla Henry'ego to byłby wspaniały test. Ryzyka nie ma żadnego. Jeżeli się sprawdzi, to można będzie myśleć nad jego kandydaturą na stałe. Jeżeli nie, to latem ściągnie się kogoś "konkretnego". Sytuacja win-win. Można podążyć drogą ACM, gdzie zatrudnienie żółtodzioba zdało egzamin. Wiadomo, że Francuzowi przypięto łatkę "pseudo eksperta" i patrzy się na niego przez pryzmat Neville'a, ale wcale to nie oznacza, że skończyłby tak samo.

Gryzek komentarzy: 379705.03.2018, 13:01

Tak jak napisał @n0thing: niczego do stracenia nie mamy. Na tymczasowego menago mógłby być.

Jurr komentarzy: 133105.03.2018, 12:55

Nie te progi, mogl zostac asystentem zamiast beznadziejnego Boulda

Armata500 komentarzy: 4354 newsów: 13005.03.2018, 12:51

@roni:

3 miejsce w La Lidze, blisko awansu do ćwierćfinału LM. Tak, Real gra "prawie" tak samo jak my. Dobrze, że użyłeś tego słowa prawie, bo to robi różnicę.

roni komentarzy: 91605.03.2018, 12:46

Może byłoby z Zidanem, że momentalnie by zaczęli grać jak natchnieni, teraz tylko Real gra prawie tak źle jak my XD

n0thing komentarzy: 5103 newsów: 36205.03.2018, 12:46

Mógłby przyjsc i dostać szanse do końca sezonu. Tak czy siak sezon jest juz stracony. Ale niestety nigdy do tego dojdzie bo nikt nie zwolni Wengera przed końcem rozgrywek

Mariusz28 komentarzy: 495105.03.2018, 12:41

Niby nie ma doświadczenia, jest ogromne ryzyko że mu nie wyjdzie i zburzy swój status w klubie ale gdzieś coś cicho mi mówi że fanie byłoby mu dać szansę. Na pewno potrafiłby zmobilizować naszych graczy.

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool33228374
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Brighton3211111044
11. Wolves331271443
12. Fulham341261642
13. Bournemouth331191342
14. Crystal Palace33991536
15. Brentford34981735
16. Everton331081530
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd33372316
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com