Lukic: Wenger powinien kupić bramkarza

Lukic: Wenger powinien kupić bramkarza 05.09.2010, 11:17, Wojciech Stankiewicz 65 komentarzy

Były golkiper Arsenalu - John Lukic - uważa, że Arsene Wenger powinien sprowadzić nowego bramkarza na Emirates Stadium. Według Anglika, Kanonierzy powinni mierzyć wysoko i kupować najlepszych. Lukic wymienia więc Pepe Reinę, Julio Cesara oraz Victora Valdesa.

- Jest takie stare powiedzenie, że nie wygra się mistrzostwa ze słabym bramkarzem - powiedział Lukic dla Sunday Mirror.

- Nie mówię, że Almunia jest słaby, ale nie należy do najlepszych, którzy potrafią w pojedynkę wygrać mecz. Często zdarzają się spotkania, gdy bramkarz musi wykonać tylko jedną interwencje, lecz może ona zadecydować o zdobyciu trzech punktów lub o ich braku, a to może zadecydować o tytule mistrzowskim.

- Dołączyłem do Arsenalu w 1983 roku, a odszedłem w 1990, gdy przyszedł Seaman. David był numerem 1 przez 13 lat, więc przez 20 lat Arsenal miał tylko dwóch bramkarzy. Ilu ich było po odejściu Davida w 2003 roku?

- Próba pozyskania doświadczonego Schwarzera pokazuje, iż Arsene wierzy w jednego z młodych golkiperów, który jest w klubie. Wenger szuka krótkoterminowego rozwiązania do czasu, aż Fabiański lub Szczęsny zostanie podstawowym bramkarzem.

- Trzeba być absolutnie przekonanym, że młody piłkarz podoła wyzwaniu. Jednak biorąc pod uwagę, że Arsenal nie wygrał żadnego trofeum od pięciu lat, czy naprawdę jest czas na oczekiwanie aż młody bramkarz rozwinie swe umiejętności?

- Osobiście wolałbym, aby Wenger kupił dobrego bramkarza, który mógłby od razu zająć miejsce w podstawowym składzie. Pepe Reina z Liverpoolu to interesujący zawodnik. Jest w idealnym wieku, posiada potrzebne doświadczenie i wie czym jest Premier League.

- Przyglądam się również Julio Cesarowi z Interu i Valdesowi z Barcelony. Pozyskanie któregoś z nich byłoby trudnym zadaniem, ale trzeba przyjrzeć się ich kontraktom i czekać na nadarzającą się okazję.

- Najważniejsze dla Arsenalu jest pozyskanie jednego z najlepszych dostępnych bramkarzy, który będzie numerem 1 przez wiele lat - zakończył były John Lukic.

John LukicTransfery autor: Wojciech Stankiewicz źrodło: Goal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
laskowski19051995 komentarzy: 494507.09.2010, 15:22

Zgadzam się z nim, Arsenal to taki klub który może sobie pozwolić na kupno światowych graczy, a najbardziej bramkarza on jest na teraz bardzo potrzebny. Mam nadzieję że Wenger szybko sprowadzi jakąś bramkarską gwiazdę do Arsenalu :)

Danek komentarzy: 13706.09.2010, 12:37

Jak najbardziej... potrzebujemy bramkarza. Mam nadzieje ze sie doczekamy jakiegos dobrego transferu na ta pozycje.

concrete13 komentarzy: 869805.09.2010, 21:28

mnie się marzy Akinfeev :)

tech95 komentarzy: 16705.09.2010, 18:47

To już chyba sam Wenger wie ze źle zrobił nie kupując bramkarza, no ale cóż, trzeba jakoś przetrzymać te częste wahania formy Almunii.

Maciekkk10 komentarzy: 258305.09.2010, 18:44

Polać mu, polać wszystkim, którzy wiedzą, że trzeba kupić bramkarza, więc polalibyśmy wszystkim, ale Wengerowi tylko do połowy kieliszka, bo on wie, ale "nic" z tego sobie nie robi.

ivexo123 komentarzy: 176605.09.2010, 18:30

page - a kto to jest John Terry?

AlexVanPersie komentarzy: 806405.09.2010, 18:27

"Często zdarzają się spotkania, gdy bramkarz musi wykonać tylko jedną interwencje, lecz może ona zadecydować o zdobyciu trzech punktów lub o ich braku, a to może zadecydować o tytule mistrzowskim"
Że b. dobry bramkarz to około 5 meczy więcej uratowanych czyli + 10 punktów to wiemy wszyscy.
Byli bramkarze, kibice. Wszyscy. Ale czy wie o tym Wenger?

page komentarzy: 1684 newsów: 405.09.2010, 17:49

Buca Szczęsnego w pierwszym składzie nawet nie chcę widzieć. Być może nazwiska Valdes, Julio Cesar czy Reina w żaden sposób nie pokrywają się z planem Wengera, ale ta wypowiedź pokazuje, że wszyscy kibice pragną prawdziwych transferów. Bo w ostatnich latach straciliśmy np. wielu obrońców (Campbell Toure Gallas Hoyte Senderos), a nie łatając dziury godnymi graczami. Chyba że ktoś się łudzi, iż Kościelny jest Johnem Terry.

arsenallord komentarzy: 29685 newsów: 11705.09.2010, 15:30

Ja maż o Llorisie

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4805.09.2010, 15:23

Słuszna uwaga. 20 lat, dwóch bramkarzy.. mam nadzieję, że takim bramkarzem na 10-15 lat będzie Wojtek..

kwiatinho komentarzy: 1312605.09.2010, 15:06

Polać Endrumowi

Endrjum komentarzy: 1356 newsów: 205.09.2010, 14:44

Gdy czytam o katalońskiej szkole bramkarzy i wpadkach Victora Valdesa to przypomina mi się inny kataloński wychowanek - Carles Busquets (ojciec Sergia). Jeśli pamiętacie to chłop takie babole wpuszczał, że Janek Tomaszewski to by na nim suchej nitki nie zostawił. A mimo to był to jeden z najbardziej utytułowanych piłkarzy - Barca miała taki atak (m.in. Stoiczkow), że zwykle udało im się więcej strzelić niż on wpuścił.
Trzymajmy kciuki za to aby z naszą drużyną było podobnie - aby napastnicy więcej strzelali bramek niż nasi bramkarze będą wpuszczać. :)

crisadus komentarzy: 850705.09.2010, 14:41

Pepe Reina jest do wyciągnięcia z Liverpoolu, ale trzeba złożyć konkretną ofertę, a jak dobrze wiemy, Arsene nie chcę "zachwiać" naszego świetnego stanu konta. Od odejścia Lehmanna nie mamy solidnego golkipera...

maniek56 komentarzy: 300705.09.2010, 14:14

Nie mogę przeboleć Boruca, chłop odszedł z Celtiku za grosze, ma charakter i duszę zwycięzcy czyli coś czego nam brakuje. Kiedy widzę Boruca w bramce to przy każdej wrzutce, dośrodkowaniu czy strzale jestem spokojny, natomiast kiedy dochodzi do interwencji Hiszpana to serce podchodzi mi do gardła. Myśląc realnie to ten sezon jest naszą największą szansą na zdobycie mistrzostwa bo po tym sezonie na 80% odejdzie Cesk i głupio by było jakbyśmy z powodu bramkarza pluli sobie w brodę ze zmarnowanej szansy.

Piootrus komentarzy: 4151 newsów: 1505.09.2010, 14:10

Ani o Reinie, ani o Cesarze ani o Valdesie nie mamy co marzyć. Ale a propos tego ostatniego. Barcelona postawiła na niego, gdy ten był młody i często przytrafiały mu się błędy. Mieli pieniądze, by kupić światowej klasy goalkeepera, no ale przecież Katalończycy nie mogą być gorsi od Realu i też muszą mieć wychowanka w bramce, bez względu na to, czy będzie popełniał błędy czy też nie. Ostatecznie Victor osiągnął całkiem niezły poziom, chociaż nie jeden mecz w przeszłości zawalił. Nasuwa się więc pytanie, czy postawić na Wojtka w bramce Arsenalu? Ale tutaj zgodzę się z Lukiciem, że nie ma czasu by teraz po 5 latach bez trofeum wprowadzać tak młodego bramkarza do drużyny, którego dobre występy będą nie wiadomą. Teraz nie ma co gdybać i mówić kogo powinien kupić Wenger, skoro okienko zostało zamknięte kilka dni temu.

ivexo123 komentarzy: 176605.09.2010, 14:09

maniek56 - jak Almu dociągnie do stycznia bez wiekszych wpadek, to Wenger stwierdzi ze bramkarz juz nie potrzebny ;)

ivexo123 komentarzy: 176605.09.2010, 14:06

A jak wiele punktów zalezy od bramkarza mozna było pooglądac w zeszlym roku w meczach Birmingham i teraz w meczach Man City, gdzie Hart wyciąga City punkty co mecz świetnymi interwencjami

Szef komentarzy: 1303505.09.2010, 14:05

Julio Cesar jest nie do wyjecia z Interu, Reina mnie nie przekonuje, Valdes sie poprawil bardzo i jest bardzo dobry ale Barca tez go nie odda, bardziej bym sie interesowal Frey'em np

maniek56 komentarzy: 300705.09.2010, 14:04

ivexo -> masz rację, brakuje nam tylko jednego puzzla, jednego ale najważniejszego i to jedno niedociągnięcie może zaważyć na naszej walce o mistrzostwo. Nie rozumiem Wengera dlaczego nie chce załatwić tej sprawy, przecież to jest najważniejsza pozycja w zespole a zarazem najgorzej obsadzona u nas. Teraz pozostaje mieć nadzieję że Almu jakoś się doczołga do stycznia bez większych wpadek a w następnym okienku kupimy już kogoś kto zasługuje na miano pierwszego bramkarza Arsenalu.

Gunner48 komentarzy: 792905.09.2010, 14:00

powinien kupić, ale cóż musimy grać tym co mamy ;)
Myślę, że z nowym GK byłoby nam za łatwo wygrać ligę:D
Także do końca bd walczyć o mistrzostwo!
GO GO The Gunners!

ivexo123 komentarzy: 176605.09.2010, 14:00

CharlieTheUnicorn - jak sie Almunia postara, to do stycznia bedzie juz po sezonie, patrzac na to ze wiekszosc meczów z zespolami top 4 gramy na wyjezdzie jesienią. Teraz jest juz naprawde ostatni gwizdek zeby cos wygrac. Fabregas po sezonie odchodzi i coś czuje w kosciach ze tak bedzie, wiec jesli do kompletnego skladu brakuje nam tylko i wyłącznie jednego puzzla jakim jest solidny GK to czemu Wenger nie postawi kropki nad i? ;/ Po raz kolejny ryzykujemy wiele, a jesli nawet Almunia bedzie puszczał szmate za szmatą to nawet nie mamy kogo wpuscic za niego bo z Fabianem bedzie jeszcze gorzej, a Wenger nie ufa Wojtkowi i Vito, który imo w zeszlym roku zagrał z tego co pamietam dwa mecze z czego jeden nam wyciągnał (Creven Cottage, wyjazd z Fulham wygrany 0:1)

Owenoo komentarzy: 26605.09.2010, 13:50

@patryk878 hmm, w sumie... masz racje :)

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3005.09.2010, 13:34

@patryk878

Tak odnośnie Schwarzer'a :D
Fulham want to sign goalkeeper Julian Speroni from Crystal Palace as a replacement for Mark Schwarzer , who still wants to quit the club in January for Arsenal .

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9805.09.2010, 13:31

Owenoo -> Polską Ligę to my możemy bez bramkarza wygrać ^^

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3005.09.2010, 13:30

@kwiatinho

Porównując Wojtka z Fabianem obrażasz Go. Typ ma 20 lat, a potrafi zdecydować o tym, że chce grać, odejść na wypożyczenia, do League One, ale grać. Natomiast Fabian siedzi i grzeje ławeczkę, czekając na szansę w pierwszej drużynie tylko po to, żeby ją zmarnować. Poza tym wystarczy popatrzeć jak się obaj na boisku zachowują. Wojtek jest zdecydowanie silniejszy na boisku, a Fabian boi się czegokolwiek... Masz racje, po części jest to pieszczenie Polaka, ale jak najbardziej zasłużone.

Owenoo komentarzy: 26605.09.2010, 13:29

#ivexo123 mądrze gadasz... nie mamy już totalnie nic do stracenia, bo z takim bramkarzem jak almunia to my możemy polską lige wygrać, ale nie premier league. Mimo wszystko, na spotkanie z (jak na razie dobrze spisującym sie boltonem) wystawiłbym Wojtka. Jedno spotkanie i jakiś obraz o nim byśmy mieli...

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9805.09.2010, 13:29

Gdyby Wenger kupił Llorisa to pojawiłoby się 1000 komentarzy o treści: "znowu Francuz?" itp. Imo, Schwarzer był lepszym rozwiązaniem.

kwiatinho komentarzy: 1312605.09.2010, 13:24

Gdyby boss wcześniej zgłosił sie po Hugo Llorisa przynajmniej 2-3 tygodnie wcześniej żeby lyon mógł znaleźć godnego następcę to mieli byśmy wspaniałego bramkarza na kilka lat a nasze szanse na sukcesy w tym i następnych sezonach wzrosły by o ok 30%
I co z tego że Szczęsny nie wskoczyłby do bramki Arsenalu...teraz to też nie jest pewne.Fabian też sie dobrze zapowiadał a teraz to masakryczna sierota jest która przewraca sie o nogi własnych piłkarzy.Wszyscy tak pieszczą tego Wojtka ale prawda jest taka że jeśli będzie taki na jakiego sie zapowiada to z Hugo mógłby w przyszłości powalczyć o nr 1 na koszulce i broniłby najlepszy.Poza tym nie było by sprawy gdyby nie to że jest Polakiem gdyby był Niemcem to by wszyscy o nim szybko zapomnieli

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3005.09.2010, 13:24

@IronHide_AFC

To może od razu na półtora roku, jak w środku zimy, żeby przypadkiem za szybko nie wrócił? :D

IronHide_AFC komentarzy: 164205.09.2010, 13:19

@ Charlie Hazard to dwu letnia bajka ...
AW nie kupuję zimą wyjątek Arshavin
ale bramkarz w II okienku prawdopodobnie będzie przymusem właśnie za 4 miechy wypożyczyłbym ... Fabiańskiego ! tylko i wyłącznie na jakiś rok, w klubie rozważane jest wypożyczenie GK w przypadku sprowadzenia Schwarzera lub kogoś innego a Łukasz musi być dla mnie wypożyczony ;(

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3005.09.2010, 13:11

@ivexo123

Ponoć szykujemy na zimowe okno obławę na Frey'a coby trochę Borucowi we Violi pomóc ;) a także na Hazarda, ale to już inna bajka ;P

Ja od początku jestem za tym i w dalszym ciągu trzymam się zdania, że Arsene powinien postawić na Wojtka. Zupełnie nic nie ma do stracenia, a akurat wydaje mi się, że mecze z Boltonem czy Sunderlandem to nie jest znowu taka głęboka woda.

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9805.09.2010, 13:10

Ja wiem, że Lamunia to mierny Gk ale jednocześnie na ten moment jest najlepszym i najbardziej doświadczonym bramkarzem w Arsenalu. Co do krytyki to może nie tyle chodzi o to, że Wenger boi się o siebie, że on zostanie skrytykowany itp. bo tak jak napisałeś powinien wszystko brać na siebie. Może obawia się, że Wojtek mógłby nie wytrzymać nagonki brukowców lub presji związanej z pozycją Gk #1 w Arsenalu. Z jego (Wojtka) wypowiedzi możemy wnioskować, że jest mocny psychicznie, nie boi się wyzwań i takie tam. Ale takie sprawy weryfikuje boisko i nie można wykluczyć możliwości, że nie wytrzyma tego ciśnienia i popełni jakieś fatalne błędy.

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52005.09.2010, 13:02

bardeq

Tylko do nas pasuje tylko takie.

--Jak nie masz dobrego bramkarza to jesteś w czarnej d.....

ivexo123 komentarzy: 176605.09.2010, 12:59

Inna sprawa, że jesli jest tak jak mówisz i Wenger boi sie presji to znaczy ze nie powinien być na tym stanowisku na którym jest, bo jego zadaniem własnie jest wzięcie presji z zawodnika na siebie (patrz Mourinho). Pozdrawiam

bardeq komentarzy: 10805.09.2010, 12:53

Uwielbiam te piłkarskie przysłowia:)

Są tak głupie, ale że wypowiedział ja np. Kazik Górski to banda telewizyjnych baranów powtarza to jak mantrę :)

- Jest takie stare powiedzenie, że nie wygra się mistrzostwa ze słabym bramkarzem

- Piłka jest okrągła a bramki są dwie

- Żeby wygrać trzeba strzelić więcej bramek niż przeciwnik

To może ja teraz dodam od siebie, myślałem nad nim latami UWAGA!!!

- Mistrzostwo zdobywa ten co zdobywa więcej pkt od rywali:)

Żałosne. Pozdrawiam

ivexo123 komentarzy: 176605.09.2010, 12:52

Patryk ale co nam po doświadczeniu jeśli Almunia jest patalachem i wie to każdy, przyjdą mecze gdzie bedzie nam trzeba bramkarza z prawdziwego zdarzenia, gdzie trzeba bedzie trzeba przepchac w polu karnym Drogbe, Rooneya czy Torresa a Almunia zrobi krok do przodu, dwa kroki do tyłu a pozniej bedzie juz musial wyciągac piłe z siatki. Uwazam ze gdybysmy mieli bramkarza z naprawde najwyzszej półki to Wojtek mogłby siedziec jeszcze na ławce, ale skoro nie mamy i nasz bramkarz w dwóch ostatnich sezonach robił karygodne błędy, to niczym nie ryzykujemy, a Wojtek to opcja na najbliższe 15, a jakby się dobrze trzymal to i 20 lat...

ala_05 komentarzy: 254305.09.2010, 12:52

Wojtek ( już to pisałam wiele razy ) niesamowicie ( jak na swój wiek ) się spisuje w roli GK , ale ja też bym nie wyrzucała go tak szybko na głęboką wodę , za rok , góra dwa lata będzie dobry , musi się podszkolić jeszcze . Tu akurat się zgadzam z Wengerem .

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9805.09.2010, 12:44

ivexo -> Wenger uważa, że w Lidze potrzebne jest doświadczenie, dlatego gra Manu. Ja jednak myślę, że Boss po prostu boi się postawić na Wojtka. Jeżeli zawaliłby nam jakieś spotkanie to na Wengera spłynęłaby lawina krytyki z różnych źródeł, że kiedy my mamy walczyć o Mistrzostwo on stawia na 20-latka bez praktycznie żadnego doświadczenia na bramce. Za duże ryzyko. Co do Boruca to możemy sobie pluć w brodę. Widać, że wszystkie problemy, które ciągnęły się w Szkocji są już za nim i powraca do swojej świetnej dyspozycji. W dodatku był tani jak barszcz. Wielka szkoda, że odszedł do Violi.

jarts komentarzy: 231905.09.2010, 12:44

wydaje mi sie że na są dostepni naprawdę dobrzy GK

ala_05 komentarzy: 254305.09.2010, 12:42

Stekelenburg , Akinfiejew ! , Loris , Schwarzer , może nawet Givena się uda :) Wenger-masz pakiet niezły :) Tylko trzeba się wkońcu zdecydować , wybrać najlepszego i mamy nowego GK :)

ivexo123---> Zrób sobie melisę-mi pomaga ;p Spokojnie , może wkońcu Boss zrozumie , że bramkarz jest nam potrzebny priorytetowo .

ivexo123 komentarzy: 176605.09.2010, 12:38

Fiora kupila Boruca za 3 miliony i teraz mają dwóch zajebistych GK a my jak te cioty 4 miliony dajemy za jakies sypiące się pruchno a Borucem z potencjałem i umiejetnosciami na najwyższym swiatowym poziomie, duzo młodszych od Shwarzera nie mozemy dać 3 milionów ;/// nie rozumiem tez tego, że mamy zajebistego młodziaka w klubie, z umiejetnosciami przynajmniej Almunii, nerwami ze stali i trzymamy go nawet poza ławką rezerwowych ;/

jarts komentarzy: 231905.09.2010, 12:38

Valdes? co ten Lukic pali?

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9805.09.2010, 12:35

Może Wenger podzieli naszą czwórkę bramkarzy na poszczególne rozgrywki?

PL - Almunia
LM - Fabiański
FAC - Mannone
CC - Szczęsny

W takim wypadku najmniejsze szanse mielibyśmy na wygranie LM, ale, że takie coś jest niemożliwe to możemy spać spokojnie ^^

Theo_Fan komentarzy: 180705.09.2010, 12:34

Ja bym wolał i tak Hugo Lorisa ; ))

pawlo930 komentarzy: 4105.09.2010, 12:32

Co Valdes dobry jest

Pinguite komentarzy: 1502005.09.2010, 12:31

Oczywiście biorąc pod uwagę okoliczności wolałbym żeby Szczęsny grał w CC, no ale znając życie Boss pewnie da szansę wykazania się Fabiańskiemu. CC możemy sobie darować skoro Boss wystawia taki młody skład a inne ekipy przeplatają młodość ze starością. Albo co niektórzy grają 1 składem. Widać dużo osób pokłada duże nadzieję ze Szczęsnym jako Number One Arsenal London Goalkeeper :D Tylko co? On siedzi w rezerwach a o wypożyczeniu, by nabierał doświadczenia to ni widu ni słychu. W tamtym roku grał w League 1, może teraz czas na wykazanie się w Championship? :) Ale jeśli Fabiański w takim wieku myśli o grze w pierwszym składzie a nie o pieniądzach to powinien zmienić klub w zimowym okienku. Ale ten Lukic to buja w obłokach. Tacy bramkarze? No cóż, na pewno u nas grać nie będą, ale dla takiego klubu potrzebny jest ktoś o takiej renomie. Szkoda... ale mimo tych wszystkich przeciwieństw mocno wierzę w Kanonierów! Go Go Gunners! :)

Owenoo komentarzy: 26605.09.2010, 12:20

jo jo jo... każdy to wie i to już od dawna, żadna nowość. Koleś może i dobrze gada, ale znając Wengera to i tak nic z tego nie będzie, zakontraktuje może w zime jakiegos mało znanego, doświadczonego bramkarza, na sezon, max 2 i wtedy znowu powrot do fabiana już pewnie... wg mnie, jak juz nic nie chce zrobić, to powinien chociaz dać szanse Szczęsnemu!

DARKING komentarzy: 33105.09.2010, 12:18

Od zawsze powtarzałem że Almunie trzeba sprzedać, a Fabiana wypożyczyć. Wtedy kupujemy Boruca a Szczęsny jest II bramkarzem Vito III

aguero10 komentarzy: 854505.09.2010, 12:15

Z tym Valdesem to dowalił już wole od nie go Almunie .Freye,Akinfiejewy,Reiny nie dla nas ja bym juz wolał tego Diego Lopeza z Villarealu.

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9805.09.2010, 12:15

Wenger nie kupi młodego gk. On chce kogoś na maks 2-3 sezony. Nie jestem pewien tylko jednego. Czy Boss nadal wiąże jakiekolwiek nadzieje z Fabianem i to Łukaszek będzie dostawał najwięcej szans z pośród trójki Mannone/Szczęsny/Fabiański. Trudno mi to rozgryźć i nie wiem czego mogę się spodziewać w najbliższej przyszłości.

Btw. Można jeszcze wypożyczać zawodników? Z tego co mówił Wenger jeden z naszych bramkarzy miał zostać wypożyczony bo czwórka w pierwszym zespole to trochę za dużo. W rezerwach gra Shea więc 3 w pierwszym zespole to chyba maks.

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
? : ?
Arsenal - Aston Villa 14.04.2024 - godzina 17:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City32227373
2. Arsenal32225571
3. Liverpool32218371
4. Aston Villa33196863
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham331391148
9. Chelsea311381047
10. Brighton3211111044
11. Wolves321271343
12. Fulham331261542
13. Bournemouth321191242
14. Crystal Palace32891533
15. Brentford33881732
16. Everton32981527
17. Nottingham Forest33791726
18. Luton33672025
19. Burnley33482120
20. Sheffield Utd32372216
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland205
O. Watkins1810
Mohamed Salah179
D. Solanke173
A. Isak171
C. Palmer169
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com