Merson: Arsenal nie powinien zatrudniać Artety

Merson: Arsenal nie powinien zatrudniać Artety 17.12.2019, 08:25, Michał Koba 59 komentarzy

Były zawodnik Arsenalu, Paul Merson, przestrzega włodarzy The Gunners przed zatrudnianiem na stanowisku trenera klubu Mikela Artety.

Zarząd Kanonierów od niemal miesiąca rozgląda się za nowym opiekunem pierwszej drużyny po tym, jak klub postanowił zakończyć współpracę z Unaiem Emerym. Tymczasem wszystkie media na Wyspach donoszą, że poszukiwania te dobiegły już końca i lada chwila nowym trenerem ma zostać ogłoszony Mikel Arteta.

Paul Merson nie jest jednak zadowolony z takiego obrotu spraw i na łamach Sky Sports pisze, że brak odpowiedniego doświadczenia przekreśla szanse Artety na odniesienie sukcesu w północnym Londynie.

- To niezwykle ryzykowna zagrywka, obsadzać na stanowisku trenera tak wielkiego klubu kogoś, kto nigdy wcześniej nie prowadził samodzielnie żadnej drużyny - zaczyna swój tekst Merson. - Oczywiście to dobrze brzmi, gdy się powie, że Arteta pracował pod okiem Guardioli, ale bądźmy szczerzy - nawet Guardiola miałby problemy w kierowaniu tą grupą piłkarzy, tak samo Jurgen Klopp!

- Ostateczne jesteś tak dobrym menadżerem, jak dobrzy są twoi zawodnicy. Dlatego nadzieje, że Arteta odwzoruje na Emirates Stadium styl gry Guardioli, spalają się na panewce, gdy spojrzy się na skład, jakim obecnie dysponuje Arsenal.

- W niedzielę było mi bardzo żal piłkarzy The Gunners, ponieważ oni po prostu nie mają wystarczająco jakości, by reprezentować Arsenal. Grają w wielkim klubie, ale jakościowo odpowiadają graczom zespołu ze środka tabeli, albo nawet z niższych lig, tymczasem oczekuje się od nich zwycięstw co mecz. Obecnie nie potrafię wskazać choćby jednego piłkarza, którego Guardiola mógłby chcieć wyciągnąć z północnego Londynu.

Merson sugeruje ponadto, że decyzja o powierzeniu obowiązków nowego opiekuna pierwszej drużyny Arsenalu Artecie jest dowodem na bezradność włodarzy Kanonierów.

- Arsenal znalazł się w tak trudnej sytuacji, ponieważ ludzie, którzy mają zarządzać klubem, nie przejmują się wystarczająco tym, co się dzieje wokół. Kto bowiem decyduje się na zatrudnienie Artety? Kto wierzy w to, że Hiszpan to najlepsze z dostępnych rozwiązań, że to osoba, która wyprowadzi ten okręt na spokojne wody? Ja nie mogę odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ Arteta nigdy nie był pierwszym trenerem, dlatego nie wiem, na jakiej podstawie takie wnioski może wysnuwać ktokolwiek w Arsenalu.

- Głównym czynnikiem, który ma przemawiać za pomysłem powierzenia drużyny Kanonierów Mikelowi, jest to, że współpracował on z Guardiolą oraz fakt, że Hiszpan to był zawodnik The Gunners. Poza tym, że Arteta nie zgubi się w drodze na trening, nie potrafię dostrzec w tych okolicznościach żadnego innego pozytywu.

- Widzieliśmy, jak wiele z siebie dawał w ostatnich tygodniach Freddie Ljungberg. Jaka jest różnica między nim a Artetą oprócz tego, że Hiszpan pomagał Guardioli w Manchesterze City? To nie oznacza, że Mikel jest bardziej wykwalifikowany i nie sprawi, że Arsenal zacznie nagle grać jak The Citizens, ponieważ to wszystko nie jest takie proste.

Ekspert Sky Sports przyznaje, że szanuje Artetę, jednak obawia się, że nie poradzi on sobie w nowej roli. Zdaniem Mersona 37-latka może przytłoczyć waga nowych obowiązków.

- Nie mam nic przeciwko Artecie. Był klasowym pomocnikiem i jest świetnym gościem. Patrząc z jego perspektywy, nie można nie wziąć takiej pracy. Ostatecznie przecież w karierze trenerskiej chodzi o łapanie okazji. Ile razy jeszcze byłby w przyszłości przymierzany do pełnienia tak wielkiej roli? Znając dzisiejsze realia, taka okazja mogłaby się już nie powtórzyć.

- Trzeba jednak na całą sytuację patrzeć, pamiętając o skali obowiązków, jakie na siebie musi przejąć opiekun takiego klubu jak Arsenal. W futbolu należy mieć bowiem na uwadze, gdzie się rozpoczyna swoją karierę menadżera. Odrzucając już nawet na bok moje wątpliwości, wydaje mi się, że jeden z największych klubów w Europie, to nie jest najlepsze miejsce na naukę tego fachu.

- Bycie menadżerem to zupełnie inna bajka niż bycie trenerem. Tego drugiego wszyscy kochają; to osoba, która poklepie cię po ramieniu i pocieszy, gdy nie zostaniesz uwzględniony w kadrze na mecz. Natomiast menadżer to gość, który musi zdecydować o tym, kto nie gra i tym samym sprawia, że 10 piłkarzy nie jest z niego zadowolonych.

- Brian Kidd był jednym z najlepszych na świecie trenerów. Następnie trafił do Bluckburn jako menadżer i spadł z ligi. Istnieje oczywista różnica pomiędzy tymi dwoma rolami. W przeciwnym wypadku każdy trener zostawałby menadżerem.

Mikel ArtetaPaul Merson autor: Michał Koba źrodło: Sky Sports
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
pumeks komentarzy: 2080817.12.2019, 18:09

Obecni zawodnicy potrzebują motywacji, ognia i zwykłej chęci zapieprzania po boisku...tylko tyle i aż tyle.

kwiatinho komentarzy: 1311417.12.2019, 17:35

@kamil47:
Nie porównuj piłkarzy Shieffeld do Leicester. Ani piłkarzy ani trenera ani niczego innego. Leicester udowadnia że to nie przypadek Shieffeld jedzie na świeżości. Poczekajmy z takimi porównaniami

kamil47 komentarzy: 268517.12.2019, 17:04

@kwiatinho: był taki rok gdy wiele osób mówiło: zobaczysz gdzie Lisy wyladuja jak przyjdzie Boxing day, zobaczysz gdzie wyladuja jak zaczną się kontuzje, zobaczysz gdzie wyladuja na koniec sezon gdy spuchną od wysiłki.

Reszte hostorii znacie.

kkam195 komentarzy: 138017.12.2019, 17:02

@Oldgunner3 napisał: "Arsenal to nie najlepsze miejsce do nauki zawodu najpierw powinien spróbować swych sił w mniejszym klubie"
Guardiola zaczął w FC Barcelonie.

Oldgunner3 komentarzy: 961817.12.2019, 16:59

Musimy mieć faceta z nazwiskiem żeby przyciągał topowych graczy jak Merson jestem zdania,że klub taki jak Arsenal to nie najlepsze miejsce do nauki zawodu najpierw powinien spróbować swych sił w mniejszym klubie/klubach,a gdy sobie tam poradzi nie tyle z trenerką co presją to wtedy ewentualnie czemu nie.Po nawet najlepszej szkole nikt nie zostaje od razu generałem.Widać jak po epoce Wengera i względnej strefie komfortu która on zapewniał ,a która jest już historią nie jesteśmy w stanie należycie funkcjonować na rynku piłkarskim.

kkam195 komentarzy: 138017.12.2019, 16:53

Arteta ma dokładnie tyle samo lat co Guardiola obejmujący Barcelonę w 2008 roku.

Garfield_pl komentarzy: 2707217.12.2019, 16:39

Arteta znajdzie miejsce i dla Laci i Auby i żaden nie odejdzie ;) wystarczy dobrze zarządzić drużyną i będziecie pisać kogo tylko ściągnąć a nie kto odejdzie z najlepszych :) Nikt nie bierze pod uwagę, że każdy trener może przekonać do pozostania, jeśli przedstawi zawodnikom wizję odpowiednią dla nich. Tutaj już oddajecie zawodników bo nie chcą podpisać umów, a zaraz może się okazać, że z nowym trenerem ( być może to Arteta, być może nie), najlepsi pozostaną. Cierpliwości, a młodzik swoją drogą dostaną szansę i warto dać się im w spokoju rozwijać, a że słów piłkarzy MC da się wywnioskować, że Mikel może to zrobić.

Serduszko komentarzy: 117917.12.2019, 16:29

Były dwa wybory Arteta albo jakiś topowy trener. Padło na tego pierwszego. Czy da sobie radę? Za jakiś czas się okaze. Co do trenera z topu był już jeden Emery i coś nie wyszło. Oczywiście na niego spadła cała winą za wyniki. Zastanawiam się co będzie jak i Arteta nie da rady, ale po co martwić się na zapas. Co do Laci to siedzi na ławce , bo na skrzydle nie wielki był by z niego pożytek, ale spokojnie od przyszłego sezony będzie grał na szpicy bo Auba odejdzie.

kwiatinho komentarzy: 1311417.12.2019, 16:28

@Suchy10:
Bo Aubameyang ma 31 lat bo daje nam.to dodatkową opcję w ofensywie bo możemy zmienić ustawienie z grą na dwóch napastników bo w razie kontuzji nie będzie napastnika bo to piłkarz który potrafi odwrócić losy meczu. Sam.nie wiem. Musisz sam do tego dojść

Suchy10 komentarzy: 81 newsów: 1017.12.2019, 16:16

@kwiatinho:

Martinelli też jest skrzydłowym dlatego, że miejsce na szpicy jest zajęte. Zresztą, w takim układzie jak jest teraz, po co komu Lacazette?

zejaz komentarzy: 175517.12.2019, 16:04

Jeżeli Merson tak twierdzi to Mikel będzie świetnym trenerem ;)

kwiatinho komentarzy: 1311417.12.2019, 15:54

@Suchy10:
Chłopaku.... Jak gra Lacazette a takich meczów było 11 to Aubameyang grał na skrzydle. Lacazette ustąpił miejsca Aubie bo skrzydłowy z niego marny i szkoda jego umiejętności na bieganie blisko lini. Raz w tym sezonie zdarzyło się że Lacazette grał przez większą część meczu na prawym skrzydle.
Martinelli wskoczył nie kosztem któregoś z nich tylko taka jest taktyka żeby grać nominalnymi skrzydłowymi czytaj Pepe i Martinelli/Nelson

Suchy10 komentarzy: 81 newsów: 1017.12.2019, 15:41

@kwiatinho:

1. Lacazette to nie jest skrzydłowy, ale pozycja Aubameyanga jest niepodważalna, więc albo Lacazette gra na skrzydle, albo wcale. Więc owszem, walczy z Martinellim o pozycję w składzie.

Co do dwóch pozostałych: mi tylko chodzi o to, że obie drużyny (Ajax, Sheffield) zostały zbudowane na ludziach, których nikt nie znał. Ok, teraz prawdopodobnie zawodnicy są lepsi niż nasi, ale czy Sheffield wydawało tyle kasy na transfery? Nie, a przynajmniej nie tyle, co my. A drużynę zbudowało. Czy Ajax wydawał tyle kasy na transfery? Nie, stworzył drużynę złożoną z utalentowanych graczy i szkolił ich. Teraz to już gwiazdy, ale stało się to w trakcie. Chodzi o proces budowania, szkolenia, znalezienia osób zdolnych do stworzenia kolektywu, a nie 11 zawodników, z których każdy jest kozak, ale żaden nie chce się poświęcić dla dobra drużyny.

kwiatinho komentarzy: 1311417.12.2019, 15:25

@Suchy10:
Martinelli wygrywał Lacazette'a? Nawet nie wiedziałem że walczą o miejsce w składzie.... A dał bym sobie rękę uciąć że Lacazette to nie jest skrzydłowy.

Co do Shieffeld to zobaczysz co się z nimi stanie jak zacznie się granie co 3 dni kiedy przyjdą kontuzje. Zobaczysz gdzie skończą.

Jeżeli chcesz rywalizować z Liverpoolem czy City w lidze i z resztą w Europie to drużyną dzieciaków z chemią możesz tylko pomarzyć.
Ajax to był dobry przykład ale przypomnę że De Light wylądował w Juve De Jong w Barcelonie a Zyiech zjada naszych pomocników na śniadanie. Poza tym myślisz że Ajax poradził by sobie w PL? W Holandii to mogą sobie grać. Turniej gdzie gra się co 2 tygodnie mecz mogą ale kiedy każdy chce Cie bić co 3 dni to nie to samo. Np Liverpool nie wygrał mistrzostwa już pewnie ze 35 lat a w tym czasie wygrał 3x LM

Suchy10 komentarzy: 81 newsów: 1017.12.2019, 15:13

@kwiatinho:

Nie, nie muszą być lepsi. Drużyna to ma być drużyna, a nie zbiór dobrych zawodników. Umiejętności są istotne, ale ważne są też inne aspekty. Świetnie to pokazuje Sheffield Utd, czy inne zespoły o potencjalnie dużo gorszych składach.

Co do Lacazette'a, to Martinelli już wygryzł go ze składu i, moim zdaniem, słusznie. Torreira mnie nie przekonuje, natomiast w środku obecnie nie ma nikogo, kto prezentowałby sensowny poziom.

kwiatinho komentarzy: 1311417.12.2019, 14:58

@Suchy10:
Lacazette gra piach? Ostatnie 2 mecze 2 gole. Jeżeli chcesz opierać zespół na młodzieży to muszą być lepsi od tych piłkarzy ktorych mamy obecnie. Napisz mi nazwiska lepszych piłkarzy od Auby Lacy Torreiry na.których Arsenal stać i będą chcieli tu przyjść. Ja przypominam że wciąż piszemy o Arsenalu a nie Liverpoolu.

Co do naszej obrony to nawet nie chciałem wspominać

Suchy10 komentarzy: 81 newsów: 1017.12.2019, 14:51

@kwiatinho:

Szczerze? Nie muszę oglądać Aubameyanga w Arsenalu, mimo że w tym sezonie ratuje nam dupę. Mam takie odczucia, że długo na tym poziomie nie pogra. Tak samo Lacazette'a, ostatnio gra kompletny piach. Nasi obrońcy: Luiz i Sokratis są kompletnie poza poziomem Premier League w tym momencie. Nie wspomnę nawet o Ozilu i jego fochach. Absolutna zgoda co do Leno, że jest to człowiek, który cały czas notuje progres i możemy na niego stawiać.

Natomiast np. Torreira wcale nie gra nic wielkiego, jego braki techniczne są widoczne przy każdym przyjęciu piłki, to dobry człowiek od zatrzymywania, ale na jego pozycję trzeba czegoś więcej.

Wojtek1988 (zawieszony) komentarzy: 26717.12.2019, 14:50

Ma 100% racji, od 2-3 lat tu grają średniaki i przeciętniaki - nowy manager nic nie zmieni a tym bardziej wuefista.
Pół drużyn z PL ma lepszych bramkarzy, pomocników czy skrzydłowych - o obrońcach głupio pisać bo żaden z naszych obrońców w średnim klubie PL by się nie łapał w jedenastce meczowej, żaden - pierwsze z brzegu burnley, bournemouth, brighton wszyscy mają tak solidną 3 linię o jakiej możemy pomarzyć przez długie lata z naszymi makabrycznymi holdingami bellerinami i chambersami itp.

simeges komentarzy: 568 newsów: 1317.12.2019, 14:42

@czarnykruk napisał: "Aktualnie obóz kibiców Arsenalu podzielił się na tych, którzy chcą wyników bez względu na grę (zwolennicy Allegriego, Mou, Ancelottiego, Big Sama XD, Emerego) oraz tych którzy chcą powrotu do korzeni, czyli świetny styl, ofensywna gra i stawianie na młodych (zwolennicy Rodgersa, Pochettino, Artety)"

Kurde stary skąd wiesz jak będzie grał zespół Artety :D

simeges komentarzy: 568 newsów: 1317.12.2019, 14:39

@Ziebka: nawet jak już bardzo chcesz pokazać jak zidan i pep wskoiczyli na głęboką wodę to byli już menagerami drugich zespołów. A Mikel prowadził tylko treningi Elo pozdro bez odbioru

kwiatinho komentarzy: 1311417.12.2019, 14:13

@Suchy10:
O jakich staruchach piszesz? Królu strzelców Aubameyangu czy Leno który ma najwięcej obronionych strzałów w lidze a może Toreirze który ma chyba 23 lata ?!

ZielonyLisc komentarzy: 2020217.12.2019, 14:08

Zgadzam się z Mersonem

IPiotrek komentarzy: 212317.12.2019, 13:52

Ma dużo racji. To jest zagranie vabank.

Z drugiej strony nie jest powiedziane, że się nie uda.
Może akurat Arteta będzie w stanie zlepić z przeciętnych grajków solidny zespół?
Rodgers też nie ma w Lester gwiazd, ale jakoś potrafił dotrzeć do tych zawodników których ma.

Szogun komentarzy: 28256 newsów: 317.12.2019, 13:36

Dzisiaj ktoś z pracowników dał znać prawie, że gracze nie chcą kogoś takiego jak Arteta i wolą pracować z Ancellotiego. To jakieś jaja są i klub na tym nic nie zyska.

piter1908 komentarzy: 505117.12.2019, 13:34

Wiadomo że przy wyborze nowego Managera wielki wpływ bedzie miała kasa.
Arteta jest na początku drogi i zapewne będzie kosztował ze 4-5 razy mniej niz Ancelotti czy Allegri...
Jak na tym wyjdziemy? Gdyby ktokolwiek był tego pewien nikt nie kochał by piłki nożnej :)

ArekKanonier komentarzy: 189017.12.2019, 13:21

Idąc tym tokiem myślenia to nie powinniśmy zatrudnić nikogo, bo przecież nikt sobie tu nie poradzi. Może po prostu ogłosić upadłość klubu i w miejscu stadionu zbudować centrum handlowe...
To oczywiste, że nikt nie podejmie się tej pracy bez zapewnienia o solidnych wzmocnieniach klubu w letnim okienku. Myślę, że tak czy inaczej skład bardzo się zmieni . Na lepsze, czy na gorsze? Tego nie wiem, ale wiem , że trzeba próbować coś z tym zrobić a takie głupie gadanie tych wszystkich pseudo ekspertów nic nie wnosi. Ot gadanie by sobie pogadać. Z klubem na dobre i złe, pozdrawiam wszystkich związanych serduszkiem z klubem :)

steelhand komentarzy: 24317.12.2019, 13:15

Ile osób tyle opinii. Jak nie dostanie swojej szansy to nigdy nie dowiemy się co tak naprawdę jest warty. A, gdyby wypalił w innym klubie to plulibyśmy sobie wszyscy w brodę - tak jak ma to teraz miejsce z Rodgersem.

Warto dać mu szansę. Sezon i tak jest spisany na straty. Gdyby sam w siebie nie wierzył to nie opuszczałby ciepłej posadki w Man City. Osoby, które pracowały z nim na co dzień mówią o nim w samych superlatywach. To musi coś znaczyć.

Thierry_H komentarzy: 999 newsów: 117.12.2019, 13:08

@clash123: W obecnej sytuacji, co do argumentów dla potencjalnego managera z najwyższej półki, to chyba tylko: dej, mam chorom curke.

clash123 komentarzy: 185517.12.2019, 13:01

Mam pytanie do tych wszystkich znawców futbolu, którzy już wiedzą , że Mikel Arteta będzie niewypałem. Kogo byście wy zakontraktowali i jakich argumentów byście użyli , żeby przekonać swoje wybory do pracy z dzisiejszym Arsenalem ?

tom8203 komentarzy: 149517.12.2019, 12:58

@zdyp: Chyba najwyższa pora się przyzwyczaić z twoimi argumentami że w tym sezonie a może nawet i na dłużej niczego nie osiągniemy !!

Suchy10 komentarzy: 81 newsów: 1017.12.2019, 12:49

@kwiatinho:

Moim zdaniem jest przeciwnie. Pora całej starszej gwardii powiedzieć: "albo gracie na 100%, albo wypad" i zacząć tworzyć drużynę od podstaw na bazie młodzieży, coś na kształt Ajaxu. Być może ten proces zajmie więcej niż rok, ale oglądanie staruchów, którym nie chce się nawet biegać za piłką jest gorsze, niż oglądanie prostych błędów młodzików, którym mimo wielkich starań nie zawsze wszystko wychodzi.

kwiatinho komentarzy: 1311417.12.2019, 12:22

@zdyp:
To wszystko jest nic.... gorzej jak odejdzie kilku piłkarzy typu Auba Laca Torreira Leno to możemy się kolejną dekadę nie dźwignąć

zdyp komentarzy: 448117.12.2019, 12:19

@tom8203 napisał: "powiedzmy sobie szczerze co mamy do stracenia zatrudniając Artete ??. Nie dużo"

faktycznie, da sie przelknac,
tylko eu puchary, sporo $$$$, ewentualne wzmocnienia, rechot spurs & calej pilkarskiej eu, mowic dalej?

kwiatinho komentarzy: 1311417.12.2019, 12:06

Już jeden taki ekspert ze Sky był.... co weekend wymądrzał się co to nie on by zrobił. Kiedy Neville dostał posadę managera Valencii byli w dołku. To co się potem wydarzyło było wręcz epickie. Przez 4 miesiące zanotował najgorszy okres w historii klubu.

Mądrzyć się to każdy potrafi. Ja też mogę powiedzieć że Allegri czy Pochetino byłoby lepszy ale prawda jest taka że nie mamy pojęcia co tam się dzieje. Może były rozmowy z innymi trenerami i nikt nie chciał się podjąć. Arsenal to klub który chciałby wygrywać ale właściciel nie chce inwestować. Czy jest to idealne miejsce do pracy?

Czy Guardiola lub Klopp z tymi piłkarzami zrobili by wyniki? Ile wydał Pep w City zanim zaczęli grać? Ich obrona więcej kosztowała niż cały Arsenal

Żadne nazwisko nie jest gwarantem sukcesów jak się nie ma piłkarzy na poziomie. Mam nadzieję że po zatrudnieniu menagera pójdą też wzmocnienia zespołu bo inaczej kibel

MarkOvermars komentarzy: 908417.12.2019, 12:01

@JP3: dokładnie to miałem napisać. Miałem wątpliwości co do Artety ale po wypowiedzi Mersona już nie mam

JP3 komentarzy: 175417.12.2019, 11:44

Jak Merson tak twierdzi, to teraz jestem pewien, że Arteta to dobry wybór. Merson zawsze się myli.

depu (zawieszony) komentarzy: 21017.12.2019, 11:03

O proszę. Dzisiejszego dnia mówi się że zawodnicy nie mają jakości, ze na poziomie niższych lig. Ale jak wszyscy cisnęli Emeryego, bo nic nie potrafi zrobić a nawet jest regres, to wtedy wszyscy mówili że zawodnicy są święci a trener jak z dupy. Teraz nie ma unaia i nagle zawodnicy do dupy. Najlepiej to spaść do 3 ligi, kto wtedy będzie jak z dupy? Kibice? Chłopcy o podawania piłek? No żal po prostu

gunner1990 komentarzy: 369217.12.2019, 10:58

Dobra wypowiedź jestem tego samego zdania

czarnykruk komentarzy: 69917.12.2019, 10:57

Ciekawie powiedział o jakości naszych zawodników. Zlepek średniaków w wielkim klubie, gdzie oczekuje się od nich więcej na co ich stać. Jakby tak przeanalizować każdą pozycję z osobna, to rzeczywiście nasza kadra nie wygląda za dobrze. Reszta jego wypowiedzi to wróżenie z fusów i powtarzanie się.

Arsenal Wengera kochało się za piękną grę, ponad przeciętne wyniki i rodzinną atmosfere w zespole. Aktualnie obóz kibiców Arsenalu podzielił się na tych, którzy chcą wyników bez względu na grę (zwolennicy Allegriego, Mou, Ancelottiego, Big Sama XD, Emerego) oraz tych którzy chcą powrotu do korzeni, czyli świetny styl, ofensywna gra i stawianie na młodych (zwolennicy Rodgersa, Pochettino, Artety)

mel75 komentarzy: 68017.12.2019, 10:44

@Supertramp21: Bellerinowi daleko do formy sprzed kontuzji, Tierney ? Moim zdaniem na razie Premier League go przerosło. Dobrze wyglądał w pierwszych meczach w LE ale w lidze elektryczny , głupio faulujący.Zgadzam się z Mersonem , na obecną chwilę nie mamy składu który grałby porywająco.

tom8203 komentarzy: 149517.12.2019, 10:33

Merson nie przestaje pić !! Ale powiedzmy sobie szczerze co mamy do stracenia zatrudniając Artete ??. Nie dużo !!

GunnersFan9 komentarzy: 8682 newsów: 817.12.2019, 10:08

Jeśli piłkarze nie wezmą sobie do serca to, że tak wielki klub jak Arsenal powoli stacza się w dół, nie zaczną zapierdzielać na boisku, walczyć o każdą piłkę, nie obudzi się w nich sportowa złość, to nawet gdyby tu przyszedł Klopp a jego asystentem został Guardiola, nie osiągną z nimi żadnego sukcesu. Emery miał bardzo dobre CV jako kandydat na objęcie funkcji trenera. W pierwszym sezonie nie osiągnął założonych celów, natomiast w drugim zniżył nas do poziomu średniaka. Dlatego nie warto od razu skreślać Artety.

pipolina komentarzy: 32917.12.2019, 10:06

No ja myślę że z Artetą to jakiś żart jest nie czas na eksperymenty!!!

Supertramp21 komentarzy: 63917.12.2019, 09:56

Nic się nie zmieni do puki piłkarze nie zaczną zapierniczac jak by od tego zależało ich życie. Mam dość obserwowania jak truchtają po boisku zamiast biegać, jak cofają się zamiast spróbować odebrać pilke. Tu wszystko jest nie tak.
Leno
Belerin chamers holding tierney
Torreira xhaka
Ceballos
Pepe auba/laca martinelli
Chciałbym żeby pod arteta tak wyglądał skald

sha komentarzy: 219 newsów: 117.12.2019, 09:52

Gdy Guardiola zostawał trenerem Barcelony wcześniej prowadził tylko Barcelonę B. Tyle w kwestii braku doświadczenia.

arturo komentarzy: 61317.12.2019, 09:38

Tutaj trzeba zrobić drużynę, zaszczepić w tych piłkarzach ducha walki, sprawić aby byli jak jeden organizm jak to jest w live, a nie ze każdy sobie rzepke skrobie.

zly_kanonier komentarzy: 511117.12.2019, 09:38

No pewnie. Tylko BIG SAM!!!

arturo komentarzy: 61317.12.2019, 09:34

Jak się nie przekonamy to się nie dowiemy. Ten sezon i tak jest już kompromitacja, myślę, że gorzej już nie będzie. Obecnie nie ma dostępnego trenera z topu który jest wolny i chciałby tutaj przyjść pracować.

Ziebka komentarzy: 265817.12.2019, 09:33

Tak, tak, tak, bo Zidane i Guardiola nie zostali rzuceni na głęboka wodę.... jak Guardiola powie ze jakiś piłkarz ma przed sobą wielka przyszłość to każdy się nad tym piłkarzem rozpływa, No bo Guardiola taki trener nie może się mylić. A jak powiedział ze Arteta będzie świetnym trenerem to każdy skąd ten guardiola może to wiedzieć. Przypomnę ze powiedział to również Arsene Wenger i wielu piłkarzy również go chwali. Ja jestem spokojny

krzykus1990 komentarzy: 509917.12.2019, 09:30

Polać mu dobrze gada !

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester City - Arsenal 31.03.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Brentford 9.03.2024 - godzina 18:30
2 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal28204464
2. Liverpool28197264
3. Manchester City28196363
4. Aston Villa29175756
5. Tottenham28165753
6. Manchester United281521147
7. West Ham29128944
8. Brighton28119842
9. Wolves281251141
10. Newcastle281241240
11. Chelsea271161039
12. Fulham291151338
13. Bournemouth28981135
14. Crystal Palace28781329
15. Brentford29751726
16. Everton28871325
17. Luton29571722
18. Nottingham Forest29671621
19. Burnley29452017
20. Sheffield Utd28352014
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland185
O. Watkins1610
Mohamed Salah159
D. Solanke153
Son Heung-Min148
J. Bowen143
B. Saka137
A. Isak120
C. Palmer118
P. Foden117
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
0
Gracz lutego wybór redaktorów
6
Gracz lutego wybór użytkowników Aaron Ramsdale
Aaron Ramsdale
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1 2 3 4 5 6