Nabór do redakcji serwisu Kanonierzy.com!

Nabór do redakcji serwisu Kanonierzy.com! 28.06.2008, 14:13, Patryk Bielski 35 komentarzy

Chciałbyś współtworzyć największy polski wortal fanów Arsenalu Londyn i jawnie przyczynić się do rozwijania naszego serwisu? To okazja, na którą czekałeś! Wortal Kanonierzy.com ogłasza nabór do redakcji! Poszukujemy redaktorów na stanowiska newsmanów oraz felietonistów.

Ubiegający się o stanowisko newsmana powinni spełniać poniższe kryteria:

- Posługiwać się poprawną polszczyzną

- Znać język angielski przynajmniej na poziomie średnio-zaawansowanym [Intermediate]

- Posiadać stałe łącze

Redaktorom oferujemy rozwijanie swoich umiejętności dziennikarskich w miłym gronie redakcyjnym oraz publikowanie swoich tekstów przed sporym gronem czytelników.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt pod numer GG: 9100500 lub 2183898, a także adres e-mail: bielski1@op.pl.

E-mail lub wiadomość Gadu-Gadu powinny zawierać informacje na temat zaawansowania językowego, ewentualnego doświadczenia przy redagowaniu tekstów oraz wszelkich innych czynników przydatnych w pracy newsmana, jak również najważniejsze dane osobowe (imię, nazwisko, wiek) oraz kontakt (adres e-mail, numer Gadu-Gadu).

Kanonierzy.com autor: Patryk Bielski źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
xqvz komentarzy: 2028 newsów: 507.01.2009, 20:36

Mi się pisanie newsów spodobało :P Mam tyle wolnego czasu, że mógłbym spróbować.

Java289 komentarzy: 115304.01.2009, 23:07

A więc wyjasnie to jak najlepiej i najprosciej potrafie :) ... Chodzilo mi o to ze nieraz przydalaby sie relacja live dla tych kibicow ktorym np : Za wolno chodzi internet zeby ogladac mecz albo tym ktorzy nie moga znalesc telewizji albo tym ktorym ta telewizja nie chodzi i dlatego nieraz ona by sie przydala :)

Dziekuje :)

Marc komentarzy: 39304.01.2009, 23:03

zrozumialem z tego ze newsmani tej strony czasem popelniaja takie bledy ze przydaliby sie nowi... pasi..

Java289 komentarzy: 115304.01.2009, 22:55

A jednak nie wszystko ... jeszcze raz zadam ci pytanie na ktore odpowiedzi sie wykrecasz ... Gdzie w Zdaniu "nieraz naprawde by sie przydalo" widzisz złosliwosc?

Java289 komentarzy: 115304.01.2009, 22:54

No i Wszystko :)

Marc komentarzy: 39304.01.2009, 22:53

aha i jeszcze jedno nie naucze sie czytac ze SROZUMIENIEM po z takim czyms jeszcze sie nie spotkalem ;p z czytaniem ze zrozumieniem tez problemow nie mam... wiec do czego bijesz...;p

Marc komentarzy: 39304.01.2009, 22:51

nie mam ci nic do powiedzenia... konczymy ten temat

Java289 komentarzy: 115304.01.2009, 22:44

Marc --> Naucz sie moze najpierw czytac ze srozumieniem dobrze? nie wiem jak zdanie "nieraz naprawde by sie przydalo" mozna uznac za zlosliwe? wyjasnij mi to bo nie moge tego pojąc ;d

Marc komentarzy: 39304.01.2009, 22:38

java289... za kogo ty mnie masz... sprecyzuj znaczy dokladniej wyjasnij i chyba wiem co to znaczy... chodzi mi o to ze ciagle piszesz komentarze nic nie wnoszace do dyskusji. a twoj pierwszy komentarz w tym niusie byl zlosliwy...
cytuje... nieraz naprawde by sie przydalo... czyli ze co sprecyzuj...

Java289 komentarzy: 115304.01.2009, 21:32

Marc --> Co wiele wyjasnia ? sprecyzuj sie jak wogole wiesz co to znaczy

Energiser --> Wsumie tak ale sie popostu nie czuje na silach kumasz? ;p

Energiser komentarzy: 1292 newsów: 13004.01.2009, 21:26

Java289---------->Ok, to po to właśnie BYŁA szkoła ;p

Marc komentarzy: 39304.01.2009, 21:21

java289...to wiele wyjasnia...

Java289 komentarzy: 115304.01.2009, 20:52

Haha ja juz nie chodze do szkoly czlowieku ;D

Energiser komentarzy: 1292 newsów: 13004.01.2009, 20:31

Java289------>Po to właśnie jest szkoła ;p

Java289 komentarzy: 115304.01.2009, 20:07

A ja nie bo sie nie nadaje :) Jakbym posługiwal sie poprawna polszczyzna i zawsze tyle czasu to skusilbym sie :)

Energiser komentarzy: 1292 newsów: 13004.01.2009, 19:54

Java289-------->A ty nie? Taki mądry się zrobiłeś bo zaproponowałeś, a co teraz się nie chce?

Java289 komentarzy: 115304.01.2009, 19:48

Moze ktoś chętny? Bo nieraz naprawde by sie to przydalo ;D

RahU (administrator) komentarzy: 2971 newsów: 207504.01.2009, 18:55

Z relacją live są dwa zasadnicze problemy, które przemawiają za tym, żeby jej nie robić. Pierwszy to to, że zawsze jest osoba poszkodowana, która musi jednocześnie oglądać mecz na małym ekraniku, żeby obok go komentować. Ktoś chciałby w ten sposób spędzić przykładowo mecz ManU - Arsenal? Nie wydaje mi się. Druga kwestia - relacja działa bez odświeżania - gdy osoba, która ją prowadzi doda notatkę, natychmiast pojawia się ona na stronie. Są jednak setki osób, które odświeżają co kilka sekund, przeciążając w ten sposób niesamowicie serwer, który i tak chodzi wolno podczas meczu, gdy na stronie przebywa online ponad 500 osób. Dla przykładu, wczoraj odwiedziło nas 16 tysięcy unikalnych użytkowników - tak jest w czasie spotkań.

Fierce_girl komentarzy: 219404.01.2009, 18:50

Ostatnio mi dwie 5 z rozprawek wpadły jako jedynej. Podobno piszę dojrzałe argumenty, ale szczegół xD. Hehe, ale ja do takich zadań nie pasuje :). Z anglikiem też u mnie dobrze, w końcu chodzę do angielskiej klasy xDD Dobra, koniec chwalenia xD. Ktoś tu poruszył temat relacji live, więc ja też jestem za.

Java289 komentarzy: 115304.01.2009, 18:39

Jeszcze Jakby ona prowadzona w jakis oryginalny sposób ;D wszystko zalezy od administratorow ;p

stefcio15 komentarzy: 13022 newsów: 223704.01.2009, 18:36

To jest dobry pomysł :D Z relacja live :]

Thunderon91 komentarzy: 9704.01.2009, 17:36

Znajomość angielskiego na takim poziomie żeby zrozumieć wiadomości na angielskich serwisach :)

Java289 komentarzy: 115304.01.2009, 16:19

Wlasnie przydalaby sie tutaj relacja live jak nieraz telewizji zalapac nie mozna to sie by poczytalo chociaz ;D

baska_17skc komentarzy: 3161 newsów: 204.01.2009, 16:09

Kiedyś miałem chęć zgłosić się do relacji live ale widze że nie oferujecie takiego stanowiska więc się zastanowie czy bym się nadawał na newsmana.

Federer komentarzy: 6104.01.2009, 15:57

Przepraszam jestem rocznik 1996 tzn mam już 13 ale ukończę dopiero 4 maja

neastle komentarzy: 59204.01.2009, 15:54

Ja bym chętnie spróbował. Tyle, że nie ma nikogo na gg, a na tym adresie internetowym nikt nie odpowiada.

stefcio15 komentarzy: 13022 newsów: 223704.01.2009, 15:52

Moze bym sprobowal , bo z polskim nie mam zadnych problemow , tylko nie wiem jak z tym angielskim . owszem angielski znam ale nie mam pojecia czy jest to poziom Intermediate ... No i ten czas tez nie wiem czy zawsze znajde , jescze sie zastanowie

k_oi komentarzy: 636 newsów: 162604.01.2009, 15:46

Nie chwalcie się swoimi wynikami z dyktand, tylko zgłaszajcie się i zobaczycie.

WeronikA komentarzy: 2404.01.2009, 15:44

Heh, chyba tak genialnego 6-latka nie znajdziemy :D

Ja się zastanowię. Doświadczenie mam, jestem starsza od Federer'a, ale czy znajdzie się czas . . .

Federer komentarzy: 6104.01.2009, 15:40

Dobra mam 12 zawsze z polskiego miałem 5 dyktanda to nie moja specjalność ale 4 zawsze było.

RahU (administrator) komentarzy: 2971 newsów: 207504.01.2009, 15:37

Możesz mieć dla mnie nawet 6 lat. Jeżeli piszesz poprawnie po polsku, znasz ortografię i gramatykę, nie robisz stylistycznych błędów (dodatkowo będziesz systematyczny), to jesteś przyjęty.

WeronikA komentarzy: 2404.01.2009, 15:33

Dołączam się do pytanka Federer'a . . .

Federer komentarzy: 6104.01.2009, 15:30

Serio sie pytam

RahU (administrator) komentarzy: 2971 newsów: 207504.01.2009, 15:24

Od trzydziestu dziewięciu.

Federer komentarzy: 6104.01.2009, 15:23

od ilu lat?

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah228
Pierre-Emerick Aubameyang225
Sadio Mané221
Sergio Agüero218
Jamie Vardy184
Raheem Sterling1710
Harry Kane174
Eden Hazard1615
Callum Wilson149
Paul Pogba139
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
0
Gracz czerwca wybór redaktorów
7.67
Gracz czerwca wybór użytkowników Eddie Nketiah
Eddie Nketiah
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna