"Nikt nie jest niezastąpiony"

"Nikt nie jest niezastąpiony" 22.06.2014, 21:46, Adam Cygański 115 komentarzy

Gdyby wierzyć coraz częstszym spekulacjom transferowym łączącym Mario Balotellego z Arsenalem, Włoch latem na pewno zawitałby na Emirates Stadium.

Tym razem według ostatnich informacji Arsene Wenger w tym tygodniu ma spotkać się z agentem zawodnika – Mino Raiolą – by negocjować kwotę transferu. Początkowo mówiło się, że Balotelli kosztować będzie The Gunners około 30 milionów euro, jednak włodarze AC Milanu z uwagi na brak kwalifikacji do Ligi Mistrzów oraz na to, że 20% z transferu Włocha zasili kasę jego poprzedniego klubu – Manchesteru City – poinstruowali Raiolę, aby ten wynegocjował od Arsenalu kwotę o około 12 milionów euro większą.

Co ciekawe, Barbara Berlusconi – wiceprezydent AC Milanu – zapytana o całą tę sprawę nie ukrywa, że 23-letni napastnik niebawem może opuścić San Siro.

- Balotelli jest świetnym zawodnikiem i prawdziwym włoskim talentem, jednak nikt nie jest niezastąpiony. Zobaczymy, jak sprawy się potoczą.

Mario BalotelliMino RaiolaTransfery autor: Adam Cygański źrodło: skysports.com/goal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123następna
Oggy komentarzy: 948925.06.2014, 14:33

Cóż nędzna gra Balotelliego utopiła Italię, Roberto Baggio na opak:P
Nie tylko on w sumie zawiódł ale ze szkieletu reprezentacji Prandellego właśnie on najbardziej, Buffon, Bonu/Barz/Kielon czy Pirlo a nawet Marchisio grywali dobrze lub średnio na tym Mundialu a właśnie Mario zagrał najsłabiej, piłka mu przeszkadzała nie miał zacięcia i determinacji.
Mnóstwo strat brak aktywnego wychodzenia do gry mnóstwo przegranych pojedynków.
Najgorsze że przyszło to po niezłym spotkaniu z Anglią przecież to był sukces a jednak nie zmobilizował go do walki. Nie uwierzę że Wenger potrafić będzie wycisnąć więcej z Balotelliego niż Cesare gość również wielkiej klasy i cierpliwości.
Oby Balo do Arsenalu nie trafił^^

pierre_afc komentarzy: 1207125.06.2014, 03:18

Dużo szumu, ale nie przyjdzie. Media piszą o nim względem AFC, ponieważ w Milanie go nie utrzymają, kibice go wyzywają, nie jest zadowolony z sytuacji w klubie i dlatego, że mamy umowę od lipca z Pumą. Benzema albo Mandżu to są napastnicy, których widziałbym u nas :)

sympatyk komentarzy: 84224.06.2014, 22:29

mam nadzieje ze Boss oglądał dzisiaj mecz :)

Paniu76 komentarzy: 1246424.06.2014, 12:23

Robi się podobna sytuacja, jak rok temu z Higuainem, oby jednak inaczej się zakończyła :)

Acapulco komentarzy: 119224.06.2014, 11:20

musimy go kupić :D JA go chce

hot995 komentarzy: 5997 newsów: 524.06.2014, 00:21

@ zgubilemlodowke:

Pociągnął lekko za ramię obrońcę Kostaryki. Faul bez piłki, ale to nie zmienia faktu, że max żółta kartka. Obejrzyj powtórkę jeszcze raz to dojdziesz do tego samego wniosku. Na siłę szukasz jakichś jego przewinień, aby tylko podkreślić, że jest niezrównoważony, czy coś w tym stylu. Niestety na próżno. Traktujesz ten niewinny żart na twitterze jako obrazę? Przestań się ośmieszać. Milan ma problemy finansowe, a w dodatku teraz nie zagra w europejskich pucharach. W takim wypadku jego utrzymanie będzie sporo kosztowało klub, więc chcą się go pozbyć, żeby obciążyć płace. Poza tym planują wzmocnić inne formację za pieniądze z jego transferu. Najwięcej szczekasz, a nic mądrego do "powiedzenia" nie masz.

IlPadrino komentarzy: 40523.06.2014, 23:58

Wenger ma ogarnąć Balo ? Przecież ten chłop nigdy nie radził sobie ze sobą. Wydaje mi się, że Arsenal może być jego ostatnim poważnym klubem, a następnie pojedzie na zarobek do Arabów. W Europie żaden poważny klub nie zaoferuje mi "godziwego" kontraktu za to co prezentuje. On nie miał jeszcze nidgy w życiu dobrego sezonu. Jedynie przeciętne. Raz zagra taki mecz, że wszyscy go kochają, a potem jest 5 meczów, gdzie wali fochy na cały świat.

zgubilemlodowke komentarzy: 69923.06.2014, 23:43

@afc4life, o ich problemach finansowych było już wiadomo przed wyciągnięciem Balo z Manchesteru City. No i jest mowa o zastąpieniu go kimś innym. Zapewne nie kimś z młodzieżówki lub na poziomie Ekstraklasy.

afc4life komentarzy: 478323.06.2014, 23:19

@zgubilemlodowke
Tylko, ze Giroud to raczej byl jakis nieznany gostek, ktoremu wyszedl sezon zycia bodajze. Z tego polowa bramek z glowki reszta z wrzutek lub czystych pozycji do strzalu. Nie wiem czy ktos tu sie spodziewal zastepstwa Robina w osobie Giroud ale to bylo raczej wiadome, ze nim nie bedzie. Moze byc jednak o wiele bardziej produktywny gdy nie bedzie musial grac 90 minut co mecz.

Natomiast w przypadku Mario to po prostu wiemy do czego potrafi byc zdolny a wlasnie Wenger moglby mu pomoc to wydobyc. Zgadzam sie, ze to cholernie ryzykowne ale takiego czy innego wariata nam potrzeba.

Meczu z kostaryka nie ogladalem wiec sie nie wypowiem.

A Milan po prostu ma spore dlugi. Pozbyli sie Ibry, Silvy. Wedlug mnie pozbeda sie kazdego za kogo bedzie jakis wiekszy hajs.

KochamArsenal88 komentarzy: 100323.06.2014, 23:19

Ja mam nadzieje choć mogę się mylić, że Balotelli do nas nie dołączy :) wolałbym bardziej juz jego imienia Mandzukic a który pracuje na całym boisku, jak pisali by o nim w gazetach to o tym czego dokonał na boisku a nie po za nim.
Marzeniem jest Benzema, idealnie by było Balotelli do Lfc, Suarez do Realu, Benzema do nas :)

KuNA89 komentarzy: 61423.06.2014, 23:10

Dlaczego obrażacie gościa od Chelsea? Chłopak dobrze pisze wiec nie wiem czemu na niego najezdzacie... Ma gościu swoje zdanie poparte statystykami.

zgubilemlodowke komentarzy: 69923.06.2014, 22:24

@afc4life, szczególnie z hejtowanego tutaj Giroud, który wg tutejszych ekspertów miał bez problemu zastąpić van Persiego po udanym sezonie we Francji. Ale mistrzowie gdybania jak widać nieco się pomylili.

@hot995, to coś niedokładnie ten mecz z Kostaryką oglądałeś, bo w drugiej połowie sfrustrowany Balo mógł osłabić swój zespół idiotycznym faulem z dala od piłki.
Poza tym przed meczem obraził królową Anglii, która kibicuje Arsenalowi.

A tak w ogóle to nie dziwi nikogo, że ten "młody i uzdolniony" piłkarz zostanie prawdopodobnie sprzedany z tragicznego w zeszłym sezonie Milanu, mimo że ma jeszcze długi ważny kontrakt? Pewnie sprawia problemy w szatni i chcą się go pozbyć, ubijając przy okazji dobry interes.

afc4life komentarzy: 478323.06.2014, 22:01

Jak nie Wenger to prawie nikt nie wydobedzie z niego tego co naprawde moze zaoferowac. Oczywiscie zgadzam sie, ze jest to ryzyko i nie male. Ale sposrod wszystkich trenerow na swiecie, nie ma chyba zadnego innego jak Wenger, ktory tak naprawde moglby go ogarnac. Kilku wiekszych wariatow juz ogarnal i to wlasnie Z NIMI zdobywal w pierwszej polowie swojej kadencji w Arsenalu.

afc4life komentarzy: 478323.06.2014, 21:56

hot995
To, co zawsze powtarzalem dokladnie jak mowisz :P Nie chcialo mi sie niestety ****siakowi tego tlumaczyc bo pewnie nie zrozumialby.
W skrocie - Balo ma 23 lata, wchodzic bedzie powoli w najlepszy okres pilkarskiej kariery a co najwazniejsze - tutaj bedzie mial "futbolowego ojca - PAPCIA", ktory prawie z kazdego potrafi wydobyc 120% mozliwosci.

David92 komentarzy: 640023.06.2014, 21:16

Moze troche zle sie wyrazilem, druzyna gra tak jakby w 10 bo gdy druzynie nie idzie, on zamiast sie starac to spusci leb, walnie ta swoja minke rozwydrzonego bachora i probuje tylko faulowac. Nie trzeba daleko szukac, za idiotyczne wejscie w meczu Kostaryki z Włochami czesc sedziow usunela by go z boiska.

Szogun komentarzy: 28577 newsów: 323.06.2014, 21:13

David 2 czerwone kartki w dwóch sezonach a papiery ma wiec gra jest warta swieczki

David92 komentarzy: 640023.06.2014, 21:11

Podziwiam naprawde tych ktorzy jaraja sie Balotellim o.O To nie jest zadna gwarancja goli bo nigdzie ich nie strzelal duzo. Do tego jego charakterek, zagotuje sie raz drugi i druzyna gra w 10. Nazywanie go czolowym napastnikiem na swiecie jest obraza dla tych co naprawde sie tam powinni znajdowac.

chelseafanboy - 100% racji.

Szogun komentarzy: 28577 newsów: 323.06.2014, 21:05

Widać nie śledzisz dość poczynań Olivera.Nie mowie,ze jest zły ale nie ma cech które ma Włoch i dzięki nim mogą się świetnie uzupełniać.

hot995 komentarzy: 5997 newsów: 523.06.2014, 21:03

@ chelseafanboy:

Określenie "Balotelli to czołówka napastników na świecie" jest delikatnie mówiąc nieco nad wyraz. bo w tym momencie nie plasuje się pewnie nawet w czołowej dwudziestce. Chodzi raczej o to, że może nim być, jeżeli tylko obudzi się jego potencjał, który z pewnością w nim drzemie i co do tego nikt nie powinien mieć żadnych wątpliwości. Z kolei stwierdzenie: "Bliżej Olivierowi do tej czołówki niż Balotellemu" jest nadzwyczaj śmieszne. Wszyscy dokładnie wiemy, że Giroud nie przeskoczy już pewnego poziomu i koniec. Z Mario sytuacja wygląda inaczej, bo cały czas jest bardzo młody i wiele jeszcze przed nim. Argument "nie ma z kim grać w Milanie" jest akurat jak najbardziej trafny, bo to tylko cień drużyny z dawnych lat. Co jak co, ale Włochowi ambicji odmówić nie można i na pewno czuł się nieco sfrustrowany pozycją i formą ACM. To zapewne miało odzwierciedlenie w jego grze. Poza tym zwróć uwagę na fakt, że Paulinho zagrał o 1000 minut więcej w samej Serie A - spora różnica. Przytaczanie suchych statystyk z jego okresu gry w Manchesterze City to już cios poniżej pasa, bo jak wiemy atmosfera, która tam panowała na pewno nie sprzyjała SM. Z tego co widzę i mi wiadomo, to Prandelli właśnie "ogarnął" Balotelliego. Sam przyznał, że nie ma z nim nawet najmniejszych problemów. Na dodatek zrobił z niego podstawowego napastnika reprezentacji, w której strzelił 14 bramek i zaliczył 5 asyst w 22 meczach. Nie wydaje mi się, aby był to słaby bilans. Zaliczanie Manciniego do trenerów z charakterem, którzy potrafią "poskromić" najbardziej niepokornych zawodników to chyba jakiś żart, przynajmniej ja tak to odbieram. Mourinho z kolei ma zbyt małą cierpliwość. Arsene jest zdecydowanie inny. Oczywiście nie mamy 100%-wej pewności, że doszczętnie sprowadzi Włocha na dobrą drogę, ale przykłady RvP i innych pozwalają nam w to uwierzyć.

Szogun komentarzy: 28577 newsów: 323.06.2014, 21:02

sympatyk ale te fakty są podane po raz 134 raz ciągle te same a ma więcej gier talentu i doświadczenia niż większość napastników którzy do Nas przychodzili w przeszłości.Ja widzę,że posiada cechy (technika,szybkość,silą,dobre znalezienie w polu karnym,umiejętność przetrzymania piłki i współpracę z kolegami o czym świadczą asysty) także Nasz sponsor może do niego dorzucić bo to jedna z ich głównych twarzy i za takie pieniądze nie wyciągniemy nikogo kto może dzięki nim wpasować się do zespołu i sam przesadzić o wyniku meczu i czym mówią tez fani Milanu.

afc4life komentarzy: 478323.06.2014, 20:39

O jezu ten ****siak jednak nie tylko na glownej robi bigos. Chyba wszystko juz o Balo zostalo powiedziane, szkoda robic syf w kolejnym newsie wiec "see ya".

wolusxix komentarzy: 118923.06.2014, 20:28

Mancieniego to każdy miał w dupie. Mourinho + charakter Balo to kłotnie na miejscu. Jak dla mnie Prandelli sobie z nim radzi. Wenger z jego autorytetem Mario by sie liczył

chelseafanboy komentarzy: 93423.06.2014, 20:03

Jeżeli napiszę coś co świadczy o tym, że Balotelli jest słaby to nudzę?
Po prostu rozśmieszyła mnie opinia, że "Balo to czołówka napastników świata".

Bliżej Olivierowi do tej czołówki niż Balotellemu. To, że strzelił 2 bramki na Euro Niemcom nie znaczy, że jest jakimś świetnym napastnikiem. Rok w rok udowadnia, że jest zwyczajnie słaby.

Tak samo bardzo łatwy do obalenia jest argument odnośnie tego, że Balo "nie ma z kim grać w Milanie". W takim razie z kim miał grać Paulinho w Livorno, które spadło? I czy Balotelli również "nie miał z kim grać" w City, gdzie miał jedną z najlepszych ekip w kraju, a zanotował zabójcze 20 goli w 2,5 roku (Torres 21 goli w sezonie 12/13, Giroud 21 goli w obecnym sezonie). Giroud na tę chwilę to zawodnik o klasę lepszy niż Mario.

Balotelli nie ma nawet prawa stać koło niego. Inna sprawa, że GDYBY, powtarzam GDYBY Balotelli wziął się do roboty i zaczął używać mózgu to owszem, dopiero wtedy mógłby być w czołówce napastników. Problem w tym, że na 90 % w tej czołówce nie będzie. Już tacy trenerzy jak Mourinho, Prandelli, Mancini i inni nie potrafili go ogarnąć. Skąd pewność, że ta sztuka uda się Wengerowi?

sympatyk komentarzy: 84223.06.2014, 19:55

Szogun
a dlaczego niby nudzi kiedy właśnie podał fajne staty obrazujące forme lenia,bo co ma go niby bronić jak nie bramki ale niektórym nawet to niewiele uzmysławia.

Szogun komentarzy: 28577 newsów: 323.06.2014, 19:49

Chelsea Ok nie jestes fanem talentu ale nudzisz jak Dżem na koncercie

hot995 komentarzy: 5997 newsów: 523.06.2014, 19:37

@ Ciuus:

Pisząc, że nie ma już śladu po "dawnym Mario" miałem na myśli jego wybryki. Oglądałem bardzo uważnie oba mecze Włochów i szczególną uwagę zwracałem właśnie na Balotellego (z wiadomych względów). Z Anglią zagrał naprawdę dobre spotkanie, które zresztą udokumentował bramką. Jeżeli chodzi o mecz z Kostaryką to tam już cała drużyna grała przeciętnie. Sam Mario znalazł się w jeden sytuacji sam na sam (lob) + wolej z około 18 metrów. Nie najgorzej mając na uwadze to, że ekipa Prandellego zagrała po prostu słabo. Jak wiemy napastnik żyje z podań kolegów, a tego w drugim spotkaniu zdecydowanie zabrakło. U nas o to raczej nie ma się co martwić, bo praktycznie w każdym meczu mamy duży procent posiadania piłki. Przy naszej linii pomocy i skrzydłowym w postaci Walcotta Balotelli raczej by się nie nudził. Kwestię CR7 i Özila pominę, bo śmierdzi mi tutaj Katalonią...

chelseafanboy komentarzy: 93423.06.2014, 19:04

Ten sam Balotelli, który "jest w czołówce napastników świata" według niektórych - przez 2,5 sezonu gry w City strzelił 20 goli (nie wliczam karnych). No to Torres w jednym tylko sezonie 12/13 strzelił 21 bramek (również nie wliczam karnych).

W tym sezonie Mario był dwunastym strzelcem Serie A. Więcej goli od niego strzeliły tak znane nazwiska piłkarskiego świata jak Paulinho z Livorno (Livorno spadło do Serie B), 20 letni smarkacz Domenico Berardi czy chociażby Giuseppe Rossi, który pauzował przez 16 (!) spotkań z powodu kontuzji (czyli przez prawie pół sezonu).

Dodatkowo Balotellego nie potrafi ogarnąć Prandell, nie potrafił go ogarnąć Mourinho, nie potrafił go ogarnąć Mancini (według Prandellego "Mancini to najlepszy trener dla Balotellego. On jest dla niego jak ojciec i przyjaciel jednocześnie), nie ogarnęli go również mniej znani trenerzy jak Seedorf.

Olivier Giroud to zawodnik lepszy od tego nieudacznika. Cudze chwalicie, swego nie znacie. Pozdrawiam, fan Chelsea.

illpadrino komentarzy: 12030 newsów: 323.06.2014, 17:02

Marglax - obrońca potępionych...

paniczAFC komentarzy: 188323.06.2014, 16:52

hehe max 30mln euro Wenger da, ale wiecej watpie

wolusxix komentarzy: 118923.06.2014, 16:39

Co wy wszyscy macie z tym że jak jest za dużo plotek to nie będzie transferu do arsenalu? Tak było kiedys teraz zmienia się nasza polityka transferowa i mam nadzieje że jak są plotki to jest transfer :)

harry86 komentarzy: 81823.06.2014, 16:05

Coraz więcej plotek, czyli transferu raczej nie będzie.

@Marglax
Przestan chłopie, Giroud to cienias.

rysiek098 komentarzy: 248923.06.2014, 15:37


shark31; ale czekaj, aż tak go nie osądzaj, popatrz, kogo w AFC będzie miał za sobą... jedną z najmocniejszych lin pomocy na świecie, więc z takimi dograniami od Ozila czy Cazorli, bądź Ramseyta Rosy Wilshera, jest w stanie dużo więcej strzelić niż Giroud, a skoro ktoś strzela więcej niż Giroud to jest dla nas wzmocnieniem. Zauważ, że jest jeszcze bardzo młody jak na piłkarza - 23 lata to świetny wiek, a patrz w jakich klubach już był, doświadczenie, reprezentacja. Taki człowiek to skarb za jedyne 30 mln, więc trzeba brać. Na pewno lepiej będzie nam grać z Mario w składzie niż z Giroud. Lubię Oliego, ale jego umiejętności pozostawiają wiele do życzenia niestety. Mario jest dużo lepszy pod wieloma względami, niedawno o tym napisałem i kilka osób mnie poparło.

shark31 komentarzy: 601323.06.2014, 15:17

Ta rysiek098 bedzie ladowal 56 bramek jak nigdy w zadnej lidze nie strzelil wiecej niz 14 bramek. Z jego 8% skutecznoscia jest w czolowce najmniej skutecznych napastnikow w europie... ba, jest najgorszy wsrod tych co maja 5+ goli!
Zmysl w polu karnym ma tak dobry ze nie liczac karnych to strzela az 18% bramek z pola karnego, a same gole strzela z gry co oszalamiajace 300 min!

My potrzebujemy bramek a Pan Balo tego absolutnie nie zapewnia.

afc4life komentarzy: 478323.06.2014, 14:59

Marglax,
Kazdy z nas zna Giroud z gry w Arsenalu Filmiki z youtube'a tu zbyt wiele nie zmienia. Kazdy zna jego braki jesli chodzi o gre w systemie jaki preferuje papcio - z jednym napastnikiem. Natomiast jest swietny gdy gra z drugim napastnikiem lub klepie z pomocnikami, gdyz jego najwieksze atuty to gra zespolowa / kombinacyjna.
Dlatego marzymy o kims kto potrafi wziac czesto sprawy w swoje rece i jak trzeba to pierdyknac na brame jakas petarde lub zrobic cos niekonwencjonalnego :P

Marglax komentarzy: 117 newsów: 20423.06.2014, 14:42

Dla hejterów Giroud tylko jedno słowo:
youtube.com/watch?v=sicYaSQ9ICw

rysiek098 komentarzy: 248923.06.2014, 14:39


Ciuus; spamuj więcej, nabijaj posty, może poczujesz się lepiej dziecko
Oczywiście, że Mario jest lepszym z najlepszych na świecie na swojej pozycji. Jak będzie ładował nam 25+ bramek to będziesz pisał, że jaki Ty to zawsze nie byłeś za jego transferem.
Jeżeli ktoś tu się ośmiesza to Ty: bo po 1, walisz jeden post pod drugim, tutaj widać 3x, a po 2, to nawet nie wiesz jak poprawnie pisze się nazwisko Joela, więc póki co to Ty się ośmieszyłeś :)
Nie pozdrawiam :)

malina110xd komentarzy: 92623.06.2014, 14:31

Atak na pewno by wzmocnił, jednak nie jestem przekonany, czy pasowałby do drużyny.

meisterek komentarzy: 228923.06.2014, 13:55

Nie jestem wgl przekonany co to tego transferu.

Szogun komentarzy: 28577 newsów: 323.06.2014, 13:53

W meczu z Anglikami nie stracil pilki ani pol razu a jak trzeba bylo to przetrzymal i dal sie sfaulowac.Poprawi skutecznosc to bedzie lepszy niz RvP ktory przychodzac do Arsenalu nie dosc,ze mial mniejsze umiejetnosci to trenet chcial go wyrzucic z reprezentacji Holandii

Bolek komentarzy: 423223.06.2014, 13:48

Aha, i Balo wtedy kiedy trzeba nie drepcze. Jeśli chodzi o timing wybiegania na pozycję i możliwości szybkościowe to czołówka światowa. Trudno złapać tego gościa na pułapkę ofsajdową.

Bolek komentarzy: 423223.06.2014, 13:47

W meczu z Kostaryką to zawiodła głównie pomoc, a nie Balotelli jeśli o to chodzi.

afc4life komentarzy: 478323.06.2014, 13:41

Jesli Wenger ma wizje jak go wykorzystac i wycisnac z niego 100% niech przyjdzie.

Natomiast ten mundial pokazuje, ze liczy sie cos wiecej niz umiejetnosci. Zasuwanie po boisku, granie z sercem. Moze duzy wplyw ma na to klimat (kraje pd ameryki i afryki moga zasuwac przez caly mecz, a europejczycy jakby jacys przemeczeni wydaja sie).

Jesli nie da rady z Balotellim, to warto by zakupic jakichs kotow z Ameryki Poludniowej co sie dobrze prezentuja na mundialu. Marzeniem bylby Sanchez.

Kasi4rsenal komentarzy: 17623.06.2014, 13:33

Balotelli mózgu nie ma, ale przynajmniej nasi rywale mogliby sie obawiać naszego napastnika na kilku płaszczyznach. Od bramek po zdrowie.

afc4life komentarzy: 478323.06.2014, 13:25

cd.
Szczegolnie widac to w meczach reprezentacji.

Messi i CR calkowicie niewidoczni w reprezentacjach. To sa cienie zawodnikow z klubow Hiszpanskich gigantow. Ogladajac ich gre w reprezentacjach to nigdy bysmy nie pomysleli, ze ci goscie moga zdobywac tytuly za najlepszych pilkarzy swiata.

W Realu i Barsie nizej wymienieni "mniej drepcza" bo ich druzyny graja wiecej pilka i co chwile maja futbolowke przy nodze. Gra w klubie jest typowo ulozona pod nich i dlatego sie w nich tak swietnie czuja.

@Ciuss
Dlatego to, ze Balo sobie drepcze czy malo angazuje sie nie ma wiekszego znaczenia.
Wszystko zalezy od tego jak klub wykorzysta danego zawodnika i czy wogole umie go wykorzystac. A to, ze Mario pasuje do Arsenalu nie ulega najmniejszej watpliwosci. Wenger gra na jednego napastnika, posiada zajebyscie swietnych pomocnikow i skrzydlowych (jesli sa zdrowi). Nie dosc, ze umie odegrac i zagrac tylem do bramki, to bedzie mial na pewno wiele sytuacji na wykorzystanie jego najwiekszego atutu - tj. strzalow na bramke z wiekszosci pozycji boiska.

Wystarczy porownac sobie gre Sancheza&Neymara w reprezentacjach gdzie calkowicie niszcza system a w klubie, w ktorym oprocz statystyk nabijanych bramek wygladaja bardzo srednio. Przykladow takich mozna wyliczyc sporo, wszystko zalezy od prawidlowego wykorzystania zasobow.

afc4life komentarzy: 478323.06.2014, 13:00

Mowi ktos nizej, ze Balo lubi sobie podreptac.

A co Messi i CR se nie drepcza? Drepcza moze nawet i wiecej od Balo, nie wiem nie ogladalem dawno meczow z Wlochem. Ale Ci zawodnicy sie "uruchamiaja" dopiero jak dostaja pilke albo jak akcja dzieje blisko nich. Tak samo jak i on.

The_Wizard_of_Oz komentarzy: 82823.06.2014, 12:51

jaram sie Balotellim.
a co do Cavaniego... bitch please. drewno jakich mało, jak nie ma Ibry w PSG albo Suareza w Urugwaju to on sam ****a umie zrobić

jaque komentarzy: 124923.06.2014, 12:15

Za drogo

krzykus1990 komentarzy: 516723.06.2014, 11:54

fangol.pl/view/38733/balotelli-w-arsenalu

KuNA89 komentarzy: 61423.06.2014, 11:47

@Ciuus
CR bezużyteczny? Stary on nawet jak zacznie machać łapami jak to określiłeś zjada wszystkich zawodników z naszego składu ... Bez sensu porównane. Jeżeli Mario miałby być tak bezużyteczny w pewnych momentach i mimo wszystko, tak jak CR doprowadzić nas tam gdzie Ronaldo doprowadzał swoje kluby to ja jestem jeszcze bardziej na tak. Przekonałeś mnie stary! Ronaldo, który jest czasami bezużyteczny a osiągnął w klubowej piłce wszystko co mógł to tego samego życzę Mario u Nas ;)

Ciuus komentarzy: 14423.06.2014, 11:22

hot995
Wszystko spoko tylko jak nie widzisz "dawnego" Mario to włącz mecze repry Włoch na MŚ. Gość po 2 nieudanych piłkach zaczyna dreptać, smęcić, marudzić i praktycznie po 30 min jest tak samo bezużyteczny jak CR gdy zaczyna machać łapskami.
Bezproduktywnych graczy i takich, którzy grają gdy się chce i gdy wszystko wychodzi w Arsenalu nie potrzeba bez względu na to jakie mają umiejętności. To tak samo mija się z celem jak kupienie Mandzukicia i posiadanie w składzie dwóch identycznych graczy pod względem gry co sam bardzo ładnie zauważyłeś. Tylko każdy widzi co chce widzieć. Mario to wielkie nazwisko, ale nazwiska nie grają. Przyjdzie na robi szumu i tyle. Kolejny hajs w plecy podobnie jak z Ozilem, który potrafi przejść pół sezonu poza grą. Lepiej postawić już na niesprawdzonego Cambella, którzy zje te trawę jeśli będzie trzeba :)

poprzednia123następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com