North London derby dla Tottenhamu, przegrana 0-1

North London derby dla Tottenhamu, przegrana 0-1 10.02.2018, 14:31, Łukasz Wandzel 3063 komentarzy

North London derby dla Tottenhamu. Piłkarze Arsene'a Wengera po wygranej z Kogutami na The Emirates przegrali z nimi na Wembley, prezentując się znacznie gorzej od swojego odwiecznego rywala. Mecz w pierwszej połowie wydawał się wyrównany, można powiedzieć, że wręcz nudny, a w drugiej połowie to gospodarze całkowicie przejęli inicjatywę. W pełni zasłużyli na zwycięstwo, przy czym przegrana jednym golem nie oddaje tego, co działo się na murawie. Gdyby nie najwyższej klasy interwencje Petra Cecha, byłoby znacznie gorzej. Z drugiej strony, Arsenal grając słabo, ale przy takim szczęściu i dyspozycji własnego golkipera, miał prawo zremisować to spotkanie, ale kluczowi zawodnicy ofensywni zawiedli w końcówce.

Ta porażka nie jest zwykłą, przytrafiającą się raz po raz wpadką i stratą punktów. Nie chodzi tylko o to, że były to derby północnego Londynu. Arsenal, z zerową zdobyczą punktową, oddał trzy oczka Tottenhamowi, z którym bezpośrednio rywalizuje w tabeli. Problem w tym, że wszystkie drużyny uciekają punktowo przed The Gunners i dogonić upragnione top four będzie niezwykle trudno. Czy Arsene Wenger już teraz powinien się zastanawiać nad skorzystaniem z taktyki Jose Mourinho z poprzedniego sezonu i skupić na Lidze Europy?

Składy, w jakich wystąpiły oba zespoły:

Arsenal: Cech - Bellerin, Koscielny, Mustafi, Monreal - Elnen (64' Iwobi), Xhaka (86' Welbeck) - Wilshere, Özil, Mhitarian (64' Lacazette) - Aubameyang.

Tottenham: Lloris - Trippier, Sanchez, Vertonghen, Davies - Dier, Dembele - Eriksen, Dele (86' Wanyama), Son (71' Lamela) - Kane.

Derby między Arsenalem a Tottenhamem zawsze przysparzają wielu emocji. Dzisiejsze starcie było o tyle ważne, że obie drużyny sąsiadowały ze sobą w tabeli, więc bezpośrednie starcie mogło zaważyć o zwiększonej bądź zmniejszonej przewadze jednych nad drugimi. Tymczasem, pierwsza połowa nie zapowiadała wielkiego widowiska, ponieważ do przerwy nie oglądaliśmy ani jednej bramki, czy nawet zapierającej dech w piersiach groźnej sytuacji. Zarówno Kanonierzy, jak i Koguty wyszli na murawę składami, którymi mogli postraszyć rywala, ale nic takiego nie miało miejsca w trakcie pierwszych 45. minut. Co prawda, Pierre-Emerick Aubameyang wybiegł raz świetnie na wolne pole, ale był na pozycji spalonej. Z kolei Harry Kane przesadził z siłą przy uderzeniu głową. Zdarzały się sporadyczne akcje ze strony gości oraz gospodarzy, ale nie były to stuprocentowe okazje. Pierwsza odsłona tego spotkania była po prostu wyrównana.

Druga połowa kompletnie różniła się od poprzedniczki. Choćby dlatego, że Tottenham zdominował Arsenal w liczbie strzałów i kreowanych okazji. Tuż po przerwie padła bramka dla gospodarzy. Celnym strzałem głową, po świetnym dośrodkowaniu, popisał się Harry Kane. Gol strzelony przez Anglika otworzył wynik spotkania oraz sprawił, że podopieczni Pochettino poczuli wiatr w żaglach i kontynuowali atak. Już chwilę później dwie kolejne szanse miał strzelec bramki. Za pierwszym razem chybił, uderzając głową, choć futbolówka ledwie minęła słupek. Drugą okazją było potężne uderzenie z powietrza, ale na linii strzału znajdował się Petr Cech, który to wybronił. Szanse na dobitkę w tej sytuacji mieli inni zawodnicy Spurs, ale niebezpieczeństwo szybko zażegnali obrońcy Kanonierów, wybijając na rzut rożny.

W ogóle czeski bramkarz zasługuje na pochwałę, bo mnóstwo razy ratował zespół przed katastrofą. Wystarczy wspomnieć choćby szansę Christiana Eriksena z rzutu wolnego. Arsenal w drugiej połowie nie istniał, a zawodziła cała ofensywa. Mchitarian nie dogrywał celnie, Aubameyang niezbyt często był widoczny. Zmiany Arsene'a Wengera także nie pomogły. Na boisku pojawili się Lacazette, Iwobi i później nawet Welbeck, ale nie odmienili oni gry swojej drużyny. Szczególnie wymowna była reakcja Arsene'a Wengera na zmarnowaną okazję Alexandre'a Lacazette'a. Francuz w ostatnich chwilach spotkania dostał dobre podanie, po czym znakomicie uwolnił się z pod opieki dwóch obrońców i wystarczyło pokonać Llorisa w polu karnym. Niestety, piłka powędrowała obok bramki.

W ostatnich sekundach meczu doszło jeszcze do faulu na Welbecku. Do piłki przy tym rzucie wolnym podszedł Mesut Özil, ale nic z tego nie wyszło. Sędzia zakończył mecz, a Arsenal przegrał z Tottenhamem 1-0. Ostatnie minuty, kiedy londyńczycy w czerwono-białych koszulkach mogli wyrównać, były maksimum, na co było ich stać w tym meczu. Choć faktem jest, że nawet na ten jeden punkt nie zasłużyli i pokazali fanom, szczególnie z Polski, że czasem lepiej obejrzeć skoki narciarskie...

Oceń piłkarzy Arsenalu po meczu z Tottenhamem!

Premier LeagueRaport pomeczowyTottenham Hotspur autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
kaziu874 komentarzy: 671112.02.2018, 12:42

"Obrońcy wengera ze wzgledu na jego osiągniecia w arsenalu(za takie powiedzmu uznam przejscie przez sezon nie pokonanym) a czy ksiądz który był przez 20 lat wzorowym a potem dopuścił sie pedofili to nie powinien zostać wyrzucony bo przecież przez 20lat był wzorowy? Tylko u nas już te gwałty trwają kilka sezonów"

Chciałem poczytać co się tu dzieje, ale dość szybko zrezygnowałem.

AlexVanPersie komentarzy: 806412.02.2018, 12:41

@erykgunner:

Eryk, jedno mnie martwi.
Masz juz więcej komentarzy niż newsów, kolejna legenda upada! :)

hubix108 komentarzy: 32712.02.2018, 12:39

Obrońcy wengera ze wzgledu na jego osiągniecia w arsenalu(za takie powiedzmu uznam przejscie przez sezon nie pokonanym) a czy ksiądz który był przez 20 lat wzorowym a potem dopuścił sie pedofili to nie powinien zostać wyrzucony bo przecież przez 20lat był wzorowy? Tylko u nas już te gwałty trwają kilka sezonów

Multi09 komentarzy: 511 newsów: 112.02.2018, 12:39

@erykgunner:

Do tego nie dochodzi oczywiście zmęczenie po całym meczu, stres i presja. Piłkarze to roboty i każda seria powinna trwać w nieskończoność.

Simpllemann komentarzy: 52809 newsów: 52412.02.2018, 12:37

@Multi09
Ja tak nie pisałem.

@hubix108
A To nie Wy mówicie, że liczy się to, co tu i teraz? Bez patrzenia w przeszłość.

erykgunner (administrator) komentarzy: 2357 newsów: 161712.02.2018, 12:35

Oczywiście, że karne to nie jest loteria. Dobry, profesjonalny piłkarz mając stojąca piłkę na 11 metrze, bez żadnego przeciwnika, powinien 100/100 władować mocno przy samym słupku. Loterią jest interwencja bramkarza, ale strzelec ma obowiązek zdobyć gola. Bramkarz może oczywiście zaliczyć fantastyczną interwencje, ale jeśli zawodnik nie trafia strzelając w środek, obok bramki czy za lekko, to znaczy tylko tyle, że jest słaby w tym elemencie gry albo podjął złą decyzję. Nie ma tu loterii.

hubix108 komentarzy: 32712.02.2018, 12:35

@Simpllemann: szkoda ze tylko ostatnie mecze. bo wcześniej przez 10 lat były mecze w dupe i nie zależnie czy u siebie czy na wyjeździe a i ile meczy było ostro w dupe

Multi09 komentarzy: 511 newsów: 112.02.2018, 12:35

@Simpllemann: Jasne. To teraz z drugiej strony.

Jak Arsenal przegra, to jest to wina drużyny i pojedynczych piłkarzy, którzy popełnili błędy.

Jak Arsenal wygra, to "Wenger zrobił to dobrze"

Simpllemann komentarzy: 52809 newsów: 52412.02.2018, 12:31

@Mixerovsky
"Eej, ale nie umniejszajmy sukcesów dla samego umniejszania. ..Bo z Chelsea gra się nam dobrze.. Ktoś ten zespół do takiej gry przygotował, czyż nie?"

Bo jak Liverpool gra dobrze z Arsenalem, to jest zasługą Kloppa.
Gdy Arsenal podobnie ma z Chelsea - no po prostu gra nam się z nimi dobrze.

hubix108 komentarzy: 32712.02.2018, 12:30

@Mixerovsky: z chelsea gra sie dobrze nie dzieki wengerowi tylko dzieki conte. on zniszczył gorzej chelsea niż arsen arsenal

Multi09 komentarzy: 511 newsów: 112.02.2018, 12:30

@Mixerovsky:

Wenger nie przegrałby karnych, bo ich nie strzelał. Nie nazwałbym bym go przez to "siwym głupcem" nawet gdybyśmy odpadli. Nie wrzucaj wszystkich do jednego worka.

"Karne w Tarczy to loteria, więc - żadne zwycięstwo Wengera."

Chcesz mi powiedzieć, że karne to nie jest loteria?

Alonso komentarzy: 1282412.02.2018, 12:29

Zmieńcie regulamin tak by inna racja niż modów była karana, będzie łatwiej. Ewangelizacja na grzecznych chłopców liżących się nawzajem po jajkach nie działa. Choć szanuje za determinacje bo robicie to już któryś tydzień z rzędu mimo braku efektów.

Simpllemann komentarzy: 52809 newsów: 52412.02.2018, 12:29

@TurboGrosik
"Godny, przemyslany nastepca Wengera... brzmi jakbys sie nastawial na kolejnego trenera na wiele lat co z pewnoscia nie nastapi jesli nie bedzie wynikow w odroznieniu od zywej legendy klubu papcia wiec tym sie nie martw."

Ale ja tutaj sam już pisałem, że następny szkoleniowiec nie będzie miał takiego komfortu.
Zmiana trenera dla samej zmiany mnie nie interesuje. Ma być to ktoś, kto pozwoli wznieść się Arsenalowi. Kto zaspokoi głód zwycięstw.

hubix108 komentarzy: 32712.02.2018, 12:29

@MaciekGoooner: bo nie rozumiem jak można bronić wengera. w normalnie zarządzanym klubie już by go od kilkunastu lat tu nie było. Ten człowiek niszczy cały swój dorobek. nie ma co wspominać przeszłości dla młodych kibiców liczy sie tu i teraz. a jak mamy wspominać to czasy wengera i tak nie są najlepszymi dla tego klubu. bo w latach 30-35 prawie co roku był mistrz anglii

erykgunner (administrator) komentarzy: 2357 newsów: 161712.02.2018, 12:27

@Multi09:

"Czemu wyciągasz jedno zdanie z całej wypowiedzi?"

Bo cała wypowiedź jest w tym samym tonie, a szkoda zajmować miejsce na stronie. Ale specjalnie dla Ciebie przytoczę całą Twoją wypowiedź"

"Napisałeś, że pół k.com pisało przed meczem, że Chelsea jest słaba. Wcześniej wyjąłeś moje zdanie z kontekstu, że niby umniejszam wygraną z Chelsea, więc uważam, że odnosiłeś się do mnie. Świetnie próbujesz manipulować wypowiedzią"

I moja odpowiedź będzie na nią taka sama: I sam teraz potwierdziłeś, że nie odniosłem się bezpośrednio do Ciebie. A na to jak interpretujesz wypowiedzi innych, nie mam już wpływu :)

Multi09 komentarzy: 511 newsów: 112.02.2018, 12:25

@erykgunner: Czemu wyciągasz jedno zdanie z całej wypowiedzi?

Mixerovsky komentarzy: 2256 newsów: 1612.02.2018, 12:24

Eej, ale nie umniejszajmy sukcesów dla samego umniejszania. ..Bo z Chelsea gra się nam dobrze.. Ktoś ten zespół do takiej gry przygotował, czyż nie?

Karne w Tarczy to loteria, więc - żadne zwycięstwo Wengera.
Wenger przegrałby karne - kolejna porażka "siwego głupca"!

Ktoś też ten zespół do tej Tarczy doprowadził, notabene pokonując Chelsea i City w finałach rozgrywek.

erykgunner (administrator) komentarzy: 2357 newsów: 161712.02.2018, 12:23

@Multi09:

" Napisałeś, że pół k.com pisało przed meczem, że Chelsea jest słaba"

I sam teraz potwierdziłeś, że nie odniosłem się bezpośrednio do Ciebie. A na to jak interpretujesz wypowiedzi innych, nie mam już wpływu :)

TurboGrosik komentarzy: 169412.02.2018, 12:21

@Simpllemann:
Chodzi o twoje defensywne opinie a nie obojetnosc. Godny, przemyslany nastepca Wengera... brzmi jakbys sie nastawial na kolejnego trenera na wiele lat co z pewnoscia nie nastapi jesli nie bedzie wynikow w odroznieniu od zywej legendy klubu papcia wiec tym sie nie martw. Nastepca Wengera to mus ale kto to bedzie to juz nie nasza brozka. Zatrudnilismy Raula wiec pewnie zarzad bedzie wiedzial co z tym fantem robic.

Simpllemann komentarzy: 52809 newsów: 52412.02.2018, 12:21

@arsenallord
Jedynym nazwiskiem, którym operuję w kontekście zmiany trenera jest obecny szkoleniowiec reprezentacji Niemiec. Choć trochę obaw mam, bo 14 lat poza piłką klubową. Ale jego osobę chciałbym u sterów Arsenalu.

Multi09 komentarzy: 511 newsów: 112.02.2018, 12:20

@Multi09:

Napisałeś, że pół k.com pisało przed meczem, że Chelsea jest słaba.

Tam ma być po meczu.

ZielonyLisc komentarzy: 2020212.02.2018, 12:16

@arsenallord: Arsene Wenger :)

arsenallord komentarzy: 29570 newsów: 11712.02.2018, 12:15

@Simpllemann: Nie no, poważnie.

Multi09 komentarzy: 511 newsów: 112.02.2018, 12:14

@erykgunner:

Widzę, że z każdego próbujesz zrobić idiotę, który nie potrafi czytać ze zrozumieniem.

"To jest to, o czym wczoraj pisałem. Jak ktoś z waszego "obozu" przedstawi swoje odczucia, to ja muszę się z nimi zgodzić, ale jak ja przedstawię swoje, to Ciebie to nie interesuje. Nie na tym polega dyskusja. Poza tym zwrot "Co ciekawe" zazwyczaj wprowadza dygresję i tak było tym razem. Nie odnosił się do Ciebie i nigdzie nie napisałem, że stwierdziłeś, że Chelsea jest słaba. Kolejny przykład na k.com jakiejś dziwnej nadinterpretacji. "

Do jakiego obozu należę? Nowego czy starego? Napisałeś, że pół k.com pisało przed meczem, że Chelsea jest słaba. Wcześniej wyjąłeś moje zdanie z kontekstu, że niby umniejszam wygraną z Chelsea, więc uważam, że odnosiłeś się do mnie. Świetnie próbujesz manipulować wypowiedzią.

ZielonyLisc komentarzy: 2020212.02.2018, 12:10

Tylko prawicowy Arsenal!

erykgunner (administrator) komentarzy: 2357 newsów: 161712.02.2018, 12:04

@Multi09:

"Nie pisz mi co pisało pół k.com przed meczem, bo mnie to nie interesuje. Ja napisałem swoje własne odczucia. Nigdzie nie napisałem, że Chelsea jest słaba, tylko, że prezentujemy podobny poziom."

To jest to, o czym wczoraj pisałem. Jak ktoś z waszego "obozu" przedstawi swoje odczucia, to ja muszę się z nimi zgodzić, ale jak ja przedstawię swoje, to Ciebie to nie interesuje. Nie na tym polega dyskusja. Poza tym zwrot "Co ciekawe" zazwyczaj wprowadza dygresję i tak było tym razem. Nie odnosił się do Ciebie i nigdzie nie napisałem, że stwierdziłeś, że Chelsea jest słaba. Kolejny przykład na k.com jakiejś dziwnej nadinterpretacji.

"Nie przypominam sobie, żebyśmy półfinał z Chelsea grali rezerwowym składem"

Półfinału faktycznie nie, ale biorąc pod uwagę całość rozgrywek Carabao i LE, musisz przyznać, że nie graliśmy pierwszym składem.

"Wygranie fazy grupowej rezerwami można zaliczyć do pozytywu, ale nie rozumiem czemu mamy to rozpatrywać w kategorii jakichś osiągnięć"

Nie napisałem, że jest to jakieś szczególne osiągnięcie, co starasz się zainsynuować. Kolejny raz nadinterpretacja?

Dewry komentarzy: 8101 newsów: 212.02.2018, 11:55

Najdziwniejsze w tych wyjazdach jest to, że jeszcze 2 lata temu przegrana z jakimś klubem spoza czołówki miała miejsce tylko gdy ciężko nam się grało na ich stadionie vide Stoke, Southampton lub gdy był sławetny listopad.
W 2013/14 np. jedyne mecze, które przegraliśmy na wyjeździe to z top6. To dalej cienkie statystyki, ale od tamtego czasu wszystko poszło mocno nie tak, również w ofensywie.

W wydawało się najgorszym za Wengera sezonie - 2011/12, gdzie ofensywę stanowił w praktyce tylko Van Persie + Walcott i Benayoun się obudzili jakoś właśnie w lutym, strzeliliśmy do 27 kolejki włącznie 57 bramek. Granicę 5 bramek w całym sezonie we wszystkich rozgrywkach przekroczyli tylko Van Persie, Walcott, Benayoun i uwaga... Vermaelen. Sezon później Giroud, Cazorla, Walcott i Podolski mieli tyle samo bramek po 27 kolejkach co ma drużyna w tym sezonie.

Sezon wcześniej defensywa Sagna-Dziuru-Koscielny/Squillaci-Clichy (Vermaelen cały sezon stracił przez kontuzję) do tego z ciągłymi roszadami na bramce między Almunią, młodziutkim Szczęsnym czy chimerycznym wtedy Fabiańskim straciła na tym etapie rozgrywek 27 bramek a Cech-Bellerin-Mustafi-Koscielny-Monreal-(Kolasinac) 36 bramek.

Multi09 komentarzy: 511 newsów: 112.02.2018, 11:55

@erykgunner:

"Wygraliśmy Tarcze Wspólnoty z mistrzem Anglii. Co ciekawa pół k.com pisało przed meczem, że będzie kompromitacja, a jak się jednak okazało, że wygraliśmy, to Chelsea jest słaba, a ten mecz nic nie znaczył."

Nie pisz mi co pisało pół k.com przed meczem, bo mnie to nie interesuje. Ja napisałem swoje własne odczucia. Nigdzie nie napisałem, że Chelsea jest słaba, tylko, że prezentujemy podobny poziom.

"Do finału Carabao Cup i do fazy pucharowej LE doszliśmy grając młodzieżą i rezerwami, co jest dla mnie pozytywem tego sezonu."

Nie przypominam sobie, żebyśmy półfinał z Chelsea grali rezerwowym składem. Wygranie fazy grupowej rezerwami można zaliczyć do pozytywu, ale nie rozumiem czemu mamy to rozpatrywać w kategorii jakichś osiągnięć. To był obowiązek.

Simpllemann komentarzy: 52809 newsów: 52412.02.2018, 11:47

@arsenallord
Odpowiedź oczywista - Edward John Frank Howe.

SMTX komentarzy: 204512.02.2018, 11:47

@erykgunner: Myślę, że w tym przypadku odpowiedziałeś bezsensownie, bo Multi dobrze wie o czym jest dyskusja i wystosował w miarę sensowne kontrargumenty, do których się nie ustosunkowałeś tylko zrobiłeś pętle z dyskusji.

Odnośnie komentarza Multi09 to akurat nie zgadzam się, że wygrana w słabym stylu tak choćby się nie liczy. Puchar to puchar, wygrany dwumecz to wygrany dwumecz. Inna sprawa jakiej rangi był ten puchar i dwumecz.

Wyjście z grupy LE nie nazywałbym sukcesem. To akurat taka sytuacja w której można tylko stracić w oczach, a zyskać jedynie zwycięstwem w tych rozgrywkach (może bez większego żalu obędzie się jak przegramy z kimś mocnym typu Atletico czy Napoli).

Liga weryfikuje wszystko i w tym miejscu zgadzam się w 100% z Multi. Wiecznie mamy jakieś problemy mentalne. Kiedyś mało klepaliśmy punktów na Emirates, ale z wyjazdami było spoko. Teraz jest odwrotnie. Do tego wieczne sinusoidy. Blamaże, potem epicki mecz z Evertonem i powrót do przeciętności. I tak w kółko cały sezon. Jakbyśmy wygrali 5:0 z City, to tydzień później i tak nie byłbym do końca przekonany, że ogramy chociaż huddersfield na wyjeździe.

Simpllemann komentarzy: 52809 newsów: 52412.02.2018, 11:46

Mój błąd, tam Wenger nie był nazwany "ch...m" a "'k...ą". Ale to i tak nie ma żadnego znaczenia.

arsenallord komentarzy: 29570 newsów: 11712.02.2018, 11:44

@Simpllemann: spoko, ale pozwolę sobie na jeszcze jedno pytanie :D Przy biurku siedzi Wenger, Allegri, Tuchel i Howe. Ty trzymasz kontrakt i długopis. Komu go dasz? Wybacz, że nie daję spokoju :D

ejmati komentarzy: 94812.02.2018, 11:43

Dzień dobry, dziś mamy 12 lutego 2018 roku, do końca kontraktu Wengera pozostały 503 dni.

erykgunner (administrator) komentarzy: 2357 newsów: 161712.02.2018, 11:42

@Multi09:

"Swoją drogą świetnie wyjęte zdanie z kontekstu."

Cały akapit ma taki sam wydźwięk, dlatego skopiowałem tylko część.

erykgunner (administrator) komentarzy: 2357 newsów: 161712.02.2018, 11:41

@Multi09:

"A przeczytałeś mój komentarz?"

Nie, cytat sobie wymyśliłem.

"Jakaś przyczyna musi być i chętnie bym ją poznał"

Też chętnie bym ją poznał. Też widzę błędy, które popełnia Wenger. Też mnie wkurzają. Ale nie będę przez to umniejszać tego, co dobre.

Wygraliśmy Tarcze Wspólnoty z mistrzem Anglii. Co ciekawa pół k.com pisało przed meczem, że będzie kompromitacja, a jak się jednak okazało, że wygraliśmy, to Chelsea jest słaba, a ten mecz nic nie znaczył. Do finału Carabao Cup i do fazy pucharowej LE doszliśmy grając młodzieżą i rezerwami, co jest dla mnie pozytywem tego sezonu. I to nie jest jakieś wybielanie (modne słowo ostatnio), to jest odpowiedź na pytanie, co Wenger zrobił dobrze.

Simpllemann komentarzy: 52809 newsów: 52412.02.2018, 11:38

@TurboGrosik
Całe szczęście nie napisałeś, bym skończył z poprawnością, jak wtedy, gdy zareagowałem na nazwanie Wengera "ch...m".

Multi09 komentarzy: 511 newsów: 112.02.2018, 11:36

@erykgunner:

"Swoją drogą świetny argument, żeby umniejszyć sukces."

Swoją drogą świetnie wyjęte zdanie z kontekstu.

Multi09 komentarzy: 511 newsów: 112.02.2018, 11:34

@erykgunner: A przeczytałeś mój komentarz?

TurboGrosik komentarzy: 169412.02.2018, 11:34

@Simpllemann:
Godny nastepca Wengera? Kim wogole ma byc godny nastepca Wengera?

Jak arsenallord zadal Ci pytanie to nawet nie ludzilem sie odpowiedzi tak lub nie Panie Wywazony :) Zawsze lepiej stac po srodku i miec pole manewru do niekonczacej sie dyskusji :)

erykgunner (administrator) komentarzy: 2357 newsów: 161712.02.2018, 11:34

@Multi09:

"Wszyscy wiemy, że na obecną Chelsea gra nam się bardzo dobrze"

Swoją drogą świetny argument, żeby umniejszyć sukces.

erykgunner (administrator) komentarzy: 2357 newsów: 161712.02.2018, 11:29

@Multi09:

"A co konkretnie Wenger zrobił dobrze w tym sezonie?"

To, co Simplle napisał niżej. Nie będę przecież przeklejał tu jego komentarza.

Marcinafc93 komentarzy: 32830 newsów: 112.02.2018, 11:29

Dla mnie ten sezon jest już stracony, na LE też szansę są znikome bo pewnie Wenga będzie grał rezerwami

Multi09 komentarzy: 511 newsów: 112.02.2018, 11:22

@erykgunner:

A co konkretnie Wenger zrobił dobrze w tym sezonie?

Tarcza Wspólnoty - mecz z Chelsea. Wszyscy wiemy, że na obecną Chelsea gra nam się bardzo dobrze. Mimo wszystko mecz wyrównany, ponieważ obie drużyny prezentują obecnie podobny poziom. Wygraliśmy w karnych. Trochę loteria.

Puchar Ligi - to co wyżej. W pierwszym meczu zagraliśmy totalną padlinę, ale udało nam się ugrać remis. U siebie też fajerwerków nie było, ale udało się wyciągnąć na 2:1. Tak na prawdę zweryfikuje nas finał z City.

Puchar Anglii - tu się Wenger wykazał odpadając w 3 rundzie. Wystawił rezerwowy skład i zlekceważył te rozgrywki, podczas gdy reszta czołówki grała pierwszym składem mimo, że mają bardziej napięty terminarz od nas.

Liga Europy - nie trzeba komentować, bo na razie nie było się czym wykazać.

Liga - to jest dla mnie największy wyznacznik. O ile u siebie gramy całkiem dobrze i ładnie dla oka, to wyjazdy są tragiczne. I teraz powiedz mi gdzie leży przyczyna? Bo Wenger twierdzi, że dla niego mecz domowy nie różni się niczym od wyjazdowego. Tabela dokładnie pokazuje w jakim jest błędzie. Piłkarze nagle tracą 50% swoich umiejętności? A może to problem z odpowiednią motywacją? Jakaś przyczyna musi być i chętnie bym ją poznał.

ares765 komentarzy: 9508 newsów: 10312.02.2018, 11:10

Zgadzam się. Wygranie LE byłoby ładnym zwieńczeniem jego kariery w tym klubie. No i w końcu jakieś europejskie trofeum by wpadło.

maniekuw komentarzy: 258712.02.2018, 11:09

Od pewnego czasu na tej stronie istnieje tylko temat z czego możesz się cieszyć z czego nie, jakiego zawodnika możesz wspierać jakiego nie, dlaczego nie możesz być za Wengerem. Do tego dochodzi obrażanie w komentarzach Wengera i innych użytkowników i ciągłe ataki na pojedynczych userów, a chyba nie tak ta strona powinna wyglądać. Można dyskutować bez obrażania kogokolwiek, wmawiania komuś własnych racji i dyktowania co można, a czego nie.

erykgunner (administrator) komentarzy: 2357 newsów: 161712.02.2018, 11:04

@arsenallord:

Zgadza się. Mógł odejść po zeszłym sezonie, w częściowej sławie, zdobywając rekordowy Puchar Anglii. To mogło być ładne zamknięcie jego przygody z Arsenalem. Dlatego jeśli mamy się z nim pożegnać teraz, to chciałbym zdobyć LE. I żeby to odbyło się z szacunkiem, na który ten człowiek zasłużył, tak jak na pomnik przed stadionem.

Nie ukrywam, że byłoby to trudne, bo kibicowanie jest dla mnie sferą bardzo emocjonalną, a Arsene jest od początku mojej przygody z klubem. Ale prawda jest taka, że Papcio zatracił większość walorów, dzięki którym wyniósł ten klub na szczyt. Jeśli przyjdzie trener z absolutnego topu, powitam go z otwartymi ramionami. Ale jeśli ma to być byle kto, żeby tylko nie Wenger, to ja dziękuję za taką zmianę.

Simpllemann komentarzy: 52809 newsów: 52412.02.2018, 10:56

@arsenallord
Nie potrafię odpowiedzieć po prostu tak lub nie. Jeśli zmiana szkoleniowca, to ma być ona przemyślana. Powinien zostać znaleziony godny następca.
Nie zgadzam się z tym, że "każdy trener będzie lepszy". Nie będzie.

arsenallord komentarzy: 29570 newsów: 11712.02.2018, 10:54

@erykgunner: Jak byłoby dobre zastępstwo to powiedziałbyś, żeby odszedł. Zgadłem?

erykgunner (administrator) komentarzy: 2357 newsów: 161712.02.2018, 10:52

@arsenallord:

I jaka Twoim zdaniem byłaby moja odpowiedź?

erykgunner (administrator) komentarzy: 2357 newsów: 161712.02.2018, 10:52

@arsenallord:

Częstotliwość moich komentarzy jest wprost proporcjonalna do wypisywanych tu głupot. Mam podobne podejście co Simpllemann i nie lubię oczerniania i wymyślania niestworzonych rzeczy. Niezależnie, czy dotyczą Wengera, czy Sanogo, czy w przyszłości będą dotyczyć Mourinho, za którym nie przepadam.

A co do reszty świata, o której napisałeś - cóż, krzykacze piszą najwięcej :)

Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester City - Arsenal 31.03.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Brentford 9.03.2024 - godzina 18:30
2 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal28204464
2. Liverpool28197264
3. Manchester City28196363
4. Aston Villa29175756
5. Tottenham28165753
6. Manchester United281521147
7. West Ham29128944
8. Brighton28119842
9. Wolves281251141
10. Newcastle281241240
11. Chelsea271161039
12. Fulham291151338
13. Bournemouth28981135
14. Crystal Palace28781329
15. Brentford29751726
16. Everton28871325
17. Luton29571722
18. Nottingham Forest29671621
19. Burnley29452017
20. Sheffield Utd28352014
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland185
O. Watkins1610
Mohamed Salah159
D. Solanke153
Son Heung-Min148
J. Bowen143
B. Saka137
A. Isak120
C. Palmer118
P. Foden117
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
0
Gracz lutego wybór redaktorów
6
Gracz lutego wybór użytkowników Aaron Ramsdale
Aaron Ramsdale
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1 2 3 4 5 6