Parlour: Napastnik ważniejszy od Fabregasa

Parlour: Napastnik ważniejszy od Fabregasa 28.05.2014, 12:20, Michał Lach 53 komentarzy

Były pomocnik Arsenalu - Ray Parlour - uważa, że priorytetem Arsene'a Wengera powinien być zakup napastnika światowej klasy, a nie starania o powrót Cesca Fabregasa.

The Gunners są łączeni z transferem swojego byłego kapitana, którego przyszłość wydaje się być niepewna w obliczu przybycia do klubu nowego menedżera - Luisa Enrique oraz problemów z regularnym łapaniem się do wyjściowego składu Barcy.

Parlour uważa, iż jeśli Arsenal chce walczyć o mistrzostwo Premier League z Manchesterem City i Liverpoolem, musi poszerzyć opcje w ataku i dać Olivierowi Giroudowi więcej wsparcia.

- Problem z Fabregasem polega na tym, gdzie go ustawić w drużynie? - pyta Parlour. - Mają [Arsenal - przyp. red.] bardzo podobnych graczy do Fabregasa, mają Mesuta Özila, Santiego Cazorlę, Jacka Wilshere'a - jeśli by ściągnąć Fabregasa, gdzie go ustawić?

- Grał świetnie w Arsenalu, lecz teraz priorytety powinny być inne. Patrząc na Manchester City i Liverpool widać od razu, że mają dużo lepszych napastników.

Arsenal był łączony w styczniowym okienku transferowym z transferem napastnika, który wspomógłby strzelca 22 bramek - Oliviera Girouda, jednak jedynym ruchem transferowym londyńczyków było wypożyczenie Kima Kallstroma.

Obecnie mówi się o zainteresowaniu Arsenalu Loikiem Remy'm z QPR, Mario Mandzukiciem z Bayernu Monachium oraz Karimem Benzemą z Realu Madryt.

Cesc FabregasRay ParlourTransfery autor: Michał Lach źrodło: Daily Mail
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
hei007 komentarzy: 352829.05.2014, 17:37

Napastnik ważniejszy, ale Cesca z chęcią bym wziął z powrotem. Jak asystować to on nie zapomniał ; ).

zuczek1987 komentarzy: 640329.05.2014, 08:57

heh śmieszne jest to że ludzie myślą że Cesc to tylko i wyłącznie ofensywny piłkarz... dobra ok dobrze gra za napastnikiem ale dopiero w środku albo lekko cofnięty pokazuje swoje 100 % możliwości - spokojnie może grac jako cofnięty a ramsey b2b i o ile pressing będzie stał na wysokim poziomie i zrozumienie wcale sie nie boje o stracone gole ! jakiś głupi przesad że Dm musi byc duży i silny bzdura futboll poszedł do przodu

12Titi14 komentarzy: 4302 newsów: 57028.05.2014, 22:54

Od Fabregasa są 3 ważniejsze kwestie tak na prawdę.
1)napastnik
2)defensywny pomocnik
3)zastępca Sagny
Transfer Cesca można łożyć pomiędzy zastępcę Fabiańskiego, a dodatkowym skrzydłowym, czy powrotem Campbella.

Paniu76 komentarzy: 1246428.05.2014, 21:23

Zgadzam się w 100%, napastnik jest najważniejszy.

Leehu komentarzy: 1049628.05.2014, 21:02

Nie chciałbym widzieć Fabsa grającego w innej drużynie niż Arsenal, już z Barceloną ostro się męczę, a Wenger na pewno znalazłby dla niego pozycje na boisku to ciągle świetny zawodnik i ciągle jest młody, meczów jest dużo, a w Arsenalu nigdy nie było dobrze jeśli chodzi o kontuzje, więc jak mamy poszerzać skład to to róbmy. :P

Acapulco komentarzy: 119228.05.2014, 20:52

napastnik jest najważniejszy ! fabregas nie ma formy więc może zostać niewypałem a napastnik zawsze się przyda. Zresztą musielibysmy zapłacić za Fabregasa conajmniej 30 milionów :/

spazi_28 komentarzy: 85028.05.2014, 20:47

dailystar.co.uk/sport/football/380868/Wenger-s-splashing-the-cash-Arsenal-prepared-to-shell-out-24m-on-Benfica-striker-Rodrigo

podobno zaofarowaliśmy 30k.

Napastnik szybki, o znakomitej technice, młody i z expem także w rogrywkach europejskich

rayuuuu komentarzy: 313228.05.2014, 20:37

Fabregas to przeszłość. Nie może być priorytetem, ale przywitam go z otwartymi ramionami

KedzioRRz komentarzy: 382628.05.2014, 20:33

@fabregas1987 JEDYNY CZŁOWIEK MYŚLACY TYM CO MA SIE POD KOPUŁĄ A NIE OPIERAJĄCY SIE NA MARNYCH SENTYMENTACH... Sorry za capsa, ale to biadolenia o Fabregasie już mnie przerasta. Jakbyśmy nie mieli innych priorytetów

Ajkura komentarzy: 7728.05.2014, 20:18

Nie zgadzam się z nim. Cesc wywalczył by w moment miejsce w składzie bo nie jest najemnikiem i dobrze wie co zawdzięcza Arsenowi i Arsenalowi. Stąd jego poświęcenie może nawet bym powiedział podobne do Jacka (oczywiście nie takie same) Druga sprawa, nie okłamujmy się, taki myślący chłopak pasowałby jak ulał w kreatywności do Mesuta, szybkości Oxa albo Walcotta i zacięcięm Santiego. Wiem, że strasznie trudno to wszystko połączyć i znaleźć złoty środek w ustawieniu i wyjściowej 11 ale jednak ucieszyłbym się bardzo. Druga strona medalu jest taka: Cesc wraca czyli nasz najmłodszy kapitan wraca, bilety się sprzedają, koszulki się sprzedają, kibice (ci prawdziwi) nie pałają do niego nienawiścią, rośnie morale drużyny. No gdzie tu minus?

fabregas1987 komentarzy: 2578928.05.2014, 19:48

Po co w ogóle tego Fabregasa ?! odszedł od nas, zostawił nas niejako na lodzie, teraz nie odgrywa znaczącej roli w FCB to co syn marnotrwany chce wrócić ? ja jestem na NIE, a poza tym są inne priorytety!

DawidAFC komentarzy: 18095 newsów: 125128.05.2014, 19:06

Zgadzam się z nim. A od Fabregasa jeszcze ważniejszy jest defensywny pomocnik.. Wiadomo, fajnie zobaczyć Fabsa spowrotem w Arsenalu, ale wątpię żeby to był jakiś priorytet na tę chwilę.

piter1908 komentarzy: 510328.05.2014, 18:02

Wenger mógłby zacząć grać swoim stylem 5 zawodnikami rozgrywającymi w pomocy.
Cazorla-Fabregas-Ramsey-Wilshere-Oezil a przed niemi Theo lub Giroud :D Osobiście wolałbym szybkich i dryblujących skrzydłowych ale Wenger ma swoje dziwne pomysły ...

pizmak komentarzy: 6528.05.2014, 17:09

Kupno Fabregasa nic by nie pogorszyło.
Ciągłe kontuzje i słaba forma Wilshera, wiekowy Rosa- już nie te płuca, o Diabym nic nie będę pisać, bo chyba każdy wie co mam na myśli. Flamini i Arteta też pierwszych lotów meczy nie grali. I jak ktoś zauważył, Cesc grał u nas DP, więc czemu miałby nie zagrać teraz klasycznego środkowego? I do tego napastnik dobry i ze dwóch obrońców i nie będzie problemu z kadrą.

Jak jest możliwość poszerzenia kadry o dobrych zawodników to płaczecie że za dużo, a jak przyjdzie połowa albo 3/4 sezonu i tradycyjnie okrojony skład to płaczecie że żadnych transferów nie ma itp...ludzie ogarnijcie się trochę.
Nie mówię że to ma być ten jeden jedyny transfer, bo napastnik i prawy obrońca obowiązkowo, ale taki grajek jak Fabregas, to grzech byłoby go nie kupić aby grał do spółki z Ozilem i Ramseyem

czeczo komentarzy: 38428.05.2014, 16:57

Parlour ma rację, musimy przede wszystkim załatać luki na prawej obronie i wataku, mamy wielu świetnych pomocników a zakup Fabregasa tylko pogorszyłby sytuację w walce o miejsce w pomocy

meisterek komentarzy: 228928.05.2014, 16:53

A teraz wrócę do tematu Fabregasa.
Mówicie wszyscy po kolei, że po co nam fabregas, mamy taki niesamowity przesyt w środku pola, a teraz powiedzcie mi wszyscy, gdzie był ten przesyt w styczniu,lutym, kwietniu?? gdzie?!
Jedna druga kontuzja i nie ma, już zaczyna brakować, jeśli jest możliwość wydania tych 150mln to dlaczego nie miałby z tego Wenger skorzystać.
Popatrzmy na City mają szeroką ławkę, trafiały im się wpadki ale jako tako większego kryzysu nie przeszli, to samo Chelsea.

A Arsenal i Liverpool złapały zadyszkę i to kosztowało mistrzostwo.

meisterek komentarzy: 228928.05.2014, 16:49

Dlaczego by nie kupić Benzemy i Remy, a Playboy na sprzedaż/wypożyczenie. Di Maria to jednak jest ktoś na kogo bardzo liczę po za napastnikiem, chłop lewe, prawe skrzydło, zapierdziela, że aż miło, i oczywiście prawy obrońca i bramkarz więc 5 transferów.

Nie jestem pewien, więc jeśli ktoś wie więcej na ten temat to proszę aby mi to wytłumaczył, ale jako że Arsenal mało wydawał przez ostatnie lata, finansowe fairplay UEFA daje Arsenalowi możliwość wydawania obecnie więcej? Wypowiadał się ktoś już spory czas temu z prezesów, że finansowe Fairplay da Arsenalowi możliwość wydawania dużych pieniędzy w wyniku oszczędzania przez te 10lat.
Dobrze mówię??

paniczAFC komentarzy: 188328.05.2014, 16:21

Cesc, Di Maria, Remy/Benzema (Bario), i ktos na miejsce Sagny, miazga

jaque komentarzy: 124928.05.2014, 16:14

racja. szczerze? nie potrzebujemy Fabregasa... potrzeba napastnika i skrzydłowego, no i prawego obrońcę.

Verminator97 komentarzy: 1490028.05.2014, 16:08

Zgadzam się. Najpierw musimy zakupić świetnego napastnika i Auriera na prawą obronę, a wtedy możemy zacząć myśleć o Fabsie. Ja nadal upieram się, że Cesc do nas wróci. Jeśli będzie taka okazja to Wenger z niej skorzysta czy Wam się to podoba czy nie. Ja tam będę się cieszył z powrotu Hiszpana. Im więcej klasowych graczy tym lepiej.

Witowo95 (zawieszony) komentarzy: 12773 newsów: 128.05.2014, 16:04

Ludzie a na co nam Fabregas?? Środek mamy tak zapchany, że Cesc jest w tym momencie ZBĘDNY

Blizniak96 komentarzy: 1457 newsów: 528.05.2014, 15:51

jedno nie wyklucza drugiego, poza tym fabs u nas grał jako DP praktycznie a w barsie dopiero jako OP albo skrzydłowy, jest wszechstronnym zawodnikiem , jeżeli będzie odchodził to musi zostać, a jeżeli nikt się nie zgłosi po niego to niech gra w barcelonie

AFC1208 komentarzy: 137028.05.2014, 15:38

Diaby wypadnie pewnie w preseasonie, Rosicky juz mlodszy nie bedzie, w dodatku tez jest podatny na kontuzje. Arteta tez juz coraz starszy i w slabej formie, Wilshere ciagle problemy z kostka i przez to wahania formy. Wiec jak widac miejsce dla Cesca na pewno by sie znalazlo.

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 328.05.2014, 14:46

Jack_Herrer
A nie uważasz, że w meczach za największymi zawiodła defensywa? 6 bramek nie traci się ot tak. Nawet super napastnik nie pomoże, jeżeli do środka pola nie przyjdzie jakiś zamiatacz.

Alonso komentarzy: 1282428.05.2014, 14:44

Jack_Herrer
mów za siebie

Jack_Herrer komentarzy: 6192 newsów: 19228.05.2014, 14:07

Fabs tylko i wyłacznie jeśli odejdzie Cazorla. A nie odejdzie wiec nie ma się o co martwić. nie chcemy fabsa. chcemy NAPASTNIKA który strzeli 20 bramek w przyszłym sezonie.

slepywenger komentarzy: 262928.05.2014, 13:52

Priorytet to ofensywa dwójka napastnikow takich , ze nie wazne ktory bedzie na boisku kazdy bedzie mogl zagwarantowac bramki. O defensywe nie ma sie co bac bo sobie damy rade nawet z carlem jenkinsonem. Liverpool tez w defensywie takie babole popelnial ale ofensywe mieli taka zabojcza ze potrafili wychodzic z kazdych opresji i naładowac 100+ bramek w sezonie. Takze napastnik napastnik i jeszcze raz napastnik najlepiej dwoch

stovegunner komentarzy: 238228.05.2014, 13:36

oczywiście jak Fabs miałby przyjść kosztem napastnika to nie

Arsenal4Ev3R komentarzy: 1068728.05.2014, 13:24

Priorytetem jest prawy obrońca, potem napastnik i rezerwowy bramkarz. Potem dopiero można myśleć o Cescu.

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 328.05.2014, 13:08

Wilshere i tak cały czas się leczy, to samo Diaby. Fabs im miejsca nie zajmie:D

marcin04c komentarzy: 299228.05.2014, 13:08

A jak Judasz bedzie chciał opuscić ManU to też go brać.:P

marcin04c komentarzy: 299228.05.2014, 13:07

Niech wraca, bo tak naprawde tu go kochają kibice nie to co w Farsie.

FadeIn komentarzy: 354728.05.2014, 12:57

Hahahaha

O ile Kalsztremiątko nie zostanie. Patrzcie na newsa. Rozmawiał ponoć z papciem. Oby nie

Matthefff komentarzy: 190228.05.2014, 12:55

Fabregas przyda się bardzo i też trzeba go kupić, ale najpierw napastnik !

FadeIn komentarzy: 354728.05.2014, 12:54

1 Napastnik
2 Aurier IMO
3 Bramkarz
a potem zobaczymy. Jezeli zamiast DM miałby przyjść Fabregas to ja nie będę płakał tyle, że znów by było rozrzucanie ŚP na skrzydło a to nie jest dobry kierunek. Trzeba przyznać, że rotacja w środku pola była by jak ta lala

Oczywiście zmienna konfiguracja

Cazorla/Podol/Ryo----N/Giroud----Theo/OX/S.G
Ozil/Rosa/Fabs
Aaron/Jack-Flam/Arteta/Diaby

knopfler komentarzy: 18328.05.2014, 12:53

Wiadomo że napastnik jest najważniejszy. Ale to nie zmienia faktu, że tak klasowe wzmocnienie jak Fabregas może tylko zadziałać na plus. Mandzukic + Fabregas + dobry obrońca (lub dwóch jeśli Bac odejdzie) i jesteśmy w domu :).

pizmak komentarzy: 6528.05.2014, 12:43

Większość pisze że po co Fabregas? Widać, że szybko zapomnieli sytuację z grudnia, gdzie wypadli podstawowi rozgrywający i załamanie formy. Fabregas pod okiem Wengera się odrodzi i z Ozilem, Ramsey'em i Cazorlą będą nie do zatrzymania. Do tego szybki napastnik i powrót Walcota plus wzmocnienie obrony i w końcu byłby dość szeroki skład na długi sezon. Także jeśli jest możliwość kupna Cesca to nic tylko brać go na ES

aguero10 komentarzy: 855828.05.2014, 12:41

Balo/Benzema/Martinez/Mandzukic

Upatruje kogoś z tych pikarzy jak nasze wzmocnienie na przyszły sezon .

dissault komentarzy: 326828.05.2014, 12:38

najpierw napastnik, potem fabregas - spoko

Pitek komentarzy: 4228.05.2014, 12:37

Jakoś nie jestem za jego powrotem. Poszedł do Barcy(ukochanego klubu), niech tam siedzi. Mam już dość seriali z Fabsem w roli głównej.

SzamanTheGunner komentarzy: 87428.05.2014, 12:37

Niech siedzi na ławie w tej swojej farselonce, wyjdzie mu na dobre jak Songowi :D

AntonioThe komentarzy: 3817 newsów: 528.05.2014, 12:37

Żaden Fabregas się tu nie przyda jeżeli nie będziemy mieć klasowego napastnika. Więc najpierw załatwić sprawę z pozycją "9" a dopiero potem rozglądać się za pomocnikami.

FreeWay komentarzy: 34928.05.2014, 12:34

Moze w koncu graliby Ci ktorzy byli lepsi na trneningu .

Thrall komentarzy: 60128.05.2014, 12:33

Arteta IMO juz powinien byc ławkowiczem. Fabs przy naszych kontuzjogennych zawodnikach przydalby sie niewątpliwie. Parlour też ma racje, wiec najlepszym wyjsciem byloby sprowadzenie i Cesca i napadziora np Martineza.

FreeWay komentarzy: 34928.05.2014, 12:32

Dobra po tym jak to przedstawiliscie zgodze sie z wami Panowie ; )

zuczek1987 komentarzy: 640328.05.2014, 12:30

Diaby koniec kontraktu za rok ramsey i wilshere czesto kontuzje rosicky 34 a arteta 32 lata ! cazorla tez w kwiecie wieku - kallstroma już nie ma - brać fabregasa !!!!!!

grochal14 komentarzy: 193328.05.2014, 12:26

Omg Cazorla i Arteta maja po 30 lat, Diaby nie bedzie gral a ktos z podstawowych zawodnikow zawsze bedzie miec kontuzje wiec nie wiem czemu sie tak boicie, ze bedzie grac kosztem kogos. Poza tym wygrywa sie lawka.

FreeWay komentarzy: 34928.05.2014, 12:25

Tez tak mysle bo nie chcialbym zeby gral kosztem cazorli czy wilshera ..

Daniho komentarzy: 9765 newsów: 128.05.2014, 12:24

zgadzam sie ;p nie potrzebny Fabregas mimo ze go bardzo lubie

Kanyeast komentarzy: 315728.05.2014, 12:23

Dobrze prawi.

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com