Przeklęta przyzwoitość

Przeklęta przyzwoitość 15.10.2011, 13:55, 62 komentarzy

W taką, typowo londyńską pogodę i przy takim – niecodziennym dla środowiska Arsenalu położeniu w tabeli łatwo popaść w tony krytyczne, czy wręcz (nad)krytyczne. Nietrudno na łamach wylać strumień łez. I na tym skończyć. I choć cholernie korci do napisania paru zdań przepełnionych smutkiem – że City, że tylko Szczęsny, że już nie Fabregas. To nie – dziś będzie o przyzwoitości, tyle, że z jedyną jesienno – kanonierową nutą pesymizmu.

Nasza, przesycona pesymizmem rzeczywistość. Brzmi niecodziennie, jak Arsenal, dla którego Liga Mistrzów to już marzenie, a nie szara rzeczywistość. Kiedyś mówiąc „przyzwoity występ w środku pola” radowaliśmy się, bo Fabregas zrobił co trzeba i zostawił na boisku cząstkę swojej maestrii piłkarskiej. Dzisiaj „przyzwoitość” to nic innego jak szara akceptacja nieudolności i utraty blasku, czy po prostu przekleństwo. Wiecie już wszystko – dzisiaj będzie o przyzwoitym Artecie.

Zaczynał nasz przyzwoity zapchajdziura w Barcelonie, jednak szybko było już wiadomo, że Arteta to nie jest zawodnik dla „Dumy Katalonii”. Później było PSG, Glasgow Rangers, Everton, aż w końcu Arsenal – gdzie przybył załatać niedostatki po głośnym transferze Fabregasa do Barcelony – tak, tej samej, gdzie za młodu został nasz Arteta odrzucony. Brzmi przewrotnie i osobliwie, ale takież nowe realia Arsenalu...

Kilka spotkań, pot, ładna fryzura, szarość na środku pola. Nic ciekawego. Beznadziejna przyzwoitość. Średniak, który przyzwoicie prezentował barwy średniaków europejskiego futbolu ma dokonać czegoś wielkiego? Czegoś, przed czym zwiał Fabregas, czego nie udało się Henry’emu? Nowa jakość w Arsenalu, a nuż się powiedzie – cholera jasna. To jakby budować szare osiedla w kolorowym Las Vegas!

Przyzwoity tekst o przyzwoitym zawodniku, który przyzwoicie się wypowiada, przyzwoicie wygląda, którego inwencja twórcza na boisku zawiewa autyzmem dobiega końcu. Jak korciło przy początku przyzwoitego tekstu napisać coś smutnego – dopełnię ten deszczowy dzień gorzką ironią parafrazując słowa Wengera – mamy przyzwoitą jakość. Tym razem w środku pola, oby nie skończyła się tak przyzwoitość gdzieś w przyzwoitej, środkowej strefie ligowej tabeli.

Arsene WengerMikel ArtetaTransfery autor: źrodło:
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
Arsenel komentarzy: 90703.11.2011, 21:23

już jesteśmy tuż, tuż góry tabeli a jest coraz lepiej xd

Damian21UK komentarzy: 23623.10.2011, 13:07

jest juz coraaaz lepiej :)

henry1996 komentarzy: 131522.10.2011, 15:25

ntn_17 pisanie o ramseyu - ciota pokazuje że albo używasz słów których znaczenia nie rozumiesz albo jesteś pozbawiony kultury osobistej. to przykre ale taki rzeczy wynosi sie z domu...

dicpauca komentarzy: 296615.10.2011, 23:18

ntn_17- jestem podobnego zdania... on, Song po powrocie z zawieszenia, Wojtek, Coquelin (bardzo pozytywnie zaskoczyl mnie ten chlopak:)) i RvP graja rowno i dobrze.. reszta gra albo nierowno albo rowno i niedobrze...

niski93 komentarzy: 581615.10.2011, 22:34

Jesteśmy nieprzyzwoicie słabi...

hei007 komentarzy: 352815.10.2011, 22:14

Przestańcie ciągle pisać o tej "Jakośći". Prosiłbym o używanie słownika synonimów, a nie 20x newsów i w każdym słowo jakość. No i jak czytam ten tekst, to mam wrażenie, że bardzo dużo słów się powtarza. Wiadomo, że Arteta to zapchajdziura, ale mało jest zawodników jak Fabregas, a jak już są to na pewno u nas nie zagrają. Wilshree szklanka, bo jak się złamie to go nie ma przez pół sezonu. Wiadomo, że tutaj też leży wina w naszym sztabie medycznym, który jest jednym słowem - zje..!
Ramsey typowe drewno, które nie może grać w środku. Ograniczanie środków, a potem mówienie, że środki są nieograniczone, a jeszcze później, że WIELKIE ZAKUPY się skończyły. No, śmiech na sali.

ntn_17 komentarzy: 72015.10.2011, 21:29

Czepiajcie się tej cioty Ramseya, przez którego Arteta musi robić za dwóch. Cały Arsenal gra słabo a akurat Mikel jest jedną z jaśniejszych postaci w tym sezonie.

FrancescFabregas04 komentarzy: 93815.10.2011, 20:59

Tak, to prawda, Cesc odszedł, ale do jasnej cholery kogo wy sie spodziewaliście na jego miejsce, Xaviego?! Wenger ściągnął Artetę "na ostatnią chwilę", nie rozumiem jak możecie po nim jeździć, skoro to nie jego "wina", że trafił do Arsenalu - a trafił tam, można powiedzieć, przypadkiem, bo przecież akurat jego transfer nie był długoterminowo planowany. Jeśli już macie kogoś krytykować, to proponuję nasz cudowny zarząd, który pomimo tak fatalnych wyników Arsenalu nie ma zamiaru użyczać nam więcej pieniędzy na nowe wzmocnienia zimą! Wy się wyżywacie na Artecie, jakby nie wiadomo co wam zrobił, co wy myślicie, że Cesca da się zastąpić, że go tak porównujecie do Artety? Arteta niegdy nie będzie Cesciem, Cesc odszedł z Arsenalu i nie ma szans, żebyśmy przy takiej polityce transferowej zdobyli kogokolwiek o choćby połowie jego umiejętności i doświadczenia. Dalaego lepiej odczepcie sie od Artety - on nigdy nie chciał być Cesciem ani nie chciał go zastąpić, on tylko chciał grać dla klubu, do którego go ściągnięto. Obecnie do większości zawodnikow Arsenalu można mieć zastrzeżenia, więc Arteta jest jednym z wielu, ale patrząc na poziom umiejętności niektórych naszych zawodników można śmiało powiedzieć, że i tak prezentuje poziom "powyżej przyzwoitości" ;)

schade komentarzy: 386215.10.2011, 18:28

Sorry, ale strasznie kiepski tekst. Jak już chcecie coś pisać to chociaż żeby się czytało przez więcej niż minutę.

pkArs komentarzy: 46015.10.2011, 18:16

No właśnie...niektórzy starają się doszukać sensu tekstu i go nie znajdują a później krytykują...moim zdaniem jest to bardziej tekst symboliczny...chciałbym napisać o Artecie ale nie ma co...zgadzam się...o grze Fabregasa można by pisać poematy, referaty...a Arteta? jest przeciętny...cudów nie robi...gdyby nie on byłoby źle bo gra nieźle...ale to na Arsenal jest za mało..on załatał dziurę po Fabregasie ale jej nie wypełnił a jak widać w tym przypadku to spora różnica.

vanperszing komentarzy: 24715.10.2011, 17:47

oj ludzie wy nie widzicie że forma i treść tekstu miała być adekwatna do tematu i jest to celowy zabieg autora? dla mnie idealny tekst wpasowany w realia które teraz obowiązują w środku pola Arsenalu. po Artecie niczego nadzwyczajnego się nie spodziewałem w momencie transferu i nawet jeśli minie trochę czasu nie sądzę żeby był to człowiek który podciągnie jakoś znacząco naszą grę.

Maciek92NS komentarzy: 18915.10.2011, 17:25

my nie jesteśmy w środkowej części tabeli tylko w dolnej...

Gunnersthebest komentarzy: 29315.10.2011, 17:18

Z sensem się zgadzam. Arteta jest przyzwoity.

Natomiast tekst sam w sobie słaby.

Stanczyk komentarzy: 4115.10.2011, 17:07

Ars3n - przeczytaj, może zrozumiesz, potem się wypowiadaj.

osiem1989 komentarzy: 16115.10.2011, 17:00

moim zdaniem nie ma wiekszego sensu...nie chodzi o formę ale o przekaz.
to że Arteta nie jest i nie będzie fabregasem to oczywiste Fabregas jest tylko jeden i koniec kropka.porownywanie tego i innych zawodników do cesca nie ma zadnego sensu!

Fabs to geniusz środka pola ...ale już nie naszego - tyle w temacie!.

Stanczyk komentarzy: 4115.10.2011, 16:59

Wszyscy - tekst wcale nie jest porównaniem Artety do Fabregasa, a zestawieniem, jak pozmieniały się realia. Kiedyś był Fabregas, który jednym podaniem potrafił wygrać spotkanie, dzisiaj jest Arteta, który nie błyszczy, jest nijaki.

Maikelosik komentarzy: 4654 newsów: 215.10.2011, 16:51

wspaniała argumentacja. Arteta to nie Fabregas . Wilshere jest fabregasem i zobaczymy jak Mikel zagra z Jackiem

Ars3n komentarzy: 1235415.10.2011, 16:51

aha, o co chodzi ? i co ma do tego fotka Artety ?

Maikelosik komentarzy: 4654 newsów: 215.10.2011, 16:51

beznadziejny tekst .

ArsenWengiel komentarzy: 35215.10.2011, 16:30

Co nie zmienia faktu, że trzeba kupić kogoś do obrony i do pomocy.

ArsenWengiel komentarzy: 35215.10.2011, 16:30

Ja liczę że Jacek szybko wróci, i że on będzie playmakerem a na jego pozycji zagra Arteta, nie gra tam źle, ale myślę że lepiej by było tak dla drużyny.Jack więcej widzi, ma lepsze te dogrania, a Artetę aż się prosi by zrobić z niego takiego naszego Xaviego, myślę, że będzie ciekawie, i jeżeli nie będzie jakichś kontuzji, to naszym jedynym problemem zostanie obrona.

Underknight komentarzy: 44115.10.2011, 16:18

Ten kto to pisał ma siłę argumentu równą 0

Asiek69 komentarzy: 236615.10.2011, 16:09

sorryale jak dla mnei tekst za zprzeproszeniem z d*** wzięty

bialysul komentarzy: 369915.10.2011, 16:06

Arteta faktycznie gra troche zbyt gleboko, i asekuracyjnie, ale mysle ze to sie zmieni po powrocie Wilschera

evelred komentarzy: 369115.10.2011, 16:02

prawie przyzwoity tekst

melek90 komentarzy: 65715.10.2011, 16:01

Ktoś tu ma chyba jesienną depresję. Walczymy tym co mamy. Nie należy spodziewać się spektakularnych wyników w tym sezonie z obecnym składem. Radzę się z tym pogodzić. W tamtym sezonie mieliśmy wystarczająco mocny skład i się nie udało więc teraz się ma udać? Trzeba grać czym się ma i jak się da najlepiej. A jak sezon okaże sie katastrofą to w końcu przyjdzie rewolucja (na którą sam osobiście czekam) i będzie lepiej. A na razie głowy do góry i do przodu!!!

Ewenement komentarzy: 209115.10.2011, 16:01

aktualnie to chyba nasz najlepszy ofensywny pomocnik ;] Ramsey mu do piet nie dorasta wiec artykul jest ciut bezsensowny ;x warto dodac iz Arteta jest ustawiany przez Wengera zbyt gleboko

MiEvo komentarzy: 6163 newsów: 1415.10.2011, 15:57

Durny artykuł. Głupi i kompletnie bezcelowy. Takie gadanie o dupie Maryli

Underknight komentarzy: 44115.10.2011, 15:53

zmaslem

Dokładnie !

zmaslem komentarzy: 3715.10.2011, 15:50

Tekst przesadzony. Tyle w temacie
@samir123456 oczywiście sekwencja cyfr w nicku nieprzypadkowa? xD Naucz sie używać znaków interpunkcyjnych, to ułatwi komunikacje i Tobie i nam. Już nie wymagam polskich znaków bo to zwyczajna przesada. Chodzi "tylko" o, tak często wymienianą w powyższym tekście PRZYZWOITOŚĆ!!

Underknight komentarzy: 44115.10.2011, 15:46

A wracając do tego tekstu, jest on po prostu ŻAŁOSNY !!!

Underknight komentarzy: 44115.10.2011, 15:44

samir123456

Po twoim nicku sądze, że jestes fanem samira na$riego. Arsenal nie walczył o tego buca, ponieważ nie był w stanie mu dać tak wysokiej płacy jak by chciał. Więc City było dla niego mega dobrym rozwiązaniem ! Więc nie pisz już o nasrim bo wszyscy wiedzą, że odszedł z Arsenalu dla kasy, dla mnie on jest zerem ! Nie można dla niego użyć nawet słów "były kanonier" !!!!!!!!!!

TheoS komentarzy: 96715.10.2011, 15:41

NIE udalo si Henremu??? To nie Henry był w Arsenalu, tylko Henry BYŁ ARSENALEM!!!!

samir123456 komentarzy: 15315.10.2011, 15:34

fabregas był magikem arteta takim nigdy nie był i nie będzie fabs jurz nie wróci ani samir wilsher może zastąpić fabsa a kto samira ramsey chyba nie teraz chodzi mi o talent gdzie jest hazard trzeba było walczyć o samira a nie teraz płakać trzeba transferów

Wolny komentarzy: 211 newsów: 115.10.2011, 15:33

Głupszy tekst, jaki ostatnio czytałem, to tylko 'Robin w Anżi' ;) . Jak nie masz czego powiedzieć, to nie pisz na siłę, bo tylko tracisz czas fanów, kibiców i wszystkich czytelników, przez co Kanonierzy zmniejszają poziom...

Wolny komentarzy: 211 newsów: 115.10.2011, 15:29

Przyzwoity tekst? Beznadziejny. Nie wiem czy pisałeś go po prostu, bo ostatnio dość mało newsów na kanonierach? Chyba tak, to jedyny powód. Zero argumentów, zero sensu. Puknij sie w głowe. Tekst o zawodniku, gdzie o nim faktycznie są 2-3 linijki. Brawo. Nie mam pojęcia, kto dopuszcza takie newsy do akceptacji...

Underknight komentarzy: 44115.10.2011, 15:11

Ja się nie zgadzam z tym artykułem. Wiadomo, że on nie zastąpi kreatywności i przeblysku Fabsa, ale ma inne wspaniałe cechy, które na boisku są potrzebne a której wengerowi brakuje w swojej układance. Dlatego postawił na niego, sam wspominał, że jest innym zawodnikiem niż Fabregas i że teraz arsenal będzie inaczej grał. Wracając do jego cech ma wspaniałą charyzmę i z tego co wiem to bardzo motywuje drużynę. Prawda, zgodze się, że musi dużo pracować nad sobą !

To tyle ode mnie :)

Leehu komentarzy: 1049615.10.2011, 15:08

Ciężko jest oceniać Artetę bo przyszedł w miejsce Fabregasa inaczej byśmy na niego patrzyli gdyby przyszedł w miejsce mniej uzdolnionego piłkarza ale takich od nas nie chcą kupować. Zgodzę się z autorem Arteta gra przyzwoicie nie ma jakiegoś wow ale nie gra źle tak jak to było w przypadku SS18 czy Denilsona. Arsenal nie dominuje w środku pola bo ostatnio Song grał na ŚO, a wcześniej wszyscy byli w kiepskiej formie z reszto nadal są ale chyba tylko jak grają w Arsenalu bo w reprezentacjach radzą sobie dobrze.

piter1994 komentarzy: 4315.10.2011, 14:51

Zgadzam się bialysul, jest za wcześnie na tak jednoznaczne ocenianie pilkarza

ToMo_18 komentarzy: 13140 newsów: 1515.10.2011, 14:48

Topek---> Bardziej bym stawiał na to drugie, że to Aaron ma grać za napastnikami, ale właśnie on nie potrafi tam grać, a najbardziej Arteta powinien tam grać :(

Topek komentarzy: 13928 newsów: 12615.10.2011, 14:46

O jakim blasku my mówimy skoro Arteta jest ustawiany za głęboko? sami daliśmy mu rolę rozrzucania piłki na boki i krótkich podań. Wywiązuje się z tego dobrze, wyżej gra Aaron i to tam jest przeciętność. Oczywiście Mikel to nie Wilshere, ale sami robimy z niego średniaka. On spokojnie mógłby grać pod napastnikami, to w takim układzie rozegrał najlepszy sezon w Evertonie. Fabregasa nam nie zastąpi, nie ma błysku, ale w tej chwili ofensywnie jest najrozsądniejszym wyborem w środku. Arteta albo boi się podejść wyżej, albo taktycznie leżymy i Wenger wszystko stawia na Aaronie.

Siwyy666 komentarzy: 55015.10.2011, 14:42

Gdzie są teraz ci co mówili:"frajerski kapitan niech spada do Barcelony","nie chcemy cię tu" itp.?
Jakim był kapitanem to zależy od opinii ale piłkarzem jest genialnym i to on ciągnął Arsenal w ostatnich latach.Co do Artety,moim zdaniem przeciętny piłkarz(nie mówię,że słaby),raczej nie wniesie nic do gry Kanonierów.

bialysul komentarzy: 369915.10.2011, 14:39

Niewiem czemu ma sluzyc ten tekst?

nie podoba mi sie zbyt szybka ocena nowych zawodnikow

jakie ma znaczenie gdzie gral wczesniej Arteta..? rozwinal sie pilkarsko, i ma wystarczajace umiejetnosci by grac w Arsenalu

nie ma? mysle ze nie nalezy zbyt pochopnie oceniac pilkarza, potrzeba troche czasu, zgrania i zrozumienia z reszta druzyny, zrozumienia stylu, zadan i oczekiwan trenera.

srodek pola kuleje bo mamy Artete, zamiast Fabregasa? czy dlatego ze brakuje Jacka ?

kurde faktycznie trzeba bylo za wczasu wylozyc 50 baniek za Torresa, i bylibysmy teraz napewno w top 4 ;)

niema reguly, same nazwiska nie graja, w grach zespolowych liczy sie kolektyw...

arsenalkings komentarzy: 30015.10.2011, 14:36

nie stworzymy tego co było kilka lat temu, w naszej grze musi się zmienić wszystko. ta stara taktyka, stara magia, przestała działać.

za budowanie nowej formacji trzeba było się wziąć porządnie 2 lata temu. kontrakty powinny być przedłużone, młode wypalenia sprzedane w pizdu, kupieni nowi gracze, z pomysłami na grę, 2, góra 3 starych od których dzieci Wengera mogłyby się uczyć, i których każde z nich chciałoby wygryźć ze składu.

ostatnie lata to światowy wybuch talentów, niestety, Arsene nie pozyskał żadnego znaczącego gracza, kupować trzeba graczy pokroju Aguero, nie Chamakha

fabregas1987 komentarzy: 2574015.10.2011, 14:35

byc moze Arteta potrzebuje wiecej przestrzeni, jakiegos zabezpieczenia, tymczasem jak ramsey traci 3/4 pilek to on musi walczyc takze za niego ;p miejmy nadzieje, ze jak Jack wroci to jeszcze uda sie wywalczyc 4 miejsce ;/

MajsterLM komentarzy: 124915.10.2011, 14:34

(nie)"przyzwoity" artykuł ... aktualnie całym złem na boisku jest Ramsey... (nie)pewny,psuje kątry , nie ma pomysłu na grę etc. ...Z 5 jego podań średnio 3 lub 4 są niecelne..Jedyne co mu wychodzi to strzały z dystansu.

Thrust komentarzy: 59215.10.2011, 14:30

ludzie jak nasz zespół ma się opierać na graczu który jest po prostu średni
nie ma żadnych wielkich uzdolnień jedynym środkowym pomocnikiem który może nam pomóc i ma jakość to wilshere który ma kontuzje
rasmsey ma talent jest dobry ale przed nim duuuuuzooooo treningów może da się co z niego wycisnąć
rosicky to już przeszlość trzeba go sprzedać za przyzwoite pieniądze i kupić bendera
song jedyny piłkarz w pomocy który w tym sezonie się czymś zasłużył , należny przedłużyć kontrakt i modlić się żeby go podpisał

karlo komentarzy: 906915.10.2011, 14:29

potrzeba czasu aby Arteta mógł udowodnić, że coś znaczy i dużo wniesie do gry Kanonierów, cóz drugim Fabsem to on niej jest i nie należy tego od niego oczekiwać.

Thrust komentarzy: 59215.10.2011, 14:26

jeszcze raz to napiszę

Fabregas = Arteta

czy to nie jest dziwne

roko90 komentarzy: 86915.10.2011, 14:21

Ja juz dawno nie widzialem chociaz by jednej pieknej asysty ala fabregas. Byl fabregas byla dominacja w srodku pola. On trzymal caly środek , on byl silnikiem arsenalu. Probujemy grac futbol podobny do tego z poprzednich sezonow ale po prostu nie ma juz tych umiejetnosci.

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
? : ?
Arsenal - Aston Villa 14.04.2024 - godzina 17:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City32227373
2. Arsenal32225571
3. Liverpool32218371
4. Aston Villa33196863
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham331391148
9. Chelsea301281044
10. Brighton3211111044
11. Wolves321271343
12. Fulham331261542
13. Bournemouth321191242
14. Crystal Palace32891533
15. Brentford33881732
16. Everton31981427
17. Nottingham Forest33791726
18. Luton33672025
19. Burnley33482120
20. Sheffield Utd32372216
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland205
O. Watkins1810
Mohamed Salah179
D. Solanke173
A. Isak171
C. Palmer169
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
0
Gracz marca wybór redaktorów
0
Gracz marca wybór użytkowników
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com