Rummenigge: Nie kupimy Draxlera

Rummenigge: Nie kupimy Draxlera 27.03.2014, 18:56, Adam Cygański 47 komentarzy

Prezes Bayernu Monachium – Karl-Heinz Rummenigge – przyznał, że Bawarczycy nie są zainteresowani zawodnikiem Schalke – Julianem Draxlerem.

Draxler to jedno z najgorętszych nazwisk na rynku transferowym. Młody Niemiec łączony jest między innymi z transferem właśnie do Bayernu, ale i do Arsenalu. The Gunners w styczniu tego roku złożyli już nawet za niego ofertę, jednak ta została odrzucona przez włodarzy Schalke.

- Mogę zapewnić, że latem nie kupimy Juliana Draxlera. Nie wiem, czy on chciałby do nas dołączyć. My nie kontaktowaliśmy się z jego agentami. Według mnie opinia publiczna nie rozumie jeszcze naszej polityki – powiedział Rummenigge.

- Nie kupimy zawodników Borussii Dortmund ani Schalke tylko po to, aby ich osłabić. My pozyskujemy nowych zawodników, aby podnieśli oni jakość naszej drużyny. W przeszłości kupiliśmy kilku graczy, abyśmy byli lepiej przygotowani na przyszłość, gdyż niektórzy nasi zawodnicy przekroczyli już 30. rok życia. Teraz już jednak nie będziemy tego robić – zakończył.

Julian DraxlerKarl-Heinz RummeniggeTransfery autor: Adam Cygański źrodło: goal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
Szef komentarzy: 1303528.03.2014, 15:39

wg mnie to nie takiego gracza potrzebujemy

Jasiek5821 komentarzy: 38328.03.2014, 12:26

Ale jakby Draxler nawet byłby ustawiany na szpicy to 2-3 lata mu zajmie to aby sie przyzwyczaił.Ja bym go widział na Lewym skrzydle :3

DawidAFC komentarzy: 18095 newsów: 125128.03.2014, 12:17

No to chociaż jest jakaś szansa dla nas, bo chętnie bym go u nas widział.. Ale oczywiście priorytetem jest napastnik i prawy obrońca..

Blizniak96 komentarzy: 1457 newsów: 528.03.2014, 08:27

nie będzie z niego napastnika ale to bardzo dobry CAM czy LW

jimmykanonier1886 komentarzy: 1078428.03.2014, 01:25

Bayern go nie kupi i my też nie

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 128.03.2014, 01:17

bocian, Draxler nie ma inklinacji do gry w ataku. Skoro oglądasz jego mecze to dobrze wiesz, że to boiskowy altruista, a nie egoista. Jak napastnikiem może zostać piłkarz, który nie jest egoistą? Charakteru nie da się wytrenować czy wyuczyć.

Stylem tak samo idealnie wpasowuje się do roli ofensywnego pomocnika. Niesamowita technika, drybling, genialne przerzuty, kreator okazji. Natomiast co do statystyk: 28 spotkań 4 gole i 7 asyst, 1.4 strzału/mecz, gdzie tu widzisz że jego pozycją jest środek ataku?

No i wreszcie głos samego zainteresowanego (12.10.2013)
- Jestem przygnębiony, ponieważ tu, w Schalke, nie jestem już doceniany jako klasyczna dziesiątka.

- Wciąż jestem przekonany że jestem bardzo groźny grając na pozycji ofensywnego pomocnika. Najwyraźniej jednak, jestem jedynym, który tak myśli.

KanonierTH1411 komentarzy: 482828.03.2014, 00:45

AlexVanPersie
Thierry był napastnikiem w juniorach i młodzieżowych drużynach Francji. Skrzydłowym był odkąd Wenger został zwolniony z Monaco. Gdy przychodził do Arsenalu był typowym skrzydłowym, który grał na tej pozycji od 4 sezonów. Był już nawet pogodzony z faktem że nigdy nie będzie strzelał masy goli jak robił to w juniorach. Wenger chciał go kupić rok wcześniej z Monaco za 12mln funtów ale klub z Ligue1 się nie zgodził. Po tej decyzji Thierry, którego do Arsenalu ciągnęło od sezonu 1996/97 przestał się przykładać, stracił formę i co zaowocowało transferem do Juventusu w połowie sezonu za 7.5mln funtów, gdzie sprowadził go Lippi, zwolniony jeszcze w styczniu, zastąpiony przez Ancelottiego. Obaj jednak ustawiali go na skrzydle. Stara Dama grała wtedy systemem 3-5-2 i Henry był lewym skrzydłowym/obrońcą. Jednak Wenger cały czas go obserwował, szczególnie w meczach kadry Francji U-21 (tak, przez prawie dwa lata tam grał Henry, będąc już mistrzem świata z 1998 roku, został zdegradowany do drużyny młodzieżowej, gdzie trenerem był Domenech) i już wtedy mówił mu że on widzi w nim napastnika i że grając w ataku nie tylko grałby lepiej ale mógłby się stać zawodnikiem światowej klasy.

12Titi14 komentarzy: 4302 newsów: 57027.03.2014, 22:52

Bayern ze spokojem może go wziąć jako rozszerzenie swojej potęgi jednak myślę, że obecnie nie jest im potrzebny ale z FCB nigdy nic nie wiadomo. Draxler byłby dobrym graczem, ale kolejnym, który ma talent i trzeba rozwijać. Dla nas lepszy pewnie już by był Villa, który ma swoje lata ale doświadczeniem na skrzydle by coś wniósł. Za dużo mamy tych młodych talentów co co roku nic nie wygrywają.

bobocian komentarzy: 154027.03.2014, 22:10

AlexVP
Masz rację, był napastnikiem od zawsze i ja to wiem. Ale, że był próbowany na innych pozycjach też jest faktem. I nie ma co się spierać.

Pauleta
Widziałem mecze z jego udziałem. Draxler nie jest napastnikiem i nigdzie nie twierdziłem, że jest.

bobocian komentarzy: 154027.03.2014, 22:06

Pauleta
"Zrobić" czyli stworzyć coś nowego.

AlexVanPersie komentarzy: 806427.03.2014, 22:05

@Można by się jeszcze spierać, ale to już początek weekendu, więc passik.

A moralizatorski ton mi się włączył, bo już mnie czasami to denerwuje jak fani Arsenalu piszą o Henrym jako o skrzydłowym, z którego Wenga zrobił napastnika. A to przecież był napastnik, z którego jakiś Włoch, nie wiem czy nie Ancelloti, próbował zrobić skrzydłowego.

Fabi44 komentarzy: 112127.03.2014, 22:04

Właśnie takich zawodników potrzebujemy, ale na każdej pozycji więc panie Wenger do roboty !!

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 127.03.2014, 21:47

bocian "Zrobi z niego napastnika, jak kiedyś z Henry'ego."

Wenger nie zrobił z Henrego napastnika tylko go powoli przygotowywał do tej roli, bo Titi był urodzonym napastnikiem. Natomiast Draxler to urodzony ofensywny pomocnik. Gdybyś zobaczył jakiś jego mecz to byś mi przyznał rację.

bobocian komentarzy: 154027.03.2014, 21:23

AlexVP
No i gdzie tu konflikt? To co napisałeś nie przeczy temu co ja napisałem. W Arsenalu dopiero przestał być wystawiany na innych pozycjach. I nie lubię moralizatorskiego tonu.

bobocian komentarzy: 154027.03.2014, 21:21

pauleta
Mylisz się, nigdzie nie napisałem, że Draxler jest napastnikiem. Napisałeś: "Henryego Wenger od poczatku uważał za napastnika, ale w Monaco wystawiał na skrzydle" - czyli zgadzasz się, ze dopiero w Arsenalu Henry przestał być wystawiany na innych pozycjach.

Verminator97 komentarzy: 1490027.03.2014, 21:21

Ja u nas Draxlera widziałbym na lewym skrzydle. Ja cały czas powtarzam, że mam dwa marzenia transferowe. Chodzi mi oczywiście o Draxlera i Griezmanna. Mam nadzieje, że jeden z nich przyjdzie do nas i będzie naszym podstawowym lewo skrzydłowym. :) Znając Wengera to i z Draxlera i z Giezmanna może zrobić nawet napastników. Nie wiem jak Wy, ale ja byłbym mega zadowolony z transferu jednego z tej dwójki. Szczerze mówiąc to bardziej wolałbym Franzuza od Niemca, ale Julian też byłby ok.

AlexVanPersie komentarzy: 806427.03.2014, 21:19

Henry OD POCZĄTKU był napastnikiem, tylko jak miał już 18/19 lat jakiś trener postanowił zrobić z niego skrzydłowego.

"Grając w lidze juniorów, od początku występował jako napastnik. Był niezwykle skuteczny, potrafił w ciągu sezonu strzelić ponad 100 goli. W meczu, w którym został zauważony przez łowcę talentów AS Monaco, zdobył siedem bramek.
Na talencie grającego w drużynie juniorów AS Monaco Henry'ego poznał się trener pierwszej drużyny tego klubu, Arsène Wenger, który dał mu szansę debiutu w wieku zaledwie 17 lat."

Jakby Wenga przestawił Kościelnego na pomoc, a po roku z powrotem na obronę, to też byś napisał, że "Wenger zrobi z Laurenta obrońcę"?

No właśnie, a z Draxlera trzeba dopiero zrobić napastnika, odwrotnie niż u Henry'ego, który już nim był.

Jack_Herrer komentarzy: 6191 newsów: 19227.03.2014, 21:19

Gazidis : My też nie .

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 127.03.2014, 21:14

bocian, Ty, masz go za napastnika grającego na skrzydle/ofensywnym pomocniku, podczas gdy on ma zupełnie inne atuty.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 127.03.2014, 21:12

Henryego Wenger od poczatku uważał za napastnika, ale w Monaco wystawiał na skrzydle, bo uważał, że będzie tam łatwiej grac nieopierzonemu młokosowi. Henry jako SKRZYDŁOWY strzelił 20 goli w 105 występach zostając między czasie Młodzieżowym zawodnikiem roku we Francji. W Juve tez grał jako napastnik, ale przez rygor taktyczny(defensywa) nie spodobał mu się okres spędzony we Włoszech.

Witowo95 (zawieszony) komentarzy: 12773 newsów: 127.03.2014, 21:09

Jakoś w żadne jego słowa nie wierzę, przed transferem Gotze (jak ktoś wcześniej trafnie wspomniał) mówił, że więcej zawodników z BVB nie ściągnie do Bayernu. Jak się stał każdy wie. Czemu niby teraz miałby prawdę mówić?

bobocian komentarzy: 154027.03.2014, 21:06

pauleta
Kto twierdzi, że jest napastnikiem?

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 127.03.2014, 21:04

A Draxler to nie jest napastnik tylko ofensywny pomocnik/skrzydłowy wbijcie sobie to wreszcie do głowy skoro nie chce wam się jego meczu zobaczyć.

bobocian komentarzy: 154027.03.2014, 21:04

A, że AW widział w nim napastnika od zawsze to inna sprawa. Tak jakby dziś Piszczka ustawić w ataku i twierdzić, że od zawsze "był napastnikiem". Nikt nie twierdzi, że nie był, ale ustawiany był nie tylko na szpicy.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 127.03.2014, 21:02

Świetna wiadomość, liczę, że Wenger nie da plamy i go kupi.

bobocian komentarzy: 154027.03.2014, 21:02

AlexVP
"Zakoduj sobie", że do Henry do Arsenalu przychodził jako skrzydłowy.

AlexVanPersie komentarzy: 806427.03.2014, 20:53

@bobocian i inni
Zakodujcie sobie wreszcie wszyscy wielcy fani Arsenalu:

HENRY BYŁ NAPASTNIKIEM.

tylko we Włoszech jakiś trener go ustawiał na skrzydle. Wenga go postawił z powrotem na atak a nie zrobił z niego napastnika. To różnica. Thiery był napadziorem całe życie i walił bramy aż furczało od zawsze.

spazi_28 komentarzy: 85027.03.2014, 20:53

wielka szkoda, że przedlużyli kontrakt Cazorli, najchętnie to bym go sprzedał i kupił np. Paula Pogbę, ale to chyba nie jest dokładny zamiennik;)

spazi_28 komentarzy: 85027.03.2014, 20:49

nom dokładnie, chcą niby uśpić czujność innych klubów i go stamtąd potajemnie stransferować

Ashburton komentarzy: 450127.03.2014, 20:40

Czyli go kupią.

bobocian komentarzy: 154027.03.2014, 20:37

Braki mamy na każdej pozycji. Bramka, obrona, pomoc, atak.

Mizii komentarzy: 419127.03.2014, 20:35

Moim zdaniem mamy dużo większe braki na innych pozycjach. Potrzebujemy napastnika, defensywnego pomocnika, w przypadku odejściu Sagny i Vermalena prawego i środkowego obrońcy plus ewentualnie skrzydłowy. Kolejny ofensywny pomocnik jest zbędny, zwłaszcza, że przedłużyliśmy kontrakt z Cazorlą.

Piotrek123 komentarzy: 63027.03.2014, 20:28

a potem będzie płacz że przegraliśmy z Chelsea bo zamiast na napastnika typu Martinez to papcio wydał 40mln na Draxlera który się nie sprawdził.W Bayernie robiono z Gotze na chama napastnika słabo to wyszło

karol8206 komentarzy: 34127.03.2014, 20:15

jeśli ma on warunki to ja bym go na napastnika robil i griezmana na skrzydło. marzenia

bobocian komentarzy: 154027.03.2014, 20:03

Zrobi z niego napastnika, jak kiedyś z Henry'ego.

theo100 komentarzy: 2675 newsów: 227.03.2014, 19:59

Draxler gra glownie na pozycji Ozila, moim zdaniem nie ma sensu sciagac tego typu zawodnika , tym bardziej za 30/40 baniek. Za taka kase mozna kupic bardzo dobrego napastnika.

Piotrek123 komentarzy: 63027.03.2014, 19:56

ten zawodnik mówi że jego ulubiona pozycja to środek pola,ale 45 mln to za dużo on nie jest wart tyle,taki Reus może w lato odejść za 37mln a jest zawodnikiem klasy światowej,julian to dopiero wschodząca gwiazad jakich wiele na świecie

emiratesstadium1998 komentarzy: 25727.03.2014, 19:52

Nie rozumiem dlaczego wszyscy chca Draxlera w AFC, dla mnie kosztuje On zdecydowanie za duzo i jest niepotrzebny bo na jego pozycji jest za duzo zawodnikow u nas. Potrzebujemy kogos na srodek pomocy, ktory bedzie potrafil rozgrywac pilki z najwiekszymi klubami, ale najbardziej potrzebujemy napastnika ktory moglby grac z Giroud w ataku. Takze nikt nie ma pojecia co z Sagna i potrzeba nam nowego obroncy by Koscielny z BFG nie czuli sie za pewni.

Piotrek123 komentarzy: 63027.03.2014, 19:47

Nie słuchajcie Rummenige to krętacz rok temu też zapewniał że nie kupi graczy BVB a za pare dni zakontraktowali Gotzego potem Lewego a ostatnio mówił że nie zrezygnuje z kupna graczy BVB i chce Gindogana jeżeli Kroos odejdzie

Dominik11 komentarzy: 2013127.03.2014, 19:40

fajnie jak by do nas doszedł ale nr jeden to napastnik

tyson880 komentarzy: 1049627.03.2014, 19:31

Pyk233

A Ty zapomniałeś o Rosickym. Poza tym Jack to środkowy pomocnik.

slepywenger komentarzy: 262927.03.2014, 19:28

Znajac zycie przyjdzie bo my lubimy zbierac pomocników , Priorytet = KILLER

Pyk233 komentarzy: 14727.03.2014, 19:26

Bardzo dobrze zapowiadający się zawodnik, ale wydaje mi się, że za taką kasę.. mamy lepsze 10tki, a nie dwie, tylko trzy Panie Gerwazy, zapomniałeś dodać Jack'a :))

Gerwazy komentarzy: 169827.03.2014, 19:15

On chce grac jako 10tka, u nas mamy dwie 10tki- santi i ozil. Nie widze dla niego zabardzo miejsa

koczan_4 komentarzy: 330227.03.2014, 19:09

Liczę na jego transfer latem, a jak nie on to Antek.

Michal123 komentarzy: 154127.03.2014, 19:03

Przydałby się, ale nie wiem czy chciałby dojść po tym co ostatnio mógł zobaczyć w naszym wykonaniu :d

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
? : ?
Arsenal - Aston Villa 14.04.2024 - godzina 17:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City32227373
2. Arsenal32225571
3. Liverpool32218371
4. Aston Villa33196863
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham331391148
9. Chelsea311381047
10. Brighton3211111044
11. Wolves321271343
12. Fulham331261542
13. Bournemouth321191242
14. Crystal Palace32891533
15. Brentford33881732
16. Everton32981527
17. Nottingham Forest33791726
18. Luton33672025
19. Burnley33482120
20. Sheffield Utd32372216
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland205
O. Watkins1810
Mohamed Salah179
D. Solanke173
A. Isak171
C. Palmer169
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com