Schwarzer wzmocnieniem także poza boiskiem

Schwarzer wzmocnieniem także poza boiskiem 30.06.2010, 17:53, Eryk Delinger 40 komentarzy

Jak donoszą brytyjskie media golkiper Fulham, Mark Schwarzer, który już niebawem zostanie nowym numerem 1 w bramce Arsenalu, będzie na Emirates Stadium pełnił nie tylko rolę piłkarza. Australijczyk, za którego The Gunners zapłacą 4 miliony funtów, obejmie bowiem także posadę trenera bramkarzy.

Arsenal zamierza w najbliższym czasie sfinalizować transfer 37-latka, który poinformował już władze The Cottagers o chęci odejścia. Schwarzera ostatecznie przekonała do przenosin właśnie propozycja pracy w sztabie trenerskim Kanonierów.

Arsene Wenger właśnie w osobie australijskiego weterana widzi człowieka, który swoim doświadczeniem pomoże ustabilizować młodą, przechodzącą kolejne zmiany linię defensywną zespołu.

Arsenal wysłucha ewentualnych ofert za Manuela Almunię, lecz nie zamierza pozbywać się Łukasza Fabiańskiego. Klub wiąże także wielkie nadzieje z 22-letnim Vito Mannone i 20-letnim Wojciechem Szczęsnym.

Obecny trener bramkarzy Kanonierów Gary Peyton cieszy się ogromnym szacunkiem Wengera. Irlandczyk zastanawia się jednak nad zmianą otoczenia, gdyż uważa, że francuski manager zbyt często ignoruje jego rady, na czym w konsekwencji cierpi jego reputacja.

W ostatnim sezonie 54-latek nabawił się kontuzji, w wyniku której wiele jego obowiązków przejął były bramkarz Arsenalu Mart Poom, zatrudniony w klubie jako asystent Peytona.

FulhamMark SchwarzerTransfery autor: Eryk Delinger źrodło: Goal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
luq007 komentarzy: 289901.07.2010, 17:24

No chyba ze do tego czasu Szczesny czy Mannone beda w stanie grac w podstawie..

luq007 komentarzy: 289901.07.2010, 17:23

Szczerze to sie zawiodlem. Myslalem ze Arsene kupi wkoncu swiatowej klasy bramkarza na dlugie lata a tu 37 latek.. pogra na chwile i znowu bedzie trzeba szukac bramkarza..

n0thing komentarzy: 4536 newsów: 36201.07.2010, 15:03

Bardzo dobry pomysł. Jestem ciekaw jak sobie poradzi w Arsenalu, gdyby do takiego transferu oczywiście doszło.

skoczekKanonier komentarzy: 6201.07.2010, 12:49

No i prawidłowo przyda nam się taki doświadczony dobry bramkarz

RvP345 komentarzy: 36401.07.2010, 12:46

Szwarzer numerem 1 wole zeby numerem jeden zostaly Szczesny ale moze wygryzlby Fabianskiego :) no jeszcze zostaje nam Mart Poom :) a Almunia numerem 2 :I.

rol18 komentarzy: 192901.07.2010, 10:18

schwarzer numerem 1? Dla mnie gorszy od almunii

IronHide_AFC komentarzy: 164201.07.2010, 09:37

iffhs.de/?b4a390f03be4ac07cda15b45fdcdc3bfcdc0aec70aee0a

pozycja 15 ... zastanówmy się jeszcze ;p

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56701.07.2010, 08:56

kamil_malin > jeśli chodzi o bramkarza nr 3, zawsze w odwodzie pozostaje Mart Poom xD

mitmichael komentarzy: 4618201.07.2010, 08:32

Szchwarzer to bardzo dobry bramkarz. Ma 37 lat ale moze jeszcze pograc tak dlugo jak van der Saar. Nie bedzie trzeba za niego zbyt duzo pieniedzy zapłacic tak wiec moze jeszcze spokojnie pograc 2-3 lata a wtedy spokojnie bramkarzem nr 1 moze zostac Wojciech Szczesny. Przez 3 lata zrobi jeszcze wieksze postepy i zasluzy na wyjsciowa 11-stke. Co do pozostałych bramkarzy przynajmniej jeden musi odejsc. Watpie czy bedzie to transfer definitywny - raczej wypozyczenie. Jezeli miałbym typowac ktory byłby to bramkarz - jednak postawiłbym (niestety) dla niego na Łukasza Fabianskiego. On juz miał swoja szanse i zawiodł oczekiwania.

Michal95 komentarzy: 111301.07.2010, 08:31

Ciekawie. Nie byłem nastawiony pozytywnie do tego transferu ale skoro Mark ma być również trenerem to czemu mialby nas nie zasilić. Okazuje się, ze to nie jest tylko wzmocnienie na 1 sezon i to mnie cieszy. Mam nadzieję, że spisze się w obu rolach bo dobrego bramkarza w Arsenalu brakuje od dawna.

kamil_malin komentarzy: 933201.07.2010, 07:58

@ Erzet

To jedynie wchodzi w grę wypożyczenie z opcją natychmiastowego powrotu do klubu w razie jakiegoś urazu podstawowych bramkarzy. Różnie bywa, może być tak, że wypożyczyliśmy Fabiańskiego i Mannone. Zostają nam Almunia i Schwarzer. Hiszpan i Australijczyk łapią uraz i wtedy kto gra? Jedyna opcja to ta o której mówię. W takim razie myślę, że takie wypożyczenie ma sens.
Masz rację, tak na prawdę nie wiemy na co stać Włocha. Fabian już swoje szanse miał i jego czas w Arsenalu chyba minął.

Jagiellonczyk komentarzy: 930.06.2010, 22:44

przypomnijcie sobie jak on bronił w lidze europejskiej. fulham dzieki niemu doszło az do finału!

Erzet komentarzy: 2069 newsów: 3530.06.2010, 22:42

kamil_malin - a co nam szkodzi go wypożyczyć? Sprawdźmy chłopaka kiedy będzie grał regularnie, bo takie występy co pół roku wiele nam nie mówią.

pedro61 komentarzy: 182630.06.2010, 22:36

Osobiście nie mam przekonania do Schwarzera,ale skoro Boss tak zadecydował,to niech i tak będzie.

BeeSTe komentarzy: 5930.06.2010, 22:27

Niech juz sie to skonczy, bo wiecej bedzie o nim newsow, niz o Fabregasie do Parselony.

kamil_malin komentarzy: 933230.06.2010, 22:00

@ adam3462

Zaproponuj kogoś lepszego. Proszę tylko realne transfery.

@ Erzet

Fabiański na sprzedaż, z Niego już nic nie będzie. Tylko czy ktoś go będzie chciał?
Vito niech zostanie na wszelki wypadek, 3 bramkarz może się przydać.

Myślę, że to będzie udany transfer Wengera. Czuję że Australijczyk nas nie rozczaruje :)

adam3462 komentarzy: 273230.06.2010, 21:55

O nie tylko nie on !

Kondzior12 komentarzy: 490030.06.2010, 21:42

Na dwa trzy lata zagra jeszcze mamy prościej bo Fulham straciło trenera i może odejść w każdej chwili

Gunner48 komentarzy: 792930.06.2010, 21:31

Schwarzer to bardzo doświadczony bramkarz...
Z pewnością nam się przyda...
Mam ogromną nadzieje, że Szczęsny będzie nr 1 za 2 lata;)

Erzet komentarzy: 2069 newsów: 3530.06.2010, 21:05

Całkiem niezła opcja. Hodgson oficjalnie został przedstawiony jako menedżer Liverpoolu, tak więc łatwiej powinniśmy wyciągnąć Schwarzera z Craven Cottage. Mam nadzieję, że Mark utrzyma wysoką formę z poprzednich dwóch lat i pokaże niedowiarkom, że jest znacznie lepszy od van der Saara :P Doświadczenie, pewność, ogranie, spokój - to napewno się przyda na tyłach, szczególnie kiedy będziemy grali z nowym, 'nieopierzonym' stoperem [Kościelnym lub Djourou].

Łukasz, Don Vito i Wojtek na wypożyczenie, Almunia numerem dwa. Tak to powinno wyglądać wg. mnie.

Henry12 komentarzy: 41930.06.2010, 20:58

Mam pewne obawy, jak kazdy zreszta, ale mam nadzieje ze bedzie to udany transfer. AW chyba wie na kogo stawia..

Miodek174 komentarzy: 27630.06.2010, 20:26

jezu. tylko nie ten dziadek. to jego zyciowy sezon w fulham byl . almunia nas czasami ratowal..to samo bedzie ze Shwarzerem. chociaz boje sie ze on bedzie caly czas bronil beznadziejnie.

Szogun komentarzy: 23074 newsów: 330.06.2010, 20:12

Transfer juz wydaje się dopięty aby ten człek okazał się dużo solidniejszy niż Almunia którego wolałbym widzieć na ławce.

Stochu komentarzy: 77330.06.2010, 19:04

hmmm, jestem ciekaw jak to sie wszystko potoczy...jednak jestem dobrej mysli...;)

itachi komentarzy: 1183 newsów: 2030.06.2010, 18:33

Sorry za to multi "na teraz". :P

Arsenal_1886 komentarzy: 1950830.06.2010, 18:32

Jego doświadczenie będzie niezbędne ,aby zdobyć mistrzostwo Anglii . Sądzę ,że jest lepszym bramkarzem niż Almunia czy nasza pozostała dwójka .

P.S - footballshirtculture.com/images/Nike-TOTAL-90-TRACER-10-11-PL-match-ball.jpg Nowa piłka w lidze angielskiej na następny sezon . Kolor może nie jest jakiś wspaniały ,ale mam nadzieje ,że to będzie dla naszych graczy dobra piłka :) Liczę ,że nią zdobędą ponad 100 goli :P

itachi komentarzy: 1183 newsów: 2030.06.2010, 18:32

Ale akurat to, że koleś ma 37 lat nie powinno stanowić zarzutu. Brak nam expa i lat w metrykach. Potrzebujemy bramkarza na tu i teraz? no to mamy i git. Za te 2-3 lata znowu się kupi bramkarza "na teraz" albo da szansę rozwiniętemu Wojtkowi/Vito/Łukaszowi.

Ewentualne zarzuty/wątpliwości:
1) Czy rzeczywiście Schwarzer teraz posiada "na teraz" umiejętności na miarę Arsenalu?
2) Czy nie przepłaciliśmy?

zuczek1987 komentarzy: 637230.06.2010, 18:31

przeceiż w ostatnim sezonie grał bardzo dobrze a na MŚ również był ostoją drużyny. kilka interwencji miał wręcz fenomenalnych

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3030.06.2010, 18:29

@gooner80
Zobaczymy i ocenimy na koniec sezonu ;)

piresfan komentarzy: 104130.06.2010, 18:28

"Arsene pewnie zaciera ręce, że zrobił świetny interes... na miarę utrzymania się w top4 :/"

Myślę, że trafiłeś w dziesiątkę. Odnoszę
wrażenie, że robienie tanich zakupów,
które wystarczą, żeby nie spaść poniżej 4ki,
jest dla Wengera i naszego zarządu główną
pasją.

gooner80 komentarzy: 129330.06.2010, 18:20

"A więc podwójna korzyść za tą samą cenę" - Arsene pewnie zaciera ręce, że zrobił świetny interes... na miarę utrzymania się w top4 :/

ivexo123 komentarzy: 176630.06.2010, 18:07

itachi - moze np. takie, że zaden z naszych podstawowych dwóch bramkarzy nie nadaje się na pelnioną funkcję?

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56730.06.2010, 18:03

Aaarsenal > może daj szansę Kościelnemu i staremu Kangurowi, a potem narzekaj.

Aaarsenal komentarzy: 305730.06.2010, 17:59

Pensja razy 2 za dwie pełnione funkcje w takim razie. Smutne że taki klub jak arsenal nie ma klasowego bramkarza i obrońców.

Piootrus komentarzy: 4151 newsów: 1530.06.2010, 17:58

Nie wiem czy to dobre połączenie.

ToMo_18 komentarzy: 12795 newsów: 1130.06.2010, 17:57

a ja jestem przeciwnego zdania. co chcecie może Llorisa który ukradnie miejsce Wojtkowi? wole już Marka niż Hugo

itachi komentarzy: 1183 newsów: 2030.06.2010, 17:57

Ciekawe, jakie to były rady Peytona... Żeby wystawiać Fabiana?

arsenal22 komentarzy: 64230.06.2010, 17:57

milo ze to pewne ze jest nasz lubie Go i dobrze bronil w FFC i niebede ogladal juz lamuni uff

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3030.06.2010, 17:56

w dalszym ciągu uważam, że to błąd...

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah228
Pierre-Emerick Aubameyang225
Sadio Mané221
Sergio Agüero218
Jamie Vardy184
Raheem Sterling1710
Harry Kane174
Eden Hazard1615
Callum Wilson149
Paul Pogba139
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
0
Gracz czerwca wybór redaktorów
7.67
Gracz czerwca wybór użytkowników Eddie Nketiah
Eddie Nketiah
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna