Sky Sports: Lacazette na celowniku Atletico Madryt

Sky Sports: Lacazette na celowniku Atletico Madryt 15.01.2020, 10:01, Adam Cygański 78 komentarzy

Atletico Madryt postara się pozyskać Alexandre’a Lacazette’a, jeśli nie uda im się sprowadzić na Wanda Metropolitano Edinsona Cavaniego, donosi Sky Sports.

Dyrektor wykonawczy Atleti - Miguel Angel Gil Marin - wczoraj spotkał się z prezydentem PSG - Nasserem Al-Khelaifim - aby omówić szczegóły przenosin Urugwajczyka, jednak w razie fiaska rozmów mają oni już obrany drugi cel transferowy w osobie wspomnianego Lacazette’a.

W przypadku przenosin 28-letniego Francuza do Madrytu mogłoby to oznaczać, że w odwrotnym kierunku powędrowałby Thomas Lemar.

Alexandre LacazetteAtletico MadrytTransfery autor: Adam Cygański źrodło: skysports.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
Jurr komentarzy: 133021.01.2020, 07:36

Zapraszamy latem.

Pitu88 komentarzy: 215619.01.2020, 20:52

@ziom: pan Maruda... A dodatkowo jasnowidz. Ty już wiesz, że Guendo nie zrobi kariery i nigdy nie będzie miał atrybutów piłkarza klasy światowej? Nominowany do nagrody Golden Boy, ale wszyscy się mylą, tylko ty masz rację.

ziom komentarzy: 190016.01.2020, 09:53

@Patriko: Skoro przykład Valverde to mało to podam kolejny.Najszybszy zawodnik w Premeirship jest w tej grze jednym z najwolniejszych!Twórcy tej gry to jacyś amatorzy.................Nie wiem na jakiej oni podstawie ustalają cechy szybkościowe.Na pewno nie wiesz kto jest najszybszym piłkarzem w lidze angielskiej i rekordzistą odnośnie rozwiniętej prędkości.Jest nim obrońca Leicester-Caglar Soyuncu.Jest on niewiele wolniejszy od najszybszego piłkarza na świecie-Mbappe.Wymieniłeś Xabiego Alonso który był świetnym piłkarzem pomimo braku dużej szybkości.To prawda i nie porównujmy Guendoziego do niego ponieważ to nie ta półka w umiejętnościach.Guendozi nigdy nie miał i nie będzie mieć takich atrybutów jak Hiszpan.Mam na myśli genialne strzały z dystansu,mocne i precyzyjne oraz znakomite podania.Francuz nie mia ma mocnego i precyzyjnego uderzenia oraz magicznych podań.Zobacz na jego statystyki,są żałosne!Dlatego jesteśmy na takim miejscu w tabeli,że tacy zawodnicy u nas regularnie grają.

Patriko komentarzy: 520716.01.2020, 00:51

@ziom: Jak dla ciebie taki Busquets albo Rakitic są szybsi i dynamiczniejsi od Guendoziego to ładnie, taki np. Xabi Alonso to też był kloc z magicznymi podaniami którego co drugi mijał na szybkości z piłką przy nodze a zrobił gigantyczną karierę na pozycji defensywnego, fajnie że możesz się powołać na jednego Valverde, bo faktycznie kilka dni temu wyszły wyniki szybkościowe zawodników z La Liga, ale to wcale nie potwierdza twojej tezy po prostu uczepiłeś się tego Matteo mimo, że chłopaczek jest całkiem szybki jak na zawodnika w środku pola co zwyczajnie widać podczas oglądania meczów, i ma potencjał który pokazał już kilka razy, a jeszcze odnośnie Valverde napisałeś, że "On ma 21 lat a gra na poziomie światowym.Tam(w Realu) nikt nie czeka na rozwój talentu" tylko, że rok temu to on był niżej w hierarchii od Ceballosa a połowa kibiców po niektórych meczach chciała go sprzedawać tak jak ty francuza, na eksplozję talentu Krkica czy Denisa Suareza Barcelona czekała jeszcze dłużej i się nie doczekała ;)

kuzguwu komentarzy: 536715.01.2020, 21:09

Zimą to nie ma opcji, że odchodzi.

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268315.01.2020, 20:49

Ja już nie wiem czy to faszyzm bardziej czy fanatyzm #ziom
Argumenty też poniżej poziomu godności.. Za dużo jadu, za mało wyobraźni..
..ale szkoda strzępić język

FilipCz komentarzy: 182715.01.2020, 20:48

@tomek105 napisał: "czekam aż Alex pozamyka mordy hejterom, tak jak to robił większość swojej kariery w Afc. Żeby zacząć go doceniać musi strzelać gole, bo polaczki nie widzą nic innego niż cyferki"
Popieram w 100%

lordoftheboard komentarzy: 819815.01.2020, 19:54

120 baniek i można gadać

ArekKanonier komentarzy: 189015.01.2020, 19:40

Ja rozumiem. Ja też im nie wierzę bo jeżeli chcę sobie pograć jakąś karierę to muszę wiele poprawek wprowadzić zanim rozpocznę grę.
Może rzeczywiście masz rację, ja nie umiem szukać tych wszystkich szczegółów więc w sumie jak znajdziesz gdzieś też szybkość guendo i na przykład Jamesa to prosiłbym o podesłanie. Jestem w sumie ciekaw wyniku Mateo bo mnie aż tak nigdy jego motoryka nie radziła w oczy. Bardziej młodzieńcza nieodpowiedzialność, straty piłki czy to , że trochę pyskaty się zrobił.

ziom komentarzy: 190015.01.2020, 19:30

@ArekKanonier: Ja im nie wierzę.Prosty i konkretny przykład.Według tej gry Valverde z Realu jest wolniejszym piłkarzem od Guendo.Zawodnik z Realu to jeden z najszybszych piłkarzy na świecie.Zmierzono mu szybkość biegu która wyniosła 34,7 km/h a naszemu Aubie 34,9km/h.Ja oglądając mecz po prostu widzę jak każdy z nas jaką zawodnik posiada dynamikę.

Montoya komentarzy: 64015.01.2020, 19:29

To są plotki, oby się nie sprawdziły , moim zdaniem Laca jest potrzebny drużynie a Lemar niekoniecznie.

ArekKanonier komentarzy: 189015.01.2020, 19:08

@ziom:
Nie wiem czym się sugerujesz co do szybkości owych zawodników, ale jeżeli masz jakieś szczegółowe dane z testów szybkościowych to zwracam honor. Ja jedyne jak potrafiłem to potwierdzić to najnowsza odsłona fify gdzie Guendo ma około 70 pszyspieszenia i szybkości a wszyscy wymienieni mają poniżej.
I zanim powiecie coś w stylu "ooo fifą się sugerujesz, jak dzieciak jakiś" to po prostu mówię , że to najprostszy sposób w jaki mogłem to sprawdzić a nie widzę powodu dla którego EA miałoby robić z naszego Mateo demona prędkości a z wymienionych wczesniej przeze zawodników żółwie. Jak już wspomniałem dokładnie tego nie sprawdzę więc posłużyłem się produktem od EA.
A co do talentu to kompletnie inna sprawa i w ogóle nic o tym nie wspomniałem więc nie rozumiem w jakim celu mi coś zarzucasz.

ziom komentarzy: 190015.01.2020, 18:55

Mertesacker to jeden z najwolniejszych obrońców w historii piłki nożnej.Każdy z tych pomocników których wymieniłeś nie jest wolniejszy od Guendoziego.Większość jest od niego dynamiczniejsza jak Veratti czy David Silva.Środkowi pomocnicy w obecnej piłce muszą być szybcy i zwrotni,nie ma innej możliwości.Xhaka jest najwolniejszym piłkarzem w Arsenalu i przez to robi dużo fauli ponieważ przegrywa stykowe pojedynki biegowe.Guendozi nigdy nie zbliży się do poziomu sportowego tych piłkarzy których wymieniłeś,nie ta półka odnośnie talentu.

Smazony komentarzy: 72015.01.2020, 18:53

@Traitor: Miał tyle jak do nas przychodził xd ale też się zdziwiłem

ArekKanonier komentarzy: 189015.01.2020, 18:42

@ziom:
Nie wiem o jak wolnych Ci chodzi , bo odnoszę wrażenie , że Guendo jest według Ciebie wolniejszy niż Per Mertesaker. Trudno też nam ocenić szybkość poszczególnych zawodników ale takie pierwsze z brzegu przykłady zawodników obecnie grających na wysokim poziomie , które przyszły mi do głowy to:
Sergio Busquets, Toni Kroos, Casemiro, David Silva, Marco Verratti, Fernandinho, Fabinho, Ivan Rakitic, James Rodriguez, Rodri.
Myślę, że nie są to słabe nazwiska , a z pewnością są to zawodnicy , którzy nie bazują na swojej szybkości. Jest też wielu zawodników którzy już nie grają o podobnej charakterystyce, ale uznajmy , że piłka się zmienia i trzeba iść naprzód.

ziom komentarzy: 190015.01.2020, 18:28

@ArekKanonier: Podaj mi przykłady tych wolnych,świetnych piłkarzy.Może Xhaka?Najlepszymi są ci najdynamiczniejsi i najszybsi,takie są fakty.Pokaż mi tych wolnych,świetnych piłkarzy w topowych drużynach w środku pola.Czekam na ich przykłady.

fabregas1987 komentarzy: 2570615.01.2020, 18:05

Lemar-Auba-Pepe >>> Auba-Laca-Pepe ????

flax (zawieszony) komentarzy: 18515.01.2020, 17:57

Fabregas w wieku Guendo miał koło siebie same mocne nazwiska. Musiał orać jak wół na treningach żeby poza siłami witalnymi mógł zbliżyć się ich akceptacji. Teraz same "cioty" w składzie to jak on ma się rozwijać.
Prawdą jest, że dobrze się zapowiadał i większość użytkowników biła mu brawa pod wodzą Emerego

ArekKanonier komentarzy: 189015.01.2020, 17:22

@ziom:
Akurat jest ogrom przykładów piłkarzy , którzy byli wolniejsi od Guendo i zostali świetnymi piłkarzami.
Dużo zależy od pozycji i roli na boisku.
Mateo jest jeszcze młody i gdyby udało mu się przybrać trochę masy i poprawić grę obronną to mógłby być świetnym defensywnym pomocnikiem a w dzisiejszych czasach właśnie taki typ CDMa wprowadzającego piłkę z niezłą techniką są najbardziej pożądani. To tylko czyste fakty , ja tu nikogo nie bronię ani nie atakuję :)

ziom komentarzy: 190015.01.2020, 17:12

@Nomad: Nie wiem ile ty masz lat ale jak ja nie miałem skończonych osiemnastu to musiałem ciężko pracować i nie czułem się jakimś dzieciakiem a mężczyzną.Pokolenie wstecz w wieku dwudziestu lat często mieli założoną rodzinę i dzieci,nie mam tutaj na myśli żadnej patologi a normalne rodziny.Valverde ma coś czego Geundo nigdy nie będzie mieć,on ma znakomitą dynamikę i szybkość,najważniejsze cechy piłkarskie w obecnej piłce nożnej.Możesz być wirtuozem technicznym ale jak nie posiadasz dużej szybkości to nigdy nie zrobisz kariery w piłce nożnej.

Traitor komentarzy: 10272 newsów: 2415.01.2020, 17:01

28 lat on ma? Bylem pewien, ze 25-26 xdd

ArekKanonier komentarzy: 189015.01.2020, 16:51

@PrzeArs:
Próbuję się doszukać jakiegoś żartu czy ironii w tego typu wypowiedziach, ale do tej pory mi się nie udało. Jeżeli się mylę to proszę poprawcie mnie ale dla mnie to zwykłe chamstwo i buractwo. Po prostu brakuje słów...

Dziadyga (zawieszony) komentarzy: 812815.01.2020, 16:45

Żadnych Lemarów tutaj nie chce,kolejny przereklamowany z Lig Ę.Ale jesli mieli by kogos młodszego o kilka lat na atak na zastepstwo to bez zastanowienia sprzedawać Lacę.

napastnik ma STRZELAĆ.

depu (zawieszony) komentarzy: 21015.01.2020, 16:32

sprzedac bez zastanowienia

PrzeArs komentarzy: 278415.01.2020, 16:29

Won !!

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268315.01.2020, 16:26

@ziom:

Nie obraź się chłopaku ale chyba powinieneś nieco ochłonąć.
20 lat - mężczyzna? :)
Federico Valverde?....
Akurat sytuacje Federico znam bardzo dobrze. Nie dalej jak 2 okienka wstecz Real rozważał jego sprzedaż a on im na złość odpalił. Inna sprawa, że jak on jest dla Ciebie klasa światowa to wróć znowu do pierwszego zdania... i to samo z porównywaniem Realu do Arsenalu i ich ambicjami..

Dla mnie Martinelli jest takim samym prospectem jak wszyscy inni. Nastukał bramek w LE i dalej nic nie wiadomo. Czy on się będzie nadawał to jest sprawa otwarta. Widziałem (szczerze) lepiej się zapowiadających od niego w tym klubie i już ich dawno nie widzę. Szczęście mieli, że Wenger miał anielską cierpliwość do każdego z nich.. ale już tego szczęścia u fanów szukał bym ze świecą po ciemku.

Xhaka i reszta też nie są zawodnikami na miarę tego klubu... ale chyba koszulka od krawca wyszła w jego rozmiarze i temu wciąż jest z nami..
Pożyjemy, zobaczymy ale jeśli już czegoś negatywnego szukać w tej sytuacji to na tą chwilę martwi mnie pasywność względem okienka transferowego. Ten sezon skończymy najprawdopodobniej poza europejskimi pucharami. Trener trenerem ale szczęściu trzeba pomagać. Nie ma nic za darmo

ziom komentarzy: 190015.01.2020, 16:00

Jedynym wielkim talentem w Arsenalu wśród młodych zawodników jest Martinelli.Chłopak ma 18 lat i skalę talentu aby zostać zawodnikiem klasy światowej.On nawet jak wchodzi z ławki rezerwowych to od razu po nim bije jakość i pewność siebie ponieważ on wie,że ma już duże umiejętności.Takiego talentu jak on to ja nie widziałem od wielu lat w Arsenalu.Zaryzykuję i jestem pewien,że on w przyszłym sezonie będzie naszym podstawowym zawodnikiem.Pytanie główne jest do Artety.Jaka optymalna pozycja jest dla niego.Moim zdaniem granie na dziewiątce.

ziom komentarzy: 190015.01.2020, 15:55

@Nomad: W takim razie niech rozwija swoje umiejętności w innym klubie niż Arsenal.Obaj wiemy,że on nie powinien u nas grać.Ja bym mu zaproponował zmianę klubu i ligi.Takich chłopaków jak Guendo biega duża ilość po europejskich boiskach.Ja myślałem,że po odejściu Rasmeya klub sprowadzi lepszego od niego zawodnika.Niestety zawiodłem się po raz kolejny na właścicielu.Grając takimi zawodnikami jak Guendo Arsenal będzie w czterech literach.On może być u nas maksymalnie rezerwowym.Ktoś mówi,że on jest młody......K...a on ma 20 lat! Nie jest juniorem tylko mężczyzną.Na chłodny i racjonalny sposób myślenia porównajcie jego umiejętności z zawodnikiem który gra często na ósemce w Realu.Nazywa się Federico Valverde.On ma 21 lat a gra na poziomie światowym.Tam nikt nie czeka na rozwój talentu,jeśli jesteś za słaby na pierwszy skład jak Danny to idziesz się ogrywać do Arsenalu a potem zobaczymy czy się rozwinąłeś.Jeśli się nie rozwinąłeś u kanonierów to kolego zmieniaj klub na słabszy ponieważ my walczymy o trofea a ty nam nie dasz odpowiedniej jakości sportowej.

MarkOvermars komentarzy: 908415.01.2020, 15:31

A po co nam Lemur?

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268315.01.2020, 15:25

@ziom:

Pełna zgoda. Tego nie kwestionuje iż tacy gracze powinni grać w tej drużynie.
Chodzi mi o to, że to jest małolat.. jak AMN, Saka, Martinelli (też), Holding, itd... chociaż w przypadku tego ostatniego jest nieco inaczej.. Oni wszyscy powinni być otoczeni graczami doświadczonymi. Z odpowiednimi umiejętnościami i poziomem zaangażowania. Ta głupia moda na małolatów (w dodatku w 90% przepłaconych) to droga do nikąd.

Głupio porównywać też takiego wirtuoza jak Santi do Guendo. Moim zdaniem głupio go nawet porównywać do Ramseya. To ewenement. Zupełnie inna półka.
Ja od Guendouziego wymagałbym tylko tego by powrócił do czasów wejścia w lige angielską i skupiony rozwijał swoje umiejętności... bo w jego wieku rzetelny trening to podstawa.. ale w tym klubie wszyscy zaliczają regres..
Wyjątkiem (być może) jest Aubameyang. Reszta wali konia. Do czasu teraźniejszego (kto wie czy ten stan ducha się utrzyma) wszyscy byli beznadziejni

polishbrigadesx komentarzy: 1017315.01.2020, 15:23

Laca powinien zostać.

ziom komentarzy: 190015.01.2020, 15:02

@Nomad: Takich piłkarzy jak on to jest pełno w najlepszej lidze świata.Dla mnie grając na ósemce należy mieć dobre statystyki grając w takim klubie jak Arsenal.Jeśli nie zagwarantujesz drużynie odpowiedniej ilości bramek i asyst na sezon to oznacza jedno,że się do Arsenalu nie nadajesz.Nasze miejsce w tabeli i strata punktów dobitnie pokazuje jacy piłkarze często grają w pierwszym składzie.Guendozi nie miałby żadnych szans na regularną grę w topowym klubie.Nikt by go tam nie kupił skoro on indywidualnie nie potrafi zrobić różnicy jak Cazorla czy w optymalnej formie Ramsey.

Siwy2185 komentarzy: 10615.01.2020, 14:52

Do Żyda z nim jak najszybciej!!!

Power10 komentarzy: 133315.01.2020, 14:51

Sprzedać i wziąć Cavaniego + ŚO

Gofer999 komentarzy: 1451815.01.2020, 14:26

Sprzedajemy. Jest Gabi ktory zastapi Laca i Aube, no i Pepe w koncu sie rozkreci kiedys. xDDDD

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268315.01.2020, 13:18

@ziom:

Guendouzi w twojej ocenie został chyba nadwyrost źle potraktowany. Oglądałem jego wejście do klubu mecz po meczu i widzę w nim dużo ciekawych umiejętności.
Ma również bardzo fajny przegląd pola i w tamtym czasie (Ozila pod formą) cieszyły mnie jego trafne w tempo podania.
Inną sprawą jest to, że jemu też się odkręciło jak wielu w tym klubie...
Nie wiem w czym leży przyczyna ale w tym momencie oglądamy zupełnie innego młokosa. Może właśnie w tym problem. Za dużo dzieciaków gra e pierwszym składzie. Nie mają wzorców i po kilku dobrych meczach osiadają na laurach (spełnieni). Brak otoczki z charakterem.. a klub rozgląda się po rynku transferowym jakbyśmy spłacali stadion kogutów..
Wszystkim się w doopach przewraca. Sztab szkoleniowy to chyba statyści z pośredniaka.....

@tomek105:
„Polaczki” rzekł kaszub czy inny rusek :D

damianARSENAL komentarzy: 842615.01.2020, 13:14

Nie ma szans, Laca zostaje. Sezon przeciętny, ale każdy zawowdnik taki może mieć.

IPiotrek komentarzy: 212315.01.2020, 13:06

"W letnim okienku padnie rekord transferowy za Martineza z Interu."

Może i padnie, ale będzie to cena mocno zawyżona w stosunku do jakości tego napastnika. W tej chwili oprócz Mbappe, nie widać zawodników, którzy mieliby w najbliższym czasie zbliżyć się do poziomu Messiego czy Ronaldo.
Jeżeli Martinez jest uważany za jednego z najlepszych to tylko świadczy o tym jaka posucha jest na rynku.

arturo komentarzy: 61315.01.2020, 13:04

@fabregas1987:
Dlaczego Fani jest za młody? Rashford ma 22 lata i 200 meczów rozegranych dla United, Mbappe też już sporo na rozegranych mimo młodego wieku. Mam nadzieję, że Gabi wykorzysta swoją szansę przy nieobecności Auby.

arturo komentarzy: 61315.01.2020, 12:58

Gowniana wymianą na Lemara który jest w słabej formie i mało co gra...

Kris3Tears komentarzy: 440115.01.2020, 12:53

Sprzedać!

ziom komentarzy: 190015.01.2020, 12:48

@tomek105: Niestety się nie doczekasz.Są zawodnicy którzy mają wybitne cechy piłkarskie.Jeśli masz znakomicie ułożoną nogę to zawsze będziesz zdobywać sporo bramek i asyst.Najlepsi napasticy regularnie zdobywają ponad 20 bramek na sezon tak jak np.Auba.Iwobi obie nogi ma do transplantacji.Facet nigdy nie miał uderzenia albo dobrej wrzutki.Dla mnie klasowy pomocnik powinien mieć co sezon ponad 10 bramek w lidze plus ponad 10 asyst.Tyle zdobywają najlepsi.Podobnie jest z szybkością,albo masz ją wrodzoną albo nie.Podobnie obie nogi do wymiany ma Guendozi.Iwobi zdobył w tym sezonie zaledwie dwie bramki w 20 meczach i ma jedną asystę.Przecież taki wynik to dramat dla skrzydłowego.W Arsenalu miał podobne statystyki.Teraz porównam Alexa z topowym skrzydłowym ligi-Sterligiem.Facet zdobył 20goli w 30 meczach i ma 6 asyst.To tylko pokazuje jaka przepaść ich obu dzieli odnośnie najważniejszego w piłce-zdobywania bramek i asyst.Na Iwobim zrobiliśmy najlepszy interes ostatnich lat.Sprzedaliśmy średniego zawodnika za duże pieniądze.

Patys69 komentarzy: 18115.01.2020, 12:43

nie.

fabregas1987 komentarzy: 2570615.01.2020, 12:37

@tomek105: wow znalazł się obywatel świata xd Oczywiście ze patrzymy na cyferki skoro gość, który zawsze wychodzi na pozycji „9” ma 5 goli ligowych po połowie sezonu i marnuje sytuacje w koncertowy sposób chyba można mieć pretensje i większe wymagania?
Nie mniej jednak sam również jestem przeciwko sprzedawania Laci. Tworzy dobry duet z Aubą i trzeba liczyć ze złapie w końcu formę strzelecka, a poza tym Gabi jest za młody na przejęcie funkcji drugiego napastnika jeszcze

Gryzek komentarzy: 379615.01.2020, 12:25

Teraz bym Alexa nie sprzedawał, zwłaszcza, że nie wiadomo czy Obama zostanie czy nie.
Z resztą wszyscy wiemy, że Laca jak chce to potrafi i szkoda by było się go pozbywać.

thegunner4life komentarzy: 891815.01.2020, 12:09

@tomek105:
A ja czekam, aż nauczysz się dyskutować bez takich epitetów.

tomek105 komentarzy: 64715.01.2020, 12:05

Ajj czekam aż Alex pozamyka mordy hejterom, tak jak to robił większość swojej kariery w Afc. Żeby zacząć go doceniać musi strzelać gole, bo polaczki nie widzą nic innego niż cyferki..

kondzik34pl komentarzy: 3815.01.2020, 12:02

Laca jest nam potrzebny tym bardziej że niewiadomo co będzie z Aubą latem...

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268315.01.2020, 11:57

Arsenal nie musi. Simeone może spróbować.. Laca faktycznie obniżył loty ale to nie musi być koniec jego klasy. Pochlebnie się o nim wypowiadał zarząd Barcy gdy nie mieli takich problemów w ataku jak teraz.....
Pozbycie się go byłoby równie kiepskim pomysłem co wypchanie Szczęsnego..ale to Arsenal. Wszystko możliwe choć nie jestem przekonany co do wiarygodności newsa

majormati (zawieszony) komentarzy: 189015.01.2020, 11:54

Laca przez transfermarkt wyceniany na 70 mln, jeszcze nie spotkałem się z sytuacją żeby jakiś zespół zapłacił o wiele mniej niż wycena tego portalu. Tym bardziej jak ktos słusznie zauważył, rynek napastników jest naprawde ubogi w dobrych zawodników, i mamy zimę gdzie nie te ceny są zawyżane.

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester City - Arsenal 31.03.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Brentford 9.03.2024 - godzina 18:30
2 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal28204464
2. Liverpool28197264
3. Manchester City28196363
4. Aston Villa29175756
5. Tottenham28165753
6. Manchester United281521147
7. West Ham29128944
8. Brighton28119842
9. Wolves281251141
10. Newcastle281241240
11. Chelsea271161039
12. Fulham291151338
13. Bournemouth28981135
14. Crystal Palace28781329
15. Brentford29751726
16. Everton28871325
17. Luton29571722
18. Nottingham Forest29671621
19. Burnley29452017
20. Sheffield Utd28352014
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland185
O. Watkins1610
Mohamed Salah159
D. Solanke153
Son Heung-Min148
J. Bowen143
B. Saka137
A. Isak120
C. Palmer118
P. Foden117
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
0
Gracz lutego wybór redaktorów
6
Gracz lutego wybór użytkowników Aaron Ramsdale
Aaron Ramsdale
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1 2 3 4 5 6