W zarządzie nie ma miejsca dla Usmanowa

W zarządzie nie ma miejsca dla Usmanowa 07.06.2012, 14:17, fabik 115 komentarzy

Ivan Gazidis zapowiedział, że nie ma szans, by Aliszer Usmanow mógł w przyszłości dołączyć do zarządu Arsenalu. Usmanow jest bliski przekroczenia granicy 30 procent udziałów w klubie, co gwarantowałoby mu dostęp do zarządzania funduszami Arsenalu.

Uzbecki miliarder obiecał, że zapewni przypływ gotówki, która pozwoliłaby Arsene’owi Wengerowi na dokonanie poważnych wzmocnień. Jednak w związku z dezaprobatą głównego udziałowca, Stana Kroenke, wobec jakichkolwiek interwencji z zewnątrz w klubie, Ivan Gazidis poinformował Usmanowa, że Arsenal nie skorzysta z tej oferty.

- Nie zgadzam się z wizją futbolu pana Usmanowa, zakładającą pompowanie ogromnych ilości pieniędzy w klub - powiedział Gazidis. - Uważamy, że jest to szkodliwe dla tej dyscypliny.

- Gdy przychodziłem tu 3,5 roku temu, w zarządzie dochodziło do wielu zmian, ale także konfliktów. Od tamtego czasu ciężko pracowaliśmy, by zarząd był jednolity i wszyscy w nim mieli wspólny cel.

- Jeśli chodzi o nowych ludzi w zarządzie, najważniejsze jest to, by nie burzyli oni owej jedności i nie doprowadzali do żadnych scysji. Ostatecznie decyzja należy do samego zarządu, jednak to jest decydująca kwestia - czy wszyscy zmierzamy w tym samym kierunku.

Gazidis wypowiedział się również na temat struktur płacowych. Choć obecnie wszyscy zawodnicy pierwszej drużyny dostają bardzo podobne pensje, to w przyszłości ma się to zmienić.

- To część wizji drużyny Arsene'a Wengera - chodzi o relacje pomiędzy równymi sobie zawodnikami, a nie gwiazdorami. Właśnie ta wizja ma wpływ na płace. Musimy wprowadzić korekty w pensjach dla najbardziej utalentowanych zawodników. Wciąż zarabiają coraz więcej pieniędzy i myślę, że ta tendencja się utrzyma, szczególnie, kiedy w życie wejdzie Finansowe Fair Play.

Dyrektor generalny powiedział, że wprowadzenie tych zmian zajmie co najmniej od trzech do czterech lat.

Aliszer UsmanowIvan Gazidis autor: fabik źrodło: arsenal-news.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123następna
MRKanonier komentarzy: 6008.06.2012, 13:25

@cesc1792

Boję się tylko że Podolski może być jedynym takim transferem w tym okienku i został wykonany po to by zamknąć usta tym którzy mówią że nie robimy dobrych i głośnych transferów, ale na razie nie będę krakał. Poczekajmy a może po euro zobaczymy jeszcze ze dwóch klasowych zawodników kupionych przez Arsenal, po cichu liczę też że Wenger na euro znajdzie jakiś wielki talent.

cesc1792 komentarzy: 48008.06.2012, 11:58

albo wygrywamy albo jestesmy kopalnia talentow jak w przypadku Fabregasa czy Nasriego..
narazie Podolski to znak ze Wenger wreszcie celuje w kosztownych i ogranych pilkarzy, ktorzy przyniosa sukces

MRKanonier komentarzy: 6008.06.2012, 11:00

Nie powiem pewnie nic nowego, ale prawda jest taka że potrzeba nam rozwiązania pośredniego. Ani Usmanow nie jest rozwiązaniem, ani pozostawanie przy obecnej polityce. Potrzeba nam pieniędzy na transfery bo nie ukrywajmy jeśli chcemy dalej się liczyć to dobre transfery są potrzebne, ale nie mówię tutaj o niebotycznych sumach tylko jakieś 40-50 mln wydane z głową na 3-4 klasowych piłkarzy, a no to nas stać obecnie na pewno. I jeszcze jedno aby Arsenal pozostał Arsenalem dalej musimy dawać szansę takim talentom jak Szczęsny czy Alex ( o to się akurat nie martwię) ale bardzo ważnym jest by nie sprzedawać ich jak tylko pojawi się dobra oferta.

ozzy95 komentarzy: 1919 newsów: 108.06.2012, 09:27

bergkamp,

Masz oczywiscie racje, ale ja mysle ze wszyscy tutaj sa za bardzo spragnieni triumfu...raczej sa juz zdesperowani by cokolwiek zdobyc. Wydaje mi sie, ze nie przeszkdzalo by im gdyby przyszedl ktos z worem pieniedzmi i np chcial zmienic herb klubu...Dla mnie to co sie dzieje w pilce jest niezdrowe, ale wiele osob strasznie "jara" blichtr i wielkie nazwiska za absurdalne pieniadze. Arsenal ma swoja dusze i nie powinien zaprzeczac tej filozofii by powoli i mozolni siegac po sukces. Pamietam dokladnie jakie byly nastroje wsrod kibicow gdy klub mial przejmowac Usmanov..."Juz wole tego Amerykanca, bo Uzbek zamieni nas w druga Chelsea..." No i masz gdy trafilismy na Amerykanca, ktory nie wyrzuca pieniadze w bloto, nie kladzie lapy na zyskach.a chce kiedys zarobic na sprzedazy akcji Arsenalu to tez zle...Prawdopodobnie kiedys Abramowicz i Szejki zostawia swoje kluby w spokoju. I co wtedy?Ceny pilkarzy pojda w dol, a my bedziemy najlepiej zazadzanym klubem z ogromnym kapitalem rezerwowym...Takze sukces jest wazny, ale nie za wszelka cene, nie sprzedajac siebie i swoja filozofie.Pozdrawiam.

bergkamp komentarzy: 111008.06.2012, 08:35

A mnie denerwują wasze komentarze, a nie słowa Gazidisa. Od lat jeździcie (słusznie!) po szejkach i Abramowiczu, a jak na horyzoncie pojawia się jakiś Rosjanin z petrodolarami to klękacie, płaszczycie się i błagacie, żeby przyszedł i zamienił Arsenal w kolejny "petroklub". Marzycie o wielkich transferach i zgrzytacie zębami na myśl o kolejnych latach bez trofeum. Arsenal to nie jest klub dla was. Do waszej mentalności bardziej pasuje Manchester City. Patrzę z pogardą na każdy klub pompowany ogromną kasą i wydający niebotyczne sumy na transfery i nie chcę, żeby Arsenal dołączył do tego grona. Jeśli tak się stanie, to wypnę się na nich i ich każde kolejne petro-sukcesy będę miał gdzieś.

kwiatinho komentarzy: 1312608.06.2012, 06:28

A Kroenke nie ma rozumu :D

page komentarzy: 1684 newsów: 408.06.2012, 01:40

Co się dzieje z pieniędzmi klubu znajdującego się w Top 5 najbogatszych na świecie, skoro nie są wydawane na kontrakty i transfery...?

Mizii komentarzy: 419108.06.2012, 00:02

po tym wywiadzie widać, że o M'Vili i innych wielkich nazwiskach można zapomnieć i jesli pozyskamy kogoś, to przy dobrych układach, będzie to jakiś średniak...

GreenUp komentarzy: 15807.06.2012, 23:47

Nie chcialbym zeby arsenal skonczyl jak city

Z drugiej strony fajne byloby miec w zespole KLASOWYCH pilkarzy

Aaaa komentarzy: 50507.06.2012, 22:40

Prawda jest taka ze Usmanov i jego pieniadze nie sa potrzebne, potrzebne jest rozprucie kieszeni tych skapcow, bo zarabiamy kupe kasy tylko co sie z nia dzieje? Prawdopodobnie Gazidis moze nie miec zadnej wizji i gowno go obchodzi szkodliwosc dla dyscypliny, mysli tylko jak wypchac swoja kieszen i mydli oczy

MyArsenal1886 komentarzy: 41107.06.2012, 21:36

Dopóki nie przyjdzie do zarządu ktoś taki jak Usmanow nie mamy co liczyć na jakiekolwiek trofea...

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 107.06.2012, 21:28

Naprawdę nie trzeba setek milionów od Usmanova, żeby pokazać, że Arsenal nie wywiesił białej flagi i wciąż jest wśród 'wielkich'. Wystarczyłoby ,żeby Kroenke i Gazidis dali 'coś niecoś' Wengerowi na transfery, bo z pustego to i Salomon nie naleje. Wystarczy wydawać z głową:

Podolski - 10mln funtów
M'Vila - 17 mln funtów
Giroud - max 13 mln funtów - zapis w kontrakcie
(a może by się udało zrobić transfer z dopłatą i wymianą za np. Parka czy Chamakha?)

40 mln funtów za dwóch reprezentantów Francji i jednego Niemiec to niezły interes, szczególnie, że jest kogo sprzedawać (Squillaci, Djourou, Denilson, Arshavin, Bendtner, Vela, Chamakh, Park). Przy zatrzymaniu najsilniejszych graczy i takich transferach, żaden Kanonier nie zarzuciłby zarządowi braku ambicji, a Arsenal wróciłby do walki o mistrzostwo Anglii.

Czeczenia komentarzy: 1247507.06.2012, 21:08

Nie dla Usmanova, nie dla populistów!

rock4choice komentarzy: 34207.06.2012, 21:03

Boże, nienawidze Kroenke i Gazidisa, serio. Oni w Arsenalu upatrują swojego prywatnego biznesu, jak tutaj walczyć o trofea samymi niedośwaidczonymi wychowankami ?

Saphomus komentarzy: 57507.06.2012, 19:49

"...by zarząd był jednolity i wszyscy w nim mieli wspólny cel." --> No jeśli chodzi o pomnażanie własnych kieszeni pieniędzmi z klubowej kasy i osłabianie z roku na rok klubu to rzeczywiście to się zgadza:)

arsenalfan98 komentarzy: 91607.06.2012, 19:25

Może zanim weźmiemy trzeba się zastanowić co bierzemy? Nie jest pewne, że jak Usmanow przejmie władzę to od razu zacznie szastać grubymi milionami na transfery i pensje, ba jak obawiam się, że zmieni się tylko to, że kasę będzie brał Usmanow. Poczytajcie sobie o nim... Przecież on nie raz był oskarżany o przeróżne przekręty, w tym o nielegalną próbę przejęcia akcji w Arsenalu, no i o defraudację.
Jeżeli Usmanoww nie chcą w zarządzie to trzeba się zastanowić jaki jest tego powód?
Raczej na pewno mu nie ufają bo raczej pieniądze Usmanowa, po prostu śmierdzą...

Po za tym prawie każdy z was jeździ po City w stylu "wygrały pieniądze", a na zawodników, którzy tam grają mówicie "sprzedawczyki"... Wolicie, aby u nas nie było nikogo przywiązanego do barw klubowych, grającego tylko i wyłącznie dla pieniędzy? Nie chcę być zrozumiany jako wielki fan i zwolennik obecnej polityki zarządu bo inwestycje są potrzebne. Chodzi mi o to, że Usmanow nie musi nić zmieniać, a wtedy możemy być dopiero rozczarowani...

ozzy95 komentarzy: 1919 newsów: 107.06.2012, 18:57

Problem polega na tym, ze Usmanov wcale nie jest nasza szansa...Chodzi o to, ze Alisher Usmanov chcialby przywrocic dywidende. Przez to, jest osoba niepozadana w tym klubie.W praktyce oznacz to tyle, ze klub musialby dalej byc ukierunkowany na zyski. Tylko, ze troche sie to kloci z wydawaniem ogromnych pieniedzy, tym bardziej przez samego Usmanova...A Przeciez dzisiaj nie ma klubow, ktore przynosza zyski i jednoczesnie kupuja za grube miliony...Real to jest stowarzyszenie kibicow, natomiast Man Utd to wciaz potencjal z ktorym nie mozemy rywalizowac.Bayern byc moze zarabia ale to sa kilkumilionowe zyski, albo wynik finansowy na "0".Jesli Uzbek chce dywidendy to przeciez rowna sie to z tym, ze pragnie zarobic.Jesli on rzeczywiscie chcialby wylozyc 100 milionow(biorac pod uwage takze przywrocenie dywidendy) to liczylby tez ze ta inwestycja mu sie kiedys zwroci. Obstawilby swoich ludzi w zarzadzie i ukierunkowalby ich na wygenerowanie zysku...Uchwalilby dywidende i powiedzmy zdobylby dzieki niej jakies 10 milionow po roku...Policzcie sobie kiedy zwrocilaby mu sie ta inwestycja?Po 11 latach?Nie wierze, ze magnat o majatku 19 miliardow, ktory moze robic wszystko bedzie czekal 11 lat na profit...Przeciez to co on mowi to typowa wyborcza kielbasa...Robilby to co teraz jest praktykowane w Arsenalu i co jakis czas czerpalby z tego profity (zadnej roznicy)...Obiecal juz kiedys 100 milionow pare miesiecy po tym jak zarzad z gory powiedzial ze nie sprzeda akcji osobom niepozadanym...Wiedzial z gory jaka bedzie odpowiedz, albo byl na tyle nawiny by wierzyc ze w ten sposob ustawi sobie zarzad...Wiadomo bylo, ze Nina i inni beda sprzedawac akcje, wiec beda chcieli zostawic je w dobrych rekach no i masz Usmanov zaczal swoje zaloty...Przeciez on to tez robi by wszyscy tutaj na tej stronie mysleli, ze on bedzie dobrym wujkiem jak Roman, ktory wyklada a nie liczy na zyski...Zapamietajcie to sobie Usmanov to nie to samo co Abramowicz. Ten pierwszy chce dywidendy co oznacza, ze chce skubac Arsenal co roku, bedzie klasc lapy na forsie i po paru latach sprzeda akcje...on nie jest zadnym dlugofalowym inwestorem czy sw Mikolajem jak szejki...Tamci sie bawia futbolem maja po kilkaset miliardow, a Uzbek chce poprostu szybko zarobic pare milionow. Obecnie w Arsenalu nikt nie kladzie lap na zyskach. Zysk zostaje zatrzymany w spolce i powieksza sie majatek(kapitsly wlasne) tego klubu...kapitaly rezerwowe na czarna godzine. Oznacza to tyle, ze Stan bedzie czekac az wartosc akcji wzrosnie i dopiero potem sprzeda akcje...Problem jest taki, ze kibice uwazaja, ze oni musza wykladac kase...Otoz nie oni juz wlozyli kapital. To nie sa ludzie pokroju Romana czy szejkow, ktorzy sie bawia pieniedzmi....Oni inwestuja w klub by na nim ZAROBIC. Zale nic nie pomaga. Obecnie klub sam na siebie zarabia i to jest wlasnie strategia. Arsenal to binzes obecnie, bardzo dochodowy, ale kierujac sie sympatiami trzeba patrzec na to co mowia nasi wlasciciele i skladac to w logiczna calosc...W ramach wyjasnienia nie jestem zadnym przydupasem Gazidisa, poprostu oceniam rzeczywistosc z boku bez zadnych wyraznych sympatii. Natomiast nie uwierze w to, ze Usmanov to sw. Mikolaj z workiem pelnym pieniedzy czekajacy tylko by nam je dac...

ar_on komentarzy: 16607.06.2012, 18:56

dopoki gazidis i jankes beda rzadzic klubem jestesmy skazani na porazki w kazdych rozgrywkach i tyle

_Dennis_Bergkamp_ komentarzy: 997307.06.2012, 18:52

a w sumie to co stoi na przeszkodzie aby Usmanov wykupil te udzialy od Kroenke?

czyzby nie chcial przeplacic?

FryzjerPierwszy komentarzy: 76707.06.2012, 18:47

Alexandro96 teraz tak mówi uwierz mi że przy gorszych wynikach lub takim fatalnym początku jak w sezonie 2011/2012 Wenger zostałby zwolniony.

Alexandro96 komentarzy: 3464 newsów: 16407.06.2012, 18:39

Fryzjer
Usmanov wypowiadał się na temat Wengera. Przyznał, że bardzo go szanuje i nie miałby zamiaru go zwolnić i liczyłby się z jego zdaniem.

Marcin2296 komentarzy: 23207.06.2012, 18:30

Oligarcha Abramowicz to już inna bajka. Ładował tyle kasy w transfery, żeby zdobyć LM i być drużyną najlepszą w Europie i znając życie, pewnie dalej będzie pompował kasę.
Zgadzam się z Gazidisem, bo Usmanow to nie jest koniecznie dobry wybór. Przez to stalibyśmy się drugim City czy PSG. A tak to, nie będzie kłótni w zarządzie i mam nadzieję, że Robin, Walcott czy Arteta dostaną znaczną podwyżkę. A piłkarze tacy jak Squillaci czy Park, Chamakh zgodzą się na obniżenie zarobków poprzez granie takiego piachu.

FryzjerPierwszy komentarzy: 76707.06.2012, 18:29

Alexandro96 jeżeli taki człowiek jak Usmanow nas przejmie to nie ma innej opcji żeby przekształcił Arsenal w kluby pokroju PSG i City. Myślę też że za kadencji Usmanowa taki trener jak Wenger pożegnałby się z klubem bo 2-3 słabsze mecze i zwolniłby go.

Alexandro96 komentarzy: 3464 newsów: 16407.06.2012, 17:59

Marzę o tym, żeby Usmanov kiedyś jednak nas przejął. Oczywiście nie chce, aby zrobił z nas PSG cz City. Dopóki Wenger będzie menadżerem nie pozwoli na to.
Tak jak pisał kolega niżej. Połączenie Wengera i ogromnych pieniędzy (dziwnie to brzmi) pozwoliłoby nam na ogromne sukcesy. Wenger nie kupowałby zawodników "po to, aby kupić". Sprowadziłby kilku klasowych graczy robiących różnicę (Giroud, M'Vila, Gotze, Belhanda, Mbiwa etc.), ale wciąż skupiałby się na wprowadzeniu młodzieży. Taka wizja jest przepiękne, ale niestety w najbliższym czasie niemożliwa.

marcin04c komentarzy: 298107.06.2012, 17:57

Z Usmanovem nie bedzie tak ja z Romkiem bo nasz Rusek jest fanem piłki i nie pozwoli zepsuć wizerunku klubu tak jak magnat z chelsea..

triumphst666 komentarzy: 257407.06.2012, 17:54

problem w tym, ze skoro pieniądze psują futbol, to jak niby mielibyśmy go "naprawiać"..? Jak narazie to raczej ci, ktorzy je wydają, mają najmocniejsze ekipy. Nie mowie, ze trzeba dzialac jak Abramowicz czy szejkowie, ale dobre 50 baniek przydałoby sie w nas władować, bo światowej klasy rozgrywający by sie przydał, co skłoni Robina (mam nadzieje) do pozostania. + M'Vila np.

uszko komentarzy: 84207.06.2012, 17:52

Ja wam podam przykład obecnie NAJLEPSZEGO klubu w Anglii i na świecie [przynajmniej ja tak uważam].Chodzi mi o United.Zobaczcie co oni robią.Kupują 2-3 gwiazdy w letnim okienku [Young,Jones], lecz przy tym wprowadzają młodych [Cleverley,Welbeck].I jak widać mogą spokojnie rywalizować z City czy Chealsea.
A my co robimy?Wydajemy na 18 latka 12 mln. a na M'Vlille dwóch żałujemy!Nie mówię, że transfer OX'a się nie opłacił, ale czy to jest ***** normalne?Bo wg. mnie nie.Kupujemy na potęgę Chamakhów czy SS'sów i dziwimy się, że nie ma kasy na lepszych.Mogliśmy mieć Hazarda rok temu, kiedy nie było wielkiej konkurencji, a kupiliśmy tańszą i gorszą wersję, Gervinho.
I dlatego jestem wdzięczny MU, że wpakowali nam ósemkę, bo nie wiem gdzie byśmy dzisiaj byli, gdyby Wenger nie kupił Artety minuty przed końcem okienka...

krakuus komentarzy: 182907.06.2012, 17:49

Hardej nikt tu nie mówi że chcemy być drugim City czy Chelsea rozchodzi się o to że na menda łże prosto w oczy zasłaniając się dobrem footballu ,chodzi mu tylko o swój własny zad. Gdyby Usmanov całkowicie przejął klub on by wyleciał na zbity pysk ,a przy samej zmianie polityki finansowej też by mu się to na kieszeni odbiło

amadeo komentarzy: 514907.06.2012, 17:47

Ja tam wierzę w Usmanova, skoro Abramowiczowi się udało, to czemu nie jemu ? Mam także nadzieję, że prędzej, czy później kibice ten cały zarząd wywiozą na taczkach.

marcin22m komentarzy: 7507.06.2012, 17:34

po co nam puchary jak możemy iść równią pochyłą??

Hardej komentarzy: 37207.06.2012, 17:27

nie rozumiem was. przecież on bardzo dobrze powiedział, pieniądze psują futbol.. i powiem wam że sto razy wole nasze 3 miejsce w zeszłym sezonie, niż 1 miejsce City, które wpompowało niewyobrażalną ilość kasy. w klubie nie podoba mi sie to że nie potrafimy utrzymać gwiazd, a cała reszta bardzo mnie zadowala.:)

jarek1 komentarzy: 59607.06.2012, 17:16

Ja wam powiem nawet jezeli Usmanow by potem bral sobie kase niewiem 20mln fun np oki ja sie zgadzam bo jezeli on by najpierw dal ze 100 mln fun na transfery to prosze bardzo za te pieniadze mozna juz kupic 3-4 klasowych graczy a tego wlasnie brakuje jestem pewny ze Wenger by sie ucieszyl chyba chce wygrac LM do cholery Roman Abramowicz jest tez i jakos sie tam kreciy fakt ze jest troche nerwowy gosc bo zmienia Trenerow ale daje mega kase jak kupuje to juz idzie na ostro wyda 100-150 mln fun i jest puchar LM ,Chelsea teraz bedzie silna pewnie bedzie walczyc o majstra a AFC kurde o LM bedzie walka z kurczakami to jest wstyd zepsuli klub panowie zarzadu !

krakuus komentarzy: 182907.06.2012, 17:15

kanonierzy.com/shownews_id-24372_Gazidis--Manchester-City-nam-zazdrosci.shtml

Ciekawe co by odpowiedział zapytany o ten wywiad.

david90 komentarzy: 17807.06.2012, 16:58

"Nie zgadzam się z wizją futbolu pana Usmanowa, zakładającą pompowanie ogromnych ilości pieniędzy w klub - powiedział Gazidis. - Uważamy, że jest to szkodliwe dla tej dyscypliny."

powiedział kibic City, he he he

można pompować kasę też w rozsądny sposób, tak jak np. robi to Bayern, każdy wie, że pieniądze mają, ale nie szastają nią na prawo i lewo jak city lub inne tego typu klubu. Maja także oddanych zawodników a nie najemników i z kasą Usmanowa myślę, że u nas byłoby bardzo podobnie

Hans_Zimmer komentarzy: 594507.06.2012, 16:56

meisterek przecież każdy gra dla kasy. Za darmo nikt nie biega ...

rvparsen komentarzy: 204107.06.2012, 16:51

Nie będę się wypowiadał, nie jestem w temacie. Tak naprawdę nikt z Nas nie wie o co tam tak naprawdę się rozchodzi.

EdekSilva9 komentarzy: 273107.06.2012, 16:50

tytuł powinien brzmieć:
"w zarządzie nie ma miejsca dla Kroenke, Hill-wooda i Gazidisa

jarek1 komentarzy: 59607.06.2012, 16:45

A to menda ( Gazidis), on jeszcze bedzie mowil ze klub robi wszystko zeby byc w czolowce no trzymajcie mnie bo jak bym go spotkal na ulicy to plaskacza by takiego dostal co to ze jest po prostu Klamca a Kroenke jankes tyklo kase zbija jakie czasy ja widze w AFC a mialo byc tak pieknie po tym jak AFC przeniosla sie na ES ehh goszkie zale i nic wiecej czasy sie zmieniyly ale w AFC glowno jedynie stadion na ktory robia kase i to gruby szmal ostatnio nawet bilety poszly wgore ja sie pytam co oniy robia zrobili sobie zwyczajnie z klubu Firme do robienia szmalu ale ja wam powiem tak dluzej nie bedzie tam w Angli tez mysle ze kibice beda sie buntowac ile mozna im jeszcze wierzyc ile zero wyczucia sportowego ja to sie nawet dziwie Wengerowi ze jeszcze jest w AFC tyle ze moze z jednej strony by chcial isc gdzies ale serducho sie zostawilo troche w tym klubie i ciezko odejsc zal mi Wengera ze sie na to godzi szkoda .

grzegorz1211 komentarzy: 1028307.06.2012, 16:35

Niech ktoś go w ten łysy łeb pierdzielnie. Co roku zarabiają na transferach sprzedając najlepszych zawodników a kupują niby talenty co nie zawsze się sprawdzają. Rok temu tylko porządne w******* od MU i fatalny początek sezonu zmusił ich do wydania kasy. Nie trzeba nam by Usmanow pakował tu po 100 mln na kontrakty co roku. Ale niech przynajmniej część tych pieniędzy wydają co zarobiliśmy na transferach w ubiegłych latach.

meisterek komentarzy: 228907.06.2012, 16:34

Nie chcę Arsenalu , który nie będzie drużyną, lecz tylko kolesiami , którzy grają dla kasy.

HellSpawn komentarzy: 618507.06.2012, 16:24

Gazdis... Co ten człowiek robi w tym klubie to ja nie wiem... Pier... ekonomista i nic więcej. Najlepiej co roku cieszyć się z udziału w LM bo przychodzi dodatkowa kasa, a na transfery nie trzeba dużo wydawać bo Wenger potrafi zrobić z 16 latków gwiazdy które przyniosą zysk bo w wieku 24 lat odejdą za grubą kasę. Dziękujemy!

Usmanov DZIAŁAJ !

Barney komentarzy: 2085207.06.2012, 16:22

Kurde zaraz się wkurzyłem jak to przeczytałem.

Wbeta komentarzy: 108307.06.2012, 16:19

dlaczego?

DawidAFC komentarzy: 18095 newsów: 125107.06.2012, 16:10

Gazidis... Zacytuję: "- Nie zgadzam się z wizją futbolu pana Usmanowa, zakładającą pompowanie ogromnych ilości pieniędzy w klub - powiedział Gazidis. - Uważamy, że jest to szkodliwe dla tej dyscypliny. ". Lepiej nie wydawać, tylko zarabiać kupę kasy co sezon ? Nie znoszę tego faceta, a Usmanow mógłby coś zmienić, ale gdzie tam...

fabregas1987 komentarzy: 2577007.06.2012, 16:08

lepszy juz byłby Usmanow niz Kroenke, który ma wszystko gdzies i do tego skąpy ...

bartosz93m komentarzy: 103507.06.2012, 16:04

Nie musi pompować wielkich pieniędzy. Tylko żeby na dwa porządne transfery starczylo

krakuus komentarzy: 182907.06.2012, 16:01

Co ten *******ony pasożyt robi jeszcze w Arsenalu ?

18Patryk86 komentarzy: 50207.06.2012, 15:59

Gazidis to jest jakiś idiota,takie ****sea ma takiego rosyjskiego miliardera i w tym sezonie wygrali LM i FA Cup, a my mamy takiego człowieka w zarządzie i będziemy kolejne 7 lat czekać na trofeum !
To Gazidisa nikt nie chce w Arsenalu !

Arsenalfcfan komentarzy: 1320707.06.2012, 15:47

Gazdis Ciebie to wszyscy Arsenalu nie chcą w tym klubie, bo ty sam szkodzisz tej dyscyplinie ..

Nie wiem czy jest jakiś kibic który go szanuje.. bo ja jakoś do niego szacunku z tego powodu co robi to nie mam.

Rider komentarzy: 242207.06.2012, 15:37

omg. Powinno być tak: Usmanow do nas ale pieniądze wydaje na piłkarzy tylko wtedy gdy Wenger będzie chciał a Ivan Gazidis tak naprawdę nie wiele wie o sytuacji Arsenalu bo tylko woli pieniądze pakować w swój gruby zad.

poprzednia123następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
? : ?
Arsenal - Aston Villa 14.04.2024 - godzina 17:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City32227373
2. Arsenal32225571
3. Liverpool32218371
4. Aston Villa33196863
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham331391148
9. Chelsea311381047
10. Brighton3211111044
11. Wolves321271343
12. Fulham331261542
13. Bournemouth321191242
14. Crystal Palace32891533
15. Brentford33881732
16. Everton32981527
17. Nottingham Forest33791726
18. Luton33672025
19. Burnley33482120
20. Sheffield Utd32372216
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland205
O. Watkins1810
Mohamed Salah179
D. Solanke173
A. Isak171
C. Palmer169
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com