Wenger: Giroud jest coraz lepszy

Wenger: Giroud jest coraz lepszy 25.08.2014, 09:50, Michał Korżak 161 komentarzy

Arsène Wenger uważa, że Olivier Giroud z każdym sezonem jest na coraz wyższym poziomie. Powiedział też, że nie zdziwi się, jak Francuz strzeli w tym sezonie 25 bramek.

27-letni napastnik strzelił w ubiegłą sobotę swojego pierwszego gola w lidze w tym sezonie. Był to wyrównujący gol na 2:2, w 90. minucie spotkania przeciwko Evertonowi.

Wenger jest zadowolony z progresu, jakiego dokonał Giroud od momentu dołączenia do Arsenalu. Uważa też, że ma wystarczająco dużo możliwości taktycznych w ofensywie.

- W zeszłym sezonie strzelił 16 bramek w Premier League. W tym jest jeszcze bardziej przekonujący. Poprawa, jaką widzę u niego w stosunku do roku 2012, pozwali mi myśleć, że może on strzelić nawet 25 goli.

- Mamy Sanogo, który będzie odgrywał ważną rolę w zespole. Mamy Girouda, mamy Podolskiego, mamy Campbella, który również może zagrać jako środkowy napastnik. Mamy również Alexisa i Walcotta, który już wraca po kontuzji. Nie zapominajmy o tym.

- Wiele klubów szukało napastnika klasy światowej. Ja nie znalazłem napastnika, który mógłby wzmocnić jakościowo mój zespół. Nie ma takich obecnie na rynku.

Wenger wypowiedział się także o ostatnim meczu z Evertonem, oraz najbliższym przeciwko Besiktasowi.

- Pokazaliśmy mocny charakter. To była znakomita odpowiedź. Jestem bardzo szczęśliwy i dumny, że udało nam się w tym meczu wyrównać.

- Najbliższe spotkanie będzie kosztowało nas sporo wysiłku, ale jestem pewien, że jeśli zagramy swój mecz, osiągniemy swój cel. Naszym celem oczywiście jest wygrana. Nie przyjmujemy do wiadomości, że możemy to spotkanie przegrać.

Arsene WengerOlivier Giroud autor: Michał Korżak źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1234następna
dudekns komentarzy: 605026.08.2014, 20:36

Wenger wierzy w Oliego jak w Ramseya kiedyś.

dariopmi komentarzy: 12525.08.2014, 22:27

No niestety ale prawda jest taka ze musimy miec lepszego napadziora...

Henry strzelał bramkę w Premier League co 121 minut !!

A my sie zastanawiamy czy żwiru da rade strzelić chociaż 25 w sezonie !?! bitch please..

januszsadelski komentarzy: 725.08.2014, 21:07

zagral jeden "dobry" mecz i robi się z niego gwiazdę.

Kuboslawski1223 komentarzy: 78925.08.2014, 19:37

Nie bedzie napadziora :,(

Kuboslawski1223 komentarzy: 78925.08.2014, 19:37

Nie bedzie napadziora :,(

polishbrigadesx komentarzy: 1017325.08.2014, 16:57

Dobry żart Boss ale nowy napastnik musi przyjść jak najszybciej.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 125.08.2014, 16:44

Chcielismy Suareza czy Higuaina, a teraz juz nie potrzeba kogos lepszego od Giroud? Wenger widocznie chce podbudowac pewnosc Giriud bo nie ma napastnika klasy swiatowej na sprzedaz. Kontuzjowany Giroud i szklanka Sanogo bez bramki w oficjalnym meczu to brzmi jak najkrosza droga do zaprzepaszczenia dobrej kadry w obronie i pomocy.

Wenger nie jest glupi. IMO przyjdzie napastnik.

Marglax komentarzy: 117 newsów: 20425.08.2014, 16:24

@illpadrino
Jak już kolega @Marzag napisał, Gazidis nic takiego nie mówił. Załóżmy jednak, że mówił - co to zmienia? Bo nawet jeżeli, to Arsenal rozgląda się za ZMIENNIKIEM dla Giroud, a jak logika nakazuje, zmiennik jest z reguły kimś gorszym od pierwszego wyboru. Czy to rozwiązałoby rzekome problemy z napastnikiem? Według mnie nie. Rzekome, bo ja takiego nie widzę. W meczu z Evertonem Giroud pokazał, jak wiele robi w ofensywie - zastawia się, zgrywa w tempo na jeden kontakt, uspokaja często spotykany u nas kocioł pod bramką przeciwnika, stara się wybrać aktualnie najlepsze rozwiązanie dla drużyny. Tego przed wejściem Giroud nie było. Również w meczu z CP Giroud zrobił coś, co aktualnie tylko on potrafi (inni pewnie też potrafią, ale tego nie praktykują) zrobić - zgrał celnie piłkę głową w polu karnym przeciwnika. Nie próbował strzelać, udało mu się doskoczyć do piłki (z czym nasza drużyna ma ostatnio problem) i na dodatek dobrze podać do Debuchy'ego, a co było dalej to już wszyscy wiemy. Mimo, że Giroud nie strzela tyle goli co Van Persie, robi nawet więcej niż on, bo haruje w obronie jak mało który napastnik a jego podań nie powstydziłby się nie jeden klasowy pomocnik. Arsenal zawsze miał świetnego napastnika, który pakował dużo bramek - Ted Drake, Ian Wright, Dennis Bergkamp, Thierry Henry, Robin Van Persie. Oni wszyscy strzelali mnóstwo goli, ale tak naprawdę to, oprócz asystowania, było wszystko, co robili na boisku. Giroud to po prostu inny typ napastnika, mniej utalentowany (za to z większym charakterem) i trzeba po prostu to zaakceptować. Ktoś może go nie lubić, ale wyzywać i życzyć kontuzji (jak niektórzy robią) bądź co bądź najlepszemu strzelcowi Arsenalu, facetowi, który daje z siebie wszystko dla klubu jest czymś niepoważnym.

mrsomebody komentarzy: 602125.08.2014, 16:24

Dancer się pewnie trochę zaniepokoił.

Marzag komentarzy: 40954 newsów: 125.08.2014, 15:53


illpadrino, nic takiego Gazidis nie powiedział. Giroud powiedział, że Wenger mu mówił o tym że sprowadzi napastnika by zwiększyć rywalizację, tym "napastnikiem" był Sanchez(bo w sumie nim jest tylko raczej nie do tej ligi). Po transferze Sancheza Gazidis powiedzial ze to nie koniec, i przyszli Chambers + Debuchy. Wenger teraz się pewnie rozgląda za ŚO/DP.

losnumeros komentarzy: 1315825.08.2014, 15:49

Czyli o napastniku mozna zapomnieć.

IPiotrek komentarzy: 212325.08.2014, 15:36

@Agher
Rzeczywiście w środę, dzięki :)

@Henryk14
To fakt z Walcottem ta gra wyglądała lepiej, bo on potrafi dobiec do każdej piłki, gorzej z wykończeniem :)

JamJest komentarzy: 1125.08.2014, 15:17

i co z tego że strzelił jedną kiedy miał szansę strzelić 3 nawet 4 -,- potrzebujemy zawodnika który wykorzysta 3 na 4 stworzone sytuacje a nie 1 na 10

Ashburton komentarzy: 446125.08.2014, 14:46

w zeszłym 16 w tym 17. i co jest lepszy? co najmniej 20+ powinien ładować

Henryk14 komentarzy: 84925.08.2014, 14:33

Wbrew pozorom najpiekniej w ataku graliśmy z Walcottem na szpicy. Sory za podwójny koment

Henryk14 komentarzy: 84925.08.2014, 14:31

IPiotrek
Szacun za ten koment. Praktycznie ciężko trafniej to wszystko podsumować. Może czasami zdarzały się wyjatkowe mecze, gdzie graliśmy ciut ciekawiej (przeważnie z Tottenhamem, początek zeszłego sezonu). Od jakiegoś czasu kiepsko się patrzy na naszą gre ofensywną. Miałem nadzieję, że Sanchez wniesie coś nowego, ale jak na razie się nie zanosi.

jurasmolas44 komentarzy: 183625.08.2014, 14:20

yyyy nie dobrze, może i statystyki przemawiaja za nim ale jak sie go ogląda w meczach z dobrymi drużynami to wesoło nie jest

Agher komentarzy: 278425.08.2014, 14:12

IPiotrek - nie jutro, a w środę, nie pomyl się :D

Verminator97 komentarzy: 1490025.08.2014, 14:08

Tak jak myślałem. Nie ma żadnego napastnika na rynku, który dodałby nam tej jakości i trzeba sobie poradzić bez żadnych transferów graczy ofensywnych. Wiedziałem, że nie ma szans na transfer napastnika. :/ Cieszy mnie, że Wenger wspomniał, że mamy Poldasa, wierzę, że zostanie w klubie. Damy radę. Jak Wenger mądrze będzie rotował w przodzie to będzie dobrze. Teraz trzeba kupić def. pomocnika i w końcu tego wyczekiwanego Manolasa i okienko udane. :)

illpadrino komentarzy: 12030 newsów: 325.08.2014, 14:02

Sorry. 3-4 *

illpadrino komentarzy: 12030 newsów: 325.08.2014, 14:02

O Pan nowy redaktor.

Otoz widzisz, juz przed zimowym okienkiem gazidis mowil, ze poszukaja zmiennika dla Giroud i co? Bo juz wtedy nie mielismy top napastnika. A zostanie z samym Giroud na ataku to rownoznaczne odpuszczenie Walki o mistrzostwo.
Juz napisalem wczesniej kiedys.
Z napastnikiem i dm : 1-2 miejsce i polfinal LM
Bez zmian : 2-3 miejsce w lidze.

Marglax komentarzy: 117 newsów: 20425.08.2014, 13:51

@ghajazz
''Nie ma takich obecnie na rynku''. Na RYNKU. Są zawodnicy dostępni, i niedostępni. Skoro Wenger mówi, że nikogo nie znalazł, to Falcao czy Cavani muszą być nie na sprzedaż. Bądź co bądź trenuje czołowy europejski klub od kilkunastu lat, więc nie jest ślepy, co niektórzy mu usilnie wciskają. Jest po prostu mądry. Mądrzejszy od, nie boję się tak powiedzieć, 99% kibiców Arsenalu, więc krytyka na niego pod tym względem jest nieuzasadniona. Można mu zarzucić to, że gra tym samym ustawieniem niezmiennie od niepamiętnych czasów, że nie jest taktycznym geniuszem, który dostosowuje skład pod przeciwnika, ale na pewno nie to, że nie zna się na swojej robocie.

zejaz komentarzy: 175525.08.2014, 13:46

Boss ma rację skoro nie ma nikogo wiele lepszego na rynku to lepiej ściągnąć DM-a i ŚO lub 2in1.
A Giroud będzie walczył z Krystyną i Karłem o złotego buta :)

illpadrino komentarzy: 12030 newsów: 325.08.2014, 13:46

Kaczaza

Dokladnie. Hah.

Kaczaza komentarzy: 719225.08.2014, 13:42


illpadrino
"jak chce"

illpadrino komentarzy: 12030 newsów: 325.08.2014, 13:39

Hahahha. Co ja czytam. Nie moge z tego Wengera. Hah jak chce jeszcze wygrac lige to musi kupic napastnika a nie modela na atak.

Theov47 komentarzy: 107325.08.2014, 13:34

No i wszystko jasne. Mistrzostwa prawdopodobnie nie będzie, nie trzeba być ekspertem, żeby wiedzieć, że z Girwoodem z przodu nic nie ugramy. Ja jeszcze się łudzę, że pozyskamy Reusa, ale po takich wypowiedziach nie można być optymistą.

IPiotrek komentarzy: 212325.08.2014, 13:31

Dzięki @David92

Kto często ogląda mecze Kanonierów ten widzi w czym jest problem.

W tej chwili poświęcając niewiele czasu każdy sztab trenerski będzie wiedział, że postawienie mini- autobusu przed bramką w meczu z Arsenalem to duża szansa na zdobycie choćby punktu.

Tak samo chyba większość wie, że zawodnicy AFC przez 95% meczu będą próbowali wejść z piłką do bramki, a jak się nie uda to w końcówce zobaczymy klika dośrodkowań. Tak wyglądają nasze mecze (nie licząc tych z drużynami topowymi). Mało jest prób zagrania piłek za plecy obrońców na tzw. "wolne pole". Przy tak szybkich skrzydłowych i takich rozgrywających to niebywałe. Jak dośrodkowujemy to ok. 90% leci na 5 metr gdzie Giroud musi walczyć z conajmniej dwoma obrońcami, a zaskakujących dośrodkowań w okolice "szesnastki" jak na lekarstwo.

Gdyby nie Ramsey, który często próbuje wyłamać się z tego schematu to nie wiem czy jutro walczylibyśmy o LM.

fabregas1987 komentarzy: 2570625.08.2014, 13:20

Nie ma co wymyślać graczy jak Falcao czy Cavani, bo i tak Arsenal wydał już sporo pieniędzy w tym okienku, a jeszcze przecież Wenger rozgląda się za DP i ŚO, którzy moim zdaniem są bardziej niezbędni w tym momencie.
Giroud jest wysoki i silny i jestem zdania, że nawet z nim w składzie Arsenal stać na kolejne trofea :D

ghajazz komentarzy: 5025.08.2014, 13:19

Nie nie bylo napsatnika dla Wengera. Klasy swiatowej za 15 baniek szukal zapewne. No to pograne w tym sezonie :/

David92 komentarzy: 640025.08.2014, 13:04

Piotrek - dokładnie, przychodza nowi zawodnicy ale styl gry sie nie zmienil nawet minimalnie za cholere...

IPiotrek komentarzy: 212325.08.2014, 12:55

Typowe "wengerowskie" gadanie, żeby podnieść morale Giroud.

Może nie byłoby w tym nic złego, bo niby mamy tego Sanogo, Podolskiego i Campbella, ale Wenger jest bardzo mało elastyczny jeśli chodzi o rotowanie nie tylko zawodnikami, ale ich pozycjami.

Jak się "usra", że Campbell jest skrzydłowym to na szpicy go nie zobaczymy. Może być podobna sytuacja jak z Arszawinem. Podolski niby też może grać jako "9", a w zeszłym sezonie zagrał tam może dwa mecze.

W dodatku co mecz gramy jednym ustawieniem, niezależnie od rywala Wenger nawet nie próbuje nowych rozwiązań np. 4-4-2 i pochodne, nie ma żadnego elementu zaskoczenia.
Niby mamy coraz lepszych zawodników w składzie, ale gra jest tak schematyczna, że każda drużyna ma nas rozpracowanych i coraz ciężej jest nam wypracować klarowne sytuacje.
Efektem jest mała ilość zdobytych bramek w zeszłym sezonie.

To jest główny problem tej drużyny, a Giroud jest tego ofiarą (choć nadal uważam, że francuz powinien być tylko jokerem w składzie Wengera).

rafi_i komentarzy: 421825.08.2014, 12:54

co on pieprzy ;/

Theooo14 komentarzy: 45725.08.2014, 12:52

Czyli napastnika nie będzie ;/ Wenger się na tym przejedzie. Giroud nigdy nie wystrzeli.

slepywenger komentarzy: 262925.08.2014, 12:48

Nie było takich napastnikow na rynku... zaczyna sie stara spiewka. Bedzie ciezko z Giroudem/Sanogo caly sezon walczyc o cos wiecej niz top4 w lidze nie mowiac o LM ;/

Marzag komentarzy: 40954 newsów: 125.08.2014, 12:35

To że DM jest potrzebny było widać w poprzednim meczu, w którym Flamini był tylko statystą.

Bolek komentarzy: 423225.08.2014, 12:25

A my mamy lepszą obronę i pomoc niż zeszłoroczny Liverpool.

marimoshi komentarzy: 471625.08.2014, 12:24

Jednak Liverpool grał tylko w lidze.

Bolek komentarzy: 423225.08.2014, 12:20

@marimoshi
Z kolei Liverpool w zeszłym sezonie udowodnił, że z podejrzaną obroną, co najwyżej solidną pomocą, ale za to z klasowym napadem można walczyć o mistrza.

marimoshi komentarzy: 471625.08.2014, 12:19

Ważniejszy jest DM. Udowadnia nam to United gdzie atak mają ładnie obsadzony,a środek beznadziejnie.

Sobi1886 komentarzy: 4025.08.2014, 12:17

Czyli znowu top4. Bez ŚN gówno zrobimy :(

Hirow komentarzy: 40925.08.2014, 12:13

tak samo jak #Bolek i pewnie jeszcze kilka set tysięcy osób od dwóch lat czekam na to by Żirek odpalił i niestety nie odpalił i nie odpali (obym sie mylił) Wiem, że temat wałkowany już od dawna ale nawet J.Martinez bardziej by mi sie podobał i jest dostepny tzreba fiknąć 35mln i mamy agresywnego, szybkiego, dynamicznego silnego napastnika, który bierze ciężar gry na siebie nie jest to Suarez, Costa ale moim zdaniem półka wyżej niż Girou

Paniu76 komentarzy: 1246425.08.2014, 12:11

No czyli napastnika nie będzie, może DM...

Blackmamba komentarzy: 7825.08.2014, 12:06

"Wiele klubów szukało napastnika klasy światowej. Ja nie znalazłem napastnika, który mógłby wzmocnić jakościowo mój zespół. Nie ma takich obecnie na rynku"

W tym okienku juz kilku lepszych napastnikow zmienilo barwy klubowe wiec nie kumam tej gadki. Dla mnie jest jasne, ze z Giroud i Sanogo majstra nie zrobimy.

Co do Giroud zycze mu dobrze ale pewnego poziomu juz nie przeskoczy nawet jak strzeli kilka wiecej bramek.

Bolek komentarzy: 423225.08.2014, 12:06

Balo już uciekł... Ja byłem zwolennikiem tego transferu, bo wiem na co go stać.

Jeśli dwa lata czekamy, aż Giroud odpali i płacimy kosmiczną tygodniówkę Poldiemu, który głównie siedzi na ławce, to tym bardziej można było zaryzykować z Balo. 12 milionów funtów to w obecnym rynku promocja, za takiego zawodnika.

marimoshi komentarzy: 471625.08.2014, 12:05

Jak wypożyczać Sanogo to tylko do Anglii. Niech chłopak przyzwyczaja się do brytyjskiego futbolu ;d

Kaczaza komentarzy: 719225.08.2014, 12:03


Bolek;
Najlepszym scenariuszem byłoby wypożyczyć Sanogo do Milanu a w drugą stronę kupić Balo.

No nic, tak to można pisać jeszcze długo. Oby ten Carvalho doszedł do składu.

marimoshi komentarzy: 471625.08.2014, 12:01

Eto w sumie ciekawa opcja na rok. Nikogo innego nie widze do wyciągnięcia teraz.

Bolek komentarzy: 423225.08.2014, 12:00

"Zgadzam się,że potrzebuje zmiennika. Jednak mówienie,że Cerci czy Drmić jest nie na miejscu."

Tutaj masz rację.

Bolek komentarzy: 423225.08.2014, 11:59

@Kaczaza
Wraz z odejściem RVP gdzieś zniknęła różnorodność gry w ofensywie.

poprzednia1234następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester City - Arsenal 31.03.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Brentford 9.03.2024 - godzina 18:30
2 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal28204464
2. Liverpool28197264
3. Manchester City28196363
4. Aston Villa29175756
5. Tottenham28165753
6. Manchester United281521147
7. West Ham29128944
8. Brighton28119842
9. Wolves281251141
10. Newcastle281241240
11. Chelsea271161039
12. Fulham291151338
13. Bournemouth28981135
14. Crystal Palace28781329
15. Brentford29751726
16. Everton28871325
17. Luton29571722
18. Nottingham Forest29671621
19. Burnley29452017
20. Sheffield Utd28352014
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland185
O. Watkins1610
Mohamed Salah159
D. Solanke153
Son Heung-Min148
J. Bowen143
B. Saka137
A. Isak120
C. Palmer118
P. Foden117
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
0
Gracz lutego wybór redaktorów
6
Gracz lutego wybór użytkowników Aaron Ramsdale
Aaron Ramsdale
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1 2 3 4 5 6