Wenger: Leicester jest świetnym przykładem

Wenger: Leicester jest świetnym przykładem 07.02.2016, 01:26, 52 komentarzy

Arsene Wenger twierdzi, iż Leicester jest fantastycznym przykładem do naśladowania dla innych drużyn. Lisy są rewelacją rozgrywek i po zwycięstwie z Manchesterem City 1-3, zajmują pierwsze miejsce w tabeli ligi angielskiej, mając pięć punktów przewagi nad drugim Tottenhamem.

- Myślę, że wspaniale jest zobaczyć, jak świetnie radzi sobie Leicester w tym sezonie. Zawsze dostaję od Was pytania: "Dlaczego nie kupujesz wielkich nazwisk?" - Leicester jest doskonałym przykładem tego, że piłka nożna nie opiera się tylko i wyłącznie na pieniądzach. Chodzi o jakość pracy i wiarę, że można dzięki niej osiągać sukcesy. Zespół Claudio Ranieriego jest dobrym przykładem dla całej Premier League.

Już za tydzień The Gunners zmierzą się zespołem Lisów, jednak Boss twierdzi, iż ten mecz będzie miał ogromne znaczenie, jeśli Arsenal zwycięży w meczu z Bournemouth:

- Mecz z Leicesterem będzie miał znaczenie, jeśli wygramy z Bournemouth. Oczywiście bardzo ważne będzie dla nas, aby dobrze odpowiedzieć na ostatnie rezultaty. To będzie dla nas ogromnie ważna gra. Jestem przekonany, że mamy odpowiednią mentalność, aby sobie z tym poradzić. Nie ważne jak ciężkie będzie to spotkanie, musimy dobrze kreować akcję oraz dobrze bronić. To jest to na czym musimy się skupić.

Arsene Wenger autor: źrodło: arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
drewniane_krzeslo komentarzy: 280808.02.2016, 13:53

Arsene ma rację, drużyna Lisów gra znakomicie. Co do transferów Arsenal ma dobrą pakę, okres kontuzji czołowych zawodników jest za kanonierami. Teraz trzeba tylko iść do przodu.

konrii komentarzy: 40608.02.2016, 01:03

Leicester wygrał ze wszystkimi czy Arsenal zatrzyma galaktycznych z KING PAWER Stadium hehe

Verminator97 komentarzy: 1490007.02.2016, 23:28

Za tydzień mecz z typu o 6 pkt. Będzie się działo. Uważam, że jesteśmy faworytem tego meczu i jak zagramy na naszym dobrym poziomie z odpowiednią skutecznością to wygramy z nimi. Jak wygramy za tydzień w niedzielę to będzie bardzo dobrze. Będziemy mieć już tylko 2 oczka straty do Lisów, a zaraz po naszym meczu jeszcze będzie mecz City vs Spurs gdzie ktoś punkty zgubi. Za tydzień trzeba wygrać i dalej walczymy jak lwy o ten nasz upragniony tytuł!!!

Gunnerrsaurus komentarzy: 1189507.02.2016, 20:37

Przegrana z lisami bardzo skkomplikuje sprawę. Nadal mamy ogromne szanse na mistrzostwo, tylko trzeba wygrać z Leicester. City osłabło dzięki temu, ze Pellegrini wie, ze to ; koniec w tym klubie, a Leicester to powinniśmy wyprzedzic, bo to drużyna niższej klasy. Tottenham teraz jest na fali i ja poważnie zacząłem się ich obawiać. To by było straszne, gdyby zdobyli mistrzostwo

IAlwaysTrust komentarzy: 139507.02.2016, 14:20

Żałosne tłumaczenia... Zasłanianie się sukcesem Laicester jest poniżej poziomu.

Co sie dzieje z tymi Naszymi talentami... DAWAĆ KWA, jedziemy - dziś z Boro a za tydzień zniszczymy to całe Laicester i się skończy głupie gadanie! ONLYYYY ARSEEENNNAAALLL!!!! COMON ARSENAL!!!!

kanoniereq komentarzy: 11507.02.2016, 14:19

wenger to jednak jest jedyny "Chodzi o jakość pracy i wiarę, że można dzięki niej osiągać sukcesy."
Super ze im tak idzie ale to zapewne jeden sezon a my jestesmy wielkim Arsenalem ktory powinien co roku miec topowych zawodnikow na miare BPL kazdego roku i LM ale wenger zyje w swoim chorym swiecie nie moge juz tego czytac Z E N A D A

kanonier21afc komentarzy: 225707.02.2016, 14:00

Jak się jest kiepskim trenerem to trzeba nadrabiać transferami

fabregas1987 komentarzy: 2578507.02.2016, 13:36

piootrek2

hmm ?

pumeks komentarzy: 2080807.02.2016, 13:30

Ha!
Jesteśmy PRAWIE jak Leicester !!

piootrek2 komentarzy: 101807.02.2016, 13:29

Ty też jesteś drażniący xd

fabregas1987 komentarzy: 2578507.02.2016, 13:02

Jaki ten dziadek jest czasami drażniący, będzie zasłaniał swój brak transferów sukcesem Leicester ? co za żałosne posunięcie.

thegunner4life komentarzy: 897907.02.2016, 12:48

tyson880
Oby tylko w głowie naszego Bossa nie pojawiła się idea aby tego spróbować, bo serwował nam to już parę lat temu kiedy testował dobrych tanich gracz takich jak SS18, Denilson, Bendtner, Manonne, Gervinhio, a jeszcze okazja w postaci Silvestra.

tyson880 komentarzy: 1049607.02.2016, 12:40

Leicester jest świetnym przykładem, że można zbudować silny zespół bez pieniędzy naprawdę bardzo rzadko.

mitmichael komentarzy: 4924307.02.2016, 12:26

@MarkOvermars
Moze chodzi o to, ze jak nie wygramy z Bournemouth to co chcemy szukac w meczu z lisami

Oldgunner3 komentarzy: 969807.02.2016, 12:26

Wenger strasznie upraszcza temat i sprzedaje nam banały.Sam powinien wyciągać odpowiednie wnioski.Można powiedzieć że o ile w Anglii pewne zespoły zwłaszcza Leicester,Tottenham mogą mieć lepszych skautów; a nawet So'ton lepszą szkółkę młodzików to jednak Wengerowi wypada ,choćby na tle drużyn angielskich, być liderem na rynku francuskim.A jest niestety inaczej dobry przyklad Mahrez z Le Havre.Wenger i spolka mimo tak rozbudowanego ośrodka i mnóstwa kasy i skautów osiągają mięsne wyniki.Nikt nie będzie "kazał " AW kupować graczy za grube miliony o ile będzie umiał kupować Mahrezow czy jemu podobnych.Po prostu on i jego świta powinni wziąć się w garść i efektywniej pracować a mniej płakać. Co do Leicester a właściwie Ranieriego to nie jest tak dziwne gdyż to Włoch położył fundamenty pod budowę potęgi chelsea w latach 2005/07.

MarkOvermars komentarzy: 913207.02.2016, 12:14

,, Mecz z Leicesterem będzie miał znaczenie, jeśli wygramy z Bournemouth " - dobrze to
przetłumaczone? tzn. że jeśli nie wygramy dzisiaj to nie będziemy się już liczyćw walce o tytuł i mecz z Leicester nie będzie ważny ? ;>

Gofer999 komentarzy: 1466207.02.2016, 12:04

Wiedziałem, wiedziałem że kiedyś poruszy ten temat... Wenga... teraz ma bardzo dobrą wymówkę żeby nikogo nie kupować... szkoda tylko że nie widzi jak wielką rolę odgrywa tam trener oraz to jak bardzo ich zawodnicy są zmotywowani.

michalm1 komentarzy: 702007.02.2016, 11:56

Niech sprzeda Ozila i Sancheza i kupic za 1 mln funtow kogos w takim razie ;)

mitmichael komentarzy: 4924307.02.2016, 11:55

@arsenallord
A 2 czy tam 3 miesiace temu pojawiały sie informacje, ze chca z nim przedłuzyc umowe do 2019 roku. No przeciez nerwica człowieka tlucze, jeszcze sie sezon dobrze nie rozkrecił a oni juz o przedłuzeniu umowy.

arsen1 komentarzy: 107807.02.2016, 11:53

Dziadu , tam jest zajebisty trener . Tyle w temacie

arsenallord komentarzy: 29699 newsów: 11707.02.2016, 11:47

Każda wypowiedź to robinie sobie jaj z kibiców.

afc4life komentarzy: 478307.02.2016, 11:38

Dlaczego nie kupujesz wielkich nazwisk... ?

Trzeba mu zadac pytanie czemu nie pozbywasz sie po prostu szrotu, ktorzy nie poradzili sobie nawet w Newcastle czy Sunderlandzie?

rafi_i komentarzy: 421807.02.2016, 11:36

to teraz Wenger ma przyklad do nasladowania, bedzie kupowal graczy po max 1 mln :D skad on sie wzial ? niech te swoje metody idzie wprowadzac do jakiegos ogora a nie tutaj.

SAJAMJEN2000 komentarzy: 23807.02.2016, 11:33

Trzeba jednak pamiętać, że Leicester rozgrywa pierwszy taki przełomowy sezon, nigdy nie wygrali ligi, a ich najlepszym rezultatem było to, że zdobyli wicemistrzostwo Anglii w 1929 roku, a ich piłkarze przeżywają teraz życiową formę więc te wyniki są unikalne a leicester ma wielkie szczęście...

krecik349 komentarzy: 567 newsów: 107.02.2016, 11:20

Thegunner4life

Pieprzysz i czepiasz sie szczegolow jak lewicowy redaktorek...Chodzi tylko i wylacznie o to ze wydanie 100mln euro + w jednym okienku transferowym nie czyni Cie mistrzem, City kupilo de Bruyne, Sterlinga wydajac na te dwojke ponad sto baniek, a tyle to cale Leicester przed sezonem razem z trenerem i sztabem medycznym warte nie bylo...

thegunner4life komentarzy: 897907.02.2016, 11:08

Ta wypowiedź jest według mnie przełomowa, Wenger sam się przyznał, że da się wygrać ligę bez transferów, ale on jest za słaby i tego nie potrafi zrobić nawet robiąc te transfery. Czytając dalej wywiad widać, że mówi że liczy się jakość pracy i wiara więc skoro jemu się nie udaje, to znaczy że jakość pracy Wengera jest mizerna i brak wiary w zwycięstwo. Byle tak dalej, a może nastp. razem Boss przyzna że niektórzy piłkarzy grają tylko za to że ich lubi.

simson16 komentarzy: 461407.02.2016, 11:00

Ranieri> Wenger
tyle w temacie:)

michalm1 komentarzy: 702007.02.2016, 10:59

pauleta19

Tak jak napisałeś. Wenger mówił nie raz o jakości swojej drużyny. Jeśli wszystko według niego gra a my nie potrafimy wygrać tak słabej ligi w tym roku to chyba wyraźnie to mówi że nasze transfery lub ich brak po prostu powodują, że mamy niedopowiednich piłkarzy. Leicester nie stać na wielkie transfery więc grają tym co mają, nas stać na wiele... poza tym Leicester nie gra w europejskich pucharach.

michalm1 komentarzy: 702007.02.2016, 10:59

pauleta19

Tak jak napisałeś. Wenger mówił nie raz o jakości swojej drużyny. Jeśli wszystko według niego gra a my nie potrafimy wygrać tak słabej ligi w tym roku to chyba wyraźnie to mówi że nasze transfery lub ich brak po prostu powodują, że mamy niedopowiednich piłkarzy. Leicester nie stać na wielkie transfery więc grają tym co mają, nas stać na wiele... poza tym Leicester nie gra w europejskich pucharach.

jurasmolas44 komentarzy: 184807.02.2016, 10:46

Nie rozumiem ludzi piszących ,że liga w tym sezonie jest słaba itd i jest wielka szansa na jej wygranie bo druzyny z topu tracą pkt. Zauważcie proszę , że od tego sezonu już tak będzie co sezon bo drużyny z dołu tabeli wydają więcej kasy na transfery przez co mają lepsze i szersze składy. Według mnie czyni to ligę jeszcze atrakcyjniejszą. Nawet jadąc do beniaminka nie jesteśmy pewjinwygranej i takie mecze chce się oglądać bo cieszysz się z każdej wygranej która nie jest formalnością

WojO komentarzy: 225207.02.2016, 10:35

"Was pytania: "Dlaczego nie kupujesz wielkich nazwisk?" - Leicester jest doskonałym przykładem tego, że piłka nożna nie opiera się tylko i wyłącznie na pieniądzach." Żeby nie potrzebne były wielkie pieniądze, to trzeba być wybitnym taktykiem i trenerem, a niestety Wenger jest wielkim, ale ekonomistom i ojcem dla młodych piłkarzy, nic poza tym.

losnumeros komentarzy: 1318907.02.2016, 10:33

1. Trzeba mieć napastnika który strzela, Giroud zły nie jest ale on sam zespołu nie pociągnie
2. W tym sezonie wszyscy graja nie równą
3. Lisy walczą w każdym spotkaniu i zostały im tylko rozgrywki w BPL
4. I przynajmniej Lisy nie popełniają za dużo błędów, dążą do powiększenia przewagi w czasie meczu a nie murują bramkę

mwk komentarzy: 96907.02.2016, 10:24

Przykład Leicester dobitnie pokazuje, jakim słabym trenerem jest Wenger.

sidtsw komentarzy: 308307.02.2016, 10:12

Zrobili wiele w jeden sezon a wenger przez 12 nie potrafil..

Alonso komentarzy: 1282407.02.2016, 10:03

pierwszy sezon Włocha z tym klubem*

Alonso komentarzy: 1282407.02.2016, 10:03

No super ale Wenger nie jest Ranierim więc to nie ta jakość pracy i wiara. :P Pierwszy sezon Włocha i koleś robi co chce w lidze ze średnimi grajkami.

pawlo12 komentarzy: 114307.02.2016, 09:11

wenger jeżeli ma swojego pupilka jak theo,ramsey to oni muszą grać nie ważne w jakiej są formie...Faktem jest to że teraz grali bo nie było kim ale zaraz to się zmieni i wtedy zobaczymy czy będzie grał.Pamiętacie ajkiś czas temu co wenger posadził theo na łąwce na pare miesięcy??może teraz zrobi to samo:)przyda mu się,taki kopniak dobrze mu zrobi,bo zarabiając taką kasę nie może grać takiej padaczki...

illpadrino komentarzy: 12030 newsów: 307.02.2016, 09:00

Ten sezon jest po prostu padaką pod względem występów drużyn z Topu i tyle.
Lester do swoich dwóch rewelacji sezonu dokłada wolę walki i zwycięstw reszty drużyny, to ich napędza i daje siłę. Nawet z City przy posiadaniu piłki na poziomie 35 % potrafią walnąć 3 bramki...

Nie trzeba robić transferów za miliony to prawda ale trzeba robić je z głową i tam gdzie ich potrzeba.

Trzeba nie wystawiać Walcota jak gra padaczkę, gdzie nie wiem czy grałby w pierwszym nawet tego Lester... A Wenger wpuszcza takiego kolesia z nadzieją, że odmieni losy meczu. Rozumiecie...? ODMIENIĆ LOSY MECZU - co robią takie grajki jak Aguero, Messi, Ronaldo, Lewandowski, Ibrahimovic czy kilku innych...

Samo to daje do myślenia odnośnie Wyborów Wengera.

Dominikczerwonarmata komentarzy: 2307.02.2016, 08:18

Wenger masz racje ale dlaczego Arsenal jest tak słaby dzisaj mecz z cieniutkim Bou...wygramy wysoko wracamy do walki o mistrzostwo

mitmichael komentarzy: 4924307.02.2016, 08:17

No pieknie i juz ma kolejna wymowke "czemu nie robiłem transferow". Blackburn Rovers tez kiedys zaskoczyło wszystkich majac skład bez jakichs wielkich nazwisk zdobywajac Mistrzostwo Premier League w sezonie 94/95 a co sie potem z nimi stało wszyscy wiedza. To sa jednolite przypadki, ktore zdarzaja sie bardzo rzadko. W nastepnym sezonie za grube pieniadze wzmocni sie zapewne Chelsea, Manchester United i City i wroca do walki o mistrzostwo a my zostaniemy z tym co mamy bo lisom wczesniej sie udało. To jest własnie cały Wenger

aguero10 komentarzy: 855807.02.2016, 07:58

Temu Panu to juz podziękujemy.Papa Wenger chyba zyje w innym świecie .Nic nam nie dadzą nowi gracze póki Francuz będzie managerem.

mar12301 komentarzy: 2311707.02.2016, 05:59

Szkoda, że my nie osiągamy sukcesów w postaci mistrzostwa od ładnych paru lat. Jeśli w tym roku, gdzie liga jest słaba, bo nie ma zbyt silnych rywali, oprócz Leicester, to się nie uda - to będzie wstyd i żadne wytłumaczenie już nie zamydli mi oczu.

Z całym szacunkiem dla Leicester. Są owszem rewelacją sezonu, ale głównie dlatego, że cała niemal cała reszta stawki grać nie potrafi (w każdym razie gra nierówno i głównie o to chodzi). Ot, cała rewelacja sezonu. Oczywiście nic Lisom nie ujmuje, ale taka jest prawda.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 107.02.2016, 05:30

12Titi14, wiem. Zastanawia mnie tylko dlaczego przy takich samych ambicjach i podobnych warunkach odejście van Gaala i Pellegriniego nie byłoby żadną niespodzianką, a zwolnienie Wengera byłoby sensacją.

Wyobrażacie sobie sytuację, że Real Madryt jest za Barceloną, Atletico i brakuje mu 8 punktów do 1. w tabeli Villarreal, a trener RM mówi, że Villarreal jest doskonałym przykładem, że nie trzeba wydawać pieniędzy? Haha. Nie wiem w jakiej kolejności, ale na pewno by go wyśmiali, rozszarpali i wywalili tego samego dnia.

Wenger ma po prostu za dużą władzę. Przez pół roku grał Campbellem, Walcottem i Chamberlainem mimo, że doskonale wiedział, że Sanchez będzie zajechany po licznych meczach w Arsenalu i reprezentacji Chile. Pellegrini mistrz sprzed dwóch lat ściągnął Sterlinga i de Bruyne. Zwolniony Mourinho, mistrz sprzed roku też wiedział, że na samych Hazardzie i Willianie nie może polegać i ściągnął Cuadrado czy Pedro. Buble, dlatego poleciał, ale przynajmniej był świadomy że potrzebuje wzmocnień. A Wenger? Wzmocnień nie trzeba, bo w razie czego na skrzydle mogą zagrać Iwobi i Gibbs. No kutwa.

Naprawdę uwielbiam Wengera i jest przeze mnie najbardziej szanowanym człowiekiem w świecie sportu, ale sam sobie tego piwa naważył. Albo je wypije albo powinien odejść, bo nie chciałbym słuchać jak legenda odchodzi wśród gwizdów.

rayuuuu komentarzy: 313207.02.2016, 05:16

Lester to nie klub-wymówka, panie Siwy. Szanujmy się.

12Titi14 komentarzy: 4302 newsów: 57007.02.2016, 03:59

@pauleta19
Pellegriniego zastąpi Guardiola, a LvG pewnie Mourinho niezależnie od Lisów. Tylko Wenger zostanie :P

W tym co Wenger mówi jest sporo racji, ale należy uwzględnić, że takie Leicester na szczycie będzie rzadziej się powtarzało w historii, niż wynik 6-0 Chelsea z Arsenalem

WilSHARE (zawieszony) komentarzy: 17921 newsów: 807.02.2016, 03:47

Nacieszmy się Leicester w takiej postaci, bo to ostatnie ich 14 meczów w tymże konsekwentnym składzie.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 107.02.2016, 03:29

Mistrz wymówek. Jak wygra Leicester to powie, że mistrzostwa nie da się kupić. Jak wygra Manchester City to powie, że nie stać nas na takie transfery. Jak wygra Arsenal to powie, że skład jest tak silny, że nie da się go wzmocnić.

Dla mnie mistrzostwo dla Lisów jest jednoznacznie z kompromitacją Wengera, Pellegriniego oraz van Gaala i oczekiwałbym odejścia każdego z nich jeżeli tak się stanie. Nie może być tak, że kluby, które mogły kupić cały skład Leicester poprzedniego lata przegrywają z nimi.

michalm1 komentarzy: 702007.02.2016, 02:40

ale jaja zanim przeprowadzono ten wywiad to właśnie miałem napisać, że przez te całe Leicester Wenger będzie jeszcze bardziej uparty i nie będzie kupować. W porządku, zgadzam się, że wcale nie trzeba kupować za wielkie pieniądze, ale Lisy to Lisy a Arsena to Arsenal.

Henryk14 komentarzy: 84907.02.2016, 02:18

Leicester jest świetne w tym sezonie, ale ja trzymam się teorii, żena koniec i tak puchar wznosi ktoś z największych. Tym razem nie będzie inaczej i bpl wygra City lub my :)

Reucik komentarzy: 93707.02.2016, 02:16

Po co kupować jak można grać 1 zawodnikiem na 5 pozycjach albo dawać szanse nieskończoność razy na przełamanie zawodnikowi, który gra piach (w żadnym wypadku nie mówie o Ramseyu hehe...)

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com