Wenger o oczekiwaniach kibiców

Wenger o oczekiwaniach kibiców 04.01.2013, 01:09, Maciek Żmudzki 78 komentarzy

Szkoleniowiec The Gunners – Arsene Wenger – w wywiadzie udzielonym oficjalnej stronie klubowej wyznał, że wygórowane oczekiwania fanów to czynnik, który znacząco utrudnia mu transfery niektórych graczy.

Już w niedzielę Kanonierzy zmierzą się w Pucharze Anglii z ekipą Swansea, barw której bronią zawodnicy, którzy przed przyjazdem na Wyspy Brytyjskie nie byli zazwyczaj znani w świecie futbolu.

Francuz stwierdził, że zakontraktowanie gracza z wyrobionym nazwiskiem jest dużo trudniejsze niż może się to wszystkim wydawać.

- To niezwykle ciężkie zadanie, ponieważ poziom oczekiwań kibiców stał się naprawdę bardzo wysoki – zaczął Boss.

- Ludzie chcieliby od razu zobaczyć w naszym składzie Lionela Messiego, a nie młodego i obiecującego piłkarza, który dopiero rozpoczyna profesjonalną karierę.

- Wielkie nazwisko rozbudza nadzieję. Kiedy nowy nabytek nie jest zbyt znany, to fani nastawiają się zazwyczaj sceptycznie. Taki obrót spraw znacząco utrudnia nam swobodne operowanie na rynku transferowym.

Niekwestionowaną gwiazdą Swansea jest w tym roku Hiszpan Michu, który do drużyny z Walii (dla której strzelił już 14 bramek) trafił kilka miesięcy temu z Rayo Vallecano. Wenger przyznał, że choć słyszał o nim wcześniej, to nigdy nie interesował się jego usługami.

- Hiszpan to zawodnik, który przez pewien czas zniknął ze światowego futbolu. Grał w kilku klubach, w których nie spisywał się najlepiej, więc nie widziałem sensu sprowadzania go do północnego Londynu. Mimo wszystko, muszę przyznać, że obecnie spisuje się rewelacyjnie. To naprawdę dobry zawodnik, a jego dorobku strzeleckiego w tym sezonie z całą pewnością nie można nazwać przypadkowym – zakończył francuski szkoleniowiec Kanonierów.

Arsene Wenger autor: Maciek Żmudzki źrodło: arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
DawidAFC komentarzy: 18095 newsów: 125105.01.2013, 22:38

To co jakby nie kibice to kupowałby jakichś kompletnych słabiaków i no-name'ów? ;d

AlexVanPersie komentarzy: 806404.01.2013, 23:59

Wenga wymyśla jakieś niewiarygodne oczekiwania kibiców po to by potem stwierdzić, że nie może ich spełnić.

Geniusz insynuacji czy już zaplątany nieświadomy kłamca?

patrykob komentarzy: 3424 newsów: 304.01.2013, 23:54

Szkoda, że nie kupiliśmy Michu. Ale cóż... w zeszłym sezonie strzelał w słabym zespole w PD i strzelał m/w co drugi mecz. Nie wiem, jak można go było nie zauważyć... Nie ma w tym roku nikogo takiego...

bergkamp55 komentarzy: 13204.01.2013, 21:05

Gruszon18 Fanatyk to człowiek slepo oddany jakiejs ideii,religii nietolerancyjny w stosunku do innych.Od 20 lat jestem kibicem Arsenalu obejrzałem ok 800 meczy z udziałem kanonierów inic nie zmieni ze bedę kibicował im zawsze.

Leehu komentarzy: 1049604.01.2013, 17:15

Co ty Wenger pierdo***z! Sranie w banie kibice chcą pucharu czy to jest wygórowane, przecież nie mówimy tutaj o Lidze Mistrzów wystarczy COC i pozostanie w wielkiej 4. Ja nie chciałbym aby Wenger teraz nam tu bank zrobił i kupił Messiego i CR7, choć nie zaprzeczam że cieszyłbym się z tych transferów ale wiem że to nie realne. Wszyscy znamy skąpstwo naszego zarządu i Wengera, ale skoro Manchester United może sobie pozwolić na kupno Kagawy czy van Persiego to my też moglibyśmy sprowadzić kogoś trochę drożej ostatnie okno było w miarę udane gdyby udało się zatrzymać Songa i van Persiego byłoby wyśmienite, noo ale nie można mieć wszystkiego.

damian199656 komentarzy: 762604.01.2013, 17:07

Właśnie, bez sensu sprowadzać dobrego napastnika za grosze. Przecież mamy znakomitą ofensywę

12Titi14 komentarzy: 4302 newsów: 57004.01.2013, 16:21

Nie zgadzam się z wypowiedzią Wengera, wątpię, żeby większość kibiców, żyła w świecie FIFY gdzie do Arsenalu chcą same gwiazdy. Wenger chyba nie zrozumiał, że kibice chcą porządnych transferów, a nie jednego młodzika, który przez 2 lata się nie przebije do pierwszego składu.

Lukiner komentarzy: 194904.01.2013, 16:10

Co nie zmienia faktu, że zakup piłkarza z wyrobionym nazwiskiem jest mniej ryzykowne...

RVP87 komentarzy: 116404.01.2013, 15:53

racja panie Wenger, ale i tak czekam na jakiś transfer nam teraz potrzebne znane nazwisko Villa czy ktoś takiego kalibru...

czemu my nie interesujemy się graczami takimi jak: ISCO,HERNANES,MOUTINHO, JAMES RODRIGUEZ. itp tylko wynalazkami jak w obecnej sytuacji cza nam dobrych graczy czemu nie kupią kogoś porządnego Sanchza z Barcy lubiałem zawsze polityke klubu ze młodzi zdolni przychodzą ale teraz potrzebni nam dobrzy gracze a szrot sprzedać bo ARSNAl to nie byle co

Rider komentarzy: 242204.01.2013, 15:44

proszę niech Kroenke odejdzie z zarządu. On tylko tutaj pieniądze zbiera i nic od siebie nie daje

Lr556 komentarzy: 153604.01.2013, 15:30

Jaaaa nie mogę, Wengeroutowcy się mnożą. (Płciowo czy bezpłciowo?)

Yakub97 komentarzy: 574604.01.2013, 14:47

Wenger nie kupi zawodnika powyżej 27lat.
Doświadczeni Poldi i Santi przyszli teraz będzie chcial ściagnac lub wypozyczyc kogos kto zasili The Invincibles 2

sz_darek komentarzy: 68404.01.2013, 14:05

gruszon
bergamp55 dobrze gada a jesli ty chcesz dalej ogladac taki arsenal gruszon i zadowalac sie trenerem dla ktorego top4 jest trofeum i liczyc kolejne lata bez niczego to naprawde szacunek. Nazywasz go fanatykiem a pewnie dluzej od CIebie kibicuje temu klubowi niz ty jakiemukolwiek w swoim zyciu . Ja jestem z Arsenalem od 12 lat i moze jeszcze na poczatku kiedy gowno wiedzialem nie mialem o czym sie wypowiadac ale teraz po tylu latach po wzlotach upadkach pieknych chwilach i chwilach zalosnych tez jestem za tym zeby wkoncu sie cos zmieniło w tym klubie bo spadamy co raz nizej w hierarchii wielkich klubów a co najwazniejsze jestesmy chyba topowym czołowym zespolem ktory stoi w miejscu od 8 lat i to jesli chodzi o puchary o transferach nie wspomne

hei007 komentarzy: 352804.01.2013, 14:03

Niby my mamy jakiś wpływ na transfery, oprócz tego, że dajemy im zarabiać?

Wiadome, że talenty trzeba wyławiać i jestem za, ale nie można na samej młodzieży grać.

gruszon18 komentarzy: 62604.01.2013, 13:33


bergkamp55

Dzięki za kolejną dawkę Twojego żalu na temat pracy Wengera ;] Jak tak bardzo chcesz zmian to zmień klub fanatyku!

COYG !!!!

Simpllemann komentarzy: 52838 newsów: 52404.01.2013, 12:52

Na Messiego i tak nikt nie ma szans.

Ale teraz trenerze masz szansę się wykazać na rynku transferowym. Liczymy na pana.

Theo10 komentarzy: 824504.01.2013, 12:36

Kto tu mówi o Messim, my chcemy JAKIEGOKOLWIEK wzmocnienia pierwszego składu...

bergkamp55 komentarzy: 13204.01.2013, 12:31

Wenger ja nie czekam na twoje zakupy, ja czekam kiedy ten zespół zacznie grac skuteczna i efektowna piłke.Arsenal w kiepskim stylu wygrał zaledwie9meczy,nie potrafił wygrac słabej grupy w LM.zbłaznił sie w pucharze ligi.To sa fakty które swiadcza o tym ze czas na zmiany.

roko90 komentarzy: 86904.01.2013, 12:26

Chyba Ty Arsene zbierasz przez te 8 lat wlasnie na Messiego.

Ars3n komentarzy: 1235404.01.2013, 12:21

'poziom oczekiwań kibiców stał się naprawdę bardzo wysoki''

Nie, nie.. my chcemy tylko pucharow, a nolnejmy niech sobie dalej graja, ale niech wygrywaja owy puchar.

maltesers komentarzy: 28904.01.2013, 12:18

Ale ten facet pie***li to się w głowie nie mieści. Jeszcze z messim wyjazd hahah. Wygórowane oczekiwania kibiców mu przeszkadzają a sam sciaga takie drewna jak gervinho za 12 bomb. Panie Wenger to już woła o pomstę do nieba.

pumeks komentarzy: 2080804.01.2013, 12:16

Michu to dobry gracz ale nie rewelacyjny. Dziwnie biega, jakos tak macha tymi rękami w śmieszny sposób...no i masy mu brakuje do przepychania chociaz zastawiać się umie :-)

Necro komentarzy: 243404.01.2013, 12:09

Oggy - i zarabiają o połowę mniej od RvP. Arshavin przychodził do nas to musiał się pogodzić z obniżeniem zarobków, Arteta przychodził z Evertonu(!) i też musiał obniżyć swoje wymagania. Zarabia bodajże 50-55 tys. funtów. Mogę się założyć, że każdy grajek ManU, który gra w pierwszym składzie zarabia co najmniej o połowę więcej. Ale i tak znajdą się tacy co będą twierdzić, że ManU nie robią drogich transferów. Kupili RvP za 24 mln. Może to jest tanio, ale nasz klub i tak nigdy nie wydał tyle na jeden transfer. W dodatku na pewno zarabia teraz powyżej 150 tys. podczas gdy u nas pewnie więcej niż 110 tys. nie chcieli dać.

Oggy komentarzy: 948904.01.2013, 12:08

adrian -- ostatni raz tłumaczę tak cała czwórka jest przeciętna moim zdaniem. Być może kiedyś będą lepsi niewykluczam. Poza tym jak pisałem "niewypały lub gorsi niż sprzedani to pisalem prawde":
lista: każdy z listy ma własność: "niewypał lub gorszy niż sprzedany" -> gerv, santos niewypał, poldi giroud gorszy niż sprzedany. Tyle że o każdym można powiedzieć że jest niewypałem albo gorszym niż sprzedanym. Ok zgodzę się że jest to skomplikowane jak się czyta szybko, tylko nie przypisuj mi rzeczy jakich nie mówie.
Zgodzę się że patrząc z góry to teoretycznie Wenger miał prawo oczekiwać że Poldek i Giroud będą bardzo dobrzy. ALE jako trener powinien sprawdzić czy:
-mają gdzie u nas grać (pozycja)
-mogą dopasować się do naszego systemu gry.
Właśnie te 2 sprawy Wenger położył. Myślę że szczególnie Podolski w innym ustawieniu grałby lepiej (być może 4-4-2).
Jedyna kontrowersja myśle między nami to że ja uważam Poldka i Oliego za przeciętniaków (no porównuje ich z naszą konkurencją MU MC CFC) Ty oceniasz ich jako dobrych. Masz prawo, nie uważam tego za jakiś brak wiedzy piłkarskiej to Twoja ocena.
Zadajesz dobre pytanie: kogo za ich cenę? Po pierwsze lepiej Dembele od Poldka, po drugie warto było dopłacić więcej i zamiast Oliego brać kogoś bardziej ruchliwego.
Do tego wydaliśmy za mało na wzmocnienia moim zdaniem zostało ok 25-30 mln kasy.
Niestety muszę się zwijać, spór może coś wyjaśnił w naszym podejściu do sprawy. Pozdrawiam i bez urazy:)

mitmichael komentarzy: 4924304.01.2013, 11:48

Jakos inne druzyny robia transfery za duze kwoty i nie maja problemow z wyszukaniem takiego zawodnika i tylko Wenger, ktory uwazany jest za wielkiego trenera tego nie potrafi. To jest na prawde bardzo głupie wytłumaczenie z jego strony. Kazdy sciaga perspektywicznych graczy ale nie tylko a My sie skupiamy tylko na takich.

Oggy komentarzy: 948904.01.2013, 11:47

Ups sorki za błędy: "Poldek pewnie był 50%-70% spotkań zagrał"

Oggy komentarzy: 948904.01.2013, 11:44

Tak jest Santos Gerv Poldek i Giroud to gracze przeciętni tzn żaden nie zlazłby miejsca w podstawowej jedenastce CFC MU MC... W KFC też mieliby problemy Santos i Gerv Poldek pewnie był 50%-70% spotkań zagrali. Być może dla Ciebie przeciętny oznacza coś innego ale to nie mój problem. Do tego zarzucam Ci nieumiejętność tekstu pisanego bo wymieniałem listę graczy niewypałów lub gorszych niż sprzedani. Sprecyzuje niewypałem jest Santos i Gerv, Poldek i OG są klase gorsi od RVP i chyba też słabsi (przynajmniej narazie) od Songa.

Gofer999 komentarzy: 1462204.01.2013, 11:43

Co ty pieprzysz Papa? Czy ktoś tutaj mówi o kimś pokroju Messi, Ronaldo czy Falcao? Nie, my wiemy że to jest nie możliwe, ale transfery typu Ba, M'Vila są chyba jak najbardziej realne, prawda? Także nie pitol i bierz się do roboty!! Mniej wywiadów, więcej pracy, bo i tak same pierdoły gadasz.

Oggy komentarzy: 948904.01.2013, 11:19

Adrian-- "w większości niewypały albo gorszych graczy niż sprzedaje: Gerv, Santos, Park, Poldek"
Nie mam zamiaru kontynuować dyskusji z Tobą ponieważ albo masz problemy z rozumiem tekstu pisanego albo nie potrafisz bez nadużyć dyskutować: "niewypały albo gorszy niż sprzedany" i podaje listę tych którzy są: ALBO niewypałami ALBO gorsi niż sprzedani gracze. Widać jest to zbyt skomplikowane zdanie dla Ciebie xD
Wiesz co znaczy: "w większości"?
Dziękuję za dyskusję i pozdrawiam :)

bergkamp55 komentarzy: 13204.01.2013, 11:17

Pauleta19. Zdejmij te rózowe okulary.Czy ty nie widzisz jak obecnie gra nasz klub.Kilka lat temu Arsenal grał najlepiej w ataku pozycyjnym w całej lidze,tworzył dziesiątki sytuacji bramkowych...Nawet jak remisował czy przegrywał to po grze która przynosiła mi radosc i dumę ze jestem kibicem tak wielkiego klubu.Teraz to zespół ktory nie radzi sobie w ataku pozycyjnym,wktórym reprezentacyjni obroncy grają jakby pierwszy raz zobaczyli się na boisku.Dlaczego u nas nie gra tak silnyDP jak Song.Kto kupiłtakich graczy jak Gerwazy S.S,SAntos,Park.Ramsey,Manone,Djourou,Chamakh.Diaby miał zastąpic Songa,jak to wyszło wszyscy widza.RVP doszedł do wniosku ze z Wengere nic nie osiagnie i za 4miesiace bedzie zdobywał tytuł a my z tym wypalonym trenerem nic juz nie wygramy.Jestes tak dobry jak twój ostatni mecz.no to powyzej czytamy ,załosny Arsenal

Oggy komentarzy: 948904.01.2013, 11:14

ArseneAl--niestety true story. Tottki są z okienka na okienko bardziej poukładani mimo, że mieli pod górkę bardziej niż my (wiele mniejsza renoma, brak LM!). Kluczowy jest tu chyba prezes Levy który ma ambicje sportowe i podejmuje się inwestycji w skład. Mam wrażenie, że AFC ma być tylko stabilnym źródłem dochodów. Cała koncepcja pada ze względu na rosnącą konkurencje finansowaną ze środków pozapiłkarskich (CFC, City) do tego jeszcze Tottki mają serię trafionych transferów, my przeciwnie;/

ArseneAl komentarzy: 2341704.01.2013, 11:06

Do czego to doszło żeby Spurs ostatnimi czasy robiło od nas większe transfery. Jeszcze nie tak dawno w ogóle nie liczyli się w walce o czołowe miejsca w lidze.
IMO właśnie Spurs (mówię to z bólem serca) to przykład bardzo dobrze zarządzanego klubu.

ArseneAl komentarzy: 2341704.01.2013, 11:02

@adrian12543
A co to za ludzie chcieliby Messiego?
Chyba jacyś idioci i gimbusy.
Jeśli Wenger ma nas za takich (skoro mówi ogółem "ludzie") to tylko mu podziękować.

Oggy komentarzy: 948904.01.2013, 10:56

adrian-- nie zmieniaj tematu >.< Wybierasz ekstremalnych "dzieciaków" którzy żądają wielkich gwiazd żeby ich ośmieszyć udając że jednocześnie uciszasz uzasadnioną krytykę działań Wengera.
Wenger sprowadza ostatnio w większości niewypały albo gorszych graczy niż sprzedaje Gerv, Santos, Park, Poldek (hm ponad 100 tys na tydz:). Za to właśnie większość go krytykuje możesz to zrozumieć? Nie za to że nie kupili Falcao Zlatana czy kogo tam chcesz.

Oggy komentarzy: 948904.01.2013, 10:44

adrian- "To niezwykle ciężkie zadanie, ponieważ poziom oczekiwań kibiców stał się naprawdę bardzo wysoki – zaczął Boss.
Ludzie chcieliby od razu zobaczyć w naszym składzie Lionela Messiego, a nie młodego i obiecującego piłkarza, który dopiero rozpoczyna profesjonalną karierę.
KIBICÓW których?
Ludzi...których? Nie wymienił nie dał niektórych pewnych więc uzasadnione jest że do wszystkich albo większości kibiców (pierwsze) wypowiadających się ludzi (drugie) . Coś jeszcze na temat czytania ze zrozumieniem?

pronik komentarzy: 517904.01.2013, 10:44

kupimy no name,nie dostaniemy sie do LM to Emirates nie da 30mln na sezon chyba Wenger o tym zapomnial

kamil_malin komentarzy: 933204.01.2013, 10:43

Przecież normalny kibic nie oczekuje od Wengera transferów w stylu Chelsea, City czy Realu. Rozsądnie myślący fan, wie że nie stać nas na wydanie 30-40mln na jednego zawodnika i w okienku transferowym dokonywać 2-3 takie zakupy.
Fani chcą mądrych ruchów transferowych, a nie kpiny w stylu Park, Santos czy Jenkinson.

Ja oczekuję wzmocnień, a nie uzupełnień. A Wenger za często wybiera opcję numer 2. Między innymi przez to mamy kadrę zapchaną przeciętnymi zawodnikami.

Oggy komentarzy: 948904.01.2013, 10:34

adrian12543- wiedziałem że znajdzie się ktoś kto kupi nawet taką głupotę jaką Wenger nam komentowaną wypowiedzią zafundował. Odpowiedz proszę na pytanie jak można wybierać najmniej ogarniętych kibiców żądających Falcao itp i udawać że Ci którzy żądali np. Dembele albo wcześniej VdV to też idioci którzy "utrudniają mu pracę"?!
BTW
Trzeba chyba mieć mentalność komunistycznego kacyka albo innego mandaryna żeby w przypadku trafnej krytyki ze strony kibiców robić propagandę jaką robi teraz Wenger. Widać nieusuwalność i władza pomieszały mu w głowie >.

clash123 komentarzy: 186904.01.2013, 10:25

arsen1
adekwatny masz nick do tresci swojego komentu :)))

Morris komentarzy: 5504.01.2013, 10:05

Nam potrzebni są młodzi nie koniecznie znani ale tacy którzy wejdą i odrazu zagrają na poziomie ligi a nie będą do końca sezonu się przysposabiać.

overmars77 komentarzy: 110004.01.2013, 09:58

Propaganda jak za komuny=) fakty sobie a Wenger sobie. Skoro zakontraktowanie dobrego gracza z nazwiskiem jest takie trudne to dlaczego innym się udaje przeprowadzić nawet po kilka takich transferów w jednym okienku? Bo trzeba chcieć... Zapowiadał transfery, wygrali 4 mecze (nie grając rewelacyjnie) i odlazły strupy od dupy. Dalej będzie wszystkim śmiał się w twarz.

arsen1 komentarzy: 107804.01.2013, 09:52

Co trzeba zrobić, by ten wypalony człowiek podał sie do dymisji ../

Kanonier8 komentarzy: 198304.01.2013, 09:48

bullshit..

Oggy komentarzy: 948904.01.2013, 09:39

Wypowiedź Wengera jest obraźliwa dla kibiców naszego klubu. Przede wszystkim oczekiwania olbrzymiej większości kibiców nie dotyczą sprowadzenia największych gwiazd. Tekst o Messim jest wręcz żałosny...
Poza tym ustalanie alternatywy największe gwiazdy vs młodziki to wygodne nadużycie Wengera. Warto zauważyć że Santos, Gervinho Podolski czy Giroud to żadne młodziki a piłkarze już ograni. W tych właśnie transferach Wenger spierniczył sprawę bo wybrał graczy przeciętnych. Co zatem z jego zasadniczą dla polityki klubu alternatywą bigstars vs youth? Prosty wniosek: Wenger usiłuje tym przykryć swoją nieudolność w ostatnim czasie na rynku transferowym.
Kolejna sprawa, że narzekanie że kibice utrudniają mu pracę przez oczekiwania nadaje się na powód do zwolnienia. Jeśli jako menadżer ma utrudnioną pracę przez presję kibiców to nie nadaje się na to stanowisko! Teoretycznie nie może zmienić ŻADNEJ decyzji pod wpływem presji kibiców bo odpowiada za realizację celów czyli wyniki a nie popularność w sondażach.
Nie pamiętam tak idiotycznej wypowiedzi Francuza >.

imburinho93 komentarzy: 4404.01.2013, 09:36

a niech sprowadzi perspektywicznych , tylko powinni byc to zawodnicy jak kiedys Fabregas,Nasri czy Adebayor ... na Wyspy przyjezdzali bez renomy gwiazd a takimi sie stali ... tylko w głowach mają $iano

ArseneAl komentarzy: 2341704.01.2013, 09:30

No nie mogę. Wenger już do tego stopnia zgłupiał, że teraz zamierza swoją impotencję na rynku transferowym zwalać na kibiców?
A ten tekst o Messim to tłumaczenie się w stylu 10 latka... Wiadomo, że nikt się nie spodziewa wielkich transferów ale chyba ze 2 wzmocnienia na przyzwoitym poziomie są nam potrzebne.

bergkamp55 komentarzy: 13204.01.2013, 09:20

Badyl254.Bardzo trafna ocena.

piresfan komentarzy: 104104.01.2013, 09:18

Wypowiedź Wengera można zrozumieć tak, że kibice nie powinni oczekiwać po swoim klubie trofeów ani sprowadzania świetnych zawodników, bo jedno i drugie przerasta trenera i zarząd. Wygrywanie i najlepsi zawodnicy są dla innych drużyn.
My będziemy kupować juniorów i być
może kogoś wychowamy, bo będąc jednym
z najbogatszych klubów na świecie wolimy
udawać biedaków.
To mentalność rodem z USA, gdzie
drużyny są firmami, które mają
przynosić zysk i tyle.

bergkamp55 komentarzy: 13204.01.2013, 08:58

Temu panu to my juz dziękujemy.Spadaj na emeryturkę i zostaw Arsenal w spokoju.

piter1908 komentarzy: 509804.01.2013, 08:39

nie wiem chyba można z tego zrozumieć że wjechał na kibiców. Rozumiem że w obecnych czasach ciężko jest kupic dobrego, wyróżniającego się grajka bo sa takie kluby jak PSG City Chelsea i z miejsca podwajają cenę i zarobki , nie ważne czy mają już 5 czy 10 zawodników na tą pozycję ale najważniejsze że Rywal straci piłkarza. Od niedawana Chelsea już ucieka od tego i stara się schodzić z Ceny i szuka więcej okazji Tanio kupić ale dać większą pensję. Jakoś dziwnie United nie sprowadzają Messich co okienko a co roku do końca walczą o Majstra i nikt nie powie że mają jakiś super mega silny skład ale mają zgraną ekipę i nikt tam nie idzie się promować ale grać o wszystko. Stracili Tytuł od razu kupili Kagawę i RVP.
Nie wiem jak reszta kibiców ale jak nie mam tak dużych oczekiwań aby sprowadzał Messich Falcao czy nawet Lewandowskiego. Ja chcę aby sprowadzone za młodu Wielkie Talenty ( Fabregas, Song, Clichy, Nasri, Adebayor, RVP, Toure, Hleb) nie odchodziły od nas tak łatwo ! bo rozumiem że raz na 2-3 lata można sprzedać kogoś z pierwszej 11 ale nie po promocyjnej cenie! Jeśli Manu sprzedaje Ronaldo to nie za 20mln bo to Real chce go kupić tylko za 100 ! a my ? Fabs chce iść do barcy to za 20 bo ją kocha. Song ? Słaby jest i nie potrzebny 19 ... Ktoś powie że to normalna Cena. Owszem ale dlaczego my nie możemy kupić Gwiazd po normalnej Cenie ? nawet AV potrafiła wyciągnąć za Milnera Downinga czy Barrego duże pieniądze a my lepszych piłkarzy sprzedajemy za psie pieniądze. Dlaczego niekt nie chce pozostawać w Arsenalu na dłużej ? Dlaczego dostaje propozycje kontraktu dopiero po eksplozji formy ?( najczęściej w ostatnim roku obowiązywania) Gdybyśmy mieli ww piłkarzy dziś to my bilibyśmy się o tytuł a nie City które wykupiło od nas grajków aby wyeliminować być może największego rywala do walki o trofea. Może dlatego że nikt z pozostałych nie sprzedałby im co roku kogoś z pierwszego składu.
Panie Wenger sprowadzaj Piłkarzy ! Wielkie Talenty Ale podpisuj kontrakty na 20 lat od razu ! z renegocjacją co 2 a nie puszczasz najlepszych za psie pieniądze. Czemu Sagna jeszcze nie podpisał ? za słaby ? za stary ? a od kogo młodzież ma się uczyć ?

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
? : ?
Arsenal - Aston Villa 14.04.2024 - godzina 17:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City32227373
2. Arsenal32225571
3. Liverpool32218371
4. Aston Villa33196863
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham331391148
9. Chelsea311381047
10. Brighton3211111044
11. Wolves321271343
12. Fulham331261542
13. Bournemouth321191242
14. Crystal Palace32891533
15. Brentford33881732
16. Everton32981527
17. Nottingham Forest33791726
18. Luton33672025
19. Burnley33482120
20. Sheffield Utd32372216
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland205
O. Watkins1810
Mohamed Salah179
D. Solanke173
A. Isak171
C. Palmer169
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com