Wenger: Połowa drużyny chciała nas opuścić

Wenger: Połowa drużyny chciała nas opuścić 18.10.2011, 18:04, Michał Kowalczyk 76 komentarzy

Szkoleniowiec Kanonierów - Arsene Wenger - przyznał w wywiadzie dla francuskiego radia, że latem niemalże połowa piłkarzy chciała opuścić Arsenal. Według Francuza, całe zamieszanie spowodowane ze zmianami personalnymi w składzie może być przyczyną słabego początku sezonu.

W niedzielę The Gunners pokonali na własnym stadionie Sunderland i awansowali na i tak odległe 10. miejsce w tabeli Premier League. Trudno nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że odejście Ceska Fabregasa i Samira Nasriego odcisnęło swoje piętno na grze podopiecznych Wengera i przyczyniło się do fatalnego startu w ligowej kampanii.

- Latem było nam bardzo trudno, ponieważ połowa drużyny chciała odejść z klubu - wyznał Boss dla francuskiej stacji radiowej RTL.

- Podczas przygotowań do sezonu nie wiadomo było, kto grać będzie w zespole, a kto odejdzie. Piłkarze zadawali sobie nawzajem pytania na temat przyszłości klubu, a potem czekał nas jeszcze wyjazd do Azji.

- Było niesamowicie ciężko. Przetrwać przez ten trudny okres pomógł nam fakt, że jesteśmy bardzo zjednoczeni ze sobą i tworzymy kolektyw. Z pewnością wiele klubów rozpadło by się w podobnej sytuacji.

- Ludzie zapominają, że straciliśmy trzech czołowych pomocników, ponieważ Nasri i Fabregas odeszli, a Wilshere był kontuzjowany. Musieliśmy całkowicie zrekonstruować środek pola mając na uwadze to, że Jack wróci do gry dopiero w styczniu.

- Jesteśmy rozczarowani tym sezonem, szczególnie znając oczekiwań wobec tego klubu. Niemniej, jesteśmy na dobrej drodze w górę ligowej tabeli. Nie jesteśmy aż daleko 'top four'. Najdalej mamy do pierwszych dwóch drużyn.

- Piłkarze, którzy odeszli, nie zrobili tego z tęsknoty za trofeami. Nie tu jest pies pogrzebany. Porównajcie, ile trofeów wygrał Manchester City w historii, a ile Arsenal. Do Man City nie idzie się po trofea - idzie się tam, bo płacą dużo więcej niż w Arsenalu.

- Nie dziwi mnie wcale, że Obywatele są obecnie liczącą się siłą, szczególnie znając ich możliwości finansowe - dodał Francuz.

Arsene Wenger autor: Michał Kowalczyk źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
varosso komentarzy: 87019.10.2011, 14:45

"- Piłkarze, którzy odeszli, nie zrobili tego z tęsknoty za trofeami. Nie tu jest pies pogrzebany. Porównajcie, ile trofeów wygrał Manchester City w historii, a ile Arsenal. Do Man City nie idzie się po trofea - idzie się tam, bo płacą dużo więcej niż w Arsenalu."

Wenger się asekuruje , bo co z tego że Arsenal ma więcej Trofeów jeśli to nie przekłada się na obecne wyniki? Leeds czy Forest też mają na koncie mistrzostwa a jakoś im to nie ułatwia drogi do PL.

Vendetta komentarzy: 277819.10.2011, 13:28

Nieciekawa informacja...

hei007 komentarzy: 352819.10.2011, 13:22

Niech się nie usprawiedliwia, bo jak ktoś napisał, nasza walka o wygranie PL trwa tylko do marca. Nikt lepszy do nas nie dochodzi, więc czego tu oczekiwać? No i jak sztab pogarsza nam jeszcze stan zdrowotny zawodników to już dopiero coś. A zarząd to największe gówno jakie widziałem.

Chris komentarzy: 36419.10.2011, 13:17

Ale pierniczenie. Oczywiście, że poszli tam po trofea. Projekt City to ciągła inwestycja w drużynę i rosnące aspiracje. A to, że przy tym zarobią więcej? To dodatek do przyszłych triumfów. Można wiele mówić o tym klubie, ale na pewno widać w nim chęć do dalszego rozwoju, mimo bajecznych sum wydawanych na zawodników i płace. A my jesteśmy zadowoleni z gry w lidze mistrzów, w corocznym dostawaniu się do top4 i walce o mistrza do marca. Ambicje naszego klubu nie sięgają dalej, bo nie wskazuje na to ruch na rynku transferowym i co gorsza to, że nie potrafimy utrzymać kluczowych zawodników. Czemu niby zawodnicy mieliby chcieć u nas zostać? Ani nie dajemy im szansy na trofea, ani nie kusimy wysoką tygodniówką. Kariera piłkarska trwa tylko kilkanaście lat a każdy chciałby po jej zakończeniu czuć się spełniony. Że udało mu się coś osiągnąć, zwłaszcza gdy jest bardzo dobrym graczem. Gadanie Wengera jest po prostu śmieszne. To nie wina City, że zawodnicy odchodzą. To wina zarządu i Wengera, że tak się sprawa ma. Więc zamiast szukać winnych poza klubem, niech się skupią na tym by poprawić sytuacje w drużynie.

crisadus komentarzy: 850719.10.2011, 07:50

A moim zdaniem chodzi tutaj o trofea. Wielu zawodników chcę odejść, bo po prostu nic nie wygrywamy. Zarząd ani Wenger nie robią nic, aby poprawić nasze wyniki. Co rok jest gorzej.. Jeśli nie będzie transferów to niczego nie osiągniemy.

piresfan komentarzy: 104119.10.2011, 07:12

Historia ostatnich sezonów świadczy o tym,
że AFC przestał być klubem, w którym
walczy się o trofea. MC przeciwnie. Są
na dobrej drodze, żeby pójść w ślady
CFC. Sam Vieira zachwala projekt, klub
ma tradycję i zagorzałych kibiców, którzy
nie pojawili się z szejkami.
Wenger poniósł klęskę w prowadzeniu
drużyny i zwalanie tego na pieniądze MC
nic nie zmieni.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 119.10.2011, 01:25

Czy to jest normalne? Czy coś zmieniono, żeby taka chora sytuacja się nie powtórzyła? Wątpię. Wenger wszystko zrównuje do kasy, ale dla części ważne są też trofea czy poziom drużyny (u nas gwiazdy futbolu męczą się z średniakami i juniorami).

MutatedBlueberry komentarzy: 16119.10.2011, 00:36

Mam nadzieję, że ten news da niektórym do myślenia. Trzeba doceniać prawidziwych, poświecających się kanonierów - a nie tylko dobrze grających kanonierów! Z gwiazdami którzy wolą kase od klubu drużyna i tak się rozpadnie...

MutatedBlueberry komentarzy: 16119.10.2011, 00:32

Jeszcze Rosicky nie chcial odejsc, pamietam ze wielu chcialo jego odejścia, a on i jego agent wypowiadali się że nie chcą...po takich 'małych' gestach też widać kto jest kanonierem ;)

mateuszek123310 komentarzy: 36718.10.2011, 23:55

o to chodzi Panie Wenger...tylko szkoda że tak późno się zdecydował na te słowa...bo za dużo krytyki spadło na niego a niesłusznie

gunners14 komentarzy: 228418.10.2011, 22:35

pocisk Bossa ;D

Mizii komentarzy: 419118.10.2011, 22:29

Boss ma racje i w pełni go popieram, a pierwsza czwórka jest najbardziej realna, przy drobnym szczęściu, braku kontuzji no i jakimś dobrym wzmocnieniu zimą

krychu7777 komentarzy: 8418.10.2011, 21:58

To zabrzmiało jak "pocisk" w stronę Nasriego i Clichiego heh ; p ale ma chłop rację ; D.

kyryl15 komentarzy: 87518.10.2011, 21:47

". Do Man City nie idzie się po trofea - idzie się tam, bo płacą dużo więcej niż w Arsenal."
pozdrowienia dla Samirka naszego kochanego. Dziękuję, Dobranoc ;]

henry1996 komentarzy: 131718.10.2011, 21:46

*wszystkie*wygwiazdkowane

henry1996 komentarzy: 131718.10.2011, 21:45

dlaczego wszytskie linki są na tej stronie wgwiazdkowane????!!

grand92 komentarzy: 793718.10.2011, 21:44

a poza tym to że City ma same gwiazdy nie oznacza że coś zdobędą , nie zapominajmy że im więcej gwiazd w zespole tym więcej egoistów na boisku którzy uważają "ja to jestem super piłkarz i każdy musi grać pode mnie" i jak tak sobie każdy pomyśli w zespole to otrzymujemy brak zgrania + konflikty w zespole co w podsumowaniu daje nam piekło w którym nikt się ze sobą nie lubi

henry1996 komentarzy: 131718.10.2011, 21:39

panowie zobaczcie to - http://www.youtube.com/watch?v=mGoGPnUBRRI
krzepiące;)

grand92 komentarzy: 793718.10.2011, 21:38

"Piłkarze, którzy odeszli, nie zrobili tego z tęsknoty za trofeami. Nie tu jest pies pogrzebany. Porównajcie, ile trofeów wygrał Manchester City w historii, a ile Arsenal. Do Man City nie idzie się po trofea - idzie się tam, bo płacą dużo więcej niż w Arsenalu" 100 % racji panie Wenger , mam nadzieje że Arsenal zdobędzie jakiekolwiek trofeum a City żadnego bo chcę po prostu zobaczyć minę Clichego i $amira

fabregas1987 komentarzy: 2577918.10.2011, 21:38

Va Persie jak podpisze nowy kontrakt to tez powinien zarabiac wiecej, duzo wiecej pieniedzy ... IMO jakies 100-120 tys. :D

MegaArsenal4 komentarzy: 2818.10.2011, 21:38

- Jak można iść do Manchesteru City mówiąc, że tam chcesz zdobywać trofea. A ile tych trofeów zdobyli w porównaniu z Arsenalem? Mają potężne zaplecze finansowe i płacą więcej niż my, dlatego piłkarze tam idą - podkreślił francuski szkoleniowiec z Emirates Stadium.

Conrado888 komentarzy: 4085 newsów: 918.10.2011, 21:29

no i dobrze powiedział Boss, Nasri i Clichy odeszli dla pieniędzy i tyle.

KondzioElite komentarzy: 618718.10.2011, 21:07

Ze Stoke gramy w niedzielę, tak?

Theo10 komentarzy: 825518.10.2011, 21:06

turbo0 : Skąd Ty się wgl wziąłeś człowieku ? Jakby odszedł Walcott, Rosa i Chamakh to by było dobrze ? Co za bzdura.

Leehu komentarzy: 1049618.10.2011, 21:06

Mam nadzieję że to nie jest spreparowane, już widzę minę nasriego jak posłucha sobie co mówi o nim jego były Boss.

turbo0 komentarzy: 57318.10.2011, 20:49

Jakby odeszli tacy mistrzowie jak squilacci, rosicky, , walcott,chamakh, bendi z denilsonem na stale to byloby dobrze

HellSpawn komentarzy: 618518.10.2011, 20:40

"-Piłkarze, którzy odeszli, nie zrobili tego z tęsknoty za trofeami. Nie tu jest pies pogrzebany. Porównajcie, ile trofeów wygrał Manchester City w historii, a ile Arsenal. Do Man City nie idzie się po trofea - idzie się tam, bo płacą dużo więcej niż w Arsenalu.

- Nie dziwi mnie wcale, że Obywatele są obecnie liczącą się siłą, szczególnie znając ich możliwości finansowe - dodał Francuz."

Brawo Wenger! Za te słowa masz u mnie dużego plusa. Wkońcu nie gadałeś o zrozumieniu ich intencji itd. tylko powiedziałeś to co myślisz.

pHunt komentarzy: 59618.10.2011, 20:40

schade zgadzam sie z Toba. Chce jedak zaznaczyć ze nie wiem czy ujawnienie tej informacji bedzie miala pozytywy skutek. Zyjemy w czasach gdzie media dopiszą własną Historie do każdej sytuacji. W dodatku jestem pewien ze w/w potraja się wyłapać każda jedna osobe w naszym klubie która myślała choc przez chwile o transferze. Ta informacja spowoduje raczej kolejne pekniecia niz scalene zespol w jeden monolit.

vP7 komentarzy: 232018.10.2011, 20:38

poza Robinem, Verminatorem, Jackiem, Bacarym, może Wojtek i Kosą to po kazdym można sie spodziewać że chcieli odejść

Xercez komentarzy: 35018.10.2011, 20:15

nie dziwie się im :p

Theo10 komentarzy: 825518.10.2011, 20:00

Nafciarz :
Po pierwsze jestem pewny że gdybyś zarabiał 60 tys/tygodniowo i przyszła by po Ciebie drużyna z aspiracjami na mistrza i zaoferowała 160 tys to byś się nawet nie zastanawiał, tylko przyjął tą ofertę w trybie natychmiastowym, tu przejdę do punktu drugiego, otóż z obecnym składem nie jesteśmy już drużyną aspirującą do bycia mistrzem, nie jesteśmy aktualnie nawet pewniakiem top4. Nie muszę Ci na to podawać argumentów, wystarczy że spojrzysz w tabelę obok, tylko dwie drużyny straciły więcej bramek od nas, zaś Manchester U czy C strzelił ich ponad dwa razy więcej, do tego dochodzi jeszcze oczywiście okupowanie 10 miejsca. Można mówić że mamy dobry skład i dobrych piłkarzy i to będzie prawda. Właśnie o to chodzi że mamy TYLKO dobrych piłkarzy, a nam są potrzebni piłkarze klasy światowej jak Fabregas czy Nasri którzy odeszli czy Hazard który mógł dojść. Wracając do kwestii pierwszej, każdy by chciał żeby piłkarze byli przywiązani do naszego klubu, nie można jednak zapominać o tym że piłka nożna to ich praca, a nie tylko hobby. Jakieś tam przywiązanie oczywiście istnieje, ale każde ma swoje granice. Niestety świat jest obecnie tak skonstruowany że mało jest rzeczy których nie można po prostu kupić lub załatwić kwestią finansową.

schade komentarzy: 386218.10.2011, 19:57

To raczej taka przenośnia. Przecież nie dosłownie połowa.

Fil00ip komentarzy: 3018.10.2011, 19:48

Wenger bardzo dobrze ujoł dlaczego do man city poszedł nasri ,,Do Man City nie idzie się po trofea - idzie się tam, bo płacą dużo więcej niż w Arsenalu."

Nafciarz1990 komentarzy: 90618.10.2011, 19:44

Dobra polityka naszego klubu. Jest pewna granica której nie można przekroczyć, i Wenger robi to doskonale. Jeśli chcesz zarabić kupę pieniedzy, to nie w Arsenalu. Dzięki temu mogą być jeszcze dobrze funkcjonujące kluby, które same potrafią na siebie zarobić, a nie czerpać tylko pieniądze od bogatych właścicieli. Są dwa rodzaje frajerów. Ci którzy płacą po 200tys. i pozwalają na to, aby piłka nożna stawała się skarbonką bez dna, gdzie liczyć będą się tylko pieniądze i nieumiarkowanie w ich wydawaniu, oraz na tych którzy się na to godzą. wiadomo, każdy jest łakomy na pieniądze, ale jeśli, ktoś ma jakieś zasady i chce dobra dla tej dyscyopliny, a uważa, że jego zarobki są na przyzwoitym poziomie i da się za nie spokojnie żyć, to nie powinien od tak sobie przyjmować dużych kontraktów i skakać z kamyka na kamyk, tam gdzie mu więcej zapłacą. Arsenal, zawsze będzie walczył o mistrza i jeśli ktoś od nas odchodzi to tylko dla pieniędzy, a nie dla trofeów. Pomijam, tu oczywiście zawodników, którzy nie mają miejsca w składzie, bo to inna bajka, ale graczy z podstawowego składu, którzy są pewni swojej pozycji w klubie. Tak więc: Nasri,Fabregas i Clichy odeszli wyłącznie dla kasy. No Cesc może nie dokońca...

ArsenalFan92 komentarzy: 183518.10.2011, 19:38

Dzisiaj złamasy z Manchester'u przegrają z Villareal'em! Nie dziwię się, że chcieli od nas odejść. Prawdziwy Kanonier wolałby wziąć 10 tysięcy tygodniówki, a nie miliony, które nic nie dają.

Kanonierka15 komentarzy: 2185 newsów: 518.10.2011, 19:37

Nie wiem, czy Arsene dobrze robi, mówiąc o takich sprawach mediom. Jak wiadomo mają one skłonności do przekręcania słów, każdy może wyłapać to, co pasuje mu najbardziej. Moim zdaniem może to popsuć morale w drużynie, bo dla mnie to brzmi tak, jakby każdy chciał uciec, bo piłkarze przewidywali, że z Arsenalu już nic nie będzie. Trzeba się starać, a nie gadać o tych, którzy odeszli. Mamy dobrych zawodników, może w przyszłości Samir pożałuje, że jest tylko jednym z wielu, a nie wyjątkowych Sammy'm w którego wierzył każdy kibic.

ArseneAl komentarzy: 2341718.10.2011, 19:22

@galon
Dokładnie. Drastyczna podwyżka dla 1 piłkarza powoduje efekt kuli śniegowej.
Co nie znaczy, że nie mamy oferować lepszych kontraktów.
Ale taki van Persie miałby większy problem z podjęciem decyzji. Bo np. City mu proponuje te 200 tys, on w Arsenalu zarabia 80 tys. Sprawa jest w tym wypadku jasna biorąc pod uwagę nawet przywiązanie do klubu. Ale jeśli zaoferujemy mu lekką podwyżkę (jakieś 120-130 tys/tyg) to już będzie większy dylemat. Czy sprzedać się i zarabiać te 70 tys więcej czy zostać legendą klubu z nieco mniejszymi zarobkami.

Thrust komentarzy: 59218.10.2011, 19:21

w man city rządzą szejki

Theo10 komentarzy: 825518.10.2011, 19:21

ArseneAl : Kibicuję Arsenalowi od dokładnie tego samego momentu, no ewentualnie od półfinału tamtego turnieju. Trochę przykre że zaczęliśmy im kibicować akurat w momencie kiedy wszystko zaczęło się powoli sypać i skończyły się trofea... Szczerze mówiąc, kiedyś oglądając to co wyczynia Arsenal rodziła mi się nawet w głowie myśl żeby przerzucić się na inny klub, niestety (lub stety) nie mam duszy sezonowca i nawet jak będziemy grali nudny football i okupować środek tabeli to będę oglądał mecze Arsenalu, a nie ManC, ManU czy "więcej niż klubu".

mitmichael komentarzy: 4924318.10.2011, 19:20

No jasne, bo najlepiej porzucic klub jak mu nie idzie

galon komentarzy: 72718.10.2011, 19:11

nie czytacie ze zrozumieniem...

tutaj nie chodzi o wielkość transferów , chodzi o tygodniówki... dzisiaj w Anglii trzeba płacić conajmniej 100 tysi graczom ofensywnym (około 5mln rocznie) i niewiele mniej ludzioziom o umiejętnościach Vermalena czy Wilsherea

Gdybyśmy zaproponowali VrP 200 tys które proponuje MC to :
1. uruchamiamy lawinę żądań ze strony innych graczy
2. na płace idą całe zyski wygenerowane przez AFC plus zadłurzamy się

gooner80 komentarzy: 129318.10.2011, 19:06

"Porównajcie, ile trofeów wygrał Manchester City w historii, a ile Arsenal. Do Man City nie idzie się po trofea - idzie się tam, bo płacą dużo więcej niż w Arsenalu"

Wenger, a co to kogo obchodzi ile trofeów wygrał zespół X lat temu? Prawda jest taka, że gdyby brać pod uwagę ostatnie 5 lat to City ma większą ilość trofeów od nas, czyli 1:P

ArseneAl komentarzy: 2341718.10.2011, 19:04

@piter1908
Gorzka prawda ;/

piter1908 komentarzy: 510218.10.2011, 19:01

pajdi : do Arsenalu się idzie po to aby się wypromować ... i przejść do city :D

piter1908 komentarzy: 510218.10.2011, 18:59

No z tym że City płaci nie można się nie zgodzić ...
Tylko że oni mają drużynę ( no moze nie dosłownie) na LM i są w stanie coś wygrać. Jak pokazała Chelsea na pewno z miejsca nie wskoczą do kandydatów na zwycięzców LM i wszystkich pucharów na raz ale może coś zdobędą ... na pewno porównując personalia nasze i city to im Bliżej do tego aby byli stawiani w roli faworytów ... My mamy RVP ... tylko RVP ;/ a oni ? Toure Silva Dzeko Aguero Nasri ... i każdy z nich może w pojedynkę wygrac im mecz ...

ArseneAl komentarzy: 2341718.10.2011, 18:57

@Arsenalfcfan
Kibicuję Arsenalowi od przegranego finału z Barcą w 2006 r jeśli nie miałbym wiary w ten klub to pewnie bym teraz miał na sobie koszulkę w granatowo czerwone pasy.. Na prawdę wierzysz, że kupimy Goetze/Hazarda/Hulka/Sneijdera? Przecież każdy z tych piłkarzy to wydatek rzędu 30 + mln. Kiedy ostatnio kupiliśmy kogoś za 15-20 mln? Zastanów się nad tym co piszesz.

arsen1 komentarzy: 107818.10.2011, 18:56

Pieprzenie ! Dlaczego KAŻDEGO okienka transferowego jest taka apokalipsa ?! Najlepsi odchodzą ,a potem zapchaj dziura ?.. Mam nadzieje że ten sezon otworzy oczy co po niektórym

pajdi komentarzy: 378018.10.2011, 18:52

Do City przechodzi się w celach zarobkowych, owszem, ale w obecnej sytuacji to piłkarze grający w City mają większe szanse na puchary. W poprzednim sezonie pierwszy zdobyli i na tym pewnie się nie skończy.
Trzeba zadać sobie pytanie, jeśli według Wengera do The Citizens idzie się po pieniądze, to po co idzie się do Arsenalu ?

eriko komentarzy: 87018.10.2011, 18:50

Arsenalfcfan
Trzeba być realistą

Szogun komentarzy: 28576 newsów: 318.10.2011, 18:50

Wydaje się mi to zagraniem pod publiczkę. Wybielającym niemożność utrzymania trzonu zespołu i pokazującym ile to Papciu Arsen zrobił dobrego w tym okienku.

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal33235574
2. Liverpool33228374
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham341391248
9. Chelsea311381047
10. Brighton3211111044
11. Wolves331271443
12. Fulham341261642
13. Bournemouth331191342
14. Crystal Palace33991536
15. Brentford34981735
16. Everton331081530
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd33372316
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com