Wenger: Szczęsny ma jeszcze dużo czasu

Wenger: Szczęsny ma jeszcze dużo czasu 23.09.2010, 20:17, Łukasz Klimkiewicz 67 komentarzy

Arsene Wenger powiedział kilka słów na temat ostatniej wypowiedzi Wojciecha Szczęsnego dotyczącej częstszych występów na pierwszym zespole Kanonierów. Francuski menadżer wyznał, że Polak zasługuje na częstszą grę, jednak musi jeszcze trochę poczekać.

20-letni bramkarz w poprzednim sezonie występował na boiskach League One w brawach podlondyńskiego Brentford i za swoją grę zebrał bardzo wysokie oceny. Trzeba jednak przypomnieć, że numerem jeden w bramce Arsenalu nadal jest Manuel Almunia, tuż za nim Łukasz Fabiański, następnie Vito Mannone i dopiero czwarty w kolejce jest właśnie Wojtek Szczęsny.

- Zgadzam się, Szczęsny zasługuje na regularne występy, ale należy pamiętać, że przed nim jest Vito Mannone, który również spisuje się bardzo dobrze i niestety na placu gry może być tylko jeden bramkarz. Ta pozycja ma to do siebie, że albo jest się pewnym numerem jeden, albo cały czas trzeba żyć ze świadomością konkurencji i koniecznością wykonywania niezwykle ciężkiej pracy na treningach - powiedział Wenger dla oficjalnej strony londyńskiego klubu.

- Brak cierpliwości jest cechą wielu młodych piłkarzy, a młodzi bramkarze zapominają, że na ich pozycji można bez żadnych problemów występować nawet w wieku czterdziestu lat, więc nie muszą się nigdzie spieszyć. To, co tracą na początku kariery zyskują na jej koniec.

- Niedługo będziemy rozmawiać ze Szczęsnym na temat nowej umowy. Cenimy go i chcemy, aby dalej grał i trenował w Arsenalu.

Arsene WengerWojciech Szczęsny autor: Łukasz Klimkiewicz źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
Michal95 komentarzy: 111324.09.2010, 19:00

Nie zgodzę się z Wengerem. Nie można tak spokojnie pozwolić aby zawodnik marnował tak ważny okres swojej kariery. Oczywiście rozumiem, że Szczęsny nie jest jeszcze dostatecznie dobry aby występować w pierwszym składzie ale powinien się ogrywać i najlepsze dla niego byłoby wypożyczenie. Wenger mówił zresztą przed sezonem, że jeden z bramkarzy zostanie wypożyczony i nie mam pojęcia czemu zmienił zdanie. Wiadomo, że chodziło o Wojtka a nie wierzę, aby nie było na niego chętnych.

laskowski19051995 komentarzy: 494524.09.2010, 18:38

Mam nadzieję że Wenger nie długo go doceni, Szczęsny to bardzo dobry bramkarz i dobrze byłoby go zobaczyć w pierwszym składzie Arsenalu :)

ala_05 komentarzy: 254324.09.2010, 16:31

No właśnie- za wcześnei jeszcze. Niech się młody nie rzuca bo jeszcze nie jego czas , a jak coś nie pasi to OUT , ale szkoda by było bo dobry jest.

Necro komentarzy: 243424.09.2010, 15:30

Dlatego nie ma co czekać na zwyżkę formy Fabiana czy Almunii, tylko Wojtka wstawiać.

gabi86 komentarzy: 26624.09.2010, 15:29

Wenger na pewno wypożyczy w styczniu Szczęsnego. Wojtek musi grać jeśli ma być w przyszłości pierwszym bramkarzem Arsenalu. Dziwi mnie to czemu Wenger jeszcze nie przedłużył umowy z Polakiem bo od stycznia Wojtek może szukać sobie nowego klubu.

Necro komentarzy: 243424.09.2010, 15:28

No w sumie racja, bo jak ma wywalczyć pierwszy skład, skoro Wenger w meczu ze spurs nawet na ławce go nie posadził.

AlexVanPersie - zgadzam się. Lehmann dostawał mnóstwo szans i w końcu mu się udało zagrać dobry sezon by na koniec popełnić taką gafę jak w finale LM. Fakt jest taki, że słaby bramkarz, nawet będąc w swojej życiowej formie, i tak kiedyś popełni ten jeden błąd, który może przesądzić o końcowym triumfie.

AlexVanPersie komentarzy: 806424.09.2010, 14:55

@ Marchwik
To co mówisz zmienia troche sytuację, bo to wychodzi, że Wojtek przedobrzył i robi zamieszanie.
Ale nie wiemy co mu też Wenger powiedział. Może, że będzie grał najlepszy? To mu sie nie dziwię, że został by walczyc o nr 1, bo, realnie rzecz biorąc, nie ma zbyt mocnej konkurencji

KanonierTH1411 komentarzy: 482824.09.2010, 14:11

Skoro nie będzie u nas teraz grał, to po co trzymać? Żeby grał w rezerwach? Powinien zostać jak najszybciej wypożyczony do jakiegoś klubu z Championship do końca sezonu. Potem cały sezon 2011/2012 powinien spędzić na wypożyczeniu w klubie z Premiership. I gdy będzie już w pełni gotowy by reprezentować barwy Arsenalu powinien zostać naszym 1 bramkarzem, począwszy od sezonu 2012/2013.

Co do reszty naszych bramkarzy, to mimo ostatnio dużo lepszej gry wymieniłbym Almunię na np Akinfiejewa, Fabiańskiego sprzedał i dał szansę Mannone jako numer2. Numerem3 byłby, tylko tak w razie czego Shea, który broniłby na co dzień w rezerwach.

Barteqqqq komentarzy: 104324.09.2010, 14:04

Mógłby dać szanse wojtkowi , nic by się nie stało :)
Pewnie by go nie zawiódł :P

Theo_Fan komentarzy: 180724.09.2010, 13:18

Da rade chłopak jeszcze bedziemy mieli z niego pocieche ; )

Marchwik komentarzy: 868 newsów: 10824.09.2010, 13:07

sęk w tym, że Wenger zgodził się na jego wypożyczenie, ale sam Szczęsny odrzucił taką możliwość. Wojtek stwierdził, że po dobrej rundzie w Brentford włączy się do wyścigu o miejsce w peirwszym składzie i pewnie go wygra. No ale rzeczywistość jest inna i teraz Wojtek gada, że chce grać;p a zamiast iść na wypożycznie, gdize miał taką możliwość, wolał zostać. Masło maślane :P

Christian komentarzy: 342724.09.2010, 12:57

Powinien zostać wypożyczony, na pewno będzie kilku chętnych. On będzie graczem Arsenalu i będzie miał szanse na częste występy. Nie ma sensu trzymać go żeby trenował i wystąpił w kilku meczach CC

szwarcekruper komentarzy: 89324.09.2010, 11:17

Jeżeli Wojtek jest dopiero czwartym bramkarzem, to nie rozumiem dlaczego nie chcemy go wypożyczyć...

evelred komentarzy: 369124.09.2010, 00:50

ja z oceną almunii wstrzymałbym się co najmniej do stycznia, szczególnie biorąc pod uwagę jego 2-3 ostatnie mecze, może to jest jakiś zwiastun jego formy sprzed 2 lat? jasne, nie był wtedy wybitnym bramkarzem, ale bronił to co powinien i czasem dawał coś ekstra, a z takim bramkarzem z pewnością można zdobywać tytuły

AlexVanPersie komentarzy: 806424.09.2010, 00:41

Dla mnie pewne jest, że z Manuelem i Fabianem nic nie wygramy. Ani PS ani LM. Po prostu zawiodą w tych kilku sytuacjach i stracimy te kilka decydujących punktów i już.
Jedynie Wojtas daje szanse na zwycięstwo. Albo okaże się słabym bramkarzem albo genialnym. W pierwszym przypadku skończymy jak z Manuelą Fabiańską, w drugim wygrywamy tytuły. Według mnie warto zaryzykować. Nie mamy NIC do stracenia.

RomanAbramov komentarzy: 80324.09.2010, 00:39

Napewno prędzej Wojtek nam wygra LM,
niż Fabiański lub Almunia...

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3024.09.2010, 00:19

@zuczek1987
Nie wygłupiaj się, nikt nie chce tutaj wygrywać póki co LM Wojtkiem. Ale na miejsce w składzie w co najmniej Carling Cup zasłużył...

zuczek1987 komentarzy: 640324.09.2010, 00:16

Chyba już napisałem że Casillas to ewenement na skale światową! Jeśli uważasz że nam Szczęsny wygra LM to gratuluje zdrowego rozsądku!

ivexo123 komentarzy: 176624.09.2010, 00:09

zuczek1987 - Casillas dostal szanse w meczu ligi mistrzów kiedy musial zastąpic kontuzjowanego Cesara. Zagrał tak ze Real wygral dzieki jego swietnym interwencjom puchar mistrzów. A teraz mi powiedz jak Wojtek ma sie pokazac, jak on nawet szansy nie dostaje?

zuczek1987 komentarzy: 640323.09.2010, 23:44

Przywoływanie przypadku Casillasa jest nieuzasadnione bo jak zaczynał grać real przeżywał złotą erę bili wszystkich więc mogli sobie pozwolić na "niepewnego bramkarza" poza tym casillas to ewenement który rodzi się raz na 100 lat nie wiem czy Szczęsny mu dorównuje ale skoro tak świetnie jesteście zorientowani w potencjale Szczęsnego to nie mam prawa z wami nawet dyskutować! Ciekawi mnie z kąd tylko jesteście tak świecie przekonani że tak dobrze spisze się w bramce - wierze bardziej Wengerowi niż wam ! skoro mówi że ma czas więc musi poczekać. Vito w zeszłym sezonie zagrał jeden świetny mecz z Fulham chyba o ten Ci chodzi reszta była przyzwoita dlatego nie na długo zagościł w bramce - to chyba o czymś świadczy.

ivexo123 komentarzy: 176623.09.2010, 23:12

zuczek - dobrze, ze Vermaelen ceni sobie uwagi takiego swietnie doswiadczonego bramkarza jakim jest Łukasz Fabianski i tak wielkiego autorytetu jakim jest Manuel Almunia !oł jea! bzdury gadasz zuczku, w zeszlym roku Vito stanal w bramce na bodaj dwa ligowe mecze, z czego w jednym bezapelacyjnie uratował nam 3 punkty i nie powiesz mi, ze obronca nie bedzie sie sluchal Wojtka jesli on stanie na bramce bo to jest jego zasrany obowiązek, tak jak dupa jest od srania tak i obronca w pewnych momentach jak jest powiedzmy wrzutka jest od tego zeby sluchac bramkarza, czy mu sie to podoba czy nie.

AlexVanPersie komentarzy: 806423.09.2010, 23:12

Jedno pytanie: jeśli Wojtas ma czas i ma jeszcze czekać to dlaczego czeka jako czwarty bramkarz z niewielkimi perspektywami na grę??
Nie mógłby czekać na przykład na bramce w Championship? Po co nam 4 bramkarzy? dwóch z nich nie zbiera doświadczenia, a potem się okaże że są za słabi, nie doświadczeni, nie mają nawyków.
Gdzie mają stać się dobrymi bramkarzami? Na treningach?
Arsene, nie puściłeś Wojtasa na wypożyczenie, więc nie zdziw się jak w styczniu chłopak sam się wypuści.

AaroNn komentarzy: 43023.09.2010, 22:44

----------->zuczek1987

Człowieku, wiesz ile miał lat Casillas jak zaczął grać w Realu ? Im wcześniej wejdzie do składu tym lepiej, tym bardziej że w tym całym Brendfort pokazał na co go stać.
"inna kwestia czy taki Vermalen bardzo by cenił wskazówki takiego żółtodzioba jakim jest Wojtek "
A przepraszam Cie bardzo, to samo można powiedzieć o Ramsey'u, Wilsherze czy Walcott'ie pare lat temu. Zagrał by pare dobrych meczy (a stać go na to) to by mieli przed nim respect.

szalen komentarzy: 198223.09.2010, 22:41

Oj Wenger zaczyna mnie wkurzać z pozycją bramkarza. Jeśli ceni Wojtka, to powinien go przynajmniej wypożyczyć do klubu z Championship gdzie zebrałby cenne doświadczenia. Grają tam brutalnie i bramkarz musi być naprawdę czujny. Teraz siedzi w rezerwach i się kisi. To mu nie pomaga. A co do wieku bramkarza to napiszę tak: wiek nie ma znaczenia, niektórzy grają do 40 lat, ale nie każdy bramkarz dociąga do tego wieku na odpowiednim poziomie. De Gea ma 20 lat i broni na wysokim poziomie, mimo, że 2 sezony siedział w rezerwach. Wenger po prostu boi się postawić na młodego bramkarza.

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3023.09.2010, 22:35

A tak dla ścisłości to Wojtek nie jest 4 w kolejności ;) wydaje mi się, że jest to błąd w tłumaczeniu...

Arsene powiedział, że naprzeciwko Wojtka jest Vito, sugerował tym samym, że toczą bój o pozycję...

Gunner48 komentarzy: 792923.09.2010, 22:25

Wojtek musi bronić w Curling Cup..:)

zuczek1987 komentarzy: 640323.09.2010, 22:08

Ja na temat fabiana nic sie nie wypowiadałem więc nie wiem dlaczego poruszyłaś ten temat a tym bardziej o coś mnie prosiłeś ?! Postawienie na każdego innego na dłuższą metę bramkarza niż Almunia jest dużym ryzykiem którego nie możemy podjąć. Szczerze powiedziawszy dalej nie wiem co myśleć o Fabiańskim... mam wrażenie że posiada umiejętności tylko z głową coś nie tak...

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3023.09.2010, 22:04

@zuczek1987
Nie o Fabianie, o ryzyku. Zresztą ja nie napisałem, że pisałeś coś o Nim. Prawda jest taka, że aktualnie postawienie na któregokolwiek z Naszych bramkarzy wiąże się z ogromnym ryzykiem, ale zważywszy na dobry start Almu, to On jest tą "najpewniejszą" opcją...

zuczek1987 komentarzy: 640323.09.2010, 22:00

weś obejrzyj jeszcze raz ten filmik i pokaż mi gdzie on tak fajnie kieruje tymi wszystkimi obrońcami bo jak dla mnie oni tam biegają bez składu i ładu... inna kwestia czy taki Vermalen bardzo by cenił wskazówki takiego żółtodzioba jakim jest Wojtek bo jakoś nie mogę sobie wyobrazić tego.... a umiejętnościami przewyższa wszystkich ale doświadczeniem jest na ostatnim miejscu a doświadczenie i spokój jest najważniejsze. On ma dopiero 20 lat i jego czas napewno jeszcze przyjdzie

adam3462 komentarzy: 273223.09.2010, 21:59

Niech trenuje a Wenger z pewnością to doceni.

piootrek2 komentarzy: 101823.09.2010, 21:58

No bez jaj. Może Szczęsny talent ma, ale tak naprawdę tylko Boss wie na co go stać. Jeżeli Wenger mówi, że jeszcze nie teraz to znaczy, że JESZCZE nie teraz :) Za dużo by chciał nasz Wojtuś. Niech czeka, a będzie mu dane;P

Gunner_995 komentarzy: 655023.09.2010, 21:56

Myślę że Boss rację co do Wojtka... Chłopak może jeszcze trochę poczekać.Natomiast mam nadzieję że doczekamy Wojtka jako number one! :)

ivexo123 komentarzy: 176623.09.2010, 21:55

Mysle ze jesli Wojtek poradził sobie z kierowaniem defensywy z takimi patałachami jak obroncy Brentford to poradzilby sobie z bądz co bądz klasowymi piłkarzami jakimi są Vermaelen, Koscielny czy Squillaci. Inna sprawa ze on nie widzi zadnego progresu w swojej karierze, bo gdyby chociaz co roku awansowal o pozycje w klubowej kolejce do bluzy nr 1 to widzialby jakies perspektywy, a jak on od 4 lat jest numerem 4? Umiejetnosci napewno ma lepsze od Fabiana i to jest pewne.

zuczek1987 komentarzy: 640323.09.2010, 21:53

tak ja często widze jak pokrzykuje np. na obrońców albo umie wrzasnąć przy dośrodkowaniach - kompletnie nie wiem o co Ci chodzi... swoją szanse na zakup bardzo dobrego bramkarza zaprzepaściliśmy i trzeba grać z tym co jest i co jest sprawdzone eksperymentowanie w środku sezonu na tak ważnej pozycji o ile nie najważniejszej jakim jest bramkarz jest dla mnie kompletnym nieporozumieniem ! Na to był czas w trakcie przygotowań co uczynił Wenger i doszedł do takich a nie innych wniosków i ja mu ufam. Zresztą zrobiłbym tak samo jak on w obecnej sytuacji (wypożyczyłbym tylko Mannone)

Szogun komentarzy: 28503 newsów: 323.09.2010, 21:50

Nie sądze żeby postawienie na niego mogło się skończyć gorzej niż stawianie na Łukasza.Tylko Wenger musi zaryzykować w meczach o puchar.

ivexo123 komentarzy: 176623.09.2010, 21:48

Uuu to dowiedzieliśmy sie ze Almunia jest tak bardzo charyzmatyczny ze swietnie kieruje naszym blokiem defensywnym. Caly czas krzyczy na naszych obronców, a przy wrzutkach 100% pewniak.

zuczek1987 komentarzy: 640323.09.2010, 21:47

CTU - A czy ja coś mówię o Fabianie? pokaż mi gdzie?!

zuczek1987 komentarzy: 640323.09.2010, 21:45

jeśli tak ma kierować naszym blokiem defensywnym jak na tych wszystkich urywkach to ja dziękuje!!!!!!!! Na tym filmiku widać tylko że ma olbrzymi talent i świetny refleks ale nic więcej... Świetne występy może przeplatać bardzo słabymi tak jak każdy piłkarz w jego wieku (patrz Wilshere) tylko że pomyłki Wilshera z środka pola rzadko kończą się stratą bramki a bramkarza ( bo swoje musi w końcu wpuścić) zawsze kończą się stratą gola! Po Almunii możemy się spodziewać stałego równego bronienia przez cały sezon na jego poziomie - wiemy czego się spodziewać. O Wojtku w PL nie wiemy kompletnie nic!

crisfootball41 komentarzy: 87423.09.2010, 21:44

Dobrze by było gdyby Wenger pozwolil mu zagrac z W.B.A. chociażby po to aby udowodnić Wojtkowi że nie jest skreślany. A rywal nie jest wymagający więc można zaryzykować.

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3023.09.2010, 21:43

@zuczek1987
Twoim zdaniem stawianie na Wojtka to za duże ryzyko? A co w takim bądź razie powiesz o Fabianie? Apokalipsa... Proszę Cię...

@ivexo123
Cut off xD ale Almu na razie Nam uratował punkty, bo z Sunderlandem mogliśmy przegrać. Ja jestem za tym, żeby teraz Wojtek dostał No. 2, a póki co Manuel na podstawie...

ivexo123 komentarzy: 176623.09.2010, 21:40

youtube.com/watch?v=brPWeQIc4Eo masz tą niespodzianke, to są akcje z kilku meczów w Brentford

concrete13 komentarzy: 869823.09.2010, 21:39

trzeba dać szansę Wojtkowi chociaż w kilku meczach

zuczek1987 komentarzy: 640323.09.2010, 21:37

wole niepewnego Almunie niż Kinder Niespodzianke

ivexo123 komentarzy: 176623.09.2010, 21:33

Btw. moze jakiś redaktor zmienić tresc tego newsa i te bzdury z podlondynskim Brentford? Jesli klub z trzeciej strefy jest podlondynski, to Arsenal z drugiej strefy tez? Smiech.

ivexo123 komentarzy: 176623.09.2010, 21:31

zuczek1987 - ryzyko to stawiac na bramkarza, przez którego w ostatnich dwóch sezonach stracilismy ponad 10 punktów a w osttanim z tego co sobie liczylem pod koniec sezonu okolo 15 punktów. To jest ryzyko. Almunia narazie broni dobrze, ale dam sobie siusiaka uciąć ze formy do konca sezonu nie utrzyma!

cavlary komentarzy: 262023.09.2010, 21:26

Boss wymienił tylko Vito przed Wojtkiem a o fabianie nie wspomniał :7... Najlepszym wyjściem jest wypożyczenie. Ciekawe jak będzie z tym kontraktem?

shimano komentarzy: 49023.09.2010, 21:25

Nie ma się co dziwić chłopakowi . Też bym na jego miejscu narzekał . Według mnie Szczęsny broni na poziomie Fabiańskiego . Ba , może nawet lepiej. Nie widziałem go jeszcze w akcji jeżeli chodzi o PL. Nie zdziwię się jeżeli nie będzie chciał podpisać nowego kontraktu ..

zuczek1987 komentarzy: 640323.09.2010, 21:21

taaa ciekawe co powiecie po 3 wpadkach i jak z tytułem pożegnamy się w połowie sezonu - "tak myliliśmy się" ;/ Proszę was bramkarz to nie tylko refleks to przede wszystkim doświadczenie! A w Atletico kto ma bronić? Atletico walczy o coś? Liga Europejska?! proszę was nie rozmieszajcie mnie... pewnie że może się sprawdzić ale czy to oby nie za duże ryzyko?!

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4823.09.2010, 21:14

Apropo młodych bramkarzy, którym słusznie zaufano, to nie sposób zapomnieć o chyba najsłynniejszym z nich - Casillasie ;)

Axxxe komentarzy: 5599 newsów: 11523.09.2010, 21:12

Zamiast zapatrywać się w naszych obecnych bramkarzy i notorycznie dawać im szanse mimo tak wielu wpadek nasz trener powinien zainteresować się osobą Szczęsnego. Chłopak ma z wszystkich naszych golkiperów największy talent, co udowadnia w każdym spotkaniu, w którym gra i jak dla mnie powinien jak najszybciej zostać bramkarzem numer jeden. Na razie jednak musimy ostrożnie wprowadzać go do wyjściowej jedenastki spotkaniami w FA Cup i Carling Cup, ale nawet na tym szczeblu rozgrywek Wenger decyduje się na Fabiańskiego, który stracił już zaufanie kibiców Arsenalu i Almunię, któremu błędy nigdy nie są wytykane :|

Na tę chwilę Wojtek nie ma żadnych szans na grę, ale liczę na to, że zostanie z nami co najmniej do stycznia rozgrywając parę pojedynków w pucharach krajowych, a następnie go wypożyczymy, bo szkoda marnować go na trybunach. Najlepiej byłoby odesłać go do Championship tak, aby miał większe szanse na wykazanie się. Żaden klub z PL nie zaryzykuje dając szansę tak młodemu bramkarzowi, a w wypożyczeniu chodzi przecież o to, żeby dany zawodnik na czymś zyskał, a nie stracił.

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
? : ?
Arsenal - Aston Villa 14.04.2024 - godzina 17:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City32227373
2. Arsenal32225571
3. Liverpool32218371
4. Aston Villa33196863
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham331391148
9. Chelsea311381047
10. Brighton3211111044
11. Wolves321271343
12. Fulham331261542
13. Bournemouth321191242
14. Crystal Palace32891533
15. Brentford33881732
16. Everton32981527
17. Nottingham Forest33791726
18. Luton33672025
19. Burnley33482120
20. Sheffield Utd32372216
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland205
O. Watkins1810
Mohamed Salah179
D. Solanke173
A. Isak171
C. Palmer169
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com