Zawodnicy preferują Ancelottiego?

Zawodnicy preferują Ancelottiego? 17.12.2019, 20:28, Tomasz Kowalski 83 komentarzy

Faworytem do objęcia posady trenera Arsenalu jest Mikel Arteta, jednak zawodnicy uważają, że potrzebują doświadczonego bossa, którym niewątpliwie jest Carlo Ancelotti - twierdzi Mirror.

Hiszpan nie prowadził jeszcze jakiejkolwiek drużyny w swojej karierze na ławce trenerskiej. Od kilku lat pobiera jednak nauki od samego Pepa Guardioli. Według brytyjskich mediów, zawodnicy Kanonierów woleliby współpracować z kimś, kto zjadł zęby w tym zawodzie.

Czołowi gracze Arsenalu szanują dokonania Mikela Artety, ale są zdania, że obecna sytuacja ich zespołu wymaga osoby, który od wielu lat znajduje się w ścisłej czołówce w swoim fachu. Włodarze The Gunners zrezygnowali ponoć z zabiegania o usługi Ancelottiego ze względu na to, iż preferują zatrudnienie trenera, a nie menadżera.

Włoch jest coraz bliżej objęcia Evertonu.

Carlo Ancelotti autor: Tomasz Kowalski źrodło: mirror.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
Kredens komentarzy: 369418.12.2019, 20:40

Ja tam się cieszę. Ancelotti napewno by tego nie poukładał, bo odnosze wrażenie, ze już mu sie za bardzo nie chce. Jak tam ktoś niżej napisał poprostu odcina kupony. Czasu też za bardzo nei ma wiec chciałby zaraz wszystko na już , nasprowadzał zaraz jakichych rozkapryszeńców i tyle by z tego było. Już przed Emerym chciałem Artete, ale dobre i teraz. Bo o Bielsie nikt nie ćwierka, więc dawajcie tego Artete już.

KanonierKage komentarzy: 22618.12.2019, 20:26

@lays: Ma 32 lata. Jest 5 lat młodszy od Artety. Za Wikipedią:

2012–2013 1899 Hoffenheim (assistant)
2013–2016 1899 Hoffenheim (youth)
2016–2019 1899 Hoffenheim
2019– RB Leipzig

Arteta, również za Wikipedią:

2016– Manchester City (assistant)

Rozumiesz różnicę? Porównaj jeszcze proszę dokonania wspomnianych klubów w stosunku do Arsenalu.

KanonierKage komentarzy: 22618.12.2019, 19:47

@Armata500: Albo... niech stracę. Wejdę w polemikę. Jeśli moje argumenty były faktycznie totalnie głupie, poproszę o solidne i poparte argumentami przesłanki, które wskazują Artetę jako najlepszego kandydata na objęcie posady trenera Arsenalu. Czekam z zaciekawieniem.

KanonierKage komentarzy: 22618.12.2019, 19:40

@MarioG: Nie bronię Ozila, a za jego zwolnieniem byłem już w zeszłym sezonie. Facet jest niereformowalny i nic tu po nim, takie jest moje zdanie.

Chodziło mi o różnicę w osiągnięciach, którą panowie gwiazdorzy pokroju Ozila na pewno Artecie będą wypominać. Jak to wygląda? Facet, który nigdy nie trenował żadnej drużyny będzie ustawiał grę kolesia z medalem mistrza świata w swojej kolekcji... Naprawdę nikt z Was nie dostrzega, że to nie wróży niczego dobrego?

KanonierKage komentarzy: 22618.12.2019, 19:31

@Armata500: Szanownie Panie Redaktorze Armato. Przyznam nie spodziewałem się tak obszernej odpowiedzi na mój komentarz, który owszem, może nacechowany był nieco złością, ale złością podszytą autentyczną troską o losy klubu, któremu kibicuję od 1998 roku.

Przyznam, że po formie wypowiedzi, jaką Pan Redaktor zaprezentował nie mam ochoty wchodzić w żadne polemiki. Być może faktycznie jako "geniusz" "gówno wiem". Wiem jednak, że nikogo w swojej wypowiedzi nie obraziłem i na nikogo nie bluzgałem. Ton wypowiedzi Pana Redaktora mógłbym nazwać tylko i wyłącznie żenującym.

Waszym - Panowie prowadzący stronę - obowiązkiem jest szacunek wobec ludzi, którzy tu zaglądają. Serio, nie spodziewałem się czegoś tak... przedszkolnego.

Czy rację miałem czy nie, pokaże czas. Obym się mylił w kwestii Artety, w tej chwili moim zdaniem wszystko jest przeciwko niemu. Jego przyjście do klubu w roli trenera to potężne i zupełnie niepotrzebne ryzyko.

piresnisko komentarzy: 4318.12.2019, 19:21

@KanonierKage: argumenty pierwsza klasa haha

zdyp komentarzy: 454818.12.2019, 18:48

lol, coz.... jak wola carlo to niech ida do evertonu

Henryk14 komentarzy: 84918.12.2019, 17:07

Zawodnicy to niech lepiej spie***. Za ciency są, żeby się odzywać...

szyszak komentarzy: 94418.12.2019, 16:51

Pragnę tylko przypomnieć że ci sami zawodnicy jako kapitana wybrali sobie Xhakę

Gryzek komentarzy: 379718.12.2019, 16:20

Z Emery'ego się śmiali i przeszkadzały im analizy wideo. Arteta za mało doświadczony.
Może te gwiazdeczki z Instagrama zaczną robić to, za co im się płaci. Bo obecnie to zajmuje ich wszystko, tylko nie gra w piłkę.

lordoftheboard komentarzy: 822618.12.2019, 14:33

Na te rozkapryszone panienki to nie wiem czy Alex Suszarka Ferguson by dał radę

mitmichael komentarzy: 4924318.12.2019, 14:30

Pilkarze niech nie kombinuja bo trener to jedno a ich kijowa postawa to drugie. Tutaj czy przyjdzie Arteta czy przyjdzie Ancelotti efekt bedzie taki sam, niech sobie popatrza na wyniki Napoli za Ancelottiego

Armata500 komentarzy: 4359 newsów: 13018.12.2019, 13:56

@KanonierKage:

Wszyscy chwalą Artetę, od piłkarzy City po trenerów i wszelakiej maści piłkarskich ekspertów. No tak, ale Ty, wielki znawca,ekspert i autorytet kanonierzy.com sprzed monitora wiesz lepiej jakie cechy posiada Arteta i czy się nada czy nie.

@KanonierKage napisał: "Arteta ma 37 lat, więc jest tak naprawdę niewiele starszy od większości zawodników."

No i ?? Co to ma w ogóle do rzeczy ile lat ma Arteta. Guardiola miał 37 lat gdy obejmował wielką Barcelonę przepełnioną gwiazdami, gdzie rywalizacja z Realem i presja na trofea były i są tam dużo większe niż nasze marzenia o powrocie do LM. Głupi argument bez pokrycia.

@KanonierKage napisał: "Jako gracz nie osiągnął prawie nic, a jako trener ZUPEŁNIE NIC. A taki Ozil ma tytuł mistrza świata na koncie."

Co mają osiągnięcia trenera jako zawodnika do tego, jakim jest trenerem? Zapytaj o to Wengera, Kloppa czy Mourinho geniuszu, to byś się chyba zdziwił. Bo jako zawodnicy nie osiągnęli praktycznie nic.
A co Guardiola co osiągnął jako trener przed objęciem Barcelony? Nic.
Od czegoś trzeba zacząć. I tak samo jak nie jest powiedziane, że Arteta będzie dla nas zbawieniem, tak nie ma powodów, by skazywać go porażkę, bo może i odpali, skoro wszyscy go tak chwalą. Musi mieć jakiś potencjał.

Oczywiście, że Arsenal jest w trudnej sytuacji i trzeba zrobić tutaj solidne porządki. W teorii największe szanse na poukładanie takiego bałaganu miałby doświadczony szkoleniowiec, który zjadł zęby na trenowaniu wielkich klubów. Tylko, że bardzo często teoria, a praktyka nie mają ze sobą wiele wspólnego.

@KanonierKage napisał: "A taki Ozil ma tytuł mistrza świata na koncie. I jak oni się mają go słuchać? Jak zbudować autorytet kiedy drużyna jest podzielona i w strzępach? Tu trzeba kogoś, kto złamie ich wszystkich i ukształtuje na nowo. Serio ktoś myśli, że Arteta się do tego nadaje?"

A co kogo obchodzi jakie tytuły ma Ozil? Gra słabo, człapie co mecz, gwiazdor od siedmiu boleści. Arteta go odstawi od składu jak nie będzie się przykładał i go słuchał i tyle widzieli Mesuta, też mi problem. W ogóle co mnie obchodzi co sobie ten piłkarz będzie myślał na temat Artety, naprawdę. Niech sobie myśli co chce. Żeby jeszcze dobrze grał, stanowił o sile zespołu, a tu jest na odwrót. Jego zdanie jest mało istotne, podobnie jak reszty gwiazdorów.

Nieważne jaki trener przyjdzie, to zawodnicy mają obowiązek go szanować i respektować jego decyzje. Jeśli będzie inaczej to jestem wręcz przekonany, że Arteta nie będzie się pierniczył w tańcu. Inną kwestią jest to, czy mu się to uda, ale czemu mam go skazywać na porażkę i pożarcie przez naszych gwiazdorów? Nie mam ku temu powodów.

Skoro piłkarze City go respektują i stanowi dla nich autorytet, co jest mówione przez nich samych w wywiadach, a to chyba większe gwiazdy i lepsi piłkarze, niż nasze gwiazdeczki, no to czemu u nas ma nie mieć respektu i szacunku jako pierwszy trener? Nie rozumiem tego. Środowisko piłkarskie również jest zgodne - Arteta ma papiery na poważną trenerkę. Ludzie którzy znają Artetę i mają z nim do czynienia wiedzą lepiej od nas, jaki jest i jaki ma posłuch w szatni. My tak naprawdę nie mamy o tym bladego pojęcia, ale już gdy grał u nas zyskał na tyle duży szacunek, że z powodzeniem kapitanował drużynie.

Skąd wiesz, jaki autorytet zbuduje sobie u nas Arteta, kogo złamie i ukształtuje i do czego się nadaje, a do czego nie? Nie wiesz, gówno wiesz. I tyle. Czas pokaże.

@KanonierKage napisał: "Czy w ogóle słyszeliście jak on mówi? Kurde no, piszczy coś tam jak wystraszony kurczak..."

Tego nawet szkoda komentować, bo tak głupiego argumentu dawno nie czytałem.

allshaq komentarzy: 43318.12.2019, 13:54

Mówiłem. Wola dziadka, bo to dobry wujek. Kreator dobrej atmosfery. A jak trzeba zawodników przycinać to konflikty i wylatuje z klubu.

steelhand komentarzy: 24318.12.2019, 13:04

Wsród kandydatów, którzy mają być częścią sztabu trenerskiego Artety, wymienia się byłych i obecnych współpracowników Guardioli - Rodolfo Borrell, Domenec Torrent (jego były asystent z czasów Barcelony, Bayernu), Sam Fagbemi. Xabi Alonso podobno zdementował plotki łączące go ze stanowiskiem na The Emirates. Robi się ciekawie.

gunner1990 komentarzy: 370918.12.2019, 13:03

Śmieszy mnie jak ktoś jako argument za arteta uważa słowa przychylne o nim... A czy kiedykolwiek słyszeliście żeby trener menadżer czy ktokolwiek mówił że pracuje z patalachem że się nie nadaje itd ? Wenger o bouldzie i każdy inny o każdym fachowców swoim też mówi chwalebnie tak jak o każdym nowo zatrudnionym czy o piłkarzach przychodzących do klubów a jakie to ma odzwierciedlienia w praktyce to już różnie bywalo

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268318.12.2019, 11:48

@ziom:

Guendo człapie po boisku.?!
Ciekawe.....

mikbla92 komentarzy: 29418.12.2019, 11:17

Ja mam wrażenie, że Ancelotti już trochę się wypalił. Arteta jest nieco ryzykowna opcja, ale to bylby powrot do korzeni tego klubu, czyli zatrudnianie ludzi nie za nazwisko, dokonania i marketing, a talent i perspektywy. Absolutnie wszyscy, ktorzy pracowali z Arteta mowili dokladnie to samo, ze ma swietlana przyszlosc na lawce trenerskiej i to nie jest przypadek. Przypominam 'Arsene who?' ;)

steelhand komentarzy: 24318.12.2019, 10:17

The Mirror informuje, ze Arteta zgodził się na warunki 3 letniego kontaktu i oficjalne potwierdzenie nastąpi dzisiaj wieczorem lub jutro rano. Ma prowadzić drużynę już w meczu z Evertonem. Trzeba teraz cierpliwie czekać na rozwój sytuacji.

Koo7i komentarzy: 66218.12.2019, 10:14

Jeżeli to prawda to bardzo mnie to cieszy. Mikel wydaje się byc profesjonalista i nauczył się że liczy się drużyna A nie jednostka, pod wodzą Pepa. Arteta będzie surowszy niż się wydaje. Gość lubi ład i porządek, co można zaobserwować po jego fryzurze chociażby. Pozbedzie się zbuntowanych jednostek w pierwszej kolejności, a reszta sama się obudzi, że to nie koncert życzeń.

Ech0z komentarzy: 1040718.12.2019, 09:49

Franciszek Smuda z niepokojem przygląda się tej przypadłości

pumeks komentarzy: 2080818.12.2019, 09:28

Zawodnicy chcą BOSSA, a nie kumpla.....

gunner1990 komentarzy: 370918.12.2019, 09:18

Porownywanie artety o którym tylko wiadomo że jest asystentem pepa do carlo to jak porownywanie fiata 126p do porshe wiadomo że fiat to klasyk:p

softgreat komentarzy: 208118.12.2019, 09:17

niech ida do evertonu. to nie koncert zyczen. im placa calkim dobrze za gre (beznadziejna)

Supertramp21 komentarzy: 64018.12.2019, 09:09

@KanonierKage: zdobył bądź co bądź 2 tytuły premier league u boku pepa o czym nasi zawodnicy mogą tylko pomarzyc. Jedynie Luiz ma mistrzostwo

timiiiii komentarzy: 195718.12.2019, 08:46

@Thoneick napisał: "Chcą Ancelottiego, bo ten chce Ibrahimovicia"

tak! to dokladnie co nam potrzeba. kolejny rozkapryszony napastnik.

marcin04c komentarzy: 299218.12.2019, 07:56

A ja wolę Allegriego. :D

ziom komentarzy: 190018.12.2019, 07:50

Trener nie jest od lubienia dla zawodników a tylko jest ich szefem.Zawodnicy mają się go trochę bać i darzyć go szacunkiem.Przypominam,że w Arsenalu zawodnicy to w większości milionerzy którzy często jak Ozil czy Guendo człapią po boisku.Arteta jeśli ma warsztat na wysokim poziomie to jestem pewien,że zrobi wszystko aby się pokazać jak z najlepszej strony.Carlo od kilku sezonów jak dla mnie odcina kupony od swojej kariery.

PanMisiek komentarzy: 61418.12.2019, 07:39

Mogą sobie chcieć - Carlo został właśnie trenerem Evertonu.

toure2 komentarzy: 32218.12.2019, 06:47

@marcingus1: tu raczej chodzi o statystykę bo zdecydowanie więcej jest byłych świetnych piłkarzy którym na ławce trenerskiej się nie powiodło niż nowych trenerów na rynku którzy w debiucie osiągnęli sukcesy w dużym klubie.

toure2 komentarzy: 32218.12.2019, 06:43

Carlo ma nie tylko doświadczenie ale i zaufanych ludzi w sztabie w przeciwieństwie do Artety który takowy będzie dopiero tworzył. To po raz a po dwa Włoch ma mega nazwisko w branży a to mogłoby się przydać na rynku transferowym być może dzięki niemu udałoby się pozyskać kogoś z Napoli?

Thoneick komentarzy: 198018.12.2019, 04:25

Chcą Ancelottiego, bo ten chce Ibrahimovicia

bayakus komentarzy: 128518.12.2019, 03:22

Teoria a praktyka to dwie różne rzeczy. Faktem jest, że Arteta ma wielki potencjał skoro jest tak chwalony przez ekspertów pierwszego kalibru. Faktem jest również, że póki co był jedynie pasażerem u Guardioli więc nawet najlepsi mogą się tutaj mylić. Po prostu piłka go zweryfikuje i to też jest fakt ;) Ancelotti natomiast lata chwały ma raczej za sobą, ale ma też ogromne doświadczenie na absolutnie najwyższym poziomie. Staram się być obiektywnym. Włoch racjonalnie rzecz biorąc byłby chyba nieco lepszym wyborem, lecz jeśli ryzyko się opłaci to możemy mieć pewnego dnia kogoś pokroju Pepa. Dlatego mimo wszystko odważyłbym się na Mikela.

El_Artillero komentarzy: 108318.12.2019, 01:45

@thide:

Skoro cytuję fragment tekstu, w którym napisane jest "(...) który od wielu lat znajduje się w ścisłej czołówce w swoim fachu.", po, czym neguję tę tezę, chyba logicznym jest, iż uważam, że moim zdaniem już dawno nie jest w topce. Chyba jednak przeceniłem umiejętności interpetowania niektórych redaktorów. Ale spoko, nic się nie stało, każdy ma gorsze chwilę, nie przejmuj się ;)

bayakus komentarzy: 128518.12.2019, 01:20

"źrodło: mirror.co.uk"...

marcingus1 komentarzy: 117818.12.2019, 01:17

@lays: dokładnie, ile wygrał Negelsmann jako piłkarz, ile mial lat jak został pierwszym trenerem hoffenheim. Ale Arteta z pewnością się nie sprawdzi, przecież nic nigdy nie prowadził, a piłkarze więcej od niego wygrali w życiu. Janusze proszę was

kuzguwu komentarzy: 538618.12.2019, 01:08

Tym bardziej trzeba zatrudnić Artetę

Marzag komentarzy: 41235 newsów: 118.12.2019, 00:54

@Azde1: menadżer ma wpływ na to co się dzieje w klubie a trener bierze co mu bozia(zarząd) da i próbuje coś z tego ulepić.

Azde1 komentarzy: 5818.12.2019, 00:50

czym sie rozno trener od menago?

AtheneWins komentarzy: 6442 newsów: 218.12.2019, 00:47

Wiek to tylko liczba. Ważne by trener wiedział CO DOKŁADNIE CHCE ZROBIĆ. Ancelotti już zwietrzał. Widać to po jego ostatnich przygodach. Dałbym szansę Artecie. Może uczeń przerośnie mistrza w pojedynku Pep vs Mikel heheh.

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268318.12.2019, 00:21

Wszyscy poza 4 zawodnikami przychodzą po swoją dniówkę to co się dziwić, że czytamy i takie rzeczy

Castillo komentarzy: 219118.12.2019, 00:20

Żeby jeszcze tu faktycznie grali zawodnicy, których głos w takich sprawach powinien się liczyć to spoko, ale tutaj oprócz Aubameyanga nie ma zawodników klasy światowej i nie ma się co oszukiwać. Oni mają jeszcze czelność coś szczekać odnośnie tego kto powinien zostać zatrudniony? Banda rozkapryszonych pizdeczek, którym przydałby się węgorz Vieiry na twarz.

tomash473 komentarzy: 211518.12.2019, 00:12

A nie, w porządku zawodnicy wybierają sobie kto ma ich trenować. Już mnie chyba nic nie zaskoczy w tym klubie. Arsenal to ostatnio takie pośmiewisko, że ogarnia człowieka trwoga.

MarioG komentarzy: 121918.12.2019, 00:04

@KanonierKage: Taki Oezil to powinien wypier...w podkoksch z klubu leser zafajdany, Gwiazda truchtania na czas. A co Mou wybrał jako piłkarz? Nic. Przestań farmazony pisac.

Szogun komentarzy: 28577 newsów: 317.12.2019, 23:45

To niestety nie fake. Leserzy bawią się w decydowanie jak nie powinno nawet niektórych tu być. Goście mają miliony na koncie, co tydzień są oglądani przez rzeszę fanów a zachowują się jak rozpieszczone niedorozwoje.

thide komentarzy: 32389 newsów: 185217.12.2019, 23:39

@El_Artillero napisał: "Jeśli masz problem w zrozumieniu czyjegoś komentarza po przeczytaniu go tylko raz, przeczytaj drugi zanim walniesz argumentem nie na temat i zmarnujesz kilka minut na wejście na wikiepdię"

No chyba jednak ty masz problem z poprawnym wylewaniem swoich myśli bo nigdzie nie wspomniałeś o tym że chodzi ci o ostatnie lata. Argument chyba na temat. Przeczytaj proszę artykuł jeszcze raz i przestudiuj swój komentarz.

lays komentarzy: 3987117.12.2019, 23:14

@KanonierKage:

A ile lat ma Negelsmann?

lays komentarzy: 3987117.12.2019, 23:14

@pauleta19: +100

KanonierKage komentarzy: 22617.12.2019, 23:07

Arteta ma 37 lat, więc jest tak naprawdę niewiele starszy od większości zawodników. Jako gracz nie osiągnął prawie nic, a jako trener ZUPEŁNIE NIC. A taki Ozil ma tytuł mistrza świata na koncie. I jak oni się mają go słuchać? Jak zbudować autorytet kiedy drużyna jest podzielona i w strzępach? Tu trzeba kogoś, kto złamie ich wszystkich i ukształtuje na nowo. Serio ktoś myśli, że Arteta się do tego nadaje? Czy w ogóle słyszeliście jak on mówi? Kurde no, piszczy coś tam jak wystraszony kurczak...

cwalin komentarzy: 236417.12.2019, 22:55

Przeciez to fejk.Panowie redaktorzy nie bawmy się w Pudelka.

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com