Komentarze użytkownika Mlk

Znaleziono 178 komentarzy użytkownika Mlk.
Pokazuję stronę 2 z 5 (komentarze od 41 do 80):

@pauleta19: jako aktor to tak ;)

@Dominik11: Ramsey zagram do Ozila ktory mogl strzelac czyli mimo wszystko zrobil wiecej :)

@patryksz: szarpie to chyba wozek w biedronce :D bo zlotowka mu nir wchodzi ;)

@FabsFAN: no cos Ty to nasz zbawiciel ;) moglby chociaz w polu karnym sie przewracac

@metjuAFC: oceniaj gre zawodnika a nie obrazaj go :)

@wejsun: rozumiem komentatora a nie Guardioli ;) bo ja slyszalem ze Guardiola wogloe na meczu sie nie pojawil ;)

@wejsun: tak i zeby grali jak na treningu :) jakies zrodlo ma ten komentator? Bo moze powiedzial ze wystawil Guardiola sklad rezerwowy :D

@FabsFAN: dlatego widze Iwobiego i Nilesa bardziej za niego i tez nie rozumim czemu gra w 1 skladzie :(

@FabsFAN: ale ze co Wilshere gra w defensywie :D

Po co sie spinac jak Wenger wygra to i tak bedzie gadka ze to nic nie warty puchar. A jak Guardiola to ze mega trener :)

@DexteR_000: i to nie wina Wengera :)

Wilshere znowu sie przewraca tym razem dobrze ze blizej bramki :)

Nie Chambers a Mustafi :)

Ramsey narazie najlepiej gra.

@duzy469: zgadza sie i tak ze udalo mu sie uderzyc za 2 razem to dobrze.

Komentowany temat: Składy: Arsenal vs Manchester City 25.02.2018, 17:29

A ja sie obawiam wystepu Wilshere'a i jego bledow wole Niles'a i Iwobiego. Oby w koncu raz mnie zaskoczyl.

Ogolnie tekst dobrze napisany.

Komentowany temat: Wenger broni Wilshere’a 24.02.2018, 13:15

@Chrisho38: po czesci tutaj troche wiecej odpowiedzi znajdziesz: https://kanonierzy.com/news/roy-keane-krytykuje-wilshere-a/44842/
A odnoszac sie do Twoich podpunktow :):
1. Widzisz ponownie stwierdzenie ze inni tez grali slabo :) Wilshere zagral slabo i w mojej skromnej ocenie byl jednym z najslabszych ogniw w tym meczu. A dostal jedna z najlepszych ocen na ktora nie zasluzyl. Elneny zagral lepiej a Xhaka o niebo lepiej taktycznie anizeli Wilshere. Ale jak wspomnialem to moja skromna ocena. A oceny na k.com to kpina i konkurs pieknosci i sympatii ;)
2. Pisze tak bo tyle samo do 1 skladu by wnosil Jenkins co wnosi obecnie Wilshere. Czyli brak efektow. Tak poza tym Jenkins w WHU na wypozyczeniu przed kontuzja gral przyzwoicie.
3. Jest lepszy w defensywie: lepiej sie ustawia, lepiej utrzymuje pozycje w obronie. Zgadzam sie, mimo ze Ramsey sie zapuszcza sa tego czasem efekty w przeciwienstwie do Wilshere´a. Xhaka go zabezpiecza (tak samo zabezpiecza Wilshere´a) a on pozniej wraca i pilnuje pozycji i robi to skutecznie. Mimo ze Wilshere ma lepsze umiejetnosci techniczne i wiekszy potencjal od Ramsey´a to obecnie Ramsey zasluguje bardziej na 1 sklad. A umiejetnosci i potencjal musi Wilshere tez wykorzystac. Bo jakby nie bylo dostaje najwiekszy kredyt zaufania jesli tego nie potrafi wykorzystac to trzeba zrobic miejsce dla kogos innego albo jako co najwyzej zmiennik sie nadaje. To jak broni to podalem minuty meczu ponizej.
4. 4. Xhaki "nikt nie lubi", bo nie spełnia pokładanych w nim oczekiwań (a kosztował nie tak mało). Czy koszowal malo czy duzo to szczerze jest mi to obojetne nie moja kasa dla mnie 1 mln to sporo a budzet klubu sie zgadza :) Tak sie zastanawiam jakie sa Twoje oczekiwania w stosunku do Xhaki? Bo czasami wydaje mi sie ze oczekuje sie od niego aby byl zwinny jak Sanchez i szybki jak Aubameyang i strzelal tyle bramek co Kane :) to tak samo jakby sie oczekiwalo od Wilshere aby byl wysoki jak Lukaku, a Miki silny jak Giroud ;) Xhaka w mojej skromnej ocenie zrobil najwiekszy postep i gra najrowniej. Polepszyl gre w defensywie czyli lepiej sie ustawia i odbiera pilke, nie ma glupich fauli i czerwonych kartek, zaczal uzywac coraz czesciej prawej nogi i potrafi posylac na skrzydla dlugie pilki i mam nadzieje ze z Obama to bedzie wychodzilo.
5. A przepraszam co stoi na przeszkodzie? Xhaka, Iwobi czy Welbeck a moze cala druzyna sie zmowila i nie daje mu pilki ;) ? W obronie nic nie gra wiec moze pograc chociaz z przodu. :)
6. Wybacz jesli przykleilem Tobie latke wyznawcy i jesli urazilem to nie mialem takiego zamiaru :)
7. Zrobilem literowke zgadza sie blad :) nie bede sie doszukiwal 2 dna ;)

Ja sie nie spinam ale badzmy rzetelniejsi w ocenach Wilshere´a :)
A w niedziele wierze ze wygramy :)

Komentowany temat: Roy Keane krytykuje Wilshere'a 23.02.2018, 21:02

@praptak: z mila checia wyjasnie, zeby nie bylo ze sie uchylam albo unikam odpowiedzi ;) uwazam ze Anglicy sa faworyzowani bo to po prostu angielska liga ;)ale to moja opinia, przyklad dla mnie Wilshere, Ali, Stu Evans ich bledy sa umiejszane. Wilshere jest Anglikiem i jest nasza, Arsenalu maskotka nie ukrywajmy tak po prostu juz jest ze na niego sie patrzy laskawszym okiem ;) Ale nie podoba mi sie jego faworyzowanie przez k.com i nie odpuszcze mu ani jednego bledu. :)
Potrafi na mnie zrobic wrazenie ale nie widze sensu wychwalania go jak robi to caly czas reszta. nawet jak gra slabo wtedy i tak inni sa winni ;) jak Iwobi, Xhaka ,Ramsey czy Welbeck a nawet wczesniej Walcott.
Wilshere jest nadal dla mnie nieoszlifowanym diamentem. Wielki potencjal, talent i wkurza mnie jak to marnuje on sam a nie Wenger zeby nie bylo ze to teraz jego wina. Ma numer 10 i chce byc kapitanem ale na to musi zapracowac gra i charakterem i przewodzic druzynie jak jest w opalach a nie chowac glowe w piach jak reszta ;). A nie pozniej czytam ze Wilshere nie mial z kim grac i jaki on biedny, wszyscy jedziemy na tym samym wozku klub, pilkarze i kibice :) Juz bardziej dla mnie Xhaka zapracowal na opaske mimo ze jest tu nielubiany nasz Arsenalu klocek ;)
P.S. Nie czuje sie atakowany i fajnie ze spytales mam nadzieje ze zaspokoilem troche ciekawosc. Masz racje umiesilem w dwoch miejscach ten sam komentarz z lenistwa :) ale dopisalem ze mimo wszystko dobrze ze Wenger stanal w jego obronie bo nikt nie bedzie krytykowal Naszych a tym bardziej z Manu :)
P.S.2. Nie mow nikomu o tym na k.com ale Wilshere jest nadal, teraz juz jednym z paru moich ulubionych pilkarzy Arsenalu ;) mimo ze mi go troche zniesmaczyli :D

Komentowany temat: Wenger broni Wilshere’a 23.02.2018, 19:57

@Chrisho38:wierz mi lub nie ale jesli chodzi o ligowe spotkania nie ominalem ani jednego jesli mowimy o ostatnich 4 spotkaniach to przeciwko np. totkom zagral padake i byl jednym z najgorszych. Oczywiscie nie wg jego wyznawcow :) Jak dobrze pamietam to okolo 26, 55 i 70 min Wilshere popelnial szkolne bledy i tylko Czech mu uratowal dupsko. juz jednemu z naszych kolego pisalem o tym. Wierz mi cieszylbym sie jakby zaczal grac fenomenalnie ale nie bede sie z jego ocena patyczkowal bo sie nazywa Wilshere ;)

Komentowany temat: Wenger broni Wilshere’a 23.02.2018, 18:54

@Chrisho38: jednym z najlepszych :D w czym, bo chyba inne mecze ogladamy. Xhaka, Ramsey, a nawet Elnenny wiecej wnosi do 1 skladu. Niestety przykre ale to prawda.

Komentowany temat: Wenger broni Wilshere’a 23.02.2018, 18:51

Ktos publicznie skrytykowal Anglika w Anglii. Przeciez to skandal :) Wilshere caly czas gra slabo i popelnia szkolne bledy. Caly czas to pisze, ale to przeciez maskotka i jaka to bezczelnosc go krytykowac :)
Poziom Jenkinsa, co najwyzej zmiennik i na lawke. Zgadzam sie obecnie Ramsey lepszy i nie tylko skuteczniejszy w ofensywie ale i w obronie. Xhaka moze i kloc ale lepszy w obronie i dokladniejszy ale go przeciez nikt nie lubi. ale pewnie bedzie skandal wsrod wyznawcow Wilshere. Mam nadzieje ze nie przedluzy kontraktu i kupimy kogos wartosciowego. Mial byc nastepca Cazorli a prawda jest taka ze nie dorasta Cazorli do piet. Chociaz miloby bylo sie mylic. P.S. mimo wszystko plus dla Wengera ze go broni.

Komentowany temat: Roy Keane krytykuje Wilshere'a 23.02.2018, 18:45

Ktos publicznie skrytykowal Anglika w Anglii. Przeciez to skandal :) Wilshere caly czas gra slabo i popelnia szkolne bledy. Caly czas to pisze, ale to przeciez maskotka i jaka to bezczelnosc go krytykowac :)
Poziom Jenkinsa, co najwyzej zmiennik i na lawke. Zgadzam sie obecnie Ramsey lepszy i nie tylko skuteczniejszy w ofensywie ale i w obronie. Xhaka moze i kloc ale lepszy w obronie i dokladniejszy ale go przeciez nikt nie lubi. ale pewnie bedzie skandal wsrod wyznawcow Wilshere. Mam nadzieje ze nie przedluzy kontraktu i kupimy kogos wartosciowego. Mial byc nastepca Cazorli a prawda jest taka ze nie dorasta Cazorli do piet. Chociaz miloby bylo sie mylic.

Komentowany temat: Wenger o Iwobim oraz Wilsherze 23.02.2018, 18:28

Krytyka Iwobiego standardowo, ale Wilshere to zagral jeszcze gorzej ale to przeciez Wilshere. Oby nie przdluzyli kontraktu z nim i kupili kogos bardziej wartosciowego.

Komentowany temat: Dopełnić formalności. Arsenal - Östersunds 22.02.2018, 22:04

@paw3u: no cos Ty Wilshere to prawdziwy kanonier to przeciez innych wina ;)

Komentowany temat: Dopełnić formalności. Arsenal - Östersunds 22.02.2018, 22:02

@XandeR: ale Wilshere gra :) nie Xhaka

Komentowany temat: Dopełnić formalności. Arsenal - Östersunds 22.02.2018, 22:00

O Wilshere gra w pierwszym skladzie :) o znowu przegrywamy, ale grunt ze ,,znowu najlepszy na boisku'' :D i bedzie mial najlepsza ocene

Komentowany temat: Giroud o różnicy między Conte a Wengerem 19.02.2018, 10:09

Szkoda, ale juz byl najwyzszy czas sie pozegnac, dobry joker, zawodnik na lawke. Kolej na Wilshere albo podniesie sie aby byc nastepca Cazorli albo trzeba innego szukac.

Komentowany temat: Wright krytycznie o środku pola Arsenalu 13.02.2018, 21:22

@mlody323323: oczywiscie wiem ze jest bardziej odpowiedzialny za ofensywe i do tego posiada umiejetnosci. Staral sie i mysle ze wszyscy sie starali ale to nie znaczy ze dobrze gral i grali. Wedlug mnie Elneny i Xhaka zagrali w ogolnym rozrachunku lepiej w przeciwienstwie do Wilshere'a ktory popelnil 3 duze bledy w 26min, 53 min i 70 min i pisze nie o bledach ze zle podal i nic z tego nie wyszlo tylko bledy po ktorych spursi stworzyli grozne akcje. A Wilshere jest nie oceniany przez swoja gre tylko przez sympatie do niego i ze jest angolem a faworyzowania nie lubie ale to prasa angielska :)
Od Elneniego czy Xhaka za to nie oczekuje gry w ofensywie na poziomie Mikiego, Ozila czy Wilshere ale czesto dostaja za to.
@pauleta19: zgadzam sie ze Elneny to przecietniak ale taki solidny. Na lawke sie przyda. Xhaka mysle ze mimo wszystko i tak jeden z lepszych klockow w CM, DM w PL:) i wydaje mi sie ze jednak jako jedyny uczy sie na bledach, szybki to on jak Obama to nigdy nie bedzie a oczekiwanie tego to jak od Sancheza ze bedzie wysoki jak Lukaku.;)
@ljungberg77: tez tak mi sie niestety wydaje. Ale jest nasza maskotka i tez kogos takiego potrzeba. Obecnie mimo wszystko Ramsey wygrywa.
Teraz LE trzeba wygrac i carbonara puchar. Wenger kontrakt do konca nastepnego sezonu i niech robi swoje przez ten czas. tak czy inaczej kibicujemy i glowa do gory Kanonierzy!!!

Komentowany temat: Wright krytycznie o środku pola Arsenalu 13.02.2018, 14:16

Kolejny wyznawca Wilshere'a. Bo to przeciez skandal by bylo go skrytykowac po meczu bo to angol. Akurat Elneny i Xhaka nie popelniali takich bledow jak Wilshere w obronie po ktorych o maly wlos nie stracilismy bramek. Zagral kiepsko jak caly blok ofensywny i tyle w temacie.

Komentowany temat: Bellerin: Alexis czasami zbyt wiele wymagał 13.02.2018, 14:04

@zly_kanonier: a ja mysle ze k.com chce dorownac tytulem pudelkowi ;)

Komentowany temat: Bellerin: Alexis czasami zbyt wiele wymagał 12.02.2018, 22:46

Dobrze by bylo podawac bezposredni link do artykulu, zeby mozna bylo sobie samemu oryginal przetlumaczyc. Bym powiedzial ze chodzilo bardziej o wymagajaca mentalnosc, charakter, upartosc Sancheza. A nie ze wymagal za duzo od nich.

Komentowany temat: Oceny Kanonierzy.com: Tottenham 1-0 Arsenal 12.02.2018, 22:27

Wilshere'a jego ocena to kpina, standardowo ocena zawyzona, koles zrobil 3 ogromne bledy w obronie po ktorych mogly pasc bramki 26min, 53 min i 70 min. Tak wiec albo Wilshere, Miki, Ozil, Iwobi i nawet Welbeck takie same oceny z bloku ofensywnego, czyli nijakie ale sprawiedliwe. Na plus jedynie strzal w strone bramki. Lacazette ocena zanizona ale przynajmniej mial sytuacje strzelecka, tak samo zanizona ocena u Iwobi'ego gral ogolnie bezbarwnie ale wypracowal sytuacje strzelecka. Xhaka i Elneny zagrali lepiej a mimo to oceny gorsze od pupila Wilshere'a.

Komentowany temat: Wilshere po meczu z Tottenhamem 11.02.2018, 21:48

@Rhazzel: niestety w tym meczu nie wykreowal sytuacji strzeleckiej. Zrobil to Iwobi w 92 minucie.

Komentowany temat: Wilshere po meczu z Tottenhamem 11.02.2018, 21:46

@Master10: i o co mi jeszcze chodzi, to ze jest tutaj faworyzowany a jego bledy sa umniejszane anizeli innych. Wyobraz sobie ze tego wywiadu udzieliby Wenger wtedy bylby dopiero hejt ;) niestety obecny tutaj kult Wilshere'a sprawia ze jeden z moich ulubionych pilkarzy zaczyna gasnac w moich oczach a jego braki i bledy bede ocenial i uwydatnial.

Komentowany temat: Wilshere po meczu z Tottenhamem 11.02.2018, 21:34

@Master10: ja podakem przynajmniej jakikolwiek arument badz statystyki :) czy moge oczekiwac tego od Ciebie? Podalem nawet minuty meczu gdzie Wilshere popelnil fatalne bledny po ktorych moglo sie skonczyc strata bramki dla nas. Ja nie bede wielbil przynajmniej uprawial kultu Wilshere'a tylko dlatego ze sie nazywa Wilshere. A jesli tak jest traktowany to niech bedzie uczciwie oceniany. Po pierwsze Xhaka i Elneny grali chyba na pozycji, po drugie nie popelniali takich bledow w obronie. Polecam okolo 53 min fantasyczne podanie Wilsherea do Xhaki :)
A czy Ty chociaz przytoczyles 1 argument, bo niestety ani jednego nie moge sie doszukac :)? Bo ja moge dyskutowac ale dyskusja nie polega na wymianie pogladow i argumentow, ktore jedynie niestety padly tylko z mojej strony.
Masz prawo miec swoje odczucia i punkt widzenia, ktory moglby byc sluszny, nie neguje tego. Ale na chwile obecna nie uargumentowales wiec to nie jest dyskusja :) a ja pokazalem bledy jakie popelnil.

Komentowany temat: Iwobi z przeprosinami dla kibiców 11.02.2018, 20:17

@Traitor: byl uznany spalony wiec sytuacji nie bylo. Strzal z dystansu fakt byl. 2 otwierajace podania? Chyba dla Spurs 26min. Jak nie doskoczyl do Eriksena ktory dosrodkowal do Kane, 53 min jak dostal kanal i zostal ominiety przez co kolejna grozna sytuacja dla kogutow byla i 70 min bezsensowne zagranie do tylu do Xhaki. To w sumie 3 grozne otwierajace ,,podania''. Iwobi mial przynajmniej 1 otwierajace podanie.

Komentowany temat: Iwobi z przeprosinami dla kibiców 11.02.2018, 20:06

@Marcel90: raz slusznie, raz nieslusznie niestety. Uznany byl spalony wiec kluczowego podania nie bylo.

Komentowany temat: Iwobi z przeprosinami dla kibiców 11.02.2018, 19:17

Wole Iwobiego w pierwszym skladzie anizeli Wilshera. Mial przynajmniej przez 25 min 1 kluczowe podanie niz Wilshere przez 90 min. Mecz do zapomnienia.

Komentowany temat: Wilshere po meczu z Tottenhamem 11.02.2018, 18:24

@Master10:: ,,jak pokazesz, ile podan do przodu procentowo mial Wilshere i pozostala dwojka, to wtedy bedzie mozna dyskutowac'' po pierwsze dlaczego ja mam to sprawdzic a nie Ty skoro chcesz to wiedziec? Ja wiem ze jest to nie istotne. Bo te podania byly tak produktywne jak wykopywanie przez Czecha pilek. Ale roznica jest taka ze przynajmniej Czech uratowal nas przed porazka 3, 4 do zera, chociaz to i tak zadne pocieszenie Wilshere nie mial ani JEDNEGO kluczowego podania i to jest fakt. Powiedz prosze co zrobil Wilshere w tym meczu? Nie wiedzialem ze Wilshere gral na tej samej pozycji co Xhaka i Elneny :) nie przedstawiles zadnego argumentu. Wiec ,,lawina Twoich argumentow'' przytloczyla mnie jak produktywnosc i jakosc Wilshera w tym meczu :D

Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester City - Arsenal 31.03.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Brentford 9.03.2024 - godzina 18:30
2 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal28204464
2. Liverpool28197264
3. Manchester City28196363
4. Aston Villa29175756
5. Tottenham28165753
6. Manchester United281521147
7. West Ham29128944
8. Brighton28119842
9. Wolves281251141
10. Newcastle281241240
11. Chelsea271161039
12. Fulham291151338
13. Bournemouth28981135
14. Crystal Palace28781329
15. Brentford29751726
16. Everton28871325
17. Luton29571722
18. Nottingham Forest29671621
19. Burnley29452017
20. Sheffield Utd28352014
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland185
O. Watkins1610
Mohamed Salah159
D. Solanke153
Son Heung-Min148
J. Bowen143
B. Saka137
A. Isak120
C. Palmer118
P. Foden117
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
0
Gracz lutego wybór redaktorów
6
Gracz lutego wybór użytkowników Aaron Ramsdale
Aaron Ramsdale
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1 2 3 4 5 6