Komentarze użytkownika creatiVe4

Znaleziono 3618 komentarzy użytkownika creatiVe4.
Pokazuję stronę 10 z 91 (komentarze od 361 do 400):

Komentowany temat: Obszerny wywiad z Cazorlą 12.09.2012, 09:12

ejj ludzie pilnie potrzebuje dobrego polskiego hh, dużo kawałków :D

Komentowany temat: Obszerny wywiad z Cazorlą 12.09.2012, 08:30

Ale ludzi coś dziś tu dużo :P

Komentowany temat: Arsenal zainteresowany Drogbą? 12.09.2012, 08:16

FcArs
Nikt się nie zniechęca, ale tygodniowka ?

Komentowany temat: Arsenal zainteresowany Drogbą? 12.09.2012, 08:15

hah, nie stać nas :D

Komentowany temat: Santi Cazorla najlepszym graczem sierpnia 11.09.2012, 17:00

Zainstalowałem origin i jak włączam gre to wysykakuje ze mam sie zalogowac i jak sie zaloguje to musze wpisac jakis kod dostepu do gry. Co mam zrobic zeby gra chodziła?

Komentowany temat: Kanonierzy w reprezentacjach 11.09.2012, 08:50

kanonier

5

Komentowany temat: Głosuj na mecz Arsenalu w ankiecie Canal+! 09.09.2012, 17:49

napisałem sam, spadam, nara :D

Komentowany temat: Głosuj na mecz Arsenalu w ankiecie Canal+! 09.09.2012, 17:41

Żal mi Cie :d nie chce mi sie :D

Komentowany temat: Głosuj na mecz Arsenalu w ankiecie Canal+! 09.09.2012, 17:35

Razem ze swoją koleżanką z USA planujesz robić coś dla poprawy zdrowia. Koleżanka proponuje wspólne przejście na zdrowszą dietę. W rozmowie z nią, porusz następujące kwestie: * źródła informacji o dietach, *koszty diety, *spodziewane efekty, *twoje doświadczenia z dietami. Ma być to napisane jako tylko moje dialogi, bez tej koleżanki. Byłby ktoś taki chętny i mi pomógł? ;P

Komentowany temat: Głosuj na mecz Arsenalu w ankiecie Canal+! 09.09.2012, 15:33

MAriusz

Seat Cordoba 1.4 na gaz :P

Komentowany temat: Głosuj na mecz Arsenalu w ankiecie Canal+! 09.09.2012, 15:18

Athene

nie, dla siebie, aby czerpać przyjemność z jazdy :D

Komentowany temat: Głosuj na mecz Arsenalu w ankiecie Canal+! 09.09.2012, 15:16

kto tutaj słucha HH ? Jakieś kawałki fajne do fury, bo brak pomysłów już :D

Komentowany temat: Głosuj na mecz Arsenalu w ankiecie Canal+! 08.09.2012, 10:39

no robi się ciekawiee :P 0,1% to nie dużo, róbcie co możecie, na fejsa, nk, wszędzie wstawiajcie :D

Komentowany temat: Anfield zdobyte! Arsenal 2-0 Liverpool! 05.09.2012, 20:30

czy new yorker ma jakiś sklep internetowy tzn. coś takiego jak house, cropp ?

Komentowany temat: Anfield zdobyte! Arsenal 2-0 Liverpool! 05.09.2012, 09:29

aha ? LOL

Komentowany temat: Anfield zdobyte! Arsenal 2-0 Liverpool! 05.09.2012, 09:19

Witam. Będzie gdzies transmitowany mecz naszej kadry w piątek ?

Komentowany temat: Ostatnie chwile okienka transferowego, minuta po minucie! 31.08.2012, 22:30

Ale beka, ja tu myślałem że z2 transfery będą na 100% a tu nic :D

Komentowany temat: Ostatnie chwile okienka transferowego, minuta po minucie! 31.08.2012, 21:27

gdzie mogę znaleźć liste wszystkich transferów z dziś czy tam okienka ?

Komentowany temat: Ostatnie chwile okienka transferowego, minuta po minucie! 31.08.2012, 21:25

Witam. Byłem zajęty. Co się dzieje ? od 18 nie było mnie

Komentowany temat: Ostatnie chwile okienka transferowego, minuta po minucie! 31.08.2012, 18:09

M4K
Fajne, ale nie.

Komentowany temat: Ostatnie chwile okienka transferowego, minuta po minucie! 31.08.2012, 18:06

kwiatinho

Super ; >

Komentowany temat: Ostatnie chwile okienka transferowego, minuta po minucie! 31.08.2012, 18:05

jimmy

jeszcze nic i nie wiem co mam kuupić :D może mi podpowiecie? dużo Was tu dziś :D na 17urodziny i na pół roku ;p

Komentowany temat: Ostatnie chwile okienka transferowego, minuta po minucie! 31.08.2012, 18:04

MAteusz4Kanonier --> ej ej ;d odwal sie ;p no nudzi mnie to już ;d same ploty, zero konkretów ;d można by o czymś normalnym pogadać :d np. co robicie ? :D

Komentowany temat: Ostatnie chwile okienka transferowego, minuta po minucie! 31.08.2012, 17:59

To o czym pogadamy ? :D

Komentowany temat: Ostatnie chwile okienka transferowego, minuta po minucie! 31.08.2012, 17:57

A_1886
Przeciez wygramy LM ^^

Komentowany temat: Ostatnie chwile okienka transferowego, minuta po minucie! 31.08.2012, 17:50

kto pamięta lewego obrońcę z bodajże Omanu ? XD

Komentowany temat: Ostatnie chwile okienka transferowego, minuta po minucie! 31.08.2012, 17:48

po co Wy się kłocicie ? LOL nie wymyslajcie kogoś, kogo nie będzie .. bo tylko niepotrzebny spam sie robi, oarnijcie troche, na spokojnie to weźcie a nie na huuuraaa

Komentowany temat: Ostatnie chwile okienka transferowego, minuta po minucie! 31.08.2012, 16:44

bociek
jest już, ale w Schalke

Komentowany temat: Ostatnie chwile okienka transferowego, minuta po minucie! 31.08.2012, 16:42

aguero

hm ?

Komentowany temat: Ostatnie chwile okienka transferowego, minuta po minucie! 31.08.2012, 16:16

Ale paranoja . Nie piszcie tak szybko bo nie nadążam ;o ;d

Komentowany temat: Ostatnie chwile okienka transferowego, minuta po minucie! 31.08.2012, 16:13

Wrócilem z trasy. Coś się dzieje ?

Komentowany temat: Ostatnie chwile okienka transferowego, minuta po minucie! 31.08.2012, 15:01

rzuć ktoś link do zdjęcia benia w golfie ;d

Komentowany temat: Ostatnie chwile okienka transferowego, minuta po minucie! 31.08.2012, 14:55

oooo looosie :D Bastos tam poszedł ; o

Komentowany temat: Ostatnie chwile okienka transferowego, minuta po minucie! 31.08.2012, 14:47

CrasheD

data tamtego newsa: Piątek [2012.08.31; 12:30]

Komentowany temat: Ostatnie chwile okienka transferowego, minuta po minucie! 31.08.2012, 13:47

niektórzy tu specjalnie robią syf ; /

Komentowany temat: Ostatnie chwile okienka transferowego, minuta po minucie! 31.08.2012, 13:45

marcinekkks

Świetny gracz, wydaje sie idealny na BPL. Ale nic o nim nie słychać, wiec po co pytasz ? i tak już cieżko sie połapać co kto pisze.

Komentowany temat: Ostatnie chwile okienka transferowego, minuta po minucie! 31.08.2012, 13:42

paci
Poleciał, na trofea + kase

Komentowany temat: Ostatnie chwile okienka transferowego, minuta po minucie! 31.08.2012, 12:29

Baines? ; ooo zaczyna sie karuzela ;d

Komentowany temat: Ostatnie chwile okienka transferowego, minuta po minucie! 31.08.2012, 12:25

dziwny mamy zarząd

Komentowany temat: Ostatnie chwile okienka transferowego, minuta po minucie! 31.08.2012, 10:14

ale watpie w Dzeko, Aguero kontuzja, jak go sprzedadzą zostaną z Mario i Tevezem..

Następny mecz
Ostatni mecz
Burnley - Arsenal 2.02.2020 - godzina 15:00
? : ?
Chelsea - Arsenal 21.01.2020 - godzina 21:15
2 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool21201061
2. Man City23163451
3. Leicester21133542
4. Chelsea23124740
5. Sheffield United2388732
6. Wolves22710531
7. Newcastle2286830
8. Arsenal23611629
9. Man United2177728
10. Tottenham2176827
11. Burnley21831027
12. Southampton22831127
13. Crystal Palace2268826
14. Everton22661024
15. West Ham2065923
16. Brighton22571022
17. Aston Villa22641222
18. Bournemouth22641222
19. Watford22471119
20. Norwich21441316
ZawodnikBramkiAsysty
Jamie Vardy174
Sergio Agüero163
Marcus Rashford144
Danny Ings141
Pierre-Emerick Aubameyang141
Tammy Abraham133
Sadio Mané116
Mohamed Salah115
Harry Kane112
Raheem Sterling111
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
6.33
Gracz grudnia wybór redaktorów Bernd Leno
Bernd Leno
7.02
Gracz grudnia wybór użytkowników Bernd Leno
Bernd Leno
Publicystyka
Wywiady
Fortuna
Piłka nożna
Części samochodowe Ucando.pl