homemailmap
kanonierzy

Komentarze użytkownika RIVALDO700

Znaleziono 20901 komentarzy użytkownika RIVALDO700.

Pokazuję stronę 1 z 523 [komentarze od 1 do 40]:

Komentowany temat: Derby bez fajerwerków: Arsenal 1:1 Tottenham 06.11.2016; 15:47
Dewry

Trenerzy dla mnie nie sa swietoscia. To, ze Campbell grzeje lawe w Sportingu zalezy od jego koncepcji. Dla mnie piłkarsko Campbell jest na dzis lepszy pilkarsko od Iwobiego i Oxa. I zaden Sporrting tego nie zmieni.

Ox i Iwobi tez grzali by lawe w Sportingu. Ide o zakład.
Komentowany temat: Derby bez fajerwerków: Arsenal 1:1 Tottenham 06.11.2016; 15:41
Jeden ze słabszych meczów AFC z mocnym rywalem jakie ostatnio widziałem, oprocz tego strzalu Iwobiego nie było groznego, celnego strzału w bramke, a 2 polowa to juz w ogole siadła kompletnie na maksa. Dobrze, ze Kane ma jeszcze rdze a Jannsen obecnie cały czas jest jako taki drewniany, bo w 2 polowie mogło byc spokojnie 1-3.

Jak sa takie dni jak dzis , ze Theo i Ox gra mega zenade, to zawsze w mojej glowie leci napis z nazwiskiem ,,Campbell''
Komentowany temat: Beniaminek bez kompleksów, Arsenal 0-0 Boro 23.10.2016; 19:26
United ladne becki zebralo. Tej ekipie jeszcze troche nowych koksów potrzeba by znow cos pograc w PL. Trenerzy trenerami, ale jak masz słaby jakosciowo skład to nic z tego. Dla mnie szczerze w United jest od groma przecietniactwa w kazdej formacji. Jaka taka gwiazda jest tam tylko dla mnie Ibra/ale juz ma 35 lat/ i Pogba. Reszta to sinusoida, a oprocz jakosci jak United ma cos grac jak u Mou raz gra Roo, raz sie nie lapie do 18 meczowej, to samo z Mikim,Depayem,Lingardem itp. Tam kompletnie nie ma stabilizacji składu. Co mecz to inny skład.

Herrera to dla mnie taki ,,chelsowski Oscar''
Komentowany temat: Tygrysy w osłabieniu, czyli 4-1 dla Arsenalu! 18.09.2016; 01:15
Ten Milik to w klubach strzela jak oszalały. Obecnie do lat 22 nikt nie wyciaga takich stat jak Milik w Europie az na takim szczeblu w klubach typu Ajax,Napoli.

Przy tej biedzie na rynku, facet trafi do jakiegos klubu z Anglii,Hiszpani do swiatowego topu.
Komentowany temat: Nie tracić kontaktu z czołówką, Hull vs Arsenal! 17.09.2016; 11:56
Jak nie rozumiem tego, ze Kapustka u Ranierego ciagle na trybunach, to tak samo dziwi mnie, ze Conte olewa Fabsa na rzecz Oscara. Oscar to był i bedzie zawsze przecietny grajek nic ponad to.
Komentowany temat: Ospina ratuje remis fatalnym Kanonierom, PSG 1-1 Arsenal 13.09.2016; 23:32
Ox skonczy za pare lat jak Rodwell, jakis Sunderland czy WBA.

Zapamietajcie moje słowa.
Komentowany temat: Dwie różne połowy. Arsenal wygrywa z Watfordem 3-1. 28.08.2016; 15:46
Milik w wieku 22 lat ma juz liczac kluby i repre 74 gole. Co w takim wieku, nie jest czestym osiagnieciem. Jesli zrobi furore w Napoli. To nie zaskoczy mnie jego transfer do scisłego top 5 klubów na swiecie. Tym bardziej, ze jest kryzys z napastnikami, gdzie rynek jest gotów za Morate rzucac 70 mln.

Jeslui wypali na długo w Napoli, szykuje sie bomba transferowa za pare lat z Millikiem.
Komentowany temat: Dwie różne połowy. Arsenal wygrywa z Watfordem 3-1. 28.08.2016; 15:39
KOL

Dobrze kombinuja, ja uwazam ze na dluzsza mete Okazaki i Ulloa mało pokaza. Kazdy sezon jest inny, Vardy i Mahrez moga nie wytrzymac ciagnac tego wozka poraz kolejny.

Ja własnie jestem zaskoczony, ze tam w lato nie wbiło grubsze nazwisko oprocz Musy.
Komentowany temat: Dwie różne połowy. Arsenal wygrywa z Watfordem 3-1. 28.08.2016; 15:30
Zielony

Perez nie perez, Joel co 3 mecz był u Wengi na trybunach.
Komentowany temat: Czas na pierwsze 3 punkty, Watford - Arsenal! 27.08.2016; 11:27
League goals since 14/15


Vardy: 29 gls, 72 apps (0.40 gpg)
Lucas Perez: 24 gls, 58 apps (0.41 gpg)
Komentowany temat: Czas na pierwsze 3 punkty, Watford - Arsenal! 27.08.2016; 11:17
,,a dwóch ogórów musi grać w pierwszym składzie... :/''

Jeden to Theo tak? , a drugi? Ox?

O kogo Ci chodzi?
Komentowany temat: Czas na pierwsze 3 punkty, Watford - Arsenal! 27.08.2016; 11:08
lays

Czy skrzydłowi zasuwaja tak w wieku 30 lat to bym polemizował.

Fajna kariere na skrzydle w wieku 30 lat robi tylko CR,Ribery,Robben.

To tyle moim zdaniem...
Komentowany temat: Czas na pierwsze 3 punkty, Watford - Arsenal! 27.08.2016; 11:04
lays

Szczerze dobrze byłoby , ale jak odejda tragedii nie bede robił, bo to juz beda 30 latkowie w 2018.
Komentowany temat: Czas na pierwsze 3 punkty, Watford - Arsenal! 27.08.2016; 11:00
Sanchez w 2018 w grudniu bedzie...30 latkiem.

Ja jak na niego patrze to mam wrazenie, ze to jakis 24 latek. Hehe.
Komentowany temat: Czas na pierwsze 3 punkty, Watford - Arsenal! 27.08.2016; 10:57
p19

Jak oceniasz Xhake?
Komentowany temat: Czas na pierwsze 3 punkty, Watford - Arsenal! 27.08.2016; 10:54
Strasznie jestem ciekaw czy Ozil i Sanchez przedluza kontrakty z AFC
/ obydwaj maja wazny do 30 czerwca 2018/
Komentowany temat: Czas na pierwsze 3 punkty, Watford - Arsenal! 27.08.2016; 10:47
machin

Tak w garazu u wasatego Janusza. Hehe


Jesli nc plus nie pokazuje meczu, to nie ma takiej opcji.
Komentowany temat: Czas na pierwsze 3 punkty, Watford - Arsenal! 27.08.2016; 10:44
Nie wiem jak bedzie grał Perez w AFC, ale wole go na ES niz Morate, serio.

Tam ktos nizej napisał, ze Laccazette moze trafi za rok do Chelsea, jesli napastnicy beda ich zawodzic, no na pewno nie teraz. Costa i Batshuayi na razie daja ładnie rade.
Komentowany temat: Czas na pierwsze 3 punkty, Watford - Arsenal! 27.08.2016; 10:38
Jestem ciekaw czy jesli dzis AFC przegra/zremisuje to k.com zacznie krzyczec glosno o kryzysie.
Komentowany temat: Czas na pierwsze 3 punkty, Watford - Arsenal! 27.08.2016; 10:29
Widzieliscie wpis Twarowskiego na tt, troche zapachniało stylem Rudzkiego.

,,Arsene Wenger właśnie ma problemy z kupieniem zawodnika Deportivo. Boję się, że za moment nie poradzi sobie w spożywczaku.''
Komentowany temat: Czas na pierwsze 3 punkty, Watford - Arsenal! 27.08.2016; 09:42
Co Wam powiem to Wam powiem, ale Wisła Kraków moze spasc z ligi. Przypominaja Zabrze z zeszlego sezonu.


Kolejka grubo startuje Tottki-Lfc. Trzeba obejrzec.
Komentowany temat: Czas na pierwsze 3 punkty, Watford - Arsenal! 27.08.2016; 09:26
Adeusz94, Alonso

Ja głownie pisze o jezykach obcych.

Teraz wbilem na olx w Warszawie nawet i taka oferta.

,,Oferujemy 8500 zł miesiecznie za dobra znajomosc jezyka Dunskiego''
Komentowany temat: Czas na pierwsze 3 punkty, Watford - Arsenal! 27.08.2016; 09:16
Alonso

Odwazne? Hmmmm.

Mozesz zostac nauczycielem nie tylko w Polsce, bardzo duzo osób ostatnio czytałem artykuł wyjezdza uczyc angielskiego do Azji za lepsze pieniadze , w biurze jest mase ofert pod tytułem ,,zatrudnie osoba z bardzo dobra znajomoscia jezyka....'' , korki ,,na czarno'' gdzie w duzych miastach to nie sa małe pieniadze, mozna zostac tłumaczem przysieglym.


Jak mozna pisac, ze filologia to nie jest pewny kierunek w dzisiejszym zglobalizowanym swiecie?
Komentowany temat: Czas na pierwsze 3 punkty, Watford - Arsenal! 27.08.2016; 09:10
shark21

Czy ja wiem czy musi byc egozytyczny. Angielski,niemiecki,francuski cały czas jest mile widziany. Plus udzielanie korków ,,na czarno''
Komentowany temat: Czas na pierwsze 3 punkty, Watford - Arsenal! 27.08.2016; 09:04
shark31

Studia filologiczne, tez sa pewnym kierunkiem.
Komentowany temat: Czas na pierwsze 3 punkty, Watford - Arsenal! 27.08.2016; 08:54
Ja przyszłym studentom polecam na dzien dzisiejszy studia filologiczne jakiegos jezyka oraz informatyke.

W duzych miastach pełno pracy po tych kierunkach na luzie.
Komentowany temat: Poznaliśmy rywali Arsenalu w fazie grupowej Ligi Mistrzów! 25.08.2016; 20:16
Czyli Real wita LM meczem z Legia na SB.

Biedna legia...
Komentowany temat: Poznaliśmy rywali Arsenalu w fazie grupowej Ligi Mistrzów! 25.08.2016; 20:14
Strasznie mnie ciekawia dwumecze bvb-legia i real-legia.

Czy mozliwe sa wyniki w dwumeczu np 7-0.
Komentowany temat: Poznaliśmy rywali Arsenalu w fazie grupowej Ligi Mistrzów! 25.08.2016; 20:09
Simple

I ten remis lfc wywalczyło z nimi w ostatniej minucie meczu.
Komentowany temat: Na kogo może trafić Arsenal w LM? 25.08.2016; 12:37
Wg sky Perez blisko AFC, juz myslalem ze AFC chce grac Ziru cały sezon. Maja opamietanie chlopaki w ostatniej chwili.
Komentowany temat: Na kogo może trafić Arsenal w LM? 25.08.2016; 12:07
Rosa i Flamini zakonczyli kariere tak samo jak Arteta?

Ktos cos wie...
Komentowany temat: Mecz bez historii, bez bramek na King Power Stadium. 22.08.2016; 14:45
Ogladam skrot psg-metz.

Cavani zmarnował 3 mega setki hehe. Ten facet jest niesamowity.

A co do Higuaina to dawno nie widziałem zawodnika z takim brzuchem grajacym w tak scisłym topie na swiecie. Facet ma brzuszek jak Janusz z trybun po paru piwach.
Komentowany temat: Mecz bez historii, bez bramek na King Power Stadium. 22.08.2016; 14:36
mist

A tak w ogole był bylym pilkarzem gks Katowice w sekcjach mlodziezowych i zakonczyl ,,kariere''

Media to sa straszni manipulatorzy.
Komentowany temat: Mecz bez historii, bez bramek na King Power Stadium. 22.08.2016; 14:32
Ciekawe na kogo trafi Legia w LM i jakie beda padały wyniki w grupie. Kto wie moze Wenger i spółka zajrza na Lazienkowska.
Komentowany temat: Mecz bez historii, bez bramek na King Power Stadium. 22.08.2016; 14:01
Szczerze mysłalem ze 15 meczowe zaciecie sie Ziru bez gola w lidze sezon temu, zarzadowi Afc da do myslenia, ale niestety nie, co mnie szczerze strasznie zadziwia razy 5. 30 letni, niepewny Ziru znów musi ciagnac wozek z golami w sezonie 16/17 i praktycznie tylko on, bo Welbeck moze wrocic hen hen daleko, a Sanchez i Theo to dla mnie NIGDY nie beda napastnicy.

Bedzie zabawa, bedzie sie działo...
Komentowany temat: Mecz bez historii, bez bramek na King Power Stadium. 22.08.2016; 13:49
Ranieri to, tez nie wiem co sie bawi ze Kapustka na trybunach, a Musa na lawce z Afc. Okazaki i Ulloa to juz przeszlosc. Musa jak wszedł od razu ładnie sie kotłowało.
Komentowany temat: Mecz bez historii, bez bramek na King Power Stadium. 22.08.2016; 13:44
Hehe pamietam na k.com te wpisy niektórych
,, Ibra tak to sobie moze strzelac w ligue 1 '' , ,,ide o zaklad ze nie strzeli nawet 10 goli w lidze''

A facet po 2 kolejkach PL ma juz 3 gole.

Zawsze nie rozumiem takich ludzi, skoro Vardy prawie rok temu był krolem strzelcow, to taki Ibra co jest topem nad topy zacznie tu cieniowac? Taka maszyna? Facet na te 15 goli idzie na luzie w samej lidze.
Komentowany temat: Mecz bez historii, bez bramek na King Power Stadium. 22.08.2016; 13:38
Jestem ciekawy Sancheza w kolejnych meczach, w tych 2 meczach widziałem sancheza z 1 polowki 15/16 gdzie był strasznie słabiutki. Ciekawe czy idzie powtórka z rozrywki.
Komentowany temat: Mecz bez historii, bez bramek na King Power Stadium. 22.08.2016; 13:30
Szczerze, cały czas nie rozumiem jak AFC mogło wypozyczyc Campbella jesli nikt za niego nie przyjdzie. Krecia robota, choc Wenger i tak go olewał ciepłym wrzatkiem i nawet Theo z gipsem na nodze byłby blizej pierwszej 11 niz on.
Komentowany temat: Mecz bez historii, bez bramek na King Power Stadium. 22.08.2016; 13:22
,,Jak nie zmieni się polityka samofinansowania się to i nie zmieni się polityka transferowa. W miejsce Wengera przyjdzie ktoś kto tak samo będzie toczyć nierówną walkę z City, United czy Chelsea, które jadą na wspomaganiu pieniędzmi swoich właścicieli.''

p19

Zapomniales o jednym czerwonym klubie. Staram sie zwalczac ten mit ile sie da-liverpool. W tym okienku znów wydali 80 mln euro na transfery. To jest klub, który w Anglii wydaje ostro siano niczym inne szejki tylko tego nie widac w wynikach, lfc to najgorzej przez ostatnie lata klub, który odnosi miejsca sportowe do efektu wydawanej kasy.

Oni niczym nie roznia sie strasznie od tamtej trójki, niczym. Co roku idzie gruba kasa na transfery, co roku.



strona główna|regulamin serwisu|reklama|współpraca|kontakt|polityka plików cookies
Copyright © 2006-2017 by Kanonierzy.com   All Rights Reserved