homemailmap
kanonierzy

Wenger: Enrique z idioty stał się bohaterem

20.03.2017; 18:59 / Maciej Szymkowiak

-Arsene Wenger powiedział, że reputacja trenera Barcelony, Luisa Enrique zmieniała się błyskawicznie z "idioty" w "bohatera", co jest w dzisiejszych czasach podsumowaniem pracy menadżera. Enrique ogłosił na początku marca, że opuści Barcelonę, gdy jego kontrakt latem dobiegnie końca.

Katalończyk był uczestnikiem jednego z największych przełomów - Barcelona po przegraniu 4:0 w pierwszym meczu z Paris Saint-Germain, ostatecznie awansowała dalej wygrywając w dwumeczu 6:5.

- To mówi o wszystkim: dwa tygodnie przed wygraną, był idiotą. Każdy mówił, że powinien odejść, więc stwierdził; "dobrze, odejdę". Teraz jest jednak bohaterem. To jest podsumowanie naszej pracy - powiedział Francuz.

Kontrakt Wengera z Arsenalem wygasa latem bieżącego roku. Wszyscy kibice Arsenalu oczekują na decyzję Wengera w kwestii jego przedłużenia.
espnfc.com



zobacz aktualności na temat:

-Zobacz także:
-Xabi Alonso: Byłem bliski dołączenia do Arsenalu
Liverpool Echo / 24.03.2017; 22:24
-Wenger ujawnia kulisy sagi z Suarezem
BeINSports / 24.03.2017; 21:23
-Podolski: Arsene to Arsenal
Arsenal.com / 23.03.2017; 13:20
-Skomentuj artykuł:

Tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu!

-Komentarze użytkowników (65):
-
mwk; użytkownik komentarzy: 752 newsów: 0
23.03.2017; 12:52
Dla Wengera to była niestety podróż w jedną stronę...
-
Ciuus; użytkownik komentarzy: 135 newsów: 0
22.03.2017; 12:53
Craz

Nie wiem jak śmiesz w ogóle pisać "nasza", "my" skoro jedyne co masz do powiedzenia to wyrzuty :)

Nie jesteś kibicem Arsenalu skoro jedyne co masz do powiedzenia o SWOIM klubie to hejty i wylewane żale jak to jest źle. Nie na tym polega bycie kibicem czy fanem danego klubu.

Wstyd patrzeć, że ktoś taki pisze "My" i "nasze" :) Porażki w takim razie też są nasze... A nie tylko zwycięstwa. Zastanów się nad sobą. Z resztą nie tylko Ty. Wyrzucasz, że zawodnicy i Wenger przegrali dwumecz z Bayernem. Czyli jak przegrywają to oni ? A jak wygrywają to "my"? Naszą reputacje ? Ile biletów kupiłeś, że tak piszesz ?
W dupach wam się poprzewracało i wydaje wam się, że coś wam się należy... ehhh
-
Ciuus; użytkownik komentarzy: 135 newsów: 0
22.03.2017; 12:39
Ciężko być kibicem Arsenalu w obecnych czasach....

Tylu błaznów podaje się za ich fanów i nie mają szacunku do własnego klubu, że obrażają nie tylko swoich zawodników ale i swojego managera.

Szkoda, że większości bardziej zależy na pucharach niż na własnym zespole.
Takie Stoke co roku nie gra nawet w LE i nie narzekają tak jak Wy tutaj.

To jest porażka.
-
Leehu; użytkownik komentarzy: 8062 newsów: 0
21.03.2017; 18:35
No tak a Wenger przegrał 5-1 stając się idiotą, po czym nie powiedział że po sezonie odchodzi i przegrał po raz kolejny 5-1 stając się błaznem. A odwrotną drogę przeszedł nie w w 2 tygodnie a w 10 lat. :)
-
Szewa7; użytkownik komentarzy: 481 newsów: 0
21.03.2017; 15:42
U Wengera jest niestety na odwrót...
-
Reucik; użytkownik komentarzy: 538 newsów: 0
21.03.2017; 14:40
To co on gada to jest żart. Próbuje bronić swojej posady takimi wypowiedziami i jeszcze odgryza sie na kibicach, sugerujac ze to bylby wielki blad jakby odszedl. Strasznie spadł w moich oczach. Odliczam dni kiedy odejdzie a za nim cała banda przereklamowanych anglików i walijczyka. I niech nikt nie gada że to wina piłkarzy, bo ktoś ich ściagnal i zbudowal na nich skład.
-
Hans_Zimmer; użytkownik komentarzy: 5056 newsów: 0
21.03.2017; 12:54
szkoda tylko, że Wenger z "idioty" pozostał "idiotą"
-
kanonier21afc; użytkownik komentarzy: 1936 newsów: 0
21.03.2017; 12:44
Wenger sam nie jest święty więc nie powinien takich rzeczy gadać, on naprawdę stracił kontakt z rzeczywistością.
-
IPiotrek; użytkownik komentarzy: 1267 newsów: 0
21.03.2017; 10:37
Przykro się czyta takie teksty wypowiedziane przez Wengera. Jeszcze kilka takich wypowiedzi i stracę do niego szacunek.
On chyba naprawdę zaczyna mieć wszystkich w głębokim poważaniu.
Co to wogóle za wypowiedź. To niby ma być taka analogia do jego sytuacji w Arsenalu?
W Kataloni kibice mają mniej cierpliwości mimo, że średnio co dwa lata są mistrzami i niemal co sezon grają conajmniej w półfinale LM.

Tego nie da się porównać i nie zgadzam się z takim podsumowaniem jego pracy, bo kto jak kto, ale Boss na brak cierpliwości kibiców nie może narzekać.
-
pajdi; użytkownik komentarzy: 3744 newsów: 0
21.03.2017; 10:08
D14

Ty tak serio ?
-
Beliar84; użytkownik komentarzy: 486 newsów: 0
21.03.2017; 09:19
Rafson95

Zgadzam się w całej rozciągłości.
Wenger świata nie innego nie zna. Trochę mi przypomina tę tragiczną postać Brooksa ze Skazanych na Shawshank.
-
Craz; użytkownik komentarzy: 853 newsów: 0
21.03.2017; 09:09
D14

W tym momencie jestem przerazony , bo ty naprawde wierzysz w to co piszesz
-
Rafson95; użytkownik komentarzy: 3879 newsów: 0
21.03.2017; 09:06
Jakby Wenger patrzył na dobro Arsenalu to już by ustąpił miejsca jak byli jacyś klasowi trenerzy do wzięcia. On patrzy na swoje dobro, prawdopodobnie nigdzie nie będzie miał takich pieniędzy, a szczególnie tak ogromnej władzy jak ma w AFC. W dodatku ten klub to jest całe jego życie, jak straci prace w AFC to nie bedzie wiedział co ze soba zrobić. On tu zostaje przede wszystkim dla siebie
-
D14; użytkownik komentarzy: 1131 newsów: 0
21.03.2017; 09:05
Wszystkie hejty bierze na siebie mimo, ze wie ze ucierpi bardzo jego reputacja ale to tylko dlatego ze kocha ten klub.
Nie nastawiajcie sie ludzie na zmiane trenera. Jezeli beda jakiekolwiek zmiany to tylko wśród pilkarzy
-
D14; użytkownik komentarzy: 1131 newsów: 0
21.03.2017; 09:03
Craz

To prawda. Wenger ma klase, ale ponad klase i opinie negatywne na swoj temat stawia dobro klubu i nie opusci klubu w takim momencie gdy jest tak zle. Zapewne ma plan wlasnie tej rewolucji i po tym wyznaczy swojego następcę. Za dlugo jest juz zwiazany zeby po takiej porazce od razu opuscic poklad. Wszystkie hejty bierze na siebie mimo, ze
-
Rafson95; użytkownik komentarzy: 3879 newsów: 0
21.03.2017; 09:01
"Twarowski ostatnio bardzo dobrze powiedzial, ze w tym czasie gdy Arsenal potrzebuje kibicow najbardziej to oni tylko skupiaja sie na "Wenger out" zamiast wspierac druzyne najbardziej jak sie da aby wyszla z tego dolka.
Nie rozumiem kompletnie jak mozna cala wine zganiac na trenera. To jest wlasnie te zaslepienie, a nie bronienie Wengera. "

Wenger i Arsenal dostawali od kibiców wsparcie przez długie lata. Ale ile można to znosić? Ligę ostatnio wygraliśmy w 2004 roku, od jakichś 7 lat nie możemy wyjśc z 1/8lm, jak długo jeszcze powinniśmy nazywać szambo perfumerią żebys był zadowolony?
-
Rafson95; użytkownik komentarzy: 3879 newsów: 0
21.03.2017; 08:56
A Wenger odwrotnie. W oczach sympatyków piłki z wielkiego bohatera stał się idiotą
-
Craz; użytkownik komentarzy: 853 newsów: 0
21.03.2017; 08:56
D14

Niestety takie rewolucje z Wengerem byly juz zapowiadanie nieraz i jak sie skonczyly to widzimy obecnie. Sredniaki o ktorych mowisz graja od kilku lat i niestety z Arsenem na lawce beda grali nadal. Problemy z gra pod pressinggiem sa juz od kilku sezonow , walenie glowa w mur gdy przeciwnik sie broni rowniez. Dla mnie totalna dyskwalifikacja Wengera to nieszczęsny dwumecz 2:10. Totalna kompromitacja na alianz , u siebie kompromitacja po 53minucie (?). Mecz niestety trwa 90, takie odpuszczenie meczu po czerwonej kartce nie przystoi zawodnikom na tym poziomie. Wiadomo ze Wenger za nich nie gral, ale jest szefem tej druzyny ponosi odpowiedzialnosc za wyniki. A nasza renoma przez to topnieje z kazdym miesiacem . Gdyby mial klase oglosilby po tej klesce ze odchodzi po sezonie a tak w oczach kibicow Arsenalu stracil wiele, w oczach kibicow innych klubow jest obiektem drwin . A placi za to i marka klubu i my sami bo atmosfera jest toksyczna. Placa duzo kasy za ogladanie Arsenalu jezdza po swiecie i co z tego maja? Ostatnimi czasy tylko wstyd.
-
D14; użytkownik komentarzy: 1131 newsów: 0
21.03.2017; 01:18
Craz

Ma racje, zgadzam sie. Gramy ciagle to samo, ta sama taktyka, ale jakby byla az tak beznadziejna to nie byloby co roku TOP4. Najbardziej kuleje u nas gra pod pressingiem i trzeba koniecznie cos z tym zrobic. No i oczywiscie brak zaangazowania. Jestem przekonany ze przy lepszych pilkarzach bylby mistrz. Musimy kupic kogos na drugie skrzydlo, kogos ala Sanchez bo On sam nie daje rady. Walcott, Welbeck, Ox to sa sredniaki.
Co do blamazu z Bayernem. Pierwszy mecz - zasluzony wpierdziel. Drugi mecz do 53 minuty - najlepsze spotkanie Arsenalu w tym roku. Po 53 minucie i idiotycznej decyzji sedziego, dramat. Pilkarze udowodnili ile sa warci. Nie winie za ten mecz absolutnie Wengera bo do 53 min bylo bdb a po 53 min zawinili w 90% pilkarze ze odpuscili, nie walczyli.

Skoro przytaczasz reszte slow to odnies sie rowniez do tego co ja napisalem o slowach Twarowskiego gdy wypowiadal sie o kibicach Arsenalu bo juz mam dosc hejtowania Wengera zamiast wspierac druzyne gdy jest chyba w największym dolku od 20 lat.

Poza tym jestem przekonany ze Wenger podpisze nowy kontrakt. Licze na to i licze na rewolucje w skladzie ze sredniakami wyzej wymienionymi + jeszcze kilku sie znajdzie.
Wiem ze wyjdziemy z tego dolku bo nie raz bylo zle i wracalismy na wlasciwe tory. Trzeba wierzyc i byc z druzyna na dobre i na zle a na zmiany przyjdzie odpowiedni na to czas.
-
MrArsenal007; użytkownik komentarzy: 222 newsów: 0
21.03.2017; 00:16
Zaslepienie to wlasnie wasza dzialka-D14,imprecis,drewnianekrzeslo,3drpitch i jeszcze paru innych.na szczescie niewielu was zostalo.
-
MrArsenal007; użytkownik komentarzy: 222 newsów: 0
21.03.2017; 00:12
A tak wogole dlaczego wenger nazwal Enrique idiota? Skad to wziol,czy Enriq naprawde byl idiota,a juz nie jest?
-
Craz; użytkownik komentarzy: 853 newsów: 0
20.03.2017; 23:35
Skomentujesz*
-
Craz; użytkownik komentarzy: 853 newsów: 0
20.03.2017; 23:35
D14

Twarowski mowil tez ze gramy beznadziejnie , caly czas to samo i ta sama taktyką. Jak to skonentujesz i kompromitacje w lidze mistrzow z Bayernem 2:10?
-
D14; użytkownik komentarzy: 1131 newsów: 0
20.03.2017; 22:59
Imprecis

Nie wymagaj szacunku od tych pseudo ekspertow bo to nic nie da. Wedlug nich Wenger wlasnie kompromituje klub, a oni wypowiedziami typu 'stary dziad' sa powazni i zachowuja sie jak prawdziwi kibice :)
Twarowski ostatnio bardzo dobrze powiedzial, ze w tym czasie gdy Arsenal potrzebuje kibicow najbardziej to oni tylko skupiaja sie na "Wenger out" zamiast wspierac druzyne najbardziej jak sie da aby wyszla z tego dolka.
Nie rozumiem kompletnie jak mozna cala wine zganiac na trenera. To jest wlasnie te zaslepienie, a nie bronienie Wengera.
-
losnumeros; użytkownik komentarzy: 2110 newsów: 0
20.03.2017; 22:52
imprecis

Postaw Wengerowi pomnik przed domem, ja go rozliczam z pracy, gdyby tak wyglądała moja praca w firmie jak Wengera teraz, to już by dawno mi pensję obniżyli lub zwolnili. Wenger to też niezły troll, i chyba patrzy na świat przez różowe okulary, bo niektóre jego wypowiedzi to śmiech na sali.
-
wujaszenko; użytkownik komentarzy: 196 newsów: 0
20.03.2017; 22:49
imprecis

Jestem pewien, że z kim by obecnie nie zagrali z ligi angielskiej (może poza Chelsea) to byłby to dla nich spacerek.

Nie obchodzi mnie czy bronisz Wengera czy nie.. Co do tych transparentów " z lotu" pełna zgoda ode mnie.. Dla mnie coś takiego nie powinno mieć miejsca ze względu na sam wkład Wengera w klub (PRZEGIĘCIE), no ale pisanie, że Bayern przeszedłby każdy klub angielski prócz Chelsea?. Naprawdę nie wiem jak to skomentować xD.. Każdy mecz jest inny w lidze, tak samo jest w LM . Może być tak jak monaco - city, może być jak w meczu Leicester - Sevilla. Serio ale nie można pisać takich rzeczy zwłaszcza jeżeli chodzi o LM.
-
haczker; użytkownik komentarzy: 614 newsów: 0
20.03.2017; 22:43
@imprecis

Też byliśmy topowym klubem. Dlaczego teraz nie jesteśmy? Tylko nie pisz mi, że musieliśmy spłacać stadion. Takie Monaco czy Leicester wydało mniej na transfery od nas, a obydwa klubu nadal grają w LM. Leicester w zeszłym sezonie zdobyło mistrza, Monaco ma szansę na mistrzostwo w tym sezonie. My za to zaliczamy regres. Winny temu jest tylko Wenger, który stawia na piłkarzy, którzy wręcz cofają się w rozwoju, a on nadal wierzy, że wystrzelą z formą, tylko, że Ci zawodnicy powoli dobijają do 30. Kiedyś Wenger stawiał na młodych, byliśmy jedną z najmłodszych drużyn w PL, graliśmy ładną piłkę. Wenger uparcie trzyma się tych piłkarzy, bo należeli do drużyny, którą budował od kilku lat, tyle że większość z piłkarzy, którzy byli trzonem tamtej drużyny, gra już w innych klubach.
-
MrArsenal007; użytkownik komentarzy: 222 newsów: 0
20.03.2017; 22:23
impreciss

AFC słynie z tego, że liczą się wartości, a nie tylko $$$.


Ale Ci Wenga mózg wyprał,bo nie wiem jak to nazwac.
-
Xanthi; użytkownik komentarzy: 24 newsów: 0
20.03.2017; 22:11
Ten imprecis to syn papcia ze go tak broni??
-
imprecis; użytkownik komentarzy: 13312 newsów: 20
20.03.2017; 22:09
haczker - blamaż był w pierwszym meczu - pełna zgoda. W drugim wynik wypaczył sędzia. Dwa - ilu graczy AFC mogłoby zagrać w podstawie Bayernu? 1-2? Bayern to top3 klubów na świecie, a może i nawet najlepszy. Jestem pewien, że z kim by obecnie nie zagrali z ligi angielskiej (może poza Chelsea) to byłby to dla nich spacerek. Mamy po prostu gorszych piłkarzy + u nas nie ma przerwy zimowej, a Bayern dostosowuje cały sezon pod LM. Nie wiem jak ludzi może dziwić taki dwumecz. Nikt nie mówi, że trzeba głaskać Wengera, ale wyzywać go od starych dziadów, robić jakieś kompromitujące strajki samolotowe? Ja serio nic nie mam przeciwko osobom, które chcą zmiany trenera. Natomiast mam zero szacunku do buractwa, które obraża Wengera i swoim zachowaniem kompromituje ten klub. AFC słynie z tego, że liczą się wartości, a nie tylko $$$. Wielu kibiców ma na to totalnie wywalone i ich zachowanie jest poniżej wszelkiego komentarza.
-
haczker; użytkownik komentarzy: 614 newsów: 0
20.03.2017; 21:52
@imprecis

A powiedz mi, dlaczego spada na nich krytyka? Czy to nie czasami przez słabą grę? Myślę, że nie byłoby takiej krytyki, gdyby nie blamaż z Bayernem. To było po prostu upokorzenie. Myślisz, że kibiców to nie boli? Kogo mają winić, jak nie piłkarzy i Wengera? Może murawę? Dlaczego nie można winić piłkarzy? W końcu to ich praca, za którą dostają sowitą tygodniówkę, sporo większą od wszystkich kibiców, a swoją pracę wykonują ostatnio poniżej oczekiwań. Czy Ciebie pracodawca też głaszcze jak dajesz ciała?
-
MrArsenal007; użytkownik komentarzy: 222 newsów: 0
20.03.2017; 21:41
imprecis
wybaczam Ci,bo nie wiesz co czynisz piszac takie bzdury,nie mam ochoty tego nawet komentowac,trzimcie mie:)
-
TurboGrosik; użytkownik komentarzy: 105 newsów: 0
20.03.2017; 21:20
Wenger - czlowiek niemal legenda, ktory z kazda kolejna wypowiedza staje sie coraz wiekszym idiota bijac w tym kolejne swiatowe rekordy.
-
imprecis; użytkownik komentarzy: 13312 newsów: 20
20.03.2017; 21:15
MrArsenal007 - kto za to jest odpowiedzialny? Może kibice i media? Sory, ale jakim byś nie był motywatorem to trudno zmotywować piłkarzy, jeśli wszyscy są przeciwko nim. Właśnie przez takich ludzi jak ty mamy teraz kryzys mentalny.
-
imprecis; użytkownik komentarzy: 13312 newsów: 20
20.03.2017; 21:14
A co powiedział takiego nieprawdziwego? Prawda jest taka, że większość ludzi nie ma pojęcia o prowadzeniu klubu piłkarskiego i byciu trenerem. Są typowymi horągiewkami - idzie to noszą na człowieka na rękach, a jeśli nie idzie to wyzywają od idiotów i starych dziadów. Tylko człowiek chory psychicznie traktowałby takich ludzi na poważnie. Na szczęście Wenger ma swój rozum. Gdybyśmy kierowali się głosem ogółu to bylibyśmy cywilizacyjnie wciąż na poziomie ery kamienia łupanego.

pauleta19 - przecież już większość kibiców tak podchodzi do AW...Jak dla mnie akurat dobrze, że nie kieruje się szarą masą, a swoimi przekonaniami. Jest 10 razy bardziej inteligentnym człowiekiem, niż 90% kibiców i na pewno wie lepiej co jest dobre dla klubu.
-
MrArsenal007; użytkownik komentarzy: 222 newsów: 0
20.03.2017; 21:13
D14. napisales
" pilkarze sa w beznadziejnej formie mentalnej i pilkarskiej i ze wyniki sa spowodowane ich brakiem zaangazowania na boisku" ,a kto k...wa za to odpowiada.skoncz wasc sie kompromitowac tak jak AW
-
MrArsenal007; użytkownik komentarzy: 222 newsów: 0
20.03.2017; 21:09
D14

chyba jestes najwiekszym trollem na tej stronie,a jak nie to masz powazny problem z ocena rzeczywistosci,twoich wypocin na tematWu nie da sie czytac,bredzisz jak malo kto.
-
enrique; użytkownik komentarzy: 1559 newsów: 0
20.03.2017; 21:02
Od wczoraj wygaduje jakieś totalne brednie; chcesz podsumować Enrique ? To spójrz na jego ostatnie 3 sezony i na swoje 3 - i kto jest idiotą ?

Tyle w temacie.
-
haczker; użytkownik komentarzy: 614 newsów: 0
20.03.2017; 21:00
@Witowo95

Clickbait ;)

Ja tam nie winię wyłącznie Wengera za naszą słabą grę, bo widać po piłkarzach jakie mają zacięcie do gry. Wątpię, żeby Wenger kazał im sobie truchtać podczas meczu. Winię Wengera za brak rotacji. Dawał grać ciągle piłkarzom bez formy, swoim tzw. pupilkom, poczuli się jak święte krowy, a teraz mają w tyłku Wengera.
-
Witowo95; użytkownik komentarzy: 9942 newsów: 1
20.03.2017; 20:52
Ta wypowiedź Wengera to akurat chyba dzień po słynnym 6:1 Barcy więc czas w którym wrzucono jako tekst na tą stronę, biorąc pod uwagę nastroje większości, to lekkie spóźnienie powiedzmy.
-
haczker; użytkownik komentarzy: 614 newsów: 0
20.03.2017; 20:51
Tylko co zrobił Enrique w drugim meczu? Nie bał się zaryzykować i zgrał trzema obrońcami i wysokim pressingiem, a Wenger zachowawczo 4-3-3 względem wcześniejszego 4-3-2-1. W taktyce nie było za to widać żadnej różnicy. Wenger boi się eksperymentować i ryzykować, klepie ciągle te same schematy, dlatego każdy nas ostatnio ogrywa, bo wiedzą jak zagra Arsenal. Chociaż nie, ostatnio zaczął eksperymentować z Chambo w środku pola. Nie wiem czy to wymuszona zmiana, czy Iwobi i Coquelin podpadli Wengerowi, ale w ostatnim meczu Ox zagrał fatalnie, więc to raczej nie jest recepta na słabą grę Arsenalu.
-
mistiqueAFC; użytkownik komentarzy: 15869 newsów: 0
20.03.2017; 20:50
Mnie zastanawia czy Wenger ostatnio czegoś nie ćpa, bo takich głupot co on ostatnio wygaduje to na trzeźwo się nie mówi
-
D14; użytkownik komentarzy: 1131 newsów: 0
20.03.2017; 20:45
Pilkarze Barcelony sami dobrze wiedzieli co maja robic. Enrique dolozyl zapewne minimalna cegielke.
90% wpisow na k.com to wysylanie na emeryture Wengera. Nie wiem czy widziałem jakikolwiek komentarz o tym ze pilkarze sa w beznadziejnej formie mentalnej i pilkarskiej i ze wyniki sa spowodowane ich brakiem zaangazowania na boisku. Jezeli faktycznie Wenger nie ma pomyslow na gre itd to ABSOLUTNIE NIC nie usprawiedliwia wiekszosci pilkarzy z tego ze nie walcza, nie ma zaangazowania. Ja jako pilkarz musze miec zakodowane w glowie od zawsze ze mam zapierdzielac, zeby wygrac a w pilkarzach Arsenalu tego nie ma i to nie jest wina Wengera tylko danego zawodnika. Jak mi trener nie powie ze mam walczyc to sam nie bede wiedzial ze tak trzeba robic? Za duzo jest w zespole chlopcow, a za malo mezczyzn. Ja licze na to, ze po tym sezonie bedzie rewolucja. Rewolucja zwiazana z pilkarzami a nie z menadżerem.
-
batofator; użytkownik komentarzy: 2074 newsów: 0
20.03.2017; 20:42
Eh, chciałem napisać coś o odwrotności ale widzę, że u co drugi na to wpadł :D
-
Olivier; użytkownik komentarzy: 242 newsów: 0
20.03.2017; 20:35
Nie Arsene, Ty za 2 tygodnie nie będziesz bohaterem :D
-
Rumunia; użytkownik komentarzy: 93 newsów: 0
20.03.2017; 20:27
Szkoda tylko, że sam Wenger w swoim dwumeczu nie odrobił czterobramkowej straty. Kolejny strzał w stopę naszego mędrca
-
Gunner0098; użytkownik komentarzy: 155 newsów: 0
20.03.2017; 20:11
Ale arogancja, ale pycha, ale obłuda...
Aż żal czutać. Szkoda, že u Wengera jest odwrotnie.
-
hodor; użytkownik komentarzy: 373 newsów: 0
20.03.2017; 20:04
Enrique z idioty bohaterem a Wenger odwrotnie...
-
pawciunio; użytkownik komentarzy: 870 newsów: 0
20.03.2017; 20:04
Wenger, poeta futbolu. Dramat, tragedia, komedia, romans. Wszystko Ci zagra.
Przyznam, ze dalej mam do niego malą slabosc. ZarządOut
-
kosbat; użytkownik komentarzy: 113 newsów: 0
20.03.2017; 20:02
Biorąc pod uwagę fakt, kiedy ten artykuł pojawił się na innych stronach (czyt. goal.pl np.) i w zestawieniu z tym co się dzieje teraz, sądzę, że może zostać trochę źle odebrany. W kontekście samego wywiadu Wenger miał rację, Enrique był już zwolniony przez każdego fana, a teraz głosy krytyki przycichły (nie całkiem ale znacznie).



strona główna|regulamin serwisu|reklama|współpraca|kontakt|polityka plików cookies
Copyright © 2006-2017 by Kanonierzy.com   All Rights Reserved