Komentarze użytkownika Ibricic

Znaleziono 161 komentarzy użytkownika Ibricic.
Pokazuję stronę 2 z 5 (komentarze od 41 do 80):

Komentowany temat: Hleb nikogo nie krytykował? 08.07.2008, 16:48

od samego poczatku wiedzialem ze to sciema

Komentowany temat: Chantome nie dla Arsenalu? 08.07.2008, 16:48

nie tylko nie nastepny francuz. fajnie by bylo scignac jakiegos hiszpana

Komentowany temat: Oficjalne zdjęcie promujące stroje wyjazdowe! 04.07.2008, 16:11

sztorfort- a ty nie lirz dupy afc bo gdyby to byl ktos inny to bys tak go nie bronil. a co do strojow bardzo fajne kupie sobie takie

Komentowany temat: Corbis: Liczymy na lepszą ofertę ze strony Arsenalu 03.07.2008, 18:58

nie wiem czego mu brakuje w arsenalu ma tu jak u pana boga za piecemm

Komentowany temat: "Cięcia" w rezerwach 03.07.2008, 18:45

Nawet Hoyte? Gavin również miał swoje szansę w pierwszej drużynie Arsenalu, ale ich nie wykorzystał. Jak na razie prezentuje się słabo; podobnie jak jego brat, Justin.
Mecze oglądam w skrótach na YT i całe Sopcaście. ;)

Komentowany temat: Nie było ofert za Eto'o i Ronaldinho 03.07.2008, 18:41

arteta jest juz w atletico ;/

Komentowany temat: Eduardo da Silva: wracam latem 01.07.2008, 22:33

opolanin- nie tak sprosnie. czyzbysmy tu mieli homoniewiadomo? dudu zdoriwej

Komentowany temat: Cygan: Arsenal poluje na Sennę 01.07.2008, 20:18

zamiast podniecac sie zloszczeniem innych lepiej poszukaj rozumu we lbie

Komentowany temat: Eduardo da Silva: wracam latem 01.07.2008, 20:17

ty zboczencu jaka laske?!

mysle ze dobrym pomyslem bylyby raporty z co tygodniowych meczow naszej mlodziezy.

thomasa cruise nie toma ;/

Komentowany temat: Fabregas: Teraz chcę wygrywać wraz z Arsenalem 30.06.2008, 23:39

cisza!

Komentowany temat: Fabregas: Teraz chcę wygrywać wraz z Arsenalem 30.06.2008, 23:34

kazdy ma porowno tej racji zadowoleni? nie wiem do czego dazycie

Komentowany temat: Fabregas: Teraz chcę wygrywać wraz z Arsenalem 30.06.2008, 23:33

o co to afc czyzbys popuscil. widze ze co raz to wieszy nadmiar wrogow powoduje u ciebie dola (takiego jakiego masz we lbie)

Komentowany temat: Chelsea zatrudniła portugalskiego magika 30.06.2008, 23:29

i nasriego

Komentowany temat: Fabregas: Teraz chcę wygrywać wraz z Arsenalem 30.06.2008, 23:28

btw i zal to masz w majtach jens ma lepszy refleks od manuela? to ciekawe c czym jutro zjesz kanpapki? a tak na powaznie noworodek ma wiekszy rozum od ciebie a nie jens lepszy refleks od almuni.

Komentowany temat: "Gomez powinien wybrać Arsenal" 29.06.2008, 15:22

przyznaj mu prawde anglicy sa zbyt dorodzy a co do richardsa przedluzyl kontrakt

Komentowany temat: Dein: Arsenal potrzebuje Usmanova 28.06.2008, 19:51

ne chce usmanova. wole kroenke ktory jest bardziej zaufanym kontrahentem.

Komentowany temat: Lehmann dumnym Kanonierem 28.06.2008, 19:50

spedalony afc wystaw go sobie na aukcji toi sie posmiejemy. jak morzna byc takim przychlastem i tak pisac/

Komentowany temat: Numery koszulek piłkarzy na sezon 2008/09 23.06.2008, 21:41

ty pacanq to ze ma numer 16 nie znaczy ze bedzie gral w pierwszym skladzie a w pierwszej druzynie! skad taki pomsyl?

Komentowany temat: Podolski rozważa odejście z Bayernu 23.06.2008, 17:35

podolski bylby dobrym zakupem. w bayernie nie dostaje szans na gre ale w arsenalu bylby podstawowym zawodnikiem. chce zeby do nas trafil czym prendzej.

Komentowany temat: Wenger: Rosja gra naprawdę dobrze 23.06.2008, 17:34

tak ogladalem ten mecz i jestem pod wrazeniem. rosjanie dali nam przyklad ze walka mozna dokonac cudow.

Komentowany temat: Numery koszulek piłkarzy na sezon 2008/09 23.06.2008, 17:33

afc-smiech na sali to sa twoje durne komentarze nie okraszone zadnymi argumentami. almunia to dobry bramkarz i na jedynke zasluzyl.

Komentowany temat: Gervinho o zainteresowaniu Arsenalu 15.06.2008, 12:07

co nie macie googli? dac ci jego nr tel lub gg?

Komentowany temat: Fabregas rozpocznie na ławce 15.06.2008, 12:06

ale i tak wszedl i gola pyknal

Komentowany temat: Poprawa stanu zdrowia Eduardo i Rosicky'ego! 15.06.2008, 12:05

get well son edu wracaj do zdrowka

Komentowany temat: Adebayor jest zbyt drogi dla Milanu? 15.06.2008, 12:04

hahah xD i tu sie okazalo zee adek im odmowil

Komentowany temat: Nowe wyjazdowe stroje Arsenalu? 15.06.2008, 12:03

xqvz-kazdy ma inny gust

Komentowany temat: Dyrektor Barcelony przyjechał do Londynu po Hleba 15.06.2008, 12:02

on przyjechal do londynu? to ja jade tez do londynu ale w innej sprawie xD

Komentowany temat: Atletico po Nasri'ego 13.06.2008, 14:48

kolego redaktorze. czy kolega nie wie ze po i nie piszemu apostrofy/

Komentowany temat: Vela o transferze Dos Santosa 11.06.2008, 19:57

to zaloz sie ze mna bo ja tez tak sadze

Komentowany temat: Drugi dzień Euro za nami. Polska i Austria przegrywają 09.06.2008, 12:25

a mialo byc tak pieknie. nie placzmy. dokopiemy im w finale.

Komentowany temat: Nowe stroje Arsenalu? Zdjęcie! 09.06.2008, 12:22

na nasze nieszczescie te stroje weszly w zycie.

Komentowany temat: Eduardo coraz bliżej powrotu! 09.06.2008, 12:20

get well son dudu. mam nadzieje ze wrocisz szybko i pokazesz tym pokrakom z city kto jest lepszy

Komentowany temat: Oficjalnie: Nowe koszulki na sezon 08/09! 09.06.2008, 12:18

takie sobie te nowe stroje. niczym sie nie wyrozniaja. wprowadzono malo zmian a te czarne paski tylko pogarszaja wyglad

Komentowany temat: Hleb coraz bliżej Barcelony 09.06.2008, 12:17

ta pier.... barsa. oni chca nam pol skladu wykupic. nieh sobie lepiej zainwestuja w tego quaresme. hlrb jest nasz a jesli juz chca go kupic to 30 mln i wasz

Komentowany temat: Włoska prasa: Adebayor zaakceptował warunki Milanu! 05.06.2008, 16:34

nie prawda. jest przeciez walcott i bendtner. skoro adebayor zastapil henryego to czemu walcott lub bendner nie mialbyy zastapic adebayora.

Komentowany temat: Lehmann podpisał kontrakt ze Stuttgartem! 05.06.2008, 16:31

byl swietny przez ostatnie sezony. powodzzenia jens w zyciu prywatnym i zawodowym

Komentowany temat: Lehmann podpisał kontrakt ze Stuttgartem! 05.06.2008, 16:31

byl swietny przez ostatnie sezony. powodzzenia jens w zyciu prywatnym i zawodowym

Komentowany temat: Nowe stroje Arsenalu? Zdjęcie! 05.06.2008, 16:29

co z tego ze sie niewiele rozniom? wole zeby byly taie jakie sa

Następny mecz
Ostatni mecz
Burnley - Arsenal 2.02.2020 - godzina 15:00
? : ?
Chelsea - Arsenal 21.01.2020 - godzina 21:15
2 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool21201061
2. Man City23163451
3. Leicester21133542
4. Chelsea23124740
5. Sheffield United2388732
6. Wolves22710531
7. Newcastle2286830
8. Arsenal23611629
9. Man United2177728
10. Tottenham2176827
11. Burnley21831027
12. Southampton22831127
13. Crystal Palace2268826
14. Everton22661024
15. West Ham2065923
16. Brighton22571022
17. Aston Villa22641222
18. Bournemouth22641222
19. Watford22471119
20. Norwich21441316
Fortuna
ZawodnikBramkiAsysty
Jamie Vardy174
Sergio Agüero163
Marcus Rashford144
Danny Ings141
Pierre-Emerick Aubameyang141
Tammy Abraham133
Sadio Mané116
Mohamed Salah115
Harry Kane112
Raheem Sterling111
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
6.33
Gracz grudnia wybór redaktorów Bernd Leno
Bernd Leno
7.02
Gracz grudnia wybór użytkowników Bernd Leno
Bernd Leno
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Części samochodowe Ucando.pl