Komentarze użytkownika Sobieski14

Znaleziono 4659 komentarzy użytkownika Sobieski14.
Pokazuję stronę 1 z 117 (komentarze od 1 do 40):

poprzednia123456następna
Komentowany temat: Żenujący spektakl defensywy: Watford 2-2 Arsenal 15.09.2019, 23:38

ps chlopaki nie plusujcie mi, bo oko "sprawiedliwości" patrzy i pozniej za byle co wyłapiecie w odwecie warny.

Pozdrawiam wszystkich miłośników pilki i Arsenalu.
Zostawiam w spokoju już te strone i właścicieli bo sie czuje jak Okinski w konflikcie z Martinem hahaha

Komentowany temat: Żenujący spektakl defensywy: Watford 2-2 Arsenal 15.09.2019, 23:35

@RahU: I co jak Ci napisalem co Twój pupilek robi i żebyś to nazwal to probujesz wybrnac glupim zartem?
Nikt nie musi odpisywac, jeśli nie chce. To on nic merytorycznie nie napisal tylko zaczął wyzywać po moim jak to nazwałes monologu.

Czyli co, Emery dziś ma taką kadre, przyjeżdża po wakacjach i zastaje calkiem inna i dopiero się dowiaduje bo kompletnie wplywu nie ma? Xd haha


I widze ladnie pominales argument że sam pisales ze słowo dzban jest dozwolone, a dziś za to wlepiasz warna bo Ci się coś nie podoba...

I o kropce nienawiści - stary, ile Ty masz lat?

Widzę że w slaby sposób probujesz mnie tu prowokować zebym jeszcze cos napisal za co będziesz już mógł bana dać, bo Cię bardzo uwiera że ktoś prawdę napisał o tym Twoim koleczku wzajemnej adoracji.

Ułatwie Ci sprawę, oficjalnie możesz mi usunąć całkiem konto. Bez jakichs zabaw w bany itd. Zlikwiduj, baw się dobrze i wszystkiego najlepszego ;)
(Masz usmiech skoro kropka na końcu zdania Cie boli)

Komentowany temat: Żenujący spektakl defensywy: Watford 2-2 Arsenal 15.09.2019, 23:19

@Rahu: hahahha miesiac czy dwa temu sam pisales ze za slowo dzban warny to przesada, a teraz dajesz bo Ci prawda nie pasuje xd


Bardzo mnie rozbawiles, mozesz sie tu dalej bawic w tym swoim koleczku wzajemnej adoracji i bronic swojego chlopaczka.
Żegnam.

Komentowany temat: Żenujący spektakl defensywy: Watford 2-2 Arsenal 15.09.2019, 23:15

@RahU napisał: "W sumie miał rację. Twoje komentarze są często żenujące i agresywne, da się wyczuć ton nieomylnego mędrca. Narzekasz na poziom strony w komentarzach i brak merytorycznych dyskusji, a sam walisz do gościa per "dzban". Litości.

W dodatku jesteś chorągiewa, bo miesiąc temu pisałeś:
@Sobieski14 napisał: " Takze dzięki Raul i dzięki jednak Emery ze pomimo skąpca właściciela idziemy mocno do przodu i ze ta drużyna ma jednak ciągle tożsamość i jest dużo bardziej poukladana niż dwie wyżej wymienione.."


I nie wmówisz mi, że zmiana zdania to efekt ostatnich spotkań. Tak gramy już od dawna..."




To jak nazwiesz poziom swojego pupilka który przesiaduje na stronie, czeka az ktoś napisze coś z błędem albo coś pod co wymysli jakiś dziecinny pocisk i wtedy się cieszy ze plusy lapie??
Ciekawi mnie jak nazwiesz admina, chlopa ponad 30 lat który się w takie rzeczy bawi?

Ja dyskutuje o pilce.
Jak ten cycatywiewior na moj komentarz z wypunktowanymi argumentami zaczyna mnie wyzywac to czego oczekujesz? Ze mu dalej merytorycznie będę odpisywal?
Inaczej i krócej niż dzban tego nie widzę potrzeby określać, a slowo dzban przeciez sam tu pisales że nie jest zakazanym.
Się zajmij lepiej redagowaniem tych tekstow jak np o Kosie, że jak już wieloletni admin coś pisze to niech przedstawi pelen obraz historii zawodnika w klubie, a nie pisze z poziomu sfochowanej nastolatki.

To co pisalem odnośnie Raula i Emerego tyczylo się wyłącznie transferów.
Zaplusowali tym jakiego profilu zawodnicy tu trafiaja i ze pozbywali się lub próbowali zgnilych jaj.
Pisalem ze Emery koncowka sezonu spalil się w moich oczach i ze kolejna szansę może uzyskać jeśli będzie dobre okno. Było takie więc chwalilem i szanse dałem, bo brałem pod uwagę to ze moze wie co chce grać i jedno okno to za mało.
Niestety poczatek sezonu to dalej ta sama degrengolada i motanie się dlatego w moich oczach szansę zaprzepascil.

Wyrwanie z kontekstu żeby napisac "chorągiewka" - gratuluje, wysililes się na gimbo pocisk to i gimbo plusy będą.

Komentowany temat: Żenujący spektakl defensywy: Watford 2-2 Arsenal 15.09.2019, 23:03

@RIVALDO700 napisał: "Serio? Jeszcze bym rozumiał gdyby tak pisać gdyby wlasnie pepe zjadał ta lige i miał 8 goli."
A jakies liczby super zrobil np Lamela? To chyba jeden z ich podstawowych skrzydeł a jest dlugo juz.
Pepe mam nadzieję ze sie rozkręci, tylko kurde potrzeba mocnego środka.

Komentowany temat: Żenujący spektakl defensywy: Watford 2-2 Arsenal 15.09.2019, 23:01

@Garfield_pl: wg mnie z Emerym nie doskoczymy do Live i City, obys to jednak Ty miał rację.

Komentowany temat: Żenujący spektakl defensywy: Watford 2-2 Arsenal 15.09.2019, 22:59

@cycatewiewiorki: Wypocin? Chlopie no nawet dziś się potwierdziło, jak na zawolanie xd

"Gra od tylu żałosna, przysparza tylko problemow, a pressing nie istnieje."
Bez odbioru.

Komentowany temat: Żenujący spektakl defensywy: Watford 2-2 Arsenal 15.09.2019, 22:57

@MarioG napisał: "sory ale na równi to my kadry z totenhamem nie mamy, co jak co ale KFC gra lepiej co boli, ba nawet Chelsea która nie mogła wykonać żadnego transferu gra lepiej a jej młodzież to miażdży (Mount, Abraham). U nas bram jest ovarnietego trenra i właściciela. Sort ale jak Wenger pozbywa się Wojtka który jest top w seria a, a woli Cecha emeryta lub Ospinie który nigdy nie będzie na poziomie Wojtka, ozbycie się Gnabrego to wtedy się zaczęło od Wngera degrengolada teraz Emery swoje dokłada."

Spojrz sobie linia po linii.. Bramka, obrona, środek, boki, napad... kadre jeśli chodzi o zawodników mamy na równi. A ze kupe gramy, gorzej od nich i od chelsea to jasna sprawa, gramy gorzej niż wiele drużyn. Pod względem stylu gry to moze w 10, a biorąc pod uwagę potencjal do poziomu gry to jeszcze dalej.

Emery na właściciela narzekać nie może. I poprzednie okno i to teraz były bardzo dobre.
Pochetino za mniejszy hajs zbudowal.
Szczesny? Na foottracku się chwali że w Juve go pilnują żeby wszystkie video analizy itd ogladal, w Arsenalu mówił że też dostawał ale może raz w miesiącu zerknal na jeden... bo on musi mieć bata nad sobą.
Skoro dorosły chlop dostał szansę gry w jednym z największych klubów za miliony, mowi ze trzeba go pilnowac jak dziecko... no to szczerze, nic tylko się cieszyć że Wenger się go pozbyl.
Gnabry? Chyba mało pamietasz. Wenger go wpuszczal, dawał wiele szans itd... zlapal kontuzje, roztyl się jak świnia, poszedl na wyp do WBA gdzie cały sezon praktycznie lawka i nie przedluzyl kontraktu bo juz w brudny uklad z Bayernem wszedl.. ze pojdzie na rok do Werderu za 5mln, bo od nich Arsenal więcej nie będzie wołał, a po roku za 10mln do Bayernu i wszyscy zadowoleni. Werder dostał na rok zawodnika i 5mln wpadło, bo normalnie to by Gnabry pewnie do nich nie poszedł. Bayern za pół darmo wzial zawodnika którego twraz może za 60mln opylic.
To jest tak syfiasta zagrywka niemcow że dla mnie Gnabry to większy zdrajca niż Van Persie.

Komentowany temat: Żenujący spektakl defensywy: Watford 2-2 Arsenal 15.09.2019, 22:44

Emery jako Menager nie ma w ogóle swojego stylu.
To najgorszy typ do dużego klubu, bo efekty jeśli w ogóle będą to możliwe że po bardzo długim czasie.
Najlepsi są tacy jak Sarri, Klopp, Pep, czy nawet Allegri czy Mourinho(chociaz tych dwóch nie lubie bo defensywne granie mi nie leży)... sa najlepsi dla dużych klubow bo wiedzą co chcą grac, styl gry swojej drużyny mają szlifowany i ulepszany od poczatku kariery trenerskiej, a Unai tylko sie mota..wymysla i wstawia z myślą "a może zaskoczy".

Prosty przykład Lamps w Chelsea - o niebo lepsza pilke od nas grają i to tyloma mlodzikami, Lisy Brendana - w szybkim czasie dokonal zmian. Przyszedł, wiedział co chce grać, sprawdził kto się nie nadaje do tej gry, kupil kogo potrzebowal i zgral fajna druzyne.
Menago który nie wie jaki ma styl, będzie się motał i nigdy nie dopasuje sobie dobrze zawodników do stylu, bo sam nie wie czego potrzebuje..

Mam nadzieje ze się kisic z Emerym będziemy jak najkrócej.

Komentowany temat: Żenujący spektakl defensywy: Watford 2-2 Arsenal 15.09.2019, 22:28

@Garfield_pl: Odpisales mi w poscie długo przed meczem, sorry byłem w pociągu więc odpisuje teraz.
No pół żartem pół serio ale mam nadzieję ze ta opaska tylko po to żeby go w zime opchnac. Nie ma ani jedngo innego powodu zeby to drewno kustykalo po boisku.
Mam tylko nadzieję że przez ten czas Torreira się nie wkurzy i nie będzie chciał odejść. No i ze uda się nadrobic te wszystkie stracone punkty.

Srodek pola jakim powinnismy grac to Torreira - Willock/Guendo przed nimi Cebula lub Ozil. A w ciężkich meczach Torreira, Willock i Guendo.

Emery zgubil wszystkie swoje pomysly, druzyna straciła zęba ktorego po przyjsciu fajnie zaszczepil. Teraz ustala sklad z myślą że wyjdzie tak ze wszyscy będą się za głowę łapać.
Zero stylu, zero wyników, frajerskie przegrywanie tak samo a nawet gorzej niż za Wengera.
Najgorsze jest to ze my kadre to teraz mamy wg mnie na równi z Tott czyli trzecia sila ligi i nic z tego nie ma.


Przed meczem pisalem: "Gra od tylu żałosna, przysparza tylko problemow, a pressing nie istnieje." - jakis dzban o nicku @cycatewiewiorki mi pisal że jestem żenujący xd
Gdzie Ty synku teraz jesteś?

Między innymi dlatego przestalem korzystać ze strony, znikome tu ilości rozmów merytorycznych o pilce tylko kolka wzajemnej adoracji, wysilic się potrafią jedyne na tekst gimnazjalisty, a pozniej sie szczyca plusami...
Najlepsze ze nawet stary chlop i to jeszcze admin dołączył do tego grona, siedzi, czyta, wymysla jakieś pseudopociski, tylko się wielce obraził ze ludziom jego belkot o Koscielnym się nie podoba. I za to jeszcze warny na prawo i lewo daje xd

Hahaha tyle czasu ten partacz juz tutaj jest, a nadal znajdują sie ludzie ktorzy go bronią i jeszcze geniusz taktyczny zamierza z niego zrobic kapitana... z najsłabszego zawodnika ktory nie daje tej druzynie zupelnie nic pozytywnego czego nie daliby inni zawodnicy na tej pozycji. Jednym slowem: MASAKRA...

Wenger go kupil i kazdy moze wiele punktow znalezc na slusznosc tego ruchu. Gosc jest najwiekszym hamulcowym i partaczem a ten sam z niego kapitana robi.


Ktos tu widzialem ze pisal ze nam daje fizycznosc hahah jaką? Ze po swojej stracie sfauluje? Glowek nie wygrywa, zastawic sie nie zastawi z pilka przy nodze bo najmniejszy pressing i jest panika... Fizyczny to on jest, tylko z tego wzgledu ze tak sie mowi na ludzi ktorzy moga tylko niepotrzebujaca mozgu robote fizyczna wykonywać.

Dokladne przerzuty? Hah, fakt ze potrafi to zrobic ale trzy tempa za wolno.. przyjmuje na dwa razy, przestawia pilke, ustawia sie i dopiero.. takze z takim opóźnieniem to dokladnosc nie ma zadnego znaczenia skoro kazdy powinien zdazyc sie ustawic.

Strzal z dystansu... gdyby strzelal w kazdym meczu ze dwa razy i byłoby zagrożenie bramki realne, to mozna by to uzyc jako jego atut ktorym mozna go bronic.. ale bomba raz na 5 meczów, z których przez kilka lat wpadly moze ze 4, a reszta to kosmos poza stadion.. smiech na sali.


Ja nie wiem czy wy go bronicie dlatego ze myslicie ze jak sami sobie kit wcisniecie to bedzie dobry czy z musu nie chcecie swojego zawodnika ganic bo wiecie ze bedzie kapitanem...


Dla Arsenalu w tym roku top4 i przynajmniej polfinal le to jest obowiązek. Emery mase slabych decyzji podejmuje, o stylu czy pozytywnej grze w ogole nie ma mowy.
Ba, on nawet swoich pomysłów juz nie wprowadza. Gra od tylu żałosna, przysparza tylko problemow, a pressing nie istnieje.

Mecz z live to dla mnie byl znak ze z tym trenerem ciezko bedzie zeby ten klub cos osiągnął.
W przerwie meczu pisalem pare rzeczy to stad znawcy na mnie naskoczyli i sie cieszyli ze plusy zebrali, po meczu Ian to samo powiedzial w analizie i pisali ze chlop mial racje xd

Wychodzac w taki sposob na live czy City przegralibysmy 95 meczow na 100.
Grajac tak na Everton czy Norwich pewnie w wiekszosci bysmy przegrali. Liczba sytuacji i strzałów, musi w koncu dac efekt, zwlaszcza na dystansie calego meczu.

Komentowany temat: Oficjalnie: Monreal opuszcza Arsenal 12.09.2019, 13:05

Witam. W jakim pubie mozna w niedziele obejrzec nasz mecz?

Komentowany temat: Klęska na Anfield: Liverpool 3-1 Arsenal 24.08.2019, 20:05

Ostatni moj komentarz...
Zalosne podejscie do meczu, rozłożone nogi.. liczenie na cud ze my jedna z kilku dlugich pilek wykorzystamy, a obrona czestochowy nie stracimy nic przy 30 szansach live.

#emeryout trzymajcie się

Komentowany temat: Klęska na Anfield: Liverpool 3-1 Arsenal 24.08.2019, 20:00

@MadMax14 napisał: "A pisanie, że za Wengera to byśmy chociaż atakowali to też dobre.
No pewnie, nie ma to jak wyjść na mecz bez pomysłu i sobie klepać piłeczkę. Niektórzy to chyba zapomnieli jak to było za Wengera i powiem wam, że nie było lepiej."



To Wenger z nikom.dobrym nie wygral?
Ja pamietam sporo wygranych meczów.
A skoro taktyki nie widziałes to z City mecz obejrzyj.

I ten tekst ze mistrze i rozpykali barce.. jakos ani soton ani chelsea tak nóg przed live nie rozłożyli

Komentowany temat: Klęska na Anfield: Liverpool 3-1 Arsenal 24.08.2019, 19:57

@MadMax14: Chlopie jak mozna grac bez skrzydlowych gdy na naszych bocznych obroncow suną Mane, Salah, Arnold i Robertson???
Jak mozna zageszczac srodek pola Xhaka?
Jak mozna liczyc ze wybije sie pilke, wcisnie cos ktos z przodu, a live nie strzeli niczego z tych pewnie 30 strzalow ktore będą w ciagu calwgo meczu mieli?


Jak juz bronisz to odpowiedz, bo ja widze zalosny syf taktyczny Emerego.

Komentowany temat: Klęska na Anfield: Liverpool 3-1 Arsenal 24.08.2019, 19:52

Wchodzi Lucas zeby bronic wyniku...

Cofnac sie w swoje pole karne od początku meczu..
Wiadomo ze w koncu przy takich wolnych przestrzeniach cos wcisną
Jak cos strzelą to wiadomo ze wiatru w zagle nabiorą, a Arsenal jak zwykle panika xd

Taki byl plan. Moze uda sie nie dostac wiecej niz 5:1.

Wampir zęby suszy i broni wyniku Torreirą

Komentowany temat: Klęska na Anfield: Liverpool 3-1 Arsenal 24.08.2019, 19:49

Czy Torreira jest az tak niski ze dopiero Emery go zauwazyl?

Komentowany temat: Klęska na Anfield: Liverpool 3-1 Arsenal 24.08.2019, 19:48

Mial byc pressing, ofensywna gra, posiadanie pilki... jest wpojenie mentalnosci przegrywow juz w szatni i plan Stoke, ktory spuscil ten klub z ligi xdd

#emeryout

Komentowany temat: Klęska na Anfield: Liverpool 3-1 Arsenal 24.08.2019, 19:46

@thegunner4life napisał: "Dlatego przed meczem pisałem po 29.05 ja tej drużynie w nic nie wierzę. A Hiszpan w mojej decyzji mnie tylko utwierdza. My jesteśmy tłem dla Liverpoolu. Oni chcieli mieć 3 pkt. A my chcieliśmy po prostu nie dostać znowu piątki. Takie były założenia."


No przedostatnie zdanie w punkt ale chyba sie nie uda ;)
Salah krola.strzelcow na Emerycie zrobi haha

Komentowany temat: Klęska na Anfield: Liverpool 3-1 Arsenal 24.08.2019, 19:45

@Piotrek95: haha sluchaj sobie tych co sie jaraja live..
Liverpool cos dzis gra niesamowitego? Podchodza sobie pod 20 metr i ćwiczą rozgrywanie alcji ofensywnych. Arsenal próbuje przetrwac i rzuca dlugie pilki.. no naprawdę, swietnie gra Arsenal

Komentowany temat: Klęska na Anfield: Liverpool 3-1 Arsenal 24.08.2019, 19:43

Raul i Edu tu moga cuda sprowadzać, Emery i tak wszystko przekombinuje

Komentowany temat: Klęska na Anfield: Liverpool 3-1 Arsenal 24.08.2019, 19:41

No i co, Emery mecz oddal bez walki.. zafundowal trening akcji ofensywnych graczom Live..

Komentowany temat: Klęska na Anfield: Liverpool 3-1 Arsenal 24.08.2019, 19:38

Hahahah ;)

Emery tym ustawieniem i planem.na mecz zaszczepil mental duzo slabszej druzyny naszym pilkarzom... do takich zagrywek to sie moze Michniewicz z Wlochami uciekać, a nie Arsenal...

Komentowany temat: Czas na pierwszy poważny sprawdzian. Liverpool - Arsenal 24.08.2019, 19:28

Willock najlepszy, a tu niektorzy narzekaja haha
Chyba tylko dlatego ze to Wenger mu dal szanse.

Komentowany temat: Czas na pierwszy poważny sprawdzian. Liverpool - Arsenal 24.08.2019, 19:25

@FabsFAN: Xhake wywalic, dac Torreire to po pierwsze...
Po drugie Guendo i Willock super ale Laca tez by sie przydał.

Jak mozna grac bez skrzydel i zostawic bocznych obroncow na pastwe 4 topowych zawodnikow liverpoolu????
Wez mi to bez tych debilnych tekstow jak mvti to wytlumacz.. o co tu chodzi?
Obrona czestochowy na 20 metrze i dlugie pilki???
Przeciez to jest liczenie na cud ze nic nie wcisną. Przy tal glebokiej obronie to i Burnley by mialo 15 strzalow w meczu

Komentowany temat: Czas na pierwszy poważny sprawdzian. Liverpool - Arsenal 24.08.2019, 19:21

Byly smiechy z chelsea przed superpucharem ze dostana 5:0 i ze Lamps zaraz poleci, a tu pokazali ze mozna i sie przeciwstawili mlodziaki i odpady niby...

A teraz cooo? "Gramy z najlepsza druzyna europy, musi to tak wygladac" HAHAHAHAH

Komentowany temat: Czas na pierwszy poważny sprawdzian. Liverpool - Arsenal 24.08.2019, 19:19

Emery z Arsenalu zrobil Stoke.. 90minut obrona Częstochowy, wstyd dla Evertonu by byla taka gra, co tu mowic o Arsenalu

Burnley i Newcastle z nami takie posiadanie pilki, skladniejsze akcje i styl.. Arsenal męczarnie i wygrane tylko dzieki klasie indywidualnej zawodników, bez zadnego stylu czy tożsamości...

Szkoda psuc potencjal jaki obecnie ma drużyna, na takiego taktycznego boga Emerego

Komentowany temat: Czas na pierwszy poważny sprawdzian. Liverpool - Arsenal 24.08.2019, 19:16

@MVTI napisał: "zwolnij to się z tej strony typiarzu"

Ciebie widze zwolnilo albo opoznilo

Komentowany temat: Czas na pierwszy poważny sprawdzian. Liverpool - Arsenal 24.08.2019, 19:13

Hahahah obrona Czestochowy i liczenie na fuksa...
Taktyczny imperator Emeryt xd
No żałosne, zwolnic jak najszybciej. Szkoda marnowac potencjal drużyny na takie cudowne plany na mecze..

Komentowany temat: Czas na pierwszy poważny sprawdzian. Liverpool - Arsenal 24.08.2019, 18:57

No żalosnie to wyglada.
Obrona czestochowy i dlugie pilki... czy to nadal Arsenal czy juz Stoke???

Wyglada to na to jakby Emery im powiedzial: "jestesmy 100 razy slabsi wiec musimy grac cos czego nie gralismy nigdy, moze sie uda fuksem".

Co jak co ale tylko wygrana usprawiedliwi Emerego.

Granie bez skrzydel przeciwko drużynie ktorej główną bronią sa ataki skrzydel i bocznych obroncow? WOW

Komentowany temat: David Luiz po meczu z Burnley 18.08.2019, 00:43

Swietny dzis był i w ogole to jak on motywowal przy kazdej okazji.. w koncu przyszedl tu lider.
Szczerze to zrobilbym Lace kapitanem, a Luiza drugim

Komentowany temat: Godnie przywitać kibiców: Arsenal - Burnley 17.08.2019, 14:21

No transfery fajnie, ze ma byc mocny prrssing, wysoka intensywnosc itd tez fajnie ale to ze my oddajemy u siebie inicjatywe takiemu Burnley... masakra, styl gry jest naprawde słaby.

Bramka na konto Nelsona, slaby jest, typowo juniorskie granie..
Luiz na duzy plus. Cebula fajnie, widac ze technika jest ale za duzo pod siebie, bardziej musi na druzynie sie skupic a nie na tym zeby błyszczeć

Komentowany temat: Godnie przywitać kibiców: Arsenal - Burnley 16.08.2019, 20:20

Guendozi wyżej niż Chiesa ;)

https://www.meczyki.pl/newsy/az-czterech-polakow-na-liscie-top-100-najdrozszych-pilkarzy-swiata-piatek-wyzej-niz-lewandowski/120508-n

Komentowany temat: Godnie przywitać kibiców: Arsenal - Burnley 16.08.2019, 20:18

Nowy filmik o Lace, już się nie mogę doczekać aż zobaczę go na boisku... tym bardziej trio z Aubą i Pepe

https://www.youtube.com/watch?v=E_70TnppdSA

Komentowany temat: Godnie przywitać kibiców: Arsenal - Burnley 16.08.2019, 20:11

@thide napisał: "Boże, co to jest"

haha przy pierwszym odsłuchu miałem tak samo ;P Ogólnie nie lubię disco polo, a to podobno cygańskie hiphopolo xd

Komentowany temat: Godnie przywitać kibiców: Arsenal - Burnley 16.08.2019, 19:42

Normalnie takich rzeczy nie słucham ale buja ładnie, chłopak z okolicy i już 17mln zrobił więc podaje dalej. Może komuś siądzie

https://www.youtube.com/watch?v=LCcIx6bCcr8

Komentowany temat: Oficjalnie: Trzecie stroje Arsenalu na sezon 2019/20 12.08.2019, 16:20

Hahah Eryczek widze wystawia warny za co chce i komu chce... az mnie dziw bierze ze rahu z kogos takiego admina zrobil.

Komentowany temat: Laurent Koscielny – kapitan z kartonu 12.08.2019, 14:25

@erykgunner: Już nie pierwszy raz akurat w Twoim wykonaniu jest to zebranie o lajki i tak, dla mnie to żenada. Żeby dorosly chlop bawil się w docinki jak gimb żeby kilka plusow zgarnął.

Haha znamiona agresji xd Kolejny widze wielki ekspert od czytania ludzi przez neta..

Wczoraj ten womanizer też się wysilil na długi komentarz, imprecis też nieraz pisal komentarze na stronę A4... wojewodzki i inne gwiazdeczki też pisza felietony, tak to w dzisiejszym świecie jest ze napisac byle co i sie zwolennicy nawet największych glupot znajdą.

O Koscielnym było rozprawiane przez długi czas na stronie, wiele różnych podejsc, część osób się wysilala i pisala dluzsze i merytoryczne komentarze...
Tylko ze ani ja, ani Ty ani nikt poza otoczeniem Kosy i klubu pojecia nie ma co tak dokladnie zaszło w tej sprawie, więc pisanie tekstu który umniejsza Kosie i w sumie tylko go jedzie, to jest poziom gazety fakt. To tyle.

Komentowany temat: Oficjalnie: Trzecie stroje Arsenalu na sezon 2019/20 12.08.2019, 14:04

@mallen napisał: "Może kiedyś tak zagramy:

AUBAMEYANG__________________________PEPE
__________________LACAZETTE________________
_________XHAKA_____________CEBALLOS______
__________________TORREIRA__________________
TIERNEY___LUIZ_____SOKRATIS_____BELLERIN
____________________LENO_____________________"



Chyba najlepszy mozliwy sklad albo jeszcze taki z Holdingiem zamiast Xhaki albo Cebuli i gra 3 śo..
Bo jednak Holding jak zdrowy to musi grac

Komentowany temat: Agenci Özila są już w Stanach 12.08.2019, 14:02

Będzie i dla niego i dla nas najlepiej jeśli odejdzie..

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
Tammy Abraham70
Sergio Agüero61
Teemu Pukki51
Raheem Sterling50
Mohamed Salah42
Sadio Mané41
Ashley Barnes40
Harry Kane31
Marcus Rashford31
Jamie Vardy31
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
7
Gracz sierpnia wybór redaktorów Pierre-Emerick Aubameyang
Pierre-Emerick Aubameyang
6.96
Gracz sierpnia wybór użytkowników Lucas Torreira
Lucas Torreira
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna