Komentarze użytkownika cieniak14

Znaleziono 1089 komentarzy użytkownika cieniak14.
Pokazuję stronę 1 z 28 (komentarze od 1 do 40):

poprzednia123456następna
Komentowany temat: Osłabiony Arsenal remisuje z Chelsea 2-2! 26.01.2020, 16:18

@Chiszpan: No ale oni musieli sie cofnąc, sam Arteta przyznał, że zespoł nie jest gotowy, zeby zapierdzielać 90min, oni nie mieli sił biegać, a nie, że sie cofneli i to nie jest jego wina, tylko wina poprzedniego sztabu, ze nie wytrzymuja kondycyjnie.

Komentowany temat: Osłabiony Arsenal remisuje z Chelsea 2-2! 26.01.2020, 16:15

@n0thing: w takim razie dlaczego tu nie ma Emeriego?

Komentowany temat: Osłabiony Arsenal remisuje z Chelsea 2-2! 26.01.2020, 16:12

@Chiszpan: nigdzie nie napisalem, ze jest swietny, więc przestan sobie dopowiadać. Po prostu wypisywanie takich statystyk biorąc pod uwagę to jaki dostał zespół jest bez sensu.

Komentowany temat: Osłabiony Arsenal remisuje z Chelsea 2-2! 26.01.2020, 16:09

@Chiszpan: no ale dwa razy konczylismy w 10, raz nawet gralismy przez 60min ponad, no i dodatkowo dostał druzyne w rozsypce. Więc te statystyki to sobie wsadź głęboko w d :)

Komentowany temat: Po punkty do orlego gniazda. Crystal Palace – Arsenal 11.01.2020, 12:33

@czarnykruk: przeciez juz odrzucil oferte i zostaje

Komentowany temat: Pozostało walczyć. Arsenal - Manchester United 01.01.2020, 23:14

@simson16: spokojnie, jeden mecz nie czyni ich drugim liverpoolem, zagrali fajnie, ale to musi być regularne.

Komentowany temat: Kevin sam na Emirates Stadium, Arsenal 0-3 Man City 16.12.2019, 19:59

Ale wy ****a narzekacie na tego artete, bo brak doswiadczenia, no i co z tego, kasztan mial doświadczenie, niby wygral LE, a stracilismy wszystko co wenger dał, ancelotti to starzec co z bayernem ledwo co wygral lige niemiecka, allegri nie bierze zespolow w srodku sezonu, a poche byl nieosiagalny, a wy dalej płaczecie i dumacie kto moglby byc, nie ma innej opcji.

Komentowany temat: Xhaka: Poczułem się dotknięty 10.11.2019, 15:26

Dobra niech on już spierdala

Komentowany temat: Jak zmarnować popołudnie: Vitória 1-1 Arsenal 06.11.2019, 21:24

@kvapeace: oglądać nie warto, ale postawić na Listy to już co innego :)

Komentowany temat: Po awans do fazy pucharowej LE: Vitória SC - Arsenal 06.11.2019, 17:39

kozacko sie ogląda, widać reke trenera

Komentowany temat: Pepe odwraca losy spotkania! Arsenal 3-2 Victória SC 25.10.2019, 17:21

@MadMax14: Ndidi inform

@Arsenal96l: ja moge wieczorem

Komentowany temat: St. Liège rozbity w Londynie, Arsenal wygrywa 4-0! 03.10.2019, 22:45

ja pierd0le te wrzutki tierneya to klasa

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 30.09.2019, 22:25

http://www.6aght43s.realstream.cc/en/player/8b6834dec849dbf1d4199298f606717f2d3ec71c1d633394a5fb8600d47bbd71/5d92620ab4482

Komentowany temat: Dobić zranione Koguty. Arsenal - Tottenham 01.09.2019, 18:13

Jaki to jest ****a debil

Komentowany temat: L’Équipe: Coutinho blisko Arsenalu 06.08.2019, 16:39

@gnabry_: XD

Komentowany temat: L’Équipe: Coutinho blisko Arsenalu 06.08.2019, 16:11

Przecież jest info,że interesujemy się CB, a wy płaczecie z tym Coutinho, to tylko wypozyczenie, nie sprawdzi sie to elo i po problemie. Lepiej grać Coutinho, niż ormianiem czy iwobim.

Komentowany temat: Lyon wygrywa Emirates Cup: Arsenal - Lyon 1-2 29.07.2019, 15:52

@kraku96: pewne top3? XD Wytrzezwiej chlopie

Komentowany temat: Wygrana z Colorado na początek amerykańskiego tournée 17.07.2019, 06:55

@ZielonyLisc: to twoj kupon z Helsinborgiem co nie wszedl XD?

Komentowany temat: Terminarz na sezon 2019/20 22.06.2019, 15:23

@Ranczomen: Tomek

Komentowany temat: Terminarz na sezon 2019/20 22.06.2019, 15:17

@pLYTEK: dla mnie to jest po prostu połączenie sportu z rozrywką. Freak FIghty np. w stanach są znane i ludzie lubią to oglądać, nie walczą tam moi ulubieńcy ale np. wiem troche o Kizo/Filipku i Tombie czy np. Linkiewicz, dla mnie to jest po prostu dobrze zrobione show i tyle, wpadli na świetny pomysł biznesu, bo nie ma co ukrywać sprzedaje się to bardzo dobrze i ta gala bedzie z roku na rok stawała się coraz większa.

Komentowany temat: Terminarz na sezon 2019/20 22.06.2019, 15:03

@pLYTEK: przecież twoja opinia o tej gali jest oparta o wypowiedziane slowa linkiewicz, a wrzuc np fotki jak WK robili zrzutke i ludzie ogladajacy Fame MMA sie zrzucali na nią

Komentowany temat: Terminarz na sezon 2019/20 22.06.2019, 14:50

@pLYTEK: przecież oni nie idą do fame mma zdobywać sławe, oni zostają zaproszeni do wzięcia udziału w takiej walce bo już są rozpoznawalni, to ma sie dobrze sprzedać i tyle.

Komentowany temat: Terminarz na sezon 2019/20 21.06.2019, 21:15

@Elastico07: co nie zmienia faktu,że go obrażasz :) po prostu ubiera sie inaczej niż przeciętny Elastico07 i już sie coś nie podoba, kończę wymianę zdań z Tobą na ten temat.

Komentowany temat: Terminarz na sezon 2019/20 21.06.2019, 21:03

@Elastico07: Weź przeczytaj moją wypowiedź jeszcze raz bo chyba masz problemy z czytaniem, czy ja gdzieś CI mówie,że coś Ci sie powinno podobać bo jego Matka to uszyła? Jednoznacznie moja wypowiedź stwierdza, że powinieneś uszanować czyjeś zainteresowania i pasje, a nie wyzywać od idiotów maślaku.

Komentowany temat: Terminarz na sezon 2019/20 21.06.2019, 20:35

@Elastico07: A co CIę tak boli ubiór Hectora? Chłopak od zawsze mówił, że chodził w ciuchach szytych przez Matkę, nie raz sie wypowiadał,że to jego pasja, a ty nazywasz go idiotą, bo lubi to co robi? Radzę CI wziąć rozpęd i walnąć mocno głową w mur, to może zmienisz troche tok myślenia, bo jak narazie po przeczytaniu twoich wypowiedzi to ty robisz z siebie idiote :)

Komentowany temat: Porażka w finale Ligi Europy, Arsenal 1-4 Chelsea 30.05.2019, 17:35

@Czeczenia: spójrz na to z innej strony, Emery nie przyszedl tu bo milion osób go chciało, przyszedł tu bo inni wiedzieli,że gówno da rade osiągnać z takim budżetem :), więc to, że chciałeś innego trenera nie za wiele znaczy, bo ten inny trener nie chciał tu pracować.

Przecież Leno, Sokratis i Torreira to bardzo dobre transfery, to Mustafi gra najwieksza padake, a został ściągniety za Wengera. I powtórze jeszcze raz, gramy padake, bo nie ma rozgrywającego, a z Ozilem to możemy wyjsc co najwyzej na Sunderland :)

Komentowany temat: Porażka w finale Ligi Europy, Arsenal 1-4 Chelsea 30.05.2019, 17:24

@Czeczenia: Pisanie o zwolnieniu Emeriego po sezonie też uważam, że jest nie na miejscu. Ani skrzydeł nie ma, ani rozgrywającego, a pieniędzy za wiele też nie ma, więc oby nelson dostał szanse i przyszła jakas 10

Komentowany temat: Porażka w finale Ligi Europy, Arsenal 1-4 Chelsea 30.05.2019, 17:18

No zróbcie sondę, niech wywalą Emeriego po sezonie.Czytać wasze komentarze to tragedia. Emery zrobił wiekszą robotę niż Wenger w tamtym sezonie. Za wengera nie bylo finalu LE, ani nie było walki o top4, co wy sie spodziewacie, że po sezonie zgarniamy wszystko? Tu potrzeba z 3 sezony,żeby wywalić szrot, który naściągał Wenger typu Xhaka,Mustafa,Elneny, bo to przez takich maślaków tracilismy często punkty, dodatkowo to też nie wina Emeriego, że Ramsey odszedł, przecież to nie on wydaje kase klubową. Ozil już za wengera grał gówno, więc on już dawno powinien zrobić out z klubu. W klubie potrzeba rozgrywającego, ostatni raz gralismy spoko jak był Jack i Cazorla, a teraz męczymy sie z rozegraniem. Ze środkiem Xhaka-torreira-Guendo to my za wiele nie zdziałamy, zobaczycie, przyjdzie ktoś pokroju Frasera i gra od razu ruszy.

Komentowany temat: Arsenal wygrywa 4:2 i melduje się w finale Ligi Europy! 10.05.2019, 11:53

Potrzebuje waszej pomocy, szukam stronek,ew. Kont na twitterze na ktorych sa sportowe memy, niekoniecznie w jezyku polskim oraz jakichs powazniejszych stronek typu gettyimages, ale bez znakow wodnych, takie ktore bez obaw mozna wkleic na bloga/insta, jak macie jakies swoje ulubione stronki to podzielcie sie ;)

Komentowany temat: Kolejna wyjazdowa porażka: Leicester 3-0 Arsenal 28.04.2019, 14:36

*dziwicie

Komentowany temat: Kolejna wyjazdowa porażka: Leicester 3-0 Arsenal 28.04.2019, 14:36

A co wy sie widzicie, że nasi grają padake, jak nasz ostatni porządny rozgrywający gra teraz w Villareal i nikim nie zostal zastąpiony.

Komentowany temat: Twierdza zdobyta! Napoli 0:1 Arsenal 19.04.2019, 23:38

Mowienie,ze Giroud nie powinien przechodzic do chelsea jest troche nie na miejscu, chlop zawsze klepal sie po herbie po bramie i dal nam sporo radosci, a po pewnym czasie nie bylo dla niego miejsca, to chyba logiczne,ze wybierze chelsea ze wzgledu na poziom gry, zarobki oraz to,ze polubil londyn i mogl tu zostac, niz przenosic sie do jakiejs Galaty. Zadna to obraza, a po prostu chec grania na wysokim poziomie, a to,ze kupilismy lace i aube to akurat nie wina Giroud :)

Ale to sa wylewy w obronie

Giroud juz z 3 by wcisnal...

Co oni odpierdalaja XD

Komentowany temat: Nieudany wyjazd do Liverpoolu: Everton 1-0 Arsenal 07.04.2019, 16:37

Przeciez z Evertonem mamy dobry bilans i byliscie spokojni o ten mecz :)

Komentowany temat: Aubameyang marnuje karnego w końcówce, Spurs 1-1 Arsenal 02.03.2019, 15:20

Dzbany, sami sobie jestemy winni za takie tracenie punktów.

Komentowany temat: Ważne zwycięstwo ze Świętymi 2-0! 24.02.2019, 23:13

A przeczytaliście już wypowiedź Sarriego czy dalej tylko spamujecie na podstawie filmiku?

Komentowany temat: Odpłata z nawiązką: Arsenal 3-0 BATE 21.02.2019, 20:47

No i Auba spieprzył kuponik, w sumie nie powinienem dawać go jako strzelca bramy, bo kazdy wie w jakiej jest formie i Laca go wciaga nosem.

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Burnley - Arsenal 2.02.2020 - godzina 15:00
? : ?
Chelsea - Arsenal 21.01.2020 - godzina 21:15
2 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool22211064
2. Man City23163451
3. Leicester22143545
4. Chelsea23124740
5. Sheffield United2388732
6. Wolves23710631
7. Tottenham2286830
8. Burnley22931030
9. Newcastle2286830
10. Arsenal23611629
11. Man United2277828
12. Southampton22831127
13. Crystal Palace2268826
14. Everton22661024
15. West Ham21651023
16. Brighton22571022
17. Aston Villa22641222
18. Bournemouth22641222
19. Watford22471119
20. Norwich22441416
Fortuna
ZawodnikBramkiAsysty
Jamie Vardy174
Sergio Agüero163
Marcus Rashford144
Danny Ings141
Pierre-Emerick Aubameyang141
Tammy Abraham133
Sadio Mané116
Raúl Jiménez116
Mohamed Salah115
Teemu Pukki113
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
6.33
Gracz grudnia wybór redaktorów Bernd Leno
Bernd Leno
7.02
Gracz grudnia wybór użytkowników Bernd Leno
Bernd Leno
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Części samochodowe Ucando.pl