Pomeczowa wypowiedź Wengera

Pomeczowa wypowiedź Wengera 17.04.2012, 00:47, Michał Kowalczyk 75 komentarzy

O występie...

Sami sobie utrudniliśmy ten mecz, ponieważ po całkiem niezłym początku straciliśmy w fatalny sposób dwie bramki. Co więcej, druga bramka padła, kiedy byliśmy w osłabieniu. Zbyt dużo czasu zajęło nam przeprowadzenie zmiany, to było doprawdy nieprawdopodobne. Straciliśmy pierwszą bramkę, kiedy Arteta był poza grą, a my nie mogliśmy od razu wstawić zmiennika. Zostaliśmy za to szybko skarceni i straciliśmy drugiego gola. Od tamtej pory mieliśmy pod górkę.

W pierwszej połowie mieliśmy okazje, by wyrównać stan meczu, niestety w drugiej odsłonie meczu obniżyliśmy poziom, zatraciliśmy płynność gry i zbyt wiele próbowaliśmy indywidualnie. Nie mieliśmy już sił. Nie mieliśmy także piłkarza, który mógłby zrobić różnicę. Wigan broniło się bardzo dobrze. Mieli spore posiadanie piłki, ale niewiele stworzyli w drugiej połowie.

O zmianie Artety...

Faktem jest, że jeśli piłkarz jest kontuzjowany i leży na boisku, to masz czas na wprowadzenie zmiennika. Doszło do nieporozumienia, ponieważ Mikel opuścił murawę, a Ramsey nie był jeszcze gotowy. Mało który piłkarz z ławki jest gotowy do gry w pierwszej połowie. Generalnie graliśmy wówczas w dziesiątkę, a to nie powinno mieć miejsca, gdy piłkarz zostaje kontuzjowany.

O urazie Hiszpania...

To problem z kostką, dosyć poważny. Jutro przejdzie badania, dziś jest zbyt wcześnie na ocenę. Nie wygląda to jednak na zwichnięcie kostki. To coś poważnego.

O grze w drugiej połowie...

Daliśmy z siebie wszystko w ostatnich dwóch, czy trzech miesiącach i dziś nie byliśmy w wystarczająco przygotowani. Ciężko powiedzieć, czy odstawaliśmy fizycznie, czy mentalnie. W pierwszej połowie dobrze zareagowaliśmy na utratę dwóch bramek, ale w po przerwie czekało nas dużo pracy. Pod koniec na boisku był Walcott, Oxlade-Chamberlain, Rosicky, Gervinho i Van Persie, a mimo to niewiele okazji stworzyliśmy sobie pod bramką rywala.

O sile Premier League...

Każdy jest w tej samej sytuacji. Widać to było w meczu Tottenhamu z Norwich, Manchesteru z Wigan, czy w naszym pojedynku. Każdy mecz jest dla każdego decydujący. Nie byliśmy przygotowani na przegrywanie 0-1, czy 0-2. Patrząc na nasze bramki stracone ostatnio, nie popełnialiśmy takich błędów jak dzisiaj.

O meczu z Chelsea...

To dla nas ogromnie ważne spotkanie. Musimy odnaleźć się po dzisiejszym rozczarowaniu i mentalnie przygotować się na kolejny pojedynek.

Arsene WengerPomeczowa wypowiedźWigan Athletic autor: Michał Kowalczyk źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
DawidAFC komentarzy: 18095 newsów: 125119.04.2012, 13:09

Oby Artecie nic wielkiego się nie stało..

Ciastolyna komentarzy: 107718.04.2012, 15:55

Oby Wenger tylko udawał z tym urazem Mikela. Cholera nie chcę widzieć Ramseya biegającego, jak dziecko we mgle w tak ważnym spotkaniu, jak derby z Chelsea. Oby Hiszpan był gotowy do gry.

karlo komentarzy: 906918.04.2012, 09:19

Sami sobie zgotowaliśmy taki los. Dwie szybko stracone bramki załatwiły sprawę.

kulkis451 komentarzy: 18518.04.2012, 06:34

arsenalfan;
Ten sezon jest troszke słaby ale trzeba być tak jak ty niezrównoważonym( w pozytywnym tego słowa znaczeniu) optymistą i dalej wierzyć że Arsenal odniesie sukcesy bo wkońcu doszliśmy do takich samych wniosków , kiedyś mioże w następnym seoznie to nastąpi .Myślę że AW wraz z zarządem dostali lekcję (te nieszczęsne porażki z ManUtd czy z Liverpoolem na początku sezonu ) i zrobią wszystko aby uniknąć takich porażek w następnych kolejkach czy seoznach .

Oldgunner3 komentarzy: 969817.04.2012, 23:18

Shit;wygląda na to,że Arteta ma mecz z chelsea z głowy - to duże osłabienie ,a poważnego zmiennika nie widać zwłaszcza,że Benay. chyba nie wystąpi gdyż jest wypoż. ze SB.Teraz widać jak słabą i wąską mamy ławkę.

arsenalfan98 komentarzy: 91617.04.2012, 20:47

Oczywiście chodziło mi o kupno yych zawodników( Vertonghena....) ;D

arsenalfan98 komentarzy: 91617.04.2012, 20:45

@kulis i tu masz rację. Trzeba wzmocnić ekipę zawodnikami klasy co najmniej lepszej niż prezentuje część naszych grajków, a wywalić zawodników typu Dennilsona, Parka, Chamakha, Benia, Arshawina, SS i innych kopaczy piachu.
Vertonghen (też nie jestem pewny jak się to pisze), Hazarda, Poldiego i nie wiem może jeszcze jednego zawodnika do środka, może właśnie M'Ville.
Ramseyowi ja bym dał jeszcze szansę.
Wydaje mi się, że następny sezon będzie dla niego lepszy jak i dla nas.
Wiem, że tak się mówi od 7 lat, ale po tak słabym sezonie jakim jest, był ten dla nas czuję, że następny sezon będzie dla nas co najmniej lepszy niż te wcześniejsze.

kulkis451 komentarzy: 18517.04.2012, 20:29

arsenalfan .
Mówi się o transferach , kogo byś na miejscu AW zakupił do Arsenalu ?
Ja bym napewno postarał się o : Vertoghnena (jak źle napisałem jego nazwisko to sory ) , Hazarda , Podolskiego , kogoś na ławkę za Rosickiego , M'Ville , Piszczka ,
Wyrzuciłbym na 1000 % :
DJ , Chamakha , SS , Ramseya (chociaż może wróci mu forma choć wątpie )
A wzmocnił bym drużynę mentalnie , aby grali od1 do ostatniej minuty .

arsenalfan98 komentarzy: 91617.04.2012, 20:15

@kulis, a gdzie ja przepraszam bardzo nazwałem Cię idiotą? I ja tu pokazuje swoją inteligencję? Skoro kluby pokroju Wigan, QPR czy jakieś Podbeskidzie mają kibiców to znaczy, że w kibicowaniu nie chodzi tylko i wyłącznie o puchary. Bo trudno się spodziewać, być kibicem takiej ekipy pucharów. Dlatego dla mnie w kibicowaniu zawsze liczyła się w pierwszej kolejności chwila zwycięstwa, a nie puchary na koniec roku, ale przyznam to też rzecz ważna dla takiego klubu. trzeb przyznać też, że porównując wyniki innych drużyn ze swoją jest lekkim zbaczaniem z tego co się chce powiedzieć.

Masz rację, że mentalność trzeba zmienić bo mamy najwięcej porażek w całej czołówce. 10 to bardzo dużo, ale na teraźniejszą ekipę, jaką mamy musisz przyznać, że wyprzedzenie (lekko wypalonej) Chelsea, Tottenhamu czy Liverpoolu (który już w ogóle się stoczył, żal mi kibiców tej wspaniałej drużyny) to całkiem niezłe osiągnięcie, który dla mnie w 60/70% jest robotą Wengera.

Samo przegrywanie ze słabymi ekipami to dla mnie wina, po części Wengera, a po drugiej części samych zawodników. Brakuje właśnie takiego prawdziwego kapitana, który będzie mógł pomóc Wengerowi trochę w tych sprawach.
Robin nie jest zły, ale są kapitanowie, którzy naprawdę potrafią poderwać zawodników i prawie wymusić na nich lepszą grę.

Kochasz klub za styl, charyzmę, emocje lecz nie zapominaj, że to również w dużym stopniu zasługa naszego "Papcia"...
Wenger prowadzi politykę rozwijania młodzieży, ale ilu gwiazd by nie było gdyby nie Wenger?

kulkis451 komentarzy: 18517.04.2012, 18:27

I nie wysunąłem opinii że Wenger nic nie włożył do tego klubu tylko obawiam się że więcej nie będzie w stanie włożyć ... niestety . Kocham ten klub za ich styl , charyzmę , za dostarczane emocje , ale obawiam się co do przyszłośći tego klubu bo jeśli cały czas bd to powtarzał jak mantrę , nic się nie zmieni co do transferów, co do mentalności to kiepsko to widze w bardzo czarnych barwach , nie powinniśmy przegrywać z Wigan czy QPR bo są musisz to przyznać słabe jak na Arsenal zespoły , Trzeba zmienić mentalność zawodników co do meczów ze słabszymi przeciwnikami bo musisz przyznać grają lekceważąco jak chodzi o mecze z drużynami z dołu tabeli

kulkis451 komentarzy: 18517.04.2012, 18:20

arsenalfan
****a przepraszam po co się gra w piłkę nożną chyba do jasnej ciasnej aby wygrywać puchary .
Transfery to nie wszystko , no pewnie nie wszystko niech grają przedszkolaki z młodzieżówki to bedzie najjlepsze rozwiązanie ale po to jest dyskusja by wymieniać się poglądami , bo jak sie mówi o trofeach to zaraz jakieś dzikie pretensję padają że jest się sezonowcem a gówno prawda .
A w co gram to gówno Ciebie za przeproszeniem obchodzi , ja jestem codziennym gościem na tym serwisie to mniej więcej wiem co się dzieje . A po 2 nie nazywaj w stosunku mnie haseł :idiota itd. bo jeśli sie tak odzywasz do tych mających troszkę inne zdanie to gratuluję Ci inteligencji i duzego zasobu słownictwa .
Nie be

arsenalfan98 komentarzy: 91617.04.2012, 18:15

@kulkis Nie nie każdy prowadził, ale chyba zapomniałeś, ze mamy do spłacenia stadion, który tani nie był??
Niska umowa sponsorska też jest temu winna bo Fly Emirates mieli duży wkład właśnie w budowę stadionu.

arsenalfan98 komentarzy: 91617.04.2012, 18:10

@kulkis Jeżeli kibicem jesteś tylko dla trofeów i zaszczytów klubu to co tu jeszcze robisz?
Jeżeli ***** nie rozumiesz, że za transfery dopowiada zarząd to ja Ci gratuluję logiki myślenia i godzin spędzonych nad graniem w Fm, skąd pewnie czerpią się twoje filozoficzne wywody.

Nie porównujmy Wengera do Fergusona i Arsenalu do ManU. Właściciele Machesteru United to miłośnicy footbolu, a właścicielem Arsenalu jest biznesmen, który kupując klub miał w interesie tylko i wyłącznie zarobek na nim, nie jakieś większe inwestycje.

7 lat bez trofeów to dla mnie już tak naprawdę nic. Liczy się dla mnie już tylko jak najlepsza lokata w lidze, może jak coś wpadnie to zmienię moje oczekiwania. Będę sobie kibicem Arsenalu, oglądał mecze ciesząc się z małych sukcesów takich jak wygranie z Tottehamem, Chelsea, Liverpoolem i resztą ligowej czołówki.
Dawno straciłem już uczucie bycia kibicem klubu "bez trofeów". Przeczytałem sobie historię Arsenalu kilka razy i...

I wiem, że jestem kibicem nie klubu, który teraz wygrywa, ale klubu, który już na zawsze pozostanie w historii footbolu Anglii i Europy. Wiem, że jestem kibicem drużyny, która od lat jest w czołówce i wiem, że kiedy prowadzi ją z taki trener jak Wenger, który do pisania historii klubu dużo włożył, wkłada i będzie wkładać do momentu, w którym przejdzie na emeryturę lub jakiś idiota go odwoła, będziemy w niej.

A jeżeli patrzysz na poziom i osiągnięcia klubu przez pryzmat rywalizacji z rywalami, to już brak mi słów.

kulkis451 komentarzy: 18517.04.2012, 18:01

Wszyscy bronią teraz bronią pana Arsena Wengera .... ostatnie 7 lat to lata bez trofeów , słabe i nieprzemyślane i robione na szybko tzw doczepkę transfery(jak chcemy byc tacy dokładni to napewno nie wszystkie np.Arteta) , pozostawianie przez p.Wengera w składzie zapchajdziury np. Chamakh , Djorou , Squillaci ( przypomne że ten ostatni pan gra już u nas długo i kopie piach ), Ramsey ; żałosne wypowiedzi pomeczowe (np obwinianie złego stanu murawy .
Powiem tak wszyscy Ci którzy tak bronią p.Arsene W. sezon lub dwa albo po nieudanych transferach przyznają mi wkońcu rację , a zasłanianie się tylko zarządem to zdeczka przesada , Wenger od lat stosuje tą politykę transferową i zmieniły się już kilkakrotnie władze klubu i nie chce mi się wierzyc że każdy zmieniajaćy się właściciel Arsenalu prowadził taką samą politykę transferową

kulkis451 komentarzy: 18517.04.2012, 17:43

arsenalfan ; nom hmm tylko zapomniałeś o jednym że przez 7 lat nic dosłownie nic nie wygraliśmy , w tym czasie The Red Devils już kilkakrotnie zdobyła mistrza , ja się dziwie takim wypowiedziom jak twoja , lepiej niech
Wenger zostanie lepiej niech nic się nie zmienia dalej liczmy na cud . Jesteś przykładem osoby która boi się zmian , Ferguson jest zasłużony dla ManUtd ale on cały czas osiąga najwyższe cele i nadal buduje historię a Wenger niepotrafi doprowadzić nas do trofeów . Musi się coś zmienić bo scenariusz przedstawiony przez Ciebie w następnym sezonie bardzo możliwy jeśli nie dojdzie do zmian albo na ławce trenerskiej albo w składzie .

technik1302 komentarzy: 14217.04.2012, 17:13

Ramsey to najbardziej bezproduktywny pilkarz, pokazuje to w kazdym meczu Arshavin za takie podejscie do sprawy zostal wypozyczony... A Ramsey???? co on ma K..a Dozywotni kredyt zaufania!!!! Mam go dosyc!!!

fabregas1987 komentarzy: 2579217.04.2012, 16:56

Jeżeli wygramy z Chelsea to bedzie 3 miesjce, jeżeli przegramy to ... bedzie ciezko :P

armata_PL komentarzy: 6219 newsów: 417.04.2012, 16:15

Jedyny pozytyw że w końcu Wenger wziął odpowiedzialność na siebie i całą drużynę a nie zasłaniał się złym stanem murawy (co w tym wypadku i tak by się nie dało :P) czy złą pracą sędziego.

damian199656 komentarzy: 762617.04.2012, 15:24

Próbował tłumaczyć Ramseya, ale mu się nie udało

arsenalfan98 komentarzy: 91617.04.2012, 15:01

Mimo iż to mój 3. komentarz z rzędu to dodam, że dam sobie rękę uciąć, gdy wygramy z Chelsea to będziecie wysławiać Wengera pod niebiosa...
Wenger out!!!!!

arsenalfan98 komentarzy: 91617.04.2012, 14:55

Oczywiście dodam, że kiedy ciśniemy taki ManCity jak nam się podoba to nowej religii mało kto nie założy, a przydarzy się jakiś słabszy wynik to każdy Wenger out, wywalić go.
Wenger out!!!!! -.-

arsenalfan98 komentarzy: 91617.04.2012, 14:53

@kulkis doprawdy? Widzę, że znaffcą jesteś niemałym. No i kim byś go zastąpił? No tak przecież dla ciebie to żaden problem. Może być byle gówniany trener, ale kiedy to nie twój problem liczy się zastępca, a nie kim on miałby być? Najlepszy trener w historii? Przecież to się nie liczy. Wiadome, że 3. miejsce w lidze to zawodnicy sami sobie grali, nikt im nic nie mówił, bo dla ciebie to gdyby nie było Wengera to byśmy wygrywali. Bez Wengera nasi zawodnicy byliby w konkretnej dupie... Widać to na przykładzie Chelsea czy Liverpool'u.
Ale ch*j ważne, że to wszystko wina Wengera. Przecież byle każdy trener może osiągnąć tyle co Arsene.
No bo przecież transfery, a raczej ich brak to wina tylko i wyłącznie Wengera bo to on jest właścicielem klubu i tylko on ma tu coś do powiedzenia.
Wyobraź sobie co by było teraz bez Wengera. 7/8 miejsce lub gorzej.
Wenger out to przecież święta racja -.-

R9Falcao komentarzy: 57417.04.2012, 14:52

powazna kontuzja kostki?
taka jak Wilshere?
rok czasu? :<

Najbardziej mnie irytują te zmiany Wengerowe ściaganie najlepszych na boisku AOC vs United, lub nie wpuszczanie AOC tylko Ramseya któremu bezgranicznie ufa co jest bzdura bo od 50 meczy Ramsey nic nie pokazał i nie pokaże przez następny rok...

Ars3n komentarzy: 1235417.04.2012, 14:50

No ku@wa !!! i jak tu sie nie zdenerwowac, juz mnie nawet ta porazka nie obchodzi ,ale fakt ,ze stracilismy Artete na tak wazne mecze ! :<
Zmora z poprzedniego sezonu wraca, a raczej z koncowki poprzedniego sezonu :(

Vendetta komentarzy: 277817.04.2012, 14:46

Mecz z Chelsea bez Mikela... Czyżbym już znał wynik?

FrancescFabregas04 komentarzy: 93817.04.2012, 14:39

No nie, Mikel ://

kulkis451 komentarzy: 18517.04.2012, 14:29

Ja od dawien dawna powtarzam że era Wengera po tym sezonie musi się zakończyć.
Ten facet już nie podchodzi do piłki z taką pasją jak 10 czy 15 lat temu , i to widać .
Po pierwsze primo Robi strasznie mozolne i głupie transfery ,
Po 2 primo Robi złe zmiany podczas meczu
Po 3 jego wypowiedzi pomeczowe są żałosne .
Wenger out !!!

piter1908 komentarzy: 510317.04.2012, 14:06

nie rozumiem jak można było tak odpuścić ? Jak ktoś zarabiający takie pieniądze może olewać swoją pracę :(
pierwsze minuty tragiczne nikomu się nie chciało wracać bo myśleli że Wigan nie będzie atakować więcej niż 2 zawodnikami a tu ooops i zaatakowali 5 czy 6 i nim się ogarnęliśmy było 0-2.
Ramsey czy warto coś pisać na jego temat ? podania do tyłu popisy techniczne i zero kreatywności :( ale pozostawmy jego.
Tragiczny występ Sagny który 150 mecz w AFC zagrał kompletnie nie skoncentrowany chyba najsłabszy jego mecz w Arsenalu.
Jedyne usprawiedliwienie to sędzia i dziwo że nic Bosss na ten temat nie mówił . Ten brak faulu na Theo jak wchodził w pole karne był na kartkę a sędzia puszcza gre ... Wigan kilkukrotnie przesadzało w środkowej strefie ale sędzia pozwalał na to chyba nasze panny nie były ( i nie będą ) na to przygotowane.
na koniec zajście RVP z Caldwellem ...
no cóż szkoda ze Robin nie potrafił podać Ręki bo to obrazuje klasowych piłkarzy i nie zdziwię się jeśli przez takową sytuację tytuł MVP sezonu przejdzie mu koło nosa. Wiadomo że jest sfrustrowany że nie strzela że klubowi nie idzie no ale wielcy piłkarze potrafią się odciąć już po ostatnim gwizdku a Robin p raz kolejny zachował się jak Burak bo w meczu z Newcastle gdyby sam wyciągnął ręke do Krula też pokazałby że jest wielkim człowiekiem a tak pozostaje spory nie smak.

Maciejas komentarzy: 20817.04.2012, 13:31

Wenger w szatni powinien zje... wszystkich za słabą grę a nie mówić, zapomnijmy o pierwszej połowie.

Czemu do jasnej ciasnej ciągle mówi o zapominaniu złych meczy albo gry?

Marcel90 komentarzy: 812417.04.2012, 13:29

Ciekawe co dokladnie z Arteta i ile bedzie pauzowac

ozzy95 komentarzy: 1937 newsów: 117.04.2012, 13:23

No coz gorsze mecze sie zdarzaja...Spojrzmy na Man City czy Utd, tez przegrywaja z teoretycznie slabszymi...Kluczem jest to by do konca sezonu juz nie rozegrac tak slabego meczu.Zmiany musza byc jakies po sezonie, to na pewno...Wenger juz na pewno mysli o potencjalnych wzmocnieniach, bo nie sadze by byl zadowolony z obecnej kadry w 100%.Mysle, ze te zakupy na ostatnia chwile odbily mu sie troche czkawka i nie do konca sie sprawdzily...Oczywiscie nie mowie o wszystkich, bo tak jak przewidywalem najlepiej sprawdza sie Arteta, bez ktorego teraz nikt nie wyobraza sobie wyjsciowej jedenstki.W dzisiejszej pilce najwazniejsza jest regularnosc, nikt nie wymaga samych zwyciestw, ale wpadek musi byc jak najmniej.Oby w przyszlym sezonie bylo lepiej.

piciawpojedynke komentarzy: 14717.04.2012, 12:43

Nie wiem, czy już było?!

Kolejne głosowanie na transmisje meczu w Canal+ Sport z udziałem ARSENAL'u. Tym razem Kanonierzy będą grali ze Stoke City na wyjeździe. Rywalem w głosowaniu meczu Stoke City vs. ARSENAL jest mecz Wigan Athletic vs. Newcastle!

GŁOSOWAĆ na ARSENAL !!!

canalplus.pl/sport/oferta-sportowa

"I'm ARSENAL till I die..." !!!

binio83 komentarzy: 30617.04.2012, 12:20

Obrona zawaliła ten mecz a Szczęsny niech się ogarnie bo 2 bramka to masakra...

Filiparsenal komentarzy: 65717.04.2012, 12:11

po primo czemu tabela nie uaktualniona ? a po segundo bez Artety z Czelsi raczej przegramy.

RespectForArsenal komentarzy: 1217.04.2012, 11:47

Arsen Wenger powinien nauczyć się motywować zespół w bardziej stanowczy sposób.Powinniśmy rozjechac Wigan.

Saphomus komentarzy: 57517.04.2012, 11:24

Oby z Artetą nie było aż tak źle, bo jak za niego ma grać Ramsey to ja jakos nie widze nas w Top 3

drupeks komentarzy: 27617.04.2012, 11:14

Niestety wczoraj wszyscy grali na 50% mozliwosci!!!! Szkoda ze kontuzji doznal Arteta i nie wiadomo czy zagra jeszcze w tym sezoni.Ramsey to jest pomylka!!!!Tego zawodnika nie powinnien wpuszczac na boisko bo on nie ma pojecia co ma grac!!Zamiast sie rozwijac to sie cofa i biega jak panienka!!!Na wypozyczenie go w nastepnym sezonie i juz.Sagna byl bardzo slaby!!Jesli tak zagramy ze Znienawidzonymi frajerami z Chelsea to nas skopia latwo.Potem mecz ze cyborgami z Stoke co nas skopia doslownie sila fizyczna!!!Jesli te dwa mecze przegramy to nie ma co sie oszukiwac ze zajmniemy miejsce w pierwszej 5 a wtedy trzeba podziekowac Wengerowi.Obym sie mylil.Come on Arsenal.

trumi komentarzy: 114617.04.2012, 11:09

Trzeba pozbyć się Aarona. Ten chłopak nie potrafi grać w piłkę na najwyższym poziomie. Albo go gdzieś wypożyczyć żeby się uczył albo go sprzedać a w jego miejsce sprowadzić klasowego rozgrywającego.

Carpitu komentarzy: 32917.04.2012, 10:42

Jak dla mnie po tym meczu to wygląda tak:
Szczęsny - Zawinił przy 2 bramce ale poza tym dobry występ
Sagna - Jak na niego to dzisiaj bardzo słaby mecz, ciągłe wrzutki,które do nikogo nie dochodzą ( Wenger chyba z nimi tego nie trenuje )Moses go mijał jak chciał dzisiaj
Vermaelen - Tak jak Szczęsny zawinił przy 2 bramce,z tym że zrehabilitował się kilkanaście minut później.Mam nadzieje,że jego forma będzie szła w góre
Djourou - Słaby mecz zawinił przy 2 bramce więcej nie ma sensu się rozpisywać
Santos - W ofensywie bardzo mi się podoba ten zawodnik(technika,drybling,pomysł na akcje).Czasem nie potrzebnie spowalniał akcje,wychodzimy z dobrą kontrą podawał do tyłu.Przy 1 bramce też trochę jego winy nie potrzebnie podbiegał do zawodnika na prawym skrzydle.
Song - Dużo niecelnych podań,na siłę stara się posłać miękką wrzutkę do Robina ale to już przesada ( rozumiem,że wychodzi mu to dobrze ale nie można tego na siłę szukać przy byle okazji).Nie mam pojęcia czemu Song nie strzela z dystansu.
Ramsey - Nagminne spowalnianie akcji,kolejne piętki do nikogo,ogólnie standardowy jego mecz.
Rosicky - Najlepszy Kanonier dzisiaj,biegał,podawał(Bardzo dobra wrzutka przy bramce Vermaelena).Widać,że jest w formie.
Benayoun - Nie wiem czemu został zdjęty z boiska,prezentował się dobrze,2 dobre strzały,próbował gry kombinacyjnej.
Walcott - Zagrał kilka dobrych meczy i znowu to samo(mam nadzieje,że to wypadek przy pracy).Wrzutki skandaliczne jak zwykle.
van Persie - Słaby występ.Ma bardzo dobry strzał to zamiast strzelać to podawał do innych zawodników.
Gervinho - Jak na razie to marny ten transfer ale poczekajmy do następnego sezonu.
AOC - Widać ten potencjał ale zbyt duży chaos jest w jego grze(ciągłe niepotrzebne dryblingi).Przyjdzie napewno z czasem i będzie wyróżniającym zawodnikiem.
Wenger - On w ogóle zmian nie umie zrobić (te "zabójcze" zmiany z Sunderlandem to tylko taki przypadek,że akurat zmiennikom się udało).Robi zmiany kolo 70-80 minuty dopiero co przy stanie 1-2 nie jest dobrym pomysłem.Rozumiem go,że robi takie same zmiany zawsze bo ławka jest słaba ale czemu on nie zdejmuje swoich pupilków wcześniej ( Walcott,Ramsey ).Pomimo słabego meczu Walcott grał do końca.Widać to gołym okiem,że im nie idzie to zmiana przy takim wyniku najdalej w 60 minucie.

To jest tylko i wyłącznie moja opinia.

VanMateo komentarzy: 14417.04.2012, 10:35

Wenger poruszył dobry temat . Przydałby się zawodnik który mimo wyniku robiłby różnicę . Nie można wiecznie polegać na RVP .

roko90 komentarzy: 86917.04.2012, 10:25

AOC tez byl beznadziejny . Co z tego ze przebiegl z pilka 50 m jak pozniej tracil ja w najglupszy z mozliwych sposobow

marcel998 komentarzy: 36017.04.2012, 10:15

Ramsey to jest jedno wielkie nieporozumienie :) on sam nie wie co ma zrobić z piłką... Jego bezradność jest rażąca, nie wie kiedy przyspieszyć a kiedy spowolnić akcję... no strasznie się to oglądało w/g mnie jeden z najgorszych zawodników Arsenalu w tym meczu...

kanonier_89 komentarzy: 93917.04.2012, 10:03

Co do Ramseya to powinien iść do dobrego psychologa. Wydaje mi się, że problem u niego tkwi w głowie. Wszytko zmieniło się od czasu feralnej kontuzji- złamania nogi. Od tego momentu Aaron zaliczył chyba większy regres niż postęp. Wszyscy pamiętamy jak dobrze grał przed kontuzją. W każdym razie to nie ten sam Aaron jakiego Wenger kupił z Cardiff

elw83 komentarzy: 8217.04.2012, 09:56

Masz racje Pumeks ,Robin ma pie......ecie i z tego nie korzysta,a Ramsey'öwi powinni wpier..l spuscic w szatni moze by sie obudzil.Mam jednak nadzieje ze z ****sami wygramy bo nasi lepiej graja z druzynami z czolowki.

marcin04c komentarzy: 299217.04.2012, 09:50

Nie gadajcie że Ramsey zagraj słabo.. Wczoraj dobrze operował piłką jako zmiennik dla Artety zagrał dobrze..

pumeks komentarzy: 2080817.04.2012, 09:33

i te bronienie Ramseya przez Wengera jest już śmieszne.... może i się chłopak nie zdążył rozgrzać przed zmianą ale potem biegał 80 minut i dalej nie zdążył się rozgrzać ;-)

pumeks komentarzy: 2080817.04.2012, 09:31

Zgadzam się, że Van Persie powinien zostać zmieniony chociaż na ostatnie 30 minut przez Chamakha, który i tak gra padakę ale może coś by ukłuł, bo Robin wczoraj grał jak miękkie jajo....

Czasem powinien przypierd... i nie oglądac się na kolegów!

pumeks komentarzy: 2080817.04.2012, 09:28

a ja powiem tak

Jakbyśmy przegrali z City i wygrali z Wigan to by nie było tematu :-D

overmars77 komentarzy: 110017.04.2012, 09:02

A Wenger ciągle pajacuje... Dwie bramki straciliśmy nie przez beznadziejną obronę, a przez brak jednego zawodnika na boisku! Kpi sobie z ludzi takimi wypowiedziami, czyli rozumiem że w razie czerwonej kartki w meczu mamy prawo stracić dowolną ilość bramek z każdą drużyną ligi=) ale nie ma się czym martwić, bo przecież "dobrze zareagowliśmy na utratę dwóch bramek" czy ten gość słucha czasem tego co sam mówi??

KanonierTH1411 komentarzy: 482817.04.2012, 08:55

Gutowski
A gdzie ma grać jak to skrzydłowy!? Gervinho w Lille grał na skrzydle (Sow na szpicy) i w reprezentacji też gra na skrzydle (na szpicy Drogba). Ja sobie go w ogóle nie wyobrażam jako ŚN. On jest za słaby fizycznie, za mały, nie potrafi grać głową, tyłem do bramki i rozgrywać piłek, a w naszym systemie to konieczność u napastnika (Robin, Thierry, Dennis). Opiera się tylko na dryblingu i szybkości, to typowy skrzydłowy.

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com