7. kolejka Ligi Mistrzów: Arsenal vs Dinamo Zagrzeb

7. kolejka Ligi Mistrzów: Arsenal vs Dinamo Zagrzeb 21.01.2025, 16:47, Trempa 310 komentarzy

Liga Mistrzów wraca na europejskie boiska w 2025 roku, wkraczając w końcową fazę pierwszego etapu rozgrywek. W ramach 7. kolejki Arsenal zmierzy się na własnym stadionie z Dinamem Zagrzeb. Obu zespołom potrzebne są trzy punkty: gospodarze chcą zakończyć fazę ligową w pierwszej ósemce, natomiast goście walczą o miejsca premiowane dodatkowym dwumeczem o awans do fazy play-off.

Faworytem spotkania są oczywiście Kanonierzy, od których – mimo braków kadrowych – oczekuje się zwycięstwa w tym meczu. Zajmują obecnie trzecie miejsce w tabeli, ale mają tyle samo punktów co ósme - ostatnie, które zapewnia awans do fazy pucharowej bez konieczności rozgrywania dodatkowych spotkań. W obliczu wąskiego składu wygrana w tym meczu jest zatem niezwykle ważna, aby ulokować się w komfortowej sytuacji przed ostatnim spotkaniem z Gironą.

W zadaniu tym nie pomogą kontuzjowani: Saka, Jesus, Saliba, Tomiyasu i White. Otwarta dla mediów część wtorkowego treningu uraczyła nas obrazem dwóch powrotów. Nwaneri oraz Calafiori rozpoczęli zajęcia z drużyną w Sobha Realty Training Centre. Ale czy są już gotowi na minuty w rywalizacji o stawkę? O tym przekonamy się jutro po ogłoszeniu składów.

Przeciwnicy jutrzejszego spotkania okupują na ten moment ostatnie miejsce pozwalające zespołom przejść do kolejnego etapu – rozegrania dwumeczu, którego zwycięzca uzyska awans do 1/8 finału. Drużyna z Chorwacji przystąpi do pojedynku po miesięcznej przerwie od spotkań o stawkę, a zarazem z nowym trenerem na ławce. Zaledwie jedna wygrana w ostatnich ośmiu meczach poskutkowała zwolnieniem Nenada Bjelicy, a na jego następcę wybrano Fabio Cannavaro.

The Blues przyjadą do Londynu osłabieni brakiem Sucica, a pod znakiem zapytania stoi dyspozycyjność Petkovica oraz Misica. Najlepszym strzelcem Dinamo jest znany z polskich boisk Sandro Kulenovic. W tym sezonie zaliczył 14 trafień (5 w Lidze Mistrzów), jednak ostatniego gola zdobył 5 listopada i z pewnością poszuka przełamania w nadchodzącym starciu.

Zawodnicy Arsenalu mają za sobą cztery mecze z rzędu na własnym obiekcie. Odnieśli w nich tylko jedno zwycięstwo, a wypuszczenie z rąk trzech punktów w tym ostatnim wywołało frustrację i powiększyło pulę kibiców, którzy stracili wiarę w mistrzostwo. Nie ma innego sposobu na poprawę nastrojów jak pokonanie rywala w kolejnym spotkaniu. A może to w ekipie gości zadziała efekt nowej miotły i Dinamo postawi się Kanonierom?

Rozgrywki: Liga Mistrzów
Miejsce: Arsenal Stadium, Londyn
Data: 22 stycznia, godzina 21:00 czasu polskiego
Sędzia: Daniel Siebert
Transmisja: Canal+ Extra 2

Dinamo ZagrzebLiga MistrzówZapowiedź autor: Trempa źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
Embix komentarzy: 217422.01.2025, 12:45

Dyskusje z cyklu "Nie toleruje innego zdania nie podoba mi się rozmowa ale chu... się wypowiem".
Czy trzeba kąsić bo ktoś uważa inaczej?
Jednych wkurza jedno a innych pierdzielenie o polityce, Albo jakiego kloca postawił....

Sam np uważam że gramy od jakiegoś czasu bardzo słabo i na farcie, kadrę mamy wąską i spuchniemy. Może być walka o TOP4 a nie o majstra i szybciej tak będzie.

kamo99111 komentarzy: 759522.01.2025, 12:39

@kaziu874 napisał: "Plusem jest to, że raczej są to ci sami użytkownicy cały czas, więc widząc nazwę użytkownika po prostu można pominąć bo nie ma szans że coś sensownego napiszą. Powód do narzekania zawsze się znajdzie."

Mówisz i tych co patrzą na naszą sytuacje przez rozowe okulary? Generalnie dziwi mnie to, że Ci co są skrajnie przekonani o wielkości klubu i Artety marudza na tych co są ich odwrotnością, czyli skrajnie krytykują obecne poczynania klubu ;-)

Dziwi mnie tylko jedna rzecz wśród tych skrajnych środowisk. Jedni twierdzą, że klub jest świetnie zarządzany, trenowany itd i nie spojrzą na to, że obecną forma oraz kadra nie wskazuje na to. I odwrotnie. Ci co skrajnie krytykują, nie spojrzą na to, że nie jest tak źle jak się mówi ;-)

Generalnie ja uważam, że obecnie jesteśmy między tymi dwiema sytuacjami - nie jest tak źle żeby robić jakaś rewolucję ale nie jest też tak dobrze żeby nie mogło być lepiej. Po prostu mszczą się teraz pewne decyzje, które zostały podjęte. I największym problemem jest to, że klub chyba sam nie wie jak ma sobie z tym poradzić. I można mówić, że narzekacze itd. Ale teraz mial być "ten sezon". Arteta ma w końcu graczy jakich chciał, a wyszło jak zawsze. Wydaje mi się, że Arsenal stał się takim klubem z ambicja na bycie w czołówce. Czyli po prostu zająć dobre miejsce w t4, dojść do jakichś dalszych faz w pucharach i to satysfakcjonuje wszystkich, no może prawie wszystkich. I dlaczego osoby patrzące na sytuację w klubie przez "rozowe okulary" w ogóle nie dopuszczają możliwości krytyki? Oczywiście mówię o konstruktywnej krytyce... bo za taką należy uznać jeżeli ktoś mówi np. O słabym letnim okienku. Bo jak się okazuje sprowadzeni gracze nie spełniają pokładanych w nich nadziei, a newralgiczne pozycje na których potrzebne były wzmocnienia dziś kuleją. Jak można nazwać też obecną sytuację gdzie z przodu jesteśmy mega krótcy, a nawet nie widać wzmocnien? I jak na to patrzeć w kontekście wypowiedzi oficjeli o "wielkich ambicjach". Na ten moment po prostu wiele rzeczy się nie składa. I oczywiście nie trzeba dużo aby sytuacja się odmieniła ale jakoś działań w tym kierunku nie widać. Co kłóci się z teoretycznymi amibcjami klubu o których mówi Arteta. Dlatego nie dziwię mnie osoby które są krytycznie nastawione. Ale zaakceptuje również te osoby które są zadowolone bo sytuacja klubu badz co bądź uległa poprawie w ostatnich latach. Jednakże Ci co pamiętają największe sukcesy klubu chcieliby powrócić do tego, a klub jakoś nie potrafi postawić kropli nad i. I myślę, że stąd jest ta frustracja.

adek504 komentarzy: 34622.01.2025, 12:38

@Adi17 napisał: "trzeba też pomyślęc głębiej, czy to nie jest sufit Artety i ma pomysł na zdobycie mistrzostwa?"

Mogę oceniać tylko z perspektywy kibica i tych informacji które przechodzą do mediów, ale to jak piłkarze oceniają Artete i ludzie związani z piłką daje możliwość myślenia o tym, że sufitem Artety jest mistrzostwo, a nie coś poniżej i w końcu mu się uda

@Adi17 napisał: "jeśli w tym sezonie zajmie 3 miejsce i odpadnie w LM w 1/8 czy tam 1/4."

To jest już rola rozmowy Artety z zarządem, pytanie czy miałby argumenty czemu był taki wynik i czy zarząd przyjąłby takie argumenty

Z mojej perspektywy naprawdę są argumenty żeby obronić ten sezon w przypadku niepowodzeń, wielu wyśmiewa problemy z kontuzjami że to nie jest żadną wymówka, ale historia ostatnich sezonów pokazuje, że LFC w momencie wielkich problemów wypadł z top4, City bez Rodriego nagle mieli dramatyczna serie, więc to nie jest tak że ktoś inny ma kontuzje i radzą sobie świetnie

Ja osobiście uważam że naprawdę dużo musiałoby się podziać żeby podziękować po tym sezonie Artecie, a po następnym zobaczymy jak się wszystko rozwinie

KapitanJack10 komentarzy: 5917 newsów: 422.01.2025, 12:36

@arsenallord: Napisałem wtedy z 10 komentarzy. Jak już się pofatygowałeś, to mogłeś dodać, o który komentarz ci chodzi. Zakładam, że ten o Sterlingu. Tak, uważałem i dalej uważam, że to zły transfer jakościowo. Ale tak jak pisałem wtedy, tak i teraz piszę, że Sterling przyszedł tylko tu być, jako głęboki back-up. Analogicznie do Nelsona.
Nie za bardzo rozumiem jak się ma do dyskusji o tym, kto w lecie powinien być naszym priorytetem?

ozzy95 komentarzy: 2343 newsów: 122.01.2025, 12:30

@SoulStorm napisał: "Mikel Arteta: "I hope he's (Partey) a RB when Jurrien is unavailable".

"I don't have another RCB"."


też chciałbym mieć hulajnogę, która zamienia się w samochód, jak tylko sobie tak pomyślę. No ale chyba nie można nigdzie takiej dostać?

Adi17 komentarzy: 344322.01.2025, 12:29

@adek504 napisał: "Jeżeli klub robi np 3 razy drugie miejsce i nie podoba się to zarządowi to cel dla nowego trenera musi być jasny - mistrzostwo, w innym wypadku to trochę mina się z celem" @adek504 napisał: "Może dlatego, że jaki jest sens tej zmiany wtedy skoro mamy znowu dawać czas na wdrożenie, na słabsze sezony itp

Jeżeli klub robi np 3 razy drugie miejsce i nie podoba się to zarządowi to cel dla nowego trenera musi być jasny - mistrzostwo, w innym wypadku to trochę mina się z celem"


A trzeba też pomyślęc głębiej, czy to nie jest sufit Artety i ma pomysł na zdobycie mistrzostwa? I co Arteta też dostanei na następny sezon ultimatum mistrzostwo albo out?

A jeśli w tym sezonie zajmie 3 miejsce i odpadnie w LM w 1/8 czy tam 1/4.
Arteta sam mówił o 5 etapach i chyba czas się kończy na efekty.

miki9971 komentarzy: 7234 newsów: 222.01.2025, 12:26

@Alffik napisał: "Mnie przeraża to, że tacy ludzie, jak Ty myślą, że oni nie chcą iść za ciosem, że nie chcą się wzmocnić, że nie chcą wygrywać trofeów. Takie myślenie jest dopiero z****ne."

No ale jeżeli nie ma za tym czynów, to trudno się oszukać, że jest inaczej.

Ale może nie ma nikogo idealnego na rynku, kto by do Nas pasował. Sknerusy to nie przypadkowa nazwa.

Goonder komentarzy: 500 newsów: 122.01.2025, 12:26

Ten sezon można założyć stracony przez kontuzje, prawda? PRAWDA?
Ja bym dał ostatnią szansę Artecie. Wzmocnienia latem, ale w przyszłym sezonie nie ma wymówek kontuzji/sedzia/piłka cokolwiek. Jeśli nie będzie PL/LM to szukamy kogoś kto wniesie mental i może nowy bodziec pozytywnie wpłynie na drużynę. A jeśli mistrzostwo nam odjeżdża w połowie sezonu, to Arteta out i rozwazamy nowego trenera w trakcie sezonu

adek504 komentarzy: 34622.01.2025, 12:25

@Adi17 napisał: "Tylko pytanie dlaczego nowy trener miałby odnieść sukces w przeciągu roku jeśli Arteta dostaje 5-6 lat?"

Może dlatego, że jaki jest sens tej zmiany wtedy skoro mamy znowu dawać czas na wdrożenie, na słabsze sezony itp

Jeżeli klub robi np 3 razy drugie miejsce i nie podoba się to zarządowi to cel dla nowego trenera musi być jasny - mistrzostwo, w innym wypadku to trochę mina się z celem

SoulStorm komentarzy: 774522.01.2025, 12:24

Mikel Arteta: "I hope he's (Partey) a RB when Jurrien is unavailable".

"I don't have another RCB".

bizooon komentarzy: 766522.01.2025, 12:22

@nielegalny napisał: "nic dodać, nic ująć"
Prawda chłopy, ale jak nie przyjdzie 2óch do ofensywy to nie tylko nie uzupełnimy braków z lata (bo odeszli ESR, Vieira, Nelson, Nketiah) a przyszło dwóch (licząc Nwanerego). Nikt konkretny nie przyjdzie to będzie kryminał. Dodatkowym czynnikiem jest impotencja ofensywna kapitana. Też jakby jeden zawodnik w ofensywie mniej. Kontuzja Saki i Jesusa to kolejne 2 braki.
Było 91 goli ale w tej chwili mamy 7 opcji w ofensywie mniej niż w poprzednim (brak Saki, Jesusa, impotencja Odegaarda, Odejście Vieiry, Nelsona, Nketiaha, ESRa) i jeden z ich zastępców kontuzjowany (Nwaneri)
Dlatego jest taki niepokój.
Merino był potrzebny bo zdrowie Parteya to loteria, póki co wygrywamy w niej ale jak długo?

Adi17 komentarzy: 344322.01.2025, 12:19

NIe ma żadnej gwarancji, że jeśli nowy trener przyjdzie to wygra LM cz PL w peirwszym sezonie, ale nie ma też gwarancji, że jeśli Arteta zostanie Arsenal coś wygra w następnym sezonie (o ile ten zakończy się bez LM czy PL) i kolejnych.
Tylko pytanie dlaczego nowy trener miałby odnieść sukces w przeciągu roku jeśli Arteta dostaje 5-6 lat? A dajmy na to w tym sezonie będzie regres w stosunku do poprzedniego?
IMO jeśli Arteta nie wygra LM czy PL będę za ROZWAŻENIEM zmiany trenera.

arsenallord komentarzy: 30759 newsów: 11722.01.2025, 12:18

Artety w trakcie sezonu nie można zwalniać, ale po trzeba jasno usiąść i w końcu odpowiedzieć sobie na to pytanie - proces w trakcie dalej czy chcemy efekty?

Goonder komentarzy: 500 newsów: 122.01.2025, 12:18

@arsenallord: mysle, ze PL tak, LM nie (długodystansowa szkoła Guardioli) kolejne pytanie - co zrobić w tej sytuacji jeśli nie jest w stanie, a nie ma zbytnio kandydatów na trenera, do którego mamy przekonanie?

arsenallord komentarzy: 30759 newsów: 11722.01.2025, 12:14

@KapitanJack10: Logiczne? Wróć sobie do 31 sierpnia i zobacz co pisałeś:) ja sprawdziłem.

executer1 komentarzy: 292022.01.2025, 12:11

Arteta jaki jest taki jest ale jako trener wyciąga z tej drużyny co może. To że sam sobie tak drużynę skompletował to już inny temat.
Natomiast jak ktoś myśli, że tu przyjdzie Ancelotti i z takimi piłkarzami jak Martinelli,Havertz itp zdobędzie od razu mistrzostwo to powodzenia.

Każdy kibic Arsenalu powie, że tacy zawodnicy jak Saka czy Odeegard czy Rice to world class piłkarze tylko realia są takie, że żeby do takiego zacnego grona należeć należy to udowodnić, udowodnić poprzez poprowadzenie swojej drużyny do sukcesów. Tak jak to robił i robi Salah, czy Kross czy Rodri czy Vinicius czy De Bruyne czy Lewy czy masa innych piłkarzy.
Jak wszyscy widzimy, lata mijają a w Arsenalu sukcesów jak nie było tak nie ma, więc może prawda jest taka, że po prostu nasi piłkarze wcale tak dobrzy nie są jak ich niektórzy malują

inwilshereitrust komentarzy: 61722.01.2025, 12:10

@adek504: dokładnie. Mogl powiedziec ze nie i tylko mamy jeden cel i myk cena 10 mln do góry. Myślę że sam Cunha z zainteresowanych klubów (Tot Nottingham Cfc Newcastle i my) to finansowo na ten moment tylko my mamy na tyle kasy (tygodniowka + transfer) zeby go kupic.

nielegalny komentarzy: 58922.01.2025, 12:07

@KapitanJack10: rzadki głos rozsądu na k.com :)
nic dodać, nic ująć

KapitanJack10 komentarzy: 5917 newsów: 422.01.2025, 12:05

@arsenallord: Tak samo jak potrzebowaliśmy lepszego LO i kogoś na '8', bo był tylko Rice, który to nawet nie za bardzo powinien tam grać. Masz budżet ograniczony i kilka pozycji do wzmocnienia. Co robisz? Ustalasz priorytety.

Jak mamy sobie gdybać, to od siebie dodam, że jestem przekonany, że gdyby zamiast Merino przyszedł napastnik, to by była gadka, że zawaliliśmy okno, bo nie przyszedł nikt do pomocy, gdzie od odejścia Xhaki nie mamy nikogo, a gdyby zamiast Calafiora przyszedł napastnik, to by było zawalone okno, bo nie kupiliśmy LO wiedząc, że Zina jest szklanka, a Kiwior nie dojeżdża.

A strzeliliśmy w tamtym sezonie 91 goli, więc mieliśmy prawo uznać, że z taką ofensywą damy radę. Ci, którzy odeszli nie mieli żadnego wpływu na naszą grę, a po kontuzji miał być Jesus zdrowy i Nwaneri do wprowadzenia i Sterling na puchary. Dla mnie to była logiczna decyzja na tamten moment. Po fakcie możemy się mądrzyć, że trzeba było wszystko przewidzieć, ale niestety się tak nie da.

arsenallord komentarzy: 30759 newsów: 11722.01.2025, 12:04

@Goonder: Drugie pytanie. Czy Mikel jest w stanie wygrać Premier albo LM?

Goonder komentarzy: 500 newsów: 122.01.2025, 12:03

Moim zdaniem nie ma sensu zmieniać trenera w trakcie sezonu i to się nie wydarzy przy obecnych wynikach. Zakładając, że zajmujemy 2 miejsce i dochodzimy do półfinału LM. Zwalniamy Artete?

Pytanie - jaki trener realnie wzniesie nas na szczebelek wyżej, że zdobywamy Mistrza/LM w kolejnym sezonie? Ja na szybko myśląc nie widzę takich nazwisk

Alffik komentarzy: 109522.01.2025, 11:56

@arsenallord napisał: "No właśnie nie wiemy. Ty tak samo nie wiesz co się dzieje."
No tak, dlatego ja kibicuje im w każdym momencie, a nie oceniam rzeczy, o których nie mam pojęcia.

adek504 komentarzy: 34622.01.2025, 11:52

@Rynkos7 napisał: "historii piłki jest masa przykładów gdzie po zmianie stabilnego trenera nagle klub zaliczył ogromny progres. Nie rozumiem mówienia czy podejmowania jakichkolwiek decyzji w przyszłości na podstawie teraźniejszości. Ludzie sobie z góry zakładają, że za rok czy dwa nie zwolnią Mikela bo jest stabilnie, fajnie etc. A co jeżeli wszystkie za i przeciw będą za zatrudnieniem kogoś nowego, za podjęciem ryzyka? Nie wiadomo. Nie wiadomo czy się uda czy się nie uda taka zmiana. Pewnym jest to, że ryzyko jest wpisane w ten sport i czasami niestety trzeba podejmować takie trudne decyzje. Sentymenty na bok."

Tu chodzi o to w jakiej sytuacji jest klub, jeżeli Twój trener ma stabilizację i jest to np "tylko" 2 miejsce to margines przy zmianie jest minimalny tzn, zmiana jest robiona po coś czyli w tym wypadku po wygranie mistrzostwa, taki trener który przyjdzie praktycznie ma jeden cel, a co jak mu się nie uda, a nie daj Boże jeszcze zrobi gorszy wynik niż 2 miejsce, wtedy to już w ogóle wyleje się beczka pomyj że po co była zmiana skoro jest gorzej

Właśnie o to chodzi, że najczęściej te zmiany były jeżeli jakiś trener robił dobry wynik po czym w następnym sezonie był wielki zjazd i zero sentymentów albo może jak treren który miał walczyć o mistrza robił stabilizację na poziomie niższym niż walka do końca o mistrzostwo

Naprawdę to nie jest prosta sytuacja zwłaszcza przy stabilizacji na wysokim poziomie, bo z automatu ktoś kto ma przyjść ma tylko jeden cel bez marginesu bledu

Rynkos7 komentarzy: 776322.01.2025, 11:49

@Rynkos7 napisał: "Nie rozumiem mówienia czy podejmowania jakichkolwiek decyzji w przyszłości na podstawie teraźniejszości."

(...) mówienia o przyszłości czy mówienie o jakichkolwiek przyszłych decyzjach na podstawie teraźniejszości.

Ehh to pisanie na raty.

arsenallord komentarzy: 30759 newsów: 11722.01.2025, 11:46

@KapitanJack10: Nawet przy wszystkich zdrowych każdy wiedział, że potrzebujemy napastnika. To zostało olane

Rynkos7 komentarzy: 776322.01.2025, 11:46

@arsenallord napisał: "To mnie przeraża, że jak jest wicemistrz to już jest super bo kiedyś było gorzej. Ludzie nie rozumieją, że trzeba iść za ciosem, wzmocnić się i mieć aspirację bo tak robią TOP kluby. City ma słabszy sezon, ale chłopy mają tyle mistrzostw z rzędu i co? W styczniu da się kogoś wyjąć. Wiem, że mają więcej kasy od nas, ale my nie jesteśmy Burnley. Swoje pieniądze też mamy. Ale nie bo kiedyś było gorzej to teraz pomnik dla Artety. Ja już to zauważyłem, że dla niektórych porażka w kolejce United czy Tottenhamu jest ważniejsza niż nasza wygra. Bo BEKA z nich.."

Mi bardziej chodzi o fakt, że sporo osób argumentuję zwolnienie Artety tym, że NA PEWNO potem będzie już tylko gorzej i zjazd w dół, bo Ferguson to, Ferguson tamto. Nie ma reguły. W futbolu Ferguson to ewenement, więc porównywanie się do niego jest bez sensu. W całej historii piłki jest masa przykładów gdzie po zmianie stabilnego trenera nagle klub zaliczył ogromny progres. Nie rozumiem mówienia czy podejmowania jakichkolwiek decyzji w przyszłości na podstawie teraźniejszości. Ludzie sobie z góry zakładają, że za rok czy dwa nie zwolnią Mikela bo jest stabilnie, fajnie etc. A co jeżeli wszystkie za i przeciw będą za zatrudnieniem kogoś nowego, za podjęciem ryzyka? Nie wiadomo. Nie wiadomo czy się uda czy się nie uda taka zmiana. Pewnym jest to, że ryzyko jest wpisane w ten sport i czasami niestety trzeba podejmować takie trudne decyzje. Sentymenty na bok.

sickstick komentarzy: 315622.01.2025, 11:42

Mam nadzieję że w tym okienku Arsenal postawi na właściwego Cunha.

Mario145 komentarzy: 6722.01.2025, 11:42

@darek250s: na opcję 1 i 2 nie ma kasy, wszystko idzie na tygodniowke dla Hawertza:) My albo nie mamy kasy,albo Ffp jest blisko i nie możemy wydać

adek504 komentarzy: 34622.01.2025, 11:40

Arteta wczoraj zapytany o to czy myśleli o ściągnięciu Vieiry i Nelsona z wypożyczeń odpowiedział, że badają wszystkie możliwości i tyle.

Tymczasem tutaj każdy swoje dodaje do tego i wychodzi na to, że przywrócenie Vieiry i Nelsona będzie naszymi transferami

Jakie to jest piękne, że wypowiedzi która była wymijającą i nic nie znaczącą robi się narrację beki z klubu xd

KapitanJack10 komentarzy: 5917 newsów: 422.01.2025, 11:40

@arsenallord: No bo do tej pory zawsze w obronie coś się sypało, a Saka, Gabi, Trossard, Ode i odkąd jest - Havertz w zasadzie byli dostępni zawsze i wszędzie.
Mieliśmy w lecie ustalić z afrykańskimi szamanami, że ta prawidłowość zmieni się o 180 stopni?
Zakładam oczywiście, że nie mamy funduszy, żeby kupować dobrych zawodników i tu i tu. Na takie coś to tylko City sobie może pozwolić.

Gunnerrsaurus komentarzy: 1219622.01.2025, 11:38

@Rynkos7:

No a u nas na stronie zwalniamy Artete, bo ma 2. miejsce w lidze w styczniu.

ozzy95 komentarzy: 2343 newsów: 122.01.2025, 11:36

@Rynkos7 napisał: "Uwielbiam zawsze to porównywanie się do United i Fergusona. A czemu nie przytoczysz całej masy wymiany trenerów w Chelsea gdzie potem zdobywali tytuł mistrzowski czy Ligę Mistrzów? Zmiany trenerów w Liverpoolu albo innych klubach Premier League gdzie po zmianie zaczęli piąć się w górę tabeli. Zawsze jak komuś brakuję sensownych argumentów to łapie się tej żenującej linii obrony "yyy a Ferguson i United, gdzie oni są tera" itd. itd. Szkoda, że na zawsze to się kończy na tym jednym przykładzie.
Disclaimer: Arteta to nie Ferguson."


Bo wiesz jak jest, jeszcze niedawno retoryka na stronie wśród optymistów (piszę też o sobie) była taka, że jesteśmy na 2 miejscu i dalej walczymy, mamy Carabao i Fa Cup, w LM 3 miejsce, no i jeb już dwa puchary się nam wysypały, a w lidze znowu mamy zimno, bo -6 i jeden mecz mniej. No to siłą rzeczy trzeba szukać innych "argumentów". Za chwilę będzie, że "top 4 to maks, bo tyle pecha i kontuzji". Ok nie twierdzę, że nie mamy problemu z kontuzjami, ale nie można całej naszej impotencji ofensywnej zrzucać na brak Bukayo, bo sytuacje dalej mamy tylko skuteczność kuleje mega.

Dla mnie się trochę miarka przebrała ostatnim spotkaniem z AV, dlatego że Arteta przestał wyciągać wnioski. Partey na PO = stracone punkty i indywidualne błędy, a on go tam znowu na chama wcisnął. To co on zrobił przy bramce Watkinsa to kryminał i powinien sobie po takim babolu odpocząć na dłużej. Cały czas mamy te same problemy - atakujemy za małą liczbą zawodników, jesteśmy mało aktywni, potrafimy szybko odzyskiwać piłkę dzięki pressingowi, ale z tego mało co wynika, bo nie ma chęci i pomysłu, bo mamy zawodników z przodu, którzy wybierają tylko bezpieczne opcje. Robimy ciągle to samo licząc, że a nuż coś wleci. No i nasza gra w obronie uległa znacznemu pogorszeniu, rywalom wystarcza obecnie pół sytuacji i mają gola. Wiele można tłumaczyć pechem i kontuzjami, ale moim zdaniem w tej chwili to coś więcej niż tylko to, albo po prostu kontuzje uwypuklają problemy, które mieliśmy od dawna.

arsenallord komentarzy: 30759 newsów: 11722.01.2025, 11:35

@Alffik: No właśnie nie wiemy. Ty tak samo nie wiesz co się dzieje.

Alffik komentarzy: 109522.01.2025, 11:34

@sebaarsenal: i jescze Iwobi xD

sebaarsenal komentarzy: 217722.01.2025, 11:33

Dawać tego Nelsona i Vieire. Sztos. A da się sciągnąć ESR z permanentnego transferu? To byłaby mega opcja.

Alffik komentarzy: 109522.01.2025, 11:32

@arsenallord: wyglądać sobie może. Nie ocenia się książki po okładce... My nie jesteśmy w klubie, nie jesteśmy tam trenerami, księgowymi, lekarzami itd., więc skąd możemy wiedzieć, że klub nie robi wszystkiego, co w ich mocy, żeby poprawić obecną sytuację?

arsenallord komentarzy: 30759 newsów: 11722.01.2025, 11:32

@KapitanJack10: Nikt nie mówi, że inwestowanie w obronę jest złe. Prawdopodobnie gdyby wszyscy byli zdrowi to mamy najlepiej obsadzoną obronę na świecie. Tak też przed sezonem wielu mówiło. I tu się zgadzam. Szacunek za to. Jednak to trzeba trochę podzielić. Bo ofensywa jest odpuszczona. I tu nikt nie powinien powiedzieć, że jest inaczej.

Rynkos7 komentarzy: 776322.01.2025, 11:30

@Gunnerrsaurus napisał: "Już bym nie przesadzał z tym Liverpoolem, Klopp mistrzostwo zdobył po 5 latach, u reszty progresu raczej nie było. Teraz ze Slotem faktycznie na razie zajmują pierwsze miejsce, ale mistrzostwa jeszcze nie zdobyli"

No, ale Rodgers zajął w 2014 roku 2 miejsce, potem spadli chyba na 6 miejsce, ale też nie zasłaniali się "sukcesem" z poprzedniego roku tylko go zwolnili.

arsenallord komentarzy: 30759 newsów: 11722.01.2025, 11:28

@Alffik: No ale tak to wygląda.

KapitanJack10 komentarzy: 5917 newsów: 422.01.2025, 11:27

@ozzy95: White był naszym żołnierzem, co nigdy nie nawalał, tak samo Gabriel i Saliba. Timber nigdy nie miał poważnej kontuzji przed przyjściem do Arsenalu i u nas w pierwszym meczu więzadła.
Wniosek? Nigdy nie przewidzisz. Zgadzam się, że pod względem zdrowia transfery Calafioriego czy Tomiyasu były ryzykowne, ale z drugiej strony Timber albo Partey wręcz przeciwnie, a efekt taki sam.

W każdym razie nie dziwię się, że tak kupujemy tych obrońców. Z Monaco np w tym sezonie wygraliśmy 3:0 mając niedostępnych Calafiora, White'a, Gabriela, Zinę i Tomiego. Timber na ławce. Spokojnie by z tego złożył linię obrony dla klubu top4. A mimo to wyszliśmy w tym meczu linią Partey-Saliba-Kiwior-MLS i gładkie zwycięstwo. Gdybyśmy nie inwestowali w obronę, to przy 5 kontuzjach mocnych obrońców bylibyśmy w takiej dupie, że o top6 by było ciężko.

Szkoda tylko, że w tym sezonie, mimo że nasi obrońcy się sypali jak domy z kart i mogliśmy łatać, bo mamy ich dużo, to żeby nie było tak kolorowo zaczęliśmy się sypać też w ataku, gdzie ławka krótka.

darek250s komentarzy: 10979 newsów: 522.01.2025, 11:25

Etapy okienka transferowego Arsenalu:

1.Gyokeres/Sesko
2.Cunha/Vlahovic
3. Powrót Fabio Vieiry i Nelsona z wypożyczenia.
4. Koniec okienka transferowego.

Alffik komentarzy: 109522.01.2025, 11:25

@arsenallord napisał: "To mnie przeraża, że jak jest wicemistrz to już jest super bo kiedyś było gorzej. Ludzie nie rozumieją, że trzeba iść za ciosem, wzmocnić się i mieć aspirację bo tak robią TOP kluby. City ma słabszy sezon, ale chłopy mają tyle mistrzostw z rzędu i co? W styczniu da się kogoś wyjąć. Wiem, że mają więcej kasy od nas, ale my nie jesteśmy Burnley. Swoje pieniądze też mamy. Ale nie bo kiedyś było gorzej to teraz pomnik dla Artety. Ja już to zauważyłem, że dla niektórych porażka w kolejce United czy Tottenhamu jest ważniejsza niż nasza wygra. Bo BEKA z nich.."
Mnie przeraża to, że tacy ludzie, jak Ty myślą, że oni nie chcą iść za ciosem, że nie chcą się wzmocnić, że nie chcą wygrywać trofeów. Takie myślenie jest dopiero z****ne.

Gunnerrsaurus komentarzy: 1219622.01.2025, 11:25

@Rynkos7:

Już bym nie przesadzał z tym Liverpoolem, Klopp mistrzostwo zdobył po 5 latach, u reszty progresu raczej nie było. Teraz ze Slotem faktycznie na razie zajmują pierwsze miejsce, ale mistrzostwa jeszcze nie zdobyli

arsenallord komentarzy: 30759 newsów: 11722.01.2025, 11:21

@Rynkos7: To mnie przeraża, że jak jest wicemistrz to już jest super bo kiedyś było gorzej. Ludzie nie rozumieją, że trzeba iść za ciosem, wzmocnić się i mieć aspirację bo tak robią TOP kluby. City ma słabszy sezon, ale chłopy mają tyle mistrzostw z rzędu i co? W styczniu da się kogoś wyjąć. Wiem, że mają więcej kasy od nas, ale my nie jesteśmy Burnley. Swoje pieniądze też mamy. Ale nie bo kiedyś było gorzej to teraz pomnik dla Artety. Ja już to zauważyłem, że dla niektórych porażka w kolejce United czy Tottenhamu jest ważniejsza niż nasza wygra. Bo BEKA z nich..

Kaczaza komentarzy: 750022.01.2025, 11:17

"Manager Mikel Arteta has been vocal over the need for reinforcement, and Calciomercato claim that the London heavyweights have already made contact with Vlahovic’s camp regarding a move.

Keeping this in mind, the Bianconeri are prepared to sanction Vlahovic’s exit for between £42 million to £51 million this winter. There is room for negotiation, but the time won’t be infinite."

Nie sądzę że Arsenal da mu te 360k tygodniówki, jak dostanie 300 to będzie max, pewnie to jest problem

Rynkos7 komentarzy: 776322.01.2025, 11:16

@Rynkos7 napisał: "Szkoda, że na zawsze to się kończy na tym jednym przykładzie."

*Szkoda, że zawsze (...)

Rynkos7 komentarzy: 776322.01.2025, 11:15

@Gunnerrsaurus napisał: "Bo w Arsenalu zarząd nie ma jaj. Gdyby miał takie jaja i ambicje jak kibice Arsenalu to już dawki by znalazł zastępstwo za słabego Artete, który potrafi tylko zająć drugie miejsce w lidze. Patrz na United, jak jednemu trenerowi nie idzie to biorą kolejnego i od razu widać różnicę, widać tam, że jest jakiś impuls, coś się dzieje, United od odejścia Fergusona nigdy nie zajął tego samego miejsca w lidze 2 sezony z rzędu. To jest przepaść dzieląca ich od Arsenalu."

Uwielbiam zawsze to porównywanie się do United i Fergusona. A czemu nie przytoczysz całej masy wymiany trenerów w Chelsea gdzie potem zdobywali tytuł mistrzowski czy Ligę Mistrzów? Zmiany trenerów w Liverpoolu albo innych klubach Premier League gdzie po zmianie zaczęli piąć się w górę tabeli. Zawsze jak komuś brakuję sensownych argumentów to łapie się tej żenującej linii obrony "yyy a Ferguson i United, gdzie oni są tera" itd. itd. Szkoda, że na zawsze to się kończy na tym jednym przykładzie.
Disclaimer: Arteta to nie Ferguson.

kwiatinho komentarzy: 1317222.01.2025, 11:14

Chciałbym się dowiedzieć czy ma ktoś wiedzę ile tak na prawdę możemy wydać pieniędzy w to okienko transferowe?!

Jaki jest margines w tym roku rozliczeniowym?

Bo co widzę to większość tutaj wydaje nieswoje pieniądze i to w niemałych ilościach. Ponoć temat Vlahoviča upadł ponieważ Juve nie chce wypożyczyć piłkarza tylko sprzedać. To powinno dać do myślenia dlaczego próbujemy wypożyczyć a nie kupić.

Wiem że łatwo się krytykuje, że łatwo wydaje się nieswoje pieniądze ale w takim klubie jest sztab ludzi którzy się tym zajmują na najwyższym poziomie

Kaczaza komentarzy: 750022.01.2025, 11:13

"Nottingham Forest have made top Arsenal target Matheus Cunha their ‘primary target’ for the January transfer window, according to reports."

jak oni go ściągną to ale będzie hałas.

Kaczaza komentarzy: 750022.01.2025, 11:05

@Dawid04111: bez kitu, słowo stoper nabiera innego znaczenia :)

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Wolves - Arsenal 25.01.2025 - godzina 16:00
? : ?
Arsenal - Aston Villa 18.01.2025 - godzina 18:30
2 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool21155150
2. Arsenal22128244
3. Nottingham Forest22135444
4. Chelsea22117440
5. Manchester City22115638
6. Newcastle22115638
7. Bournemouth22107537
8. Aston Villa22106636
9. Brighton22810434
10. Fulham2289533
11. Brentford22841028
12. Crystal Palace2269727
13. Manchester United22751026
14. West Ham22751026
15. Tottenham22731224
16. Everton2148920
17. Wolves22441416
18. Ipswich22371216
19. Leicester22351414
20. Southampton2213186
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah1813
E. Haaland161
C. Palmer136
A. Isak134
B. Mbeumo133
C. Wood121
Matheus Cunha104
Y. Wissa102
N. Jackson93
J. Maddison84
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady