Arsenal 3:1 Bayern, cóż za mecz w Londynie!

Arsenal 3:1 Bayern, cóż za mecz w Londynie! 26.11.2025, 23:09, Mateusz Kolebuk 380 komentarzy

Arsenal zafundował Bayernowi Monachium solidną lekcję futbolu, triumfując 3:1 na Emirates Stadium w środowy wieczór.

Mimo że niemiecka drużyna dominowała w posiadaniu piłki na początku spotkania, to Arsenal jako pierwszy stworzył realne zagrożenie. Już w ósmej minucie Leandro Trossard znalazł się za plecami obrońców Bayernu i zmusił Manuela Neuera do interwencji. Chwilę później Kanonierzy oddali kolejne dwa strzały, które zostały zablokowane przez defensywę gości, zanim sędzia przerwał grę z powodu spalonego przy pierwszej próbie Trossarda.

Przełamanie i odpowiedź Bayernu

Początek meczu był dość spokojny, aż do 22. minuty, kiedy Arsenal otworzył wynik po rzucie rożnym. Bukayo Saka posłał idealne dośrodkowanie, które Jurrien Timber zamienił na gola potężnym strzałem głową. Neuer nie miał szans na reakcję.

Gospodarze mieli kolejną świetną okazję tuż po półgodzinie gry, gdy Eberechi Eze zagrał z Miklem Merino, ale jego strzał minimalnie minął bramkę. Bayern szybko odpowiedział. Joshua Kimmich posłał precyzyjne długie podanie do Serge'a Gnabry'ego, który zagrał piłkę wzdłuż bramki do Lennarta Karla. 17-latek pewnie umieścił piłkę w siatce, wyrównując wynik.

Bayern próbował powtórzyć ten manewr kilka minut później, gdy Josip Stanisic ruszył prawą flanką, ale jego strzał nie trafił w światło bramki.

Druga połowa pod dyktando Arsenalu

Po przerwie Arsenal ruszył do ataku. Bukayo Saka zmusił Neuera do kolejnej interwencji już na początku drugiej połowy. Kolejne niebezpieczne rzuty rożne stwarzały zagrożenie, ale Bayern zdołał uniknąć utraty gola. Z drugiej strony, Lennart Karl miał szansę na drugiego gola w 56. minucie, ale jego słaby strzał został łatwo obroniony przez Davida Rayę.

Arsenal nadal naciskał przy stałych fragmentach gry. Mikel Merino był bliski przywrócenia prowadzenia, gdy jego strzał głową po rzucie rożnym minimalnie minął słupek. Kolejna szansa nadeszła około godziny gry, gdy Christian Mosquera oddał strzał głową z bliskiej odległości, ale Neuer popisał się znakomitą paradą. Chwilę później bramkarz Bayernu ponownie uratował swój zespół po strzale Declana Rice'a.

Decydujące momenty

W 69. minucie Arsenal w końcu dopiął swego. Myles Lewis-Skelly posłał precyzyjne dośrodkowanie do Noniego Madueke, który wygrał pojedynek z Konradem Laimerem i dał gospodarzom prowadzenie 2:1. Siedem minut później Arsenal przypieczętował zwycięstwo kontratakiem. Gabriel Martinelli znalazł się za linią obrony, minął wychodzącego Neuera i umieścił piłkę w pustej bramce, ustalając wynik na 3:1.

To trafienie zakończyło bramkowe emocje tego wieczoru, a Arsenal utrzymał prowadzenie do końca meczu. Kanonierzy są teraz jedynym zespołem w Lidze Mistrzów z kompletem 15 punktów po pięciu meczach, podczas gdy Bayern zajmuje czwarte miejsce w tabeli z 12 punktami.

Bayern MonachiumLiga MistrzówRaport pomeczowy autor: Mateusz Kolebuk źrodło:
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
Garfield_pl komentarzy: 4107028.11.2025, 18:01

Arsenal set to face Manchester United in a behind closed doors friendly on the 6th of December at St Georges Park.

There is a potential for senior first team players to feature depending on their rehab timeline. Gabriel Jesus was exceptional yesterday. Story with @SullyTalkz

Garfield_pl komentarzy: 4107028.11.2025, 18:00

@sonic napisał: "Trochę mnie wkurza te umiejszanie Arsenalowi, mam nadzieję że wygramy ligę i LM i zamkniemy ryja tym pseudoekspertom."
Tak było, jest i będzie, nawet jakbyśmy zdominowali ligę jak City, to to się nie zmieni.

Marzag komentarzy: 47073 newsów: 128.11.2025, 17:58

@Artetaballer napisał: "mieliśmy renomę wiecznie 4 przegrywa,"
Nawet nie, top4 to był wtedy szczyt marzeń

Garfield_pl komentarzy: 4107028.11.2025, 17:57

@Artetaballer napisał: "jak Conte, Mourinho, Ancelotti czy w ostatnim sezonie Slot."
Slot to jest w tym towarzystwie wyjątek od reguły, już tego nie powtórzy, a przynajmniej nie w top lidze

Artetaballer komentarzy: 116428.11.2025, 17:46

@NicolasJover napisał: "Za chwilę żeby udowodnić swoją wartość Arteta będzie musiał przejąć jakieś Norwich city, uratować ich od spadku, w tym samym sezonie zrobić awans, a w kolejnym wygrać ligę bez transferów. Bo przecież to co jest teraz to wciąż za mało żeby docenić, bo ma pieniądze... już pomijam że ta sama osoba pisała, że żaden trener z topu by nic nie osiągnął bez pieniędzy."
Są trenerzy, którzy wbijają do zespołu i robią od razu wyniki.. jak Conte, Mourinho, Ancelotti czy w ostatnim sezonie Slot. Tylko, że oni zazwyczaj przyjmują drużynę gotową do walki o mistrzostwo.. Conte dokupi sobie wahadłowych, Ancelotti zmotywuje + da więcej swobody, Mourinho wprowadzi dyscyplinę, a Slot pozmieniał pozycje piłkarzom w zeszłym sezonie.. co docelowo skutkowało pucharami tych trenerów.

Natomiast Arteta jak do nas przychodził, to musieliśmy kupować/grać 30-letnim Williamem, Cedriciem i Luizem.. mieliśmy renomę wiecznie 4 przegrywa, a nawet gorzej.. poważni piłkarze nie chcieli przychodzić do Arsenalu.

Porównajcie to do chwili obecnej, gdzie praktycznie każdy zawodnik z 24 osobowej kadry jest wart 50-150 mln. Piłkarze wolą być u nas na ławce niż grać w innym bardzo dobrym klubie w Premier League.. gdzie 3 sezony pod rząd jesteśmy o włos od pucharów.

A jeśli jeszcze do tego dołożymy naszą różnorodkość gry, szeroką kadrę, bardzo dobry sztab szkoleniowy, wysoką skuteczność transferów... to wychodzi na to, że Artete zbudował niesamowity zespół.

Marzag komentarzy: 47073 newsów: 128.11.2025, 17:20

@Dziadyga napisał: "Żeby nie umniejszali to trzeba w końcu wygrać cos poważnego,a w ost 20 latach co było? Albo jak było kilka razy blisko to był metr przed kiblem zazwyczaj,więc żeby zamknęli ryje,trzeba wygrać."
I tak będą umniejszać, bo to są: wieloletni komentatorzy bundesligi albo la ligi, byli gracze bundesligi, tam nie ma nikogo prawie kto by miał jakiś związek z premier league. Ludzie powiązani z bundesligą będą fanboyować bayernowi albo innemu zespołowi z bundesligi który będzie w formie, pozostali dalej myślą, że karty rozdaje Real i Barcelona a reszta klubów to jest ciekawostka.

Borek po tym jak obstawiał przed meczem z atletico madryt że Arsenal jak do ćwierćfinału dotrze to to będzie mega sukces to pewnie teraz zmienił zdanie na takie że być może półfinał będzie, ale wtedy trafimy na Bayern/Real/Barcelonę które już pokażą na czym polega poważna piłka.

Eksperci w polsce to nie są prawdziwi eksperci tylko grono kolegów którzy się prywatnie lubią, a że mają jakieś powiązania ze światkiem piłkarskim to można ich regularnie zapraszać do studia i nie dość że się posiedzi w przyjemnym towarzystwie to jeszcze dostanie się za to pieniądze.

Dziadyga komentarzy: 1141428.11.2025, 16:51

@sonic napisał: "Trochę mnie wkurza te umiejszanie Arsenalowi, mam nadzieję że wygramy ligę i LM i zamkniemy ryja tym pseudoekspertom."
Żeby nie umniejszali to trzeba w końcu wygrać cos poważnego,a w ost 20 latach co było? Albo jak było kilka razy blisko to był metr przed kiblem zazwyczaj,więc żeby zamknęli ryje,trzeba wygrać.

Topek komentarzy: 14470 newsów: 12628.11.2025, 16:42

Jak dla mnie to zasłona dymna z tym Palmerem, nie wierzę że zagra od początku. A nawet jeśli, to znowu go schowamy do kieszeni.

Szkoda że Gyo raczej nie zdąży nawet na ławkę.

miki9971 komentarzy: 8233 newsów: 228.11.2025, 16:40

Lamus Palmer się wyleczył. Dostępny na mecz z Arsenalem....

Romano.

Ups147 komentarzy: 450028.11.2025, 15:49

@Marzag: Tu się zgodzę. Ostatnio nawet jak włączyłem studio C+ przed Bayernem, to z 25 minut słuchałem jaki to Kane nie jest super, a kompletnie nic o naszej drużynie.

Marzag komentarzy: 47073 newsów: 128.11.2025, 15:43

@sonic napisał: "mam nadzieję że wygramy ligę i LM i zamkniemy ryja tym pseudoekspertom."
Nie zamkniemy, oni nie ogarniają piłki nożnej, oglądają 2 mecze w tygodniu i są bardzo subiektywni, uznają to za niespodziankę, mało który ekspert w polsce ma świadomość tego jak porządne fundamenty ma Arsenal i jak niebezpodstawnie mocny jest to zespół. Oni wszyscy myślą że teraz mamy wystrzał formy, że to się zaraz skończy i ich ulubione kluby będą dominować Arsenal.

aguero10 komentarzy: 891928.11.2025, 15:33

Nwaneri to powinien iść w styczniu na wypożyczenie.

Marzag komentarzy: 47073 newsów: 128.11.2025, 15:29

To co, Havertz wchodzi z lawy w niedziele i strzela Chelsea gola?

Garfield_pl komentarzy: 4107028.11.2025, 15:27

Arteta: “Yeah, with Leo [Trossard], there is another test today. We have to see how he's feeling. There is [potential chance to be available for Chelsea].”

Garfield_pl komentarzy: 4107028.11.2025, 15:25

Arteta on behind-closed-doors friendly: “Yeah, it did happen, so Gabi [Jesus] participated, Ethan [Nwaneri] as well, because he wanted some minutes, so we took that opportunity. It was for the players that they needed a bit of exposure and competition to provide that to them, and it was very positive.”

Garfield_pl komentarzy: 4107028.11.2025, 15:25

Arteta on Kimmich comments: “No, but I think the way both teams play, I think the game they play against PSG was very similar when everything becomes man-to-man and the way...

“They are with their full backs the way we do what we did in terms of rotation. They create a game that are very low sequences of passes. So I know what he's saying. So that's fine. It's part of the game. I think the game is provoked in the manner that both plays games. It's very understandable.”

Garfield_pl komentarzy: 4107028.11.2025, 15:24

Arteta on Chelsea: “Obviously, it's a big game, it's a big London derby. We're going to play a really, really good opponent. They are in really good form. We know the challenge, we know the opportunity that we have as well on Sunday, so we are fully ready for it.”

krzykus1990 komentarzy: 614028.11.2025, 15:24

Ciekawe ile minut w niedzielę dostanie Odegaard

Garfield_pl komentarzy: 4107028.11.2025, 15:24

Arteta on Gyokeres and Havertz being available for Chelsea: “Yeah, we have another day tomorrow, so let's see how everybody's doing.”

Garfield_pl komentarzy: 4107028.11.2025, 15:24

Arteta continued on the pair: “Not yet [returned], but they are getting closer and closer, so we are very positive with both of them. The good thing is that now we find another option.

“We lost a player, two or three, we lost at some point six players in the front line, and the team continued to win and be very, very efficient, so I think that's very positive.”

sonic komentarzy: 169228.11.2025, 15:19

Trochę mnie wkurza te umiejszanie Arsenalowi, mam nadzieję że wygramy ligę i LM i zamkniemy ryja tym pseudoekspertom.

GunnerKaspi komentarzy: 91028.11.2025, 15:18

“Not yet, but they are getting closer and closer, so we are very positive with both of them. The good thing is that now we find another option.

“We lost a player, two or three, we lost at some point six players in the front line, and the team continued to win and be very, very efficient, so I think that's very positive.”

Wygląda na to, że nadal będziemy grać bez napastnika, a Victora pewnie obejrzymy dopiero w 2 połowie grudnia jak on nadal nie trenował, a Mikel jest zadowolony, że drużyna sobie dobrze radzi i bez niego.

Garfield_pl komentarzy: 4107028.11.2025, 15:14

Arteta on Gabriel Jesus: “We have to see, obviously he’s been out 11 months and you need that progression, you need to see how his body reacts and what else he needs.

“The players that we have available as well, it has to make sense to have the right balance in the squad, so it’s a good thing. He’s very, very close at the moment.”

Garfield_pl komentarzy: 4107028.11.2025, 15:14

Arteta on Gabriel Magalhães: “I think he’s evolving really, really well. We have to wait for the scan a little bit longer to be more precise in terms of the timings.

“I’m quite confident, especially the way Gabi takes every injury and the way he’s going to push everybody that it’s not going to be that long.”

NicolasJover komentarzy: 64028.11.2025, 15:05

@Artetaballer napisał: "Celem klubów z topki są trofea, inwestują dużo kasy, zatrudniają najlepszych trenerów. Przecież to nie jest wina Artety, że ma wysoki budżet, a ocenianie go przez pryzmat hajsu jest bardzo niesprawiedliwe."
Za chwilę żeby udowodnić swoją wartość Arteta będzie musiał przejąć jakieś Norwich city, uratować ich od spadku, w tym samym sezonie zrobić awans, a w kolejnym wygrać ligę bez transferów. Bo przecież to co jest teraz to wciąż za mało żeby docenić, bo ma pieniądze... już pomijam że ta sama osoba pisała, że żaden trener z topu by nic nie osiągnął bez pieniędzy.

Artetaballer komentarzy: 116428.11.2025, 14:56

@Be4Again napisał: "Jednak jestem pewien, że Mikel bez tego miliarda nie byłby w stanie wejść z drużyną na takim poziom jak mamy teraz."
A co to zmienia? Jakby Mikel poszedł do Sociodad to jego celem byłoby szkolenie wychowanków. Gdyby trafił do Brighton, to rozwój piłkarzy i sprzedawanie za grubą kasę... a niezależnie czy trener jest w Arsenalu, Chelsea, United, Liverpoolu czy w Realu, Bayernie... to otrzymuje wysoki budżet transferowy.

Drużyny, które wyżej wymieniłem są w okresie przebudowy, albo straciły kasę na głupie transfery. Arteta poukładał szatnie, personel i nawet wzmocnił ławkę rezerwowych do takiego poziomu, na którym Guardiola na żadnym etapie kariery nie był.

Celem klubów z topki są trofea, inwestują dużo kasy, zatrudniają najlepszych trenerów. Przecież to nie jest wina Artety, że ma wysoki budżet, a ocenianie go przez pryzmat hajsu jest bardzo niesprawiedliwe.

Adrian1111 komentarzy: 12528.11.2025, 14:33

Mikel Arteta presser at 1pm. Let’s see if Gyokeres and Havertz back for Chelsea on Sunday… #afc

NicolasJover komentarzy: 64028.11.2025, 14:28

@Be4Again napisał: "Mikel bez takiego wsparcia nie byłby w miejscu, w którym jest teraz. Nasza przemiana to był proces jednak bez takich nakładów finansowych nawet najlepszy trener miałby związane ręce"
No i do czego dążysz ? Chyba oczywiste, że bez kasy nie utrzymasz się w czołówce. Nie rozumiem czemu na siłę niektórzy tutaj próbują szukać dziury w całym i umniejszać Artecie. Zamiast się cieszyć to wiecznie jest jakieś ale.

ozzy95 komentarzy: 3145 newsów: 128.11.2025, 14:17

@Be4Again napisał: "Bardzo dobrze, że tak inwestujemy. Po prostu nie zgadzam się z tezą, że Mikel to cudotwórca który jest głównym autorem obecnej dyspozycji i poziomu na jakim jest Arsenal. Mikel bez takiego wsparcia nie byłby w miejscu, w którym jest teraz."

no tak, ale i same w sobie duże nakłady bez świetnego menedżera nie dałyby takich efektów. Co widać w Manchesterze, czy wcześniej w Chelsea, a i Slot ma ogromne problemy po najlepszym okienku w historii. A platformą do wyższych przychodów i większych nakładów jest wynik sportowy, a do takiego też przyczynił się trener. Nie wiem czy to jest 50/50 ale no jesteśmy w tym miejscu dzięki tym dwóm czynnikom...

vitold komentarzy: 364428.11.2025, 14:11

Arteta TOP. W każdym aspekcie.

"Rojiblancos" ewidentnie znajdują się na fali wznoszącej. Od momentu porażki 0:4 z Arsenalem wygrali sześć kolejnych spotkań na wszystkich frontach.

Efekt Artety ;) Nawet przeciwnicy lepiej grają po porażkach z nami

Ech0z komentarzy: 1100428.11.2025, 14:03

Dziś tylko się cieszę. Zawsze najwięcej się tu pisze jak są.powody do narzekania. Dziś jesteśmy najsilniejszym zespołem na świecie. 5 lat temu jakby mi ktoś powiedział że Arsenal będzie najsilniejszy na świecie ( zwłaszcza w obronie ) to bym wyśmiał.

Garfield_pl komentarzy: 4107028.11.2025, 14:02

Cole Palmer has returned to Chelsea training ahead of Sunday…

Marzag komentarzy: 47073 newsów: 128.11.2025, 13:57

Arteta jest skarbem, nie ma sensu mu umniejszać. Dzięki niemu jesteśmy najstabilniejszym pod każdym względem klubem w europie zachowując najwyższą jakość.

On nawet personalnie świetnie zarządza zespołem, nikt się nie obraża na siedzenie na ławce prócz Zinczenki co próbował na litość Artetę wziąć bo sportowo nie dawał rady go przekonać. Tu piłkarze którzy byliby starterami w topowych drużynach przychodzą z uśmiechem na ustach wiedząc że mogą być rezerwowymi i muszą zawalczyć o pierwszy skład.

vitold komentarzy: 364428.11.2025, 13:52

@Be4Again napisał: "@RageBoy9 napisał: "no tak ale nie ma trenera który by to ogarnął z niskim budżetem więc trochę argument z dupy imo"

Próbujesz mi powiedzieć, że historia tego sportu nie zna trenerów, którzy odnieśli sukces bez miliardów na transfery i galaktycznych nazwisk w składzie? :D"


Oczywiście, że znamy i tacy są Na przykład 33-letni Adrian Siemieniec, trener Jagielonii. Mistrzostwo Polski w 2023/24 oraz Superpuchar Polski 2024, bez milardów i galaktycznych nazwisk w składzie.

adek504 komentarzy: 321928.11.2025, 13:47

@Be4Again napisał: "Próbujesz mi powiedzieć, że historia tego sportu nie zna trenerów, którzy odnieśli sukces bez miliardów na transfery i galaktycznych nazwisk w składzie? :D"

No dobrze, ale my nie mówimy o jednorazywm wystrzałem, bo jak pokazuje historia to da sie zrobic tak jak Leicester, ze ugrasz historycznego mistrza

Ale juz do utrzymywania sie w ścisłej czołówce PL potrzebne jest wydawanie kasy i to dosyć dużej

Ale dalej sama kasa nic nie gwarantuje, jest jedynie narzędziem które możesz wykorzystać albo dobrze albo źle, a my mamy o szczęście ze została wykorzystana dobrze

Garfield_pl komentarzy: 4107028.11.2025, 13:41

@thegunner4life napisał: "Arsenal ma przede wszystkim zasoby finansowe, które pomagają szybko naprawiać błędy."
Dzięki m.in. temu, że od kilku lat regularnie bijemy się o mistrza i jesteśmy w LM , gdzie też docieramy coraz dalej , a to zasługa i zarządu i Artety, może nawet ciut większa Artety ,bo jednak na koniec to drużyna na boisku , która realizuje jego plany ,musi wygrywać.

Marzag komentarzy: 47073 newsów: 128.11.2025, 13:40

@Be4Again napisał: "absolutnie nie zmienia to faktu, że Mikel z budżetem 50mln na rok nie wiem czy byłby w stanie utrzymać nas w top 4 dłużej niż jeden rok."
Nikt by nie oczekiwał od Artety w obecnych czasach utrzymania drużyny w top4 z takim budżetem transferowym, to mniej niż beniaminki wydają jak wchodzą do ligi.

Be4Again komentarzy: 573228.11.2025, 13:36

@RageBoy9 napisał: "no tak ale nie ma trenera który by to ogarnął z niskim budżetem więc trochę argument z dupy imo"

Próbujesz mi powiedzieć, że historia tego sportu nie zna trenerów, którzy odnieśli sukces bez miliardów na transfery i galaktycznych nazwisk w składzie? :D

RageBoy9 komentarzy: 10828.11.2025, 13:32

@Be4Again: no tak ale nie ma trenera który by to ogarnął z niskim budżetem więc trochę argument z dupy imo

Be4Again komentarzy: 573228.11.2025, 13:31

@RageBoy9 napisał: "to chyba dobrze że inwestujemy a nie jak kiedyś ze w okienku sprowadziliśmy jedynie Cecha który chciał tylko ciepła posadkę? Kroenke nic nie sypał źle wierzy i sypie też źle bo przecież aRTetA wYDaŁ tYlE kAsY a ile wydawał przez lata Guardiola chociażby czy PSG które dopiero teraz coś wygrało sensownego?"

Bardzo dobrze, że tak inwestujemy. Po prostu nie zgadzam się z tezą, że Mikel to cudotwórca który jest głównym autorem obecnej dyspozycji i poziomu na jakim jest Arsenal. Mikel bez takiego wsparcia nie byłby w miejscu, w którym jest teraz. Nasza przemiana to był proces jednak bez takich nakładów finansowych nawet najlepszy trener miałby związane ręce. Czy inne perspektywiczny trener wykorzystałby w podobny sposób 6 lat zaufania i miliard wydane na wzmocnienia? Może tak, może nie. Jednak jestem pewien, że Mikel bez tego miliarda nie byłby w stanie wejść z drużyną na takim poziom jak mamy teraz.

RageBoy9 komentarzy: 10828.11.2025, 13:28

@aguero10: nie widzę zespołu który może nam zagrozić? City bez Rodriego to tylko laga na Erlinga a on nie będzie strzelał w każdym meczu, Chelsea to nie ten poziom żeby wygrywać seryjnie, Live leży i kwiczy a reszta to śmiech na sali no a w LM myślę że finał powinien być a tam wiadomo 50/50. U siebie potrafimy wygrać z każdym a na wyjeździe remis też przynajmniej z każdym do ugrania

RageBoy9 komentarzy: 10828.11.2025, 13:26

@Be4Again: to chyba dobrze że inwestujemy a nie jak kiedyś ze w okienku sprowadziliśmy jedynie Cecha który chciał tylko ciepła posadkę? Kroenke nic nie sypał źle wierzy i sypie też źle bo przecież aRTetA wYDaŁ tYlE kAsY a ile wydawał przez lata Guardiola chociażby czy PSG które dopiero teraz coś wygrało sensownego?

aguero10 komentarzy: 891928.11.2025, 13:25

@gunner1704:

Ja szanuje Hiszpan za wyciągnięcie z bagna bo sytuacja była zbliżona jak po odejściu Fergusona z MU. Tylko teraz poprostu trzeba coś wrzucić do gabloty . Nie możemy być wiecznie 2 i być wyśmiewani że na koniec się wykoleimy przed samą meta .

Be4Again komentarzy: 573228.11.2025, 13:24

@Marzag napisał: "Sukces Arsenalu to zasługa kilku świetnych decyzji:
1. Zatrudnienie Artety
2. Nie zwolnienie go gdy wyniki były znacznie słabsze od gry
3. Mnóstwo świetnych decyzji Artety i jego sztabu, które wyniosły ten klub na pozycję najlepszego obecnie klubu swiata"


Zapomniałeś dodać najmniej istotny punkt, który praktycznie nic nie zmienia czyli ponad MILIARD wydane na przebudowę :D Mikel budował tą drużynę jak ja za łebka dom w Simsach na kodach. Wiem, że są drużyny, które wydały więcej/mniej i nie wygrały niczego lub wygrały więcej, jednak absolutnie nie zmienia to faktu, że Mikel z budżetem 50mln na rok nie wiem czy byłby w stanie utrzymać nas w top 4 dłużej niż jeden rok.

Główną składową obecnej sytuacji jest rekordowa, w historii tego klubu, inwestycja w poziom sportowy.

Artetaballer komentarzy: 116428.11.2025, 13:11

@Garfield_pl napisał: "Real Madrid considered Ibrahima Konate but inform Liverpool they have no interest in signing France int’l. 26yo’s unresolved #LFC contract situation could still go either way. That + loads more on Jan/summer markets in @TheAthleticFC Transfer Radar 2026"
XD

Garfield_pl komentarzy: 4107028.11.2025, 13:08

Real Madrid considered Ibrahima Konate but inform Liverpool they have no interest in signing France int’l. 26yo’s unresolved #LFC contract situation could still go either way. That + loads more on Jan/summer markets in @TheAthleticFC Transfer Radar 2026

gunner1704 komentarzy: 134128.11.2025, 13:03

Mi chodzi na nastawienie niektórych kibiców, a da się wyczuć, że co poniektórzy ewidentnie dażą Artete niezrozumiałą niechęcią i wcale nie życzą mu dobrze.

Garfield_pl komentarzy: 4107028.11.2025, 13:02

@thegunner4life napisał: "To ja za tamtą połowę nie odpowiadam. Mi się nie podoba tylko czasami styl w jakim my gramy i decyzje w niektórych meczach. Ale tak długo jak wygrywamy to trudno tak trzeba grać, lepszy ode mnie tym zarządza."
Nasz styl jeszcze się nie zaprezentował całkowicie, bo wypadło nam 5 ofensywnych zawodników, ale myślę że na 2 połowę sezonu już się dotrze wszystko ( zakładam że już po kontuzjach)

adek504 komentarzy: 321928.11.2025, 13:01

@thegunner4life: a jak oceniasz styl w ostatnich dwóch meczach?

Garfield_pl komentarzy: 4107028.11.2025, 13:00

Bukayo Saka is now engaged to long-term girlfriend Tolami Benson.

A source: “Bukayo went all out for the proposal & the ring he chose is absolutely enormous! He organised a special night at a top London hotel & proposed. It was incredibly special.” [@TheSunFootball]

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady