Arsenal kontra Brentford: Po kolejne 3 punkty!

Arsenal kontra Brentford: Po kolejne 3 punkty! 02.12.2025, 19:50, Mateusz Kolebuk 950 komentarzy

Arsenal, będący w świetnej formie, szykuje się do powrotu na zwycięską ścieżkę w meczu domowym przeciwko Brentford. Kanonierzy mieli intensywny tydzień, mierząc się z Tottenhamem, Bayernem Monachium i Chelsea. Po efektownych zwycięstwach nad Tottenhamem i Bayernem, Arsenal napotkał trudności w starciu z Chelsea, gdzie udało im się jedynie zremisować na Stamford Bridge.

Mecz z Chelsea był pełen emocji, zwłaszcza po tym, jak Moises Caicedo otrzymał czerwoną kartkę za brutalny faul na Mikelu Merino. Mimo przewagi liczebnej, Arsenal nie zdołał przechylić szali zwycięstwa na swoją korzyść, a Chelsea nawet objęła prowadzenie w drugiej połowie, zanim Merino wyrównał.

Mikel Arteta z pewnością żałuje straconej szansy na Stamford Bridge, gdzie wygrana pozwoliłaby utrzymać siedmiopunktową przewagę nad Manchesterem City. Obecnie Arsenal ma pięć punktów przewagi nad drużyną Pepa Guardioli i Arteta będzie chciał wrócić na zwycięską ścieżkę w meczu z Brentford na Emirates.

Z kolei Brentford będzie chciało poprawić swoją formę na wyjazdach. Keith Andrews zdaje sobie sprawę z ich fatalnego bilansu poza domem w tym sezonie. Pszczoły potrafiły sprawić kłopoty wielkim drużynom na własnym boisku, pokonując m.in. Manchester United i Liverpool oraz remisując z Chelsea. Jednak to właśnie forma wyjazdowa może zdefiniować ich sezon.

Pięć porażek w sześciu meczach wyjazdowych to wynik, który wymaga poprawy. Andrews musi znaleźć rozwiązanie problemów swojej drużyny i może czerpać inspirację z ich imponującej formy domowej. Mecz z Arsenalem to duże wyzwanie, a Brentford nie chce zaliczyć szóstej porażki na wyjeździe.

Patrząc realistycznie, przy obecnych występach Brentford, Andrews może myśleć o walce o miejsce w europejskich pucharach na koniec sezonu. Poprawa gry na wyjazdach jest kluczowa, ale pokonanie Arsenalu na Emirates będzie niezwykle trudne.

Arsenal

Arteta ma pewne problemy kadrowe, szczególnie w obronie, po tym jak William Saliba nie zagrał przeciwko Chelsea. Nie wiadomo, czy Francuz będzie gotowy na mecz z Brentford, ale Arteta zapowiedział ocenę jego stanu zdrowia przed spotkaniem. Jeśli Saliba nie będzie mógł zagrać, Cristhian Mosquera i Piero Hincapie mogą ponownie wystąpić w środku obrony.

Arteta może również rozważyć rotację składu. Ben White może zastąpić Jurriena Timbera, jeśli zajdzie taka potrzeba, a Riccardo Calafiori musi uważać na kartki przed meczem z Aston Villą. Myles Lewis-Skelly może być opcją dla Artety, aby oszczędzić Calafioriego na trudny wyjazd do Aston Villi.

Viktor Gyokeres jest już gotowy do gry po kontuzji, podobnie jak Martin Odegaard. To może być okazja dla jednego z nich do występu od pierwszej minuty. Arteta ma wiele opcji do rotacji składu, co może dać Gabrielowi Martinelliemu kolejną szansę na lewym skrzydle.

Przewidywany skład (4-2-3-1) – Raya; Timber, Mosquera, Hincapie, Lewis-Skelly; Zubimendi, Merino; Saka, Odegaard, Martinelli; Gyokeres

Brentford

Brentford nie ma większych problemów kadrowych. Antoni Milambo, Paris Maghoma i Frank Onyeka są poza grą, a Reiss Nelson nie może wystąpić przeciwko swojemu macierzystemu klubowi. Poza tym Andrews ma do dyspozycji pełny skład i może wystawić silną jedenastkę.

Andrews często stosuje ustawienie z piątką obrońców przeciwko drużynom z czołówki i prawdopodobnie zastosuje podobną strategię przeciwko Arsenalowi. W obronie mogą zagrać Nathan Collins, Sepp van den Berg i Kristopher Ajer, a Michael Kayode i Rico Henry będą operować na skrzydłach.

Yehor Yarmoliuk i Jordan Henderson zajmą miejsca w środku pola, a Mikkel Damsgaard może grać jako ofensywny pomocnik lub skrzydłowy w zależności od ustawienia. Dango Ouattara i Igor Thiago będą odpowiedzialni za atak Brentford.

Przewidywany skład (3-4-1-2) – Kelleher; Kayode, Collins, Van den Berg, Ajer, Henry; Yarmoliuk, Henderson; Damsgaard; Ouattara, Thiago

Kluczowe Statystyki

- Arsenal jest niepokonany w ostatnich 10 meczach Premier League.

- Arsenal nie przegrał w ostatnich 8 meczach przeciwko Brentford we wszystkich rozgrywkach.

- Brentford przegrało 5 z 6 meczów wyjazdowych w tym sezonie Premier League.

- Brentford nie wygrało na wyjeździe z Arsenalem od 1938 roku.

Zawodnik do obserwowania

Bukayo Saka

Wszystkie oczy będą zwrócone na Bukayo Sakę, który musi zacząć dostarczać konkretne liczby po kolejnych frustrujących występach. Choć Saka prezentuje się dobrze na boisku, brakuje mu goli i asyst. Jego asysta przeciwko Chelsea była pierwszą w tym sezonie Premier League.

Arsenal liczy na Sakę w tym sezonie, a Arteta potrzebuje jego pełnej formy, by wspierać drużynę. Saka ma wszystko, by samodzielnie decydować o losach meczu i starcie z Brentford to doskonała okazja, by udowodnić swoją wartość.

Przewidywania

Arsenal 2-0 Brentford

Brentford to solidna drużyna defensywna i Andrews może postawić na pięcioosobową obronę, by zatrzymać Arsenal. Jednak Kanonierzy niedawno strzelili trzy gole Bayernowi Monachium, co czyni ich faworytami tego starcia.

Arsenal desperacko potrzebuje zwycięstwa po stracie dwóch cennych punktów na Stamford Bridge. Arteta liczy na świeżość swoich zawodników i powrót na zwycięską ścieżkę. Wygrana jest kluczowa dla Kanonierów i są oni faworytami do zdobycia trzech punktów przeciwko Brentford na Emirates.

BrentfordMikel ArtetaZapowiedź autor: Mateusz Kolebuk źrodło:
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Mizzou komentarzy: 613303.12.2025, 14:47

Niech Arteta po prostu da więcej szans zmiennikom. White umie grać, ale na ławce. Skelly teraz niby gra, ale dlaczego wcześniej nie grał. Co z Nwanerim?Brak rotacji i brak priorytetów odbija się kontuzjami.

Mastec30 komentarzy: 1095403.12.2025, 14:47

@Marzag napisał: "A w którym szpitalu Timber leży? Hmmm, a może w żadnym i jest zdrów?"

I to ty się mnie czepiasz o czytanie ze zrozumieniem. Wczytaj się dokładnie

@FilipCz napisał: "Każdy mecz męczy, to chyba w sporcie normalne, no nie? Z tym że chyba jest różnica w meczach co 3 dni na początku sezonu, a po 3 miesiącach od rozpoczęcia?"

Każde granie co 3 dni męczy obojętnie czy jest we wrześniu czy w listopadzie czy w grudniu. Dla mnie po prostu jest dziwne że rezerwowy PO 10 meczów z rzędu przez praktycznie 3 miesiące nie wszedł nawet na minutę ale widzę że każdy to na luzie usprawiedliwia więc ok.

A za 2 dni tu wejde na stronę i bedzie wyzywanie lekarzy od szamanów bo kolejna kontuzja.

Gofer999 komentarzy: 1563803.12.2025, 14:45

@SoulStorm: Niech może najpierw noni odpali, za nim kupimy kolejny odpad. :D:D:D

adek504 komentarzy: 326603.12.2025, 14:33

@ozzy95 napisał: "tak dokładnie chodziło tylko o ten sezon. Właśnie nie potrafiłem znaleźć nic sensownego w sieci, bo to przede wszystkim znajdywałem zestawienia obecnie niedostępnych graczy, ale brakuje zestawienia sumarycznego i takiego, które odzwierciedlałoby stan faktyczny na dzień dzisiejszy. Czyli generalnie dalej jestem Sokratesem.

A pamiętam że w zeszłym sezonie, na bardziej zaawansowanym etapie gdzieś chodziła grafika, że byliśmy topką jeśli idzie o liczbę urazów, no cóż może odkryłem niszę w sieci i w tych portalach statystycznych."


Myślę, ze duża jeszcze jest nisza jeśli chodzi o statystyki piłkarskie, bo często też czegoś szukam i sam muszę sobie wyliczać

Pamiętam ta grafikę, ale nie zapisałem jej niestety

Dla porównania nasze statystyki z tego sezonu
13 graczy z jedną kontuzja conajmniej
593 dni i 111 meczow

Tutaj nabili dużo Kai i Jesus, ale statystyka jest statystyka

W poprzednim sezonie dla swojej wiedzy robiłem takie podsumowanie z nadawaniem wag poszczególnym piłkarzom tak żeby jakos to odwzorować, bo kontuzja drugoplanowego gracza często nie jest równa kontuzji gwiazdy druzyny i w takim zestawieniu była przepaść między nami a LFC

Nie polecam też pytać AI o statystyczne rzeczy, bo niby grzebie w internecie, ale strasznie ściemnia, niestety taki urok AI, jak czegoś nie wie to tworzy swój swiat

ozzy95 komentarzy: 3169 newsów: 103.12.2025, 14:28

@adek504 napisał: "Newcastle sezon 25/26
13 zawodnikow miało choć jedna kontuzje
Co przełożyło sie na 521 dni absencji i 85 oposzczonych meczow

Nie napisales dokładnie, ale zrozumiałem ze te dni za ten sezon, wiec tak też zrobiłem swoją analize"


tak dokładnie chodziło tylko o ten sezon. Właśnie nie potrafiłem znaleźć nic sensownego w sieci, bo to przede wszystkim znajdywałem zestawienia obecnie niedostępnych graczy, ale brakuje zestawienia sumarycznego i takiego, które odzwierciedlałoby stan faktyczny na dzień dzisiejszy. Czyli generalnie dalej jestem Sokratesem.

A pamiętam że w zeszłym sezonie, na bardziej zaawansowanym etapie gdzieś chodziła grafika, że byliśmy topką jeśli idzie o liczbę urazów, no cóż może odkryłem niszę w sieci i w tych portalach statystycznych.

Ech0z komentarzy: 1100903.12.2025, 14:25

Nie wiem czemu City gra co 4 dni a my co 3.

adek504 komentarzy: 326603.12.2025, 14:20

@ozzy95 napisał: "ja pogadałem chwilę z Copilotem i mordeczka moja prawilna odpisała mi, że jesteśmy na 5 miejscu w lidze pod względem kontuzji. Zarówno jeśli idzie o liczbę urazów jak i łączną absencję w dniach. oto tabelka:

Chelsea urazy 28 absencja 950 dni
United 27 i 920
Newcastle 25 i 880
Tottenham 24 i 850
Arsenal 23 i 820"


Z ciekawości sprawdziłem to ręcznie na przykladzie Newcastle przy użyciu transfermarkt, bo jeżeli chodzi o takie analizy to AI zawsze mi ściemniało z danymi i juz przestałem wierzyć

Newcastle sezon 25/26
13 zawodnikow miało choć jedna kontuzje
Co przełożyło sie na 521 dni absencji i 85 oposzczonych meczow

Nie napisales dokładnie, ale zrozumiałem ze te dni za ten sezon, wiec tak też zrobiłem swoją analize

determinat00r komentarzy: 530 newsów: 5003.12.2025, 14:13

@ozzy95: Myślę, że ilość spotkań to jedno, ale może to nie być decydujący czynnik. Teraz drużyny z topu kładą nacisk na pressing. To już nie te czasy, kiedy obrońcy zostawali z tyłu, a niektórzy ofensywni gracze mieli wolne od trenerów, by czekać na piłki. Taki pressing przez pełne 90 minut to jest ogromne obciążenie dla organizmu i możliwe, że to szybciej wyniszcza niż nam się wydaje. Do tego dochodzą nawyki żywieniowe, styl życia i nawet to ile śpisz. Oczywiście nie będzie to miało zastosowania przy każdym piłkarzu, ale jeden może być bardziej podatny na to, a drugi mniej.

Marzag komentarzy: 47102 newsów: 103.12.2025, 14:09

Rotacje trzeba po prostu robić w odpowiednim momencie, trzeba ważyć ryzyko nie tylko w kontuzjach ale też w utracie punktów.

To że zawodnik jest dobry nie znaczy że z miejsca się będzie rozumiał z całym zespołem, zwłaszcza jak do gry wraz z tym jednym rezerwowym wejdzie 4-5 innych.

ozzy95 komentarzy: 3169 newsów: 103.12.2025, 14:04

A ja pogadałem chwilę z Copilotem i mordeczka moja prawilna odpisała mi, że jesteśmy na 5 miejscu w lidze pod względem kontuzji. Zarówno jeśli idzie o liczbę urazów jak i łączną absencję w dniach. oto tabelka:

Chelsea urazy 28 absencja 950 dni
United 27 i 920
Newcastle 25 i 880
Tottenham 24 i 850
Arsenal 23 i 820

Co ciekawe za zeszły sezon pokazał mi, że nawet nie byliśmy w top 5 ligi... W sumie to ciekawe, bo my wiemy że jest źle i słabo, co chwilę nam ktoś wypada, ale jak się okazuje i reszta ligi ma podobne a nawet większe kłopoty. No to pytanie może w jakim kierunku zmierza nożna piłka? Taka się zrobiła (s)kopana ta piłka w ostatnich latach. A o rotacji i rywalizacji fajnie się gada na konferencjach, albo kiedy ktoś pyta o zawodnika to trener zawsze powie, że to prima sort typek, gwiazda i och ach i cmok, a potem nim nie gra miesiąc. Do tego dochodzą reprezentacje, z niezwykle ważnymi rozgrywkami Ligi Narodów, dodatkowe mecze w LM, Kakao Cup itd. Do tego heavy metal futbol z pressingiem i niesamowitą ilością sprintów w ciągu 90 minut, bieganie na wysokiej intensywności. No ciekawy temat to jest. A przy okazji pewnie kilogramy i litry farmakologii...

Marzag komentarzy: 47102 newsów: 103.12.2025, 13:51

@Mastec30 napisał: "Nie no lepiej dawać grać komuś 100% a potem sie zastanawiać co poszło nie tak jak chłop na operacji leży."
A w którym szpitalu Timber leży? Hmmm, a może w żadnym i jest zdrów?

FilipCz komentarzy: 240803.12.2025, 13:46

@Mastec30 napisał: "Ale jest spoko, dopiero od teraz te mecze męczą. Wczesniej nie męczyły"
Każdy mecz męczy, to chyba w sporcie normalne, no nie? Z tym że chyba jest różnica w meczach co 3 dni na początku sezonu, a po 3 miesiącach od rozpoczęcia?

Nie mam ochoty wdawać sie z Tobą w debilne dyskusje, bo widzę, że za wszelką cenę chcesz być najmądrzejszy i to nie dotyczy tylko komentarza w moją stronę, powodzenia :)

KapitanJack10 komentarzy: 6431 newsów: 403.12.2025, 12:57

@Mastec30 napisał: "No i to zapobiega przecież kontuzjom. Masz racje robimy wszystko dobrze i nie mamy urazów. A nie czekaj"
No to patrząc na Salibę i Gabriela, to żeby zapobiec kontuzjom trzeba im dać odpocząć na treningu, nie puszczać na reprezentację i na mecze też dawać wolne. Wtedy unikniemy kontuzji. Genialne.

Mastec30 komentarzy: 1095403.12.2025, 12:55

@SoulStorm napisał: "Arsenal przygotowuje ofertę w wysokości 60 milionów euro za Rodrygo. Propozycja ma zawierać także dodatki opiewające na 20 milionów euro. Takie pieniądze mogą przekonać Real Madryt do sprzedaży gwiazdora."

To już chyba krążyło parę tygodni temu. Teraz przy takiej formie Rodrygo chyba nie daloby się uzasadnic takiej kwoty.

SoulStorm komentarzy: 810203.12.2025, 12:54

L’Oréal Paris UK&I has announced a new partnership with Arsenal midfielder and England footballer Declan Rice to champion two of its products ranges

Mastec30 komentarzy: 1095403.12.2025, 12:54

@Marzag napisał: "No wiadomo, ze jakbysmy tak robili to by nikt nigdy nie miał urazu, wszystkie urazy to wynik zaniedban ktorym mozna bylo zapobiec gdyby tylko głupki ze sztabu miały światły umysł Masteca30 do dyspozycji, ale niestety nie mają i muszą się opierać na swoich analizach i danych."

Nie no lepiej dawać grać komuś 100% a potem sie zastanawiać co poszło nie tak jak chłop na operacji leży. Ja tam się na swoje nie upieram. Moze być tak jak jest. Mamy szeroką kadrę to i wielu moze wypaśc przecież, prawda ?

SoulStorm komentarzy: 810203.12.2025, 12:52

Arsenal przygotowuje ofertę w wysokości 60 milionów euro za Rodrygo. Propozycja ma zawierać także dodatki opiewające na 20 milionów euro. Takie pieniądze mogą przekonać Real Madryt do sprzedaży gwiazdora.

@caughtoffside

Marzag komentarzy: 47102 newsów: 103.12.2025, 12:52

@Mastec30 napisał: "No i to zapobiega przecież kontuzjom. Masz racje robimy wszystko dobrze i nie mamy urazów. A nie czekaj"
No wiadomo, ze jakbysmy tak robili to by nikt nigdy nie miał urazu, wszystkie urazy to wynik zaniedban ktorym mozna bylo zapobiec gdyby tylko głupki ze sztabu miały światły umysł Masteca30 do dyspozycji, ale niestety nie mają i muszą się opierać na swoich analizach i danych.

Mastec30 komentarzy: 1095403.12.2025, 12:51

@FilipCz napisał: "Wiadomo, że Timber to teraz top topów, ale dopiero zaczynamy wchodzić w okres grania co 3/4 dni"

To chyba jest jakiś błąd z datami meczów jakie graliśmy. Od 13.09 jest:

16.09, 21.09, 24.09, 28.09, 01.10, 04.10 .. przerwa na repry gdzie też się gra co 3/4 dni. 18.10, 21.10, 26.10, 29.10, 01.11, 04.11

Jeżeli tu nie ma błędu nigdzie to chyba od Września gramy co 3 dni. I jakoś od tego czasu co mecz nam ktoś wypada. Ale jest spoko, dopiero od teraz te mecze męczą. Wczesniej nie męczyły

Mastec30 komentarzy: 1095403.12.2025, 12:48

@KapitanJack10 napisał: "Chłopy trenują codziennie, są monitorowani"

No i to zapobiega przecież kontuzjom. Masz racje robimy wszystko dobrze i nie mamy urazów. A nie czekaj

Topek komentarzy: 14476 newsów: 12603.12.2025, 12:46

Kurde Calafiori jest jedną żółtą, od zawieszenia, oby się chłop opanował, bo Skelly na AV to będzie katorga.

To samo środek Sunderlandu, czyli znając nasze szczęście Xhaka będzie pozywał na mecz z City

monterpg12345 komentarzy: 14303.12.2025, 12:41

@SoulStorm: Jakie krótko terminowe zastępstwo za Ode? Xd

SoulStorm komentarzy: 810203.12.2025, 12:41

Dziennikarz Mark Ogden z serwisu ESPN poinformował, że zarząd Arsenalu rozważa wyruszenie po sprowadzenie Kobbiego Mainoo. Arsenal nie uznaje wychowanka Czerwonych Diabłów za jeden ze swoich priorytetów, ale biorą go pod uwagę jako krótko terminowe zastępstwo dla Martina Odegaarda. Tym samym w grę może wchodzić wypożyczenie go na pół roku.

SoulStorm komentarzy: 810203.12.2025, 12:38

Jak podaje “Daily Mirror” Karim Adeyemi może trafić do Arsenal FC.

Według informacji mediów, środkowy napastnik może odejść z Borussii Dortmund i trafić do Arsenalu FC. BVB jest chętna na sprzedaż Adeyemi’ego, ale potencjalny klub musi wyłożyć 80 milionów euro. Na tyle zawodnik został wyceniony.

W tym sezonie reprezentant Niemiec rozegrał łącznie 18 spotkań we wszystkich rozgrywkach, strzelił 6 bramek i zanotował 3 asysty.

monterpg12345 komentarzy: 14303.12.2025, 12:37

Nie mówcie że znowu Saka wylatuje z kontuzja bo mnie roz****i

Marzag komentarzy: 47102 newsów: 103.12.2025, 12:29

@Mastec30 napisał: "Ja po prostu rzuciłem teze a ty sobie wchodzisz na salony na pewniaka z odpowiedzią która brzmi maksymalnie słabo zwłaszcza biorąc pod uwagę wcześniejsze problemy zdrowotne Timbera."
Ty tez rzuciłeś tezę gagatku. A potem dorobiles do mojej inne znaczenie żeby łatwiej było Ci się do niej odnieść.

FilipCz komentarzy: 240803.12.2025, 12:17

@Mastec30 napisał: "W sumie odnośnie rotacji Timbera pojawia się ciekawa kwestia. Ja wiem, że z Whitem zdrowotnie było różnie ostatnio ale od meczu z Forrest 13.09 w PL regularnie w każdym meczu jest na ławce. Czyli teoretycznie jest gotowy zagrać. A tymczasem dostał od tego września okrągłe 0 min w lidze. Jedyne okazje do gry to Carabao i rotacje w LM z Olimpiakosem. Także pozwala to postawić teze że nie gra przez problemy zdrowotne albo nie jest to jedyny powód. Wszystko wskazuje na to, że brakuje tutaj zaufania. Bo naprawdę żeby być dostępnym w kadrze przez 10 kolejnych spotkań i dostać 0 min to już coś musi znaczyć. I mam przeczucie że to sie może zmienić dopiero jak nie będzie już wyboru, żeby na niego postawic"

O jakim zaufaniu piszesz? White był naszym podstawowym PO i każdy sie zachwycał jaki to duet tworzy z Saka, wiec dlatego nagle ktoś miałby przestać mu ufać?
Wiadomo, że Timber to teraz top topów, ale dopiero zaczynamy wchodzić w okres grania co 3/4 dni i wlasnie teraz Ben sie przyda, czy to w ligowych, czy to pucharowej spotkaniach. Uważam, że niedlugo zobaczymy go na boisku.

KapitanJack10 komentarzy: 6431 newsów: 403.12.2025, 12:15

@Mastec30: A twoje podejście jest typowo z FIFY i myślisz, że chłop ma pasek wytrzymałości na żółto i jak go posadzisz na ławce w jednym meczu to nagle będzie wypoczęty i znowu będzie mógł zagrać 10 meczów z rzędu i kontuzji nie złapie.

Chłopy trenują codziennie, są monitorowani, a w lidze każdy punkt się liczy, a my będziemy sadzać najlepszego obecnie obrońcę kosztem rezerwowego w słabszej formie w i tak zdziesiątkowanej linii defensywnej, żeby sobie odpoczął..

Mówiłem to wielokrotnie i powtórzę jeszcze raz. Jesteśmy najlepsi w lidze bo mamy najlepszych zawodników, którzy dowożą, a nie dlatego, że nazywamy się Arsenal. Jeśli nie będziemy grać najlepszymi z kadry, to nie będziemy najlepsi i kropka. Nie możemy sobie co chwila rotować wedle uznania, bo ktoś gra dużo i trzeba oszczędzać. Tym bardziej, że i tak już mamy luki, które łatami i to widać. Dokładanie sobie kolejnych na własne życzenie nic dobrego nie przyniesie.

Timber niech sobie siądzie na ławce w Carabao albo z Bruggią, bo awans w zasadzie pewny, a nie w meczu o punkty w PL jak jest zdrowy.

Mastec30 komentarzy: 1095403.12.2025, 12:15

@DyktatorArsene napisał: "To bardzo prawdopodobny scenariusz. Arteta rotuje dokladnie tak samo jak sezon i dwa wczesniej, czyli zbytnio nie robi tego poki gracze po prostu sami nie wypadna ze skladu."

I to nie jest przypadek, że długoterminowe kontuzje z operacjami mają akurat Ci najczęściej grający. Timber, Gabriel, Saka, Havertz. I jak wracają to znowu są wrzucani w wir grania i Saka i Gabriel zdązyli złapać kolejne urazy. Trochę szkoda że to się tak odbywa bo wrteszcie mamy kim grać i nadal to nie skłania Artety do lepszego dbania o tych najlepszych zawodników

DyktatorArsene komentarzy: 347903.12.2025, 11:56

@Mastec30:
To bardzo prawdopodobny scenariusz. Arteta rotuje dokladnie tak samo jak sezon i dwa wczesniej, czyli zbytnio nie robi tego poki gracze po prostu sami nie wypadna ze skladu. Nie wierze, ze White zapomnial jak sie gra w pilke. Z reszta Mosquera nie raz tez za Timbera mogl wejsc wczesniej albo za kogos z dwojki Gabriel / Saliba. Nie dopiero jak zaczeli wypadac.

ozzy95 komentarzy: 3169 newsów: 103.12.2025, 11:28

@Ups147 napisał: "A to nie City było ostatnie? Mi się wydawało, że City nam później wbiło 4 po chyba błędach Tomiyasu."

oczywiście, masz rację. Sorry, ale wiesz PTSD po tamtym sezonie trzymało długo, dziś mam efekt wyparcia ;)

Ups147 komentarzy: 450503.12.2025, 11:27

@adek504: No tak czy siak to City a nie Live. Możliwe że Holding, mi się z Tomiyasu pomyliło, bo tez nam mecz zawalił z nimi, ale widocznie inny.

Mastec30 komentarzy: 1095403.12.2025, 11:14

@KapitanJack10 napisał: "No tak, w każdym klubie wydają setki milionów i poświęcają mnóstwo czasu, żeby znaleźć najlepszą opcję na daną pozycję, a jak znajdą to w meczu o punkty sadzają go na ławce, żeby się nie zmęczył."

Timber już miał 2 operacje u nas odkąd przyszedł. W poprzednim sezonie grał z kontuzją bo tego wymagala sytuacja co skończyło się właśnie operacją. A teraz jak jest zmiennik na ławce to dostaje 0 minut przez 10 kolejnych spotkań.

Nigdy nie rozumiem podejścia ludzi jak twoje że od razu sadzać na ławce. To nie ma już nic po środku i nie da się np ogrywać White w końcowkach ? można nim grać albo 0 albo 90 nie da się zmiany w meczu zrobić.

A za 5 min będzie płacz na lekarzy jak Timber zlapie kontuzje.

adek504 komentarzy: 326603.12.2025, 11:12

@Adi17 napisał: "A z Brugge to na pewno dałbym pograć Nwaneriemu, bo teraz będzie mu mega ciężko o minuty"

Pytanie czy się złapie, bo Ode jest w kolejce do łapania minut, chyba że będziemy teraz wychodzić z Ode i Eze na LS wtedy pewnie Nwaneri wejdzie w Belgii

KapitanJack10 komentarzy: 6431 newsów: 403.12.2025, 11:10

@Mastec30 napisał: "Aha czyli tych najlepszych można zajeżdżać. Dobrze wiedzieć"
No tak, w każdym klubie wydają setki milionów i poświęcają mnóstwo czasu, żeby znaleźć najlepszą opcję na daną pozycję, a jak znajdą to w meczu o punkty sadzają go na ławce, żeby się nie zmęczył.

A potem dostajemy bęcki z jakimś Southampton i wielki lament że zły Arteta nie umie w trenowanie.

Mastec30 komentarzy: 1095403.12.2025, 11:09

@Marzag napisał: "widzę, że kolega nie wyniósł ze szkoły czytania ze zrozumieniem i zamiast próbować zrozumieć woli stawiać chochoły."

Ja po prostu rzuciłem teze a ty sobie wchodzisz na salony na pewniaka z odpowiedzią która brzmi maksymalnie słabo zwłaszcza biorąc pod uwagę wcześniejsze problemy zdrowotne Timbera. Także nie czepiaj się mojego czytania tylko raczej swojego rozumowania

adek504 komentarzy: 326603.12.2025, 11:07

@Ups147 napisał: "A to nie City było ostatnie? Mi się wydawało, że City nam później wbiło 4 po chyba błędach Tomiyasu."

ostatnie 4 gole stracone w jednym meczu to chyba City 22/23 kwiecień, walka o mistrza i porażka na wyjeździe 4:1
Dla nas strzelił Holding i generalnie Holding w tamtym meczu zagrał dramat

Marzag komentarzy: 47102 newsów: 103.12.2025, 11:06

@Mastec30: widzę, że kolega nie wyniósł ze szkoły czytania ze zrozumieniem i zamiast próbować zrozumieć woli stawiać chochoły.

Mastec30 komentarzy: 1095403.12.2025, 11:04

@Marzag napisał: "Powodem jest to że dopiero początek sezonu a Timber jest najlepszym prawym obrońcą na świecie"

Aha czyli tych najlepszych można zajeżdżać. Dobrze wiedzieć

Marzag komentarzy: 47102 newsów: 103.12.2025, 11:00

@Mastec30 napisał: "Także pozwala to postawić teze że nie gra przez problemy zdrowotne albo nie jest to jedyny powód."
Powodem jest to że dopiero początek sezonu a Timber jest najlepszym prawym obrońcą na świecie a gdy grał w tym sezonie to nie wyglądał za pewnie więc dostaje mniej szans. Ale pewnie kwestia czasu jak Timber zostanie zmieniony przy korzystnym wyniku przez Bena.

Ups147 komentarzy: 450503.12.2025, 10:50

@ozzy95: @fabregas1987: A to nie City było ostatnie? Mi się wydawało, że City nam później wbiło 4 po chyba błędach Tomiyasu.

Garfield_pl komentarzy: 4115603.12.2025, 10:49

There are no strong suggestions Arsenal will adopt a multi-club model, like Chelsea & Manchester City, any time soon. [@SamJDean]

Garfield_pl komentarzy: 4115603.12.2025, 10:47

Arsenal’s fresh youth recruitment drive is being led primarily by technical director James Ellis. Within the club, there has been a sense in recent years that the standard of their academy teams has simply NOT been good enough.

There is a high ceiling for talent, as shown by Ethan Nwaneri, Myles Lewis-Skelly & Max Dowman, but there is also a low floor. The hope is that targeting young players in the 16-18 age range will help raise the overall standards of the academy teams.

Arsenal believe a higher quality of training & greater internal competition in the youth ranks would lead to more of their players being ready for the transition to first-team football. [@SamJDean]

Mastec30 komentarzy: 1095403.12.2025, 10:46

W sumie odnośnie rotacji Timbera pojawia się ciekawa kwestia. Ja wiem, że z Whitem zdrowotnie było różnie ostatnio ale od meczu z Forrest 13.09 w PL regularnie w każdym meczu jest na ławce. Czyli teoretycznie jest gotowy zagrać. A tymczasem dostał od tego września okrągłe 0 min w lidze. Jedyne okazje do gry to Carabao i rotacje w LM z Olimpiakosem. Także pozwala to postawić teze że nie gra przez problemy zdrowotne albo nie jest to jedyny powód. Wszystko wskazuje na to, że brakuje tutaj zaufania. Bo naprawdę żeby być dostępnym w kadrze przez 10 kolejnych spotkań i dostać 0 min to już coś musi znaczyć. I mam przeczucie że to sie może zmienić dopiero jak nie będzie już wyboru, żeby na niego postawic

Mastec30 komentarzy: 1095403.12.2025, 10:38

@pawel_1986 napisał: "Akurat ja bardzo lubię Fodena i Palmera spod skrzydła pepa"

Spoko są ale pije tylko do tego jarania sie nimi w reprezentacji. Foden w reprezentacji cieniował a Palmer to w ogole rezerwowy na Euro a po Euro praktycznie każde zgrupowania odpuszczał. Saka obok Kane ciągnie tą reprezentacje od lat a tymczasem wystarczy jakaś gówno asysta Fodena żeby Ci eksperci się zesrali ze szczęścia. A o Sace mówią że nie jest world class.

Adi17 komentarzy: 383803.12.2025, 10:38

@fabregas1987 napisał: "mysle, ze z Wolves i Brugge mogą odpocząć, najlepiej jeden tu drugi tu"

Właśnie też pewnie nie bedzie tak, że wszyscy naraz będą odpoczywać.
A z Brugge to na pewno dałbym pograć Nwaneriemu, bo teraz będzie mu mega ciężko o minuty.

fabregas1987 komentarzy: 2687403.12.2025, 10:37

@hetfield88: 0:4 z LFC na Anfield 11/21?

ozzy95 komentarzy: 3169 newsów: 103.12.2025, 10:34

@hetfield88 napisał: "Kurczę ale wyobrazacie sobie sytuację że tracimy z fulham 4 gole? Przecież Arteta by naszych zayeebal chyba. A tak w ogóle to kiedy my ostatnio straciliśmy 4 bramki ? Wie ktoś może?"

Statsme pokazuje że 20 listopada 2021 w meczu z Liverpoolem na Anfield przegraliśmy 4-0. No to już trochę minęło...

FlameDood komentarzy: 248403.12.2025, 10:31

Dzisiaj nie ma innej opcji jak 3 pkt, szczególnie po wczorajszej wygranej City. Liczę na spokojne i pewne zwycięstwo, by nie trzeba było do końca meczu grać na pełnej intensywności i móc zrobić kilka zmian wcześniej. Do tego moment dobrze nam idzie z drużynami słabszymi i tymi bardziej przeciętnymi za wyjątkiem Sunderlandu, który jednak pokazuje pazur w tym sezonie. Takie mecze jak dziś trzeba po prostu wygrywać hurtowo bo jak pokazały poprzednie sezony - to właśnie na takich rywalach zdobywa się mistrzostwa.

Skład, który chciałbym dzisiaj zobaczyć:
Raya - Calafiori, Hincapie, Mosquera, Timber - Zubi, Rice, Ode - Eze, Gyo, Saka

Mastec30 komentarzy: 1095403.12.2025, 10:30

@hetfield88 napisał: "Przecież Arteta by naszych zayeebal chyba. A tak w ogóle to kiedy my ostatnio straciliśmy 4 bramki ?"

Newcastle Arsenal za Wengera. Kurde jakby wpadła ta ostatnia akcja dla Fulham to by było z 5:1 na 5:5 i mecz przeszedlby do Historii

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady