Arsenal pisze historię: Perfekcyjny miesiąc Artety zakończony zwycięstwem nad Brighton 2:0

Arsenal pisze historię: Perfekcyjny miesiąc Artety zakończony zwycięstwem nad Brighton 2:0 30.10.2025, 08:59, Patryk Bielski 444 komentarzy

Arsenal dokonał czegoś wyjątkowego w angielskiej piłce, kończąc październik bezbłędnym bilansem bramkowym. Wczorajsze zwycięstwo 2:0 nad Brighton & Hove Albion w Pucharze Ligi było wisienką na torcie tego szczególnego miesiąca. Bramki Ethana Nwaneriego i Bukayo Saki w drugiej połowie zapewniły Kanonierom awans do ćwierćfinału Carabao Cup, gdzie zmierzą się z Crystal Palace. Dla Maxa Dowmana, który w wieku 15 lat i 302 dni stał się najmłodszym zawodnikiem Arsenalu w wyjściowej jedenastce w oficjalnym meczu, to spotkanie na pewno pozostanie niezapomniane.

Historyczny wyczyn Arsenalu

Zwycięstwo nad Brighton było szóstym z rzędu triumfem Arsenalu bez straty gola. Od czasu wygranej 2:1 z Newcastle United pod koniec września, drużyna Mikela Artety nie przestaje zachwycać. Październik był dla nich miesiącem marzeń – Kanonierzy jako pierwsi w historii angielskiej ekstraklasy wygrali sześć meczów w jednym miesiącu, nie tracąc przy tym ani jednej bramki. Wszystko zaczęło się od wygranej 2:0 z Olympiakosem w Lidze Mistrzów, potem przyszły zwycięstwa 2:0 i 1:0 w Premier League nad West Hamem i Fulham. Najbardziej spektakularny wynik to jednak 4:0 z Atletico Madryt, gdzie Viktor Gyokeres zdobył dwie bramki w trzy minuty. Arsenal zakończył miesiąc wygraną 1:0 nad Crystal Palace i triumfem nad Brighton, co przedłużyło ich serię zwycięstw do ośmiu meczów we wszystkich rozgrywkach. Od końca sierpnia, kiedy przegrali 0:1 z Liverpoolem, pozostają niepokonani (10 zwycięstw, 1 remis).

Arsenal: Kepa, White, Mosquera, Hincapie, Lewis-Skelly, Norgaard, Merino, Nwaneri, Dowman, Eze, Harriman-Annous

Ławka rezerwowych: Raya, Gabriel, Saka, Timber, Gyokeres, Trossard, Calafiori, Zubimendi, Rice

ZOBACZ SKRÓT SPOTKANIA

Co dalej dla Arsenalu?

Kanonierzy będą chcieli utrzymać swoją znakomitą formę w listopadzie. Już w sobotę wracają do rywalizacji w Premier League, gdzie zmierzą się z Burnley. Arsenal prowadzi w tabeli z czteropunktową przewagą po dziewięciu kolejkach (siedem zwycięstw, jeden remis, jedna porażka). Następnie czeka ich wyjazd do Czech na mecz Ligi Mistrzów ze Slavią Praga oraz starcie z Sunderlandem przed przerwą reprezentacyjną. Arsenal będzie dążył do wygrania wszystkich trzech spotkań, by nabrać rozpędu przed derbami północnego Londynu z Tottenhamem Hotspur 23 listopada.

BrightonMikel ArtetaRaport pomeczowy autor: Patryk Bielski źrodło: sportsmole.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Marzag komentarzy: 47017 newsów: 130.10.2025, 13:26

@vitold napisał: "Nie wiadomo czy będzie wzmocnieniem jeżeli między kontuzją 4 miesięczną a drugą, aktualnie trwającą już ponad 3 miesiące, pewnie dobije 3.5 miesiąca rozgrywa zaledwie 302 minuty."
Poprzeczki wysoko nie ma zawieszonej więc jeśli się nie połamie znowu to będzie wzmocnieniem.

Nicsienieda komentarzy: 2818 newsów: 130.10.2025, 13:26

@adek504 napisał: "bym się bał, a o rozegranie, bo tutaj odstaje od Saliby"
Ale i tak lepszy od Gabriela. Dobrać mu Hincapie czy Calafiora i styknie.

vitold komentarzy: 356830.10.2025, 13:22

@Mastec30 napisał: "Ocenimy po sezonie a nie po 6 tygodniach. Jednak ten brak okresu przygotowawczego i późne dołączenie do drużyny to jest dość solidna wymówka"

No i ok, pozdrawiam Smutnych Panów którzy oceniali transfer Gyo po 2 meczach w nowej lidze, a Isaka na spokojnie ocenimy po sezonie w lidze, którą zjadał ^^

Nicsienieda komentarzy: 2818 newsów: 130.10.2025, 13:21

Wróci Havertz to będzie w końcu ktoś do rotacji z... Hairyman Anusem. Gyokeres będzie akurat do podawania bidonów.

vitold komentarzy: 356830.10.2025, 13:20

@Mastec30 napisał: "O Zbawcy to mówią tylko przeciwnicy Havertza celowo wyolbrzymiając. On po prostu lepiej pasuje do stylu i wszyscy czekają bo jego powrót będzie wzmocnieniem"

Oby, ale zobaczysz ;)

Nie wiadomo czy będzie wzmocnieniem jeżeli między kontuzją 4 miesięczną a drugą, aktualnie trwającą już ponad 3 miesiące, pewnie dobije 3.5 miesiąca rozgrywa zaledwie 302 minuty. w tym... 236 minut w meczach towarzyskich

coooyg11 komentarzy: 451530.10.2025, 13:18

Moje miasto takie piękne, LEch właśnie dostał gonga od 4 ligowca XD

adek504 komentarzy: 319530.10.2025, 13:18

@Be4Again napisał: "Mosg i Norgard mega niepewnie wyglądali. Spora ilość błędów. Mocno rzucały się ich braki w dynamice. Jak poszedł błąd widać było że nie było z czego depnąć żeby odrobić stratę..."

Akurat Mosquera to nie wiem czy nie jest szybszy od Saliby i Gabriela także u niego nie o brak dynamiki bym się bał, a o rozegranie, bo tutaj odstaje od Saliby (Saliby w formie, a nie tego rozkojarzonego)

Mastec30 komentarzy: 1087130.10.2025, 13:18

@vitold napisał: "Niech Isak udowodni swoją wartość po transferze za prawie 150 mln euro po WYBITNYCHHH poprzednich sezonach."

Ocenimy po sezonie a nie po 6 tygodniach. Jednak ten brak okresu przygotowawczego i późne dołączenie do drużyny to jest dość solidna wymówka

Marzag komentarzy: 47017 newsów: 130.10.2025, 13:18

@vitold napisał: "Ta, kibice LFC spokojni o Isaka

"Isak to taka zawalidroga, niemal każda akcja w której bierze udział kończy się na zawodnikach przeciwnika. W polu karnym piłka w ogóle go nie szuka. Jakby zapomniał jak się gra w futbol."

"to juz Darwin więcej pożytku dawal niz Isak w tym momencie."

"Na razie gosc jest tragiczny, ale to nie jego wina, ze gra (chyba). To Slot powinien zarzadzic zespolem i go posadzic bo jest bezuzyteczny. Niesamowite jest to, ze dwie klasy lepszy obecnie Ekitike siedzi, a gra Isak - to doporowadzi do sytuacji, w ktorej w koncu Ekitike przestanie sie starac i finalnie bedziemy miec dwoch slabych napastnikow zamiast jednego dobrego i drugiego powoli wchodzacego do zespolu.

Ciekawe czy Isak dobije do miernych 19 G+A Nuneza z pierwszego jego sezonu?"

"Myślę, że mecz przeciwko Brentford potwierdził, że wina ostatnich porażek jest w Isaku. Bez niego od razu piłka chodziła jak w zegarku, wreszcie widać były pomysły taktyczne Arne S."

"O jaka tu cisza a gościu psuje w stylu Darwina"

A to sprzed kontuzji xD"

Tam obecnie nie ma chyba piłkarza na któego nie narzekają, był Alisson, ale ma kontuzje teraz.

Słusznie ich piłkarzom i Slotowi się obrywa swoją drogą.

vitold komentarzy: 356830.10.2025, 13:16

Ta, kibice LFC spokojni o Isaka

"Isak to taka zawalidroga, niemal każda akcja w której bierze udział kończy się na zawodnikach przeciwnika. W polu karnym piłka w ogóle go nie szuka. Jakby zapomniał jak się gra w futbol."

"to juz Darwin więcej pożytku dawal niz Isak w tym momencie."

"Na razie gosc jest tragiczny, ale to nie jego wina, ze gra (chyba). To Slot powinien zarzadzic zespolem i go posadzic bo jest bezuzyteczny. Niesamowite jest to, ze dwie klasy lepszy obecnie Ekitike siedzi, a gra Isak - to doporowadzi do sytuacji, w ktorej w koncu Ekitike przestanie sie starac i finalnie bedziemy miec dwoch slabych napastnikow zamiast jednego dobrego i drugiego powoli wchodzacego do zespolu.

Ciekawe czy Isak dobije do miernych 19 G+A Nuneza z pierwszego jego sezonu?"

"Myślę, że mecz przeciwko Brentford potwierdził, że wina ostatnich porażek jest w Isaku. Bez niego od razu piłka chodziła jak w zegarku, wreszcie widać były pomysły taktyczne Arne S."

"O jaka tu cisza a gościu psuje w stylu Darwina"

A to sprzed kontuzji xD

Mastec30 komentarzy: 1087130.10.2025, 13:15

@vitold napisał: "Bardziej podkreślam to, ze tutaj duzo osób widzi w Havertzie zbawcę i polepszenia gry, mimo że jesteśmy TOP 1 a on sam nie grał w piłkę 4 miesiące."

O Zbawcy to mówią tylko przeciwnicy Havertza celowo wyolbrzymiając. On po prostu lepiej pasuje do stylu i wszyscy czekają bo jego powrót będzie wzmocnieniem

Marzag komentarzy: 47017 newsów: 130.10.2025, 13:13

@vitold napisał: "Bardziej podkreślam to, ze tutaj duzo osób widzi w Havertzie zbawcę i polepszenia gry, mimo że jesteśmy TOP 1 a on sam nie grał w piłkę 4 miesiące."
Nie no, nie zbawcę po zbawce to się trzeba będzie wybrać na rynek transferowy, Havertz to tylko i aż najlepszy napastnik w klubie.

vitold komentarzy: 356830.10.2025, 13:12

Niech to powtrz @Mastec30 napisał: "A Gyokeres jednak musi dopiero udowodnić swoją wartość"

Niech Isak udowodni swoją wartość po transferze za prawie 150 mln euro po WYBITNYCHHH poprzednich sezonach.

Mastec30 komentarzy: 1087130.10.2025, 13:10

@artur759 napisał: "A tak w ogóle to kibice LFC są dość spokojni w kwestii Isaka.

Gdybyśmy my kupili go za 140 baniek i chłop nie strzeliłby do listopada ani jednej bramki w poważnych rozgrywkach to tutaj Berta bylby już zwalniany przez połowę strony.

Mam wrażenie, że ogólnie w świecie PL jest większe narzekanie na Gyokeresa, który przyszedł za połowę ceny swojego rodataka i do tej pory strzelił 5 goli w PL i LM."


No bo jednak każdy w Anglii widział na co stać Isaka. I też wielu ludzi zdaje sobie sprawę że on pierwszy trening z zespołem mial dopiero w połowie września, bez jakiegokolwiek okresu przygotowawczego. A treningu na pełnych obrotach jest jeszcze krócej Do tego teraz złapał uraz. To logiczne że ma słaby start ale każdy jest świadomy jego umiejętności.

A Gyokeres jednak musi dopiero udowodnić swoją wartość bo Liga Portugalska nic nie udowodniła a jego start w Anglii tylko to potwierdza. Do tego on z nami w treningu jest od końcówki Lipca. Tu można było oczekiwać czegos więcej

vitold komentarzy: 356830.10.2025, 13:09

@Marzag napisał: "XD ty ten arsenal w ogole ogladasz? on w poprzednim sezonie juz gral po powrocie z kontuzji."

Co mnie obchodzi tamta kontuzja xd

Bardziej podkreślam to, ze tutaj duzo osób widzi w Havertzie zbawcę i polepszenia gry, mimo że jesteśmy TOP 1 a on sam nie grał w piłkę 4 miesiące.

On rozegrał między kontuzją pierwszą ( 119 dni, opuszczone 23 mecze) a drugą (aktualnie 96 dni, 16 opuszocznych spotkań) ... 302 minuty. xD w tym... 66 minut w oficjalnych meczach. A druga kontuzja trwa..

Przecież on równie dobrze może już nigdy rozegrać 5 meczów w sezonie na poziomie EPL po takich kontuzjach i minutach. Równie dobrze moze być wyowżony taczką za 2 miesiące

fabregas1987 komentarzy: 2684330.10.2025, 13:08

@artur759: @Marzag: dokładnie, bo każdy wie co Isak potrafi zrobić w PL, a wokol Gyokeresa jest więcej znaków zapytania. Mimo, ze Viktor strzelił 5 goli to nadal wolałbym mieć młodszego ze Szwedow u nas

alexis1908 komentarzy: 738030.10.2025, 13:06

@Marzag: ostatnie 13 meczy Isaka w lidze to ma 4 gole łącznie z NU nie patrzyłem dokładnie ale myślę że jakiś karniak tam był ;)

Marzag komentarzy: 47017 newsów: 130.10.2025, 13:06

@artur759 napisał: "A tak w ogóle to kibice LFC są dość spokojni w kwestii Isaka.

Gdybyśmy my kupili go za 140 baniek i chłop nie strzeliłby do listopada ani jednej bramki w poważnych rozgrywkach to tutaj Berta bylby już zwalniany przez połowę strony.

Mam wrażenie, że ogólnie w świecie PL jest większe narzekanie na Gyokeresa, który przyszedł za połowę ceny swojego rodataka i do tej pory strzelił 5 goli w PL i LM."

Bo Isak zdążył już udowodnić swoją wartość w lidze, narzekanie się zacznie pewnie jak będzie marzec a on dalej będzie źle wyglądać.

artur759 komentarzy: 159830.10.2025, 13:04

A tak w ogóle to kibice LFC są dość spokojni w kwestii Isaka.

Gdybyśmy my kupili go za 140 baniek i chłop nie strzeliłby do listopada ani jednej bramki w poważnych rozgrywkach to tutaj Berta bylby już zwalniany przez połowę strony.

Mam wrażenie, że ogólnie w świecie PL jest większe narzekanie na Gyokeresa, który przyszedł za połowę ceny swojego rodataka i do tej pory strzelił 5 goli w PL i LM.

Marzag komentarzy: 47017 newsów: 130.10.2025, 13:04

@vitold napisał: "Ja napisałem wprost, że sobie jaja robię z Bóstwem Gyo, mimo, że wierze dalej ze chłop urobi 30 bramek w 1 sezonie

ale Ty to jednak fanatyk Isaka jestes xD I jeszcze wolałbyś Isaka zamias Hohlanda XD"

No to że cenię Isaka to nie jest żadna tajemnica, ale Ty miałes wkleić posta gdzie mówię, że wolałbym Isaka niż Eze + Gyokeresa a nie pierwszy jaki znajdziesz gdzie mówię że Isak jest świetnym piłkarzem.

Marzag komentarzy: 47017 newsów: 130.10.2025, 13:02

@vitold napisał: "Nie, po prostu wtopę zaliczyłeś, bo Twoja narracja że Kai to murowany pewniak od 1 kolejki upadła w momencie, że zdałeś sobie sprawę, że to jednak Gyo grał w podstawie, a Kai nie miał żadnej kontuzji przed meczem. xD"
xd chłopie co ty gadasz, to jeszcze napisz że zaliczylem wtope bo myslalem ze Norgaard zacznie w podstawie w pierwszej kolejece i ze wczoraj zaliczylem wtope bo w przewidywanej jedenastce dalem wiecej pilkarzy pierwszego skladu niz wyszlo xd @vitold napisał: "Niech wraca po 4 miesiącach bez gry po poważnej kontuzji z miejsca i niech polepszy naszą sytuację 8)"
XD ty ten arsenal w ogole ogladasz? on w poprzednim sezonie juz gral po powrocie z kontuzji. @vitold napisał: "Już wiemy dlaczego tak piecze Cię ten Gyo. xD"
Nie piecze, po prostu jestem nim rozczarowany. @vitold napisał: "No, no, czekamy na te więcej goli. Chyba, że zaraz bedzie zmiana narracji, że kontuzja, że LFC słabo idzie..."
Myślę, że tak właśnie będzie, żeby wyrównać obecny dorobek ligowy Gyokeresa to wystarczy mu jeden dobry mecz. Gyokeres raczej wiele więcej niż 10 w lidze nie walnie.

artur759 komentarzy: 159830.10.2025, 12:55

Jednak uważam, że LFC się ogarnie, gdy Slot na stałe da Szobo na PO. Wirtz czy Isaka to tylko pośrednie problemy - jeśli zbalansują boki obrony i uspokoją grę to wróci silny Liverpool.

Do tego czasu musimy mieć kilka punktów przewagi.

artur759 komentarzy: 159830.10.2025, 12:53

Isak Isakiem, ale ja dalej się zastanawiam jak to możliwe, że klub na poziomie LFC uznał, że boki obrony Frimpong + Kherkez są dobrze zbalansowane...

Od początku wydawało mi się to dziwne, ale uznałem, że Slot i dyrektorzy LFC, którzy mają nieporównywalnie większą wiedze, wiedzą jak to połączyć.

Jednak póki co wychodzi to co można było przypuszczać od początku, czyli że superofensywny PO i ofensywny LO, robią dziurę w obronie. Frimpong to być może TOP1 CPS na świecie, ale jako PO jest średni. Jeszcze gdyby mieli dwóch pewniaków na środku obrony i defensywnego pomocnika potrafiącego grać w destrukcji na poziomie Rice czy Caicedo i pokrywać dużą część boiska, ale z średnim Konate bez żadnego backupu i Gravenem (świetny gracz, ale nie jest typem kasującym ofensywne akcje rywali) to nie miało prawa się udać...

vitold komentarzy: 356830.10.2025, 12:37

@Marzag napisał: ""Mistrz: Arsenal
Vice: City
Spadkowicze: Manchester United, Burnley, Leeds
Król strzelców: Isak
Król asyst: Odegaard
Najlepszy transfer: Isak
Najgorszy transfer: Ekitike "


Ja napisałem wprost, że sobie jaja robię z Bóstwem Gyo, mimo, że wierze dalej ze chłop urobi 30 bramek w 1 sezonie

ale Ty to jednak fanatyk Isaka jestes xD I jeszcze wolałbyś Isaka zamias Hohlanda XD

alexis1908 komentarzy: 738030.10.2025, 12:37

@alexis1908: z głównych powodów *

alexis1908 komentarzy: 738030.10.2025, 12:36

@Marzag: narazie to niech się Isak łamać przestanie bo to on jest jednym z głównych problemów ich tragicznej formy .

fabregas1987 komentarzy: 2684330.10.2025, 12:36

Timber nominowany do gracza miesiąca w PL, dziwne, ze nie Gabriel

fabregas1987 komentarzy: 2684330.10.2025, 12:33

Polfinalisci Carabao raczej pewniaki, fajnie jakbyśmy w tym roku dołożyli 3 triumf w historii w tych rozgrywkach

vitold komentarzy: 356830.10.2025, 12:33

@Marzag napisał: "Założyłem, że Arteta będzie powoli wprowadzał go do składu, jego słabą grę wtedy zwalałem na wczesny moment sezonu, brak ogrania i nie miała związku z moimi przewidywaniami.

Podobnie zakładałem że Norgaard z racji tego że zna ligę zacznie w pierwszej kolejce. Nie dlatego że uważam Norgaarda za lepszego od Zubimendiego bo już wtedy mówiłem że Zubi wygląda jak przyszły transfer sezonu.

A to że Kai wróci do jedenastki jest nieuchronne."


Nie, po prostu wtopę zaliczyłeś, bo Twoja narracja że Kai to murowany pewniak od 1 kolejki upadła w momencie, że zdałeś sobie sprawę, że to jednak Gyo grał w podstawie, a Kai nie miał żadnej kontuzji przed meczem. xD

@Marzag napisał: "A to że Kai wróci do jedenastki jest nieuchronne."

Przed:

@Marzag napisał: To prawda, a na dodatek nie ma co liczyć na Gyokeresa w podstawie z United bo Arteta bankowo sobie na to nie pozwoli."

Niech wraca po 4 miesiącach bez gry po poważnej kontuzji z miejsca i niech polepszy naszą sytuację 8)

@Marzag napisał:

Ech, ależ ten Isak jest świentym piłkarzem. Będą mieć z niego dużo pociechy.

A Isak pewnie kolejny sezon skończy z 20+ bramkami z tym że tym razem w innym zespole. To jest zawodnik z niesamowitą jakością, bardzo przydatny w ofensywie nie tylko jako kończący. U nas by pewnie miał wyniki typu 20 goli i 10 asyst w lidze w sezonie.

Isak udowodnił swoją wartość w premier league. Isak to jest zawodnik który sobie świetnie poradzi w każdym topowym zespole, jak mu zawodnicy LFC zaczną ufać, będą lepiej znali jego sposób poruszania się, będzie dostawał częściej podania to znów strzeli 20+ goli w lidze.

To jest ofc moje zdanie, ale ja wolałbym mieć w drużynie Isaka o wiele bardziej niż Haalanda

A ja Isaka bo to kreator, finiszer, drybler."


Już wiemy dlaczego tak piecze Cię ten Gyo. xD

@Marzag napisał: Ale obawiam się, że możesz mieć rację, i Isak mimo tego że zaczął grać dopiero we wrześniu w piłkę w tym roku to i tak może strzelić więcej goli niż "Bestie każdego środkowego obrońcy"

No, no, czekamy na te więcej goli. Chyba, że zaraz bedzie zmiana narracji, że kontuzja, że LFC słabo idzie...

GunnerKaspi komentarzy: 90530.10.2025, 12:22

W Carabao Cup oczywiście miałem na myśli w 1 zdaniu*

GunnerKaspi komentarzy: 90530.10.2025, 12:20

@vitold: no jasne, ja nie pisze o tym, że grać nie powinni, tylko na dalszym etapie uważam, że aż 10 zmian, nie zagwarantuje nam tej jakości i finalnego triumfu w FA Cup. Pewnie teraz będzie to bardziej 50/50 na Palace i najchętniej w półfinale zmierzyłbym się z Chelsea, aby nie jechać na St. James' Park ani Etihad i dopiero na Wembley zagrać z Newcastle lub City.

Swoją drogą wczoraj słuchałem wypowiedzi jednego z kibiców, który fajną rzecz powiedział, że o wiele dla niego istotniejsze jest zwycięstwo w Carabao Cup niż w FA Cup, pomimo różnicy w prestiżu. Finał tych rozgrywek będzie w lutym/marcu i jeśli nam się uda zdobyć puchar i mentalność triumfu, to potem będziemy mogli to przenieść na ligę i na tej fali grać do końca sezonu z dużą pewnością siebie. Finał FA Cup jest w maju, kiedy w zasadzie wszystko już jest rozstrzygnięte. Wtedy mam nadzieję, również będzie przestrzeń na to aby dokonywać dużej rotacji w zespole.

SMAEY komentarzy: 10330.10.2025, 12:19

Spełnienie marzeń na razie w tym sezonie. Gyoko jeszcze na dotarciu, ale to z troski o nas się hamuje na pewno, żebyśmy nie odfrunęli z tego przesytu zajebistości.
Aż się szarpnąłem i zostałem Patrońcem. Wam tez polecam, bo chłopaki wyczyniają niesamowitą pracę z tym kanałem.

Marzag komentarzy: 47017 newsów: 130.10.2025, 12:12

@vitold napisał: "A pamiętasz, jak pisałeś, że Kai Havertz to numer 1 Artety i gdyby nie kontuzja to na pewno wyszedłby w 1 składzie zamiast Gyo? w meczu z UTD? A później wyszło, że to jednak Kai zmienił Gyo w 60+ minucie i dopiero wtedy doznał kontuzji i zacząłeś pisać, że Kai miał kontuzję już przed meczem, no ale Arteta zaryzykował? :D Wtedy narracja Ci się posypała nieźle jaki to Gyo zły i Kai murowany 1 skład o 1 kolejki xd"
Założyłem, że Arteta będzie powoli wprowadzał go do składu, jego słabą grę wtedy zwalałem na wczesny moment sezonu, brak ogrania i nie miała związku z moimi przewidywaniami.

Podobnie zakładałem że Norgaard z racji tego że zna ligę zacznie w pierwszej kolejce. Nie dlatego że uważam Norgaarda za lepszego od Zubimendiego bo już wtedy mówiłem że Zubi wygląda jak przyszły transfer sezonu.

A to że Kai wróci do jedenastki jest nieuchronne.

vitold komentarzy: 356830.10.2025, 12:05

@GunnerKaspi napisał: "Bardzo zadowolony jestem z kolejnego czystego konta i zwycięstwa ale nie zgadzam się, że rezerwami możemy wygrać ten puchar. Niestety ale różnica była widoczna gołym okiem, szczególnie w formacji pomocy i obrony. Bardzo lubię przebojowość MLS ale wczoraj kilka razy dał się przepchnąć, źle zastawił i stracił piłkę na własnej połowie. Podobnie Christian, który nie był aż tak pewny w wyprowadzaniu piłki. To, że nie straciliśmy wczoraj bramki zawdzięczamy przede wszystkim nieskuteczności Brighton oraz Kepie, dla którego należą się duże pochwały, że bez rytmu meczowego był skupiony na 100% i wybronił wszystko co się dało. Wystarczyło 5 minut aby zobaczyć jaką różnicę na PO zrobił Timber względem White'a. Fajnie wyglądaliśmy wczoraj momentami w ofensywie, super że Max ma w sobie tyle odwagi i że Nwaneri dostał dużo minut ale to co ich różni np. o bardziej doświadczonego Saki, to to, że Bukayo po wejściu od razu szukał kolegów, rozglądał się czy ma lepszą opcję do podania, zanim wchodził w drybling. Max i Ethan zaczynają od dryblingu, a potem myślą dopiero czy oddać komuś piłkę. Na pewno to wypracują jeszcze oczywiście i będziemy mieli mega dużo pociechy z nich ale piszę o tych różnicach widocznych jednak pomiędzy pierwszą XI, a zawodnikami, którzy połapali w tym sezonie po 100-300 minut max. Hincapie wczoraj też fajnie wyglądał ale poczekajmy z osądami, że jest 10 razy lepszym zmienikiem od Kiwiora, aż rozegra chociaż połowę tych meczów, które Kiwi rozegrał dla Arsenalu. Dla mnie Mosquera, z wyjątkiem tej jednej zamułki wczoraj był obok Kepy najpewniejszy na boisku."

Te rezerwy muszą się też zgrać i złapać więcej minut - puchar rezerwami do półfinału myślę na luzie, to w dalszym ciągu są sami mocni zawodnicy

vitold komentarzy: 356830.10.2025, 12:03

@Marzag napisał: "@vitold napisał: "Też kojarzę, że takie coś było:)"
No to znajdźcie to, bo kojarzyć to można sobie różne rzeczy zwłaszcza jak się żyje w świecie wyobraźni tak jak Ty gdy mi zarzucałeś, że zmieniam zdanie zależnie od humoru."


A pamiętasz, jak pisałeś, że Kai Havertz to numer 1 Artety i gdyby nie kontuzja to na pewno wyszedłby w 1 składzie zamiast Gyo? w meczu z UTD? A później wyszło, że to jednak Kai zmienił Gyo w 60+ minucie i dopiero wtedy doznał kontuzji i zacząłeś pisać, że Kai miał kontuzję już przed meczem, no ale Arteta zaryzykował? :D Wtedy narracja Ci się posypała nieźle jaki to Gyo zły i Kai murowany 1 skład o 1 kolejki xd

GunnerKaspi komentarzy: 90530.10.2025, 12:03

Bardzo zadowolony jestem z kolejnego czystego konta i zwycięstwa ale nie zgadzam się, że rezerwami możemy wygrać ten puchar. Niestety ale różnica była widoczna gołym okiem, szczególnie w formacji pomocy i obrony. Bardzo lubię przebojowość MLS ale wczoraj kilka razy dał się przepchnąć, źle zastawił i stracił piłkę na własnej połowie. Podobnie Christian, który nie był aż tak pewny w wyprowadzaniu piłki. To, że nie straciliśmy wczoraj bramki zawdzięczamy przede wszystkim nieskuteczności Brighton oraz Kepie, dla którego należą się duże pochwały, że bez rytmu meczowego był skupiony na 100% i wybronił wszystko co się dało. Wystarczyło 5 minut aby zobaczyć jaką różnicę na PO zrobił Timber względem White'a. Fajnie wyglądaliśmy wczoraj momentami w ofensywie, super że Max ma w sobie tyle odwagi i że Nwaneri dostał dużo minut ale to co ich różni np. o bardziej doświadczonego Saki, to to, że Bukayo po wejściu od razu szukał kolegów, rozglądał się czy ma lepszą opcję do podania, zanim wchodził w drybling. Max i Ethan zaczynają od dryblingu, a potem myślą dopiero czy oddać komuś piłkę. Na pewno to wypracują jeszcze oczywiście i będziemy mieli mega dużo pociechy z nich ale piszę o tych różnicach widocznych jednak pomiędzy pierwszą XI, a zawodnikami, którzy połapali w tym sezonie po 100-300 minut max. Hincapie wczoraj też fajnie wyglądał ale poczekajmy z osądami, że jest 10 razy lepszym zmienikiem od Kiwiora, aż rozegra chociaż połowę tych meczów, które Kiwi rozegrał dla Arsenalu. Dla mnie Mosquera, z wyjątkiem tej jednej zamułki wczoraj był obok Kepy najpewniejszy na boisku.

thegunner4life komentarzy: 1108530.10.2025, 12:02

@Marzag napisał: ". Zanim Isak zacznie grać na swoim poziomie to tam pewnie 10pkt straty conajmniej do nas będzie."

Myślę, że tu nie o same 10 pkt straty chodzi. Musimy doprowadzić do takiej sytuacji jaką my mieliśmy w styczniu. Jak wyjdzie, że matematycznie przegrywając nawet 5 meczy mamy dalej okolice 85-90 pkt. to już nas nie dogonią. Bo my będziemy musieli po prostu dograć sezon jako tako, ale już tylko go dograć, a rywale będą musieli zrobić życiówki :D

piter1908 komentarzy: 586130.10.2025, 12:02

To niesamowite do czego doprowadził Arteta...
Kibice Arsenalu mający w dupie strzelanie drugiej, trzeciej,czwartej bramki, oni chcą czystych kont :)

Chwilo trwaj 。⁠◕⁠‿⁠◕⁠。

Marzag komentarzy: 47017 newsów: 130.10.2025, 11:59

@vitold napisał: "Też kojarzę, że takie coś było:)"
No to znajdźcie to, bo kojarzyć to można sobie różne rzeczy zwłaszcza jak się żyje w świecie wyobraźni tak jak Ty gdy mi zarzucałeś, że zmieniam zdanie zależnie od humoru.

Marzag komentarzy: 47017 newsów: 130.10.2025, 11:58

@vitold napisał: "Bo jak on odpali to LFC wyprzedzi nas o lata świetlne, a on sam zdobędzie Złotego Buta i Złotą Piłkę!

A tymczasem Czerwonka coś jęczy, że już Darwin więcej dawał niż Isak, taki sprawdzony w lidze 8)"

Liverpool jest w tak czarnej dupie, że nawet Isak ich z tego nie wyciągnie jak wróci do formy.

vitold komentarzy: 356830.10.2025, 11:57

@Marzag napisał: "@arsenallord napisał: "Ty chyba pisałeś, że wolisz samego Isaka niż Gyo+Eze jak się nie mylę"
Myślę, że się mylisz. Nie pamiętam żebym tak pisał."


Też kojarzę, że takie coś było:)

Marzag komentarzy: 47017 newsów: 130.10.2025, 11:55

@arsenallord napisał: "Ty chyba pisałeś, że wolisz samego Isaka niż Gyo+Eze jak się nie mylę"
Myślę, że się mylisz. Nie pamiętam żebym tak pisał.

Dzulian komentarzy: 363630.10.2025, 11:53

@Marzag napisał: "Zanim Isak zacznie grać na swoim poziomie to tam pewnie 10pkt straty conajmniej do nas będzie."

10 pkt to będzie za 2 tyg max. Nie da sie wygrać w takiej formie z AV i na Etihad. To raz, a dwa Isak ma kontuzje pachwiny i nawet nie trenuje z zespołem.

W kadrze na AV na pewno go nie będzie. Później przerwa na repy, może wróci w grudniu na boisko. A gdzie jeszcze powrót do formy której nie widział od pół roku.

Be4Again komentarzy: 573130.10.2025, 11:49

Fajnie, że MA poeksperymentował. Młodzi się dobrze pokazali. Andre na 9tce nie wyglądał gorzej niż Gyo... Wymowne. Dowman nasz diamencik, Ethan z golem, Hincapie fighter i widać, że będzie z niego pociecha. White wraca na tory, to też duży plus. Potrzebujemy Anglika w formie żeby mógł czasem odciążyć naszego Timbera. Mosg i Norgard mega niepewnie wyglądali. Spora ilość błędów. Mocno rzucały się ich braki w dynamice. Jak poszedł błąd widać było że nie było z czego depnąć żeby odrobić stratę... Zarówno jeden jak i drugi. Ogólnie duet Norgard-Merino wyglądał w środku pola trochę fajtłapowato. Merino rekompensował swoją jakością w ofensywie, ale jak miał "kierownicę" i musiał schodzić niżej to nie wyglądało to dobrze...

Najważniejsze, że wygrana :)

Teraz 3 wyjazdy do kolejnej przerwy na reprę:

Burnley
Slavia Praga
Sunderland

Cel: 9 pkt możliwie najniższym nakładem sił. Po przerwie do końca roku zaczyna się dla nas bardziej wymagający terminarz. Dobrze, że wraca Kai i Ode.

Matelko komentarzy: 405830.10.2025, 11:49

Isak + Ekirike + Wirtz = 365 mln ojro

Zubimendi + Eze + Gyo + Madueke + Mosquera + Norgaard + Kepa = 293,5 mln ojro

Na dany moment finansowo i jakościowo to jest przepaść.

vitold komentarzy: 356830.10.2025, 11:42

@arsenallord napisał: "@Marzag: Widzisz każdy popełnia błędy tutaj. Ty chyba pisałeś, że wolisz samego Isaka niż Gyo+Eze jak się nie mylę"

Bo jak on odpali to LFC wyprzedzi nas o lata świetlne, a on sam zdobędzie Złotego Buta i Złotą Piłkę!

A tymczasem Czerwonka coś jęczy, że już Darwin więcej dawał niż Isak, taki sprawdzony w lidze 8)

arsenallord komentarzy: 32927 newsów: 11730.10.2025, 11:39

@Marzag: Widzisz każdy popełnia błędy tutaj. Ty chyba pisałeś, że wolisz samego Isaka niż Gyo+Eze jak się nie mylę

vitold komentarzy: 356830.10.2025, 11:39

@Matelko napisał: "Pamiętam , że byli „fachowcy” co woleli jednego Isaka za te same pieniądze niż Gyokeres + Eze:)"

A chłop w 2025/2026 już opuścił 5 meczów i 23 dni ma kontuzję. A obecna kontuzja niewiadomo.

Ale flopp 8)

Marzag komentarzy: 47017 newsów: 130.10.2025, 11:38

@thegunner4life napisał: "I teraz jest wahadło za bardzo w drugą stronę, bo Liverpool to dalej Liverpool."
Z tym że rekordowy, bo nie dość że w tym miesiącu bez zwycięstwa w lidze to jeszcze na ostatnie 7 meczów mają 6 porazek i dalej śrubują ten rekord. Mają obrone na poziomie beniaminka, środek pola nie istnieje. Zanim Isak zacznie grać na swoim poziomie to tam pewnie 10pkt straty conajmniej do nas będzie.

Matelko komentarzy: 405830.10.2025, 11:34

Pamiętam , że byli „fachowcy” co woleli jednego Isaka za te same pieniądze niż Gyokeres + Eze:)

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady