Arsenal vs Wigan Athletic: Starcie w Pucharze Anglii

Arsenal vs Wigan Athletic: Starcie w Pucharze Anglii 14.02.2026, 13:20, Mateusz Kolebuk 682 komentarzy

W niedzielę Arsenal podejmie Wigan Athletic w czwartej rundzie Pucharu Anglii. Spotkanie rozpocznie się o 17:30 czasu polskiego. W poprzedniej rundzie Kanonierzy pokonali Portsmouth dzięki hat-trickowi Gabriela Martinellego. Ostatni raz z Wigan mierzyliśmy się w półfinale edycji 2014, gdzie po rzutach karnych awansowaliśmy do finału, by tam pokonać Hull City 3-2.

Magia Pucharu Anglii

Chociaż Wigan boryka się z problemami w League One, gdzie spadli do strefy spadkowej, to w Pucharze Anglii radzą sobie znakomicie. W poprzedniej rundzie sensacyjnie wyeliminowali Preston North End, co dało im przepustkę do starcia z Arsenalem. Po tej wygranej, Wigan przegrało cztery mecze ligowe i raz zremisowało, co skutkowało zwolnieniem trenera Ryana Lowe'a. Tymczasowo drużynę poprowadzą Glenn Whelan i Graham Barrow.

Co mówią trenerzy?

Mikel Arteta podkreśla znaczenie kolejnej szansy na sukces w Pucharze Anglii:

- To dla nas kolejna okazja, by pokazać się w tej prestiżowej rywalizacji. Gramy u siebie i jestem podekscytowany możliwością powrotu do gry.

Graham Barrow z Wigan zauważa:

- Strach to pozytywna rzecz dla zawodników. To jak nerwy, które pokazują, że ci zależy. Trzeba nauczyć się z tym żyć i wykorzystywać jako motywację.

Wieści z obozu drużyn

Mikel Merino nadal leczy kontuzję stopy. Bukayo Saka i Martin Odegaard wrócili na boisko w meczu z Brentford po absencji przeciwko Sunderlandowi. William Saliba opuścił spotkanie z Brentford z powodu choroby, a Kai Havertz doznał urazu w ostatnim meczu z Black Cats. Wigan nie zgłasza nowych kontuzji po porażce 2-1 z Reading.

Taktyczne rozważania

Adrian Clarke w programie meczowym zauważa, że były trener Wigan, Ryan Lowe, eksperymentował z różnymi ustawieniami. Po długim okresie gry w formacji 3-1-4-2, próbował także 4-3-3 i 4-4-2. Wigan często koncentruje się na dynamicznej prawej stronie, gdzie Fraser Murray jest kluczową postacią. Mimo że Latics preferują grę bez piłki, posiadają technicznych zawodników jak Matt Smith, były gracz Arsenalu.

Fakty i statystyki

To pierwsze spotkanie Arsenalu z Wigan od półfinału Pucharu Anglii 2013/14. Wówczas po remisie 1-1 wygraliśmy 4-2 w rzutach karnych. Wigan przegrało 10 z 11 wyjazdowych meczów przeciwko nam we wszystkich rozgrywkach. Arsenal dąży do awansu do piątej rundy Pucharu Anglii po raz pierwszy od sezonu 2019/20. Wigan wygrało sześć ostatnich wyjazdowych meczów w Pucharze Anglii, tracąc tylko jedną bramkę.

Sędziowie meczu

Spotkanie poprowadzi Tim Robinson, który ostatnio sędziował na Emirates w grudniu 2023 roku podczas naszego zwycięstwa 2-0 nad Brighton. Asystować mu będą Ian Hussin i Marc Perry, a czwartym sędzią będzie Andrew Madley.

Wspomnienia z Wembley

Minęło już 12 lat od naszego ostatniego starcia z Wigan w Pucharze Anglii. W półfinale 2014 roku Wigan prowadziło po golu Jordiego Gomeza, ale Per Mertesacker wyrównał, a Łukasz Fabiański obronił dwa rzuty karne, co pozwoliło nam awansować do finału i zdobyć pierwszy od dziewięciu lat tytuł w Pucharze Anglii.

Mikel ArtetaWigan AthleticZapowiedź autor: Mateusz Kolebuk źrodło: arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Tomi7 komentarzy: 69715.02.2026, 14:20

@kamo99111 napisał: "Bo co teraz pokażą? Co druga bramka z SFG?"
Mogą pokazać jak wymieniany 50 krótkich podań, 8 razy zmieniany stronę i 3 razy rozgrywamy przez bramkarza, a 2 razy mijamy pierwszy pressing, po czym wycofujemy znowu piłkę, gdyż grając do przodu moglibyśmy ją stracić ;]

Damper komentarzy: 481415.02.2026, 14:18

@kamo99111 napisał: "Tak sobie oglądam filmiki na twitterze Arsenalu. Bramki Reyesa, Mertesackera, czy hat-trick Henry'ego. I w sumie z jednej strony łezka się w oku kręci za tamtymi ekipami ale z drugiej strony nie dziwie się, że wolą wrzucać te filmiki niż obecnej ekipy. Bo co teraz pokażą? Co druga bramka z SFG?"

A Mertesacker to strzelał jakieś bramki, które nie były ze stałych fragmentów? Bo tak szczerze mówiąc to nie przypominam sobie. Chyba, że tamte stałe fragmenty były ładniejsze od obecnych stałych fragmentów.

Tomi7 komentarzy: 69715.02.2026, 14:15

@Shlizerr napisał: "@Mastec30: Po 26 kolejkach:
2024 - 3 miejsce
2025 - 2 miejsce
2026 - 1 miejsce
Teoretycznie jest tu dokładnie taki rozwój, jakiego oczekujemy. Zgadzam się, że wizualnie jest gorzej, ale to nie powinien być jedyny wyznacznik."

Hehe, a żeby statystyki pasowały pod tezę to celowo nie dałeś 2023 roku, pozwól, że poprawię:
2023 - 1 miejsce
2024 - 3 miejsce
2025 - 2 miejsce
2026 - 1 miejsce
Może tak przyjrzymy się liczbie zdobytych punktów czy też nie pasuje pod tezę? ;]

aguero10 komentarzy: 922015.02.2026, 14:10

Eze w Palace byl gwiazda. Na boisku byl wolnym elektronem ktory grał jak mu się podobało. U nas jest jednym z wielu i niestety trzeba używać pressingu.

vitold komentarzy: 509015.02.2026, 13:42

@ZielonyLisc napisał: "Jajeczniczka z pomidorkami i ciemnym pieczywem zjedzona, kreatynka, citrulinka łyknięta, drobny zastrzyk magicznej substancji i ostry trening w koszulce Arsenalu, 14stka na plecach, Gyokeres i mażak podający ręcznik i dokładający talerze na sztangi."

Nie zapominaj o wodzie!

A pomidorki rozumiem prosto do Losnumerosa?

Garfield_pl komentarzy: 4289815.02.2026, 13:30

@Mastec30 napisał: "Typowy Garfield. Wszyscy się przecież rozwijają i dlatego drugi rok mamy problem żeby ktoś przekroczył w ofensywie 10 goli w lidze"
Nie napisałem że wszyscy;) tylko skomentowałem wpis, z którego wygląda na to, że nikt się nie rozwinął pod Arteta, w żadnym sezonie , na to wychodzi;) pomijam że Ty mylisz rozwój piłkarzy z wynikami drużyny, ale to już szczegół :) zapytałem natomiast kolegę niżej, jakie są wytyczone w takim razie rozwoju. Bo np taki Declan był top jak przychodził, ale cały czas widać że poprawia różne elementy swojej gry. W sumie taki Zubi, ostatnio była statystyka, że goli strzelił już więcej, niż bodajże w Sociedad na przestrzeni chyba 2 sezonów ( ale nie jestem pewien czy dobrze pamiętam). Nikt nie mówi że non stop, każdy gracz zalicza progres, ale mówienie że nikt się nie rozwinął pod Arteta, bo już był top itd, to też jest totalna bzdura. Gabriel na przestrzeni sezonów mega progres, a pamiętamy jak wyglądał na początku. I tak możnaby analizować różnych zawodników, i na pewno są też tacy co nie ruszyli z miejsca, ale raczej nikt się nie cofnął, a myślę, że taki Eze jak się weźmie do roboty, to wejdzie na wyższy level, gdy zrozumie, że czlapanie po boisku to nie jest przepis na sukces w AFC ;)

Barney komentarzy: 2608715.02.2026, 13:19

Slyszeli ,ze Zinczenko sie polamal w debiucie i zagral cale 6 minut

kamo99111 komentarzy: 955615.02.2026, 13:09

Tak sobie oglądam filmiki na twitterze Arsenalu. Bramki Reyesa, Mertesackera, czy hat-trick Henry'ego. I w sumie z jednej strony łezka się w oku kręci za tamtymi ekipami ale z drugiej strony nie dziwie się, że wolą wrzucać te filmiki niż obecnej ekipy. Bo co teraz pokażą? Co druga bramka z SFG?

ZielonyLisc komentarzy: 2145915.02.2026, 13:08

Jajeczniczka z pomidorkami i ciemnym pieczywem zjedzona, kreatynka, citrulinka łyknięta, drobny zastrzyk magicznej substancji i ostry trening w koszulce Arsenalu, 14stka na plecach, Gyokeres i mażak podający ręcznik i dokładający talerze na sztangi.

Shlizerr komentarzy: 130 newsów: 2215.02.2026, 12:41

@Ashburton: przez wielu ekspertów, zarówno w telewizji, jak i internecie? Jeszcze miesiąc temu Guardiola też tak powiedział, artykuł był na stronie. Polecam się zainteresować, bo sporo o nas się mówi, szczególnie po fantastycznej fazie ligowej w LM. Wszystkie tabele rozgrywek i wyniki z bezpośrednimi rywalami też na to wskazują.

adek504 komentarzy: 409215.02.2026, 12:40

@Ashburton napisał: "Przez kogo?"

Przez wszystkich z wyłączeniem tych dla których jesteśmy tylko Arsen4lem i przez część kibiców Arsenalu ktorzy woleliby walkę o top4, bo wtedy nie musieliby się emocjonować walka o najważniejsze trofea tylko mogliby cały sezon marudzić że jest zle

adek504 komentarzy: 409215.02.2026, 12:38

@Mastec30 napisał: "ale konkurencja w tym czy s poprzednim sezonie jest jednak słabsza i tak jak Liverpoolu tak i nas obecnie nie bardzo ktoś goni bo przeciwnicy jeszcze bardziej się potykają."

No i ja jestem jedną z tych osób co według Ciebie się zesra, ale nie uważam tak
Zespoły z PL roznoszą fazę ligowa w LM czy tak jak rok temu zespoły z drugiej części tabeli są w finale LE, według mnie bardziej całą PL poszła do przodu i zwyczajnie z każdym ciężko się gra

Jeszcze parę lat temu kluby mogły sobie pozwolić na większe rotację z drugą połowa tabeli, a dzisiaj jest to nie do pomyślenia, bo każdy z klubów dryluje pozostałe ligi i ma naprawdę mocnych zawodników

Chelsea gra w kratkę, a przyjeżdża do nich lider LA Liga i dostaje 3:0, LFC było w dużym kryzysie, a ogrywa sobie Real gdzie wtedy słabo im szło w lidze

My ogrywamy bez problemu Bayern który w Bundeslidze niszczy, Newcastle które w tym sezonie jest średniakiem jedzie na PSG i sobie remisuje

gbn komentarzy: 497215.02.2026, 12:34

@sWinny napisał: "Transmitują nasz mecz na TVP sport? Czy tylko na stronie/yt?"
Chyba tylko www i apka z tego co widzę.

Ashburton komentarzy: 472115.02.2026, 12:15

@Shlizerr napisał: "A nie? Ewidentnie jesteśmy uważani za światową topkę i faworytów w lidze i lidze mistrzów."
Przez kogo?

Mastec30 komentarzy: 1164415.02.2026, 12:13

@adek504 napisał: "Wiadomo w ataku nie ma aż takich rozwojów, a szkoda, ale też nie przesadzaj my w drugą stronę, bo się okaże że mamy samych słabych graczy, a 4 rok z rzędu bijemy się o najważniejsze trofea, bo akurat nam się poszczęściło"

Dlatego mówię że ten i poprzedni sezon bo nie ma wątpliwości że do końcówkę 23/24 szliśmy nieustannie w górę ale mamy obecnie marzec a nikt u nas nie zrobił przynajmniej 10 goli w PL od początku 24/25. W ofensywie jest regres i tyle. Można się zastanawiać nad powodami ale sam regres jest faktem

Mastec30 komentarzy: 1164415.02.2026, 12:10

@Shlizerr napisał: "Po 26 kolejkach:
2024 - 3 miejsce
2025 - 2 miejsce
2026 - 1 miejsce
Teoretycznie jest tu dokładnie taki rozwój, jakiego oczekujemy. Zgadzam się, że wizualnie jest gorzej, ale to nie powinien być jedyny wyznacznik."


Wynik się zgadza ale też powinno się patrzeć na inne rzeczy żeby to 1 miejsce nam nie przykryło pewnych problemów. A też mam wrażenie że w 2023 albo 2024 przy tylu naszych potknięciach juz by nas ktoś dogonił. Nie oszukujmy się (chociaż mówiąc to za chwilę się parę osób zesra i będzie chciała mnie zjeść) ale konkurencja w tym czy s poprzednim sezonie jest jednak słabsza i tak jak Liverpoolu tak i nas obecnie nie bardzo ktoś goni bo przeciwnicy jeszcze bardziej się potykają.

Co nie zmienia faktu że zwróciłem tu uwagę na tendencję trwająca już jakiś czas i kto wie równie dobrze nawet jak teraz zrobimy mistrzostwo to za rok zaliczymy regres bo niektóre problemu już trwają od poprzedniego sezonu

arsenallord komentarzy: 33477 newsów: 11715.02.2026, 11:55

Zdecydowanie na ten moment jesteśmy najlepszym zespołem na świecie patrząc na dokonania w każdych rozgrywkach. Tylko ja wolałbym, żeby o nas tak mówili w maju, a nie w lutym

Shlizerr komentarzy: 130 newsów: 2215.02.2026, 11:54

@Mastec30: Po 26 kolejkach:
2024 - 3 miejsce
2025 - 2 miejsce
2026 - 1 miejsce
Teoretycznie jest tu dokładnie taki rozwój, jakiego oczekujemy. Zgadzam się, że wizualnie jest gorzej, ale to nie powinien być jedyny wyznacznik.

adek504 komentarzy: 409215.02.2026, 11:52

@Mastec30 napisał: "No można jeszcze dać Saliba, Gabriel, Raya ale z tej listy sporą część była świetna już przed transferem albo od kilku lat pod wodzą Artety grała świetnie bo nie mówię że Arteta nigdy nie rozwinął nikogo. Do jakiegoś momentu świetnie mu szło ale kto w okresie poprzedniego i obecnego sezonu poszedł do przodu ? Albo poziom został utrzymany albo jest regres."

No wymieniłem tych graczy, którzy ewidentnie poszli do przodu, w sumie jeszcze Merino

Specjalnie nie wymieniałem Saliby czy Gabriela czy Rayi, bo oni już byli na top poziomie

Wiadomo w ataku nie ma aż takich rozwojów, a szkoda, ale też nie przesadzaj my w drugą stronę, bo się okaże że mamy samych słabych graczy, a 4 rok z rzędu bijemy się o najważniejsze trofea, bo akurat nam się poszczęściło

Co do graczy ofensywnych to mam wrażenie, że sama PL jest tutaj mocno zabójcza

Czy Saka czy Martinelli ostatnie dwa sezony grają świetnie w LM, a w PL jest ciężko, oprócz Haalanda czy Salaha jest też mało ofensywnych graczy którzy mocno się wyróżniają

Garfield wczoraj nawet wklejał coś takiego, że w PL mocno spadło xG z otwartej gry względem poprzednich sezonów i coś w tym jest, każda drużyna ma mocnych silnych i szybkich obrońców przez co coraz ciężej jest atakującym, a do tego drużyny grają w sposób mocno zorganizowany

sWinny komentarzy: 892415.02.2026, 11:48

Transmitują nasz mecz na TVP sport? Czy tylko na stronie/yt?

Mastec30 komentarzy: 1164415.02.2026, 11:38

@Garfield_pl napisał: "w ogóle nikt się nie rozwija, wszyscy regres , zatem co jest wg Ciebie wyznacznikiem rozwoju?"

Typowy Garfield. Wszyscy się przecież rozwijają i dlatego drugi rok mamy problem żeby ktoś przekroczył w ofensywie 10 goli w lidze

Mastec30 komentarzy: 1164415.02.2026, 11:37

@Shlizerr napisał: "Ale to jest pułapka, gdzie zakładasz, że każdego roku będziesz miał cały czas wykładniczy rozwój."

Pułapka jest jak drugi rok nikt się nie rozwija. Nie mamy aż tak spranego składu

Shlizerr komentarzy: 130 newsów: 2215.02.2026, 11:36

@Ashburton: A nie? Ewidentnie jesteśmy uważani za światową topkę i faworytów w lidze i lidze mistrzów. Rywalizujemy jak równy z równym z Realem, City, Barca, PSG i Bayernem. To jest dokładnie bycie najlepszym klubem świata.

Garfield_pl komentarzy: 4289815.02.2026, 11:34

@Gofer999 napisał: "Taki Leo, Kai, Timber, Calafior, Mosquera, Rice, LS, Zubi, Merino raczej nie. :D:D:D" xD w ogóle nikt się nie rozwija, wszyscy regres , zatem co jest wg Ciebie wyznacznikiem rozwoju?

Ashburton komentarzy: 472115.02.2026, 11:32

@Shlizerr napisał: "większości nasza kadra składa się z zawodników, którzy byli co najwyżej dobrymi/bardzo dobrymi ligowymi zawodnikami, a obecnie więkoszość to klasa światowa i przez wielu jesteśmy uważani za najlepszy klub świata."
No błagam XDD

Shlizerr komentarzy: 130 newsów: 2215.02.2026, 11:30

@Mastec30: Ale to jest pułapka, gdzie zakładasz, że każdego roku będziesz miał cały czas wykładniczy rozwój. Nie da się tego osiągnąć. Jak firma zatrudnia nowego prezesa, który w ciągu 5 lat poprawił wyniki o 500%, a w 6. roku rozwój spowolnił i osiągnąłeś "tylko" te same wyniki co rok wcześniej, to dalej jesteś 500% lepszy niż w punkcie wyjścia. Wcale nie ma aż tak dużo pola do rozwoju dla nas, jesteśmy na dzisiaj na 1 miejscu we wszystkich rozgrywkach, w których gramy (to się może zmienić ale ocenamy teraźniejszość a nie gdybanie).

Mastec30 komentarzy: 1164415.02.2026, 11:19

@Tomi7 napisał: "Może zagrali sezon życia i problem jest w nas, że oczekujemy od nich niewiadomo czego, a oni są po prostu słabszymi piłkarzami, niż nam się wydaje?"

No to de facto zaliczyli regres. Nie wiem, a przypadku Martinelligo moglo tak być, że zrobił sezon życia i już więcej nam nie da ale Saka miał za duża regularność wcześniej żeby już stwierdzić że to jego max i koniec.

A bardziej chciałem zwrócić uwagę na pewien trend. Do 2024 rozwijaliśmy się jako drużyna harmonijnie i zaliczaliśmy co roku sezony lepsze niż ten poprzedni. A od poprzedniego sezonu praktycznie każdy z ofensywy (bo defensywa tutaj akurat śmiga i to trzeba Artecie oddać) zalicza gorszy sezon niż ten poprzedni. I w tym sezonie nie ma wyjątku też każdy jest gorszy niż rok temu. I to pomimo transferów do tej formacji które powinny dać jakiś impuls a nie dały prawie nic. Co najwyżej mozemy powiedzieć że nowe nabytki grają poprawnie. I to już jest pewna tendencja która trwa drugi rok

Mastec30 komentarzy: 1164415.02.2026, 11:14

@Tomi7 napisał: "Bo jak nas będzie za dużo z przodu to stracimy mityczną kontrolę ;"

Ta mityczna kontrola i tak jest tracona jak robimy jakiś wylew z dupy w obronie, tracimy bramkę i nagle trzeba zagrać lepiej z tyłu a przeciwnik ma wynik, ustawi niski blok i jesteśmy w tak zwanej dupie

Tomi7 komentarzy: 69715.02.2026, 11:14

@Mastec30 napisał: "Jesus i Zinchenko po niezłym okresie w 2023 nieustanny regres
Ode - regres
White - regres
Saka - regres
Martinelli - regres
Trossard - przebłyski z tego sezonu ale głównie stagnacja
Madueke - ani nie lepszy ani nie gorszy niż w Chelsea
Eze - regres
Nwaneri i MLs po dobrych okresach w poprzednim sezonie schowani do szafy"

A może w przypadku większości to wcale nie regres? Może zagrali sezon życia i problem jest w nas, że oczekujemy od nich niewiadomo czego, a oni są po prostu słabszymi piłkarzami, niż nam się wydaje?

Tomi7 komentarzy: 69715.02.2026, 11:10

@Power10 napisał: "Mnie zastanawia dlaczego Arteta kiedy trzeba gonić wynik nie wystawia 2 napastników? Zawsze bezpiecznie zmiana 1 do 1"
Bo jak nas będzie za dużo z przodu to stracimy mityczną kontrolę ;]

Mastec30 komentarzy: 1164415.02.2026, 11:09

@adek504 napisał: "Timber, Calafiori, Rice, Zubi"

No można jeszcze dać Saliba, Gabriel, Raya ale z tej listy sporą część była świetna już przed transferem albo od kilku lat pod wodzą Artety grała świetnie bo nie mówię że Arteta nigdy nie rozwinął nikogo. Do jakiegoś momentu świetnie mu szło ale kto w okresie poprzedniego i obecnego sezonu poszedł do przodu ? Albo poziom został utrzymany albo jest regres.

Jesus i Zinchenko po niezłym okresie w 2023 nieustanny regres
Ode - regres
White - regres
Saka - regres
Martinelli - regres
Trossard - przebłyski z tego sezonu ale głównie stagnacja
Madueke - ani nie lepszy ani nie gorszy niż w Chelsea
Eze - regres
Nwaneri i MLs po dobrych okresach w poprzednim sezonie schowani do szafy

I tak można wymieniać. To że sobie Rice wymienisz który zajebisty był już 3 lata temu nie ma tu sensu wielkiego

Shlizerr komentarzy: 130 newsów: 2215.02.2026, 11:08

@Gofer999: Tak, było to w większości sarkastyczne, ale żaden z tych zawodników, których wymieniłeś, oprócz Rayi Rice'a i Zubiego, nie grał wcześniej na "świetnym" poziomie. Nawet ta trójka dopiero u nas zrobiła wyraźny krok do przodu. W większości nasza kadra składa się z zawodników, którzy byli co najwyżej dobrymi/bardzo dobrymi ligowymi zawodnikami, a obecnie więkoszość to klasa światowa i przez wielu jesteśmy uważani za najlepszy klub świata. Wyniki też to pokazują. Dodatkowo nikt kto od nas odchodzi nie robi żadnej kariery, więc ewidentnie w tym klubie dobrze działa.

Marzag komentarzy: 49427 newsów: 115.02.2026, 11:06

@Power10 napisał: "Mnie zastanawia dlaczego Arteta kiedy trzeba gonić wynik nie wystawia 2 napastników? Zawsze bezpiecznie zmiana 1 do 1"
Bo to nie działa tak że jak wstawisz dużo napastników do składu to będziesz miał dużo goli. To się musi komponować sensownie.

kaljot komentarzy: 118815.02.2026, 11:05

W lecie trzeba pomóc przemeblować jakieś propozycje które pit kto im ? Wiadomo że Martin się zawija a bynajmniej byśmy tego chcieli . 3 sezon jest bylejaki z pojedynczymi meczami na plus .

Gofer999 komentarzy: 1578615.02.2026, 11:00

@Shlizerr: Zabawny komentarz. Tym bardziej, że znajduje się tam Madueke. Część z tych zawodników grała świetnie w poprzednich zespołach i dlatego ich kupiliśmy. Ale czy aby na pewno weszli na jakiś wyższy poziom? Taki Leo, Kai, Timber, Calafior, Mosquera, Rice, LS, Zubi, Merino raczej nie. :D:D:D

Shlizerr komentarzy: 130 newsów: 2215.02.2026, 10:54

Zawodnicy którzy z obecnej kadry (bez twardych rezerwowych) weszli na wyższy poziom za czasów Artety: Raya, Saliba, Gabriel, Timber, White, Calafiori, Mosquera, Lewis-Skelly, Rice, Odegaard, Merino, Zubimendi, Saka, Trossard, Havertz, Madueke.
Ale oprócz nich to faktycznie Arteta słabo rozwija graczy.

SoulStorm komentarzy: 819315.02.2026, 10:51

Enzo Maresca głównym kandydatem na następcę Pepa Guardioli!

@SkySports

Garfield_pl komentarzy: 4289815.02.2026, 10:47

Odegaard has confirmed in today’s programme that his injury isn’t “too bad”.

“I tried to clear the ball as it came down, but instead kicked into the player a bit, and ended up over-stretching my leg, which pinched the knee.

“I was able to carry on, but on Friday morning it was very sore, so I was worried of course, but thankfully it looks like it’s not too bad.”

adek504 komentarzy: 409215.02.2026, 10:42

@Mastec30 napisał: "Może zabrzmieć to kontrowersyjnie ale z drugiej strony w tym i poprzednim sezonie kto się rozwinął u nas ? Raczej same regresy"

Timber, Calafiori, Rice, Zubi

Garfield_pl komentarzy: 4289815.02.2026, 10:40

@Mastec30 napisał: "No i to jest właśnie to kilka tygodni. Miał wypaść do końca miesiąca a że mecz z Sunderlandem był 07.02 to na początku marca będzie 3 tygodnie pauzy o pewnie wtedy mniej więcej ma wracać"
3-4 tyg było info

Mastec30 komentarzy: 1164415.02.2026, 10:39

@hanzo88h napisał: "Arteta tak samo rozwija piłkarzy jak zdobywa trofea."

Może zabrzmieć to kontrowersyjnie ale z drugiej strony w tym i poprzednim sezonie kto się rozwinął u nas ? Raczej same regresy

Garfield_pl komentarzy: 4289815.02.2026, 10:38

@arsenallord napisał: "Fulham to taki mały Arsenal także jak nie wyjdzie to tam trafi"
Ale dlaczego zakładasz że nie wyjdzie? Bo usiadł na ławce w Marsylii po zmianie trenera?

Mastec30 komentarzy: 1164415.02.2026, 10:38

@klusek_1991 napisał: "Havertz w końcu wypada na kilka tygodni? Była mowa , że wypada na 3 mecze"

No i to jest właśnie to kilka tygodni. Miał wypaść do końca miesiąca a że mecz z Sunderlandem był 07.02 to na początku marca będzie 3 tygodnie pauzy o pewnie wtedy mniej więcej ma wracać

Garfield_pl komentarzy: 4289815.02.2026, 10:37

@Dziadyga napisał: "Dziś 70tka mojego taty,wielkiego fana klubu również(choć fakt,że narzeka bardziej ode mnie xD) mam nadzieję,że wygramy,będzie oglądane na imprezie."
100 lat!!

Szogun komentarzy: 33301 newsów: 315.02.2026, 10:13

@Dziadyga: Najlepszego od wszystkich mam nadzieję fanów z tej strony i doczekanie się mistrzostwa jego klubu oraz dużo zdrowia.

Dziadyga komentarzy: 1212615.02.2026, 10:08

@GreKa napisał: "Zdrowia! Pewnie do setki ale niech jeszcze dożyje mistrzostwa:)"
Tu człowiek młodszy i czeka i czeka i też nie wiadomo czy my wszyscy doczekamy w koncu tego mistrza.

GreKa komentarzy: 489115.02.2026, 09:57

@Dziadyga napisał: "Dziś 70tka mojego taty,wielkiego fana klubu również(choć fakt,że narzeka bardziej ode mnie xD) mam nadzieję,że wygramy,będzie oglądane na imprezie."
Zdrowia! Pewnie do setki ale niech jeszcze dożyje mistrzostwa:)

Dziadyga komentarzy: 1212615.02.2026, 09:50

Dziś 70tka mojego taty,wielkiego fana klubu również(choć fakt,że narzeka bardziej ode mnie xD) mam nadzieję,że wygramy,będzie oglądane na imprezie.

klusek_1991 komentarzy: 11415.02.2026, 08:54

Havertz w końcu wypada na kilka tygodni? Była mowa , że wypada na 3 mecze...

Power10 komentarzy: 145115.02.2026, 08:29

Mnie zastanawia dlaczego Arteta kiedy trzeba gonić wynik nie wystawia 2 napastników? Zawsze bezpiecznie zmiana 1 do 1

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady