Blisko. Rewanż rozstrzygnie.

Blisko. Rewanż rozstrzygnie. 29.04.2026, 23:53, Patryk Bielski 249 komentarzy

W pierwszym meczu półfinałowym Ligi Mistrzów Arsenal zremisował 1:1 z Atletico Madryt, co sprawia, że wszystko rozstrzygnie się w rewanżu na Emirates Stadium. Obie drużyny zdobyły bramki z rzutów karnych – najpierw Viktor Gyokeres dał prowadzenie Kanonierom tuż przed przerwą, a później Julian Alvarez wyrównał po zmianie stron.

Mecz rozpoczął się w gorącej atmosferze na Metropolitano Stadium, gdzie kibice Atletico stworzyli prawdziwy spektakl. Arsenal skutecznie odpierał początkowe ataki gospodarzy, a David Raya musiał interweniować już w 13. minucie po strzale Alvareza. Kanonierzy również mieli swoje szanse, ale ostatecznie to Gyokeres wykorzystał rzut karny po faulu Davida Hancko i dał Arsenalowi prowadzenie.

Druga połowa toczyła się pod dyktando Atletico, które szukało wyrównania. Alvarez miał kilka okazji, a w końcu po ręce Bena White'a w polu karnym, sam wykorzystał jedenastkę, doprowadzając do remisu.

W końcówce meczu emocje sięgnęły zenitu, gdy Ebere Eze został sfaulowany w polu karnym przez Hancko, ale po interwencji VAR sędzia cofnął swoją decyzję o rzucie karnym dla Arsenalu. Mimo to Kanonierzy nie przestawali atakować i byli blisko ponownego objęcia prowadzenia, ale zabrakło im skuteczności.

Remis oznacza, że Arsenal wyrównał swoją najdłuższą serię meczów bez porażki w Lidze Mistrzów – 13 spotkań, co ostatnio miało miejsce w 2006 roku. Teraz przed nimi rewanż na własnym stadionie, gdzie będą mieli szansę awansować do finału.

Co dalej?

Arsenal wraca do gry już w sobotę, kiedy na Emirates Stadium przyjedzie Fulham w ramach Premier League. Trzy dni później odbędzie się rewanż z Atletico, a następnie Kanonierzy zmierzą się z West Ham United 10 maja.

Atletico MadrytRaport pomeczowyViktor Gyökeres autor: Patryk Bielski źrodło: arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12345następna
Topek komentarzy: 14647 newsów: 12630.04.2026, 14:43

Saka dał słabą zmianę ale to był ciężki mecz na powrót po kontuzji. Na Fulham powinien być w pierwszym. Madueke na podmeczonego rywala żeby zrobić trochę mitycznego wiatru.

Bardziej mnie ciekawi lewa strona, bo Ode wyglądał na styranego (a raczej jego kolano) więc możliwe że będzie musiał odpoczywać i Eze wróci na środek. Najlżejsze nogi ma Trossard, ale to co on wyprawia w ostatnich miesiącach to jakiś kryminał.

WygramyTo komentarzy: 43130.04.2026, 14:41

@pioafc napisał: "Co Arsenal wygrał w tym czasie dobrobytu Trossardowo - Martinellowym?

W jakich meczach gdzie naprawdę trzeba było mecz wygrać ta dwójka to 'uniosła'? Jeden i drugi to maksymalnie rezerowowy. I nie miałbym żadnego problemu oglądać ich przez ostatnie 20 minut spotkania jako zmienników, ale oni wychodzą co 3 dni w podstawie. W tym samym czasie na rynku dostępni byli: Semenyo, Cherki, Doue, Olise, Kvarachtkelia, Mbuemo, Barcola, Cunha, Doku czy Dembele

A my dalej mamy obsadzone kluczowe pozycje zawodnikami co najwyżej średnimi."


A ja wręcz odwrotnie uważam , że za 10-15 lat będzie się mówić jak to się stało że Saka,Gabi,Kai i Jesus walczyli jak równy z równym z City i Lfc w lidze niż, że niczego nie wygrali.

Szczerze do tej pory nie wierzę że to się stało XD

Marzag komentarzy: 50797 newsów: 130.04.2026, 14:40

@fabregas1987 napisał: "Kto na Fulham na PS, może Dowman? Bo Noni i Saka obecnie to wybór między złym i gorszym"
nie no, proszę Cię, najgorszy Saka jest o niebo lepszy niż najlepszy Dowman czy najlepszy Madueke.

Jeśli będzie w stanie to powinien być w składzie wyjściowym

cieniak14 komentarzy: 200930.04.2026, 14:37

@fabregas1987 napisał: "Kto na Fulham na PS, może Dowman? Bo Noni i Saka obecnie to wybór między złym i gorszym"

I tak Arteciak nie da mlodego od poczatku

Bartek_ komentarzy: 313530.04.2026, 14:36

@fabregas1987 napisał: "Kto na Fulham na PS, może Dowman? Bo Noni i Saka obecnie to wybór między złym i gorszym"

Jeśli Saka będzie gotowy fizycznie to on, a jeśli nie to wyjdzie Madueke

NicolasJover komentarzy: 94930.04.2026, 14:34

@WygramyTo napisał: "Ja po prostu wiem, że jakby Kai i Eze mieli 3 gole po 50!spotkaniach to byś tego bronił . A Gyokeres 35 na 50 to byś płakał do poduszki. Tyle"
Tak by było w twoim urojonym świecie pozdro wariacie.

krupniok23 komentarzy: 1230.04.2026, 14:33

@Kaczaza: po tym sezonie jeszcze nie, ale na pewno za rok, dwa. Jesli oczywiście nie zdobędziemy żadnych trofeów to na pewno odejdzie Rice, Saliba, Raya, myślę, że Gabriel też. Długo i tak trzymamy Topowych zawodników, bo wierzą w projekt... tylko, że projekt nie przynosi żadnych trofeów...

WygramyTo komentarzy: 43130.04.2026, 14:29

@NicolasJover: ale ja tu nie atakuje Belga

Ja po prostu wiem, że jakby Kai i Eze mieli 3 gole po 50!spotkaniach to byś tego bronił . A Gyokeres 35 na 50 to byś płakał do poduszki. Tyle

thegunner4life komentarzy: 1131830.04.2026, 14:28

@fabregas1987:
Ja stawiam na taką trójcę jak z wczoraj :D

thegunner4life komentarzy: 1131830.04.2026, 14:27

@Goonder:
Będzie 2:1

fabregas1987 komentarzy: 2709730.04.2026, 14:26

Kto na Fulham na PS, może Dowman? Bo Noni i Saka obecnie to wybór między złym i gorszym

NicolasJover komentarzy: 94930.04.2026, 14:26

@WygramyTo napisał: "Trossard z 27 golami dla ciebie się obronił, ale gyokeres mega flop sezonu po 19 golach."
A ty kompletnie nie czaisz jakiejkolwiek rzeczywistości. Tak sobie napisałem o dwóch sezonach jako przykład, tak się składa, że Trossard jest u nas już 4 sezon (22/23 od stycznia) ale nie chciało już mi się tych liczb sprawdzać. Wiem, że możesz nie wiedzieć, bo patrząc na Twoje wpisy to piłką nożna interesujesz się od zeszłego tygodnia.
Do tego kwota transferu - jeden kosztował 20mln i był sprowadzany do rotacji, drugi 70. W cenie jednego Gyokeresa masz 3 Trossardów.
Gościu przychodził jako skrzydłowy do rotacji, a był jednym z najlepszych zawodników ofensywnych przez 3 lata, w drużynie, która walczy o mistrzostwo.

WygramyTo komentarzy: 43130.04.2026, 14:23

@thegunner4life: ale to bijesz, że bronie Artety?

Nie po prostu taki jest fakt.

thegunner4life komentarzy: 1131830.04.2026, 14:21

@WygramyTo:
Jeszcze kontuzję i wąska ławka.

Theo10 komentarzy: 995230.04.2026, 14:20

@WygramyTo: „ Co z tego że to najsłabsze City od lat skoro Afc też jest tym najsłabszych z ostatnich 4 lat”

No nie wierzę xd

WygramyTo komentarzy: 43130.04.2026, 14:19

@thegunner4life napisał: "@Theo10:
Ta istna maszyna z nich w tym sezonie. Dream team"


Co z tego że to najsłabsze City od lat skoro Afc też jest tym najsłabszych z ostatnich 4 lat
N

Goonder komentarzy: 1296 newsów: 130.04.2026, 14:19

@hetfield88 napisał: "przepięknie skasować 3 pkt i mieć chwilowo +6 !!" to jest plan minimum. Przepięknie to byłoby strzelić co najmniej 2/3 bramki więcej niż przeciwnik i poprawić bilans

thegunner4life komentarzy: 1131830.04.2026, 14:19

@Theo10:
Tak było.

Theo10 komentarzy: 995230.04.2026, 14:18

@thegunner4life: no chociaż przyznaj że głupotę palnąłeś bez zastanowienia i sprawdzenia, a nie teraz robisz jakieś dziwne wybiegi.

thegunner4life komentarzy: 1131830.04.2026, 14:16

@Theo10:
Ta istna maszyna z nich w tym sezonie. Dream team

pioafc komentarzy: 5773 newsów: 230.04.2026, 14:15

@NicolasJover napisał: "Ale teraz to przeginasz pałkę ostro w drugą stronę. Trossard może i jest bez formy, ale nie można powiedzieć że ten transfer piłkarsko się nie obronił. 23/24 17g 3a, 24/25 10g 10a. Gościu ciągnął nas od samego początku jak tu przyszedł a Ty piszesz że od 3 lat tak to się kręci."

A nie kręci się?

Co Arsenal wygrał w tym czasie dobrobytu Trossardowo - Martinellowym?

W jakich meczach gdzie naprawdę trzeba było mecz wygrać ta dwójka to 'uniosła'? Jeden i drugi to maksymalnie rezerowowy. I nie miałbym żadnego problemu oglądać ich przez ostatnie 20 minut spotkania jako zmienników, ale oni wychodzą co 3 dni w podstawie. W tym samym czasie na rynku dostępni byli: Semenyo, Cherki, Doue, Olise, Kvarachtkelia, Mbuemo, Barcola, Cunha, Doku czy Dembele

A my dalej mamy obsadzone kluczowe pozycje zawodnikami co najwyżej średnimi.

Theo10 komentarzy: 995230.04.2026, 14:15

@thegunner4life: „ City w tym sezonie ma największy dołek od kilku lat”

A dokładnie to największy od roku, hehe.

Przypominam że przez cały zeszły sezon uzbierali raptem punkt więcej niż teraz mają na 5 kolejek przed końcem.

WygramyTo komentarzy: 43130.04.2026, 14:14

@thegunner4life napisał: "@pioafc:
No i to też jest ciekawe, że po 7 latach procesu Arsenal dalej nie ma skrzydeł. Jest tylko Saka i nikt więcej. Pozostali są tak z 2-3 półki niżej od niego. Mają czasami momenty, ale nie są to w ogóle gracze na których można polegać, ze pociągną zespół."


Jak Afc zawali wymianę skrzydeł w lato to nie zaskoczy mnie krach w postaci 7 miejsca w lidze, chyba że obrona nadal będzie mocarna, która zrobiła w głównej wierzę kolosa z Afc w tym sezonie, bo ofensywa byłaby się o utrzymanie

hetfield88 komentarzy: 55930.04.2026, 14:13

Ten taki, ten sraki, drugi Krzysztof Piątek, drugi Kapustka..Słuchajcie pełne skupienie teraz na Fulham. Ale byłoby przepięknie skasować 3 pkt i mieć chwilowo +6 !!

RamboAFC komentarzy: 35530.04.2026, 14:13

@pioafc: Ty to masz pamięć mrówki :D trossard w tym sezonie zaliczył mega zjazd, a w zeszłym robił takie liczby że każdy uważał go za złoty transfer. Szkoda, bo można było na niego liczyć, teraz nic mu nie wychodzi

thegunner4life komentarzy: 1131830.04.2026, 14:10

@pioafc:
No i to też jest ciekawe, że po 7 latach procesu Arsenal dalej nie ma skrzydeł. Jest tylko Saka i nikt więcej. Pozostali są tak z 2-3 półki niżej od niego. Mają czasami momenty, ale nie są to w ogóle gracze na których można polegać, ze pociągną zespół.

WygramyTo komentarzy: 43130.04.2026, 14:04

@NicolasJover:

Trossard z 27 golami dla ciebie się obronił, ale gyokeres mega flop sezonu po 19 golach.

Ach ta obiektywność

thegunner4life komentarzy: 1131830.04.2026, 14:04

@malyglod napisał: "W końcu wszystkie elementy zaskoczą. Nie można zawrócić jak 90% celu jest osiągnięte, jak droga jest już prawie pokonana, a szczyt tuż tuż."

Za ile za 10 lat? Bo ja pamiętam Twoje komentarze za Wengera były w podobnym tonie. Efekt był taki, że wylecieliśmy z LM.

City w tym sezonie ma największy dołek od kilku lat, Liverpool ma problem dostać się do LM, jak MA nie potrafi wykorzystać takiego sezonu to wątpię, że wykorzysta jakikolwiek inny.

NicolasJover komentarzy: 94930.04.2026, 14:02

@pioafc napisał: "Ta dwójka to nasi Flip i Flap

Martinelli wychodzi w podstawie - 60 minuta, błagasz żeby go zmienił Trossard
Trossard wychodzi w podstawie - 60 minuta, błagasz żeby go zmienił Martinelli

I tak to się kręci od 3 lat xD"

Ale teraz to przeginasz pałkę ostro w drugą stronę. Trossard może i jest bez formy, ale nie można powiedzieć że ten transfer piłkarsko się nie obronił. 23/24 17g 3a, 24/25 10g 10a. Gościu ciągnął nas od samego początku jak tu przyszedł a Ty piszesz że od 3 lat tak to się kręci.

WygramyTo komentarzy: 43130.04.2026, 13:57

@gbn: @gbn napisał: "W takim klubie jak Arsenal to niedopuszczalne...przecież to aż wstyd jest..."

Tylko Eze ma podobne liczby co Gabi i Madu XD

WygramyTo komentarzy: 43130.04.2026, 13:52

@pioafc napisał: "I tak to się kręci od 3 lat xD"

Trochę przesadziłeś.

Gabi to jeden z twórców ery 2 miejsca w ostatnich 3 latach.

pioafc komentarzy: 5773 newsów: 230.04.2026, 13:50

@arsenallord napisał: "Jak chcemy coś ugrać to musimy trzymać jak najdalej od boiska naszych dwóch wspaniałych LS. Jeden gorszy od drugiego. Eze tam musi grać i w środku Ode, który szału nie robi, ale lepiej mieć na boisku go niż tych asów."

Ta dwójka to nasi Flip i Flap

Martinelli wychodzi w podstawie - 60 minuta, błagasz żeby go zmienił Trossard
Trossard wychodzi w podstawie - 60 minuta, błagasz żeby go zmienił Martinelli

I tak to się kręci od 3 lat xD

Marzag komentarzy: 50797 newsów: 130.04.2026, 13:43

@WygramyTo napisał: "Miał być drugi Olise a bliżej mu do Garnacho. Tyle."
Nie wiem czy ktoś prócz Ciebie widział go jako drugiego Olise, wydaje mi się że całkiem sporo osób widywało mecze Crystal Palace i wiedzieli że to zupełnie inni piłkarze, takie porównania to raczej z ignorancji wynikają.

To jak liczyć na to, że Gyokeres będzie drugim Walcottem albo Henrym.

WygramyTo komentarzy: 43130.04.2026, 13:43

@NicolasJover napisał: "Miał być drugi Haaland, a bliżej mu do Krzysztofa Piątka. Tyle ;)"

I nadal ma więcej goli od goata Eze

NicolasJover komentarzy: 94930.04.2026, 13:43

@arsenallord napisał: "Eze tam musi grać i w środku Ode, który szału nie robi, ale lepiej mieć na boisku go niż tych asów."
Eze na skrzydle to zawsze ta taka nutka nieprzewidywalności. Zawsze z niczego może coś wpaść. Z Ode w pomocy całościowo wyglądamy dużo lepiej, mamy dużo więcej kontroli, wyglądamy lepiej w pressingu. Doskonale było to wczoraj widać po jego zejściu.

NicolasJover komentarzy: 94930.04.2026, 13:42

@WygramyTo napisał: "Miał być drugi Olise a bliżej mu do Garnacho. Tyle."
Miał być drugi Haaland, a bliżej mu do Krzysztofa Piątka. Tyle ;)

arsenallord komentarzy: 34018 newsów: 11730.04.2026, 13:41

Jak chcemy coś ugrać to musimy trzymać jak najdalej od boiska naszych dwóch wspaniałych LS. Jeden gorszy od drugiego. Eze tam musi grać i w środku Ode, który szału nie robi, ale lepiej mieć na boisku go niż tych asów.

NicolasJover komentarzy: 94930.04.2026, 13:40

@WygramyTo napisał: "tak wiem, że ty każdego obronisz oprócz Gyokeresa."
Nie no, bądżmy obiektywni. Jak można w przypadku Gyokeresa absoltunie nie zwracać uwagi na kontekst zdobytych, wyśmiewać argumenty wszystkich bo przecież "gol to gol" a w przypadku Eze wypominać, że nabił gole na tottenhamie ? Nie bądź hipokrytom.

WygramyTo komentarzy: 43130.04.2026, 13:36

Miał być drugi Olise a bliżej mu do Garnacho. Tyle.

WygramyTo komentarzy: 43130.04.2026, 13:34

@pioafc napisał: "Jeżeli chodzi o Eze - według mnie dostaliśmy dokładnie to za co zapłaciliśmy

Piłkarz na momenty - i takie zdecydowanie w tym sezonie stworzył, ale to nie jest piłkarz za 110 - 120 miln euro, a za 60. I tak właśnie gra - raz strzeli wonder goala, a raz przejdzie koło meczu"


Zależy jak spojrzeć. Pamiętam, że wiele osób widziało go jaka przyszła gwiazdę PL.

Dlatego ja go oceniam trochę pod tym kątem. Dlatego trochę chłodno oceniam jego liczby w Afc.

malyglod komentarzy: 665430.04.2026, 13:31

Zauważam, że (chyba to pokolenie które wyszło z gimbazy, ale mogę się mylić) sporo osób ma tendencję do postrzegania obecnego Arsenalu (a pewnie szerzej rzeczywistości) w kategoriach zerojedynkowych. Albo sukces albo klęska. Albo legenda albo niewypał.

Trochę dystansu.
Część naszych graczy jest po kontuzjach albo długich (jak Havertz) albo nawracających różnych urazach (Saka, Ode), więc ciężko o jakościową grę i formę co 3 dni.

Dla części graczy jest to naprawdę największe wyzwanie grać jako zawodnicy Arsenalu do końca o mistrzostwo najlepszej ligi.
Taki Eze czy Gyo może i byli świetni w poprzednich zespołach, ale tu im nikt z marszu gry nie gwarantuje, jest spora rywalizacja, oni są nowi w środowisku i jest to level hard.
I wg mnie dowożą, chociaż miło byłoby gdyby Gyo okazał się lepszy w grze kombinacyjnej i wyczuciu pod polem karnym, a nie chował się za nawet słabymi fizycznie obrońcami.
Fajnie byłoby jakby Ode grał na swoim wysokim poziomie przez 50 meczy w sezonie a nie sporadycznie dawał coś ekstra. Jakby Saka dawał liczby jakie były choćby w zeszłym sezonie, podobnie jak Martinelli, Trossard itd itd.

I mówienie Arteta out jest dla mnie szczytem głupoty i nieznajomości rzeczy.
Facet który Arsenal z powrotem wprowadził na najwyższy pułap, który jak równy z równym rywalizuje z najlepszymi od kilku sezonów, jest coraz bliżej wygrania ligi.
Przypomnę, że ani Wenger tego nie zrobił w ostatnich sezonach, ani Emery. A on podniósł zespół z totalnego rozkładu i zmienił jego mental, siłę psychiczną drużyny i praktycznie wszystkie jej ogniwa na te najwyższej jakości.

Oczywiście, brakuje nam ofensywy, czegoś ekstra. Przepychamy mecze, pragmatyzm zabił fantazję. I co z tego, skoro jest teraz realna szansa żeby się w końcu udało?
Przecież to nie od Artety zależała np. wczorajsza decyzja sędziego o wycofaniu się z podyktowania karnego.
Przecież nie on odpowiada za to, czy dany gracz uderzy 2 cm od światła bramki.

Patrzcie na całość, bez emocji.
Jesteśmy coraz bliżej, nie zawsze wszystko się zgrywa, raz obrona jest murem ale niedomagają skrzydła, raz to Raya staje na wysokości zadania albo któryś z graczy perfekcyjnie odnajdzie się w polu karnym przeciwnika.

W końcu wszystkie elementy zaskoczą. Nie można zawrócić jak 90% celu jest osiągnięte, jak droga jest już prawie pokonana, a szczyt tuż tuż.

Spokojnie. Doczekamy się i triumfów.

pioafc komentarzy: 5773 newsów: 230.04.2026, 13:31

@WygramyTo napisał: "ale to bijesz do mnie bo krytykuje Eze?"

Nie, mamy tu takich 2-3 którzy zostawiają srednio 30-40 komentarzy dziennie na temat 1 piłkarza

Oczywiście ten piłkarz nie jest bez wad - ma ich całkiem sporo i po wielu meczach na pewno na taką zasłużył, ale na tle kolegów nie jest, aż tak 'beznadziejny'

Jeżeli chodzi o Eze - według mnie dostaliśmy dokładnie to za co zapłaciliśmy

Piłkarz na momenty - i takie zdecydowanie w tym sezonie stworzył, ale to nie jest piłkarz za 110 - 120 miln euro, a za 60. I tak właśnie gra - raz strzeli wonder goala, a raz przejdzie koło meczu

WygramyTo komentarzy: 43130.04.2026, 13:31

@NicolasJover: tak wiem, że ty każdego obronisz oprócz Gyokeresa.

NicolasJover komentarzy: 94930.04.2026, 13:29

@WygramyTo napisał: "Nie. Ale wtedy wychodzi że Eze praktycznie ma te gole w 2-4 meczach w całym sezonie Premier League XD"
Ostatnio się kłóciłeś, że jakikolwiek kontekst jest bez znaczenia bo gol to gol. Czyżbyś miał rozdwojenie jaźni ?

WygramyTo komentarzy: 43130.04.2026, 13:25

@NicolasJover napisał: "To znaczy że się nie liczą te gole czy co ?"

Nie. Ale wtedy wychodzi że Eze praktycznie ma te gole w 2-4 meczach w całym sezonie Premier League XD

WygramyTo komentarzy: 43130.04.2026, 13:24

@pioafc: nie tylko Madueke i Gabi są problemem.

Dla mnie poza Gyo w tym sezonie w ofie praktycznie każdy jest XD

gbn komentarzy: 523330.04.2026, 13:23

@pioafc napisał: "Madueke g/a 2/1
Martinelli g/a 1/3

Obaj zagrali po 1000 minut,

Czyli na 2000 minut stworzyli 7 goli. To gol/asysyta na 285 minut na boisku - raz na 3 mecze."

W takim klubie jak Arsenal to niedopuszczalne...przecież to aż wstyd jest...

WygramyTo komentarzy: 43130.04.2026, 13:21

@pioafc: ale to bijesz do mnie bo krytykuje Eze?

NicolasJover komentarzy: 94930.04.2026, 13:20

@WygramyTo napisał: "Tylko 4 gole nabite na dwumeczu z Tottami"
To znaczy że się nie liczą te gole czy co ?
@WygramyTo napisał: "I nie pisze o flopie. Ty sam sobie piszesz ten flop."
Zacząłem wymieniać flopy transferowe, to napisałeś że należy do tej grupy. Zwał jak zwał, doskonale wiemy o co chodziło.

pioafc komentarzy: 5773 newsów: 230.04.2026, 13:19

@WygramyTo napisał: "Ps- eze ma tylko 2 asysty w PL?

O my god"


Madueke g/a 2/1
Martinelli g/a 1/3

Obaj zagrali po 1000 minut,

Czyli na 2000 minut stworzyli 7 goli. To gol/asysyta na 285 minut na boisku - raz na 3 mecze.

Ale niektórzy powiedzą ci, że inni piłkarze są większym problemem

poprzednia12345następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady