Club Brugge vs Arsenal: u progu awansu do 1/8 finału LM

Club Brugge vs Arsenal: u progu awansu do 1/8 finału LM 08.12.2025, 17:45, Mateusz Kolebuk 1120 komentarzy

Arsenal jest o krok od zapewnienia sobie miejsca w fazie pucharowej Ligi Mistrzów. W środowy wieczór Kanonierzy zmierzą się z Club Brugge na stadionie Jana Breydela, licząc na przypieczętowanie awansu. Po imponującym zwycięstwie 3:1 nad Bayernem Monachium, Arsenal jest w doskonałej formie w Lidze Mistrzów, podczas gdy ich belgijscy rywale po porażce 0:3 ze Sportingiem Lizbona mogą pożegnać się z rozgrywkami.

Na Emirates Stadium Arsenal pokazał swoją siłę, pokonując Bayern i utrzymując perfekcyjny bilans w Lidze Mistrzów. Choć stracili pierwszego gola w tej edycji, to jednak szybko odzyskali kontrolę nad meczem i teraz samotnie prowadzą w tabeli 36 drużyn. Zwycięstwo w Brugii niemal na pewno zapewni im awans do kolejnej rundy, co byłoby drugim takim osiągnięciem z rzędu.

Podopieczni Mikela Artety już teraz mają zagwarantowane miejsce w play-offach, ale celują w dziesiąte z rzędu zwycięstwo w fazie grupowej Ligi Mistrzów oraz dziesiąty mecz bez porażki przeciwko belgijskim zespołom. Jednak po bolesnej porażce 1:2 z Aston Villą w Premier League, ich przewaga nad Manchesterem City zmniejszyła się do zaledwie dwóch punktów.

Z kolei Club Brugge, które rozpoczęło sezon od efektownego zwycięstwa 4:1 nad Monaco, teraz znajduje się w trudnej sytuacji. Belgowie zdobyli tylko jeden punkt w ostatnich czterech meczach Ligi Mistrzów i zajmują odległe 26. miejsce w tabeli. Dodatkowo, ich forma w lidze krajowej również pozostawia wiele do życzenia.

Informacje o składach

Arsenal boryka się z problemami kadrowymi w obronie. Cristhian Mosquera i Gabriel Magalhaes są wykluczeni z gry na kilka tygodni, a William Saliba pozostaje niepewny. Riccardo Calafiori również zmaga się z urazem, ale może wystąpić w środowym meczu, zanim rozpocznie karę zawieszenia w Premier League. Myles Lewis-Skelly prawdopodobnie znajdzie się w wyjściowym składzie, a Ethan Nwaneri, Christian Norgaard, Noni Madueke i Viktor Gyokeres mogą liczyć na szansę od pierwszej minuty.

Club Brugge także ma swoje problemy. Obaj podstawowi bramkarze - Simon Mignolet i Nordin Jackers - są kontuzjowani, a lista nieobecnych obejmuje również Zaid Romero, Lynnt Audoor, Ludovit Reis i Romeo Vermant. Jednak młodzi zawodnicy jak Joel Ordonez i Aleksandar Stankovic mogą być kluczowi dla gospodarzy.

Przewidywane składy:

Club Brugge: Van den Heuvel; Siquet, Mechele, Ordonez, Seys; Stankovic, Onyedika; Forbs, Vanaken, Tzolis; Tresoldi

Arsenal: Raya; White, Timber, Hincapie, Lewis-Skelly; Nwaneri, Norgaard, Merino; Madueke, Gyokeres, Martinelli

Przewidywany wynik: Club Brugge 0-3 Arsenal

Arsenalowi nie brakowało pomysłowości przeciwko Aston Villi, ale zabrakło skuteczności. W meczu z osłabionym Club Brugge Kanonierzy powinni bez problemu zdobyć trzy punkty i zapewnić sobie awans do 1/8 finału Ligi Mistrzów. Nawet przy rotacjach w składzie Arsenal jest zdecydowanym faworytem tego starcia.

Club BruggeLiga MistrzówZapowiedź autor: Mateusz Kolebuk źrodło:
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
adek504 komentarzy: 361510.12.2025, 13:10

@kamo99111 napisał: "Dobrze jesteśmy chwilowo najlepsi niech wam będzie. Ale powracając do sedna sprawy - Tytuł "chwilowego zwycięzcy" nie powinien uchronić Artety od zwolnienia jeżeli na koniec sezonu nie będzie kawałka blachy w gablocie."

A tych dyskusji to juz wybitnie nie rozumie., jak nie zdobędziemy trofeum to wtedy będziemy sie martwic (tzn finalnie nie my tylko zarząd xd), ale w takim sensie, ze wtedy też dyskusje będą miały jakieś merytoryczne zaczepienie, a teraz to sezon jest w trakcie i możemy jeszcze zarówno wygrać poczwórna koronę jak i zostać z niczym

Goonder komentarzy: 871 newsów: 110.12.2025, 13:09

@Barney: tak. Dodali transfery ze względu na PNA. możesz mieć max 5 transferów, więc jak zrobisz teraz jeden, to w następnej kolejce znów będzie 5.
Jak jeszcze nie wykorzystałeś free hit, triple C i bench boosta to też możesz wykorzystać do przerwy zimowej, bo pojawia się na drugą część sezonu

kamo99111 komentarzy: 914910.12.2025, 13:07

@Dawid04111 napisał: "Według twojego roku myślenia jedyne dyskusje nt piłki nożnej mają prawo bytu w maju po zakończeniu sezonu. Jak kolega niżej pisal, po co zatem chodzić na mecze, oglądac w tv skoro można raz do roku zajrzeć na flashscore i zobaczyć kto był najlepszy"

Ojj teraz przesadzasz bo niżej to wyjaśniałem. Właśnie o to w tym wszystim chodzi żeby być najlepszym na koniec sezonu. Po to rozgrywasz te 38 kolejek. Po to starasz się je wygrać i po to jest ten cały ambaras. Dlatego każda kolejka jest ważna bo każde zwycięstwo przybliża Cię do celu, a każda porażka oddala. Z tym związane są emocje. @Dawid04111 napisał: "W innym komentarzu nazwałeś to inaczej, więc nazwijmy to tak jak zaproponowałeś: "chwilowo" jesteśmy najlepszym zespołem w Anglii."

Tu sobie wypraszam. Określenia "chwilowo" użył wczoraj Adek... Ja tylko podchwyciłem i używałem w swoich wypowiedziach ;-) @Dawid04111 napisał: "Jak przejrzysz każdy sezon po kolei to okazuje się że każdy kolejny jest lepszy."

W czym sezon 24/25 był lepszy od 23/24?? Bo piszesz o progresie z sezonu na sezon... Albo w czym sezon 20/21 był lepszy od 19/20?? @Dawid04111 napisał: "Mnie Arteta denerwuje pod wieloma względami ale tego nie można mu odmówić..stworzył zespół którego każdy się boi"

No ten strach pokazała Chelsea grająca w 10 i Aston Villa z trenerem, który u nas poniósł sromotną porażkę (bo tak to trzeba nazwać) @Dawid04111 napisał: "zespół który kończy każdy sezon w TOP2 (gdzie ostatnia taka sytuacja miała miejsce w przytoczonym przez ciebie 2004, wiem była jaskółka w 2015) oraz przejeżdżamy się po Realu czy Bayernie i jesteśmy faworytem do zwycięstwa w LM."

No właśnie... top2... Dla niektórych to szczyt marzeń. Może właśnie to jest sufit Artety. I dlatego cały czas nawiązuje do tego aby to był sezon w którym mówimy "sprawdzam" Mikelowi. Dostał wszytsko, dlaczego zatem mamy nie wymagać???

Numer10 komentarzy: 81810.12.2025, 13:04

@kamo99111 napisał: "Ale odbiegamy troche od tematu. Bo wszystko zaczęło się od tego, że czesć kibiców na tej stronie domaga się zwolnienia Mikela jeżeli nie będzie znaczącego trofeum na koniec sezonu. Na co obrońcy Artety wymyślili tytuł "moralnego chwilowego zwycięzcy"... Czyli odwracanie kota ogonem żeby udowodnić, że bez Arrety to Arsenal ulegnie zagładzie, Emirates zostanie zaorane i posadzą tam kartofle..."

Moim zdaniem nikt niczego nie wymyślił. Po prostu śledząc piłkę raczej nie zauważyłem aby drużyna radzącą sobie tak dobrze do grudnia, będąca pierwsza w tabeli w ogóle rozważała zwolnienie trenera. Dlatego dziwi że przy jakimkolwiek potknięciu (które będą się zdarzać każdemu) ciągle wraca ten sam temat. Co do tego czy zwalniać Artetę na koniec jeśli nic się nie uda wygrać czy nie mam nadzieję że w ogóle czas nie przyjdzie, ale jeżeli - to też będzie to koniec sezonu. I to też nie jest takie zero-jedynkowe i argumentów za i przeciw też znajdzie się sporo, dlatego ludzie mogą i będą mieli różne opinie ;)

ozzy95 komentarzy: 3267 newsów: 110.12.2025, 13:02

@adek504 napisał: "Dzisiaj w sumie mógłby wyjść Calafiori z Hncapie bo i tak Włoch nie zagra w sobotę, wiec będzie miał 1.5 tygodnia przerwy"

coś mi mówi, że Arteta nie wrzuci dwóch lewonożnych ŚO do podstawowego składu. A Jurrien już tam zagrał.

kamo99111 komentarzy: 914910.12.2025, 12:58

@Numer10 napisał: "Tak jak mówi Adek, raczej nikt nas nie ukara jeśli będziemy przewodzić w 2 tabelach za używanie takiego określenia i można to chyba najprościej spośród wszystkich drużyn obronić"

Dobrze jesteśmy chwilowo najlepsi niech wam będzie. Ale powracając do sedna sprawy - Tytuł "chwilowego zwycięzcy" nie powinien uchronić Artety od zwolnienia jeżeli na koniec sezonu nie będzie kawałka blachy w gablocie.

Dawid04111 komentarzy: 14440 newsów: 1410.12.2025, 12:57

@kamo99111 napisał: "Dlatego według mnie nie ma sensu ocena przez pryzmat "pojedynczych" kolejek. Bo przy obecnym stanie tabeli może dojść do sytuacji, że co tydzień będziemy mieli inną "najlepszą drużynę". A finalnie może się okazać, że jakaś 4 drużyna zostsnie mistrzem i to oni będą najlepsi... Dlatego jak dla mnie obiektywnym spojrzeniem jest spojrzenie w trochę dłuższej perspektywie."
Według twojego roku myślenia jedyne dyskusje nt piłki nożnej mają prawo bytu w maju po zakończeniu sezonu. Jak kolega niżej pisal, po co zatem chodzić na mecze, oglądac w tv skoro można raz do roku zajrzeć na flashscore i zobaczyć kto był najlepszy. W innym komentarzu nazwałeś to inaczej, więc nazwijmy to tak jak zaproponowałeś: "chwilowo" jesteśmy najlepszym zespołem w Anglii. @kamo99111 napisał: "Jakby ktoś w 2004 roku powiedziałby mi, że w 2019 i 2020 roku Arsenal będzie prowadził były zawodnik klubu dla którego będzie to pierwsza praca i zdobędzie w obu sezonach 8 miejsce i gra zespołu będzie pozostawiała wiele do życzenia to bym go wyśmiał..."
Dlatego klub przechodzi proces. Jak przejrzysz każdy sezon po kolei to okazuje się że każdy kolejny jest lepszy. Mnie Arteta denerwuje pod wieloma względami ale tego nie można mu odmówić..stworzył zespół którego każdy się boi, zespół który kończy każdy sezon w TOP2 (gdzie ostatnia taka sytuacja miała miejsce w przytoczonym przez ciebie 2004, wiem była jaskółka w 2015) oraz przejeżdżamy się po Realu czy Bayernie i jesteśmy faworytem do zwycięstwa w LM.

Numer10 komentarzy: 81810.12.2025, 12:54

@kamo99111 napisał: "No i dla mnie określanie naszego spotkania z Bayernem jako dwóch najlepszych drużyn w Europie to czysty PR i podbijanie oglądalności. Jakby grało City z PSG czy Realem reż pewnie by padały takie okdeślenia..."

No właśnie gra dzisiaj City vs Real i raczej nikt na takie określenia się nie kusi, nawet w mediach. Większość ludzi wydaje mi się patrzy na najlepszą drużynę w danych rozgrywkach przez pryzmat całego sezonu, ewentualnie jeśli jakaś drużyna na początku sobie gorzej radziła, ale później osiągnęła formę x meczów zwycięskich z rzędu to też mozna dyskutować nawet jeśli nie jest pierwszą w tabeli. Ale tak jak mówiłem wczoraj, "najlepszą drużyna w tym sezonie" nie istnieje oficjalnie do zakończenia rozgrywek i w zasadzie każdy może sobie przyjąć własną definicję tego. Tak jak mówi Adek, raczej nikt nas nie ukara jeśli będziemy przewodzić w 2 tabelach za używanie takiego określenia i można to chyba najprościej spośród wszystkich drużyn obronić

kamo99111 komentarzy: 914910.12.2025, 12:50

@adek504 napisał: "W trakcie sezonu to nie mozna sie z niczego cieszyc, niczego doceniać bo co z tego jak finalnie nie będzie mistrzostwa, przecież równie dobrze mozna wejść na fleshscora w maju i po co ta cała otoczka"

Ale właśnie miałeś w cytowanym komentarzu moją radość i docenienie obecnej sytuacji... Tylko po prostu koronowanie się najlepszym zespołem po 15 kolejkach (czyli nawet nie po połowie sezonu) gdzie mistrzostwa nie zdobylismy od ponad 20 lat no to trochę przesada moim zdaniem. Na ten moment jesteśmy liderem i fajnie. Ale to.czy finalnie okażemy się najlepsi to dopiero się dowiemy w maju.

Ale odbiegamy troche od tematu. Bo wszystko zaczęło się od tego, że czesć kibiców na tej stronie domaga się zwolnienia Mikela jeżeli nie będzie znaczącego trofeum na koniec sezonu. Na co obrońcy Artety wymyślili tytuł "moralnego chwilowego zwycięzcy"... Czyli odwracanie kota ogonem żeby udowodnić, że bez Arrety to Arsenal ulegnie zagładzie, Emirates zostanie zaorane i posadzą tam kartofle...

Numer10 komentarzy: 81810.12.2025, 12:47

@andrzej31794 napisał: "dałbym calafioriego zamiast timbera"

Też byłbym za tym, tylko pytanie czy Arteta zaryzykuje 2 lewonożnych ŚO bez zgrania w meczu Ligi Mistrzów. CB już pokazało w tym sezonie że coś umieją kopać

adek504 komentarzy: 361510.12.2025, 12:45

@Dawid04111 napisał: "A to że w innych klubach jest to normalne ale sporadyczne. A u nas w każdym meczu wypada przynajmniej jeden zawodnik. I sytuacja powtarza się drugi sezon z rzędu. Można wierzyć w przypadek ale ja wierzę w statystykę. Nie jest to normalne."

No dobrze, ale co innego jak wypada Gabriel, Saliba czy Saka bez udziału z przeciwnikiem, a co innego jak Dowman z tego co piszą wypada po starciu z przeciwnikiem albo Ode upada z wysokości 2 piętra na bark, co ktos ze sztabu ma szybko lecieć z materacem i mu podłożyć czy jak ma temu zaradzić?

Barney komentarzy: 2544810.12.2025, 12:44

Siema w fantasy sie cos zmienilo bo widze ,ze mam 5 darmowych transferów najlepiej od fazu wszystko wykorzystac czy one zostaja.
Jak zrobie 3 to zostają mi 2 plus 1 nowy na nastepna kolejke?

kamo99111 komentarzy: 914910.12.2025, 12:44

@Dawid04111 napisał: "tak, jeśli za 2 kolejki Villa będzie na fotelu lidera to wówczas trzeba będzie powiedzieć, że to oni są w Anglii póki co najlepiej. Czym mam się niby kierować jeśli nie tabelą i punktami? To jest obiektywne, a kazde inne widzimisię jest subiektywne."

Dlatego według mnie nie ma sensu ocena przez pryzmat "pojedynczych" kolejek. Bo przy obecnym stanie tabeli może dojść do sytuacji, że co tydzień będziemy mieli inną "najlepszą drużynę". A finalnie może się okazać, że jakaś 4 drużyna zostsnie mistrzem i to oni będą najlepsi... Dlatego jak dla mnie obiektywnym spojrzeniem jest spojrzenie w trochę dłuższej perspektywie. @Dawid04111 napisał: "A skoro chcesz oceniać trochę większy zakres czasu to przypominam tez, że od sezonu 2022/23 aż do dziś zdobyliśmy najwięcej punktów w całej Anglii. A że nie przełożyło się to na mistrzostwo to świadczy o tym że w danym roku były lepsze zespoły od nas ale od dłuższego czasu jesteśmy najbardziej stabilni i nasza obecna pozycja to nie przypadek."

Zacytuję: " A że nie przełożyło się to na mistrzostwo to świadczy o tym że w danym roku były lepsze zespoły od nas". No to jesteśmy najlepsi czy nie?? Ja już się pogubiłem... @Dawid04111 napisał: "Jezus Maria gdyby ktos mi za Emerego powiedzial że w grudniu będziemy mieli komplet zwycięstw w LM i 1 miejsce w lidze to bym go wyśmiał... dzis to jest standard."

Jakby ktoś w 2004 roku powiedziałby mi, że w 2019 i 2020 roku Arsenal będzie prowadził były zawodnik klubu dla którego będzie to pierwsza praca i zdobędzie w obu sezonach 8 miejsce i gra zespołu będzie pozostawiała wiele do życzenia to bym go wyśmiał...

Numer10 komentarzy: 81810.12.2025, 12:44

@kamo99111 napisał: "Czyli za chwilę.możemy mieć sytuację, że Aston Villa będzie najlepszą drużyną w Anglii :-D ciekawe... ciekawe... :-D"

Oby nie, ale jeśli w połowie rozgrywek będzie na 1 miejscu to nikomu innemu takiego tytułu nie będzie można przypisać

Dawid04111 komentarzy: 14440 newsów: 1410.12.2025, 12:42

@adek504 napisał: "No, ale co ma klub do tego, ze zawodnik dostał urazu w starciu z przeciwnikiem?"
A to że w innych klubach jest to normalne ale sporadyczne. A u nas w każdym meczu wypada przynajmniej jeden zawodnik. I sytuacja powtarza się drugi sezon z rzędu. Można wierzyć w przypadek ale ja wierzę w statystykę. Nie jest to normalne.

adek504 komentarzy: 361510.12.2025, 12:42

@ozzy95 napisał: "Ale lipa z tą naszą obroną. Niestety znowu musi wyjść Timber, bo nie ma kogo wcisnąć na środek obok Hincapie. Jurrien potrzebuje odpoczynku, podobnie jak Rice, Saka, Zubi a i tak pewnie będzie musiał zagrać i to możliwe, że pełne 90 minut. Oby Saliba był już dostępny w weekend, bo zajedziemy kolejnego kluczowego zawodnika..."

Dzisiaj w sumie mógłby wyjść Calafiori z Hncapie bo i tak Włoch nie zagra w sobotę, wiec będzie miał 1.5 tygodnia przerwy

adek504 komentarzy: 361510.12.2025, 12:40

@kamo99111 napisał: "Nic mnie nie boli. Cieszę się, że liderujemy. Cieszę się, że zaliczyliśmy serię 18 meczów bez porażki oraz, że to dopiero nasza druga porażka w lidze w tym sezonie. Ale po prostu mówienie, że w tym momencie jesteśmy najlepsi to po prostu naciąganie. Bo co jeżeli np. City jest na fali wznoszącej i gra lepszą piłkę i za 5 kolejek mogą mieć np. 8 pkt przewagi nad nami?? Dalej będzie twoerdzdnie, że w tym momencie jesteśmy najlepsi? Trzeba patrzeć jednak w dłuższdj perspektywie i patrzeć przez pryzmat wygranych, a nie pojedynczych kolejek. Dla mnie w trakcie sezonu możemy mówić o grupie najlepszych drużyn do której oczywiście się zaliczamy. Ale finalnie kto jest najlepszy można orzec na koniec sezonu..."

Jakby Cie nie bolało to stwierdzenie, to nawet byś nie podjął tematu

To nie jest zadne naciąganie, nie mamy sytuacji, ze lider zmienia sie co kolejkę, trochę juz siedzimy w tym fotelu, dopiero teraz inne druzyny sie zbliżyły na odległość jednego meczu, ja tu nie widzę żadnego nadużycie w takim stwierdzenie

Koniec sezonu formalizuje orzeczenie kto jest najlepszy, ale mam wrażenie ze tutaj panuje przekonanie, ze sezon to jest tylko w 38 kolejce w maju

W trakcie sezonu to nie mozna sie z niczego cieszyc, niczego doceniać bo co z tego jak finalnie nie będzie mistrzostwa, przecież równie dobrze mozna wejść na fleshscora w maju i po co ta cała otoczka

Dawid04111 komentarzy: 14440 newsów: 1410.12.2025, 12:35

@kamo99111: tak, jeśli za 2 kolejki Villa będzie na fotelu lidera to wówczas trzeba będzie powiedzieć, że to oni są w Anglii póki co najlepiej. Czym mam się niby kierować jeśli nie tabelą i punktami? To jest obiektywne, a kazde inne widzimisię jest subiektywne.

A skoro chcesz oceniać trochę większy zakres czasu to przypominam tez, że od sezonu 2022/23 aż do dziś zdobyliśmy najwięcej punktów w całej Anglii. A że nie przełożyło się to na mistrzostwo to świadczy o tym że w danym roku były lepsze zespoły od nas ale od dłuższego czasu jesteśmy najbardziej stabilni i nasza obecna pozycja to nie przypadek.

Jezus Maria gdyby ktos mi za Emerego powiedzial że w grudniu będziemy mieli komplet zwycięstw w LM i 1 miejsce w lidze to bym go wyśmiał... dzis to jest standard.

kamo99111 komentarzy: 914910.12.2025, 12:35

@adek504 napisał: "liderujemy od 2 miesięcy, nie wiem co Was kibiców Arsenalu boli tak w tym stwierdzeniu"

Nic mnie nie boli. Cieszę się, że liderujemy. Cieszę się, że zaliczyliśmy serię 18 meczów bez porażki oraz, że to dopiero nasza druga porażka w lidze w tym sezonie. Ale po prostu mówienie, że w tym momencie jesteśmy najlepsi to po prostu naciąganie. Bo co jeżeli np. City jest na fali wznoszącej i gra lepszą piłkę i za 5 kolejek mogą mieć np. 8 pkt przewagi nad nami?? Dalej będzie twoerdzdnie, że w tym momencie jesteśmy najlepsi? Trzeba patrzeć jednak w dłuższdj perspektywie i patrzeć przez pryzmat wygranych, a nie pojedynczych kolejek. Dla mnie w trakcie sezonu możemy mówić o grupie najlepszych drużyn do której oczywiście się zaliczamy. Ale finalnie kto jest najlepszy można orzec na koniec sezonu...

ozzy95 komentarzy: 3267 newsów: 110.12.2025, 12:34

Ale lipa z tą naszą obroną. Niestety znowu musi wyjść Timber, bo nie ma kogo wcisnąć na środek obok Hincapie. Jurrien potrzebuje odpoczynku, podobnie jak Rice, Saka, Zubi a i tak pewnie będzie musiał zagrać i to możliwe, że pełne 90 minut. Oby Saliba był już dostępny w weekend, bo zajedziemy kolejnego kluczowego zawodnika...

adek504 komentarzy: 361510.12.2025, 12:33

@kamo99111 napisał: "Dla mnie finalnie nie ma znaczenia kto ile przesiadywał na fotelu lidera. Liczy się końcowy triumf. Na ten moment możemy oczywiście mówic, że zajmujemy pierwsze miejsce i jesteśmy wśród najlepszych drużyn oraz pretendentem do bycia najlepszym. Ale to finalnie będzie można orzec po sezonie ;-)"

Oczywiscie, ze finalnie nie ma to znaczenia, bo umowa jest na 38 kolejek i na przestrzeni nich wszystkich musisz byc najlepszy

Ale nie rozumiem czemu Ciebie jako kibic Arsenalu tak boli Cie to stwierdzenie, drugi kibic Arsenalu stwierdził ze w tym momencie jesteśmy najlepszym zespołem w Anglii?

Jakby pilka jest dynamiczna i może sie w chwilę wszystko zmienić, czy kibice AV mogą twierdzić ze obecnie to oni są najlepsi, bo mają najlepszą formę I pokonali nas, ale uważam ze takie stwierdzenie o Arsenalu to zadne nadużycie

kamo99111 komentarzy: 914910.12.2025, 12:25

@adek504 napisał: "prostu mamy 10 grudnia 2024"

No chłopie jak mamy 10 grudnia 2024 roku to nie dziwi mnie ta narracja :-D z takim zakrzywieniem czasoprzestrzeni to my już nie jesteśmy najlepszą drużyną na świecie ale już w galaktyce xD

Dobra to tak żartem, a teraz na serio...

Mogę się zgodzić, że obecnie zajmujemy pierwsze miejsce. Ale co to zmienia w szerszym kontekście? Dla mnie to nie jest wyznacznikiem bycia najlepszym bo to jest sytuacja "chwilowa". Tak jak na pisałem po następnej kolejce to City może być najlepsze, a za jeszcze jedną kolejke Villa... To nie działa tak, że co kolejke zmienia się najelpsza drużyna. Dlatego trzeba patrzeć w szerszym kontekście. Jak dla mnie możemy być nawet liderem przez 37 kolejek ale jeżeli po 38 stracimy to prowadzenie i finalnie mistrzostwo zdobędzie ktoś inny to jednak nie byliśmy najlepsi... i tu dochodzimy do paradoksu Twoich wypowiedzi - bo skoro przez 97% czasu zajmowaliśmy pierwsze miejsce to teoretycznie przez 97% sezonu byliśmy najlepsi, a mistrz tylko przez 3% czasu. Czyli generalnie Drużyna, która praktycznie cały sezon była najlepsza finalnie nie jest najlepsza w tym sezonie bo w ostatniej kolejce straciła to mistrzostwo. To w końcu jest najlepsza.czy nie ? :-D

Dla mnie finalnie nie ma znaczenia kto ile przesiadywał na fotelu lidera. Liczy się końcowy triumf. Na ten moment możemy oczywiście mówic, że zajmujemy pierwsze miejsce i jesteśmy wśród najlepszych drużyn oraz pretendentem do bycia najlepszym. Ale to finalnie będzie można orzec po sezonie ;-)

Bartek_ komentarzy: 240510.12.2025, 12:22

@vitold napisał: "W ogóle to jest absurd, ze niektórzy wytykają City "słabą formę" xD

Oni są ledwie 2 pkt za nami przy bilansie bramkowym takim samym i tyle samo zwycięstw.. xD"


Bo jak na nas to jest dobry wynik, a jak na nich - zły. xD

ozzy95 komentarzy: 3267 newsów: 110.12.2025, 12:17

@Mastec30 napisał: "Nie no jaki mail. Trzeba go porwać i wywieźć do Hiszpanii bo sobie kariere zmarnuje"

Racja, trzeba działać, bo będzie drugi Wilshere.

alexis1908 komentarzy: 820610.12.2025, 12:17

@krzykus1990: bez przesady Jack to był wyeksploatowany za dzieciaka potem źle przeprowadzona operacja on ponad rok dochodził do siebie

adek504 komentarzy: 361510.12.2025, 12:12

@Goonder napisał: "widziałem też zestawienie, że jesteśmy najlepiej punktującą drużyną w EPL na przestrzeni chyba 3 lat? To znaczy, że jesteśmy najlepszą drużyną w Anglii? No nie. Czy gdyby Klopp nie zdobył tego mistrzostwa i LM to byłby romantyzowany przez kibiców czy raczej byłby traktowany jak Arteta obecnie? Historia by o nim zapomniała i pewnie zostałby uznanym drugim Rogersem"

No, ale ja dalej o jednym Wy o czym innym, czy ja mówię o jakimś romantyzowaniu tego, pamiętaniu na lata, wkładaniu do gabloty itd

Ktos wczoraj napisał proste zdanie, ze na ten moment Arsenal to najlepszą druzyna w Anglii i tu nie ma nic więcej w tym, jesteśmy liderem, liderujemy od 2 miesięcy, nie wiem co Was kibiców Arsenalu boli tak w tym stwierdzeniu

Mastec30 komentarzy: 1113810.12.2025, 12:07

@ozzy95 napisał: "Nie ma już Kiwiora nikt tego biednemu chłopakowi i Artecie nie przetłumaczy i nie przekaże. Może napiszmy maila?"

Nie no jaki mail. Trzeba go porwać i wywieźć do Hiszpanii bo sobie kariere zmarnuje

Goonder komentarzy: 871 newsów: 110.12.2025, 12:07

@adek504: widziałem też zestawienie, że jesteśmy najlepiej punktującą drużyną w EPL na przestrzeni chyba 3 lat? To znaczy, że jesteśmy najlepszą drużyną w Anglii? No nie. Czy gdyby Klopp nie zdobył tego mistrzostwa i LM to byłby romantyzowany przez kibiców czy raczej byłby traktowany jak Arteta obecnie? Historia by o nim zapomniała i pewnie zostałby uznanym drugim Rogersem

ozzy95 komentarzy: 3267 newsów: 110.12.2025, 12:04

@krzykus1990 napisał: "No to chłopak w Anglii już na pewno kariery nie zrobi. Drugi Wilshere. Też się od kostki zaczęło. Ile lat miał Wilshere a ile Dowman? Jeśli teraz pójdzie do Hiszpanii lub Włoch jeszcze uratuje karierę. W Arsenalu potrzeba bardziej fizycznych zawodników. To jest Premier League."

Nie ma już Kiwiora nikt tego biednemu chłopakowi i Artecie nie przetłumaczy i nie przekaże. Może napiszmy maila?

Mastec30 komentarzy: 1113810.12.2025, 12:02

@vitold napisał: "Nikt poważny nie bedzie pamiętał że Arsenal liderował przez większosć czasu, ale beda pamietac ze znowu zesralismy sie 2m przed kiblem"

Ja będę pamiętam. Mistrzostwo października na zawsze w moim sercu

adek504 komentarzy: 361510.12.2025, 12:01

@kamo99111 napisał: "Ale co z tego, że liderujemy tyle czasu?? :-D w sezonach 22/23 i 23/24 gdzie przegraliśmy z mistrzostwo z City byliśmy drużyną, która przez najdłuższy czas okupowała fotel lidera :-D i dalej powiesz, że w tamtych sezonach byliśmy najlepsi?? No nie. Tak to nie działa.

Możemy oczywiście bawić się w jakieś „fikołki” i udawać, że działa tu logika rozmyta. W stylu: „przez 3/5 sezonu byliśmy najlepsi, a City tylko przez 2/5, więc w 60% byliśmy lepszą drużyną, ale jakoś tak przypadkiem mistrzem została ta ‘gorsza’ ekipa”. Brzmi śmiesznie, bo tak właśnie wygląda taki sposób myślenia - kompletnie oderwany od realiów. To po prostu tak nie działa."


Przeczytaj na spokojnie co ja pisze, bo nigdzie nie napisalem tak jak to opisałeś

W sezonie 22/23 liderowalismy do kwietnia, pierwsza rundę mieliśmy fenomenalna to dlaczego w tamtym okresie nie mozna mówić, ze bylismy druzyna najlepszą, ale mówię w tamtym okresie w znaczeniu, ze w styczniu 23 ktos mówi ze Arsenal jest teraz najlepszą druzyna w Anglii, teraz to juz nie ma znaczenia, bo finalnie City udowodniło zdobywając mistrzostwo I w sezonie 22/23 oni byli najlepsi, ale jak jesteśmy w jakimś punkcie w czasie to czemu nie mozna określić ze dana druzyna akurat jest najlepszą?

@kamo99111 napisał: "takich "trofeów" najlepszej drużyny miesiąca w Anglii mamy chyba dość sporo w oststnim czasie. Szkoda, że nie przekłada się to na końcowy rezultat i po prostu bycie mistrzem ;-) ale widocznie wyimaginowane tytułu dla niektórych są więcej warte niż "kawał blachy" włożonej na koniec sezonu do klubowej gabloty... Tylko zaraz, zaraz... czemu za te nasze tytuły nikt nam nie robi szpaleru? ;-("

Nie wiem, mam wrażenie ze ty dalej nie czytasz co ja napisalem, przecież wyraźnie napisalem, ze to nie jest zadne trofeum, po prostu mamy 10 grudnia 2024 i w tym akurat momencie żadnym grzechem nie jest powiedzieć ze klub Arsenal ktory jest liderem ligi i okupuje to miejsce od 2 miesięcy jest najlepszy w Anglii i tyle, tu nie ma żadnego drugiego dna

vitold komentarzy: 384810.12.2025, 11:56

Ludzie, tutaj jest potrzebne mistrzostwo i co najmniej finał LM, bo kolejny rok będę czytał, że jesteśmy najlepsza obecnie druzyna, bo liderujemy w EPL, a potem przy wpadce beda smutni panowie sie cieszyc, ze za artety jest ok, bo kto inny da nam te pare pkt więcej. Nikt poważny nie bedzie pamiętał że Arsenal liderował przez większosć czasu, ale beda pamietac ze znowu zesralismy sie 2m przed kiblem

Mastec30 komentarzy: 1113810.12.2025, 11:48

@krzykus1990 napisał: "No to chłopak w Anglii już na pewno kariery nie zrobi. Drugi Wilshere. Też się od kostki zaczęło. Ile lat miał Wilshere a ile Dowman? Jeśli teraz pójdzie do Hiszpanii lub Włoch jeszcze uratuje karierę. W Arsenalu potrzeba bardziej fizycznych zawodników. To jest Premier League."

Mam nadzieje że to komentarz ironiczny bo jak na poważnie to łeb mnie aż rozbolał

kamo99111 komentarzy: 914910.12.2025, 11:45

@adek504 napisał: "Ale my też nie liderujemybod wczoraj, tylko wskoczyliśmy na tego lidera we wrześniu bodajże i mieliśmy nawet 6 pkt przewagi, wiec to nie jest tak, ze codziennie są tam zmiany

Jeżeli by rzeczywiście co kolejka była zmiana to ciężko by bylo rzeczywiście jednoznacznie wskazywać, ale jeżeli to trwa juz 2 miesiące to jednak jest jakiś miernik"


Ale co z tego, że liderujemy tyle czasu?? :-D w sezonach 22/23 i 23/24 gdzie przegraliśmy z mistrzostwo z City byliśmy drużyną, która przez najdłuższy czas okupowała fotel lidera :-D i dalej powiesz, że w tamtych sezonach byliśmy najlepsi?? No nie. Tak to nie działa.

Możemy oczywiście bawić się w jakieś „fikołki” i udawać, że działa tu logika rozmyta. W stylu: „przez 3/5 sezonu byliśmy najlepsi, a City tylko przez 2/5, więc w 60% byliśmy lepszą drużyną, ale jakoś tak przypadkiem mistrzem została ta ‘gorsza’ ekipa”. Brzmi śmiesznie, bo tak właśnie wygląda taki sposób myślenia - kompletnie oderwany od realiów. To po prostu tak nie działa. @adek504 napisał: "No patrz, mamy wlasnie spotkanie Real z City i nie ma tego PR ze dwie najlepsze druzyny obecnie w Europie sie spotykają tylko jest głównym tematem czy poleci Alonso czy nie"

A mi się zdarzyło słyszeć takie porównania ;-) ale abstra****ąc - oczywiście każda drużyna ma swoje problemy. Tak jak przed meczem Live Inter bardziej o wyniku dyskutowało się o tym kto poleci szybciej Slot czy Salah.... Życie. @adek504 napisał: "No i to nie jest zadne wkładanie hehe trofeum do gabloty "najlepsi do listopada" tylko kolega stwierdził coś z czym mysle ze duża część osób może sie zgodzić, ze Arsenal na obecną chwilę jest najlepszą druzyna w Anglii i tyle"

No to takich "trofeów" najlepszej drużyny miesiąca w Anglii mamy chyba dość sporo w oststnim czasie. Szkoda, że nie przekłada się to na końcowy rezultat i po prostu bycie mistrzem ;-) ale widocznie wyimaginowane tytułu dla niektórych są więcej warte niż "kawał blachy" włożonej na koniec sezonu do klubowej gabloty... Tylko zaraz, zaraz... czemu za te nasze tytuły nikt nam nie robi szpaleru? ;-(

krzykus1990 komentarzy: 663810.12.2025, 11:43

@sebaarsenal napisał: "David Ornstein: Max Dowman wypada z gry na około 2 miesiące z powodu uszkodzenia więzadeł w kostce podczas starcia z przeciwnikiem w meczu towarzyskim Arsenalu z Manchesterem United."
No to chłopak w Anglii już na pewno kariery nie zrobi. Drugi Wilshere. Też się od kostki zaczęło. Ile lat miał Wilshere a ile Dowman? Jeśli teraz pójdzie do Hiszpanii lub Włoch jeszcze uratuje karierę. W Arsenalu potrzeba bardziej fizycznych zawodników. To jest Premier League.

adek504 komentarzy: 361510.12.2025, 11:40

@sebaarsenal napisał: "David Ornstein: Max Dowman wypada z gry na około 2 miesiące z powodu uszkodzenia więzadeł w kostce podczas starcia z przeciwnikiem w meczu towarzyskim Arsenalu z Manchesterem United.

KLUB MEM XDDDD"


No, ale co ma klub do tego, ze zawodnik dostał urazu w starciu z przeciwnikiem?

Pikinier komentarzy: 57510.12.2025, 11:37

Dziś przeczuwam kontuzję Calafioriego xD

sebaarsenal komentarzy: 340110.12.2025, 11:36

David Ornstein: Max Dowman wypada z gry na około 2 miesiące z powodu uszkodzenia więzadeł w kostce podczas starcia z przeciwnikiem w meczu towarzyskim Arsenalu z Manchesterem United.

KLUB MEM XDDDD

adek504 komentarzy: 361510.12.2025, 11:32

@Goonder napisał: "oczywiście, że mówienie, że Arsenal - Bayern to pojedynek dwóch najlepszych drużyn w Europie to PR i podbijanie sobie ego kibiców. Pomijając fakt, że jest to trudno mierzalne, to jest po prostu bez sensu w listopadzie"

No, ale jak trudno mierzalne jak wlasnie idealnie były te miary pokazane w tabelach

Czy to w lidze czy w LM obie druzyny prowadziły i miały długie serię bez porażki, przecież czarno na białym bylo to mierzalne

adek504 komentarzy: 361510.12.2025, 11:30

@kamo99111 napisał: "idąc Twoim tokiem rozumowania przy obecnym ścisku w tabeli i dobrych wiatrach to co tydzień możemy mieć inną "najlepszą drużynę"... Tak to chyba nie działa. Ja rozumiem gdybyśmy mieli 10 pkt przewagi i sprawiali wrażenie "niepokonanych". Wtedy rzeczywiście można mówić, że jesteśmy najlepsi. Ale przy tak małych róznicach i jeszcze meczach jak ten z Chelsea (gdzie w 11 na 10 nie mogliśmy sobie poradzić) albo jak ten z Villa nie potwierdzają naszej wyższosci. Za kolejkę pierwsze może być City, a za dwie Villa... Dla mnie to tak nie działa, że co tydzień inna drużyna jest tą "najlepszą". Stąd uważam, że należy jednak brać trochę dłuższy okres pod uwagę."

Ale my też nie liderujemybod wczoraj, tylko wskoczyliśmy na tego lidera we wrześniu bodajże i mieliśmy nawet 6 pkt przewagi, wiec to nie jest tak, ze codziennie są tam zmiany

Jeżeli by rzeczywiście co kolejka była zmiana to ciężko by bylo rzeczywiście jednoznacznie wskazywać, ale jeżeli to trwa juz 2 miesiące to jednak jest jakiś miernik

@kamo99111 napisał: "dla mnie określanie naszego spotkania z Bayernem jako dwóch najlepszych drużyn w Europie to czysty PR i podbijanie oglądalności. Jakby grało City z PSG czy Realem reż pewnie by padały takie okdeślenia"

No patrz, mamy wlasnie spotkanie Real z City i nie ma tego PR ze dwie najlepsze druzyny obecnie w Europie sie spotykają tylko jest głównym tematem czy poleci Alonso czy nie

Jak zapowiadali Inter - LFC to nikt nie mowil, ze Inter podejmuje najlepszy zespol z Anglii(mimo zw przecież są mistrzem)

@kamo99111 napisał: "Dla mnie oczywiście jesteśmy w czołowce klubów Europejskich - to nie ulega wątpliwości ale żeby udowodnić, że spośród tych drużyn jesteśmy najlepsi to potrzebujemy tytułów... Taki jest sport i nic tego nie zmieni. Gdyby w sporcie nie chodziło o trofea i wygrywanie to nie byłoby sportu zawodowego. Nie byłoby emocji, kibiców i tej całej szopki. W sporcie chodzi o wygrywanie a nie o ciągłe bycie drugim..."

No, ale ja nie neguje zasadności trofeow, trofeum to jest Powiedzenie słowa sprawdzam, byłeś najlepszy w umówionym okresie i jest to weryfikowalne, dajemy Ci puchar jestes najlepszy, ale pilka to też tu i teraz, w ciągu sezonu może sie kilka różnych druzyn przewijać jako najlepszych i nie wiem czemu sie przed tym tak bronisz

PSG na jesien w ogóle nie bylo wymieniane w gronie faworytów, nikt ich nie traktował powaznie, po czym złapali formę i na wiosne juz ludzie mówili ze to najlepszą druzyna w Europie, a potem to udokumentowali

No i to nie jest zadne wkładanie hehe trofeum do gabloty "najlepsi do listopada" tylko kolega stwierdził coś z czym mysle ze duża część osób może sie zgodzić, ze Arsenal na obecną chwilę jest najlepszą druzyna w Anglii i tyle

kamo99111 komentarzy: 914910.12.2025, 11:26

@Goonder napisał: "prawda. w zeszłym roku PSG dołowało na jesień i wydawało się, że Enrique sobie nie radzi. A na wiosnę byli najlepszą drużyną, MASZYNĄ Enrique. O ile cieszę się, że obecnie zaliczamy się do właśnie tej topki, o której mówisz, to musimy to potwierdzić. Mamy wszystkie narzędzia (poza lekarzami) aby to zrobić"

Nie no to, że należymy do topki to myślę, że już potwierdziliśmy. Znajdujemy sie w czubie ligi oraz ligi mistrzów. W większości spotkań jesteśmy faworytami itd. Jedyne co musimy potwierdzić to to, że spośród tych wszystkich drużyn to my jesteśmy najlepsi. A jedynym sposobem aby to zrobić jest zdobycie jak to wczoraj ktoś ujął "tego kawałka blachy". :-D

Mastec30 komentarzy: 1113810.12.2025, 11:24

Wielu tutaj chciało grać Dowmanem w co drugim mniej ważnym meczu żeby się młody ogrywał i dobrze że Arteta akurat ogarniał obciążenia bo to jednak 15 latek. Gdyby grał częściej to mógłby się mocniej załatwić. I tak grał dużo. Trzeba z nim bardzo spokojnie bo on będzie tematem dla pierwszej drużyny za 2 lata może, nie wcześniej

Goonder komentarzy: 871 newsów: 110.12.2025, 11:22

@kamo99111: prawda. w zeszłym roku PSG dołowało na jesień i wydawało się, że Enrique sobie nie radzi. A na wiosnę byli najlepszą drużyną, MASZYNĄ Enrique. O ile cieszę się, że obecnie zaliczamy się do właśnie tej topki, o której mówisz, to musimy to potwierdzić. Mamy wszystkie narzędzia (poza lekarzami) aby to zrobić

kamo99111 komentarzy: 914910.12.2025, 11:18

@Goonder napisał: "oczywiście, że mówienie, że Arsenal - Bayern to pojedynek dwóch najlepszych drużyn w Europie to PR i podbijanie sobie ego kibiców. Pomijając fakt, że jest to trudno mierzalne, to jest po prostu bez sensu w listopadzie"

Idealnie ujęte ;-) dlatego to jest to co napisałem... Obecnie możemy mówić o grupie najlepszych drużyn w Europie. A która z nich okaże się najlepsza to dopiero okaże się w Maju przyszłego roku :-D to trochę jak z kotem shrodingera - dopóki nie otworzysz pudła nie wiesz czy kot jest żywy czy martwy :-)

kamo99111 komentarzy: 914910.12.2025, 11:16

@ozzy95 napisał: "Ja pójdę krok dalej. Coraz bardziej skłaniam się ku tezie, że jeśli wygramy ligę to i tak znajdą się głosy, że to słaby sezon, że nie było rywalizacji, że najsłabszy mistrz itd. Albo że wielkie mi coś, bo przecież miliard wydany i co to za osiągnięcie. A jak już byśmy zaliczyli dołek po mistrzostwie to niektórzy by dopiero odpięli wrotki na stronie. Mam solidne podstawy by tak twierdzić, bo przecież wystarczyła jedno potknięcie po serii 18 meczów bez porażki, by niektórzy się odpalili. No i się zaczęło podważanie trenera, jakieś śmieszne porównania z Emerym. Tymczasem dalej lidera mamy, jest grudzień, trochę okazji do rotacji. Do końca sezonu daleka droga, ja zakładam że nawet jeśli finalnie czeka nas wielki sukces to potkniemy się jeszcze nieraz i jakiś kryzys może nastąpić."

xD ja uważam, że zwycięzców się nie sądzi. Można wypominać oczywiście, że Lisy trafiły na moment słabości innych drużyn czy Liverpool trafił na jednoczesny dołek nasz i City. Prawda jest jednak taka, że każdy sezon jest inny i w każdym sezonie trzeba zdobyć określoną ilość punktów aby być najlepszym. Nie ważne czy jest to 60, 80 czy 100 pkt.

Co do wydawanych kwot to niestety ale dzisiaj nie ma innej drogi do wygrywania. Ale "kupujesz" sobie zawodników, którzy będą realizowali Twoje założenia albo wypadasz. Taki jest dzisiejszy fufbol i nic tego nie zmieni. Kwestia tego żeby wydawane pieniądze rzeczywiście dawały trofea, a nie szły w błoto. Ot co...

Goonder komentarzy: 871 newsów: 110.12.2025, 11:15

@kamo99111: oczywiście, że mówienie, że Arsenal - Bayern to pojedynek dwóch najlepszych drużyn w Europie to PR i podbijanie sobie ego kibiców. Pomijając fakt, że jest to trudno mierzalne, to jest po prostu bez sensu w listopadzie

Garfield_pl komentarzy: 4189510.12.2025, 11:14

Gabriel Martinelli has scored in all FOUR of his Champions League appearances this season - no Arsenal player has ever scored in five games in a row in the competition.

vs. Athletic Club
vs. Olympiacos
vs. Atletico Madrid
vs. Bayern Munich

Garfield_pl komentarzy: 4189510.12.2025, 11:13

Max Dowman (15) is expected to be out for around two months after sustaining ankle ligament damage, following a challenge by an opponent during a friendly against Manchester United on Saturday. He is NOT expected to require surgery. [@David_Ornstein]

Goonder komentarzy: 871 newsów: 110.12.2025, 11:10

@vitold: to chyba wynika z tego, że w ostatnich tygodniach tylko z Sunderandem wygrali przekonująco. I nie wyglądają jak legendarna maszyna Pepa. Ale tak naprawdę dopóki punktują i są blisko to są groźni. Jak nikt potrafią seriami wygrywać na wiosnę, więc musimy grać swoje i będzie dobrze

kamo99111 komentarzy: 914910.12.2025, 11:07

@adek504 napisał: "Mam wrażenie, że Ty o niebie, a ja o chlebie i tak cały czas
Mamy obecną chwilę, w obecnej chwili tabela jest taka jest i jest to jakaś mierzalna wartość, że obecnie Arsenal jest na szczycie więc śmiało można nas uznawać za obecnie najlepszą drużynę w Anglii, czy to pociągniemy do końca czy nie to się okaże"


Ale idąc Twoim tokiem rozumowania przy obecnym ścisku w tabeli i dobrych wiatrach to co tydzień możemy mieć inną "najlepszą drużynę"... Tak to chyba nie działa. Ja rozumiem gdybyśmy mieli 10 pkt przewagi i sprawiali wrażenie "niepokonanych". Wtedy rzeczywiście można mówić, że jesteśmy najlepsi. Ale przy tak małych róznicach i jeszcze meczach jak ten z Chelsea (gdzie w 11 na 10 nie mogliśmy sobie poradzić) albo jak ten z Villa nie potwierdzają naszej wyższosci. Za kolejkę pierwsze może być City, a za dwie Villa... Dla mnie to tak nie działa, że co tydzień inna drużyna jest tą "najlepszą". Stąd uważam, że należy jednak brać trochę dłuższy okres pod uwagę. @adek504 napisał: "Taki Bayern wszędzie był podawany, że to obecnie najlepszą drużyną w Europie i nikt nie mówił, że od 5 lat nie zdobyli LM to jaka z nich najlepsza drużyną, po prostu mieli świetną serię, wygrywali wszystko, pokonali też PSG na wyjeździe więc chwilowo można było o nich z czystym sumieniem powiedzieć że są najlepsi
A nikt się nie krzywił, że w sumie to Real jest najlepszy, bo najlepiej mu szło zbiorczo w ostatnich LM"


No i dla mnie określanie naszego spotkania z Bayernem jako dwóch najlepszych drużyn w Europie to czysty PR i podbijanie oglądalności. Jakby grało City z PSG czy Realem reż pewnie by padały takie okdeślenia... Dla mnie oczywiście jesteśmy w czołowce klubów Europejskich - to nie ulega wątpliwości ale żeby udowodnić, że spośród tych drużyn jesteśmy najlepsi to potrzebujemy tytułów... Taki jest sport i nic tego nie zmieni. Gdyby w sporcie nie chodziło o trofea i wygrywanie to nie byłoby sportu zawodowego. Nie byłoby emocji, kibiców i tej całej szopki. W sporcie chodzi o wygrywanie a nie o ciągłe bycie drugim...

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady