Cristhian Mosquera dołącza do Kanonierów!

Cristhian Mosquera dołącza do Kanonierów! 24.07.2025, 20:56, Mateusz Kolebuk 751 komentarzy

Arsenal oficjalnie potwierdził transfer utalentowanego obrońcy Valencii, Cristhiana Mosquery. Hiszpański defensor, który kosztował londyński klub około 13 milionów funtów, podpisał pięcioletni kontrakt z możliwością przedłużenia o kolejny rok.

21-letni Mosquera, reprezentant Hiszpanii do lat 21, będzie pełnił rolę zmiennika dla podstawowych stoperów Arsenalu - Williama Saliby i Gabriela Magalhaesa. To już kolejny transfer Kanonierów tego lata, po przyjściu takich zawodników jak Martin Zubimendi, Kepa Arrizabalaga, Christian Norgaard i Noni Madueke.

- Jesteśmy zachwyceni, że Cristhian dołącza do Arsenalu - powiedział Mikel Arteta na stronie klubu. - To młody obrońca z dużym doświadczeniem w La Liga. Jest inteligentnym zawodnikiem z dobrą szybkością, który może grać zarówno w centrum obrony, jak i na bokach. Ma ogromny potencjał i świetnie wpasuje się w naszą drużynę, przygotowującą się do nowego sezonu. Cieszymy się na myśl o współpracy z nim i chcemy, by poczuł się u nas jak w domu.

Mosquera rozegrał 90 spotkań dla Valencii i był kluczowym zawodnikiem zespołu w poprzednim sezonie La Liga. Jego transfer do Arsenalu wyciekł do mediów jeszcze przed oficjalnym potwierdzeniem. W Londynie będzie występował z numerem 3 na koszulce i dołączy do drużyny na przedsezonowym tournée po Azji.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni i podekscytowani pozyskaniem tak utalentowanego młodego zawodnika jak Cristhian Mosquera - dodał dyrektor sportowy Arsenalu, Andrea Berta. - Uznaliśmy go za jednego z najmocniejszych młodych obrońców w europejskiej piłce. To ważne wzmocnienie dla naszej przyszłości. Nie możemy się doczekać, aż zobaczymy go w naszych barwach. Razem z całym klubem serdecznie witamy Cristhiana i jego rodzinę w Arsenalu.

ArsenalCristhian MosqueraTransfery autor: Mateusz Kolebuk źrodło: metro.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Barney komentarzy: 2415025.07.2025, 10:42

@arsenallord:

Tak walnal wtedy w slupek.

Gyo da sobie rade.

Co do numeru to za rok niech bierze 9 mi najbardziej pasuje do napastnika.

Imtari komentarzy: 14525.07.2025, 10:42

@Marzag napisał: "To wyglądało trochę jakby Viktor z 5a grał z Williamem i Gabrielem z 8b. Może i jest umięśniony ale na nogach nie trzyma się tak mocno jeśli go silny obrońca trąci."

Mówisz o tym meczu, gdzie Gyokeres objechał Salibę i przywalił w spojenie że aż się bramka prawie złamała?

Spokojnie, mamy świetnych obrońców, jedną z najlepszych jak nie najlepszą defensywę na świecie na tle której nawet Haland (który Premier League rozniósł) ostatnio wygląda jak zagubiony chłopiec, więc nie wyciągał bym za dużych wniosków na tej podstawie ;-)

Dziadyga komentarzy: 1050925.07.2025, 10:39

@arsenallord napisał: "Ludzie. Przychodzi do nas jeden z być może najlepszych napastników w Europie i jakieś bezsensowne rozmyślania, żeby marnować go na LS? Kai jak będzie lepszy od Gyo to będzie grał a jak nie to inna pozycja, a jak nie to ławka. Ławkę też trzeba mieć mocną."

Po prostu adek już wymysla ostatnio.Musi się pogodzić,że Kai wyląduje na ławce,tam gdzie jego miejsce szczerze mówiąc.

andrzej31794 komentarzy: 94925.07.2025, 10:39

Sprawa jest prosta, Kai wejdzie w sezon jako podstawowy napastnik. A to dlatego, że jest zgrany z drużyną i przepracuje pełny okres przegotowywawczy.

Bestia będzie powoli wprowadzana i będzie musiała udowodnić że na to miejsce zasługuje.

A dalej, mam nadzieję że doświadczymy czegoś co się nazywa rotacja oraz rywalizacja. Myślę, że jezeli jakieś spotkanie będzie nie szło po naszej myśli to możemy oglądać na boisku ich obu.

Pojawią się kontuzje i spadki formy, więc obaj swoje zagrają.

Przy okazji nie bedziemy zmuszeni do oglądania zajehanego napastnika i środkowych pomocników w ataku gdy jego zdrowie nie wytrzyma.

arsenallord komentarzy: 31983 newsów: 11725.07.2025, 10:37

@Marzag: Od Gabriela i Saliby to odbija się praktycznie każdy napastnik na świecie. Ja pamiętam ten meczu z nami to Gyokeres był ich najlepszym zawodnikiem. Aktywny, starał się szarpać, raz nawet udało mu się zgubić Salibe i Kiwiora.

pioafc komentarzy: 4522 newsów: 225.07.2025, 10:37

@adek504 napisał: "Narazie to wszystko pewnie dywagacje, zobaczymy pewnie w meczach towarzyskich jakich ustawień będzie próbował Arteta"

Ja osobiście czekam na jakąś taktyczną rewolucję. Od momentu przejęcia zespołu co lato - widzieliśmy coś nowego, aż do zeszłego roku.

A projekt nie wydaje mi się być końcowym. Wg mnie Zubimendi to klucz i prawdopodobnie przejdziemy na 1 pivota, tak, aby mieć więcej opcji z przodu (tak jak robił to Slot z Gravenberchem w zeszłym sezonie). Zwłaszcza na low-block.

Viktor może być naszą odpowiedzią na mid-block. To jak gralo z nami Fulham czy Newcastle. Jego sprinty za linię obrony mam nadzieję pomogą nam zepchnąć ich niżej, tak abyśmy mieli więcej miejsca do grania :)

vitold komentarzy: 143525.07.2025, 10:37

@Marzag: @Marzag napisał: "Mi wystarczy że oglądałem go w meczu z Arsenalem gdzie się odbijał od każdego naszego obrońcy i go do kieszeni schowali żeby wiedzieć że będzie pewnie musiał się trochę dostosować zanim sobie zacznie radzić z obrońcami w premier league."

Nie bez powodu mamy najmocniejszą obronę na świecie.. :)

vitold komentarzy: 143525.07.2025, 10:36

@pioafc: Był jeszcze fajny artykuł z analizą, mówiący o tym że za późno wyjechał w porównaniu z rówieśnikami i dopiero później, dążąc ciężką pracą i motywacją szedł do przodu i wywalczył sobie pozycję na której właśnie się znajduje. Ufam i wiem, że Gyo mając do dyspozycji nasz bajeczny skład rozwinie się jeszcze bardziej i zasadzi niejedną piękna i WAŻNĄ bramkę a my zapomnimy o meczach gdzie mamy xG na poziomie 3, a remisujemy 1:1. Oby mental i motywacja rozrosła się po całym zespole.

Marzag komentarzy: 44098 newsów: 125.07.2025, 10:35

@vitold napisał: "Obejrzyjcie sobie akcje z meczu z Belgią jak Gyokeres przyjmuje piłkę w polu karnym KLATKĄ i nagle pojawia się tam 6 graczy z Belgii i się od niego odbijają, a on jeszcze im ucieka i oddaje strzał - niestety odbity na rzut rożny. Chcę widzieć taką zaciętość zakończona próbą strzału, a nie przekładanie od nóżki na nózkę i stratą. Ogólnie śmieszny widok jak we 3 w niego wjechali a chłop nawet nie drgnął na nogach xD"
Mi wystarczy że oglądałem go w meczu z Arsenalem gdzie się odbijał od każdego naszego obrońcy i go do kieszeni schowali żeby wiedzieć że będzie pewnie musiał się trochę dostosować zanim sobie zacznie radzić z obrońcami w premier league.

To wyglądało trochę jakby Viktor z 5a grał z Williamem i Gabrielem z 8b. Może i jest umięśniony ale na nogach nie trzyma się tak mocno jeśli go silny obrońca trąci.

arsenallord komentarzy: 31983 newsów: 11725.07.2025, 10:34

Ludzie. Przychodzi do nas jeden z być może najlepszych napastników w Europie i jakieś bezsensowne rozmyślania, żeby marnować go na LS? Kai jak będzie lepszy od Gyo to będzie grał a jak nie to inna pozycja, a jak nie to ławka. Ławkę też trzeba mieć mocną.

adek504 komentarzy: 235025.07.2025, 10:33

@pioafc napisał: "Zachęcam też do wejścia chociażby na jego profil na sofascore i heatmapę sezonu, żeby obalić mit 'lubi atakować z lewej strony'."

Widziałem ta heatmape i rzeczywiście tam było to równomiernie, opierałem te tezy na tych co tak zachwalali Gyko, że on atakuje często z lewej, więc trochę zawierzyłem w to skoro ktoś tak zachwala danego zawodnika

@pioafc napisał: "Także zgadzam się z Tobą, że daje nam to bardzo dużo różnych wariantów, tylko widzę odrobinę inne opcje ;)."

Narazie to wszystko pewnie dywagacje, zobaczymy pewnie w meczach towarzyskich jakich ustawień będzie próbował Arteta

vitold komentarzy: 143525.07.2025, 10:32

Obejrzyjcie sobie akcje z meczu z Belgią jak Gyokeres przyjmuje piłkę w polu karnym KLATKĄ i nagle pojawia się tam 6 graczy z Belgii i się od niego odbijają, a on jeszcze im ucieka i oddaje strzał - niestety odbity na rzut rożny. Chcę widzieć taką zaciętość zakończona próbą strzału, a nie przekładanie od nóżki na nózkę i stratą. Ogólnie śmieszny widok jak we 3 w niego wjechali a chłop nawet nie drgnął na nogach xD

pioafc komentarzy: 4522 newsów: 225.07.2025, 10:29

@adek504 napisał: "Po prostu rozważam różne opcje skoro mamy narazie pewna słabość na LS, a o Gyko mówi się że lubi atakować z lewej strony"

Polecam obejrzeć dokument o Gyokeresie na stronie Sportingu nagrany po meczu LM z City. Już w wieku juniorskim szwedzcy trenerzy zdecydowali się na zmianę pozycji Viktora żeby lepiej wykorzystać jego atuty i przenieść go na pozycję ŚN - jego wyniki w Sportingu mówią mi, że mieli rację.

Zachęcam też do wejścia chociażby na jego profil na sofascore i heatmapę sezonu, żeby obalić mit 'lubi atakować z lewej strony'.

Jego pozycja na boisku rozłożona jest mniej więcej równomiernie, a Viktor wykonuje sprinty za linię obrony zarówno z lewej jak i z prawej strony.

Czy jego sprinty pomogą GM? Oczywiście, GM to bardziej inside forward niż skrzydłowy i im bliżej będzie środka bramki - tym dla nas lepiej. I szedłbym bardziej w tą stronę (casus Xhaki i jego roli pozwalającej GM schodzić bliżej środka bramki).

Gyokeres i Havertz - mogą też grać razem, ale Gyo wg zostaje tutaj na szpicy, a Kai gra coś takiego jak Mueller robił pod Lewandowskiego. I wtedy przechodzimy na 4-2-4 (z dwoma pivotami np.), cz 4-4-1-1

Także zgadzam się z Tobą, że daje nam to bardzo dużo różnych wariantów, tylko widzę odrobinę inne opcje ;).

Artetaballer komentarzy: 56325.07.2025, 10:29

Gyokeres na LS ma tylko sens, jeśli pozycja Rice'a ulegnie zmianie i będzie grał głebiej. Wtedy Gyo mógłby nawet grać z Havertzem na jednej wysokości.. Gyo byłby do bezpośrednich podań, a Kai walczyłby w powietrzu.

Gyo - Havertz - Saka
Każdy może zrobić double double. Rice z MLS'em spokojnie są w stanie pokryć Gyo.

Obstawiam 5% szans, że Arteta na coś takiego pójdzie. Już prędzej Havertz będzie grał zamiast Ode, a na LS Eze / Simons

adek504 komentarzy: 235025.07.2025, 10:28

@kamo99111 napisał: "Jedna jaskółka... imo Havertz ma swoje mankamenty, które nie pomagają mu w grze na pozycji 8. Jezeli bedzie odpoczywał Rice to w jego miejsce bedzie wskakiwal Norgaard lub Merino. Nie wierzę, ze kupilismy ich po to aby koniec końców Havertz kończył w srodku pola :-p"

Mylisz trochę pozycję, Norgaard nie będzie grał za Rice, za niego będzie Merino i pewnie właśnie Havertz

@kamo99111 napisał: "chodzi o Ode to moim zdaniem tu jest największa szansa Havertza. Ale mowie o Odegaardzie grającym na 10, a nie 8. Jezeli Norweg nie wyjdzie z dołka bedzie poszukiwanie zastępstwa. Nie wiadomo jak potoczy sie sprawa z Eze, a Nwaneri nie ma chyba zaufania Artety aby zagrzać miejsce w pierwszym składzie na dłuższy czas."

Myślę, że tu może być podobnie, będzie Nwanerii który już trochę okrzepł i Arteta pewnie będzie dawał mu szansę na 8, a do tego Havertz też pewnie tam zagra

@kamo99111 napisał: "ze druga pozycja na której możemy go zobaczyć to lewe skrzydlo - tam mamy braki poki co, a Arczi juz probowal Havertza po przeciwnej stronie boiska"

Myślę, że to raczej nie jest pozycja gdzie go zobaczymy, Havertz grywał na PS, bo naturalnie schodzi na prawą stronę, ale jeżeli ktoś miałby zagrać na LS to pewnie Gyko

vitold komentarzy: 143525.07.2025, 10:25

Wyobrażacie sobie Haverta, który przyjmuje piłkę na środku boiska i sam omija jak tyczki które się od niego odbijają 3-4 graczy reprezentacji Belgii i pięknie z zimną krwią kończy akcje golem? xD

kamo99111 komentarzy: 827425.07.2025, 10:24

@adek504 napisał: "Przecież Kai nie grał na 6 i nie mówię o jego próbowaniu tam
Mogą być mecze kiedy odpoczywać będzie Rice czy Ode i tutaj też na którejś z 8 może zagrać Havertz

Owszem na początku miał słabsze mecze na 8, ale wtedy i on był do odbudowania, a i nie miał takiej znajomości taktyki

Jest promyk optymizmu z jego gra na 8 jak zagrał tam z CP i był to jego bardzo dobry mecz"


Jedna jaskółka... imo Havertz ma swoje mankamenty, które nie pomagają mu w grze na pozycji 8. Jezeli bedzie odpoczywał Rice to w jego miejsce bedzie wskakiwal Norgaard lub Merino. Nie wierzę, ze kupilismy ich po to aby koniec końców Havertz kończył w srodku pola :-p

Jezeli chodzi o Ode to moim zdaniem tu jest największa szansa Havertza. Ale mowie o Odegaardzie grającym na 10, a nie 8. Jezeli Norweg nie wyjdzie z dołka bedzie poszukiwanie zastępstwa. Nie wiadomo jak potoczy sie sprawa z Eze, a Nwaneri nie ma chyba zaufania Artety aby zagrzać miejsce w pierwszym składzie na dłuższy czas.

Mysle, ze druga pozycja na której możemy go zobaczyć to lewe skrzydlo - tam mamy braki poki co, a Arczi juz probowal Havertza po przeciwnej stronie boiska.

Pożyjemy zobaczymy. Na pewno duza zaletą Kaia jest jego uniwersalnosc... @Be4Again napisał: "To w takim razie po co zakup Eze? Będziemy mieć na 10tce: Ode/Eze/Kai i Ethan?"

Eze jeszcze nie ma... I nie wiadomo czy bedzie. Póki co to wygląda bardziej na sondowanie mozliwosci, a nie konkretne kroki w stronne jego sprowadzenia. Co do Nwaneriego to tak jak pisalem wyzej - Arteta nie ma poki co do niego zaufania i watpie aby zagrzał miejsce w pierwszej jedenastce przez dłuższy czas.

vitold komentarzy: 143525.07.2025, 10:22

Gyo został ściągniety głównie do strzelenia bramek! Przecież gdyby Merino zagrał cały sezon na szpicy, to miałby lepsze statystyki WAŻNE dla napastnika od Kaia xd. Dodatkową funkcją Bestii będzie rozrywanie obrony i rozluźnienie skrzydeł. Kai tego nie robił, bo nie umie.

artur759 komentarzy: 111925.07.2025, 10:17

@patryksz napisał: "Ode na ławce? No co Ty, many"
Tak, myślę, że będą takie mecze.

Nie twierdzę, że to będzie domyślna formacja, ale czasami można byłoby tak zagrać - nawet niekoniecznie od początku.

Zaczyna np. Gabi + Ode - potem wchodzi Eze i Havertz i mamy zmiannę stylu o 180 stopni

vitold komentarzy: 143525.07.2025, 10:17

@artur759 napisał: "Może trochę wolna, ale z szybkim napastnikiem byłoby git."

Gyo jest bardzo szybki i nie porusza się jak wóz z węglem mimo 95 kg wagi:)

adek504 komentarzy: 235025.07.2025, 10:16

@Be4Again napisał: "Ciężko się z tym nie zgodzić, ale z drugiej strony... w zeszłym sezonie Mikel wolał grać potykającym się o własne nogi Ode niż dawać więcej szans Ethanowi czy nawet Trossardowi na 10tce lub w ogóle zmienić formację bez typowej 10tki."

Tylko, że my gramy bez 10 i dlatego pewnie Trossard czy Nwaneri nie dostawali szans na miejscu Ode, bo żaden z nich by tyle nie pracował w obronie

vitold komentarzy: 143525.07.2025, 10:16

@adek504 napisał: "a tak z ciekawości, hipotetycznie Gyko wchodzi do zespołu i mu totalnie nie idzie, a Havertz gra dobrze
Dalej cisniesz o Szweda w składzie?
Jesteś bardziej kibicem Arsenalu czy Gyokeresa?"


Kocham Arsenal i kocham Bestie. Strzelasz bramy, dajesz zwycięstwa = grasz w 1 składzie. Oby Kai poczuł rywalizację i się zmotywował. Przynajmniej niech zmniejszy spudłowane 100% okazje to bedzie dobrze xD

artur759 komentarzy: 111925.07.2025, 10:15

Pomoc: Rice Zubi - Saka Ode Eze to byłby prawdziwy TOP:
- bardzo kreatywna
- dobra w rozegraniu
- zawodnicy umiejący strzelić na bramkę
- niezła fizycznie

Może trochę wolna, ale z szybkim napastnikiem byłoby git.

adek504 komentarzy: 235025.07.2025, 10:15

@pioafc napisał: "To wy piszecie o wystawianiu środkowego napastnika na lewym skrzydle byleby wcisnąć Kaia do składu."

Po prostu rozważam różne opcje skoro mamy narazie pewna słabość na LS, a o Gyko mówi się że lubi atakować z lewej strony

Jeżeli to by działało to nie można tak grać tylko dlatego, że Gyko ma oznaczenie w Fifie jak N?

Be4Again komentarzy: 496925.07.2025, 10:15

@pioafc napisał: "Dla mnie sprawa jest prosta - jak Havertz chce grać to niech to pokaże na boisku i wali bramy i posadzi Gyo na ławce. Jak nie - to niech się pogodzi z ławą i pracuje żeby Gyo wygryźć ze składu. Tak wygląda rywalizacja na najwyższym poziomie."

Ciężko się z tym nie zgodzić, ale z drugiej strony... w zeszłym sezonie Mikel wolał grać potykającym się o własne nogi Ode niż dawać więcej szans Ethanowi czy nawet Trossardowi na 10tce lub w ogóle zmienić formację bez typowej 10tki.

Obawiam się, że są w klubie zawodnicy, którzy mają 100% zaufanie Mikela i wśród nich jest właśnie Havertz. Jak będzie trzeba to Mikel wymyśli mu jakąś nową pozycję, byle tylko wygrywał dla niego pojedynki na boisku...

patryksz komentarzy: 376925.07.2025, 10:14

@artur759: Ode na ławce? No co Ty, many

Barney komentarzy: 2415025.07.2025, 10:13

@adek504:

Nie ma takiej opcji w ogole.

vitold komentarzy: 143525.07.2025, 10:13

@Matelko napisał: "Gyo ma do wyboru #14 i #10"

Chodzą ploty, że Arsenal i sam Eze poprosił o 10, a Gyo przejmie ciężar legendarnego numeru 14.

Nie usadzi arteta numeru 14 na ławce hehe

artur759 komentarzy: 111925.07.2025, 10:13

Myśle, że Havertz dalej będzie bardzp ważny, ale nie myślę też, że Arteta będzie w tym sezonie bardziej skory posadzić swoich ulubieńców na ławce.

Pewnie czasami Havertz zagra za napastnikiem, czasami na napastniku.

Jeśli przyjdzie Eze to nawet formacja na dwóch napastników jest możliwa:
Zubi Rice - Eze Saka - Havertz Gyokeres

pioafc komentarzy: 4522 newsów: 225.07.2025, 10:13

@adek504: przecież opisalem oba scenariusze.

To wy piszecie o wystawianiu środkowego napastnika na lewym skrzydle byleby wcisnąć Kaia do składu.

Ja preferuję scenariusz gdzie gra po prostu najlepsza opcja (zawodnik w najwyższej formie) z bezpośrednim wpływem na wyniku Arsenalu jako drużyny.

adek504 komentarzy: 235025.07.2025, 10:12

@vitold: a tak z ciekawości, hipotetycznie Gyko wchodzi do zespołu i mu totalnie nie idzie, a Havertz gra dobrze
Dalej cisniesz o Szweda w składzie?
Jesteś bardziej kibicem Arsenalu czy Gyokeresa?

Mastec30 komentarzy: 952625.07.2025, 10:12

@Marzag napisał: "Clalafiori dokładnie tak gra, często jest przy swoim skrzydłowym, próbuje go obiegać, dośrodkowuje."

Tak samo często schodzi do środka a też raczej nie bedzie podstawowym graczem. Ciężko uwierzyć że MLS będzie siedział jak będzie zdrowy

vitold komentarzy: 143525.07.2025, 10:12

Spokojnie, wszystko się wyjaśni w meczu z MU gdzie Bestia usadzi hattricka i uciszy wszystkich potrójną maską :-)

Matelko komentarzy: 352925.07.2025, 10:11

Gyo ma do wyboru #14 i #10

Be4Again komentarzy: 496925.07.2025, 10:11

@kamo99111 napisał: "jak juz mysle, ze bedzie bardziej grał na "10"."

To w takim razie po co zakup Eze? Będziemy mieć na 10tce: Ode/Eze/Kai i Ethan?

Havertz może być dla nas kimś kim był w swojej schyłkowej formie Ozil. Nie do końca wiadomo gdzie go umieścić w składzie, na ławkę za "drogi", a zainteresowanych kupnem brak...

Chyba, że przyjście Gyoka wyzwoli w nim nową, ulepszoną wersję samego siebie i zobaczymy PRIME HAVERTZ prowadzący nasz do upragnionego mistrzostwa, który wygrywa walkę o króla strzelców z Isakiem i Halaandem :D

Tego by się nikt nie spodziewał :D

vitold komentarzy: 143525.07.2025, 10:10

@pioafc napisał: "To by było mocno Arsenalowe, żeby kupić napastnika za 55 mln funtów tylko i wyłącznie po to żeby wrzucić go na skrzydło, żeby wcisnąć do składu Havertza, który nie sprawdził się jako pomocnik i musi 'gdzieś grać'.

Dla mnie sprawa jest prosta - jak Havertz chce grać to niech to pokaże na boisku i wali bramy i posadzi Gyo na ławce. Jak nie - to niech się pogodzi z ławą i pracuje żeby Gyo wygryźć ze składu. Tak wygląda rywalizacja na najwyższym poziomie.

Taki los spotkał Zinchenkę, Jesusa, Smitha Row'a, Ozila czy Aubameyanga. Lidzę na to, że i tu Arteta będzie fair i grać będą najlepsi możliwi zawodnicy na swoich pozycjach."


+10000, transfer bardzo medialny, bardzo męczący i bardzo długa saga która się ciągnęła. Sportowy X oszalał, Arsenal w końcu ma killera i napastnika, który się nie cacka i też niemało kosztował. Wzmocnienie najgorzej obsadzonej pozycji takim kozakiem. Takiego trzymamy na ławce, bo ktoś tam kiedyś był droższy i więcej zarabia a liczby robi na poziomie.. emm...

Mastec30 komentarzy: 952625.07.2025, 10:10

Ja myślę że jak Arteta ma kiedykolwiek zacząć rotować to właśnie teraz. Havertza nie odpuści na pewno. I zakładam że Gyo z Havertzem będą rotowani. Przy czym Havertz będzie też dostawał szanse na 8 żeby zagrać razem z Gyo, wtedy Rice niżej. Być może czasami kosztem Zubiego a może czasami kosztem LS ? (no to już ekstremalna sytuacja ale w sumie jestem w stanie sobie to wyobrazić). Wszystko będzie zależne od przeciwnika bo z tej kadry można ułożyć na pewno wiele kombinacji

adek504 komentarzy: 235025.07.2025, 10:10

@pioafc napisał: "Dla mnie sprawa jest prosta - jak Havertz chce grać to niech to pokaże na boisku i wali bramy i posadzi Gyo na ławce. Jak nie - to niech się pogodzi z ławą i pracuje żeby Gyo wygryźć ze składu. Tak wygląda rywalizacja na najwyższym poziomie."

Ale to chyba działa na odwrót, to Gyokeres ma pokazać na co go stać i wygryźć że składu Havertza
No i jego cena to też nie jest jakaś wielka jak na obecne czasy

vitold komentarzy: 143525.07.2025, 10:08

@Marzag napisał: "To ile razy on będzie ogłaszany, to już jego szóste ogłoszenie będzie :p"

do 6 razy sztuka.

Dzisiaj Bestia wybiera numer ;)

Marzag komentarzy: 44098 newsów: 125.07.2025, 10:08

@Mastec30 napisał: "Na LO nie mamy w sumie takiego zawodnika. Obaj MLS i Calafiori są raczej odwróconymi LO też schodzącymi do środka. Jak wszystkich wciśniemy w środek równocześnie to sami sobie będziemy przeszkadzać. To rozwiązanie ma wady"
Clalafiori dokładnie tak gra, często jest przy swoim skrzydłowym, próbuje go obiegać, dośrodkowuje.

pioafc komentarzy: 4522 newsów: 225.07.2025, 10:08

To by było mocno Arsenalowe, żeby kupić napastnika za 55 mln funtów tylko i wyłącznie po to żeby wrzucić go na skrzydło, żeby wcisnąć do składu Havertza, który nie sprawdził się jako pomocnik i musi 'gdzieś grać'.

Dla mnie sprawa jest prosta - jak Havertz chce grać to niech to pokaże na boisku i wali bramy i posadzi Gyo na ławce. Jak nie - to niech się pogodzi z ławą i pracuje żeby Gyo wygryźć ze składu. Tak wygląda rywalizacja na najwyższym poziomie.

Taki los spotkał Zinchenkę, Jesusa, Smitha Row'a, Ozila czy Aubameyanga. Lidzę na to, że i tu Arteta będzie fair i grać będą najlepsi możliwi zawodnicy na swoich pozycjach.

arsenallord komentarzy: 31983 newsów: 11725.07.2025, 10:08

Każdy z każdym sobie pogra. Meczów będzie dużo. Bez kontuzji sezonu nie przejedziemy. Pojawią się kartki.

adek504 komentarzy: 235025.07.2025, 10:08

@kamo99111 napisał: "to akurat watpie. Mecze Kaia byly mocno średnie na pozycjach 6,8. W dodatku mamy tam dość mocna obsadę i watpie, ze Niemiec wygryzie Rice lub Zubiego. W dodatku na ławce mamy Norgarda I Merino wiec w to moim zdaniem definitywnie kończy temat Kaia Havertza w środku pomocy ;-) jak juz mysle, ze bedzie bardziej grał na "10"."

Przecież Kai nie grał na 6 i nie mówię o jego próbowaniu tam
Mogą być mecze kiedy odpoczywać będzie Rice czy Ode i tutaj też na którejś z 8 może zagrać Havertz

Owszem na początku miał słabsze mecze na 8, ale wtedy i on był do odbudowania, a i nie miał takiej znajomości taktyki

Jest promyk optymizmu z jego gra na 8 jak zagrał tam z CP i był to jego bardzo dobry mecz

Marzag komentarzy: 44098 newsów: 125.07.2025, 10:05

@vitold napisał: "Dzisiaj, max. jutro oficjalka Bestii. Gyo ma trafić do kadry na mecz z Newcastle który odbędzie się za dwa dni o 13:30. Nie ma czasu, a do Singapuru leci się z 13 godzin. dopną medialny transfer jak najszybciej, by skupić się na kolejnych celach."
To ile razy on będzie ogłaszany, to już jego szóste ogłoszenie będzie :p

adek504 komentarzy: 235025.07.2025, 10:05

@Craz napisał: "Gyokeres na LS to tak jakby City Haalanda tam dawało . Gość będzie nasza szpica i to od pierwszego meczu"

Czy od pierwszego meczu to wcale nie jest pewne i też niewiadomo czy przy brakach na LS, nie będzie to ciekawa opcja skoro Gyko lubi atakować z lewego skrzydla

kamo99111 komentarzy: 827425.07.2025, 10:04

@adek504 napisał: "Havertz na lewej albo prawej 8"

W to akurat watpie. Mecze Kaia byly mocno średnie na pozycjach 6,8. W dodatku mamy tam dość mocna obsadę i watpie, ze Niemiec wygryzie Rice lub Zubiego. W dodatku na ławce mamy Norgarda I Merino wiec w to moim zdaniem definitywnie kończy temat Kaia Havertza w środku pomocy ;-) jak juz mysle, ze bedzie bardziej grał na "10".

Be4Again komentarzy: 496925.07.2025, 10:03

@vitold napisał: "Prędzej uwierzę, że Berta przegadał Artete, że Kai nie jest napastnikiem odpowiednim na szpicę Arsenalu i dlatego skupili się na typowym killerze niż że Gyo pójdzie na LS"

Wątpię żeby to leżało w kompetencjach Berty. Mimo sporego uznania dla jego pracy Mikel ma o wiele silniejszą pozycję w klubie od Berty. @Barney napisał: "No jak mamy grax Haverzem na innej pozycji niz napad to wcale nie jestesmy kandydatem do mistrzostwa. Jak nie bedzie lawki dla niego to ciezko to widze."

Gdzieś musi zostać "upchnięty". Zawodnik za 75mln z najwyższym kontraktem w klubie na ławce? Trochę mało w tym logiki... @Ech0z napisał: "trudno. Musimy nauczyć się że ławka rezerwowych też istnieje. A zwłaszcza jeśli się chce wygrać Premier League to podstawa. Rotacja jak i Guardioli i ogień."

Spoko, ale na jakich pozycjach rotuje Pep? Jak KDB był zdrowy to grzał ławę? Haaland? U nas Kai ma najwyższy kontrakt w klubie, który kosztuje nas ok 15mln za sezon + amortyzacja zakupu. Takich pieniędzy nie płaci się rezerwowym... City czy LFC ma zawodników na takich kontraktach na ławce? Poza Grealishem, który po prostu okazał się flopem... Havertz mimo mieszanych uczuć wśród kibiców flopem nazwać nie można i przez ostatnie dwa sezony był jednym z najważniejszych zawodników w składzie.

Żeby to nie zabrzmiało tak, że próbuje na siłę upchnąć Kaia w pierwszym składzie. Bardziej chodzi o zrozumienie pewnych zależności w klubie. Jestem pierwszym do krytyki Kaia, ale to nie zmienia faktu, że Mikel przez ostatnie dwa lata od niego zaczynał układać skład...

Craz komentarzy: 394725.07.2025, 10:03

Gyokeres na LS to tak jakby City Haalanda tam dawało . Gość będzie nasza szpica i to od pierwszego meczu

vitold komentarzy: 143525.07.2025, 09:59

@kamo99111: Możliwe, że Kai będzie rzucany po różnych pozycjach, ale szpica jest już gotowa dla goleadora. :)DDD

adek504 komentarzy: 235025.07.2025, 09:58

Meczów jest dużo, przeciwnicy różny styl prezentują, możliwe, że Havertz będzie rzucany po pozycjach

Gyko na LS, Havertz na N
Gyko na N, Havertz na lewej albo prawej 8

Możliwości będzie duzo

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady