Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth!

Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 03.01.2026, 20:45, Mateusz Kolebuk 1531 komentarzy

Arsenal rozpoczął 2026 rok od emocjonującego zwycięstwa nad Bournemouth 3:2, a głównym architektem sukcesu był Declan Rice. Jego dwa trafienia w drugiej połowie przesądziły o losach meczu, choć początek spotkania nie zapowiadał takiego obrotu spraw.

Gabriel odkupuje winy

Pierwsza połowa przyniosła sporo emocji, a Gabriel miał w niej swoje pięć minut. Najpierw popełnił fatalny błąd, podając piłkę prosto pod nogi Evanilsona, który bez problemu pokonał Davida Rayę. Brazylijczyk szybko jednak zrehabilitował się, wykorzystując odbitą piłkę po strzale Gabriela Martinellego i doprowadzając do wyrównania.

Bournemouth naciska

Mecz był otwarty, a gospodarze nie zamierzali odpuszczać. Bournemouth atakowało z impetem, a Arsenal miał problemy z utrzymaniem rytmu gry. Marcus Tavernier i Justin Kluivert mieli swoje szanse, ale brakowało im precyzji. David Brooks również próbował swoich sił, ale jego strzał po szybkiej akcji nie znalazł drogi do siatki.

Rice na ratunek

Po przerwie Arsenal przejął inicjatywę. Viktor Gyokeres świetnie utrzymał piłkę w polu karnym, a Martin Odegaard zagrał do Rice'a, który precyzyjnym strzałem dał Kanonierom prowadzenie. Bournemouth nadal było groźne, ale Rice ponownie trafił do siatki po podaniu Bukayo Saki, który dopiero co pojawił się na boisku. Kibice Arsenalu odwdzięczyli się nową piosenką na cześć swojego bohatera.

Kroupi daje nadzieję

Bournemouth nie zamierzało się poddawać. Junior Kroupi, świeżo wprowadzony na boisko, popisał się pięknym strzałem z dystansu, który zaskoczył Rayę. Mecz znów nabrał rumieńców, a kibice gospodarzy odzyskali nadzieję. Arsenal jednak skutecznie kontrolował końcówkę spotkania i utrzymał prowadzenie, co pozwoliło im umocnić się na czele tabeli.

Co dalej?

Przed Arsenalem intensywny okres. W najbliższy czwartek zmierzą się z Liverpoolem na Emirates Stadium w Premier League. Następnie czeka ich wyjazd do Portsmouth na mecz FA Cup, a tydzień zakończą starciem z Chelsea w półfinale Carabao Cup na Stamford Bridge. To będzie prawdziwy test dla drużyny Mikela Artety.

BournemouthDeclan RiceRaport pomeczowy autor: Mateusz Kolebuk źrodło:
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Marzag komentarzy: 47573 newsów: 106.01.2026, 18:24

@Alffik napisał: "na tym chyba polega obrona strefowa, że masz jaką strefę do krycia i w odpowiednim momencie następuje przekazanie, którego tutaj nie było."
Ale my po pierwsze nie kryjemy tylko strefą albo tylko 1v1, a w różnych sytuacjach zawodnicy mają różne obowiązki.

A po drugie przekazanie nie powinno polegać na "dobra wy go kryjcie a ja sobie zaraz cos poszukam do roboty"

KapitanJack10 komentarzy: 6482 newsów: 406.01.2026, 18:24

@Marzag: Nie. Jak jesteś 25m w samym środku boiska to blokowaniem strzału zajmuje się środkowy pomocnik. Hincapie robi swoją robotę na lewej obronie. Skoro Saka nie musi kryć Cooka, skoro jest najbliżej niego, bo jak twierdzisz "szykuje się do kontry", to czemu oczekujesz od Hincapie odpowiedzialności za cudze strefy?
Może i powinien się domyślić, że jest kupa z ustawieniem i iść do środka w ciemno, ale to by było z jego strony naprawianie cudzych błędów, a przecież ma też swoje zadania.

Twoim zdaniem Hincapie nie naprawił cudzego błędu, więc zrzucasz na niego 100% odpowiedzialności za bramkę.

Numer10 komentarzy: 64406.01.2026, 18:21

@Marzag: ale w pewnym momencie wyglądało na naprawdę prawdopodobne że Trossard pójdzie na raz i Tavernier po linii będzie miał autostradę do naszego pola karnego. Boczny obrońca musi go w tej sytuacji raczej asekurować.
To że później nie ogarnął sytuacji - tu się zgadzam, ale miał na to naprawdę już mało czasu, drużyna nie może polegać tylko na bocznym obrońcy w tej sytuacji i w tej strefie. Tam było kilka błędów kilku zawodników tak naprawdę

Alffik komentarzy: 126906.01.2026, 18:18

@Alffik napisał: "Przecież oni mogą"
Nie mogą*

ksowa90 komentarzy: 201806.01.2026, 18:17

@Tomi7: i jeszcze w styczniu 11 dni bez premier league

Alffik komentarzy: 126906.01.2026, 18:16

@Marzag: na tym chyba polega obrona strefowa, że masz jaką strefę do krycia i w odpowiednim momencie następuje przekazanie, którego tutaj nie było. Przecież oni mogą kryć każdy swego na całym boisku, bo by po 15 minutach wszyscy byliby do zmiany

Marzag komentarzy: 47573 newsów: 106.01.2026, 18:14

Mam wrażnie że ta dyskusja to trochę:
ja: Hincapie zawalił bo odpuścił krycie
wy: no dobra, ale co robili inni, czemu mu nie pomogli?
ja: ale w czym, oni mieli swoją robotę, kryli swoje strefy albo indywidualnie
wy: no ale nie powinni dopuścić do tego by piłkarz się znalazł w pozycji strzeleckiej i miał tyle miejsca w okół siebie
ja: no ale się nie rozdwoją, to był piłkarz Hincapiego
wy: za bardzo się skupiasz na hincapiem, zobacz sobie że jakby X zbiegł w tę strefę to by mógł tu go kryć
ja: ale co wtedy by robił hincapie? to jego piłkarz był
wy: już weź zejdź z tego hincapiego, inni też święci nie są

Numer10 komentarzy: 64406.01.2026, 18:11

@Alffik: i na pewno Mikel tego bez analizy nie pozostawił. Jestem pewien że znajdą na to całkiem proste, ale przy tym genialne rozwiązanie i ta sytuacja już się nie powtórzy :D

Marzag komentarzy: 47573 newsów: 106.01.2026, 18:10

@Numer10 napisał: "Szkoda też że Odegaard nie zorientował się w całej sytuacji z bo można odnieść wrażenie że gdyby wykonał zdecydowany sprint do tyłu to też mógłby tą akcję spowolnić. No ale tu w ogóle daleko jestem do obwiniania go"
no ale przecież wystarczy że Hincapie wykona swoją robotę i nie ma tej akcji, nie ma sensu obwiniać piłkarzy za to że nie przewidzieli że Hincapie się będzie obijał i trzeba kryć nie tylko swojej strefy/swoich piłkarzy ale mieć na uwadze jeszcze krycie piłkarza którego powinien kryć Hincapie.

Jakby tak to miało wyglądać że każdy asekuruje każdego i porzuca swoje obowiązki żeby nadrabiać czyjeś to byśmy mieli dziurawą obronę.

Piłkarze powinni wywiązywać się ze swojej roboty, być skoncentrowanymi w obronie i zakładać że ich koledzy też się będą wywiązywać ze swojej roboty.

GreKa komentarzy: 475706.01.2026, 18:08

@Numer10 napisał: "Zgadzam się, to właśnie błąd komunikacji i luka w strefie w środku pola. Rzeczywiście Hincapie nie jest bez winy w całej tej sytuacji, ale też jest w jaki sposób go usprawiedliwiać i na pewno nie jest to jego bramka"
Czekaj jak Marzag wróci:)

Marzag komentarzy: 47573 newsów: 106.01.2026, 18:07

@KapitanJack10 napisał: "a naszych dwóch pomocników nie bierze ŻADNEJ odpowiedzialności za ten stan rzeczy? Nie żartuj."
No niesamowite, piłkarze którzy pilnują konktretnych przeciwników są obwiniani, a chłop który kryje powietrze i się przygląda jak chłop którego przed chwilą miał koło siebie oddaje strzał jest wybielany :D

KapitanJack10 komentarzy: 6482 newsów: 406.01.2026, 18:04

@Numer10 napisał: "Zgadzam się, to właśnie błąd komunikacji i luka w strefie w środku pola. Rzeczywiście Hincapie nie jest bez winy w całej tej sytuacji, ale też jest w jaki sposób go usprawiedliwiać i na pewno nie jest to jego bramka jak na przykład Gabriela była pierwsza w tym meczu"
Masz plusa.

KapitanJack10 komentarzy: 6482 newsów: 406.01.2026, 18:03

@Marzag napisał: "Bo jeśli piłkarze się tak ustawiają w polu karnym to ustawiają się po to by dostać dośrodkowanie. Oni tam dosłownie stali jak przy rzucie rożnym."
A co się robi po różnym, kiedy wybijesz piłkę? Wszyscy zostają na swoich miejscach, bo przecież każdy kogoś kryje? Kroupi wycofując do Taverniera wykluczył groźbę wrzutki, a u nas nie było wyjścia ze strefy. Każdy został na swoim i elo. Rice nie miał 2 do krycia, tylko jednego, po jednym mieli Timber i Jesus i Zubi. Gabriel stał sam.
Na pewno wszyscy widzieli że Cook schodzi do grania i Kroupi idzie do środka, a jednak nikt nie wybiegł. 30m od naszej bramki w środku mieli 2v0, a naszych dwóch pomocników nie bierze ŻADNEJ odpowiedzialności za ten stan rzeczy? Nie żartuj.

Alffik komentarzy: 126906.01.2026, 17:53

@Numer10: też o tym pomyślałem. Moim zdaniem wyszedł zdecydowanie za wysoko, mając na uwadze, że większość drużyny jest w okolicach 16 metra. Dużo rzeczy podziało się w tej akcji, gdzie można analizować bez końca.

Numer10 komentarzy: 64406.01.2026, 17:45

Szkoda też że Odegaard nie zorientował się w całej sytuacji z bo można odnieść wrażenie że gdyby wykonał zdecydowany sprint do tyłu to też mógłby tą akcję spowolnić. No ale tu w ogóle daleko jestem do obwiniania go

Numer10 komentarzy: 64406.01.2026, 17:43

@Alffik napisał: "Myślę ten moment zawachania zadecydował o jego zagubieniu się w obronie. Jeżeli wcześniej widziałby, że Saliba biegnie do końca to by do niego zdążył"

Zgadzam się, to właśnie błąd komunikacji i luka w strefie w środku pola. Rzeczywiście Hincapie nie jest bez winy w całej tej sytuacji, ale też jest w jaki sposób go usprawiedliwiać i na pewno nie jest to jego bramka jak na przykład Gabriela była pierwsza w tym meczu

Jogurt komentarzy: 296806.01.2026, 17:39

@amiapsycho napisał: "polecam nowy wywiad z Pepem, tam chyba znowu wróciły problemy małżeńskie, ale oglądą się to ciekawie xd"
Myślałem ze on sie juz rozwiodl xd

Numer10 komentarzy: 64406.01.2026, 17:39

@Marzag: zaczęło się od tego że chciał zaasekurować skrzydło, bo Tavernier (?) był 1v1 z Trossardem i gdyby wziął go na raz to byłby sam w strefie Hincapie właśnie. Gdy jednak ten zdecydował się na podanie to Pierro powinien się lepiej ustawić, ale był już daleko od całej akcji i rzeczywiście nie pomógł. To jednak nie zmienia faktu że to nie on sam stworzył taką lukę w środku pola, bo i nie boczny obrońca odpowiada za krycie tej strefy (chyba że u Mikela odpowiada, nie znam się szczerze mówiąc aż tak na taktyce w defensywie żeby udawać mistrza)

GreKa komentarzy: 475706.01.2026, 17:35

@pablofan napisał: "Swoją drogą @GreKa: zadajmy sobie pytanie w niby, którym momencie obie linie się stykają?
A no w żadnym :) wirtz przed podaniem jak i w momencie podania jest na spalonym i to większym niż ta ich śmieszna tolerancja."

Dla mnie nie ma tłumaczenia o jakis tolerancjach. Byl spalony i tyle. To nie jwst Hincapie zeby 3 dzien o nim pisać. :)

Alffik komentarzy: 126906.01.2026, 17:35

@Marzag: Ja tam widzę, że się zagubił. Był tam moment, gdzie Saliba miał bliżej, żeby pokryć środek, a wtedy Hincapie by zamknął całą lewą stronę, bo była tak opcja. Nie dogadali się i wyszło jak wyszło

amiapsycho komentarzy: 81506.01.2026, 17:34

polecam nowy wywiad z Pepem, tam chyba znowu wróciły problemy małżeńskie, ale oglądą się to ciekawie xd

Marzag komentarzy: 47573 newsów: 106.01.2026, 17:30

@Alffik napisał: "Myślę ten moment zawachania zadecydował o jego zagubieniu się w obronie. Jeżeli wcześniej widziałby, że Saliba biegnie do końca to by do niego zdążył"
Wystarczyłoby gdyby biegł zdecydowanie po tym jak zobaczyl ze Saliba ma co robic. Ale ten wolał pobronic na alibi "może się nic nie stanie" aż tu nagle jego piłkarz składa sie do strzalu to podbiegł gdy już było za późno.

To nie pierwszy raz jak odpuszcza krycie w takich sytuacjach.

Alffik komentarzy: 126906.01.2026, 17:26

@Marzag: Myślę ten moment zawachania zadecydował o jego zagubieniu się w obronie. Jeżeli wcześniej widziałby, że Saliba biegnie do końca to by do niego zdążył

Tomi7 komentarzy: 52206.01.2026, 17:25

@krzykus1990 napisał: "Zła wiadomość dla Diasa i dla Gvardiola ale dla City już nie bo mają farta. Otwarło się okienko transferowe i kupią sobie kogo zechcą. W końcu ich stać."
Dokładnie, mają szczęście w całym tym nieszczęściu, niemal miesiąc okienko jeszcze otwarte - w Anglii do 3.02.

Marzag komentarzy: 47573 newsów: 106.01.2026, 17:14

@Alffik napisał: "Obejrzałem sobie akcje, o której dyskutujecie i moim zdaniem Hincapie w pierwszym momencie myślał, żeby przekazać sobie krycie z Salibą, ale ten pobiegł do końca za Semenyo."
Nawet gdyby chciał przekazać krycie Salibie, to co robi dalej? Fajrant? Bo on dosłownie nic nie robi dalej aż do momentu gdy Kroupi się składa do strzału

Marzag komentarzy: 47573 newsów: 106.01.2026, 17:13

@KapitanJack10 napisał: "Dlaczego się wykluczają? Rice i Zubi weszli we własne pole karne, bo piłkarze Bou tam weszli bo nie mieli nic do stracenia przy 2 bramkowej stracie."
Bo jeśli piłkarze się tak ustawiają w polu karnym to ustawiają się po to by dostać dośrodkowanie. Oni tam dosłownie stali jak przy rzucie rożnym. @KapitanJack10 napisał: "Aha, no to Cook sobie śmiga w środku i jest git, nikt nie zawinił, Saka nie musiał za nim iść i przeszkadzać ani nikt inny, bo można zostawić sobie piłkarza swobodnie w środku pola, bo inni będą pokryci? Jak dla mnie to już podchodzi pod nękanie Hincapie, bo nie chcesz zobaczyć nic innego w tej akcji."
Tam Odegaard krył strefowo, Saka zabezpieczał skrzydło strefowo i był przygotowany do ewentualnej kontry. Cook był tam tak ustawiony że nic by sam nie zrobił (był tyłem do bramki), on by nawet nie biegł do środka gdyby nie widział że Kroupie jest przez nikogo nie kryty i można mu łatwo piłkę dostarczyć jeśli Travernier zauważy Cooka. @KapitanJack10 napisał: "Zrozum, że nikt nie gra kryciem 1v1 na całym boisku."
Zrozum, że kryje się zależnie od sytuacji, w tej sytuacji Rice pilnował 2 zawodników, Zubimendi jednego, reszta w polu karnym kryła strefowo. Saliba miał swojego zawodnika, Hincapie miał swojego zawodnika (Kroupiego), Odegaard odcinał od podań piłkarzy w okolicach koła środkowego, Saka zabezpieczał prawą stronę przed długim podaniem i był gotowy do ewentualnej kontry. @KapitanJack10 napisał: "Zubi i Rice olali swoją strefę jednocześnie, a ty w 100% obwiniasz kogoś z zupełnie innego miejsca na boisku, bo powinien zostawić swoją robotę i biec asekurować."
Zubi i Rice w tej sytuacji ustawili się jak do rzutu rożnego, kryli swoich zawodników by nie mogli wbiec w pole karne, a ja krytykuję piłkarza który za swoim zawodnikiem nie pobiegł, nie krył zupełnie nikogo ani niczego nie zabezpieczał(a powinien bo jest obrońcą) i ten strzelił gola.

Alffik komentarzy: 126906.01.2026, 17:10

Obejrzałem sobie akcje, o której dyskutujecie i moim zdaniem Hincapie w pierwszym momencie myślał, żeby przekazać sobie krycie z Salibą, ale ten pobiegł do końca za Semenyo.

ksowa90 komentarzy: 201806.01.2026, 17:08

Wiadomo co z Ekitike?

Marzag komentarzy: 47573 newsów: 106.01.2026, 17:06

@Numer10 napisał: "ale naturalne dla bocznego obrońcy jest odcięcie drogi/możliwości dośrodkowania piłki z bocznej strefy."
Ale nie wtedy gdy piłkarz mający piłkę stoi w miejscu 10 metrów od Ciebie i jest kryty przez kolegę. Nie może być tak że czekasz w miejscu nie kryjąc nikogo w razie gdyby twój kolega przegrał pojedynek, wtedy możesz próbować naprawić jego błąd.

Ale nie można usprawiedliwiać popełnienia błędu (odpuszczenia krycia) tym że się troszczył o kolegę że piłkarz który nie biegnie tylko stoi w miejscu może go nagle minąć i wtedy być może się przydasz.

Jeśli masz koło siebie piłkarza który po chwili strzela gola bo nikt go nie krył to tu nie ma sensu szukania kwadratowych jaj zwłaszcza gdy nikogo nie kryłeś, byłeś w tej sytuacji bezużyteczny, nie pomagałeś drużynie i efektem jest stracona bramka w tym przypadku.

KapitanJack10 komentarzy: 6482 newsów: 406.01.2026, 16:56

@Marzag napisał: "Te 2 zdania się wzajemnie wykluczają."
Dlaczego się wykluczają? Rice i Zubi weszli we własne pole karne, bo piłkarze Bou tam weszli bo nie mieli nic do stracenia przy 2 bramkowej stracie. Co nie zmienia faktu, że nie powinni tego robić obaj, bo byli tam w przewadze liczebnej, a środek został pusty. @Marzag napisał: "Cook by nie miał nikogo do podania gdyby Kroupie był kryty, musieliby wycofać piłkę albo spróbować ją przerzucić na skrzydło i stamtąd pewnie by szło dośrodkowanie o ile by nie poruszali się taki sposób piłkarze przed polem karnym że piłkarze Arsenalu by ich nie byli w stanie kryć."
Aha, no to Cook sobie śmiga w środku i jest git, nikt nie zawinił, Saka nie musiał za nim iść i przeszkadzać ani nikt inny, bo można zostawić sobie piłkarza swobodnie w środku pola, bo inni będą pokryci? Jak dla mnie to już podchodzi pod nękanie Hincapie, bo nie chcesz zobaczyć nic innego w tej akcji. @Marzag napisał: "Hincapie który do krycia miał tylko Kroupiego, odpuścił krycie Kroupiego by w sumie nie wiem co robić, bo ani nie podwajał do końca krycia Traverniera, ani nie poszedł za Krupim, tak sobie stał nie kryjąc nikogo patrząc jak Kroupi który był jego zawodnikiem wybiega do podania Cooka, i dopiero wtedy zaczyna do niego biec. To jest bramka na jego konto."
Zrozum, że nikt nie gra kryciem 1v1 na całym boisku. Kroupi schodząc z linii bocznej tak głęboko do środka jest już w innej strefie i ktoś inny powinien przejąć krycie. Inaczej wystarczyłoby troszkę pomieszać pozycjamy w trakcie meczu i miałbyś pomieszanie z poplątaniem w kryciu, nikt nie byłby na swoim miejscu.
Nie może być tak, że mamy 2 środkowych pomocników względnie defensywnych i w sytuacji ataku pozycyjnego w środku masz wyrwę jak wielki kanion i dwóch rywali sobie klepie, a ratować to ma lewy obrońca, który za plecami ma też robotę.

Zubi i Rice olali swoją strefę jednocześnie, a ty w 100% obwiniasz kogoś z zupełnie innego miejsca na boisku, bo powinien zostawić swoją robotę i biec asekurować. Czemu nie powiesz, że Gabriel stał nie kryjąc nikogo od początku tej akcji i mógł wyskoczyć żeby zablokować strzał? Bo jest cholernym stoperem i stał tam, gdzie miał stać.
Uwziąłęś się na Hincapie i tyle. Saka mógł odpuścić Cooka, to nie problem, Zubi mógł stać przy stoperach i to nie problem, ale Pierro nie olał lewej obrony i nie poleciał w ciemno do środka i już nawet nie zrzucasz na niego części winy, tylko 100%.

krzykus1990 komentarzy: 644606.01.2026, 16:51

@GunnersFan9 napisał: "Ruben Dias wypada na 6 tygodni. Nie żebym się cieszył, ale dla nas to super informacja. Jutro Brighton niech stawi im czoła :-)"
Zła wiadomość dla Diasa i dla Gvardiola ale dla City już nie bo mają farta. Otwarło się okienko transferowe i kupią sobie kogo zechcą. W końcu ich stać.

alexis1908 komentarzy: 795006.01.2026, 16:38

@pablofan: tu nawet nie chodzi że amatorka ale oglądającPL na c+ to człowiek ma wrażenie że Ci eksperci to większość fani Liverpoolu a znowu w LM to Real i Barca Ci goście są tak odklejeni przecież jak wyrzuciliśmy Real to tam żałoba była xD

Numer10 komentarzy: 64406.01.2026, 16:34

@Marzag: ale naturalne dla bocznego obrońcy jest odcięcie drogi/możliwości dośrodkowania piłki z bocznej strefy.

Tak samo w polu karnym wszyscy nasi zawodnicy skupili się na pokryciu zawodników przy dośrodkowaniu, tam ilość obrońców większa niż ilość napastników też jest pożądana.

Ciężko moim zdaniem mówić o jakimś błędzie jednego zawodnika, najbardziej winić można Hincapie, ale jest to błąd raczej systemowy

Furgunn komentarzy: 1273406.01.2026, 16:31

@FlameDood napisał: "Co tak krótko?"

Uczą się na błędach ;)

pablofan komentarzy: 625206.01.2026, 16:30

@adek504: „ W Jej wysokość Premier League jakiś siedział tłumaczył gola Wierzą, że od 5 lat jest tolerancja 5cm na spalonego, pierwsze slysze”
Dlatego oglądając PL na c+ ograniczam się tylko i wyłącznie do samych spotkań. Ich się nie da słuchać. Totalna amatorka. Mając porównanie z Viaplay, to jest przepaść ogromna.

Swoją drogą @GreKa: zadajmy sobie pytanie w niby, którym momencie obie linie się stykają?
A no w żadnym :) wirtz przed podaniem jak i w momencie podania jest na spalonym i to większym niż ta ich śmieszna tolerancja.

Marzag komentarzy: 47573 newsów: 106.01.2026, 16:27

@KapitanJack10 napisał: "Nie ma tam nawet przez chwilę mowy o dośrodkowaniu. W polu karnym jest tłok."
Te 2 zdania się wzajemnie wykluczają. @KapitanJack10 napisał: "Semenyo Idzie za plecy Hincapie, goniony przez Salibę, więc Hincapie nie idzie do środka za Kroupim bo ma za plecami Semenyo."
Za plecami ma Salibę który opiekuje się Semenyo. @KapitanJack10 napisał: "Z pola karnego wybiega Cook i nikt za nim nie idzie."
Cook by nie miał nikogo do podania gdyby Kroupie był kryty, musieliby wycofać piłkę albo spróbować ją przerzucić na skrzydło i stamtąd pewnie by szło dośrodkowanie o ile by nie poruszali się taki sposób piłkarze przed polem karnym że piłkarze Arsenalu by ich nie byli w stanie kryć. @KapitanJack10 napisał: "Natomiast wszyscy zostali w blokach i tylko Hincapie, który zrobił swoją robotę na lewej obronie dostaje burę bo jeszcze nie był przed polem karnym do wybloku."
Hincapie który do krycia miał tylko Kroupiego, odpuścił krycie Kroupiego by w sumie nie wiem co robić, bo ani nie podwajał do końca krycia Traverniera, ani nie poszedł za Krupim, tak sobie stał nie kryjąc nikogo patrząc jak Kroupi który był jego zawodnikiem wybiega do podania Cooka, i dopiero wtedy zaczyna do niego biec. To jest bramka na jego konto.

Gunnerrsaurus komentarzy: 1300306.01.2026, 16:10

@jumanji:

Moim zdaniem jeżeli nie widać perspektyw to to nie jest kryzys, tylko ich normalna forma.
Myślę, że aktualnie Liverpool i City grają po prostu na miarę swoich możliwości, kryzysy to były jak Liverpool przegrał 6 na 7 meczów z rzędu, a City w zeszłym sezonie też miało długą serie bez zwycięstwa. To wtedy były kryzysy, ale obydwa te kluby wyszły na prostą, po prostu już nie są tymi samymi maszynami nie do pokonania co w swoim prime .

Adrian1111 komentarzy: 13906.01.2026, 16:07

Ojojoj obrona Ake Khusanov w City wygląda potężnie, czuję stratę punktów z Brighton

FlameDood komentarzy: 253606.01.2026, 16:06

@Furgunn napisał: "OFICJALNIE: Liam Rosenior nowym menedżerem Chelsea! Kontrakt do 2032 roku!

Ta długość kontraktu xd"

Też właśnie jestem zdziwiony.

Co tak krótko?

Garfield_pl komentarzy: 4154906.01.2026, 16:06

Pep Guardiola on Arsenal:

"So strong. So strong. The last two or three seasons they have been so strong and they are getting stronger and stronger. They are."

GreKa komentarzy: 475706.01.2026, 15:58

@Tomi7 napisał: "Tak, to naprawdę ciekawe, bo do tej pory gwizdali "nie obcięty paznokieć"..."
Dokładnie, ile tych zdjęć bylo, nawet wystający penis decydował. Chyba przepis jako dupochron dla sędziów

ozzy95 komentarzy: 3220 newsów: 106.01.2026, 15:57

@jumanji napisał: "Jak tak się patrzy na wyniki Liverpoolu to można odnieść wrażenie, że powoli wychodzą z kryzysu, gdyż w ostatnich ośmiu ligowych meczach nie doznali porażki, do tego zwycięstwo w Lidze Mistrzów na wyjeździe z Interem.

Jednak ja mam przyjaciela, kibica Liverpoolu i on twierdzi, że kryzys trwa, ba, potrwa cały sezon jeśli nie dłużej, serio tak mówi. Nie widać żadnej poprawy gry, Liverpool gra po prostu słabo. Nawet mówi, że nie widać żadnych perspektyw żeby to się miało zmienić."


wystarczy popatrzeć na kim oni zrobili ten run 8 meczów bez porażki, no i 4 remisy w tym dwa u siebie z Sunderlandem i Leeds, do tego ta dziwna bramka Wirtza z Fulham. Tam chyba nikt nie odetchnął z ulgą jeszcze. Do tego osłabienia przez kontuzje i AFCON.

Furgunn komentarzy: 1273406.01.2026, 15:53

OFICJALNIE: Liam Rosenior nowym menedżerem Chelsea! Kontrakt do 2032 roku!

Ta długość kontraktu xd

jumanji komentarzy: 136506.01.2026, 15:46

Jak tak się patrzy na wyniki Liverpoolu to można odnieść wrażenie, że powoli wychodzą z kryzysu, gdyż w ostatnich ośmiu ligowych meczach nie doznali porażki, do tego zwycięstwo w Lidze Mistrzów na wyjeździe z Interem.

Jednak ja mam przyjaciela, kibica Liverpoolu i on twierdzi, że kryzys trwa, ba, potrwa cały sezon jeśli nie dłużej, serio tak mówi. Nie widać żadnej poprawy gry, Liverpool gra po prostu słabo. Nawet mówi, że nie widać żadnych perspektyw żeby to się miało zmienić.

Tomi7 komentarzy: 52206.01.2026, 15:45

@Matelko napisał: "W sumie trochę dziwne, że Zina tak mało gra w tak słabym Nottingham."
https://www.transfermarkt.pl/oleksandr-zinchenko/leistungsdatendetails/spieler/203853/wettbewerb/GB1/saison/2025
Zerknij sobie, 6 meczów odpadło przez kontuzje, tam dwa następne zapewne też, więc - masz 8 meczów niedostępny. Poza tym to jak na LO to cienko broni, bardzo cienko. A tam pewnie nie grywał odwróconego obrońcy.

Tomi7 komentarzy: 52206.01.2026, 15:41

@GreKa napisał: "Od początku sezonu 2021/22 wszystkie ligi dodały do ​​starej technologii spalonego tolerancję, czyli tzw. „kredyt wątpliwości”, wynoszącą około 5 cm. Oznaczało to, że jeśli obie linie się zetkną, zawodnikowi zostanie przyznany spalony, niezależnie od decyzji podjętej na boisku."
Tak, to naprawdę ciekawe, bo do tej pory gwizdali "nie obcięty paznokieć"...

FabsFAN komentarzy: 25260 newsów: 306.01.2026, 15:31

not the result we wanted but we keep going come on you gunners

GreKa komentarzy: 475706.01.2026, 15:28

Od początku sezonu 2021/22 wszystkie ligi dodały do ​​starej technologii spalonego tolerancję, czyli tzw. „kredyt wątpliwości”, wynoszącą około 5 cm. Oznaczało to, że jeśli obie linie się zetkną, zawodnikowi zostanie przyznany spalony, niezależnie od decyzji podjętej na boisku.

Działo się tak z powodu niedokładności technologicznych, np. dotyczących prawidłowego momentu podania piłki.
Pierwszy raz słyszę...

Matelko komentarzy: 420006.01.2026, 15:26

W sumie trochę dziwne, że Zina tak mało gra w tak słabym Nottingham.

Matelko komentarzy: 420006.01.2026, 15:24

Dzisiaj West Ham może odprawić Edu Gaspara z nowego projektu:)

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady