Declan Rice zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Newcastle

Declan Rice zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Newcastle 18.05.2025, 20:04, Mateusz Kolebuk 1499 komentarzy

Arsenal zakończył sezon na własnym stadionie, pokonując Newcastle United 1:0 dzięki fantastycznemu trafieniu Declana Rice'a. Dzięki temu zwycięstwu Kanonierzy zapewnili sobie miejsce w przyszłorocznej Lidze Mistrzów.

Raya bohaterem pierwszej połowy

Goście z Newcastle przyjechali do Londynu z zamiarem zdobycia trzech punktów, które zagwarantowałyby im powrót do europejskiej elity. Jednak David Raya miał inne plany. Bramkarz Arsenalu popisał się serią znakomitych interwencji, które utrzymały wynik bezbramkowy do przerwy. Już na początku meczu musiał ratować sytuację po błędzie przy wyprowadzeniu piłki, a później kilkakrotnie udowodnił swoją klasę, broniąc strzały m.in. Bruno Guimaraesa i Tino Livramento.

Arsenal próbował odpowiedzieć, ale Nick Pope skutecznie zatrzymał próbę Thomasa Parteya po rzucie rożnym. Mimo to Raya musiał jeszcze raz wykazać się refleksem, broniąc strzały Harveya Barnesa i Dana Burna.

Rice daje zwycięstwo

Po przerwie Arsenal wyszedł na boisko z nową energią i już po dziesięciu minutach objął prowadzenie. Bukayo Saka przejął piłkę od Anthony'ego Gordona, a Martin Odegaard podał do Rice'a. Ten nie zastanawiał się długo i huknął z 20 metrów, nie dając szans Pope'owi. To już dziewiąty gol Rice'a w tym sezonie, który tylko podkreśla jego znakomitą formę.

Kanonierzy nie zwalniali tempa i kontynuowali ataki na bramkę Newcastle. Ben White był bliski podwyższenia wyniku, ale jego strzał minimalnie minął słupek. Dodatkowo kibice mogli cieszyć się z powrotu Kaia Havertza po długiej przerwie spowodowanej kontuzją.

Newcastle próbowało jeszcze wyrównać, ale ich wysiłki nie przyniosły efektu. Joe Willock, były zawodnik Arsenalu, również nie zdołał pokonać bramkarza gości.

Co dalej?

Arsenal zakończy sezon wyjazdowym meczem z Southampton, które już pożegnało się z Premier League. Spotkanie odbędzie się 25 maja na St Mary's Stadium i będzie ostatnim akcentem tej kampanii dla Kanonierów przed letnią przerwą.

Declan RiceNewcastle UnitedRaport pomeczowy autor: Mateusz Kolebuk źrodło: arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
Be4Again komentarzy: 445023.05.2025, 09:29

Historia Batyra to gotowy scenariusz na komedię a`la Kariera Nikodema Dyzmy. Chłop znikąd, powiązany z półświatkiem, z szemranymi znajomościami, były kibol i uczestnik "ustawek" z sprzętem, bez zaplecza politycznego i kompetencjami wystarczającymi na bycie max szefem ochrony w Rossmanie będzie naszym prezydentem. Przecież to jest chore...

Jeszcze ta obrzydliwa historia z wyłudzeniem mieszkania od starszego, schorowanego człowieka... Śliski typ.

Co jeżeli Ci "starzy" znajomi będą mieć haka na naszego prezydenta? Co jeśli się o to upomną? Wystarczy nagranie z takiej ustawki kibicowskiej, na której udział bierze Batyr. To się w głowie nie mieści...

Żeby była jasność, nie głosowałem na Trzaskowskiego, głosowałem na Mentzena. Bo zaraz się zbiegną PiSowscy fanatycy, dla których jak ktoś jest przeciw nim to jest z automatu za Tuskiem.

Przykład Batyra pokazuje, że Kaczyński mógłby wystawić swoją sprzątaczkę na kandydata i ona luźno by miała 30% poparcia...

01.06.2025 wolę chyba zostać w domu niż brać odpowiedzialność, za któregokolwiek z nich.

coooyg11 komentarzy: 415723.05.2025, 09:25

@Mastec30: też o tym myślałem, mega dziwna jest ta sytuacja z odstawieniem młodego, jeżeli to nie jest powiązane z jakąś dyscypliną to Arteta sobie nagrabi niemiłosiernie

coooyg11 komentarzy: 415723.05.2025, 09:19

@aguero10: kozak napadzior, w ostatnich 10 meczach Eintrachtu zapakował 3 bramki, właśnie takiego kalibru napastnik jest nam potrzebny!

adek504 komentarzy: 148523.05.2025, 09:18

@Lysy1111 napisał: "Jasne jeszcze że 3 lata i będzie top.
Nam napastnik potrzebny na teraz."


A czemu uważasz, że Gyokeres jest gotowym produktem na poziom PL, a Sesko już nie jest

Na najwyższym poziomie ligowym obaj mają rozegrane 2 sezony, jasne Szwed ma lepsze liczby, ale liga słabsza, a zespół w którym grał w stosunku do ligi mocniejszy i Sesko też grał zazwyczaj w parze (co może być też na minus bo nie brał całego ciężaru na siebie)

Sesko ma też znacznie większe doświadczenie w LM od Szweda co też jest na plus

Według mnie oboje nie są 100% strzałami na poziom ligi, przy założeniu podobnej ceny to dla mnie wygrywa Słoweniec, bo jest dużo młodszy, a już doświadczenie ma podobne i jego styl bardziej pasuje do nas

Mastec30 komentarzy: 869923.05.2025, 09:12

@coooyg11 napisał: "eżeli ten news z Nwanerim nie jest fejkiem, to chyba nawet najwięksi obrońcy Artety nie będą w stanie znaleźć argumentów na jego obronę , strata takiego talentu to nawet nie strzał w kolano, to strzał od razu w łeb...

Jednak patrząc na to jak wygląda jego sytuacja w klubie po powrocie Saki, jest to bardzo prawdopodobny scenariusz,"


No ode mnie Arteta by dostał czerwoną kartkę jeżeli jedynym powodem odejścia Nwaneriego byłby brak gry ale też ostatnio pomyślałem sobie, że tam się mogło coś zakulisowego odwalić co wpłynęło na te jego minuty. Bo boje się uwierzyć że nasz menago jest tak głupi, żeby po prostu trzymać go na ławce ze względów sportowych

W każdy razie na ten moment dopóki nie dowiemy się że było coś jeszcze zakulisowego to podejście Artety u młodych pokazuje tylko, że moglibyśmy równie dobrze rozwiązać akademię i środki zaoszczędzone dać mu na nowego LO. Przynajmniej młodzi by się nie kisili w rezerwach i może poszliby do klubów którym faktycznie zależy

Mastec30 komentarzy: 869923.05.2025, 09:07

@Lysy1111 napisał: "Jasne jeszcze że 3 lata i będzie top.
Nam napastnik potrzebny na teraz"


Ok ale napisanie po tym, żeby brać Gyokeresa to się jednak trochę wyklucza bo czy on jest jakoś dużo pewniejszy na ten moment ? Dla mnie obaj to podobne ryzyko

nielegalny komentarzy: 64023.05.2025, 09:07

@coooyg11: Pozostają mecze pucharowe, rotacja itd. Żeby mieć zapewnioną regularną grę musiałby iśc do jakiegoś ligowego średniaka, jakieś united np. W wielu klubach na prawej mają dobrych zawodników.
Szkoda, zę nie dostał więcej minut na pozycji z młodzików, tym bardziej przy słabszej dyspozycji Ode.

aguero10 komentarzy: 866123.05.2025, 09:02

Hugo Ekitike to będzie nasza nowa 9.

coooyg11 komentarzy: 415723.05.2025, 09:01

Jeżeli ten news z Nwanerim nie jest fejkiem, to chyba nawet najwięksi obrońcy Artety nie będą w stanie znaleźć argumentów na jego obronę , strata takiego talentu to nawet nie strzał w kolano, to strzał od razu w łeb...

Jednak patrząc na to jak wygląda jego sytuacja w klubie po powrocie Saki, jest to bardzo prawdopodobny scenariusz, Saka zabetonuje pozycję PS i jak będzie grał od deski do deski to młody nie będzie wąchać murawy

adek504 komentarzy: 148523.05.2025, 09:01

@Lysy1111 napisał: "kolejne multi konto
Ten sam mędrzec w dwóch postaciach hahahaha"


Czyli po prostu odkryłes, że w konglomeracie multikontowym jest też Tomi

Z losnumerosem rozpracujecie całą szajkę!

Lysy1111 komentarzy: 71323.05.2025, 09:01

@Mastec30 napisał: "Za Sesko przemawia też fakt że jest młody i potencja"

Jasne jeszcze że 3 lata i będzie top.
Nam napastnik potrzebny na teraz.

Mastec30 komentarzy: 869923.05.2025, 08:57

@artur759 napisał: "Uważam jednak, że zakładanie, że Gyokeres jest gwarancją goli a Sesko ma tylko potencjał może być niepoprawne. Liczby Słoweńca nie są takie złe, a Arteta ma ewidentnie na niego pomysł. Do tego w Lipsku grali na dwóch napastników, więc gdy będzie jedynym N to może mieć więcej okazji."

Odnośnie Sesko też poruszyłbym inną kwestię. Obecny sezon Lipska jest dużo gorszy niż poprzedni co zaowocowało zwolnieniem trenera nawet. Tam praktycznie każdy grał gorzej. Lipsk miał 14 punktów mniej i ponad 20 goli mniej strzelonych. Do tego kompromitacja w LM. Ciężko jest robić w takich okoliczności rekordy liczbowe zwłaszcza będąc jeszcze młodym zawodnikiem. A mimo to zrobił 21 +6 w sezonie co uznałbym za dość dobry wynik. Do tego warunki fizyczne, siła, szybkość, wysoka skuteczność na co wskazuje xG z sezonów z Bundesligi. To nie jest drugi Havertz i tu się wiele rzeczy zgadza. W lepszym bardziej poukładanym środowisku powinien odpalić na wyższym poziomie. Za Sesko przemawia też fakt że jest młody i potencjał na rozwój ewentualnie późniejszą sprzedaż jest dużo większy.

Nie twierdze że Gyokeres nie odpali bo też może odpalić ale jednak trzeba przy nim pamiętać że on grał w dużo mniej wymagającej lidze. Drużyna była topowa i grała stricte ofensywnie do tego wykonał 18 karnych w tym sezonie. Nie pisze o tym, żeby mu umniejszać ale dlatego, że u nas po prostu karne będzie miał Saka więc nawet jak nam przydzielą 50 karnych to Gyokeres wielu z nich raczej nie wykona więc zostają mu gole z gry.

Wybór między nim a Sesko wcale nie jest taki łatwy i jednoznaczny

Lysy1111 komentarzy: 71323.05.2025, 08:49

@Tomi7 napisał: "@adek504 napisał: "Ja jestem zwolennikiem rozłożenia goli po zawodnikach, poprzedni sezon pokazał że da się to zrobić i można załadować dużo bramek bez jednego wyraźnego super strzelca"

Rozumiem, po części się nawet zgadzam. Sezon 22/23 też to pokazał. Mimo wszystko uważam, że musi być chociaż jeden zawodnik, który będzie ładować ponad 20 goli i najlepiej taka 9, która potrafi kończyć. Nie mamy zawodników, którzy potrafią sezon w sezon strzelać te gole."
@adek504 napisał: "@Tomi7 napisał: "potrzebujemy killera. Musiałby Saka, Martinelli i Ode ładować po minimum 15 goli to wtedy rzeczywiście w pełni bym się zgodził. Niestety, ale nawet Saka chyba nie będzie takim super strzelcem, który będzie ładować po 20 goli w lidze."

Ja jestem zwolennikiem rozłożenia goli po zawodnikach, poprzedni sezon pokazał że da się to zrobić i można załadować dużo bramek bez jednego wyraźnego super strzelca

Zresztą nawet takie City potrafiło zdobywać mistrza gdzie najlepszy strzelec miał 13 goli, a drugi 10"
@adek504 napisał: "@Tomi7 napisał: "szczerze mówiąc trochę też, ale pod tym względem chyba również Haaland ogranicza City"

City najpierw też musiało się nauczyć grać z Haalandem, no i to jest napastnik który jest idealny jak idzie zespołowi
Jak oglądałem w tym sezonie City które miało problem z kreacja to wydawało się, że grają w 10, bo Haaland nic nie był w stanie dać w kreacji, a reszta drużyny nie dostarczała mu piłek

Może to wynika z mojego patrzenia na zespół i piłkę nożną , ale wolę jak napastnik potrafi coś więcej oprócz dołożenia nogi"
@Tomi7 napisał: "@adek504 napisał: "nie czuje Szweda w naszej taktyce"

Ja szczerze mówiąc trochę też, ale pod tym względem chyba również Haaland ogranicza City. Szwed ma ładować gole, a nie robić wszystko poza golami jak Havertz czy Jesus. Mimo wszystko bardziej jestem za Szwedem."
@adek504 napisał: "@Tomi7 napisał: "szczerze mówiąc trochę też, ale pod tym względem chyba również Haaland ogranicza City"

City najpierw też musiało się nauczyć grać z Haalandem, no i to jest napastnik który jest idealny jak idzie zespołowi
Jak oglądałem w tym sezonie City które miało problem z kreacja to wydawało się, że grają w 10, bo Haaland nic nie był w stanie dać w kreacji, a reszta drużyny nie dostarczała mu piłek

Może to wynika z mojego patrzenia na zespół i piłkę nożną , ale wolę jak napastnik potrafi coś więcej oprócz dołożenia nogi"


Okryłem kolejne multi konto
Ten sam mędrzec w dwóch postaciach hahahaha

Bardock88 komentarzy: 9123.05.2025, 08:48

Ja osobiście nie jestem do Sesko przekonany, zresztą w zimie jakoś nie pałał entuzjazme żeby trafić do Arsenalu.

A wydaje mi się, że nam jest jednak potrzebna typowa 9-tka, która przydupi czasem się nie zastanawiając. Patrząc również na to co robi Gyokeres w lidze portugalskiej to w małe przestrzenie też umie. Przydatna rzecz w Premier League.
No nie wiem, ja jestem fanem tego transferu i uważam go za absolutny priorytet.

artur759 komentarzy: 83123.05.2025, 08:37

Jeszcze taka ciekawostka:
- Gyokeres: 23/24 - 24 gole z gry w lidze na 2900 minut, 24/25 - 27g na 2800 minut
-Nunez: 21/22 - 22 gole z gry na 2000 minut

Co by nie mówić to Nunez w portugalskiej sprawował się podobnie albo nawet delikatnie lepiej niż Gyokeres.

Nie chcę mówić, że Szwed obije się od PL, absolutnie nie, ponieważ po pierwsze przypadek przypadkowi nie równy, a po drugie Nunez odbił się głównie psychicznie, bo motorycznie dawał radę i potrafił dochodzić do masy sytuacji, które potem partolił.

Uważam jednak, że zakładanie, że Gyokeres jest gwarancją goli a Sesko ma tylko potencjał może być niepoprawne. Liczby Słoweńca nie są takie złe, a Arteta ma ewidentnie na niego pomysł. Do tego w Lipsku grali na dwóch napastników, więc gdy będzie jedynym N to może mieć więcej okazji.

Oba transfery niosą za sobą ryzyko - zresztą w sumie jak zazwyczaj. Przyjdzie Gyokeres to będę się cieszył i mu kibicował, a deal uznam za spoko, bo cena jest okazyjna.

Sesko budzi u mnie jednak większą ekscytację i to nie w perspektywie długoterminowej, ale już teraz - ja tu widzę silniejszego Isaka z lepszym zdrowiem.

thegunner4life komentarzy: 952323.05.2025, 08:35

@ArsenalChampion:
Ja nie nie jestem multikontem!

aguero10 komentarzy: 866123.05.2025, 08:34

@kamo99111:

Gdyby nie kontuzje to MLS też by nie powąchał murawy . Ethanowi też się nie dziwię rozczarowania . Fakt jest jeszcze młody i ma czas ale jak patrzysz kiedy koledzy z drużyną grają za nazwisko to irytuje .

kamo99111 komentarzy: 777623.05.2025, 08:30

A tak apropos.... widzę na stronce pojawił się news, że przyszłość Ethana Nwaneriego w Arsenalu jest niepewna. Czyli generalnie poraz kolejny brawo Arteta, brawo Arsenal. Zrazić jednego z najzdolniejszych wychowanków do podpisania nowego kontraktu to mistrzostwo świata po prostu. A potem będziemy szukać na rynku zawodnikow po 100 milionów, a pod nosem mieliśmy za darmo. Wystarczyło dać kilka szans wiecej. Ale po co? Przecież lepiej wystawiać zawodnikow bez formy.

kamo99111 komentarzy: 777623.05.2025, 08:28

Ja jestem multikontem samego siebie.

artur759 komentarzy: 83123.05.2025, 08:21

@XandeR napisał: "Przepraszam bardzo, na co nam Sesko skoro mamy Havertza? przeciez to sa niemal klony. Jestesmy na maksa przewidywalni bo nie mamy pilkarzy takich jak Gyokeres, ktory czasem na pierwszym miejscu postawi spuszczenie glowy i po porstu jepniecie na pale, a nie wiecznie szuka podania, jak Sesko, Kai, jesus, tross, martinelli. Victor znacznie lepszy."

Ale czy Sesko to klon Havertza? W sensie serio się pytam, bo RB Lipska nie oglądałem za często, tylko bardziej bazuje na jakiś artykułach i kompilacjach.

Z tego co widziałem to po pierwsze Sesko jest znaczne dynamiczniejszy od Havertza a po drugie ma kopyto w nodze i świetny strzał z dystansu. Za to na pewno nie jest tak dobry w ustawianiu się i znajdowaniu pustych przestrzeni jak Niemiec - główny atut Niemca obok gry głową i pracy w pressingu.

Szczerze mówiąc to wydaje mi się, że jedyne co ich łączy to wzrost w okolicach 195 i dobra gra głową

artur759 komentarzy: 83123.05.2025, 08:16

Nigdy nie zrozumiem ludzi, którzy narzekają na Jesusa a chcieliby Alvareza.

Furgunn komentarzy: 1153623.05.2025, 08:11

@ArsenalChampion napisał: "To kto jest multikontem kogo?"

Pomidor :]

ArsenalChampion komentarzy: 890223.05.2025, 07:52

To kto jest multikontem kogo?

adek504 komentarzy: 148523.05.2025, 07:30

@Artetaballer napisał: "Też jestem za Sesko natomiast kilka rzeczy pasuje sprostować. Gyokeres w drybilingu na małej przestrzeni jest świetny - w tym aspekcie sprawdza się o wiele lepiej niż Sesko."

Oczywiście moja ocena może być mylna, bo biorę ja na podstawie przejrzanych kompilacji, ale na nich Gyokeres nie zrobił żadnego dryblingu na małej przestrzeni tylko same wypuszczenia piłki, co u nas w tym tłoku nie przejdzie
Nie widzę żeby też trzymał piłkę krótko przy nodze

Natomiast Sesko odwrotnie, piłka mu się klei nogi i pomimo swojego wzrostu potrafi nieźle zakręcić na małej przestrzeni

@Artetaballer napisał: "Slowenca można porównać do "dynamicznego" Giroud z lepszym dryblingiem, a słabszą techniką użytkową. To nowoczesny typ napastnika ala Halland / Vlahovic / Darwin Nunez."

Właśnie ja bym powiedział odwrotnie, Gyokeres to taki typ jak Haaland, a Sesko tak jak mówiłem to połączenie Havertza z Jesusem według mnie

Garfield_pl komentarzy: 3677723.05.2025, 06:44

Man United third top loser on New York Stock Exchange today. Down 8.6% at $13.29. INEOS paid $33 a share for its stake. Shares almost halved in value since they were $26.23 in 2023 when Qataris tried to buy United. INEOS deal valued club at £4bn. Market cap now £1.7bn

Efekt gry w LE i przegranego finału;) no a dodatkowo jeszcze ostatnich lat coraz gorszych wynikowo. Jeszcze muły realnie włącza się do walki o utrzymanie co sezon ;)

henry1996 komentarzy: 145423.05.2025, 02:46

@Nicsienieda: i bardzo ***** dobrze

Nicsienieda komentarzy: 1752 newsów: 123.05.2025, 02:44

BBC wylicza, że przegrana w finale to strata 100 mln funtów dla United.

henry1996 komentarzy: 145423.05.2025, 02:33

Ogolnie, to byl juz taki jeden, chyba danielosik siw nazywal. A jego los przestrogą

henry1996 komentarzy: 145423.05.2025, 02:33

@Moczyknur: zaraz Ty tez bedziesz w spisku

henry1996 komentarzy: 145423.05.2025, 02:31

@GreKa: panowie, wybaczcie, zapomnialem, ze biorę udzial w spisku.... Ale takie byly ustalenia, zeby nikomu nie mowic :D

XandeR komentarzy: 1037623.05.2025, 01:50

Przepraszam bardzo, na co nam Sesko skoro mamy Havertza? przeciez to sa niemal klony. Jestesmy na maksa przewidywalni bo nie mamy pilkarzy takich jak Gyokeres, ktory czasem na pierwszym miejscu postawi spuszczenie glowy i po porstu jepniecie na pale, a nie wiecznie szuka podania, jak Sesko, Kai, jesus, tross, martinelli. Victor znacznie lepszy.

artur759 komentarzy: 83123.05.2025, 01:14

@Artetaballer napisał: "Natomiast jeśli mamy do wyboru Sesko albo dopłacić trochę i pozyskać Juliana Alvareza, to dwa razy zastanowiłbym się kogo kupić. W naszym ustawieniu Argentyńczyk może być wybitnie bramkostrzelny...

Tylko wtedy rolę odrywającego przejmuje zawodnik na pozycji 8 - Rice / Havertz, a Ode będzie grał głębiej"


Cenię Alvareza, ale u nas 9 jest odpowiedzialna za wygrywanie górnych piłek, a Argentyńczyk ma 1,7. 8 nie da rady w tym aspekcie całkowicie zastąpić napastnika.

Alvarez to też nie jest przykład bramkostrzelnego napastnika. W tym sezonie w la lidze z gry (bez karnych) miał 13 goli w 36 meczach w słabszej la lidze...

Artetaballer komentarzy: 15823.05.2025, 00:33

@adek504 napisał: "Tak sobie ogladam i Sesko i Gyokeresa i nie czuje Szweda w naszej taktyce

Jego większość goli opiera się na wypuszczeniu piłki, odskoku na pierwszych metrach i strzale, jest w tym bardzo dobry, ale czy u nas będzie na takie coś miejsce?
Większość meczu przeciwnik jest cofnięty głęboko i w polu karnym nie ma gdzie myszy wcisnąć, a co dopiero wypuścić piłki na kilka metrów
Nie widzę też, żeby potrafił grać na małej przestrzeni, a jego drybling właśnie opiera się na wypuszczaniu piłki, nie widać tam kunsztu technicznego

Natomiast Sesko wydaje się połączeniem Jesusa z Havertzem, tzn dobrze zbudowany, ktoś na kim można zawiesić ataku, ale jednocześnie dynamiczny, ma dobry drybling i potrafi odnaleźć się w gąszczu, plus względem dwóch wymienionych piłkarzy ma też dużo lepsze uderzenie"

Też jestem za Sesko natomiast kilka rzeczy pasuje sprostować. Gyokeres w drybilingu na małej przestrzeni jest świetny - w tym aspekcie sprawdza się o wiele lepiej niż Sesko.

Słoweńca można porównać do "dynamicznego" Giroud z lepszym dryblingiem, a słabszą techniką użytkową. To nowoczesny typ napastnika ala Halland / Vlahovic / Darwin Nunez.

Natomiast jeśli mamy do wyboru Sesko albo dopłacić trochę i pozyskać Juliana Alvareza, to dwa razy zastanowiłbym się kogo kupić. W naszym ustawieniu Argentyńczyk może być wybitnie bramkostrzelny...

Tylko wtedy rolę odrywającego przejmuje zawodnik na pozycji 8 - Rice / Havertz, a Ode będzie grał głębiej

DyktatorArsene komentarzy: 267823.05.2025, 00:10

Strzela głową jak Havertz nogami

pablofan komentarzy: 524422.05.2025, 23:56

@Tomi7: faktycznie kiepsko to wygląda xD może dlatego MA się co do niego waha;p

DyktatorArsene komentarzy: 267822.05.2025, 23:07

@Tomi7:
Nie po to trenujemy stałe fragmenty z Joverem, żeby go nie nauczyć :P U nas będzie dostawał o wiele lepsze dośrodkowania. Martwić się nie ma czym bo to nie jest napastnik co czeka na podania tylko sam kreuje sytuacje. Absolutnie zero zmartwienia pod tym względem.

Tomi7 komentarzy: 2422.05.2025, 22:57

Co do Gyökeresa to wyskoczył mi filmik pokazujący jego strzały głową czyli jego pięta achillesowa:
https://youtu.be/gnEMAtb6z6U?si=7KW_UQ_owQrGPgqi
Dodam, że mnie to trochę martwi, bo często wciągamy drużynę w niemal własne pole karne i gramy długą piłkę i może być, że nie będzie nikogo z przodu do kogo można zagrać wysoką i długą piłkę, bo tak jak kiepsko strzela tak i kiepsko walczy w powietrzu do odegrania.

GreKa komentarzy: 423722.05.2025, 22:43

@losdetektywos

Garfield_pl komentarzy: 3677722.05.2025, 22:43

@adek504 napisał: "Może to AI już tak się wymknęła spod kontroli nad naszymi multikontami, że nie ogarnia co się dzieje i przestaje stwarzać pozory że to kilka różnych kont"
Całkiem możliwe, może to już początek buntu maszyn, a my dalej bez trofeum:/

Garfield_pl komentarzy: 3677722.05.2025, 22:41

@thegunner4life napisał: "Szkoda mi troche ze jestes multikontem. Lubilem czasamj z Toba pogadac."
Lubiłeś z nami, no cóż, wydało się... gdzieś zgubiłem czujność, i nawet jako admin, nie udało mi się przechytrzyć losnumerosa :/

Garfield_pl komentarzy: 3677722.05.2025, 22:40

@losnumeros napisał: "Masz rację że piszesz o sobie. Mam nadzieję że zdejmie Tobie te różowe okulary i pokaże realny świat. Zapewne już przed lustrem ćwiczyłes wypowiedzi żeby dobrze przygotować się przed swoim idolem Mikelem"
Zdecydowanie sugeruje tobie delikatnie, że potrzebujesz pomocy:)

sebastix11 komentarzy: 627122.05.2025, 22:35

multiwersum kurła

Bartek_ komentarzy: 170022.05.2025, 22:31

multikontonierzy.com

GreKa komentarzy: 423722.05.2025, 22:31

Teoria multikont @Nicsienieda: @adek504: @henry1996: @Garfield_pl jest tak mocna jak to, że Ziemia jest płaska

Tomi7 komentarzy: 2422.05.2025, 22:30

@adek504 napisał: "Ja jestem zwolennikiem rozłożenia goli po zawodnikach, poprzedni sezon pokazał że da się to zrobić i można załadować dużo bramek bez jednego wyraźnego super strzelca"
Rozumiem, po części się nawet zgadzam. Sezon 22/23 też to pokazał. Mimo wszystko uważam, że musi być chociaż jeden zawodnik, który będzie ładować ponad 20 goli i najlepiej taka 9, która potrafi kończyć. Nie mamy zawodników, którzy potrafią sezon w sezon strzelać te gole.

adek504 komentarzy: 148522.05.2025, 22:29

@Garfield_pl napisał: "Chyba czas na rekonstrukcje tej farmy, bo za duży chaos się robi, i już nie wiem kto którym kontem zarządza.... :/"

Może to AI już tak się wymknęła spod kontroli nad naszymi multikontami, że nie ogarnia co się dzieje i przestaje stwarzać pozory że to kilka różnych kont

losnumeros komentarzy: 1541922.05.2025, 22:29

@Garfield_pl napisał: "ale czas do specjalisty chyba..."

Masz rację że piszesz o sobie. Mam nadzieję że zdejmie Tobie te różowe okulary i pokaże realny świat. Zapewne już przed lustrem ćwiczyłes wypowiedzi żeby dobrze przygotować się przed swoim idolem Mikelem.

GreKa komentarzy: 423722.05.2025, 22:28

Dobra , od dzisiaj tylko siedzę na R700

thegunner4life komentarzy: 952322.05.2025, 22:28

@Garfield_pl:
Szkoda mi troche ze jestes multikontem. Lubilem czasamj z Toba pogadac.

Garfield_pl komentarzy: 3677722.05.2025, 22:27

@GreKa napisał: "Jeszcze moje konto jest multi"
Chyba czas na rekonstrukcje tej farmy, bo za duży chaos się robi, i już nie wiem kto którym kontem zarządza.... :/

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady