Declan Rice zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Newcastle

Declan Rice zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Newcastle 18.05.2025, 20:04, Mateusz Kolebuk 1209 komentarzy

Arsenal zakończył sezon na własnym stadionie, pokonując Newcastle United 1:0 dzięki fantastycznemu trafieniu Declana Rice'a. Dzięki temu zwycięstwu Kanonierzy zapewnili sobie miejsce w przyszłorocznej Lidze Mistrzów.

Raya bohaterem pierwszej połowy

Goście z Newcastle przyjechali do Londynu z zamiarem zdobycia trzech punktów, które zagwarantowałyby im powrót do europejskiej elity. Jednak David Raya miał inne plany. Bramkarz Arsenalu popisał się serią znakomitych interwencji, które utrzymały wynik bezbramkowy do przerwy. Już na początku meczu musiał ratować sytuację po błędzie przy wyprowadzeniu piłki, a później kilkakrotnie udowodnił swoją klasę, broniąc strzały m.in. Bruno Guimaraesa i Tino Livramento.

Arsenal próbował odpowiedzieć, ale Nick Pope skutecznie zatrzymał próbę Thomasa Parteya po rzucie rożnym. Mimo to Raya musiał jeszcze raz wykazać się refleksem, broniąc strzały Harveya Barnesa i Dana Burna.

Rice daje zwycięstwo

Po przerwie Arsenal wyszedł na boisko z nową energią i już po dziesięciu minutach objął prowadzenie. Bukayo Saka przejął piłkę od Anthony'ego Gordona, a Martin Odegaard podał do Rice'a. Ten nie zastanawiał się długo i huknął z 20 metrów, nie dając szans Pope'owi. To już dziewiąty gol Rice'a w tym sezonie, który tylko podkreśla jego znakomitą formę.

Kanonierzy nie zwalniali tempa i kontynuowali ataki na bramkę Newcastle. Ben White był bliski podwyższenia wyniku, ale jego strzał minimalnie minął słupek. Dodatkowo kibice mogli cieszyć się z powrotu Kaia Havertza po długiej przerwie spowodowanej kontuzją.

Newcastle próbowało jeszcze wyrównać, ale ich wysiłki nie przyniosły efektu. Joe Willock, były zawodnik Arsenalu, również nie zdołał pokonać bramkarza gości.

Co dalej?

Arsenal zakończy sezon wyjazdowym meczem z Southampton, które już pożegnało się z Premier League. Spotkanie odbędzie się 25 maja na St Mary's Stadium i będzie ostatnim akcentem tej kampanii dla Kanonierów przed letnią przerwą.

Declan RiceNewcastle UnitedRaport pomeczowy autor: Mateusz Kolebuk źrodło: arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
timiiiii komentarzy: 239022.05.2025, 10:15

@adek504 napisał: "W drugą stronę też to można odwrócić"

Mozna. I to TEZ jest gadanie potluczonego. W koncu przyznales ze jednak to co piszesz jest oderwane od rzeczywistosci. Nawet pewnie nie wiedziales kiedy ;)

Zaraz pewnie napiszesz ze ja krzycze na kazdym kroku "zwolnic, wyrzucic", co jest oczywista nie prawda. Bo dla takich jak Ty istnieja tylko dwa kolory, czarny i bialy i nic poza tym. To jest wlasnie problem wspolczesnego swiata. Daliscie sie wciagnac jak dzieci w te wojenki i slepo wierzycie tylko w jedna prawde.

Olczyck komentarzy: 148722.05.2025, 10:05

@Womanizer: chyba mial warunek że jak wygra to zostaje a jak przegra to dowidzenia

adek504 komentarzy: 146222.05.2025, 10:02

@Mastec30 napisał: "Gość nie ogarniał jak zarządzać meczem. Nie potrafił zrozumieć że spuszczenie nogi z gazu chociaż na chwile nie oznacza że porzucił swoją filozofię. Prezentował naiwne podejście."

Co ciekawe w LE Postecoglu odszedł od swojej filozofii, widać to chociażby po finale, w którym zagrali pragmatycznie i defensywnie, może jednak czegoś się nauczył i w przyszłej pracy mu to pomoże

mruw komentarzy: 422722.05.2025, 10:00

@Womanizer: jak do zwolnienia? Niech zostanie jak najdłużej :)

adek504 komentarzy: 146222.05.2025, 10:00

@timiiiii napisał: "To pokazuje jak to wszystko jest skomplikowane i ze pisanie ze jest progres i on na pewno da mistrzostwo to zwykle zyczeniowe myslenie"

W drugą stronę też to można odwrócić, zdobył trofeum a wydaje się że w tym klubie są zgliszcza na linii trener piłkarze i pomimo sukcesu nic dobrego nie wyniknie z tego, że on zostanie

Przenosząc to na naszą sytuację, zarząd pewnie wnikliwie analizuje jak wygląda sytuacja w klubie i pomimo braku trofeów dalej widać chemię między trenerem a piłkarzami, więc daje to powody do optymizmu, że uda zdobyć się to trofeum

Adi17 komentarzy: 369222.05.2025, 09:57

@Mastec30 napisał: "BREAKING: Real Madrid would demand around €80M for Rodrygo this summer.
@La_SER

Za 80 mln Euro to brać bez negocjacji. Cena kosmos patrząc na to, że przeciętny skrzydłowy z PL by kosztował podobne pieniądze jak nie większe"


Jeśli taka będzie cena to brać bez wahania. IMO najlepsza opcja dostępna na ten moment dla Arsenalu. Gość zagra na obu skrzydłach i na 10 od bidy.

Womanizer komentarzy: 1032522.05.2025, 09:55

Big Ange jak dla mnie do zwolnienia. Wygrał finał ale jak? 27% posiadania i jeden celny strzał na farcie.

Finał tylko pokazał że ta padlina cały sezon to nie jest przypadek. A po prostu nie ma pomysłu na ten zespół już od wiosny 2024.
Ten puchar będzie jak Fa Cup Ten Haga. Zostawili go i w październiku chłop do zwolnienia bo siedział na 14 miejscu.

Mastec30 komentarzy: 868322.05.2025, 09:53

BREAKING: Real Madrid would demand around €80M for Rodrygo this summer.
@La_SER

Za 80 mln Euro to brać bez negocjacji. Cena kosmos patrząc na to, że przeciętny skrzydłowy z PL by kosztował podobne pieniądze jak nie większe

Mastec30 komentarzy: 868322.05.2025, 09:41

@timiiiii napisał: "Swoja droga - Totki to dopiero maja ciekawa sytuacje. Co teraz zrobic? Gosc zdobyl trofeum, a liga wyglada jak wyglada."

Ange jest do zwolnienia od kilku miesięcy. LE trochę mu osłodzi życie i pewnie zapewni jakąś w miare solidną robotę po Tottenhamie ale to nie zmienia faktu, że pozycja w lidze to jego wina. Fajnie potrafiła grać drużyna jak każdy był zdrowy i w formie ale liczba kontuzji (i od dłuższego czasu eksperci to podejrzewają) jest winą stylu gry trenera. Ciągle wysoko ustawiona obronia, ciągle gra na wysokiej intensywności obojętnie czy Tottenham gonił wynik, czy wygrywal 4-0. I potem dziwnym trafem mnóstwo kontuzji mięśniowych. Gość nie ogarniał jak zarządzać meczem. Nie potrafił zrozumieć że spuszczenie nogi z gazu chociaż na chwile nie oznacza że porzucił swoją filozofię. Prezentował naiwne podejście. I sam jest sobie winny bo Tottenham ma moim zdaniem mocną kadrę i przy zdrowych zawodnikach mogliby nawet o top3 powalczyć

Be4Again komentarzy: 444722.05.2025, 09:36

@Trempa: To jest dramat co się dzieje w Memchesterze, wydać tyle na transfery i grać takich piach od tylu sezonów? Masakra... Nie wiem czy nie wyszliby na tym lepiej jakby te 5 lat temu postawili na młodzież z akademii, jak swego czasu zrobił to SAF i oparł budowę zespołu na Giggsie, Scholsie, braciach Neville, Becksie i Keanie. Potem dokładał młodych perspektywicznych zawodników jak CR7, Rooney, Tevez czy Nani. Najsilniejsi byli jak o sile zespołu stanowili wychowankowie lub młodzi zawodnicy, którzy wchodzili na top poziom w tym klubie, a nie "gotowe gwiazdy" za ogromne sumy, którzy bardziej przypominają najemników niż zdeterminowanych zawodników.

Nie ma w tym sporcie dróg na skróty.

1886gunner1886 komentarzy: 200822.05.2025, 09:36

@Barney: sporo się mówi o Delapie. Nie mają też drugiego GK, pewnie kogoś na skrzydło/napad będą chcieli siągnąć i na środek pomocy

Mastec30 komentarzy: 868322.05.2025, 09:35

@Trempa napisał: "4 Tottenham Hotspur €984.25m
5 Arsenal FC €944.60m"


Czyli 40 mln więcej i mielibyśmy puchar :D Wystarczyło tego napastnika rok temu sprowadzić

timiiiii komentarzy: 239022.05.2025, 09:35

"Tottenham stał się pierwszą drużyną w historii europejskich pucharów, która wygrała finał bez oddania celnego strzału na bramkę."

Wiec to jest ta ofensywna pilka Postecoglou.

Swoja droga - Totki to dopiero maja ciekawa sytuacje. Co teraz zrobic? Gosc zdobyl trofeum, a liga wyglada jak wyglada. Czy pilkarze teraz uwierza ze moga grac lepiej? Czy szatnia znowu uwierzy w trenera? Czy moze jednak tam jest juz taki syf ze czas na zmiane, a Ange wyglada w wywiadach jak wyglada nie bez powodu? To pokazuje jak to wszystko jest skomplikowane i ze pisanie ze jest progres i on na pewno da mistrzostwo to zwykle zyczeniowe myslenie.

Trempa (redaktor) komentarzy: 1394 newsów: 26922.05.2025, 09:31

@grzegorz1211 napisał: "prezes Levy dalej będzie sknerzył grosza"
Wydatki klubów na transfery za ostatnie 5 sezonów:

Expenditure

1 Chelsea FC €1.78bn
2 Manchester United €1.16bn
3 Manchester City €1.14bn
4 Tottenham Hotspur €984.25m
5 Arsenal FC €944.60m

Barney komentarzy: 2338922.05.2025, 09:27

@1886gunner1886:

A kogo biora oproc brazola?

Bardock88 komentarzy: 8622.05.2025, 09:24

@veron: No zgadza się, swego czasu w LE pojawiały się raczej uznane marki typu Milan czy Barca, po zmianie zasad jest jednak trochę inna inszość.

Bardock88 komentarzy: 8622.05.2025, 09:23

@grzegorz1211: Z tym sknerzeniem groszem to się nawet uśmiechnąłem bo pomyślałem - ciekawe ile Kroenke wybecaluje tego lata :P

1886gunner1886 komentarzy: 200822.05.2025, 09:21

Ktoś się orientuje jak wygląda sytuacja United w FFP? Co roku kupują kogoś drogiego, ze sprzedaży zysków brak, za wyniki zysków brak, a tu już kolejny drogi transfer na horyzoncie - Cuhna

veron komentarzy: 467922.05.2025, 09:16

wiadomo każda wygrana się liczy i nikt nie będzie w przyszłości patrzył jak to zostało osiągnięte ale nie umniejszając im to jest to pierwsza edycja LE, w której do fazy pucharowej nie spadają drużyny z 3 miejsc w grupach LM i to też było widać po rywalach kurczaków

Qarabag
Ferencvaros
Elfsborg
Hoffenheim
Alkmaar
Frankfurt
Bodo/Glimt
Man United

petroniusz7 komentarzy: 1688 newsów: 222.05.2025, 09:13

@grzegorz1211: Zgadzam się całkowicie.

grzegorz1211 komentarzy: 1046022.05.2025, 09:11

A ja powiem że to lepiej że wygrały koguty niż MU, bo ten puchar jest mniej ważny niż gra w LM. Bo to są pieniądze i MU mogło by dostać pozytywnego kopa, sięgnąć głębiej do kieszeni i wrócić do czołówki. A tak niech siedzą pod butem rzeczywistości, a koguty to koguty zawsze będą średniakiem, prezes Levy dalej będzie sknerzył grosza i będą walczyć o LE czy Puchar Ligi

petroniusz7 komentarzy: 1688 newsów: 222.05.2025, 09:04

Ciekawa konwersacja. Myślę, że teraz Tottki nas wyprzedzają, jeśli chodzi o Europę, i to tyle. Krajowo? Niszczymy ich. Tylko udowodnijmy to w końcu Mistrzostwem!

Bardock88 komentarzy: 8622.05.2025, 09:04

Dobra wygrały to wygrały Kurczaki, graty dla nich. Mają Puchar, spoko, nie spuszczam się jakoś nad tym - czekam na kolejny sezon z nadzieją.

Mnie teraz interesują tylko i wyłącznie transfery więc zwycięstwo KFC w kontekście tranferu Gyokeresa mnie relatywnie cieszy.

Tak samo bardzo jestem ciekaw czy starczy Bercie paliwa i funduszy na zaklepanie tego Rodrygo. Albo Leao.

Mastec30 komentarzy: 868322.05.2025, 08:56

@miki9971 napisał: "Za tydzień nikt już o tym nie będzie pamiętał, nawet Tottenham."

Bo o naszym 2 miejscu w lidze ktoś będzie pamiętam latami, dekadami

miki9971 komentarzy: 7675 newsów: 222.05.2025, 08:36

Nie, żeby coś... Ja rozumiem, że czasem można napisać - Tottenham to dziady! Tottenham to skurczybyki!

Ale jak czytam w necie (tutaj z resztą też) ten wysyp wiadomości - że ło Jezu Tottenham z pucharem, hańba, wstyd dla Arsenalu, a jeszcze większy dla United, chamy odmieniły historie po tylu latach, jak tak można, s*********, United jeszcze większe śmiecie, że przegrali w tym finale.

No muszę przyznać, że bojówka Arsenalu w internecie jest jedną z mocniejszych na świecie, o ile nie najmocniejszą.

Wygrali, no i ok, niech mają. Spośród wszystkich średniaków Europejskich byli najlepsi. Za tydzień nikt już o tym nie będzie pamiętał, nawet Tottenham.

Mastec30 komentarzy: 868322.05.2025, 08:22

Gratulacje dla Ange i Tottenhamu. Należy im się niech mają swoje 5 min. A dla nas ten sezon to zimny prysznic bo puchary zdobywali nawet tacy z 2 połowy tabeli jak CP i Spurs bez tworzenia wymówek. My tymczasem przez 5 lat zawsze jakąś mamy. Trzeba to w przyszłym roku zmienić

Mastec30 komentarzy: 868322.05.2025, 08:18

@Szogun napisał: "Dla tych co nie pamiętają historii Arsenal wygrał Europejskie trofeum Puchar Miast Targowych (ang. Inter-Cities Fairs Cup) – europejskie klubowe rozgrywki piłkarskie chyba w 65 roku. Odpowiednik LE wtedy."

Arsenal wygrał też puchar zdobywców pucharów w latach 90. Co nic nam nie zmienia bo Tottenham do wcześniej wygranych 2 Pucharów UEFA dorzucił teraz LE więc na arenie Europejskiej wygrali od nas więcej

adek504 komentarzy: 146222.05.2025, 08:18

@Szogun napisał: "Dla tych co nie pamiętają historii Arsenal wygrał Europejskie trofeum Puchar Miast Targowych (ang. Inter-Cities Fairs Cup) – europejskie klubowe rozgrywki piłkarskie chyba w 65 roku. Odpowiednik LE wtedy."

Rzeczywiście wygraliśmy ten puchar, ale podobno UEFA go nie uznaje jako poprzednika LE
Co więcej wygraliśmy też Puchar Zdobywców Pucharów czyli puchar w którym uczestniczyli jak nazwa wskazuje zdobywcy pucharów

Czyli to też nie jest tak, że kompletnie nic nie mamy w Europie, ale zdecydowanie za mało jak na tak duży klub i mam nadzieję, że w najbliższych latach to zmienimy, bo widać że klub idzie w dobrym kierunku

adek504 komentarzy: 146222.05.2025, 08:12

@Dziadyga napisał: "Puchar to puchar,czemu drugiej kategorii? Drugiej kategorii to puchar myszki Miki - puchar ligi na które było tu mocne ciśnienie tez,moje też,bo pucharów to mamy w ryj.
Liga Europy to trofeum europejskie których też mamy multum :) Po LM i ligowych mistrzostwach w ligach top 5 to jest najważniejszy puchar,ważniejszy od krajowych pucharów Anglii,Niemiec itd o pucharach ligi wcześniej wymienionych nie wspominając czy te superpuchary krajowe nic nie warte.A my przez 5,5 roku mamy jeden fa cup.Tragedia i tyle."


Drugiej kategorii, bo to jakby druga liga pucharów europejskich i co najważniejsze przy tym postrzeganiu żeby się tam dostać musisz się nie dostać do LM czyli coś co nas przyprawiało o skręcanie kiszek i przez tyle lat bez LM marzyliśmy tylko o tym żeby się dostać do LM

Nikt specjalnie nie wybiera gry w LE ponad grę w LM, bo tam łatwiej o puchar

Oczywiście jak już tam jesteś to fajnie go włóczyć do gabloty i chwała im za to, że udało im się go zdobyć, ale jak w tym samym sezonie dochodzisz do półfinału LM to według mnie nie masz co zazdrościć że ktoś zdobył LE

Szogun komentarzy: 31196 newsów: 322.05.2025, 08:08

Aktualnie, według kalendarza chińskiego, trwa Rok węża. W Anglii natomiast okazuje się, że od połowy sierpnia do dnia dzisiejszego trwał rok ptaka.

Gratulacje dla wszystkich srok, liverbirdów,(połączenie kormorana i orła),orłów i kogutów!

Dziadyga komentarzy: 1005322.05.2025, 08:08

A najgorzej,że karma miała wrócić do kibiców kur za ta radość z przed roku,że woleli 5 miejsce od 4 i tak też było,bo zajmą zaszczytne 16 lub 17 miejsce w lidze a tu jednak puchar wpadł i gra w LM xD los lubi być przewrotny.

songoku95 komentarzy: 2361722.05.2025, 08:04

Fakty są takie, ze my grając pare lat w LE byliśmy raz w finale i przegraliśmy bo z kretesem. Sami nie wygraliśmy a będzie podważać innych :)
Totki wygrało pierwsze trofeum od dawien dawna i aktualnie to my z domyślnego TOP6 mamy największy licznik bez pucharu.

Dziadyga komentarzy: 1005322.05.2025, 08:01

@adek504 napisał: "Wygrali puchar, w którym nie braliśmy udziału i jest pucharem drugiej kategorii, w lidze się skompromitowali, więc nie wiem czy taki lepszy"

Puchar to puchar,czemu drugiej kategorii? Drugiej kategorii to puchar myszki Miki - puchar ligi na które było tu mocne ciśnienie tez,moje też,bo pucharów to mamy w ryj.
Liga Europy to trofeum europejskie których też mamy multum :) Po LM i ligowych mistrzostwach w ligach top 5 to jest najważniejszy puchar,ważniejszy od krajowych pucharów Anglii,Niemiec itd o pucharach ligi wcześniej wymienionych nie wspominając czy te superpuchary krajowe nic nie warte.A my przez 5,5 roku mamy jeden fa cup.Tragedia i tyle.

aguero10 komentarzy: 865622.05.2025, 08:01

Co do tych pucharów to już kwestia oczekiwań . Dla jednych wygranie LE to spełnienie marzeń . Chyba nasze ambicje sięgają po wygrana w PL lub LM. Tylko teraz nasuwa się pytanie czy z Arteto zrobi ten kolejny krok ? Czy poprostu za sterami z Hiszpanem będziemy tylko utrzymywać się w Topie a zarządowi to wystarczy .

Szogun komentarzy: 31196 newsów: 322.05.2025, 08:01

Dla tych co nie pamiętają historii Arsenal wygrał Europejskie trofeum Puchar Miast Targowych (ang. Inter-Cities Fairs Cup) – europejskie klubowe rozgrywki piłkarskie chyba w 65 roku. Odpowiednik LE wtedy.

Goonder komentarzy: 579 newsów: 122.05.2025, 07:58

@silvano95: prawda, wszyscy będą pamiętać o tym, że United wygrało Fa Cup w 2024, a nie że przegrało LE 2025.

Ja zgadam się z @Dziadyga - Tottenham jest nawet w gorszej sytuacji niż my w 2019, i udało im się zdobyć puchar. Ale obecnie nas już LE nie zadowala, chcemy sięgać wyżej. Jak pisałem wczoraj - czy Emery/Krychowiak lub Simeone oddałby swoje LE za chociaż jedną LM? jestem przekonany, że tak. I my też chcemy walczyć o najwyższe cele

Dziadyga komentarzy: 1005322.05.2025, 07:47

Zasnąłem o 21 że zmeczenia i widzę,że sporo mnie ominęło.

Kejn złamał klątwę pucharowa,ale na obczyźnie,to i kuraki uwolniły się automatycznie z tej klątwy xD sezon fatalny,ale im zazdroszczę pucharu,bo my czemudpdtslis.y w finale wpi**ol 1-4 i jeszcze nas ośmieszył Ziru.Tak więc cenny puchar trafia do nich patrząc na słabiutka sytuację klubu w tym momencie i średni potencjał tak jak my wtedy w 2019 r.
Wiadomo wybór między dżuma a cholerą był żaden,ale wolałem wygraną kuraków niż mulow.Nic bardziej nie cieszy niż porażki prawdziwie znienawidzonego Menczesteru Junajted!

Patriko komentarzy: 590822.05.2025, 07:30

@Moczyknur napisał: "wstąpiłem do pobliskiego pubu w koszulce arsenalu i szalikiem klubowym. Zdążyłem na ostatnie rozdanie więc zamówiłem piwko i usiadłem. Dosiadło się do mnie 2 starszych panów i zaczęliśmy rozmowę. Okazało się, że to kibice Spurs i to ich taki "mały klubowy pub". Opuściłem pub ze wszystkimi zębami, nie zabrano mi szalika i nie nasikano do piwa." @gunner1704 napisał: "Przez 20 lat dziesiątki razy oglądałem NLD w pubie w północnym Londynie(pare razy na stadionie też mi się udało), kibice Tottenhamu oglądali mecze też w tym samym pubie, zawsze siedzieli w grupie, mieli 1 tv, the gooners pozostałe 5 tv okupywało, piwo i tak wszyscy zamawiali przy tym samym barze, to tam normalne, uszczypliwości zawsze były, tak jak i w normalnym życiu, ale kibice Spurs zapewniam, że po takim słabym sezonie w Premier League i nawet po wygraniu nędznej LE, żadnej większej beki nie będą kręcić, to kuraki ale nie debile."
Różnie bywa, łatwo też można znaleźć nagrania jak się kibice Arsenalu i Tottenhamu leją po mordzie, przed chwilą widziałem nagranie jak dwóch kibiców United - jeden starszy, drugi młodszy podobno syn, chociaż widać, że już dorosły, idą obok dziesiątek kibiców kogutów, oczywiście są skandowane w ich stronę jakieś okrzyki, ci to z dystansem kwitują uśmiechem i przechodzą dalej aż nagle na plecy ktoś jednemu wylewa piwo, drugi w nich tym piwem rzuca, kolejnych dwóch którzy są na przeciwko nich wylewa z pogardą temu młodszemu browar na twarz... I tu już przestało być miło, tak że są ludzie i "ludzie" jak wszędzie.

adek504 komentarzy: 146222.05.2025, 07:27

@silvano95 napisał: "liczy się to co jest w gablocie , zawsze to ludzie pamiętają i to ma znaczenie"

Ale to jest spłaszczanie piłki nożnej
Kibicuje się też tu i teraz i warto żeby przez cały rok klub dawał powody do radości

Co wiecej o pucharach też każdy szybko zapomni jak kolejne sezony będą słabe

Dlatego uważam, że liczy się całość, a puchary są zwieńczeniem tej całości

mlody323323 komentarzy: 291122.05.2025, 07:24

@silvano95 napisał: "Zawsze liczy się to co jest w gablocie , zawsze to ludzie pamiętają i to ma znaczenie"

tutaj pełna zgoda , ale niewielu ma tyle odwagi by przyznać wprost ,ze
Glasner z Crystal aktualnie w jeden sezon ma dokładnie ! tyle samo Pucharów na krajowym podwórku co Arteta (tarczy wspólnoty nie licze ) chodzi mi tylko konkretnie o FA CUP
Glasner 1 one ! season win ( 1 FA CUP)
Arteta !!! 6 season !!! win ( 1 FA CUP )

nie żebym był czepialski i umniejszał Artecie ale to trochę wstydliwa za bardzo wstydliwa statystyka jeśli tu mówimy o procesie który zmierza do nie wiadomo czego ? co chcemy grać w Europie nadal nie jest sprecyzowane bo Arteta wam tego nigdy nie powie , on od zarządu ma dokładnie takie samo zadanie jak Wenger ! czyli Kwalifikacja bezpośrednia DO LM co sezon to jest jak Trofeum na koniec sezonu ! jak daleko zajdą to juz sprawa drugorzędna ważne by tam byli pod pretekstem farmazonu ,ze na Wielkich imprezach trzeba po prostu grać hehe brzmi znajomo ? :D gdzieś to juz słyszałem , xD
ale powiedzieć teraz trzeba otwarcie , Arteta Dostaje w Lato swoje puzzle do brakującej układanki , jezeli nic nie wygra ! to chyba wszystko powinno być jasne ,ze pewnego poziomu juz sie nie da przeskoczyć i przyjdzie ta frustracja :D ta żądza sukcesów , ten głód pucharów xD

żartuje :P Arteta jest tutaj Bezpieczny Forever póki spełnia ten jeden cel czyli Liga Mistrzów co sezon myśle ,ze powoli trzeba sie przygotować na Erę juz nie jak kiedyś Wengerową tylko coś w stylu Arteta Stayera na kolejne 5-10 sezonów o zgrozo ! ... fakty są brutalne Emery nie był gwarantem LM do tego za bardzo Fikał zarządowi , wypalil pamiętam z tekstem ,ze przyszedł do Londynu pomoc zdobywać trofea i liczy an wsparcie wiadomo kogo to sie Chłopina musiał zdziwić hoho :D

Furgunn komentarzy: 1152022.05.2025, 07:16

@pawel_1986 napisał: "pewnie, że wolałby grać w Arsenalu, który nic nie wygrał od 21 lat. A z Bayernem tylko mistrza walnął."

Z takim napastnikiem jak Kane świętowali byśmy drugiego mistrza z rzędu

kamo99111 komentarzy: 777422.05.2025, 07:15

@Garfield_pl napisał: "Panie, to są tylko ploteczki, tak samo jak o tych gyokeresach i innych na tym etapie. Jedyne coś bliskiego potwierdzenia to Zubimendi:) tak czy inaczej jak co okienko zalecam spory dystans i czekanie na oficjalki, jeśli ktoś zbyt emocjonalnie reaguje na każdy z setek newsów, które będą się pojawiać:) Ornstein i Romano to już jakieś w miarę pewne źródła, reszta to już trzeba brać poprawkę:)"

W każdej plotce jest ziarnko prawdy... Biorąc pod uwagę jak wyglądają nasze okienka transferowe to wcale się nie zdziwie, że tak jest... ile razy już tak było (nawet za Artety), że potrzebowaliśmy zawodnika na pozycje X i Y, a kupiliśmy na pozycje Z bo akurat na tamte pozycje zawodnicy byli za drodzy itd... Dlatego akurat takie coś mnie jakoś nie dziwi ale mocno niepokoi.

pawel_1986 komentarzy: 113622.05.2025, 06:58

@Furgunn: pewnie, że wolałby grać w Arsenalu, który nic nie wygrał od 21 lat. A z Bayernem tylko mistrza walnął.

silvano95 komentarzy: 1015522.05.2025, 06:23

Zawsze liczy się to co jest w gablocie , zawsze to ludzie pamiętają i to ma znaczenie

Furgunn komentarzy: 1152022.05.2025, 06:01

Ciekawe co teraz myśli sobie Harry Kane xd

Jogurt komentarzy: 232822.05.2025, 05:41

@Nicsienieda napisał: "Wasz piłkarz sezonu? Tyle kontuzji, tylko Rice i Raya stabilnie"
Gabriel M, rice, raya

Moczyknur komentarzy: 212122.05.2025, 04:37

@Nicsienieda: Dla mnie Rice. Odkryciem sezonu oczywiście MLS, a niespodzianką Kiwior.

Moczyknur komentarzy: 212122.05.2025, 04:32

@gunner1704 napisał: "kibice Tottenhamu oglądali mecze też w tym samym pubie, zawsze siedzieli w grupie, mieli 1 tv, the gooners pozostałe 5 tv okupywało, piwo i tak wszyscy zamawiali przy tym samym barze, to tam normalne, uszczypliwości zawsze były, tak jak i w normalnym życiu"

W zeszłym roku prosto po domowym meczu w LM z RC Lens poszedłem piechotą pół godziny spotkać się ze znajomą. Musiałem na nią poczekać wiec wstąpiłem do pobliskiego pubu w koszulce arsenalu i szalikiem klubowym. Zdążyłem na ostatnie rozdanie więc zamówiłem piwko i usiadłem. Dosiadło się do mnie 2 starszych panów i zaczęliśmy rozmowę. Okazało się, że to kibice Spurs i to ich taki "mały klubowy pub". Opuściłem pub ze wszystkimi zębami, nie zabrano mi szalika i nie nasikano do piwa.
Losnumeros kibicuje Arsenalowi, ale nie wydałby grosza na bilet czy koszulkę klubową bo są częścią mafii piłkarskiej. Zwalnia Artetę, ale np. na mecze z Realem odpuścił plewienie grządek. Kłóci się z każdym najlepiej o wszystko, bo wie wszystko najlepiej. Tak więc kto się z nim nie zgadza, jest kibicem Spurs i wydaje się, że staje w obronie społeczności k.com obnażając delikwentów, społeczności której tak bardzo nie lubi, a nadal ma tu konto... Nikt go jeszcze nie rozszyfrował i myślę, że ta jego wielobiegunowość zyskuje codziennie nowe oblicza.

Nicsienieda komentarzy: 1738 newsów: 122.05.2025, 03:56

Wasz piłkarz sezonu? Tyle kontuzji, tylko Rice i Raya stabilnie.

Matrix253 komentarzy: 17122.05.2025, 01:19

@jumanji: Przez najbliższy czas na pewno nie. United zgarnia miano klubu z którego będzie kręcona największa beka szczególnie dlatego że pozwolili Spurs wygrać trofeum, a kibice Spurs będą mówić że mieli najlepszy sezon z klubów w Londynie bo wygrali Europejskie trofeum i wchodzą tak samo do LM jak Arsenal. Wiadomo, kasa mniejsza za miejsce w lidze ale nikt nie będzie o tym pamiętał za kilka lat. Ogólnie kibicom Arsenalu się mega dostaje po dupie za ten sezon i mam nadzieję że w okienku transferowym będą zrobione odpowiednie ruchy i Arteta coś dowiezie w przyszłym sezonie, bo jeżeli nie to ciężko będzie znaleźć argumenty na to żeby go trzymać.

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady