Fatalny Arsenal przegrywa w Dortmundzie. BVB 2-0 Arsenal

Fatalny Arsenal przegrywa w Dortmundzie. BVB 2-0 Arsenal 16.09.2014, 21:40, Kamil Stasiak 2945 komentarzy

Jeśli ktoś spodziewał się, że osłabiona kontuzjami Borussia nie będzie w stanie sprostać Arsenalowi, to grubo się mylił. Gospodarze całkowicie stłamsili Kanonierów i pewnie wygrali to spotkanie 2-0 po bramkach Immobile i Aubameyanga, nie dając londyńczykom żadnych złudzeń. Porażka ta pokazuje, że po raz kolejny wygranie swojej grupy w Lidze Mistrzów może okazać się dla Kanonierów zadaniem niemożliwym do wykonania

Arsenal: Szczęsny - Bellerin, Koscielny, Mertesacker, Gibbs – Arteta (77. Podolski) – Alexis, Ramsey (61. Cazorla), Wilshere, Özil (61. Chamberlain) - Welbeck

Borussia: Weidenfeller - Durm, Sokratis, Subotić, Schmelzer (79. Jojić) - Bender, Kehl (45. Ginter) - Aubameyang, Mchitarian, Großkreutz - Immobile (86. Ramos)

Od początku spotkania inicjatywę przejęli gospodarze, którzy starali się wypracować sobie sytuacje do strzelenia bramki. Nawet gdy tracili piłkę, od razu nakładali na Kanonierów wysoki pressing, dzięki czemu Arsenal nie był w stanie wyprowadzić piłki z własnej połowy.

Już w piątej minucie mamy pierwszą kontrowersję! Z szybkim atakiem wyszli gospodarze, dzięki czemu dostali się w pole karne Arsenalu. Tam Mchitarian po minięciu Koscielnego padł na murawę, lecz arbiter pokazał żółtą kartkę Ormianinowi za symulowanie. Wydaje się, że była to słuszna decyzja.

Sytuacja ta nie zniechęciła gospodarzy, którzy całkowicie zamknęli Kanonierów na własnej połowie, lecz nie przyniosło to gospodarzom wymiernych korzyści. Strzały oddane czy to przez Sokratisa, czy Immobile były dalekie od ideału.

W 27. minucie bardzo bliscy bramki gospodarze! Ze skrzydła piłkę w pole karne zagrywał Großkreutz, lecz Aubameyang strzela prosto w Szczęsnego! Dwie minuty później kolejna okazja. Tym razem ze skrzydła dogrywał Immobile, a z najbliższej odległości ponad bramkę piłkę przeniósł Mchitarian! Coraz groźniej pod bramką Arsenalu!

Dopiero w 40. minucie pierwsza świetna okazja dla Arsenalu! Prostopadłe podanie do Welbecka zaliczył Aaron Ramsey, lecz Anglik nie był w stanie skierować jej do bramki!

Kiedy wszyscy myśleli już o przerwie, BVB wychodzi na prowadzenie! Samotny rajd z piłką przeprowadził Ciro Immobile, po czym płaskim strzałem pokonał Szczęsnego. 1-0!

Tuż po bramce Włocha arbiter zakończył pierwszą część spotkania.

Ledwo zaczęła się druga połowa, a Borussia strzela na 2-0! Kapitalne zagranie Großkreutza do Aubameyanga, który minął Szczęsnego i wpakował piłkę do bramki. Kanonierzy na kolanach.

Pomimo pewnego prowadzenia zespół gospodarzy nie zwalniał tempa. Chwilę po drugiej bramce BVB bliski strzelenia golai był Immobile, lecz tym razem Wojciech Szczęsny był na posterunku. W 56. minucie kolejna akcja Borussii, zakończona strzałem Aubameyanga. Tym razem piłka wylądowała na poprzeczce.

W 61. minucie mamy pierwsze zmiany w Arsenalu. Boisko opuszczają Mesut Özil i Aaron Ramsey, a ich miejsce zajmują Alex Oxlade-Chamberlain i Santi Cazorla.

Po wejściu na boisko nowych zawodników gra Arsenalu minimalnie się poprawiła, lecz to gospodarze byli bliżsi kolejnej bramki. Fatalna strata Artety, która spowodowała wyjście trzech Dortmundczyków z szybkim atakiem. Na szczęście dla Kanonierów Mchitarian chybił.

W dalszej części meczu gra uspokoiła się, mimo lepszej gry w końcówce podopieczni Wengera nie byli w stanie poważnie zagrozić bramce Weidenfellera. Mecz zakończył się wynikiem 2-0 dla zespołu Jurgena Kloppa.

Borussia DortmundLiga MistrzówRaport pomeczowy autor: Kamil Stasiak źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
marimoshi komentarzy: 477717.09.2014, 07:01

Na AV nie wyobrażam sobie pierwszego składu z Aaronem i Mesutem. Wiarą w zawodnika wiarą,ale gdy jest się pod formą to nic to nie pomoże jak brakuję w grze świeżości. Te 4-1-4-1 było wgl testowane w meczach przedsezonowych? W drugiej połowie przestawiliśmy się na 4-2-3-1 więc jest szansa,że w sobote wyjdziemy tym ustawieniem. Po takim meczu nie wyobrażam sobie by jedyną zmianą w składzie był Chambers. Może wreszcie zagramy na 2 skrzydłowych? Oby.

_Titi_ komentarzy: 114017.09.2014, 06:34

1.Ja już mam dosyć oezila, w jego miejsce na skrzydło ox/gnabry[jak bedzie zdrow/ czy joel[kolejnosc przypadkowa]
2. Mertesacker i Arteta ruszają się jak muchy w smole, chambers powinien wskoczyc do pierwszego skladu

p1res komentarzy: 717.09.2014, 06:25

Per, arteta w sam raz na polska ekstraklase !

RIVALDO700 (zawieszony) komentarzy: 3747417.09.2014, 03:18

Ziebka

Aby Ozil szedl upadajaca droga Arshy , to niech on na nia najpierw w ogole wejdzie, bo dla mnie to go narazie mozna porownywac do Hleba czy kogos innego.

Ziebka komentarzy: 265917.09.2014, 03:11

ARTETA
The only reason why Arteta is on that pitch or in that team is simply to take penalty kicks.

Defensive Midfielders are known to be BRUTES.

They sting opponents like scorpion, and bark at midfielders infront of them that are not doing their jobs properly like a rabid dog.

How can a soft player like this be our DM and worst of all, the captain?!

Our defence was left exposed with no cover by the midfield.

OZIL
I need somebody to prove to me that Ozil is psychologically and medically fit. This guy is gradually going the way of Arshavin.

RAMSEY
Ramsey has allowed the praises showered on him for his last season's performance to go into his head. He plays now like a confused individual.
He now spends more time modelling than in trainning. He has truely regressed. I expected him to be the sharpest in the team since he was just chilling while others were at the world cup.

SANCHEZ
Sanchez has come from a club with a strict football culture: Agression, hardwork, keeping and regainning possession, and you can see all these qualities still evident in his game. I fear he too will soon settle to our stroll-around-the pitch culture and become lazy. Afterall there is nobody to give him a kick in the butt.
Daddy Wenger will rather kick water bottles instead.

WENGER
This man lives in his own world. He's tactically poor. He can't motivate players to get the maximum out of them.
The only coach i have ever come across that sends out the same team against every opposition not minding whether the team needs to be tweaked a little bit here and there to have the winning edge.

TEAM
We have the most unblanced team in the premiership with too many similar players. We have 4 no.10s in a formation where only 2 can play. What happens is that the other 2 are played in non-comfortable roles which is synonymous to playing with 9 players.
Poor mental strength.
No leadership on the pitch or from sideline.
No motivation from the management
We are only 1 more injury away at the back before the whole team collapse completely.

FANS
The season is long. Prepare yourself for more heartaches.

komentarz fana Arsenalu, duzo prawdy

michio komentarzy: 38817.09.2014, 02:39

RIVALDO700;

To, co powiedział Bill Gates z pewnością można przenieść równiez na inne pola, zwłaszcza, że piłka nożna jest równiez biznesem.

Wracając do Oezila. Jasne, że od piłkarza oczekujemy zaangażowania. Ale piłkarze mają inny profil osobowościowy a także inne umiejętności. Nawet Mourinho, który stawiał na defensywę od zawsze i wielu graczy, którzy nie angażują się w odbiór piłki ze swoich drużyn powyrzucał, ale Oezila oszędził.

Manager musi być człowiekiem na tyle inteligentnym, żeby rozumieć, że ma do czynienia z ludźmi, którzy przejawiają róznice indywidualne.

A nade wszystko być dobrym psychologiem.

Tylko teraz - czy jeśli Mesut gra na pozycji, na której czuje się źle i grać nie umie a w dodatku cała drużyna gra słabo i jest trapiona kontuzjami, można się dziwić, że ma doła i radzi sobie coraz gorzej?

Ja się nie dziwię.

kaziu874 komentarzy: 685817.09.2014, 02:26

Jednym z wielu błędów Wengera było nie sprowadzenie nowego ŚO i DP z prawdziwego zdarzenia, w trakcie sezonu będzie to odczuwalne (zresztą już jest).

- Szczęsny, Ospina
- Koscielny, Mertesacker, NOWY ŚO
- Debuchy, Chambers
- Gibbs, Monreal
- NOWY DP, Arteta/Flamini
- Wilshere, Ramsey, Diaby
- Ozil, Cazorla, Rosicky
- Walcott, Sanchez, Chamberlain, Campbell, Podolski
- Giroud, Welbeck, Sanogo

Nikt mi nie wmówi że ta kadra nie ma/miałaby jakości o której mówi Wenger. Skoro mamy taką jakość to dlaczego katowana jest cały czas ta sama jedenastka? Rosicky czy Campbell już pewnie zapomnieli jak się w piłkę gra i mają siniaki na pośladkach od tego siedzenia na ławce. Serio jestem wdzięczny Wengerowi za wszystko co zrobił dla klubu, ale może warto pomyśleć o emeryturze dla dobra klubu?

RIVALDO700 (zawieszony) komentarzy: 3747417.09.2014, 02:26

michio

akurat spraw ekonomicznych z pilka nozna bym nie porownywal , ale wiem do czego pijesz, ze Ozil moze stac i podac 3 key passy, a taki Ox bedzie biegal jak szaony i zrobi całe 0, ale widzisz w BPL bez wysilku to nie wyjdzie za bardzo.

A pisanie, ze Ozil gdyby gral w Chelsea lub City bylby lepszy to czyste gdybanie. Tak moglbym pisac o kazdym pilkarzu na swiecie, ale to nie ma sensu.

michio komentarzy: 38817.09.2014, 02:19

RIVALDO700;

Ludzie z reguły uważają, że jak ktoś zapierdala jak szalony, to jest najlepszym pracownikiem.

Tymczasem w wielu sytuacjach najlepsi okazują się ci, którzy z lenistwa wybierają rozwiązania mające dobry współczynnik kosztów do zysków.

I nie ja to powiedziałem, ale Bill Gates.

michio komentarzy: 38817.09.2014, 02:18

RIVALDO700;

Zawsze można tak napisać. Można to sprawdzić tylko w ten sposób, że Ozil musiałby zagrać we wszystkich drużynach z TOP4 i jeśli w żadnej by sobie nie poradził miałbyś rację.

W BPL też grają różni ludzie.

Dla Oezila jest jeden dobry test. Wenger powinien wstawić go na pozycję 10. Teraz Oezil ma przed sobą niezłego napastnika, obok klasowego skrzydłowego i zaraz będzie miał z drugiej strony drugiego takiego.

To co napisałeś nie trzyma się kupy. Chłop nie gra na swojej pozycji, więc nie ma o czym mówić.

RIVALDO700 (zawieszony) komentarzy: 3747417.09.2014, 02:14

michio

problem w tym, ze BPL wymaga zaciecia boiskowego, to ze czarowal w Realu 2 lata temu na k.com malo kogo dzis interesuje. THIS IS BPL

michio komentarzy: 38817.09.2014, 02:11

RIVALDO700;

Progresywizm.
Ludzie się od siebie różnią.
Oezil udowodnił swoją grą w innych teamach, że jest wystarczająco dobry mimo brakó charakterologicznych, które mu przypisujesz.

Mourinho powiedział wprost, że nie jest to piłkarz, który ciężko pracuje w defensywie. To dość delikatny, pracowity, młody perfekcjonista, który powinien być odpowiednio prowadzony na pozycji, na której dobrze gra.

Teraz tak nie jest, więc Mesut stracił wiarę w to, że może wnieść coś konstruktywnego do meczu.

Zrób z mistrza sportów ekstremalnych bibliotekarza i zobacz jak sobie będzie świetnie radził w przekładaniu książek z półki na półkę i uzupełnianiem katalogów o nowe pozycje w indeksie.

RIVALDO700 (zawieszony) komentarzy: 3747417.09.2014, 02:07

za to goal com zaczyna glosno pytac, czy ozil nie powinien trafic na lawe w AFC na dobre.

michio

Wenger wengerem, ale Ozilowi brakuje charakteru walczaka.

michio komentarzy: 38817.09.2014, 02:04

RIVALDO700;

Nie nazwałbym tego wpadką.
Po prostu jego współpraca z Wengerem nie ma sensu.
Tak samo jak Campbella.
Spełniają rolę figur woskowych Wengera, z tą różnicą, że Oezil snuje sie na boisku.

michio komentarzy: 38817.09.2014, 02:02

Oooo, takie fajne coś znalazłem. 4k lajkersów.

facebook.com/pages/The-Day-Arsene-Wenger-Gets-Fired-is-the-Day-Arsenal-Start-Winning-Trophies/119004881518237

"The Day Arsene Wenger Gets Fired is the Day Arsenal Start Winning Trophies

RIVALDO700 (zawieszony) komentarzy: 3747417.09.2014, 02:02

dziennikarz dailymail po wczorajszym meczu, napisal dzis artykuł, ze Ozil moze byc wpadka AFC, jak kiedys Veron w United.

Z tym trzeba zaczekac jeszcze , ale widac ze angielskie media zaczna czepiac sie Ozila na dobre.

michio komentarzy: 38817.09.2014, 02:01

kaziu874;

Przede wszystkim Wenger nie za wiele zmienia, jest uparty jak osioł. Im więcej ludzi mówmi mu "a może trenerze tamto czy siamto", trener jest temu jescze bardziej przeciwny niż był na początku.

Każdy zna zna takich ludzi i wie, że z nimi jest ciężkie życie. Bo taki człowiek uważa, że tylko jego pomsły są najlepsze i nikt, i nic nie jest w stanie go przekonać, że się myli.

Takiego człowieka chcemy mieć na fotelu managera AFC?

kaziu874 komentarzy: 685817.09.2014, 01:57

Więcej graczy jak Alexis? Po prostu trzeba trenera, który wprowadzi coś nowego i wykorzysta potencjał tej drużyny, bo Wenger tego nie potrafi. Tak jak juz pisałem wcześniej, z takimi walczakami jak Wilshere, Ramsey, Alexis czy Walcott Klopp zrobiłby maszynkę jeszcze lepszą od tej BVB, ale my mamy założoną blokadę w postaci Wengera.

michio komentarzy: 38817.09.2014, 01:57

Ktoś u napisał, że jeśli morale zespołu jest niskie, to przeniesie się to również na Alexisa. Człowiek ma ograniczone możliwośći koncentracji i zaangażowania. Klasowy piłkarz nie jest jakimś idiotą, żeby zapierdalać 5 sezonów, jeśli drużyna nie gra. Bierze dupę w troki i idzie tam, gdzie jego praca przekłada się na efekty.

Czy to ***** tak trudno zakumać?

michio komentarzy: 38817.09.2014, 01:55

padoks;

Zluzuj.

Co wygrał AFC w ostatnich 10 lata?
Ilu najlepszych piłkarzy świata znajduje się obecnie w kadrze AFC?
Jaka jest ogólna wartość klubu?
Jakie są wyniki z najlepszymi rywalami z ligi?
Jakie są wyniki z potęgami europejskiej piłki?

Twierdzisz, że nie będąc Arsenem Wengerem nie można odpowiedzieć na to pytanie w sposób obiektywny?

Ludzie nie są ślepi i widzą co się dzieje. Wiedzę i zaangażowanie w życie klubu mamy różne, od prawie zerowego do bardzo intensywnego.

Ale dostęp do statystyk ma każdy i każdy przy odrobinie trudu jest w stanie podać garść faktów, które dowodzą, że z tym wspaniałym klubem dzieje się coraz gorzej.

Zwłaszcza, że dawniej miewał nieporównywalnie większe sukcesy.

Ziebka komentarzy: 265917.09.2014, 01:46

Dla mnie Arsenal powinien miec wiecej graczy jak Alexis ! Tylko on dostosował sie do rywala i walczył, oczywiscie mam na mysli graczy ofensywnych, reszta mega statycznie Arteta wogole nie podchodził odpuszczał krycie. Boje sie ze i alexis zacznie odpuszczać jak zobaczy jak reszta gra ...

mwk komentarzy: 97217.09.2014, 01:42

padoks, jaki jest Twój wkład w historię Polski? Rozumiem więc, że nie jesteś Polakiem i "my" mówić w tej kwestii nie możesz?

padoks komentarzy: 33317.09.2014, 01:37

@illpadrino
A co ty masz wspólnego z Arsenalem, konto na k.com i nabite 1981 komentarzy? Normalnie kur**a należy ci się loża vip dla ciebie od władz klubu za twój wkład do historii Arsenalu.

Ostatni mój komentarz bo serio idę spać, jak chcesz to napisz priv na dniach odpiszę.

illpadrino komentarzy: 12031 newsów: 317.09.2014, 01:32

kolejny mający problem z pisaniem "my" odnosnie Arsenalu.
Pigułki dobre dzisiaj wziąłeś?

padoks komentarzy: 33317.09.2014, 01:30

Problem jest taki że od pewnego czasu większość kometarzy jest o tej samej tematyce, jedynie kozły ofiarne się zmieniają i daty wystawionych komentarzy. Wiem że nikt mi nie każe tego czytać ale człowiek zajrzy tu by się czegoś dowiedzieć ale ostatnio ciężko o to. Idę spać, Dobranoc.

JogaBonito7 komentarzy: 16717.09.2014, 01:29

@padoks

Zgadzam się w stuprocentach. Oglądając mecz i czytając komentarze w trakcie, bardziej można się złapać za głowę, po tym co tu ludzie wypisują niż po grze o Arsenalu ;) Tutaj jest tylko krytyka i lament. Brak wiary w klub to podstawowa myśl większości użytkowników tej strony. Najlepsze są sytuacje, kiedy lecą bluzgi na któregoś z piłkarzy, a ten po chwili strzela gola bądź asystuje a po chwili jest wychwalany pod niebiosa. Niestety na hipokryzję nie ma leku.

sobpiotr komentarzy: 123717.09.2014, 01:23

Masz jakiś problem gościu? Pijany jesteś?:p

padoks komentarzy: 33317.09.2014, 01:21

Albo spytajcie się Wojtka na fejsie czy Wenger nie szuka kogoś na staż w swojej ekipie a najlepiej kilkudziesięciu ekspertów z odleżynami na półdupkach od kompa.

padoks komentarzy: 33317.09.2014, 01:18

Eksperty zza monitorów sobie kozła znalazły w postaci Ozila. Zszedł Ozil i jak wiele się zmieniło w naszej grze? Z tych waszych wpisów niczego wam nie brakuje by zrobić kariere menadżera w Europie oprócz papierów na trenera. Jak nie Giroud (sam nie jestem jego zwolennikiem) to Sanogo, jak nie Sanogo to Ozil. Opanujcie się, bo niektórzy to już grubo przesadzają z tym swoim pseudo fanatyzmem. Gdy piszeszecie o Arsenalu to czemu piszecie "my"? Jacy k**** "my"? To oni zagrali, to Arsenal kupił, to Arsenal zrobił to czy tamto a ty jeden z drugim zamiast oglądnąć jeden lub dwa mecze na tydzień dla przyjemności to wypisujecie tu codziennie jakby od tego wasze kur** życie zależało. Wyjdzie na spacer albo coś innego zróbcie bo zaczyna wam odpierdalać, Wenger nie siedział nie siedzi i siedzieć nie będzie na k.com by obczajać wasze komentarze.

Musiałem to napisać bo ostatnio jest przegięcie z tym co się tutaj dzieje.

tyson880 komentarzy: 1053417.09.2014, 01:18

Wenger jest słaby taktycznie.... To prawda. Nie potrafi też wpoić swoim zawodnikom woli walki. Skąd to się bierze? Bo to aż nie możliwe, jak się patrzy na te panienki.... Brak charyzmy?

tyson880 komentarzy: 1053417.09.2014, 01:18

Wenger jest słaby taktycznie.... To prawda. Nie potrafi też wpoić swoim zawodnikom woli walki. Skąd to się bierze? Bo to aż nie możliwe, jak się patrzy na te panienki.... Brak charyzmy?

RIVALDO700 (zawieszony) komentarzy: 3747417.09.2014, 01:04

Wojciech Szczesny had 51 touches, 18 more than Mesut Ozil.

Dobre

GibsOon komentarzy: 24717.09.2014, 00:52

Z mojego kuponu na dzisiaj gdzie najbardziej obawiałem sie czy Malmo FF zdobędzie 3 rzuty rożne (zdobyło 5) , nie wlazlo nic .. Nasz Arsenal przegral , Bayern i Atletico tez ... Boże widzisz i nie grzmisz

RIVALDO700 (zawieszony) komentarzy: 3747417.09.2014, 00:51

Co tu duzo pisac fatalny mecz AFC. Klopp wpadl na dobry pomysl, ze wstawil Immobile za Ramosa, bo z Aubameyangiem, biedny Per widzial tylko kurz jak mu uciekali na metrach. Gdyby Michitarian nie partaczyl setek, spokojnie moglo byc 6-2. Czemu 6-2? A no dlatego, ze Welbeck mial spokojnie 2 setki w tym meczu i co mnie razi nie trafil ANI RAZU chocby w bramke, troche slabo. W ogole wg statystyk AFC oddal 1 celny strzal na bramke, kiepsciutko.

Ozil- na tego grajka nie mam slow, niech on narazie z topem to siedzi ostro na lawie. Nawet wole juz Oxa, podola whatever, czemu? Bo oni maja wieksze jaja do walki fizycznej, Ozil z topem przegrywa bo jest za cienki w walce boiskowej, taki bez ikry , walki, na ta chwile to taka snieta krolewna. W BPL na dluzsza mete to nie przejdzie, Mata jest malutki ,slaby w defie ale ta ikre walki u niego dostrzegam, u ozila to wyglada miernie.

Bvb niebywaly pressing w tym meczu i wola walki , chapeau bas. Taki styl gry wlasnie uwielbiam.

MrArsenal007 komentarzy: 37817.09.2014, 00:50

Jak juz to ktos wczesniej napisał,Arsenal z takimi grajkami i ich potencjalem zjadlby bvb na sniadanie i nie tylko bvb,ale niestety nie z tym sternikiem.naprawde mamy rewelacyjnych graczy i najbardziej mnie wk...a to,ze siwy marnuje ten potencjał swoją wizją futbolu(ktorą juz dawno stracił).

mar12301 komentarzy: 2323317.09.2014, 00:49

Pamiętam jak w lipcu były tu nastroje, że mamy zespół na mistrza. hehe. he...

hochland komentarzy: 39717.09.2014, 00:49

Oby tylko w momencie kiedy wkońcu zaskoczymy z formą Alexis nie był zajechany rozegraniem pierdyliarda 90minutówek...

Manwe komentarzy: 103617.09.2014, 00:47

FabsFAN

Zgodzę się, pokolenie barcelońskie przygasło, dodatkowo reszta kadry też nie była na takim poziomie jak kilka lat temu. Teraz też znalazło się kilku ludzi, którzy potrafią się przeciwstawić technicznemu sposobowi gry, ale to jest najzupełniej normalna sytuacja.

Dlatego też potrzeba było zmiany stylu gry. Nam też przydałoby się to, tak jak pisałem, w zeszłym roku, zwłaszcza na początku sezonu, odczuwałem styl Arsenalu jako skuteczny, efektywny. Może bez wielkich fajerwerków jak kilka lat temu, ale były efekty (do bezpośrednich spotkań z czołówką, przede wszystkim na wyjazdach).

mar12301 komentarzy: 2323317.09.2014, 00:45

Bayern*

mar12301 komentarzy: 2323317.09.2014, 00:45

Jeszcze Szpakowski i Żewłakow dzisiaj Bayer - City. Boże... Dobić tylko człowieka...

Agher komentarzy: 278417.09.2014, 00:44

A ja się powtorze: gdzie teraz są eksperci uważający że Borussia to słabiaki, drużyna klasy B których Arsenal pokona na miękko? Ja pamiętam kto tak twierdził, a sporo to osób było, jestem ciekaw po prostu czy teraz macie na tyle odwagi żeby się przyznać.

DzejCoop komentarzy: 326417.09.2014, 00:44

MrArsenal007
Też tak mam :>

Mihex komentarzy: 2360417.09.2014, 00:42

Ja w aktualnej formie będę drżał o punkty do ostatniego gwizdka w meczu z każdą drużyną.
Śmiechem, żartem tracimy pkt z każdym... Nabijaliśmy się z united, że gubią punkty znowu, a sami mamy tylko 1 pkt więcej od nich. W sobotę mecz z AV, mogłoby się wydawać, że rywal nie wymagający, ale to jest EPL, tutaj Av wygrywa z Liverpoolem- jednym z kandydatów do tytułu/top4. Jak na razie prezentowaliśmy się gorzej od Live, więc nie mam podstaw by sądzić, że wygramy z the Villans.

MrArsenal007 komentarzy: 37817.09.2014, 00:41

Ja co mecz obojetnie z kim boje sie o 3pkt. i jak tu żyć?

mar12301 komentarzy: 2323317.09.2014, 00:38

Z AV też bym się obawiał o 3 pkt. Ta ekipa nie bez powodu jest wiceliderem, a na ich stadionie to może być bój o 1 pkt. Z taką grą... Strach się bać..

Mihex komentarzy: 2360417.09.2014, 00:37

MarcinQT

Niby tak, ale można mieć nadzieje :p Tym bardziej, że i Cazorla i Ramsey nie prezentują genialnej formy, więc już lepiej mieć tylko jednego z nich na boisku niż dwóch + Ozil :D
Swoją drogą Niemiec będzie grał na skrzydłach tak długo aż nie złapie formy, czyli pewnie do końca kontraktu.

MarcinQT komentarzy: 260417.09.2014, 00:36

@MarcinQT

Ramsey lepiej będzie wyglądał w środkowej linii niż między środkową a napastnikiem.

rubo1025 komentarzy: 10317.09.2014, 00:36

Mam nadzieje, że to był ostatni taki mecz w wykonaniu Arsenalu w tym sezonie.
Taką gorycz jaką czuję dzisiaj, to już dawno nie miałem.
Trzeba patrzeć w przyszłość i liczyć że najlepsze przed nami

MarcinQT komentarzy: 260417.09.2014, 00:35

@Mihex

Ta informacja sama w sobie nie rozwiązuje problemu 4141, przypominam, że Ramsey miał karę na Besiktas a i tak zagraliśmy tym system - Mesut został na boku a na miejscu Ramseya grał Cazorla :P

maltesers komentarzy: 28917.09.2014, 00:33

Nic się nie zmieni, dopóki jedno się nie zmieni. Wenger Out.

Następny mecz
Ostatni mecz
West Ham - Arsenal 30.11.2024 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady